Er zit geen handleiding bij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is alles, inclusief handleiding, in het Engels of in het Nederlands? En waar heb je 'm gehaald?
. Gewoon bij Bol.com, zoals de foto's laten raden.
Geen handleiding?????????quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er zit geen handleiding bij. [ afbeelding ]. Gewoon bij Bol.com, zoals de foto's laten raden.
India. Wil niet vechten...alleen megasteden en zoveel mogelijk wonders. Jij?quote:
Handleiding staat gewoon online. Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen handleiding?????????![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je met hoe veel plezier ik de handleiding van Civ 4 heb doorgelezen... bah....![]()
Die bezuinigingen ook altijd
Vlak voor het slapen door de handleiding bladeren is het mooiste wat het leven te bieden heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Handleiding staat gewoon online. Veel plezier.
Geil!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef Monidique het volgende:
Sorry voor de grote pics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIANT DEATH ROBOT!!
[ afbeelding ]
Uitprinten en nietjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:50 schreef karton het volgende:
[..]
Vlak voor het slapen door de handleiding bladeren is het mooiste wat het leven te bieden heeft.
Volgens mij wordt het standaard in gold omgezet...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt erop dat al je productie verdwijnt als je kiest voor een andere unit om te bouwen, klopt dit=
Te ziek voor een paar keer klikken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Remqo het volgende:
Ik ben zo ziek als een kip en heb het niet kunnen kopen vandaag.
Om welke reden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Gamer_V het volgende:
De mijne wordt waarschijnlijk pas maandag bezorgd en dat is maar goed ook want mijn Steam-account is vandaag geblokkeerd. Grr.
Voor een spel als Civilization wil ik graag een paar duiten neerleggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Te ziek voor een paar keer klikken?
Moet je maar geen dingen kopen als je geen geld hebt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Gamer_V het volgende:
De mijne wordt waarschijnlijk pas maandag bezorgd en dat is maar goed ook want mijn Steam-account is vandaag geblokkeerd. Grr.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef Monidique het volgende:
Sorry voor de grote pics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIANT DEATH ROBOT!!
[ afbeelding ]
Jongetje, ik bedoel waarom koop je niet de digitale versie als je em zo graag wil spelen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor een spel als Civilization wil ik graag een paar duiten neerleggen
Hij start bij mij niet eens op boven DX9,quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Mooi op tijd geleverd door Bol
Maar mn directx10 versie crasht steeds, nu moet ik in directx9 spelen, vraag me af of het veel verschil maakt...
Een maand geleden kocht ik Stalker CoP, geld werd afgeschreven, kreeg mijn product niet. Ik contact opnemen met support, krijg mijn game, woei. Wat blijkt: mijn 7,50 is nu opeens teruggestort. Geweldigquote:
Ik snap het nog steeds niet. Bedankt voor je poging tot uitleg though.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Een maand geleden kocht ik Stalker CoP, geld werd afgeschreven, kreeg mijn product niet. Ik contact opnemen met support, krijg mijn game, woei. Wat blijkt: mijn 7,50 is nu opeens teruggestort. Geweldig
21 augustus:quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Bedankt voor je poging tot uitleg though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |