bij gebrek aan tijd zijn de Revolution-games een prima alternatiefquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:40 schreef DJKoster het volgende:
Zeskantige hokjes... Blasphemy!!!
Binnenkort maar weer eens het geduld de tijd verzamelen om IV te spelen.
Ik vond het wel enorm afbreuk doen aan het epische gevoel van de pc versies, maar ze zijn zeker niet slecht ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
bij gebrek aan tijd zijn de Revolution-games een prima alternatiefsnelle potjes die zeker niet onvermakelijk zijn.
Tuurlijk niet, kunnen ze ons weer geld aftroggelen door het in een DLC te stoppen.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat een kleine hoeveelheid beschavingen zeg...
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kunnen ze ons weer geld aftroggelen door het in een DLC te stoppen.
Omdat ik (en waarschijnlijk anderen) dan niet hadden geweten dat er een deel 5 aankomt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Frollo het volgende:
Waarom dit topic als er al een Sid Meier's Civilization (Deel XII) is?
Ach, ik wou gewoon even zeuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat ik (en waarschijnlijk anderen) dan niet hadden geweten dat er een deel 5 aankomt?.
Zo'n reeks bekijk ik niet, dit valt wel op.
Ik zeg nee.quote:
Of je blijft ontopic.quote:
Mooie verpakking inderdaad, net een DVD-set.quote:
Ziet eruit als een mech, dus ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dat grote ding
Gaan we de toekomst weer in?
Oude CIV'squote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag me alleen af of ze het niet zo gecompliceerd gaan maken dat mensen op een gegeven moment het genoeg vinden en terug willen naar een systeem als in bijv. CIV 2.
Maar als alles overzichtelijk is, zie ik het probleem nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag me alleen af of ze het niet zo gecompliceerd gaan maken dat mensen op een gegeven moment het genoeg vinden en terug willen naar een systeem als in bijv. CIV 2.
voor hen is Civilization: Revolution op de consolesquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Ja dat was wel beterquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oude CIV's![]()
"Our words are backed by NUCLEAR WEAPONS!!!111111!!"
Volgens mij wordt deze Civ juist wat simpeler dan de vorige. Ze halen ook religie en spionage eruit en ik vraag me af of de cultuur zoals dat in deel 4 zit gehandhaafd blijft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Religie was wel tof voor de cash, spionage zal ik echt niet missen. Mixed feelings dus. Cultuur was wel relaxed om vijandelijke steden kosteloos over te nemenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze Civ juist wat simpeler dan de vorige. Ze halen ook religie en spionage eruit en ik vraag me af of de cultuur zoals dat in deel 4 zit gehandhaafd blijft.
City flippingquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Religie was wel tof voor de cash, spionage zal ik echt niet missen. Mixed feelings dus. Cultuur was wel relaxed om vijandelijke steden kosteloos over te nemen.
Wat ik ergens gelezen heb, volgens een verslag van de E3 krijgt cultuur een veel grotere rol.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze Civ juist wat simpeler dan de vorige. Ze halen ook religie en spionage eruit en ik vraag me af of de cultuur zoals dat in deel 4 zit gehandhaafd blijft.
Nee man, dat is echt baasquote:
Als je ze niet kan flippen ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik zet dat vaak uit, steden neem je over met tanks.
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ik ergens gelezen heb, volgens een verslag van de E3 krijgt cultuur een veel grotere rol.
Zo kan je met je cultuurpunten een kant inslaan en krijg je een culture-tree naast je tech-tree.
Daar kan je mee bepalen of je beschaving prestige-gericht is, of meer miliair gericht of handel gericht enz.
Civics uit Civ 4 vervallen dan weer.
klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |