quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doet ze er lang over zeg!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wij zijn er ook weer:
[ afbeelding ]
Binnenkort staan we ook bovenaan met onze Carnibest review.
Ik heb Harajuku zojuist ge-PM-d met de bevindingen van deze eerste week.
Is een tuigje niet beter dan dat hangen/trekken aan die nek ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geprobeerd, maar dan loopt ze paniekerig rondjes en probeert dat ding eraf te bijtenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Is een tuigje niet beter dan dat hangen/trekken aan die nek ?![]()
Deze maand artikel in Hondenleven over beter in balans door het dragen van een tuig
Het is een Shibaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@Andyy: is het een Shiba of Akita?
Laatst kwam ik hier 's avonds tijdens het laatste rondje een Shiba tegen. Echt zo'n leuk ding en Lara kon er ook zo leuk mee spelen. Haar baasje was onder de indruk dat ik twijfelde tussen een Akita of een Shiba. Zijn hond was nu ruim twee en hij was nog nooit iemand tegen gekomen die in een keer zag wat het was.
Dat herkende ik dan weer van hem. Lara is ook al voor van alles en nog wat uitgemaakt. Een Labrador die te hoog op z'n poten staat, een bruine Golden Retriever, maar het vaakst toch wel een Ierse Setter.
Als ik niet wist dat het een Shiba was zou ik ook zeggen "wow het lijkt net een vosje", positief bedoeltquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef Andyy het volgende:
Maar ook leken die dachten dat ze een vos was
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat het een Shiba was zou ik ook zeggen "wow het lijkt net een vosje", positief bedoeltZo mooi
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Maar er waren mensen die serieus dachten dat het een vos was en niet zeiden dat ze er op 1 leek
Lara,wat is ze toch mooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wij zijn er ook weer:
[ afbeelding ]
Binnenkort staan we ook bovenaan met onze Carnibest review.
Ik heb Harajuku zojuist ge-PM-d met de bevindingen van deze eerste week.
Aah wat zielig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Nonneke het volgende:
Joost in de kast![]()
Dinsdag wordt Sylver geopereerd aan dr oogZe heeft een bultje op dr ooglid, en dat moet dus snel weg.
Ze moet alleen onder algehele narcose omdat ze anders natuurlijk met dr oog blijft knipperenEn ze gaat om dr oog de haartjes wegscheren en ze moet ook nog een kap het arme schaap
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh getver Non, ik zal voor dr duimen, ik hoop dat t een simpele ingreep is
komende 25 mei wordt ze 8quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Guess. het volgende:
Aah het is sneu die Sylver. Hoe oud is ze dan?
Hopelijk knapt ze er snal van op!
Wat een beauty is Sylverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Nonneke het volgende:
Joost in de kast![]()
Dinsdag wordt Sylver geopereerd aan dr oogZe heeft een bultje op dr ooglid, en dat moet dus snel weg.
Ze moet alleen onder algehele narcose omdat ze anders natuurlijk met dr oog blijft knipperenEn ze gaat om dr oog de haartjes wegscheren en ze moet ook nog een kap het arme schaap
![]()
[ afbeelding ]
Zou ik ook doen,je zit dan nog met wakker worden maar als het zo erg is kan je vragen of ze gelijk bellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:Sylverrrrrrrr
![]()
Mag je niet bij haar blijven tot ze slaapt?
Ik laat mijn honden pas onder narcose ergens achter hoor,en ze brengen ze in mijn armen onder narcose
Jawel ! gelukkig wel en we (of iig 1 van ons) blijven erbij tot ze slaapt, misschien wachten we gewoon in de wachtruimte zegmaar dat er ook iemand is als ze weer wakker wordt. Maar dat ligt eraan hoe laat ze dr gaan opereren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:Sylverrrrrrrr
![]()
Mag je niet bij haar blijven tot ze slaapt?
Ik laat mijn honden pas onder narcose ergens achter hoor,en ze brengen ze in mijn armen onder narcose
Oh, na de op werd ik altijd zsm gebeld als Chico zich bewust werd van het feit dat ik dr niet was, dan mocht ik m meteen komen halen , het in slaap brengen is het ergste, als je daar bij mag blijven is het primaquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel ! gelukkig wel en we (of iig 1 van ons) blijven erbij tot ze slaapt, misschien wachten we gewoon in de wachtruimte zegmaar dat er ook iemand is als ze weer wakker wordt. Maar dat ligt eraan hoe laat ze dr gaan opereren.
Gefeliciteerd Gijs ! Party Animal !
Ah die vind ik lief, samenquote:
Wij hebben heel eigenwijs een dierenarts uitgezocht die 3 kwartier rijden isquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, na de op werd ik altijd zsm gebeld als Chico zich bewust werd van het feit dat ik dr niet was, dan mocht ik m meteen komen halen , het in slaap brengen is het ergste, als je daar bij mag blijven is het prima
Mijnes kan ik alles uit de bek pakken, het is niet goed als je toestaat dat ze prooinijd hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef FP128 het volgende:
een vraag over die honden die eten. Wat als je probeert het bord van waaruit ze eten weg te halen,gaan ze dan grommen en bijten?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Wss kreeg ze een whiplash van die stomme flexlijn
Haha, fucking nice!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magic heeft daar nog wel een handje van, die begint te grommen als hij aan het eten is, en je komt in de buurtquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes kan ik alles uit de bek pakken, het is niet goed als je toestaat dat ze prooinijd hebben
Dat is dus ook het 1e wat ik dacht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Wss kreeg ze een whiplash van die stomme flexlijn
Whahahahahahaha ja bij ons welquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef Dandilion het volgende:
Papi Chico is het grote voorbeeld van Sjon Heerlijke fotos! Chico lijkt wel te zeggen kom maar bij mij knul ik leer je de kneepjes van het vak wel![]()
![]()
Kees
de biatch of the pack!
Karel geniet met toegeknepen ogen van de lekkere wandeling.. of denk ie net als ik stiekum aan.. Frits?
zucht deze post moet ik eigenlijk heul ergens anders posten lol
Magic staat voor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef Burdie het volgende:
Even een paar recente foto's van ons woefje.
-knip-
Welnee, Magic aan het puberen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:Magic!
Hij heeft zo een lekker slungellijf nu, issie ook aan het puberen qua gedrag of niet?
Sjon heeft zn eerste puberfase al achter de rug![]()
En Sjeek, die Lara, die zou ik ook wel op visite willen, wat is dat toch een heerlijke dame![]()
Ik hoop voor Lara dat je schoonzus een konijntje baart, of een puppy, dat zou ook wel erg leuk zijn toch?
Uhm, hijs van 19 november.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:37 schreef Burdie het volgende:
Hoe oud is Sjon nu eigenlijk? Als ik hem zo op die foto's zie met Chico, dan wil ik ooooook een puppy erbij! (maar we moeten eerst maar deze pup eens fatsoenlijk volwassen krijgen)
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef Burdie het volgende:
Even een paar recente foto's van ons woefje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Crufts is vandaag begonnen![]()
Ik baal echt dat het niet meer op tv komt, ik kijk dat echt al jaren op BBC![]()
Maar het is wel live te volgen via Crufts TV
Vorig jaar waren er veel mensen die ik kende heen, dit jaar helemaal niemand geloof ik
Behendigheid nuquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ook even kijken dan!![]()
En wat een mooie serie in het felle zonnetje en die knalblauwe lucht van je woofies weer
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:Wij zijn nu op kantoor met zn allen Crufts aan t kijken
We gaan nu even samen taarteten, daarna kijken we weer verderquote:
Hebben jullie nog een vacature misschien?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:Wij zijn nu op kantoor met zn allen Crufts aan t kijken
Nopequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een vacature misschien?!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een vacature misschien?!
Dat was een oude Frits is nu groterquote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Guess. het volgende:
Fijn dat het zo goed met ze gaat Bubsel![]()
Ik zag In het nagelak topic die foto's met ze tweetje,lief die kleine teckel kontjes
Ja hè? Ik hoop ook altijd op een post van Sjeekie_Beekiequote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Sjeek, je weet het zo mooi te vertellen allemaal![]()
Lara met het losgebarsten voorjaar in haar vacht en die laatste foto
Hahaha wat geniaal zeg... worden je collega's er niet gek van?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh![]()
Magic![]()
Chico vanmorgen bij aankomst op kantoor:
Dat is elke morgen vaste prik , en dat doen die twee jonkies m niet na![]()
Hij blaft alleen zo met 's morgens binnen komen en dan is er nog niemand, ik ben altijd als eerste op kantoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hahaha wat geniaal zeg... worden je collega's er niet gek van?
En wat komt er een herrie uit dat kleine ding.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef Nonneke het volgende:
Sylver is gelukkig weer veilig thuisAlles was goed gegaan alleen is die kap echt waardeloos
![]()
Arm ding ligt nu op een kleedje bij de kachel naast me, want in dr mandje of onder de tafel past nu niet omdat ze nog niet goed kan draaien met dat ding
Serieus???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:04 schreef Dandilion het volgende:
Reed net op de fiets naar huis.. kwam ik een Anitaatje (zussie van Sjonnie) tegen.. ik glimlachte naar de hond en de baas maar de jongen keek een beetje lelijk dus ik heb maar geen aww en oww opmerking gemaakt.. jammer want had best willen aaien zo een naakt hondje:)
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:Ik vind de chi wel een erg bol kopje hebben eerlijk gezegd....
Chi's horen wel een bolle appelkop te hebben hoor, maar echt niet zo extreem, en idd, t eerste wat ik dacht was waterhoofd, ook omdat ie wat miserabel kijkt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb er dan weer geen verstand van maar het lijkt wel een waterhoofd
Hallo Willemquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef blup het volgende:
Willem, nieuwe chihuahua van me moeder
[ afbeelding ]
Bowie voorzichtig aan het ruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat je het leuke foto's zou vinden haha.quote:
Ik las eerste apekopquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chi's horen wel een bolle appelkop te hebben hoor, maar echt niet zo extreem, en idd, t eerste wat ik dacht was waterhoofd, ook omdat ie wat miserabel kijkt.
Ik hoop dat er ieg wel naar gekeken is.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je het leuke foto's zou vinden haha.
Ik vind Sjon wel goed bijtrekken zo ver,hij word mooier in mijn ogen.Gaan die haartjes op z'n lijf nog weg of is ie gewoon best behaard in tegenstelling tot Chico?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:Ik vind de chi wel een erg bol kopje hebben eerlijk gezegd....
Sjon is echt gestoord:
Die chi's zijn gewoon doorgefokt, das echt jammer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik vind Sjon wel goed bijtrekken zo ver,hij word mooier in mijn ogen.Gaan die haartjes op z'n lijf nog weg of is ie gewoon best behaard in tegenstelling tot Chico?
Die chi's van tegenwoordig zijn toch "anders" ik zou er echt niet goed meer een durven te kopen,toch vind ik ze nog steeds erg cute maar als ik aan een chi denk,denk ik aan Frits dus tja da's logisch
Uhm, nee, als ik scheer kan ik niet filmenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Guess. het volgende:
Ow hij word nu ook al geschoren,heb je daar geen filmje van?
Ja das waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, nee, als ik scheer kan ik niet filmen
Beterschap voor Sylver, ik hoop dat het herstel goed gaat!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:19 schreef Nonneke het volgende:
Sjonkleine terrorist
![]()
Hier wat fotos van kapitein éénoog mn patientZe is alweer wat meer zichzelf gelukkig, vanmorgenvroeg werd er al flink geloeit om een kluifje. Maar die kap blijft wel een probleem, ze is van zichzelf al lomp, en met zo'n grote lampekap om je hoofd wordt dat niet echt veel beter
![]()
Helaas is ze begonnen met krabben (is natuurlijk wel goed want dat betekend dat het jeukt en dus geneest, maar toch lastig) dus nu echt nog zo min mogelijk af, ze heeft wel besloten niet te kunnen poepen of plassen met die kap dus daar moeten we nog wat op verzinnen qua krabben
[ afbeelding ]
Gister net thuis, nog half onder narcose zo lief, Sylver liet gister prongelijk een plas lopen toen ze binnen was, en Fa Shi sprong gelijk weer in dr moederrol, gelijk proberen het plasje op te ruimen, ze hebben ook tot Sylver goed wakker was naast dr gelegen op dr kleed![]()
[ afbeelding ]
en vandaag, met "haal-dat-kapding-nou-maar-weg"look
We twijfelde op dat moment niet over doofheid, hij leek gewoon te reageren. Enige waar we aan twijfelde was het brood verhaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef Burdie het volgende:
Doofheid is anders een behoorlijke handicap voor een hond.
En als je niet zeker weet of je je hond bij een broodfokker haalt....
Sorry hoor, maar vooral bij rassen als de Chi, waarvan je weet dat er veel problemen in het ras zitten, ga je toch op zoek naar een bonafide fokker? Zeker als je twijfelt over doofheid? Ik snap dat soort dingen nooit zo goed.
En je denkt dan "bij twijfel gewoon doen!"quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef blup het volgende:
[..]
We twijfelde op dat moment niet over doofheid, hij leek gewoon te reageren. Enige waar we aan twijfelde was het brood verhaal.
Ligt wel een beetje aan het ras, denk ik. Dove honden zijn vaak angstig en schrikachtig en daardoor weinig sociaal naar andere honden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou een dove hond ook niet in laten slapen
Nou, daar hebben ze geheid nog wel een paar honderd euro voor betaald hoor!quote:
Ja maar niet bij een broodfokkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een ziek hondje kopen dan kan je toch je geld terugkrijgen normaal??
Borisquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef bianca en michael het volgende:
En even een momentje voor onze Boris die gisteren 15 jaar is geworden!!! Het gaat hem redelijk goed, is wel doof geworden de laatste paar jaar (nou èn, meer dan af en toe lastig om zijn aandacht te krijgen is het niet) en helaas sinds een paar maanden de ziekte van Cushing, maar daar slikt hij elke dag 60 mg Vetoryl voor en gaan we elke 2 weken voor controle naar de dierenarts. En buiten gaat het natuurlijk alleen nog maar van sjok, sjok, maar waarom zou je ook haast maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn 'broertje' Diever van nu 11 jaar en een paar maanden. Ook niet meer de jongste maar die is nog in de bloei van zijn leven, kerngezond en gedraagt zich nog als een puppie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lieve broertjes zijn Boris en Dieverquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef bianca en michael het volgende:
En even een momentje voor onze Boris die gisteren 15 jaar is geworden!!! Het gaat hem redelijk goed, is wel doof geworden de laatste paar jaar (nou èn, meer dan af en toe lastig om zijn aandacht te krijgen is het niet) en helaas sinds een paar maanden de ziekte van Cushing, maar daar slikt hij elke dag 60 mg Vetoryl voor en gaan we elke 2 weken voor controle naar de dierenarts. En buiten gaat het natuurlijk alleen nog maar van sjok, sjok, maar waarom zou je ook haast maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn 'broertje' Diever van nu 11 jaar en een paar maanden. Ook niet meer de jongste maar die is nog in de bloei van zijn leven, kerngezond en gedraagt zich nog als een puppie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara voor de eerste keer aan een Carnibest gedroogde longstaafje:
[ afbeelding ]
Vanavond gaan we samen naar de hondenschool een paar nieuwe dummies halen EN eens kijken wat Lara nu weegt.
Oh ben je naar Leiden vandaag?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:33 schreef Burdie het volgende:
Morgen weer met Magic naar show![]()
Heb er zin in
Oh super, wat goed zeg!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef Burdie het volgende:
We waren inderdaad in Leiden gisteren.
Magic scoorde 'veel belovend' en werd weer beste pup van het ras![]()
!
Ik ben zo trots op onze man...
Wij willen trouwens ook naar Luxemburg, maar dan in september.
Ik hoor dus graag jouw ervaringen, oh-oh!
Ben benieuwdquote:Op maandag 22 maart 2010 12:25 schreef Burdie het volgende:
Er staat 1 foto van gisteren op mijn site. En een van Magic met zijn medaille.
Ik zal vanmiddag nog wel wat foto's uitzoeken, heb nog nergens tijd voor gehad..
Ik keek even op je site, en ineens kwam ik MB tegen. Wat leuk.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:25 schreef Burdie het volgende:
Er staat 1 foto van gisteren op mijn site. En een van Magic met zijn medaille.
Ik zal vanmiddag nog wel wat foto's uitzoeken, heb nog nergens tijd voor gehad..
Ik werk inderdaad veel met haar samen. Gouden combiquote:Op maandag 22 maart 2010 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik keek even op je site, en ineens kwam ik MB tegen. Wat leuk.
quote:
Haha, dat is op de foto echt goed te zienquote:
Gewoon die leger?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:26 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie foto's weer Oh-Oh,die Sjon,heerlijk die witte sokken![]()
Waar komt die halsband van Chico vandaan? Die wil ik ook voor mijn mannen!
quote:
Jawel, Lulu en Bink zijn dr "broertjes"quote:Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat gaaf dat ze allemaal zo in actie op de foto staan.
Heeft Thessa thuis ook dieren, (iig) geen hondjes toch?
Oh dat had ik niet meegekregen, wat leukquote:Op maandag 22 maart 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, Lulu en Bink zijn dr "broertjes"
![]()
Whehe. Voor jou is het iig een stuk dichterbij dan voor onsquote:Op maandag 22 maart 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:Ik kom dr net achter dat komende zondag de klok een uur vooruit gaat, das echt fijn , we moeten al zo vroeg weg
Die vind ik echt heel mooiquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:Ik kom dr net achter dat komende zondag de klok een uur vooruit gaat, das echt fijn , we moeten al zo vroeg weg
Wat is dit een superlieve, schattige foto'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:31 schreef winterstorm666 het volgende:
oh ja en s`avonds natuurlijk Fokken met het vrouwtje.
[ afbeelding ]
En wat is dit voor lekker dingquote:
ZonnieBoy jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:29 schreef Maes het volgende:
[..]
En wat is dit voor lekker dingSjonnie
Zullen we die uitdrukking alvast aanmelden bij de Dikke van Dale?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
-knip-
Ik doe ff een crosspost vanuit de SC, Chico deed een Lara vanavond![]()
-knip-
Erg he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:52 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hopelijk is drie keer scheepsrecht en gebeurd het niet meer.
Ik las het en kreeg gelijk het gevoel weer terug van toen Lara er vandoor was. Dus of het nu 5 minuten is, of een hele dag, het is gewoon een K#Tgevoel. Ik bleef daar bij Lara ook nog een week lang last van hebben. Iedere nacht lag ik te dromen over haar en schrok ik wakker dat ze er weer vandoor was.
Dat is nu gelukkig niet meer, maar vannacht droomde ik wel over Chico.
Lara is nu fietsen met het baasje, als die terugkomen, ligt ze de komende uren voor pampus. Kunnen wij boven samen verder met klussen en kan Lara op haar kussen lekker slapen.
Nee, behalve als zij het niet op voorraad heeft, maar dan gaat het nog meestal wel snel hoor, dat kun je dan aan haar vragen, hangt dr vanaf waar zij het moet bestellenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:Ja ik zat dr over te denken , maar ik vind zelf dat Karel en wat zenuwachtig op staat ( ja ok, zo issie dan ook wel vaak maar dan nog
) en ik baal dat Bil zn ogen dr niet opstaan...
neeeeeeeee, ze zijn beeldvullend nuquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef Dandilion het volgende:
oh-oh..![]()
je familieplaatje is compleet nu he? ik zie geen plekkie er tussenin
10 wordt denk ik idd sowieso een canvasje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die foto op de trap leuk, alleen lijkt ie op mijn scherm wat donker en flets. En 10 vind ik ook tof
ow ja dat geloof ik gelijk!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
neeeeeeeee, ze zijn beeldvullend nu![]()
( maar ik zat gisteren wel weer te janken, toen ik de foto's keek, want die kleine blonde, die had echt de show gestolen daar, dat weet ik zeker)
Bil was de cuteste pup ever hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:07 schreef Dandilion het volgende:
[..]
ow ja dat geloof ik gelijk!![]()
![]()
Billy puppy fotos deden me helemaal smelten net!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:12 schreef Burdie het volgende:
Kan echt verschil maken he, een goede fotograaf...
Afgelopen zondag was er op de show ook een professionele fotograaf en die maakte dit kiekje van onze woef:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ja toen ik zei dat Chico's staartdracht prima volgens de rasstandaard was vroeg ie aan me wie er nou km wasquote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef Burdie het volgende:
Wat een raar verhaal van die keurmeester zeg, oh-oh.
Je hebt hem zeker niet nog even erop aan gesproken.
Je weet zelf wel dat het onzin is, maar een U'tje was toch wel een stuk leuker geweest dan een ZG.
Heb je foto's?.
Ja echt. Voor Taiga moest nog net de camera niet in de sportstand, maar ze vinden het heerlijk! Over een week of 3 geef ik ze een zalmkop. Kijken hoe ze dat gaan vindenquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk he, om ze zo te zien genieten van hun eten!
quote:Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dagje strand met het beest![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Aangenaam! Sammie(officieel Ursam). AKA Sammiesepammie, Urrepur, Sammepam, Shubi.
Ze hebben gisteren een stukje zal gehad wat ik nog in de vriezer had en dat vonden ze erg lekker, dus ben benieuwd. Maar er is natuurlijk ook een kans dat zij het niet lekker vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar vinden die van mij niks aan, die kreeg ik es gratis op de markt, een hele zak vol, maar dat was geen succes
Haha ja dat rollen...hmm...hoop niet dat ze dat met die zalmkoppen ook gaan doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Die fijnproevers van mij hebben het niet zo heel erg op vis, das wel jammer.
Billy eet wel es een paar hapjes sardine of zo , gedroogde vis eten ze wel als snack, al moet ik opletten , want de chihuahua's gaan daar het liefst eerst even goed in liggen rollen
Ben benieuwd hoe het gaat! Bowie begon gelijk al tegen de struisvogels en de Gazelle te blaffen.. (angst blaf)quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:21 schreef Burdie het volgende:
[..]wij gaan binnenkort ook daar eens kijken met Magic
.
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:Ah die strik!
Ik ben benieuwd naar de rest van de kiekjes.
Qweaaaaaaaaaa, tis weer echt die Baloeloe kop he, maakt ook geen reet uit waar je die hond neer zet , hij kijkt echt altijd psies zo , net als Binkje van Greys![]()
quote:
Pretletterbek heet datquote:
Oh wat een verdrietig koppie, dat zijn we niet gewendquote:
Heeft hij hier ook iets in z'n bek of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Disclaimer : ik ben lui en heb ze nog niet fatsoenlijk bewerkt.
quote:
Dat koppie, dat is het " wil baloe een koekje?" koppiequote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat een verdrietig koppie, dat zijn we niet gewendEn die paar posts er boven is weer machtig, die ultieme happy grijns
[..]
Heeft hij hier ook iets in z'n bek of lijkt dat maar zo?
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat koppie, dat is het " wil baloe een koekje?" koppieEn op die andere foto heeft ie een denneappel in zn giechel
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Als dit topic na mn pauze vol is zoek ik straks es wat fotos uit van t weekend
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is niet vol, toch mag je gaan zoeken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |