Ja, in het menu links verschijnen de opdrachten die je kunt geven. Kies het pijltje >> (meer opties) en daar staat ie tussen. Tandwieltje, geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:09 schreef NoCigar het volgende:
Kun je acties automatiseren trouwens?
Heb je em geprobeerd? Zo niet, waarom raad je em aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef karton het volgende:
Er is trouwens een hack om tijdens de demo oneindig aantal turns te hebben.
Google op "civilization 5 demo turn hack" en dan kan je em zo vinden.
Ik vertrouw het niet.quote:Civ5.Demo.Hack-SpecTRe.exe
Heb em geprobeerd en heb em gescand met m'n virusscanner. Heb daarna windows defender nog even laten draaien maar beide programma's hebben niks gevonden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb je em geprobeerd? Zo niet, waarom raad je em aan?
[..]
Ik vertrouw het niet.
Ben het met de meeste punten van je kritiek niet eens, maar ik ga er niet allemaal op in, behalve even de laatste: het bouwen voelt misschien langzaam, maar waar denk je dat je die enorme hoeveelheden geld voor hebt? Science is niet langer gekoppeld aan gold in een commerce resource; het is nu gewoon gold wat je van je hokjes haalt, klaar. Ik draai binnen 40-50 beurten in de demo een winst van 20 gold per turn. Dat moet je natuurlijk o.a. uitgeven aan gebouwen. Voor 300+ gold koop je zo een barracks, en daar hoef je niet eens je production voor te onderbreken of een turn te wachten. Bam, purchase, en er staat een barracks in je stad. Gold is veel belangrijker geworden in Civ 5.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef VvoorVete het volgende:
Hier mijn civ review op civfanatics..
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=381662
Mijn mening+ veel van de meningen op civfanatics :Civ 5 is een zwakke opvolger van civ 4 en lijkt nog niet helemaal 'af'
Tja dat is de demo.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:31 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ben het met de meeste punten van je kritiek niet eens, maar ik ga er niet allemaal op in, behalve even de laatste: het bouwen voelt misschien langzaam, maar waar denk je dat je die enorme hoeveelheden geld voor hebt? Science is niet langer gekoppeld aan gold in een commerce resource; het is nu gewoon gold wat je van je hokjes haalt, klaar. Ik draai binnen 40-50 beurten in de demo een winst van 20 gold per turn. Dat moet je natuurlijk o.a. uitgeven aan gebouwen. Voor 300+ gold koop je zo een barracks, en daar hoef je niet eens je production voor te onderbreken of een turn te wachten. Bam, purchase, en er staat een barracks in je stad. Gold is veel belangrijker geworden in Civ 5.
Niet alles hoeft in de "lijn der verwachtingen van Civ 4" te liggen hè... Als je een game decennia lang interessant wilt houden, dan moet je soms het lef hebben om revolutionaire veranderingen in de engine, de strategie, het concept, en de graphics te maken. Dan krijg je altijd weerstand van een paar bittere die-hard fans, maar nieuw is niet altijd slecht. Ik ben voorlopig nog erg tevreden.
Ik lees daar ook veel meningen met positieve reacties. Natuurlijk, er zijn minpunten, maar civ4 was in het begin nog veel zwakker. Maar dat schijnen mensen snel te vergeten.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef VvoorVete het volgende:
Mijn mening+ veel van de meningen op civfanatics :Civ 5 is een zwakke opvolger van civ 4 en lijkt nog niet helemaal 'af'
lees deze thread maar eens: http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=381707quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik lees daar ook veel meningen met positieve reacties. Natuurlijk, er zijn minpunten, maar civ4 was in het begin nog veel zwakker. Maar dat schijnen mensen snel te vergeten.
Er is geen Civ die ik niet gespeeld heb, inclusief de onofficiele Civs zoals CTP, en dat al meer dan 18 jaar lang. Maar als je het daar graag over wilt hebben, dan vraag ik me af hoe jij de volgende conclusie trekt:quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef VvoorVete het volgende:
[..]
Tja dat is de demo.
Punt is, natuurlijk schept Civ 4 een verwachting want anders noem je het geen civ 5. Dan had het wel een andere naam gehad zoals Civ: revolution op de consoles bijv. Civ ging altijd meer de diepte in qua gameplay dan andere games en ook ga management. Dit deel dus een stuk minder. Met gold dingen kopen heeft niks te maken met diepgang of echte gameplay. Het is geen droge RTS waar je moet harvesten.
Daarnaast klinkt het alsof je niet alle delen van Civ gespeeld hebt anders had je de vergelijkingen met vorige delen wel begrepen.
.... ervanuitgaande dat je in Civ 1 óók geen units kon stacken, behalve in steden? Het is een geweldige feature die terugkomt, maar niet nieuw of 'de best step yet'.quote:Besides the hexes 1upt is the best and most logical step in CIV yet
quote:I present to you, "Civ3 WAY BETTER than Civ4" wharrrgarbbbl. CivFanatic forum headlines from Civ4's release five years ago.
Lions attacking units... How stupid is that!? (Multi-page thread 1 2)
Entire Game is a bug (Multi-page thread 1 2 3 4 5 6 7 8 9)
Stupid, Evil Civ IV...
This game is making me mad
TRAGEDY ! How could we COMPARE ?
Civ IV: good, but plenty of bad (Multi-page thread 1 2)
Its the little things the make me INSANE!
Poor Performance
Half Baked Release
Shame on Gamespot and IGN!! (Multi-page thread 1 2 3)
Why is this game so highly rated? 'myrantings' (Multi-page thread 1 2)
What a let down!
Civ 4 works for me, but I'm still angry!
This game should have been tested longer? (Multi-page thread 1 2)
The spearman just beated my tank , this game sux and its retarded
What in Sid's name is wrong with the multiplayer server selection window?!?!
Useless Advisors (Multi-page thread 1 2)
With All the Complaints, is it worth buying? (Multi-page thread 1 2 3)
Klopt, Civ4 werd toen echt een stuk beter, maar "pas echt goed"? Zoveel verschil maakten corporations, the apostolic palace, etc ook niet qua gameplay ...quote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond Civ4 ook pas echt goed na Beyond the Sword.
was ik al bang voor...quote:Op donderdag 23 september 2010 12:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Volgens mij moet je wachten, ook als je hem met de DVD installeert.
quote:European people who bought it and want to play early, change your download location in steam to one of the US ones (after preloading), close down steam, get a free trial account from a good vpn (I used anonimitynetwork, but any other free one should be good), connect to the VPN, run steam and voila - you can decrypt the game.
Make sure to set steam to offline mode or it will lock civ again after you disconnect from the VPN.
Connect to your VPN, start Steam, unlock the game, PLAY!
Thx! ben het nu aan het proberen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Jibbe het volgende:
Je kunt het spel nu al spelen (heb het nog niet zelf geprobeerd)
[..]
Werkt die?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef ImMaxa het volgende:
Ik haal 'm nu illegaal binnen. Gebruik dat tot mijn exemplaar arriveert met de post.
Bij mij hetzelfde. Ik vond civ4 te gelikt in het begin, terwijl civ3 zo lekker 'simpel' was qua interface.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef ImMaxa het volgende:
En trouwens, ik vond Civ III beter dan IV in het begin. Deel 4 miste gewoon iets. Ben er inmiddels wel aan gewend, en vind 4 ook beter dan 3 (Vooral vanwege de stedenspam van deel 3, en de gigantische corruptie die het zowat onmogelijk maakte om een goede stad ver van je hoofdstad te hebben. Dat was verbeterd in deel 4.).
Dat lijkt me geen bug, hoewel het wel een aardige feature kan zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:28 schreef karton het volgende:
Hij is erg gaaf alleen lijken hier en daar bugs verscholen te zitten.
Bijvoorbeeld als je een nieuw ding wilt produceren in je stad kan je klikken wat je wilt op het gele productieicoontje rechtsonder maar er gebeurt niks. Je moet dan per sé je stadscherm openen en op die manier iets selecteren.
Inderdaad, en dat terwijl screenshots van eerdere builds wel goed waren. Ik verwacht dus wel een snelle fix daarvoor.quote:Ook lijken de rivieren textures te missen. Vooral waar de rivier in de zee uitmondt is het kleurverschil goed te zien.
Ben 'm aan het binnenhalen. Is nog niet klaar. Toen ik weg was ging het even heel snel, maar nu is ie weer zeer traag. Vraag me af hoezeer het nog zin heeft, want:quote:
quote:Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (1-96186406) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Civilization V (DVD-rom)
Heb je een vraag voor onze klantenservice?
Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop
Volgens andere sites wel.quote:
http://www.reddit.com/r/c(...)ay_three_days_early/quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef bleblebleh het volgende:
Nee het lukt niet, je kan civ nog niet spelen, ook niet met cd.
yepquote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef Hamilcar het volgende:
Hoe laat unlocked, om 2 uur? Ik heb hem via Steam al binnengesleept, maar kannnnn niettttt wachtennnnnn!!
Thanksquote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef Jibbe het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/c(...)ay_three_days_early/
Nou nou...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Monidique het volgende:
Wat een goed spel! Spel van het decennium. Nu al!
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef Jibbe het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/c(...)ay_three_days_early/
BAASquote:I hope you all appreciate the time I spent typing this when I could have been playing Civ 5! See you online!
Awww wat zieluuugquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:41 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik moet nog een paar dagen wachten totdat hij binnenkomt.
Wou ik de demo spelen vanavond, werkt ie niet.
WAAROM MOET DAT ZO LANG DUREN?!?!?quote:Validating Steam files - 32% complete
Please wait while Steam verifies game files.
Validating Sid Meier's Civilization V file (1 of 1)
"bouw een weg naar ons toe" heb je ook nog.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:07 schreef andrew.koster het volgende:
Heb de demo gespeeld en eigenlijk daardoor de volle versie via Steam gekocht. Die hex tiles zijn toch wel heel gaaf. Vind city states aan de suffe kant... is eigenlijk gewoon een moneysink, want de missies zijn echt ongeinspireerd: vernietig <andere city state> of "help! barbaren". Daar blijft het wel een beetje bij. De "bouw wonder X" zijn dan nog wel enigszins origineel.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:08 schreef Gijsje het volgende:
Ik ga hem straks even halen, maar een eerste vraag. Zitten er ook earth maps bij het spel ? Ik zie ze nergens de screenshots.
Hmm jammer, maar goed er zullen vast maps uitkomen voor Civ5. Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Wel weet ik dat je bij de setup voor een nieuwe game zoals gewoonlijk kunt kiezen uit Continents, Archipelago, Pangea en Earth. Die 'Earth' zal wel net zoals in deel IV een mapvorm zijn waarbij alle civs beginnen op het ene continent, terwijl het andere continent nog leeg is. Ik verwacht niet dat het een exacte weergave is van onze aarde.
Eeennn adem uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg...toch maar gekocht. Fuck Steam, fuck de uploader van de gecrackte versie met zn 60 kb kutverbinding. En fuck mijn ongeduld.
Niks mis met een spel kopen, toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg...toch maar gekocht. Fuck Steam, fuck de uploader van de gecrackte versie met zn 60 kb kutverbinding. En fuck mijn ongeduld.
Nee, zeker niet. Normaal koop ik ook altijd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niks mis met een spel kopen, toch?
Denk je nou echt dat die torrent op thepiratebay met 2k+ leechers en 1 seeder gecracked isquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Flashwin het volgende:
Oh quote gedrukt in plaatst van editquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die torrent op thepiratebay met 2k+ leechers en 1 seeder gecracked is
Grootste troll torrent ooit.
User die nooit wat upload heeft zeker de game sneller gekraakt als de scene, en de bestand grote is ook precies het zelfde als de Demo die op steam staat.
Zal me niks verbazen als na 48 uur downloaden blijkt dat iedereen gewoon die demo heeft zitten downloaden
Die gozer heeft gewoon expres ze torrent gelimit tot 60kb/s upload zodat iedereen er nog even in blijft geloven.
Denk dat ik hem vanmiddag toch maar even ga kopen bij de mediamarkt.
Wachten duurt me een beetje te lang.
Ja dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die torrent op thepiratebay met 2k+ leechers en 1 seeder gecracked is
Grootste troll torrent ooit.
User die nooit wat upload heeft zeker de game sneller gekraakt als de scene, en de bestand grote is ook precies het zelfde als de Demo die op steam staat.
Zal me niks verbazen als na 48 uur downloaden blijkt dat iedereen gewoon die demo heeft zitten downloaden
Denk dat ik hem vanmiddag toch maar even ga kopen bij de mediamarkt.
Wachten duurt me een beetje te lang.
Welke civ ben je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:40 schreef Flashwin het volgende:
12 uur was tie klaar met downloaden. Heb sindsdien non stop gespeeld.Even koffie drinken, dan weer verder
Is alles, inclusief handleiding, in het Engels of in het Nederlands? En waar heb je 'm gehaald?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Monidique het volgende:
Limited Edition ("limited", yawn), en net iets meer dan 79 euro,.
Er zit geen handleiding bij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is alles, inclusief handleiding, in het Engels of in het Nederlands? En waar heb je 'm gehaald?
. Gewoon bij Bol.com, zoals de foto's laten raden.
Geen handleiding?????????quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er zit geen handleiding bij. [ afbeelding ]. Gewoon bij Bol.com, zoals de foto's laten raden.
India. Wil niet vechten...alleen megasteden en zoveel mogelijk wonders. Jij?quote:
Handleiding staat gewoon online. Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen handleiding?????????![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je met hoe veel plezier ik de handleiding van Civ 4 heb doorgelezen... bah....![]()
Die bezuinigingen ook altijd
Vlak voor het slapen door de handleiding bladeren is het mooiste wat het leven te bieden heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Handleiding staat gewoon online. Veel plezier.
Geil!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef Monidique het volgende:
Sorry voor de grote pics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIANT DEATH ROBOT!!
[ afbeelding ]
Uitprinten en nietjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:50 schreef karton het volgende:
[..]
Vlak voor het slapen door de handleiding bladeren is het mooiste wat het leven te bieden heeft.
Volgens mij wordt het standaard in gold omgezet...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt erop dat al je productie verdwijnt als je kiest voor een andere unit om te bouwen, klopt dit=
Te ziek voor een paar keer klikken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Remqo het volgende:
Ik ben zo ziek als een kip en heb het niet kunnen kopen vandaag.
Om welke reden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Gamer_V het volgende:
De mijne wordt waarschijnlijk pas maandag bezorgd en dat is maar goed ook want mijn Steam-account is vandaag geblokkeerd. Grr.
Voor een spel als Civilization wil ik graag een paar duiten neerleggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Te ziek voor een paar keer klikken?
Moet je maar geen dingen kopen als je geen geld hebt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Gamer_V het volgende:
De mijne wordt waarschijnlijk pas maandag bezorgd en dat is maar goed ook want mijn Steam-account is vandaag geblokkeerd. Grr.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef Monidique het volgende:
Sorry voor de grote pics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIANT DEATH ROBOT!!
[ afbeelding ]
Jongetje, ik bedoel waarom koop je niet de digitale versie als je em zo graag wil spelen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor een spel als Civilization wil ik graag een paar duiten neerleggen
Hij start bij mij niet eens op boven DX9,quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Mooi op tijd geleverd door Bol
Maar mn directx10 versie crasht steeds, nu moet ik in directx9 spelen, vraag me af of het veel verschil maakt...
Een maand geleden kocht ik Stalker CoP, geld werd afgeschreven, kreeg mijn product niet. Ik contact opnemen met support, krijg mijn game, woei. Wat blijkt: mijn 7,50 is nu opeens teruggestort. Geweldigquote:
Ik snap het nog steeds niet. Bedankt voor je poging tot uitleg though.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Een maand geleden kocht ik Stalker CoP, geld werd afgeschreven, kreeg mijn product niet. Ik contact opnemen met support, krijg mijn game, woei. Wat blijkt: mijn 7,50 is nu opeens teruggestort. Geweldig
21 augustus:quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Bedankt voor je poging tot uitleg though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |