abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 4 maart 2010 @ 17:29:59 #1
145146 Andyy
pi_78738159
En weer een nieuw deeltje hondenfoto's .

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc.
Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk.
Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde.
Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen.
Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden.
Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden.
Een hond mag beslist geen slipketting dragen!
Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen.
Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race.
Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Het vorige topic:
[centraal] Honden met foto's #27

[ Bericht 13% gewijzigd door Harajuku. op 08-03-2010 08:58:50 ]
  FOK!fotograaf donderdag 4 maart 2010 @ 17:30:17 #2
145146 Andyy
pi_78738175

FOK!fotograaf donderdag 4 maart 2010 @ 17:32:21 #3
145146 Andyy
pi_78738257
Kan de mod misschien de OP aanpassen?
Met die foto's enzo. ik krijg ze er alleen groot in ipv kleine plaatjes
pi_78739390
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Awwwwwwwww wat een schatje en zó mooi
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:08:14 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78739645
Ik lees ook weer mee .
KuikenGuppy
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:39:17 #6
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_78749243
Wij zijn er ook weer:

Binnenkort staan we ook bovenaan met onze Carnibest review.
Ik heb Harajuku zojuist ge-PM-d met de bevindingen van deze eerste week.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:23:02 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78751369
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wij zijn er ook weer:
[ afbeelding ]

Wat doet ze er lang over zeg!
Magic schrokt altijd alles zo snel mogelijk naar binnen .

Laatst gaf ik 'm een half pakje smuldier, gewoon zo door midden gechopped, niet kleiner, zodat hij wel moest kauwen erop. Nee hoor, een half pakje smuldier past klaarblijkelijk met één hap-slik-weg in mijn hond .
KuikenGuppy
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:24:43 #8
291663 Amooma
It's my TURN
pi_78751464
Ooh echt superlieve pup Andyy
It's so FLUFFY I'm gonna DIE!!
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:48:55 #9
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78752799
Toen Lara nog een pupje was [ook tijdens het wisselen] schrokte ze ook alles gewoon zonder te kauwen naar binnen. Voor ik weer bij de achterdeur was, kwam ze vaak al achter me aan met alle brokjes opgegeten.

Ik denk dat we trouwens over 2 maanden een nieuwe voerbak nodig hebben. Lara probeert de bodem er uit te likken iedere keer. Zelfs als ze heeft gezien dat ik hem heb afgewassen en hij schoon op het aanrecht staat, gaat ze terug de kennel in om te kijken of ze nog wat lekkers kan oplikken.

@Andyy: is het een Shiba of Akita?
Laatst kwam ik hier 's avonds tijdens het laatste rondje een Shiba tegen. Echt zo'n leuk ding en Lara kon er ook zo leuk mee spelen. Haar baasje was onder de indruk dat ik twijfelde tussen een Akita of een Shiba. Zijn hond was nu ruim twee en hij was nog nooit iemand tegen gekomen die in een keer zag wat het was.

Dat herkende ik dan weer van hem. Lara is ook al voor van alles en nog wat uitgemaakt. Een Labrador die te hoog op z'n poten staat, een bruine Golden Retriever , maar het vaakst toch wel een Ierse Setter.
Oudste, Jongste en Lara
pi_78763931
ik lees ook weer gezellig mee! dee aww enn de owww zijn al uitgesporken wat een lekker vosje
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:06:18 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_78768408
Andyy, vertel es wat leuk over het hondje, het is echt zo een leukerd
Ik ben zo benieuwd hoe Lara het doet op de CB Sjeek
Hier gaat alles zn gangetje, Sjon begint eindelijk wat rustiger te worden en weegt inmiddels 3360 gram alweer .
De kleertjes van Frits passen hem nu echt niet meer
Frits woog dan ook 2300 op zn hoogtepunt
Hij draagt nu kleertjes van Bambam, het overleden chineesje van mn beste vrienden
En met dit weer natuurlijk gewoon lekker niks!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:18:00 #12
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_78768848
Ik kijk ook weer mee. Al die leuke, grote en kleine honden
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:18:34 #13
176471 oh-oh
pi_78768870
Ik zie dat ik helemaal nog geen foto's van onze heerlijke wandeling zaterdag gepost heb hier !
Het was voor het eerst weer eens echt lekker wandelweer voor de naakten, dus we gingen naar het veld.
Lekker de hele bende los, en rennen dat ze deden!
We kwamen een kennis van me tegen met haar twee honden en ze hadden de grootste lol samen!
Zonder sneeuw stapte Sjon wel lekker stoer door:

Mijn hele bende:

Samen met Angel en Lilly:

Billy en Angel waren echt wild aan het spelen samen:

Die twee leken elkaar al jaaaaaaaaaaren te kennen, terwijl we ze pas 1 keer eerder tegenkwamen en dat is al minstens een jaar geleden, ze klikken echt leuk met die honden!
Karel is altijd helemaal in zijn element als ie buiten is:

Sjonneke heeft ook 2 uur meegedraafd:

Chico vond het na 2 uur wel weer mooi geweest, maar die heeft ook heerlijk meegestapt:

En ook nog eentje waar Kees op staat dan maar
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_78769114
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een tuigje niet beter dan dat hangen/trekken aan die nek ?
Deze maand artikel in Hondenleven over beter in balans door het dragen van een tuig
  FOK!fotograaf vrijdag 5 maart 2010 @ 12:55:36 #15
145146 Andyy
pi_78770182
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Is een tuigje niet beter dan dat hangen/trekken aan die nek ?
Deze maand artikel in Hondenleven over beter in balans door het dragen van een tuig
Geprobeerd, maar dan loopt ze paniekerig rondjes en probeert dat ding eraf te bijten
  FOK!fotograaf vrijdag 5 maart 2010 @ 12:58:09 #16
145146 Andyy
pi_78770266
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@Andyy: is het een Shiba of Akita?
Laatst kwam ik hier 's avonds tijdens het laatste rondje een Shiba tegen. Echt zo'n leuk ding en Lara kon er ook zo leuk mee spelen. Haar baasje was onder de indruk dat ik twijfelde tussen een Akita of een Shiba. Zijn hond was nu ruim twee en hij was nog nooit iemand tegen gekomen die in een keer zag wat het was.

Dat herkende ik dan weer van hem. Lara is ook al voor van alles en nog wat uitgemaakt. Een Labrador die te hoog op z'n poten staat, een bruine Golden Retriever , maar het vaakst toch wel een Ierse Setter.
Het is een Shiba
Ik ben tot nu toe ook maar 1 persoon tegen gekomen die wist wat voor ras ze is :p
Maar ook leken die dachten dat ze een vos was
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:56:13 #17
176471 oh-oh
pi_78772794
Ik heb er dus echt de afgelopen maand wel 3 irl gezien , allemaal pups
Jij woont niet in Maastricht toevallig?
( Groucho Marx )
pi_78783714
vosjes? nou er lopen er zat in cappelle aan de ijssel west
You can make it ?
pi_78808637
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef Andyy het volgende:

Maar ook leken die dachten dat ze een vos was
Als ik niet wist dat het een Shiba was zou ik ook zeggen "wow het lijkt net een vosje", positief bedoelt Zo mooi
  FOK!fotograaf zaterdag 6 maart 2010 @ 12:09:52 #20
145146 Andyy
pi_78809849
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ik niet wist dat het een Shiba was zou ik ook zeggen "wow het lijkt net een vosje", positief bedoelt Zo mooi
Ja, ik weet het
Maar er waren mensen die serieus dachten dat het een vos was en niet zeiden dat ze er op 1 leek
pi_78809981
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:09 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ja, ik weet het
Maar er waren mensen die serieus dachten dat het een vos was en niet zeiden dat ze er op 1 leek

Nou dat is toch ook niet erg? Je kan toch niet verwachten dat iedereen elk ras ooit wel eens gezien heeft?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:57:52 #22
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78824604
@oh-oh: Lara's updates staan hier.

Vandaag weer training gehad en mijn broer was mee om te helpen met opgooien, schieten en wild sjouwen.

Bij het kort apport [konijn] was Lara allemaal aan het rommelen, maar voor de rest deed ze het helemaal geweldig ... volgen, vooruitsturen, afliggen allemaal goed.

Toen moesten we met z'n allen op de heuvel gaan staan en onze juf en mijn broer stonden zo'n 100 meter verder op een andere heuvel, maar daartussen een flinke vijver. Daar bovenop werd geschoten en gooiden ze een dummy op. Lara was als vijfde [van de zes honden] en alle honden voor haar renden naar het water toe, omdat dat de kortste weg is, maar vonden het te koud om te zwemmen.

Lara niet, die plonsde er vol enthousiasme gewoon in, zwom naar de overkant, rende de heuvel op en aan de andere kant weer er af om de dummy op te halen. Even leek het of ze ook weer over het water terug zou komen, maar ze liep toch om de vijver heen naar me terug. Echt helemaal super was dat. Iedereen vond het wel stoer dat ze gewoon ging zwemmen.

Toen gingen we een verloren zoek doen in het bos met een dummy waar ze een bospad moesten oversteken om bij de dummy te komen. Ook dat deed ze in één keer goed en ze kwam supersnel al weer terug. Daarna verloren zoek in het bos met wild en ook dat had ze snel gevonden. Al denk ik wel dat ze gespiekt had bij één van de Labradors, zodat ze wist welke kant ze op moest.

Vervolgens deden we nog een markeer met een kraai, gewoon op het grasveld. Die kraai vond ze niet zo lekker, maar uiteindelijk kwam ze hem toch netjes brengen. Als laatste deden we een sleep, maar Lara was zo slim om mijn broer in de gaten te houden, die met een konijn en twee muskusratten het bos in ging. Ze volgde de sleep dus niet, maar ging meer op haar geheugen dwars door het bos heen [kortste weg] om een rat te halen.

En nu ligt ze al de hele middag en avond voor pampus op haar kussen te slapen.
Oudste, Jongste en Lara
  zondag 7 maart 2010 @ 11:39:10 #23
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_78841543
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wij zijn er ook weer:
[ afbeelding ]

Lara,wat is ze toch mooi

Joost heeft zich even terug getrokken in de kast.

28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 7 maart 2010 @ 16:42:59 #24
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_78851199
ahhh ligt daar lekker zo te zien

Dit weekend was er hondenshow hier in Groningen. Dus ik er heen haha. Was heel leuk om te zien! Schitterende beesten! Gister kon ik helaas niet dus de herders gemist maar vandaag staan kwijlen bij de sennenhonden Newfoundlanders en Sint Bernards pffff prachtbeesten. Nu mis ik nog meer om een hond te hebben.

Waren ook veel leuke kraampjes met hebbedingetjes dus heb lekker geld uitgegeven om de hond van me ouders te verwennen haha.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 7 maart 2010 @ 16:55:50 #25
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78851589
@Guess: Joost wil je iets duidelijk maken denk... hij moet alleen nog uit de kast komen .

Lara is moe van het weekend. Twee logees en een heftige jachttraining hakken er wel in bij haar. We zijn nu samen thuis, de logees zijn weer naar huis, de kids opgehaald door hun moeder en meneer Sjeekie_Beekie is naar zijn werk, en Lara heeft vakkundig de fatboy ingepikt. Ze ligt al de hele middag te slapen en bij te komen.

Ze heeft het ook zo druk gehad met alle verjaardagsvisite begroeten, alles in de gaten houden en alle aandacht die ze kreeg van iedereen dat ze dat wel verdient heeft.

En dat gevoel heb ik eerlijk gezegd ook wel. De oudste werd vannacht niet lekker, dus stond ik om half 4 's nachts met m'n brakke hoofd een bed af te halen en de wasmachine te vullen. Waar Lara natuurlijk ook weer wakker van werd en voor de kenneldeur stond te kwispelen dat ze ook wel even naar binnen wilde.

Ik vond het zo zielig voor haar om er geen aandacht aan te besteden, dat ik haar toch maar even heb binnen gelaten. Ondertussen heb ik de oudste en haar vriendin beneden op de bank heb geïnstalleerd met een emmer en een slaapzak en mocht Lara toch weer haar nachthok in, want het was toen een uur of 4 en dus nog lang geen tijd om op te staan.

En nu zijn we alletwee brak.
Oudste, Jongste en Lara
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:46:57 #26
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_78932754
Joost in de kast

Dinsdag wordt Sylver geopereerd aan dr oog Ze heeft een bultje op dr ooglid, en dat moet dus snel weg.
Ze moet alleen onder algehele narcose omdat ze anders natuurlijk met dr oog blijft knipperen En ze gaat om dr oog de haartjes wegscheren en ze moet ook nog een kap het arme schaap
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:49:37 #27
176471 oh-oh
pi_78932863
Oh getver Non, ik zal voor dr duimen, ik hoop dat t een simpele ingreep is
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:57:50 #28
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_78933206
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Nonneke het volgende:
Joost in de kast

Dinsdag wordt Sylver geopereerd aan dr oog Ze heeft een bultje op dr ooglid, en dat moet dus snel weg.
Ze moet alleen onder algehele narcose omdat ze anders natuurlijk met dr oog blijft knipperen En ze gaat om dr oog de haartjes wegscheren en ze moet ook nog een kap het arme schaap
[ afbeelding ]
Aah wat zielig.
Ow O+
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:58:22 #29
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_78933231
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh getver Non, ik zal voor dr duimen, ik hoop dat t een simpele ingreep is
Ja ik ook Het schijnt vaker voor te komen bij oudere ( ) honden, dus ik verwacht niet al te veel problemen.
Behalve dat Sylver het vrij slecht trekt in dr eentje, dus dat kan nog wat worden
En dit keer niet vergeten te zeggen bij de dokter dat Sylver gromt als ze blij is
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:53:32 #30
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_78935540
Aah het is sneu die Sylver. Hoe oud is ze dan?
Hopelijk knapt ze er snal van op!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:27:33 #31
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_78937206
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Guess. het volgende:
Aah het is sneu die Sylver. Hoe oud is ze dan?
Hopelijk knapt ze er snal van op!
komende 25 mei wordt ze 8
Hoop ook dat ze er snel van opknapt, en dat ze het ons een beetje snel vergeeft dat we haar daar alleen achter hebben gelaten

nog een Sylvertje, met haar Billy-bandana
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:56:57 #32
176471 oh-oh
pi_78942881
Sylverrrrrrrr
Mag je niet bij haar blijven tot ze slaapt?
Ik laat mijn honden pas onder narcose ergens achter hoor,en ze brengen ze in mijn armen onder narcose
( Groucho Marx )
pi_78946678
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Nonneke het volgende:
Joost in de kast

[ afbeelding ]
Wat een beauty is Sylver !
Ik duim hier ook, hopelijk gaat alles helemaal goed en valt het een beetje mee
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:38:19 #34
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_78951483
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Sylverrrrrrrr
Ik laat mijn honden pas onder narcose ergens achter hoor,en ze brengen ze in mijn armen onder narcose
Zou ik ook doen,je zit dan nog met wakker worden maar als het zo erg is kan je vragen of ze gelijk bellen.
Gijsje is vandaag 4jaar geworden

Sinds wanneer mogen wij midden in de huiskamer van een tafeltje eten

Zodra het bord op de grond in de keuken staat weten ze niet hoe snel ze moeten zijn!!

Van feesten word je moe,dus dan is een dutje in de zon heeeerlijk natuurlijk!!

dinsdag 9 maart 2010 @ 22:47:27 #35
176471 oh-oh
pi_78951989
Gefeliciteerd Gijsje!
Wat een feestbeesten haha
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:51:17 #36
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_78962639
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Sylverrrrrrrr
Jawel ! gelukkig wel en we (of iig 1 van ons) blijven erbij tot ze slaapt, misschien wachten we gewoon in de wachtruimte zegmaar dat er ook iemand is als ze weer wakker wordt. Maar dat ligt eraan hoe laat ze dr gaan opereren.

Gefeliciteerd Gijs ! Party Animal !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:54:22 #37
176471 oh-oh
pi_78962749
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Jawel ! gelukkig wel en we (of iig 1 van ons) blijven erbij tot ze slaapt, misschien wachten we gewoon in de wachtruimte zegmaar dat er ook iemand is als ze weer wakker wordt. Maar dat ligt eraan hoe laat ze dr gaan opereren.

Gefeliciteerd Gijs ! Party Animal !
Oh, na de op werd ik altijd zsm gebeld als Chico zich bewust werd van het feit dat ik dr niet was, dan mocht ik m meteen komen halen , het in slaap brengen is het ergste, als je daar bij mag blijven is het prima
( Groucho Marx )
pi_78962822
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:38 schreef Guess. het volgende:

[ afbeelding ]
Ah die vind ik lief, samen

Gefeliciteerd Gijs, hiep hiep hoera!!!!!!!! En Guess jij ook gefeliciteerd met je witte krulletje
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:59:26 #39
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_78962935
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh, na de op werd ik altijd zsm gebeld als Chico zich bewust werd van het feit dat ik dr niet was, dan mocht ik m meteen komen halen , het in slaap brengen is het ergste, als je daar bij mag blijven is het prima
Wij hebben heel eigenwijs een dierenarts uitgezocht die 3 kwartier rijden is Zij is de beste hier (vinden wij ) en daar rijden we dan ook elke keer braaf voor Dus helemaal naar huis rijden we hoe dan ook nie, maar geloof dat we dr om 11 uur konden brengen en om half 1 of half 2 alweer ophalen, valt hardstikke mee maar hun lunsjpauze zit daar ook nog tussenin, vandaar dat ik niet weet of we daar kunnen wachten
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:09:01 #40
176471 oh-oh
pi_78965810
Mijn da zit bij mij in de straat dus als ze belt dan ben ik dr echt in 2 minuten
Jullie kunnen vast wel daar wachten, en anders neem je de andere honden mee en ga je lekker wandelen tot ze bellen of zo
( Groucho Marx )
pi_78970622
een vraag over die honden die eten. Wat als je probeert het bord van waaruit ze eten weg te halen,gaan ze dan grommen en bijten?
75 topics = FIN
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:12:30 #42
176471 oh-oh
pi_78970752
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef FP128 het volgende:
een vraag over die honden die eten. Wat als je probeert het bord van waaruit ze eten weg te halen,gaan ze dan grommen en bijten?
Mijnes kan ik alles uit de bek pakken, het is niet goed als je toestaat dat ze prooinijd hebben
( Groucho Marx )
  FOK!fotograaf woensdag 10 maart 2010 @ 14:22:25 #43
145146 Andyy
pi_78971148

Ik heb geen flauw idee wat ze aan het doen was
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:23:58 #44
176471 oh-oh
pi_78971209
Wss kreeg ze een whiplash van die stomme flexlijn
( Groucho Marx )
pi_78977973
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:

Lol !
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:55:47 #46
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78977994
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, fucking nice!!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:11:33 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78978865
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mijnes kan ik alles uit de bek pakken, het is niet goed als je toestaat dat ze prooinijd hebben
Magic heeft daar nog wel een handje van, die begint te grommen als hij aan het eten is, en je komt in de buurt .
KuikenGuppy
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:11:56 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78978889
Oh, en gefeliciteerd Gijsje! .
KuikenGuppy
pi_78983485
Mag je hier je hondfoto posten

You dream it, I live it.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:38:39 #50
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78984883
Leuke foto, Meddo!
Inclusief laser-ogen .
Hoe heet hij/zij?
KuikenGuppy
pi_78985865
Kijk nou wat een verschil!

woensdag 10 maart 2010 @ 20:21:08 #52
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_78987020
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Dat is dus ook het 1e wat ik dacht.
Zonder te willen zeuren die lijnen zijn echt 3x niks,helemaal niet voor een pup die je goed aan de riem wil leren lopen.

DanseMacabre,wat is ze groot geworden he,die 1e foto is so sweet

Thanks voor de felicitaties
pi_78987163
Ohja gefeliciteerd!
Ze is echt groot ja, maar nog steeds heel lief.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:32:28 #55
176471 oh-oh
pi_78987646
Ik ben blij dat ik van de flex af ben.
Frits liep alleen maar aan een flex, aan een korte lijn weigerde de diva een stap te zetten.
Levensgevaarlijk zijn ze ook die dingen.
Ik ken een hond die doodgereden is, liep aan de flex, baasje had niet in de gaten dat ie zo ver achter dr liep, auto reed over flex, hond lag dood, nek gebroken
En hoe vaak mensen wel niet staan te stunten met zo een flex, dat de rem t niet doet of zo
Zo is Chico nog eens goed gebeten door een rothond wiens baasje de flex niet op de rem kreeg.
Bij mij gaat dr niks meer aan een flex, ze lopen aan de korte lijn of los.
Oh, ik heb nog wat foto's van zondag in het veld:
Kleine pupjes lijken ineens al zo groot!

Hij hangt heel erg aan Chico:

Portretjes:

Gangwerk!

Het stacken begint ook eindelijk ergens op te lijken, ik zal eens fotos maken binnenkort...
We waren met 8 honden, 5 chineesjes, 1 peruaan en 2 chihuahua's.
( Groucho Marx )
pi_78987713
Mooie foto's!
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:34:59 #57
176471 oh-oh
pi_78987787
Op de laatste na heeft een vriendin ze gemaakt, die heeft een goede camera
( Groucho Marx )
pi_78988025
Het was zeker heel goed weer?
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:51:05 #59
176471 oh-oh
pi_78988611
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Het was zeker heel goed weer?
Whahahahahahaha ja bij ons wel
( Groucho Marx )
pi_78988914
Papi Chico is het grote voorbeeld van Sjon Heerlijke fotos! Chico lijkt wel te zeggen kom maar bij mij knul ik leer je de kneepjes van het vak wel

Kees de biatch of the pack!

Karel geniet met toegeknepen ogen van de lekkere wandeling.. of denk ie net als ik stiekum aan.. Frits?

zucht deze post moet ik eigenlijk heul ergens anders posten lol
You can make it ?
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:58:20 #61
176471 oh-oh
pi_78988972
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef Dandilion het volgende:
Papi Chico is het grote voorbeeld van Sjon Heerlijke fotos! Chico lijkt wel te zeggen kom maar bij mij knul ik leer je de kneepjes van het vak wel

Kees de biatch of the pack!

Karel geniet met toegeknepen ogen van de lekkere wandeling.. of denk ie net als ik stiekum aan.. Frits?

zucht deze post moet ik eigenlijk heul ergens anders posten lol

Daar staan nog veeeel meer foto's
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:58:54 #62
176471 oh-oh
pi_78989007
En Kees, die was idd de enige bitch in het gezelschap, maar dat is echt net one of the guys hoor
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:19:02 #63
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_78990005
Moiie foto's Oh-Oh,die van chico en Sjon zijn echt helemaal om te smelten,so sweet
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:14:33 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78993004
Even een paar recente foto's van ons woefje .

KuikenGuppy
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:20:31 #65
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78993315
Gijs gefeliciteerd .
Rinske al een grote meid .
De roedel van oh-oh die zo mooi gekiekt is .

Wij hebben voor Lara alleen een flexlijn voor het uitlaten. Onze sociale poepert wil het liefste onder de struiken of midden tussen de bodembedekkers plassen en poepen in de uitlaatstroken. No way dus dat ik met zo'n kort lijntje tussen de andere poepen door ga manouvreren in het donker.

Dus de flexlijn aan en ze kan tot 7 meter zo veel snuffelen en draaikonten als ze wil. En ik kan mooi op straat of het fietspad blijven staan. Die flexlijn heeft ze dus alleen aan bij het uitlaten 's ochtends en 's avonds.

Bij het fietsen en op de training heeft ze wel altijd een korte riem aan en als we gewoon gaan wandelen ook. Dan flex ik haar aan zodat ze haar behoefte kan doen en daarna lijn ik haar gewoon aan haar korte riem aan.

Gisteren waren we met ons nichtje Charlotte en Lara bij mijn oma om opa's verjaardag niet ongemerkt voorbij te laten gaan. Mijn broer was er ook, onder andere om oma's digitale televisie, internet en bel-pakket aan te sluiten. Oma vond het helemaal geweldig dat Lara er ook was. Ze kwam zo braaf naast haar zitten met d'r kop op haar schoot en zo heeft Lara zich door oma wel een half uur lang laten befriemelen.

De rest van de tijd was ze bezig met ons nichtje en mijn broer te 'helpen'. Dus als Charlotte een toren aan het bouwen was en de blokjes waren op, dan zwiepte Lara met haar staart de toren weer om en kon ze opnieuw beginnen. Of ze kroop met mijn broer achter de kast om daar te kijken of hij alle kabeltjes wel goed aan het aansluiten was. Ze had het er maar weer druk mee om iedereen te 'helpen'.

's Middags ging ze met mijn broer mee naar huis [Call of Duty spelen en chillen] en gingen wij naar de Beekse Bergen met ons nichtje. Na afloop haalde we haar weer op en ze vond het maar niets dat ze weer zo snel bij mijn broer weg moest. Ze was wel blij dat ik er ook was, maar ze wilde nog meehelpen met CoD.

We brachten ons nichtje terug naar huis en bleven bij mijn zwager en schoonzusje eten. Lara had de tijd van haar leven. Charlotte had heel haar speelgoed zowat uit de kast getrokken en was voor Lara eten aan het koken in haar keukentje. En Lara maar midden tussen al het speelgoed liggen en meespelen.

Mijn schoonzusje is zwanger van de tweede en Lara vind dat reuze intressant. Ze weten zelf al wel wat het gaat worden [Lara hoopt op een konijntje of een eendje ], maar ze vertellen het verders niemand. Mijn schoonzusje kennende is ze toch al wel gericht aan het shoppen geslagen voor nummer twee en Lara wilde die nieuwe dingen ook wel eens inspecteren. Ze had tussen de trap naar boven en de kast een plastic zak staan en Lara had wel door dat daar iets speciaals in zat.

Ze stak dus zo haar kop in de zak om de inhoud eens lekker te besnuffelen. Mijn schoonzusje was bang dat ze de hele zak leeg zou halen en wij misschien zouden kunnen aflezen wat het nu gaat worden. Maar Lara heeft alles netjes in de zak gelaten, maar weet nu waarschijnlijk ook wel Charlotte een zusje of een broertje gaat krijgen. Als ze het al zou snappen, kan ze het tenminste niet doorvertellen, dat scheelt dan weer. Nog ongeveer 3,5 maand en dan weten wij het zelf ook.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:22:43 #66
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78993446
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef Burdie het volgende:
-knip-

Magic staat voor!
Lara is onder de indruk .

Leuke foto's van Magic, zeker tegen die oranje achtergrond.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:25:42 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78993594
Hij deed idd een jachthond na en volgende week gaan we met hem beginnen aan de studie 'vreemde talen' .
KuikenGuppy
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:30:45 #68
176471 oh-oh
pi_78993836
Magic!
Hij heeft zo een lekker slungellijf nu, issie ook aan het puberen qua gedrag of niet?
Sjon heeft zn eerste puberfase al achter de rug
En Sjeek, die Lara, die zou ik ook wel op visite willen, wat is dat toch een heerlijke dame
Ik hoop voor Lara dat je schoonzus een konijntje baart, of een puppy, dat zou ook wel erg leuk zijn toch?
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:31:25 #69
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78993874
Hij kan hier bij Lara wel 'Deutsch fur Hunden' komen volgen.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:33:55 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78993996
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Magic!
Hij heeft zo een lekker slungellijf nu, issie ook aan het puberen qua gedrag of niet?
Sjon heeft zn eerste puberfase al achter de rug
En Sjeek, die Lara, die zou ik ook wel op visite willen, wat is dat toch een heerlijke dame
Ik hoop voor Lara dat je schoonzus een konijntje baart, of een puppy, dat zou ook wel erg leuk zijn toch?

Welnee, Magic aan het puberen?
Er hangen hele trossen bananen in zijn oren, we worden er soms maf van .
Maar 't baasje heeft altijd gelijk, en uiteindelijk groeit hij daar ook wel weer overheen .

En ik zie het al helemaal voor me dat de schoonzus van Lara een puppy baart .
En iedereen maar raar kijken .
KuikenGuppy
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:37:37 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78994180
Hoe oud is Sjon nu eigenlijk? Als ik hem zo op die foto's zie met Chico, dan wil ik ooooook een puppy erbij! (maar we moeten eerst maar deze pup eens fatsoenlijk volwassen krijgen )
KuikenGuppy
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:43:35 #72
176471 oh-oh
pi_78994467
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:37 schreef Burdie het volgende:
Hoe oud is Sjon nu eigenlijk? Als ik hem zo op die foto's zie met Chico, dan wil ik ooooook een puppy erbij! (maar we moeten eerst maar deze pup eens fatsoenlijk volwassen krijgen )
Uhm, hijs van 19 november.
Dus ...
Bijna 4 maanden alweer
En ook bijna 4 kilo
Billy is de jongste na Sjon, en die is ook alweer ruim 3 inmiddels.
Kees is net iets ouder dan Billy, die is hier alweer langer dan een half jaar maar die hoefde niks te leren, die kon alles al gelukkig.
Ik zou nooit twee puppen / jonge honden tegelijk in huis willen hebben.
Er komt hier pas wat bij als alles in het gareel loopt zeg ik altijd.
En nu komt dr echt ff 10 jaar niks meer bij
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:46:40 #73
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78994647
Lara vind kinderen ook heel leuk hoor, maar dan moeten ze op z'n minst kunnen omrollen en wat geluid maken [van boven dan, niet dat gepruttel in de die luier]. Bij de verjaardag van mijn zwager waren vrienden hen met hun pasgeboren dochtertje [ruim 4 weken oud toen]. Ze zetten die Maxi Cosi op de grond, dus Lara er HUP gelijk naar toe, want dat is nieuw, dus spannend en misschien wel leuk... Lara stak haar neus tegen die pamper, snoof aan haar gezichtje en ging weer terug naar Charlotte. Want daar kan ze wel mee spelen, dat had ze wel in de gaten.

Maar toen iedereen eenmaal aan de koffie zat, Charlotte boven lag te slapen en de baby in de box sliep, ging ze er wel pal voor liggen om te waken. De box stond in de loop van de kamer naar de keuken. Zolang iedereen gewoon naar de kamer of de keuken doorliep, was er niets aan de hand. Haar eigen ouders konden ook gewoon dichtbij komen, geen probleem, net als mijn zwager en schoonzusje en wij. Maar de rest van de visite moest het niet in het hoofd halen om zo die box in te duiken, dan kwam Torpedo Lara brommend omhoog om te laten weten dat niemand het hoeft te proberen om zomaar op die kleine af te duiken.

Dat had ze al toen we haar net hadden, ze was 4 maanden oud toen mijn schoonzusje Charlotte bij ons kwam ophalen. Ze had haar niet horen aankomen, maar toen er zomaar iemand de kennel in wilde lopen om aan die kleine te komen, joeg ze die met uit alle macht en met haar indrukwekkende puppiegeblaf toch achteruit. Zo klein als ze was [en ze had Charlotte misschien 3 keer gezien] wist ze wel dat ze die moest beschermen.

En een pup... ik vind ze geweldig, maar als ik nu kijk hoe gemakkelijk we het met Lara hebben, wachten we daar nog even mee. Het eerste jaar gaat er zoveel tijd in zitten, waar je later dan ook wel de vruchten van plukt, maar het nu wel lekker dat Lara 's ochtends niet voor dag en dauw er per sé gelijk uit moet, maar ik me van te voren op m'n gemak nog even kan wassen en aankleden. En niet snel wat kleren van de grond raap om aan te trekken, en een sprintje trek naar de bench, de plaats of later de uitlaatstrook. Daar stond ik dan met m'n slaperige gezicht, soms in kleren die niet van mij waren of die ik binnenstebuiten of achterstevoren had aangetrokken in alle haast. Maar ze was dan ook na een week of 8 helemaal zindelijk.

Als Lara een jaar of twee ouder is [ze wordt in mei 2], dan willen we er wel ééntje bij, maar nu nog niet. Ik zou ook niet weten hoe ik met twee jachthonden op jachttraining zou moeten. Lara begon met 11 maanden aan de jachtopleiding, dus bij de volgende zal dat ook wel rond die tijd zijn. We hebben dan nog even om daar een oplossing voor te zoeken. Voorlopig houden we het er bij één en geniet ik van de pups van anderen.
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:46:32 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79002353
Aww, wat is Lara lief voor kinderen zeg! Dat zit er toch instinctief wel in he, kinderen zijn net puppies natuurlijk .
KuikenGuppy
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:53:57 #75
176471 oh-oh
pi_79004064
Crufts is vandaag begonnen
Ik baal echt dat het niet meer op tv komt, ik kijk dat echt al jaren op BBC
Maar het is wel live te volgen via Crufts TV
Vorig jaar waren er veel mensen die ik kende heen, dit jaar helemaal niemand geloof ik
( Groucho Marx )
pi_79004117
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef Burdie het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een toffe foto's zo met die kleur van de muur , en heel anders zo met flits, zo zie je weer het verschil met daglicht en flits-binnen-foto's
pi_79004146
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Crufts is vandaag begonnen
Ik baal echt dat het niet meer op tv komt, ik kijk dat echt al jaren op BBC
Maar het is wel live te volgen via Crufts TV
Vorig jaar waren er veel mensen die ik kende heen, dit jaar helemaal niemand geloof ik

Oh, ook even kijken dan!

En wat een mooie serie in het felle zonnetje en die knalblauwe lucht van je woofies weer
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:00:41 #78
176471 oh-oh
pi_79004283
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh, ook even kijken dan!

En wat een mooie serie in het felle zonnetje en die knalblauwe lucht van je woofies weer
Behendigheid nu
( Groucho Marx )
pi_79004620
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Behendigheid nu

Die witte terrier (met die Fox-achtige kop) die je ziet als je de stream start
pi_79005014
Dit wilde ik toch even met jullie delen, ik ben even weg, even de honden uitlaten.... Cool!

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:33:25 #81
176471 oh-oh
pi_79005365
Wij zijn nu op kantoor met zn allen Crufts aan t kijken
( Groucho Marx )
pi_79006281
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:

!
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:09:19 #83
176471 oh-oh
pi_79006881
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

!
We gaan nu even samen taarteten, daarna kijken we weer verder
( Groucho Marx )
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:37:47 #84
176471 oh-oh
pi_79008023
Doggydance demo van die bekende mevrouw, en nu zelfs met chihuahua
( Groucho Marx )
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:59:21 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79008847
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Hebben jullie nog een vacature misschien?!
KuikenGuppy
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:02:18 #86
176471 oh-oh
pi_79008967
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope
Ik wil Bill ook leren touwtjespringen
( Groucho Marx )
pi_79009359
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat denk ik ook altijd als ik zie dat ze haar doggies (bijna) allemaal mee heeft !
pi_79009392
Ik ben altijd onder de indruk als ik die Border collies daar zo full-focus door die behendigheid zie "rossen"
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:15:20 #89
176471 oh-oh
pi_79009451
Doggydance daar vind ik altijd zo tof.
Maar alles op Crufts is cool
( Groucho Marx )
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:29:02 #90
176471 oh-oh
pi_79009990
De juryleden eten uit hondenbakkies
( Groucho Marx )
  zondag 14 maart 2010 @ 21:58:15 #91
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79147591
Frits is momenteel heel erg gericht op de etensbak van Beau. Terwijl hij vroeger zo rustig at.
Hij zit ook graag in de kast

Qua karakter verschillen die 2 van ons zoveel. Beau is een mensen hond en een kroel, en Frits is echt alleen voor zijn eigen mensen heel erg lief als ie er tijd voor heeft .
  zondag 14 maart 2010 @ 22:01:53 #92
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79147826
Fijn dat het zo goed met ze gaat Bubsel
Ik zag In het nagelak topic die foto's met ze tweetje,lief die kleine teckel kontjes
  zondag 14 maart 2010 @ 22:04:12 #93
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79147981
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Guess. het volgende:
Fijn dat het zo goed met ze gaat Bubsel
Ik zag In het nagelak topic die foto's met ze tweetje,lief die kleine teckel kontjes
Dat was een oude Frits is nu groter zal deze week eens nieuwe foto's maken van de boeven.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:39:30 #94
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79174474
Lara heeft weer een stunt uitgehaald.

Ik was vanmiddag boodschappen doen en Lara bleef thuis, buiten in de kennel. Vaak hoort ze me al weer aankomen [combinatie van het geluid van onze auto EN de radio die altijd lekker hard aanstaat] en zit ze al voor de kenneldeur klaar om me te begroeten.

Ik loop dus de plaats op en zie Lara inderdaad in de kennel staan. Maar ze had totaal geen oog voor mij. Toen ik haar naam riep, kreeg ik niet eens een reactie. Tijd om eens een kijkje van dichtbij te gaan nemen.

Onder de boom in de kennel zat in het zand een duif. Zeg maar gerust een doodsbang duifje. Ze probeert zich helemaal klein te maken in het zand en Lara staat haar op zo'n halve meter afstand te hypnotiseren. Duifje was denk tussen de tralies of door het dak naar binnen gevlogen om te komen drinken en onze troela heeft dat blijkbaar in de gaten gekregen.

Lara vind het over het algemeen niet zo erg als er anderen uit haar waterbak komen drinken, maar dan ligt ze vaak zelf op de plaats, of de achterdeur staat open. Maar als ze zelf ook in haar kennel ligt, dan is het een ander verhaal. Ik weet dus niet hoe lang ze daar zo al samen stonden, maar er zat weinig beweging in.

En dan is het leuk om een hond met flink wat jachtinstinct te hebben... NOT .

Die reageert dus helemaal nergens op... zelfs als ik met mijn hand vlak voor haar neus zwaai, knippert ze niet eens met haar ogen. Ik dus terug naar binnen, riem gehaald, omgedaan, Lara uit de kennel gesleurd die alleen maar oog had voor die duif en mee naar binnen getrokken. Daar ging ze achter de schuifpui staan te kijken wanneer die duif nu zou wegvliegen.

Een minuut of 5 later hoor ik haar door de kamer stommelen, en vloog de duif door de tralies [terwijl de deur gewoon open stond] weer weg en was het goed. Ze kwam me eindelijk begroeten en ging even later liggen pitten op de fatboy.

Gelukkig had ze hem niet opgevroten... de Draadhaar bij ons op de training had van de week haar tanden gezet in een kip die ze had gevangen.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 15 maart 2010 @ 17:00:51 #95
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79175385
Ow die Lara toch,ach tja ze kan er zelf ook niks aan doen natuurlijk,maar wel zielig voor het doodsbange duifje
  maandag 15 maart 2010 @ 17:36:44 #96
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79176790
Het is gewoon instinct, daar doe je inderdaad niets aan. Had die duif maar niet in haar territorium moeten komen.

Duifje was wel bang, en ze had ook wel even nodig om weer bij te komen van de schrik. Maar even later vloog ze gewoon weer weg en hopelijk kijkt ze de volgende keer beter uit of de kenneldeur dicht is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 15-03-2010 17:37:57 (typo) ]
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 15 maart 2010 @ 18:28:03 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79178417
Jachthonden mogen hun tanden toch niet in de prooi zetten?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 15 maart 2010 @ 19:31:06 #98
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79180805
Ja, dat mag ook niet, maar soms doen ze wel eens gekke dingen he. En als ze dan los lopen op de loslooproute en er is een kipje ontsnapt van het erf, dan doen ze soms stoute dingen.

Met Lara moet ik het afkloppen, die vangt uit het nest gevallen koolmezen, mollen en kikkers, maar komt ze netjes levend weer afgeven. Gisteren kwam ze trots met haar laatste prooi aan, ze had in de bijkeuken een wasbol gevonden!

Lara is vanmiddag op de foto geweest, het voorjaar is losgebarsten in haar vacht:

Die lichtbruine plek aan de zijkant is haar ondervacht die aan het loskomen is. Haar achterpoot is al weer lekker donkerbruin en daar is al het pluizige haar al verdwenen. Ook boven op haar rug loopt weer een donkerbruine streep.

Even de vogeltjes in de gaten houden op de nok van het dak:

Lara is ook weer kampioen raar slapen, check die achterpootjes :

Ik ben er niet:

En samen met het baasje snurken als ik thuiskom van het werk:

Heey... jij hier?

Lara is linkshoofdig en rechtsdragend:
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 15 maart 2010 @ 19:34:24 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79180933
Die vacht Die poten Commentaar bij die laatste foto
  maandag 15 maart 2010 @ 19:55:22 #100
176471 oh-oh
pi_79181931

Sjeek, je weet het zo mooi te vertellen allemaal
Lara met het losgebarsten voorjaar in haar vacht en die laatste foto
( Groucho Marx )
  maandag 15 maart 2010 @ 20:00:12 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79182184
Magic gisteren:
KuikenGuppy
  maandag 15 maart 2010 @ 20:00:44 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79182208
Sjeek, die laatste foto
KuikenGuppy
  maandag 15 maart 2010 @ 20:05:09 #103
176471 oh-oh
pi_79182446
Ooooooooh
Magic

Chico vanmorgen bij aankomst op kantoor:

Dat is elke morgen vaste prik , en dat doen die twee jonkies m niet na
( Groucho Marx )
  maandag 15 maart 2010 @ 20:08:48 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79182659
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:

Sjeek, je weet het zo mooi te vertellen allemaal
Lara met het losgebarsten voorjaar in haar vacht en die laatste foto
Ja hè? Ik hoop ook altijd op een post van Sjeekie_Beekie
  maandag 15 maart 2010 @ 20:12:31 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79182840
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh
Magic

Chico vanmorgen bij aankomst op kantoor:

Dat is elke morgen vaste prik , en dat doen die twee jonkies m niet na
Hahaha wat geniaal zeg... worden je collega's er niet gek van?
En wat komt er een herrie uit dat kleine ding .
KuikenGuppy
  maandag 15 maart 2010 @ 20:12:57 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79182873
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef Burdie het volgende:
Magic gisteren:
[ afbeelding ]
  maandag 15 maart 2010 @ 20:17:56 #107
176471 oh-oh
pi_79183166
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hahaha wat geniaal zeg... worden je collega's er niet gek van?
En wat komt er een herrie uit dat kleine ding .
Hij blaft alleen zo met 's morgens binnen komen en dan is er nog niemand, ik ben altijd als eerste op kantoor.
Tussen de middag doet ie dezelfde dansjes maar zonder geluid
( Groucho Marx )
  maandag 15 maart 2010 @ 20:20:00 #108
291663 Amooma
It's my TURN
pi_79183279
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef Burdie het volgende:
Magic gisteren:
[ afbeelding ]

Lieeieief
  maandag 15 maart 2010 @ 20:59:14 #109
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79185248
* Sjeekie_Beekie bedankt onze fans ...
Bedankt voor de complimenten.

Magic ziet er echt geweldig uit.
Die was lekker in z'n element.

En Chico de scheurneus op kantoor .
Je geeft hem geen 12 jaar als je hem zo ziet rondrennen, het lijkt wel een pup.

Ik heb net wat filmpjes van 'vroeger' gevonden, toen Lara nog heeeeeel klein was. Die zijn nu aan het uploaden bij joetjoep, dus wellicht kan ik die hier straks al posten.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 15 maart 2010 @ 23:18:04 #110
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79192521
De filmpjes houden jullie tegoed... ik ga mijn mandje opzoeken, morgen om 7h mag ik weer op mijn werk verschijnen.
Oudste, Jongste en Lara
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:32:30 #111
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_79212807
Sylver is gelukkig weer veilig thuis Alles was goed gegaan alleen is die kap echt waardeloos
Arm ding ligt nu op een kleedje bij de kachel naast me, want in dr mandje of onder de tafel past nu niet omdat ze nog niet goed kan draaien met dat ding
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:33:36 #112
176471 oh-oh
pi_79212864
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef Nonneke het volgende:
Sylver is gelukkig weer veilig thuis Alles was goed gegaan alleen is die kap echt waardeloos
Arm ding ligt nu op een kleedje bij de kachel naast me, want in dr mandje of onder de tafel past nu niet omdat ze nog niet goed kan draaien met dat ding
Ik hoop dat ze heel heel snel weer de oude is
Over oud gesproken
Ik heb Chico net ingeschreven voor de show in Luxemburg over 2 weken
We moeten geloof ik wel nog ff serieus hard gaan trainen
( Groucho Marx )
pi_79219039
Reed net op de fiets naar huis.. kwam ik een Anitaatje (zussie van Sjonnie) tegen.. ik glimlachte naar de hond en de baas maar de jongen keek een beetje lelijk dus ik heb maar geen aww en oww opmerking gemaakt.. jammer want had best willen aaien zo een naakt hondje:)
You can make it ?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 19:23:33 #114
176471 oh-oh
pi_79221872
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:04 schreef Dandilion het volgende:
Reed net op de fiets naar huis.. kwam ik een Anitaatje (zussie van Sjonnie) tegen.. ik glimlachte naar de hond en de baas maar de jongen keek een beetje lelijk dus ik heb maar geen aww en oww opmerking gemaakt.. jammer want had best willen aaien zo een naakt hondje:)
Serieus???
Hoe zag de hond er uit, ,en de baas?
Mss ken ik ze, kan ik ze op hun flikker geven
Jij moet echt serieus es meeten met mijn gang
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 maart 2010 @ 19:38:12 #115
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79222435
Oh-Oh,wat een leuke filmpjes ALs de zus van Sjonnie echt Anita heet kom ik niet meer bij !
Wat een mooie foto van Magic,prachtig zo
Beterschap voor Sylver ,hopelijk kan die snel een beetje overweg met de kap of kan ie snel af!

Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen,nooit eerder gebeurd maar Teun en Joost hebben net een bak bami uit de vuilnisbak gevist (had ik nog over van gister van de chinees en vanmiddag weg gegooid)en leeg staan peuzelen,ik ben benieuwd dus hoe dat vanavond/vanacht gaat .
pi_79225908
neeuh zal toch niet he? zo heb ik dat hondje genoemd.. sjonnie en anita hihihihihi hoort toch beetje bij elkaar.. kan toch ook een mannetje zijn geweest. en zo een sjabbie gozer was t wel hoor hiihi
ja het baasje was eg zo'n stoere gozer lol, ik had hem nog nooit zien lopen in de straat, en ik durfde nadat hij zo lelijk keek niet af te stappen en naar t hondje te vragen.

nou weet ik dat een vrouw hier verderop in de buurt hondjes fokt/heeft/ had (ook naakthondjes), nog nooit gezien maar kan er een van hun zijn geweest.
You can make it ?
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:41:53 #117
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_79245429
Willem, nieuwe chihuahua van me moeder

Bowie voorzichtig aan het ruiken

Onze chef, paar maanden terug

Lekker bikken;
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:19:50 #118
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79249309
Willem Wat een geweldige naam ! Kan die die blauw bak wel in?
En Chef is ook een mooierd!
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:21:01 #119
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_79249356
HAHA geniaal die chihuahua.

Ik heb gister weer foto's gemaakt van onze bordercollies. Zal vriendinlief even vragen of die ze op de computer wil zetten.
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:39:58 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79254708
Wat is Bowie groot geworden zeg !
KuikenGuppy
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:42:10 #121
176471 oh-oh
pi_79254786
Ik vind de chi wel een erg bol kopje hebben eerlijk gezegd....
Sjon is echt gestoord:
( Groucho Marx )
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:50:53 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79255158
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik wou het niet zeggen .
KuikenGuppy
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:56:49 #123
176471 oh-oh
pi_79255394
Ik heb veel chi pups gezien in mn leven maar ik vind deze dr niet echt gezond uitzien, ik hoop dat ik het mis heb hoor. Andere chi ziet er ook wat raar uit...
( Groucho Marx )
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:57:59 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79255437
Ik vind z'n oogjes ook wat raar staan.
Maar zoveel verstand heb ik niet van chi's.
KuikenGuppy
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:58:36 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79255460
Ik heb er dan weer geen verstand van maar het lijkt wel een waterhoofd
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:58:55 #126
176471 oh-oh
pi_79255475
Die oogjes lijken alleen maar wat raar door het ontbreken van pigment bij dat witte oog, maar dat kan nog goed komen.
( Groucho Marx )
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:59:45 #127
176471 oh-oh
pi_79255501
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb er dan weer geen verstand van maar het lijkt wel een waterhoofd
Chi's horen wel een bolle appelkop te hebben hoor, maar echt niet zo extreem, en idd, t eerste wat ik dacht was waterhoofd, ook omdat ie wat miserabel kijkt.
Ik hoop dat er ieg wel naar gekeken is.
( Groucho Marx )
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:20:14 #128
291663 Amooma
It's my TURN
pi_79256265
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef blup het volgende:
Willem, nieuwe chihuahua van me moeder
[ afbeelding ]

Bowie voorzichtig aan het ruiken
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hallo Willem
Ik ben echt ZO jaloers
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:52:39 #129
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_79257556
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:20 schreef Amooma het volgende:

[..]

Hallo Willem
Ik ben echt ZO jaloers
Ik zei toch dat je het leuke foto's zou vinden haha.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:53:21 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79257590
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Chi's horen wel een bolle appelkop te hebben hoor, maar echt niet zo extreem, en idd, t eerste wat ik dacht was waterhoofd, ook omdat ie wat miserabel kijkt.
Ik hoop dat er ieg wel naar gekeken is.
Ik las eerste apekop
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:08:44 #131
291663 Amooma
It's my TURN
pi_79258243
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik zei toch dat je het leuke foto's zou vinden haha.

Ja
Alleen dus wel echt heul jaloers
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:05:27 #132
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79260676
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is echt gestoord:

Ik vind Sjon wel goed bijtrekken zo ver,hij word mooier in mijn ogen.Gaan die haartjes op z'n lijf nog weg of is ie gewoon best behaard in tegenstelling tot Chico?

Die chi's van tegenwoordig zijn toch "anders" ik zou er echt niet goed meer een durven te kopen,toch vind ik ze nog steeds erg cute maar als ik aan een chi denk,denk ik aan Frits dus tja da's logisch
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:09:09 #133
176471 oh-oh
pi_79260809
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:05 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ik vind Sjon wel goed bijtrekken zo ver,hij word mooier in mijn ogen.Gaan die haartjes op z'n lijf nog weg of is ie gewoon best behaard in tegenstelling tot Chico?

Die chi's van tegenwoordig zijn toch "anders" ik zou er echt niet goed meer een durven te kopen,toch vind ik ze nog steeds erg cute maar als ik aan een chi denk,denk ik aan Frits dus tja da's logisch
Die chi's zijn gewoon doorgefokt, das echt jammer.
Sjon is twee weken niet geschoren, hij is denk ik even harig als Billy, alleen heeft de een zwart haar en de ander wit
( Groucho Marx )
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:16:58 #134
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79261107
Ow hij word nu ook al geschoren,heb je daar geen filmje van ?
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:17:45 #135
176471 oh-oh
pi_79261133
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Guess. het volgende:
Ow hij word nu ook al geschoren,heb je daar geen filmje van ?
Uhm, nee, als ik scheer kan ik niet filmen
( Groucho Marx )
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:19:27 #136
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_79261193
Sjon kleine terrorist

Hier wat fotos van kapitein éénoog mn patient Ze is alweer wat meer zichzelf gelukkig, vanmorgenvroeg werd er al flink geloeit om een kluifje. Maar die kap blijft wel een probleem, ze is van zichzelf al lomp, en met zo'n grote lampekap om je hoofd wordt dat niet echt veel beter
Helaas is ze begonnen met krabben (is natuurlijk wel goed want dat betekend dat het jeukt en dus geneest, maar toch lastig ) dus nu echt nog zo min mogelijk af, ze heeft wel besloten niet te kunnen poepen of plassen met die kap dus daar moeten we nog wat op verzinnen qua krabben

Gister net thuis, nog half onder narcose zo lief, Sylver liet gister prongelijk een plas lopen toen ze binnen was, en Fa Shi sprong gelijk weer in dr moederrol, gelijk proberen het plasje op te ruimen, ze hebben ook tot Sylver goed wakker was naast dr gelegen op dr kleed

en vandaag, met "haal-dat-kapding-nou-maar-weg"look
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:40:07 #137
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79261983
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Uhm, nee, als ik scheer kan ik niet filmen
Ja das waar

Sylver,ach wat sneu,die stomme rotkap ook! Beterschap
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:35:36 #138
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79266286
Beterschap Sylver .

De Lara fimpjes:
Bij de fokker thuis in de werkpkist met z'n allen:

Eén kist vol deugnieten:

En de grootste deugniet... dat zou onze Lara worden:

Met het roze bandje zou onze Lara worden, zonder bandje is haar zus Nora:

Tadaaaaaa... dit is ze dan:

Lara is 4 maanden oud. Check die rattenstaart en dat slungelige lijf :

Onze lekkere slungelige puppypuber:
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:38:45 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79266440
Oooohh, je kunt je bijna niet meer voorstellen dat ze ooit zo klein en fluffig zijn geweest hè.
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:45:11 #140
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79266711
Inderdaad Harajuku. Bij 4 dagen oud waren ze zo groot als een Cavia. Toen we haar mee naar huis kregen met 7 weken woog ze al 7 kilo en kon ze met gemak onder de salontafel door. Nu is ze drie keer zo hoog als toen en zwiept ze met haar staart over de tafel als ze niet oplet.

Voor de oplettende kijkers. Met 4 dagen waren er 8 pups, daarna nog maar 7. Eén reutje bleef de hele tijd achter in de groei en deed het heel slecht. Die hebben ze met 6 dagen uit zijn lijden laten verlossen .
Oudste, Jongste en Lara
pi_79285723
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:19 schreef Nonneke het volgende:
Sjon kleine terrorist

Hier wat fotos van kapitein éénoog mn patient Ze is alweer wat meer zichzelf gelukkig, vanmorgenvroeg werd er al flink geloeit om een kluifje. Maar die kap blijft wel een probleem, ze is van zichzelf al lomp, en met zo'n grote lampekap om je hoofd wordt dat niet echt veel beter
Helaas is ze begonnen met krabben (is natuurlijk wel goed want dat betekend dat het jeukt en dus geneest, maar toch lastig ) dus nu echt nog zo min mogelijk af, ze heeft wel besloten niet te kunnen poepen of plassen met die kap dus daar moeten we nog wat op verzinnen qua krabben

[ afbeelding ]
Gister net thuis, nog half onder narcose zo lief, Sylver liet gister prongelijk een plas lopen toen ze binnen was, en Fa Shi sprong gelijk weer in dr moederrol, gelijk proberen het plasje op te ruimen, ze hebben ook tot Sylver goed wakker was naast dr gelegen op dr kleed

[ afbeelding ]
en vandaag, met "haal-dat-kapding-nou-maar-weg"look
Beterschap voor Sylver, ik hoop dat het herstel goed gaat!
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:02:39 #142
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_79287291
Hier willempie met m'n oma,
Let wel, me oma is ook 1 meter 50 ofzo..

btw, z'n ogen had hij een irritatie/ontekingkie aan, inmiddels zien die er een stuk beter uit.
en me oma heeft normale handen, beetje vage jpeg compressie...

Willempie is doof ondanks zijn trommeltjes werken.....

[ Bericht 8% gewijzigd door blup op 18-03-2010 11:15:23 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:08:09 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79287467
Ik vind 'm sneu...
Wat moet je met een doof hondje?
Waarom heeft de fokker die niet in laten slapen?
KuikenGuppy
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:08:38 #144
176471 oh-oh
pi_79287488
Ik snap dr helemaal niks van...
Is het een broodfokhondje?
( Groucho Marx )
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:18:20 #145
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_79287883
We denken toch van wel, bij aankoop was het moeilijk in te schatten of het brood was. Bij het kijken gingen we er vanuit dattie niet doof was, het leek dat hij reageerde op geluid.. En dat oogje was geïrriteerd, niks speciaals.

Dus.. inslapen.. ben jij wel helemaal goed? Hond inslapen die ook maar iets mankeert.... Die hond heeft verder nergens last van.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:22:00 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79288011
Doofheid is anders een behoorlijke handicap voor een hond.

En als je niet zeker weet of je je hond bij een broodfokker haalt... .
Sorry hoor, maar vooral bij rassen als de Chi, waarvan je weet dat er veel problemen in het ras zitten, ga je toch op zoek naar een bonafide fokker? Zeker als je twijfelt over doofheid? Ik snap dat soort dingen nooit zo goed.
KuikenGuppy
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:23:38 #147
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_79288071
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef Burdie het volgende:
Doofheid is anders een behoorlijke handicap voor een hond.

En als je niet zeker weet of je je hond bij een broodfokker haalt... .
Sorry hoor, maar vooral bij rassen als de Chi, waarvan je weet dat er veel problemen in het ras zitten, ga je toch op zoek naar een bonafide fokker? Zeker als je twijfelt over doofheid? Ik snap dat soort dingen nooit zo goed.
We twijfelde op dat moment niet over doofheid, hij leek gewoon te reageren. Enige waar we aan twijfelde was het brood verhaal.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:24:54 #148
176471 oh-oh
pi_79288126
Oh ik zou een dove hond ook niet in laten slapen, maar ik zou er ook geen geld voor neertellen, en ik zou nergens iets kopen als het mij niet duidelijk was of het broodfok was of niet
Hebben jullie de da ook naar dat koppie laten kijken?
Want ik heb al een boel chihuahua's gezien in mn leven, en dat kopje ziet er echt uit als een waterhoofdje, en zeker als ie al meerdere klachten heeft, zou dat allemaal wel samen kunnen hangen.
Ik heb een paar chihuahua's gekend met een waterhoofd, en dat waren echt vreselijk nare toestanden allemaal, en die hondjes worden niet oud
( Groucho Marx )
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:25:19 #149
176471 oh-oh
pi_79288141
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef blup het volgende:

[..]

We twijfelde op dat moment niet over doofheid, hij leek gewoon te reageren. Enige waar we aan twijfelde was het brood verhaal.
En je denkt dan "bij twijfel gewoon doen!"
( Groucho Marx )
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:26:56 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79288199
-knip-
KuikenGuppy
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:29:03 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79288295
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou een dove hond ook niet in laten slapen
Ligt wel een beetje aan het ras, denk ik. Dove honden zijn vaak angstig en schrikachtig en daardoor weinig sociaal naar andere honden.
Maar een dove chi is natuurlijk wel wat anders dan een dove Deense dog .
KuikenGuppy
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:30:24 #152
176471 oh-oh
pi_79288342
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef Burdie het volgende:
-knip-
Nou, daar hebben ze geheid nog wel een paar honderd euro voor betaald hoor!
( Groucho Marx )
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:11:42 #153
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79290053
Een ziek hondje kopen dan kan je toch je geld terugkrijgen normaal??
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:16:18 #154
176471 oh-oh
pi_79290219
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een ziek hondje kopen dan kan je toch je geld terugkrijgen normaal??
Ja maar niet bij een broodfokker
( Groucho Marx )
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:25:02 #155
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79290537
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja maar niet bij een broodfokker
Ow ja dat is waar
pi_79290933
En even een momentje voor onze Boris die gisteren 15 jaar is geworden!!! Het gaat hem redelijk goed, is wel doof geworden de laatste paar jaar (nou èn, meer dan af en toe lastig om zijn aandacht te krijgen is het niet) en helaas sinds een paar maanden de ziekte van Cushing, maar daar slikt hij elke dag 60 mg Vetoryl voor en gaan we elke 2 weken voor controle naar de dierenarts. En buiten gaat het natuurlijk alleen nog maar van sjok, sjok, maar waarom zou je ook haast maken?

En mijn 'broertje' Diever van nu 11 jaar en een paar maanden. Ook niet meer de jongste maar die is nog in de bloei van zijn leven, kerngezond en gedraagt zich nog als een puppie.

donderdag 18 maart 2010 @ 12:44:00 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79291251
Een hond die wegens ouderdom doof wordt, is toch wel wat anders dan een doof geboren pup he .

Maar: gefeliciteerd met Boris . 15 jaar, dat mijn hondje maar minstens zo oud mag worden .
Mooie leeftijd!
KuikenGuppy
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:52:47 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79296001
Charlie heeft net gezwommen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:57:36 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79296212
En hij stiiiiiiiiiiiiiiiiinkt
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:01:17 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79298892
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
En hij stiiiiiiiiiiiiiiiiinkt
Natte hond ruikt idd niet lekker .
KuikenGuppy
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:14:11 #161
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79299506
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef bianca en michael het volgende:
En even een momentje voor onze Boris die gisteren 15 jaar is geworden!!! Het gaat hem redelijk goed, is wel doof geworden de laatste paar jaar (nou èn, meer dan af en toe lastig om zijn aandacht te krijgen is het niet) en helaas sinds een paar maanden de ziekte van Cushing, maar daar slikt hij elke dag 60 mg Vetoryl voor en gaan we elke 2 weken voor controle naar de dierenarts. En buiten gaat het natuurlijk alleen nog maar van sjok, sjok, maar waarom zou je ook haast maken?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En mijn 'broertje' Diever van nu 11 jaar en een paar maanden. Ook niet meer de jongste maar die is nog in de bloei van zijn leven, kerngezond en gedraagt zich nog als een puppie.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boris en Diever natuurlijk ook
Ow O+
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:17:32 #162
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79302604
Lara voor de eerste keer aan een Carnibest gedroogde longstaafje:

Vanavond gaan we samen naar de hondenschool een paar nieuwe dummies halen EN eens kijken wat Lara nu weegt.
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:28:25 #163
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79303073
Boris en Diever Ik hou van oude hondjes

Ik vind een hond in laten slapen die doof is echt onzin, aangeboren of niet,mijn oude buurvrouw heeft een hond die doof geboren is,en dat is gewoon een prima hond,tja je moet wat meer met gebarentaal werken en er nog wat meer energie instoppen dan normaal met het opvoeden maar er zijn mensen die dat willen doen en zo'n hond een prima leven kunnen geven.Je moet er natuurlijk niet verder mee fokken maar da's logisch lijkt me!

Een hond uit de broodfok kopen of twijfelen dat ie daar vandaan komt is gewoon stom.Mijn honden hebben ook niet allemaal een stamboom maar wel beide ouders waren aanwezig en ik wist zeker dat het geen broodfok was.Ga er verder niet over zeuren want ik denk dat iedereen vandaag de dag die af en toe de krant leest en tv kijkt dat zelf ook wel weet.Zou alleen fijn zijn dat mensen ook es wat doen met die informatie,ik snap dat de verleiding groot is als je zo'n zielig hondje ziet maar het bespaard jezelf en vooral de honden een hoop verdriet en ellende door zulke hondjes niet te kopen.

Die filmjes van Lara,wat een heerlijk ding he! En dat filmpje van 4mnd
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:48:38 #164
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79310752
Een dove hond hoef je niet in te laten slapen, maar het is wel verstandig om er niet mee verder te fokken. Bij Dalmatiers is het een groot probleem, daar zijn ze volop bezig dat er uit te fokken. Helaas laten ze de volledig dove pups wel inslapen, en pups die aan een oor doof zijn mogen wel blijven leven.

Zo hadden mijn opa en oma een blinde Collie. Toen ze ongeveer een jaar was, werd ze binnen een maand aan twee ogen blind. Zo lang er in huis niets veranderde in de opstelling van meubels enzo, was het voor haar geen probleem om een leuk leven te hebben. Ze was dol op zoekspelletjes en daar ook beter in dan haar ziende roedelgenoten. Een handicap hoeft dus niet het einde van je leven te betekenen.

En de broodfok... ik ben er fel op tegen en als mensen er over beginnen, dan vertel ik ze dat ook. Iemand uit de vriendengroep van mijn vriend kocht twee Border Collies 'bij een boer ergens in Belgie', waar ze 'ergens in een stal bij elkaar lagen' en 'omdat het zo zielig was dat ze daar zo alleen lagen'.

Hij verklaarde ons voor gek dat we voor Lara EUR 700,- hadden betaald, omdat ze dan een stamboom heeft... voor dat geld had hij er wel twee en die zouden bij hem wel een goed leven hebben.

Ruim een half jaar geleden kwamen we hem tegen, met nog maar een hond. De andere moest het huis uit, omdat hij helemaal gek in z'n kop bleek te zijn... wat een leven is dat dan.

Persoonlijk hecht ik aan de stamboom zelf niet zo heel veel waarde, maar zo weet ik wel dat er qua erfelijkheid aandacht is besteed en ik niet zomaar een leuk hondje aanschaf, wat misschien allerlei erfelijke kwalen onder de leden heeft, omdat een vader zijn dochter heeft gedekt. Wat als ze zo klein zijn, zijn ze allemaal leuk genoeg om mee naar huis te nemen... en daar gaan veel mensen de fout in.

En sommige mensen zien een hond nu eenmaal als gebruiksvoorwerp. Gaat hij dood of loopt hij weg, dan halen we wel even een nieuwe. Waarom? ... omdat hij zo leuk staat te kwispelen als je thuiskomt.

Collega's verklaarden mij voor gek dat ik minder ging werken [het was maar 1 uur per week, maar toch], zodat ik met Lara naar de jachtcursus kon blijven gaan. Voor je hond... minder werken... en dan ook nog iedere dag wandelen, fietsen of trainen. Als hij zindelijk is en een beetje de commando's kent, dan is het toch goed?

We zijn bij de hondenschool geweest en kwamen zonder dummies thuis. Ze waren vandaag bij de eigenaar afgeleverd, maar hij had ze nog niet mee naar school genomen.

Wel heb ik op het woord gegooid wat te doen met Lara's verdwijntruc. Een week of twee geleden was ze voor het eerst weer los bij het Lido in Waalwijk waar ze lekker kan zwemmen. Dat ging ook goed, zolang ik dummy in het water bleef gooien, maar toen ze een andere hond zag [Duitse Staande Draadhaar] was ze al afgeleid. Ze speelden even samen, maar ze had er al snel genoeg van en kreeg iets in haar neus... en weg was ze. Mijn geluk was dat ze tegen een afrasting aanliep en zichzelf in de hoek dreef, maar dat was dus geen succes.

Maar ik zou het wel leuk vinden als ze toch gewoon weer los kan op den duur. Op de training gaat het prima, zolang ze maar onder appel ligt, of aan het werk is. Dan doet ze haar jachthondending en komt ze weer terug met de dummy of het wild. Maar zodra ze vrij krijgt, is het hommeles.

De methode die ons werd aangeraden was een stuk touw van een meter of 15, met aan het eind een gewicht van een pond of nog meer. Dit gewicht moet breed zijn, en het touw moet er in het midden omheen geknoopt worden.

Lara krijgt dan het commando vrij, met dat touw en gewicht aan haar halsband. De bedoeling is dat ze gaat leren om op de pad te blijven en niet de bossen in te schieten. Wanneer ze van de pad af wijkt, krijgt ze een NEE te horen, als ze niet luistert mag ik er weer achteraan gaan rennen. Door het touw en het gewicht loopt ze zich vanzelf vast tussen de takken en struiken en kan ze dus niet verder. Dan gaan we een ouderwets potje hond-door-elkaar-rammelen doen en uiteindelijk zou ze het door moeten krijgen.

Ik weet nu al dat dit lang gaat duren, want onze Troela is wel zo hardleers, dat dat niet in een paar keer duidelijk is. Maar goed... we kunnen er hopelijk iets aan doen, want haar tot haar dood nooit meer ergens loslaten is natuurlijk ook niet leuk voor haar. En voor ons... en ook niet als we er nog eentje bij zouden nemen.

Lara weegt op dit moment 25,4 kilo, inclusief riem. Toen ze gesteriliseerd werd, woog ze 24,8 kilo, dus ze zit er een pond boven. In de winter was ze wat zwaarder, maar door de Carnibest is ze een kilo [of anderhalf] afgevallen. Die extra speklaag had ze in de winter ook wel nodig, maar nu niet meer. De Carnibest actie kwam dan ook op het juiste moment.
Oudste, Jongste en Lara
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:03:11 #165
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_79328392
Lara is echt mooi!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:53:34 #166
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79333048
Heerlijk Lara-verhaal weer Ik hoop dat het je (snel) gaat lukken Lara bij je te houden,een hond die wegloopt is zo verveelend en echt niet goed voor je hart!

Wat dat stamboom gedoe betrefd,een stamboom zegt ook niet alles,ik vind dat je het beste een fokker via de rasvereniging kan zoeken.Het is gewoon een lastig onderwerp en vaak ook per ras verschillend.(broodfok is natuurlijk voor geen een ras de bedoeling!!!)
pi_79353344
Boris Oké, ik ben verliefd
pi_79365786
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef bianca en michael het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lieve broertjes zijn Boris en Diever
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara voor de eerste keer aan een Carnibest gedroogde longstaafje:
[ afbeelding ]
Vanavond gaan we samen naar de hondenschool een paar nieuwe dummies halen EN eens kijken wat Lara nu weegt.

Lara

En wat tof laatst om die foto's te zien van haar veranderende vacht
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:33:07 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79389445
Morgen weer met Magic naar show
Heb er zin in
KuikenGuppy
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:37:20 #170
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79389592
Veel plezier met Magic! en wel foto's maken he
  zondag 21 maart 2010 @ 11:16:58 #171
176471 oh-oh
pi_79398316
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:33 schreef Burdie het volgende:
Morgen weer met Magic naar show
Heb er zin in
Oh ben je naar Leiden vandaag?
Veel succes en veel plezier, ik verheug me al op volgend weekend, dan show ik in Luxemburg
( Groucho Marx )
  maandag 22 maart 2010 @ 12:14:39 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79442843
We waren inderdaad in Leiden gisteren.
Magic scoorde 'veel belovend' en werd weer beste pup van het ras !
Ik ben zo trots op onze man...

Wij willen trouwens ook naar Luxemburg, maar dan in september.
Ik hoor dus graag jouw ervaringen, oh-oh!
KuikenGuppy
  maandag 22 maart 2010 @ 12:22:51 #173
176471 oh-oh
pi_79443114
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef Burdie het volgende:
We waren inderdaad in Leiden gisteren.
Magic scoorde 'veel belovend' en werd weer beste pup van het ras !
Ik ben zo trots op onze man...

Wij willen trouwens ook naar Luxemburg, maar dan in september.
Ik hoor dus graag jouw ervaringen, oh-oh!
Oh super, wat goed zeg!
Ik neem aan dat je ook mooie foto's hebt, want sinds de show verhuisd is naar die kassen is het de mooiste show voor foto's
( Groucho Marx )
  maandag 22 maart 2010 @ 12:25:53 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79443215
Er staat 1 foto van gisteren op mijn site . En een van Magic met zijn medaille.
Ik zal vanmiddag nog wel wat foto's uitzoeken, heb nog nergens tijd voor gehad. .
KuikenGuppy
  maandag 22 maart 2010 @ 12:26:37 #175
176471 oh-oh
pi_79443238
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:25 schreef Burdie het volgende:
Ik zal vanmiddag nog wel wat foto's uitzoeken, heb nog nergens tijd voor gehad. .
Ben benieuwd
( Groucho Marx )
  maandag 22 maart 2010 @ 12:40:19 #176
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_79443641
  maandag 22 maart 2010 @ 12:53:29 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79444050
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:25 schreef Burdie het volgende:
Ik keek even op je site, en ineens kwam ik MB tegen. Wat leuk.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:22:48 #178
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79444973
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik keek even op je site, en ineens kwam ik MB tegen. Wat leuk.
Ik werk inderdaad veel met haar samen. Gouden combi .
KuikenGuppy
pi_79446843
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]

Ahhhhhh wat een geweldig contrast Superfoto! En dan die mooie achtergrond
  maandag 22 maart 2010 @ 14:54:46 #180
176471 oh-oh
pi_79448352
Vandaag was het zulk mooi weer, we gingen tussen de middag dus maar even lekker naar het stadspark voor het eerst dit seizoen
Sjon zn eerste keer dus.
Samen rondkijken:

Billemans:

Sjon is echt een kei in het nadoen van de grotere honden

Woeiiiii van de heuvel af:

Chico speelt niet buiten maar houdt altijd alles in de gaten:

Bil nog es:

Ik wilde een foto maken van Sjon die over de brug liep maar hij was me te snel af

En daar was Dali de teckel!

Aangenaam kennis te maken!

Mafkezen raceten bijna de vijver in

Potverdikkeme, ze komt dr niet bij!

Dali viel erg in de smaak
En nu

Hopenlijk de rest van de middag
( Groucho Marx )
pi_79449380
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:

Mafkezen raceten bijna de vijver in
Haha, dat is op de foto echt goed te zien Leuke foto's, die hoogte verschillen in de stad (zuidelijk?) zijn mooi ook als achtergrond
En wat een leven heeft Sjon toch ook hè
  maandag 22 maart 2010 @ 15:24:33 #182
176471 oh-oh
pi_79449452
Dit zijn gewoon heuveltjes in het park, geen echte heuvels denk ik hoor
Ik heb trouwens ook nog toffe plaatjes van gisteren, zal dr zo even wat uitzoeken voor hier
( Groucho Marx )
  maandag 22 maart 2010 @ 15:26:25 #183
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79449506
Wat een mooie foto's weer Oh-Oh,die Sjon,heerlijk die witte sokken
Waar komt die halsband van Chico vandaan? Die wil ik ook voor mijn mannen!
  maandag 22 maart 2010 @ 15:30:11 #184
176471 oh-oh
pi_79449623
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:26 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie foto's weer Oh-Oh,die Sjon,heerlijk die witte sokken
Waar komt die halsband van Chico vandaan? Die wil ik ook voor mijn mannen!
Gewoon die leger?
Die hebben ze allemaal, Kees in t roze, Sjon moet dr alleen nog een, moet ff kijken hoe dik zn nek wordt
Je hebt ze in verschillende breedtes, ik heb die van Kees laatst besteld bij www.doggycloset.nl
Als ze de breedtemaat die je wil hebben niet heeft ( mijnes zijn geloof ik 2 cm breed ) kun je haar even mailen, die kan ze zo krijgen.
Ze is goedkoop, snel , en heel erg vriendelijk
( Groucho Marx )
  maandag 22 maart 2010 @ 15:30:31 #185
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79449638
Aaaah lente Heerlijke foto's oh-oh!
Ow O+
  maandag 22 maart 2010 @ 15:46:10 #186
176471 oh-oh
pi_79450225
Met het risico op een overdosis toch ook nog die van gisteren, de mooisten:
Sjon heeft zn vliegbrevet gehaald

Stoere kerels:

Chico doet niet mee met dat stomme geren, die is van de afdeling supervisie:

Kees liep maar als een kip zonder kop rond te crossen

Billy was weer lekker aan het jagen

SuperSjon:

Kees is echt allesbehalve een dame, ik denk dat ze half varken half chihuahua is

Ze was de enige die meteen in bad moest na de wandeling
HappyKarel:

Lulu en Bink met hun "grote zus" Thessa, die heel goed met ze kan spelen al

Chickie:

Bink & Kees:

Daar gaat mn koene jager weer

Rug wordt steeds rechter, oren waaien ook al soms per ongeluk rechtop, nu dat steppen nog afleren

SmeerKees nog es:

En na een uur of anderhalf dikke pret hup weer naar de auto allemaal:
( Groucho Marx )
pi_79451468
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft zn vliegbrevet gehaald

En wat gaaf dat ze allemaal zo in actie op de foto staan.
Heeft Thessa thuis ook dieren, (iig) geen hondjes toch?
  maandag 22 maart 2010 @ 16:22:23 #188
176471 oh-oh
pi_79451955
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En wat gaaf dat ze allemaal zo in actie op de foto staan.
Heeft Thessa thuis ook dieren, (iig) geen hondjes toch?
Jawel, Lulu en Bink zijn dr "broertjes"

En BamBam, het naakthondje dat vlak na Frits doodging, was ook van hun
Tis echt een hondenkind, ze kan er alles mee, en ze kon zoals dr moeder al voorspelde eerder blaffen dan praten
En haar allereerste woordje was Billy
( Groucho Marx )
pi_79452293
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jawel, Lulu en Bink zijn dr "broertjes"
Oh dat had ik niet meegekregen, wat leuk
  maandag 22 maart 2010 @ 16:30:50 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79452342
Super Sjon .
Hij lijkt wel een cheerleader met die witte pomponnetjes op z'n pootjes !
KuikenGuppy
  maandag 22 maart 2010 @ 17:05:58 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79453886
Foto's van gisteren

De keuring:

De erering:

En Magic poseert thuis nog even met zijn gewonnen medaille:
KuikenGuppy
  maandag 22 maart 2010 @ 17:08:10 #192
176471 oh-oh
pi_79453986
Tof, hij kijkt veel attenter en zo dan de vorige keer, heel erg leuk
( Groucho Marx )
  maandag 22 maart 2010 @ 17:12:49 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79454164
Jaaaa, ik ben ook zo super trots op hem! Hij lette echt heel goed op wat ik zei.
We blijven gewoon oefenen, en dadelijk is het net of hij nooit anders gedaan heeft .
KuikenGuppy
  maandag 22 maart 2010 @ 17:23:45 #194
176471 oh-oh
pi_79454594
Ik kom dr net achter dat komende zondag de klok een uur vooruit gaat, das echt fijn , we moeten al zo vroeg weg
( Groucho Marx )
  maandag 22 maart 2010 @ 17:35:48 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79455040
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom dr net achter dat komende zondag de klok een uur vooruit gaat, das echt fijn , we moeten al zo vroeg weg
Whehe. Voor jou is het iig een stuk dichterbij dan voor ons .
Ik denk dat wij er gelijk een vakantie van maken in September .

Je kunt daar toch met 1 FCI punt kampioen worden he? .
KuikenGuppy
pi_79455047
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:05 schreef Burdie het volgende:
Foto's van gisteren

[ afbeelding ]
Die vind ik echt heel mooi

En met de medaille om , goed gedaan
pi_79455055
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:

Die klok een uur terug moeten ze ook maar eens afschaffen
  maandag 22 maart 2010 @ 18:46:55 #198
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79457436
Flying Sjon .
Thessa attack .
Smeerkees .
Knappe Magic met zijn medaille .

Meneer Sjeekie_Beekie was teleurgesteld in Lara. Hij kwam om 2h thuis van het werk en haalt Lara uit de kennel. Die sleurt haar deken mee naar binnen en ploft op haar kussen neer om te gaan slapen . Alsof ze dat nog niet had gedaan vanochtend . Ze wilde niet eens mee gaan wandelen.

Ik kom om half 5 thuis en ze sprong al op toen ze de auto hoorde [of althans de muziek] en ging al voor de raam staan. Ze hoort mij de voordeur opendoen en wanneer ik de tussendeur open doe staat ze te springen van enthousiasme. Het viel al niet mee om eerst hoi te zeggen, want onze troela danste om mijn benen heen. Ze sleurde al haar dekens en speelgoed naar me toe en toen ik op de bank zat, kroop ze zowat op schoot.

Meneer Sjeekie_Beekie vroeg zich af hoe het komt dat ze dat wel bij mij deed en niet bij hem.

Bij de training van afgelopen zaterdag deed Lara weer haar gebruikelijke best. Soms iets te goed, want het was niet de bedoeling dat ze na het, overigens perfecte, apport over water, ook nog de verloren zoek in de mais gelijk ging doen. Maar goed... ze kwam die eend wel gelijk netjes terugbrengen, dus dat was op zich ook wel weer goed.

Bij het dirigeren naar links en rechts wilde ze ook de dummys gaan ophalen die voor het vooruitsturen op een hoopje lagen. Toen ik haar dummies ging wegleggen, had ze een mooi uitzicht op het paaltje van het vooruitsturen, dus die ging ze ook wel even halen... zeker omdat dat dummies waren met een lekker koeievelletje.

Vrouwtje M van Labrador J zorgde wel voor het meeste spektakel. We begonnen om half 1 met trainen en toen kwam net de zon door. Ik trok gelijk mijn jas uit en riep nog dat het wel eens een stip-tease les zou kunnen worden, omdat iedereen eigenlijk te warm was gekleed om zo in het zonnetje te staan.

We begonnen dus met over water sturen en Lara plonsde, zoals gebruikelijk, gewoon in het water. Alleen Labrador J had daar niet zo'n zin in. De eerste keer zwom hij met veel tegenzin naar de overkant en stond daar naar zijn vrouwtje te kijken alsof ze ineens Russisch sprak. Kortom... hij had zo zijn eigen mening over het hele zwemgebeuren. Maar uiteindelijk kwam hij wel teruggezwommen, maar met nog meer tegenzin als op de heenweg.

Dat gingen we dus nog een keer doen. Lara de zeehond dook zowat de vijver in, en kwam weer net zo snel terug met de dummy als de eerste keer. Alleen J had daar helemaal geen zin in. En bij ons is het de regel dat ze je twee keer een commando geeft en dan hebben ze geen keus meer om het uit eigen beweging te doen, dan komt er wat meer dwang aan te pas. Lara zou zeggen: "Befehl ist Befehl".

Dus na de tweede keer wilde hij nog niet het water aan. Vrouwtje M bedacht zich geen moment, legde J op de kant af, liep naar de tuintafel en trok alles uit , behalve haar ondergoed. J was de dus de klos en ging nu samen met het vrouwtje naar de overkant... Ze liep het water in en J keek stomverbaasd naar zijn vrouwtje. Ze trok hem aan z'n riem het water weer in en hij had maar één keus en dat was naar de overkant zwemmen.

En dat gebeurde dus ook. Hij pakte de dummy in z'n bek en ging weer terug naar de overkant zwemmen met zijn vrouwtje. Ondertussen was iedereen z'n handdoek wezen halen, zodat M af kon drogen, want het water was nog heeeeeeel erg koud. Maar het had wel geholpen, de derde keer ging hij zonder aarzelen en walgen het water en deed het perfect.

Kuddo's voor M , die was echt heel stoer.

Vaak zeggen mensen dat dat DE methode is om ze aan het werk te krijgen, maar de meesten doen het dan niet. M wel... die pakte de koe bij de hoorns en de hond bij de halsband en hup... luisteren geblazen. Iedereen was wel onder de indruk in ieder geval.

We hadden in ieder geval lekker getraind, de juf was trots op ons en na afloop hebben we heerlijk in het zonnetje koffie gedronken en echte Zeeuwse bolussen gegeten.

Owja... ik was het bijna vergeten, maar Lara was met haar oorharen in de prikkeldraad blijven hangen. Bij het overzwemmen spong ze over de gewone draad het bos in om daar de dummy te zoeken. Opeens een gekrijs en gegil daar en ik riep al naar de juf dat ze maar beter kon gaan kijken, want Lara is niet zo'n piepert, dan is er echt iets aan de hand. Ze rende dus op Lara af en zag haar met de haren van haar oren vasthangen in de prikkeldraad. Maar toen ze los was, was het ook weer gelijk goed.

Ze bracht de dummy netjes zwemmend terug, en gaf hem af zonder te schudden. Maar toen ze uitgeschud was, zag ik dat ze boven haar linkse oog [waar de 'snorharen' uitgroeien] een flinke rode bult had. Waarschijnlijk heeft ze zich proberen los te rukken en knalde ze met haar hoofd tegen het paaltje aan. Ik mocht er wel gewoon aankomen en het bloedde niet, en ook de rest van haar lijf was nog heel, maar het was wel akelig om haar zo horen gillen. Gelukkig was de juf err snel bij en heeft ze geen wond aan haar oor of de rest van haar lijf.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 22-03-2010 19:14:12 ]
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 22 maart 2010 @ 19:15:17 #199
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_79458580
Fa Shi en Pim voelde zich wat achtergesteld de afgelopen week dus die hebben net als Sylver van het weekend óók een pleistertje gehad

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:46:39 #200
176471 oh-oh
pi_79478609
Non, heerlijke trut
Maar hoe gaat het nu met Sylver en haar kap???
Oei Lara, met je oren in de prikdraad, das niet de bedoeling
Chico heeft es ondersteboven in de prikdraad gehangen.
Aan zn joggingpak
In zn jonge wilde jaren, wilde hij es stoer doen en tussen de prikdraad doorspringen ipv eronder door te lopen, bleef met de buik van zn pakkie hangen, en hing dus onderstevoven te spartelen
Was gelukkig echt een heel degelijk pak, hij bleef mooi hangen tot wij teruggelopen waren
Helaas was dat nog voor het digitalecameratijdperk
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:22:09 #201
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79505429
Fa Shi en Pim met hun pleisters
Mooie Magic,goed gedaan!!
Oh-Oh bedankt voor de link,leuke dingen daar

Gijs is gisteravond weer aangevallen door de terror Jack Russel hier uit de buurt,Mevrouw moest em weer zo nodig los laten dus mijn man en ik lopen buiten met de honden en uit een onverwachte hoek komt die JR aangestormt,de eigenaaresse kreeg em zelf niet te pakken en aangezien ie Gijs al weer flink te pakken had hebben we met z'n 2e die hond staan wegtrappen wat niet echt goed lukten aangezien ie bleef aanvallen,ondertussen de halve buurt buiten/voor het raam.Ben helemaal uit m'n dak gegaan tegen dat mens aangezien dit niet de 1e keer is,later kwam ze haar excuse aanbieden en echt beloven dat ze em nooit meer van de riem los laat.......nou het zal mij benieuwen!
Hij is in z'n staart gebeten en in zijn rechterachterpootje,daar zijn ook 2 nagels afgebroken,allemaal door gebeten het bloede flink.Bah bah ik kan hier helemaal niet tegen he,ben dan ook heel de avond van slag geweest en Gijs zelf ook.

Gisteravond,helemaal geschrokken met een zeer pootje.

Vandaag lekker zonnen op het balkon

pi_79514454
even een spam van mijn beestjes met zondags weer!

woeha de benen strekken..

sprintje trekken!

wodan pesten.

in de volgende drie foto`s zijn geen hondjes gewond geraakt al lijkt het anders.(gewoon stoeien)

even op de plaats zetten!

Wodan de oude baas alweer! vader van Yuma!

Yuma zoon van Wodan en mijn allerbeste maatje!

stok jatten van het boerenweiland

Lekker he vrouwtje! DE LENTE!!!!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_79514748
oh ja en s`avonds natuurlijk Fokken met het vrouwtje.
  woensdag 24 maart 2010 @ 08:40:55 #204
176471 oh-oh
pi_79519153
Guess, wat een rotbaasje heeft die jr zeg
Arme Gijsje, hoe gaat het nu met hem?
Winterstorm, ze zijn zoooooooo mooi, en ze spelen zo prachtig ook
En toch vind ik de laatste foto nog het allerliefste, knap dat je kan fokken met zo een heerlijk bakbeest onder je arm, mij lukt het al vaak niet met die ukkies, maar die gaan dan ook doodleuk op mn toetsenbord liggen
( Groucho Marx )
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:02:18 #205
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79519642
Arme Gijs Gaat het alweer een beetje?
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:31 schreef winterstorm666 het volgende:
oh ja en s`avonds natuurlijk Fokken met het vrouwtje.
[ afbeelding ]
Wat is dit een superlieve, schattige foto's Ik zeg canvas
Ow O+
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:18:51 #206
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79521924
Arme Gijs ! En stom JR-baasje !
Sommige mensen begrijpen niet helemaal hoe honden werken .

Ik vind Fa Shi een prachtige hond, wat is het voor ras?

Winterstorm, zijn dat witte herders? Prachtige foto's, leuk ook dat spelen!
KuikenGuppy
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:41:13 #207
176471 oh-oh
pi_79531492

Net in de pauze
( Groucho Marx )
pi_79533355
thankxs allemaal.
Fokken met Yuma op schoot is ook een uitdaging. meestal moet ik mijn polsen in redelijk rare hoeken gooien om bij de muis te kunnen maar dat heb ik er voor over. het is zo lekker je maatje zo naast je.
als yuma er scherper op had gestaan en ik wat fatsoenlijker dan had ik hem uitvergroot ja.
het zijn inderdaad zwitserse witte herder langharig.
yuma is de zoon van wodan en fayen die ik allebei ook in mijn bezit heb.
@ ohoh wauw je ziet er aan af hoe lekker hij in het zonnetje ligt.
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:52:06 #209
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79534269
winterstorm,mooie foto's
Oh-Oh,wat heerlijk he als ze zo van de zon genieten,krijg ik helemaal de kriebels van als ze zo liggen

Met Gijs gaat het wel,hij likt erg veel aan z'n pootje,klein wondje maar wel 2 gescheurde/gebroken nagels,hij loopt er nu weer gewoon op en heb er ook al paar x aan gevoeld en goed gekeken,lijkt geen pijn te hebben maar wacht morgen nog even af anders toch maar even naar de dierenarts.
Ik weet echt niet zo goed wat ik er mee aan moet,ze zegt nu wel em vast te houden maar ik durf zowat niet meer alleen naar buiten met de honden,niet voor mezelf maar ik kan nu geen 3 honden die helemaal overstuur zijn,en een aanvallende JR van me af houdenaangezien ik met een dikke buik en flinke bekken instabilititeit loop Mocht het weer gebeuren til ik GIjs maar op,ben daar harstikke op tegen want ik vind het belachlijk om een hond om die reden te moeten optillen,daarbij weet ik zekker dat die JR omhoog gaat springen maar weet het anders ook niet.
Wat zouden jullie doen met zo'n stomme hondenbezitster in je straat ?
pi_79534615
dierenartskosten op haar verhalen. zij zit fout niet jij.
mischien dat die financiele tegenvaller haar op andere gedachten brengt en als het echt de spuitgaten uit gaat lopen en jullie komen er beide niet uit. contacteer dan je wijkagent.
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:21:04 #211
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79535399
Toen onze hond gebeten was door een herderachtige hond was de eigenaar gelijk bereid om de dierenarts rekening te betalen. Later bleek dat hij al een waarschuwing had van de politie en mocht zijn hond eigenlijk niet meer zonder muilkorf buiten ivm bijten.

Later hebben ze de herder toch laten inslapen. Wat ik dan toch weer heel erg vond.

Mijn advies is hetzelfde als dat van winterstorm666 Die zelf overigens enorm mooie honden heeft
Ow O+
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:26:14 #212
176471 oh-oh
pi_79535564
Als je weet waar ze woont zou ik ieg de kosten op haar verhalen ja.
( Groucho Marx )
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:29:37 #213
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79535678
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Net in de pauze
En wat is dit voor lekker ding Sjonnie
Ow O+
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:30:54 #214
176471 oh-oh
pi_79535738
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:29 schreef Maes het volgende:

[..]

En wat is dit voor lekker ding Sjonnie
ZonnieBoy ja
( Groucho Marx )
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:06:22 #215
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_79546731
Wat een leuke nieuwe fotos allemaal weer

Sylver dr kap is sinds gisteravond af hechtingen eruit ook omdat het er al zo goed uitzag (eigenlijk gingen ze er morgen pas uit maar we hadden gister een "spoedje" met een van de cavia's, dus kon ze mooi gelijk even mee ) Oog ziet er prachtig uit, dr oogwit is weer wit en niet rood geirriteerd

puppy Faasje

Iemand vroeg wat Fa Shi voor ras was, Fa Shi is een kruising haar moeder was een Chow Chow en haar vader was ook al een kruising.
Voor de helft Chow dus, incl halve blauwe tong
Als ik met dr loop word er nogsteeds tegen me gezegd "ag wat een leuk hondje, nog een pup zeker ?" "ehm nou ze wordt 10 dit jaar.." er zijn ook heel veel mensen die denken dat het een jonge Groenendealer is dat snap/zie ik dan weer niet, maar hoor het echt heel vaak
En Sylver en Pim zijn dan weer kinderen van Fa Shi, die heeft 1x prongelijk een nestje gehad van gelukkig maar 2 pups en die zijn gebleven ik had er niet aan moeten denken dat ze er bv 7 had gehad, dan had ik nu 8 honden
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:10:34 #216
176471 oh-oh
pi_79546924
Oh mama Faas
Hoe lief
Is de vader wel bekend of kan het elke reu zijn?

Ik doe ff een crosspost vanuit de SC, Chico deed een Lara vanavond
We gingen vanuit mn werk lekker wandelen, mn buurmeisje ging mee, haaaaaaaartstikke gezellig
Op het allerlaatste stukje van het veldpad bleef Chico 20 meter achter om te snuffelen, en het schemerde al.
Wij liepen langzaam door en stonden op een gegeven moment zelfs te wachten.
Chico is uitgesnuffeld, kijkt op,ziet ons niet, en begint de verkeerde kant op te lopen.
Buurmeisje en ik roepen, fluiten, hij hoorde het wel en ging sneller lopen, de verkeerde kant op
Wij begonnen ook te rennen, maar hij zette het dus ineens echt op een racen, helemaal de verkeerde kant op, dwars door weien met schrikdraad heen, richting manege
En het werd donker, we zagen m amper nog lopen.
Buurmeisje rent voor me uit, kruipt onder schrikdraad door, ik dr achteraan, de andere 4 honden voor me uit, vliegen dr daar twee van een wei met paarden in
Dus ik lig onder dat schrikdraad die honden aan te lijnen
Hoorde ik uiteindelijk buurmeisje gillen IK HEB HEM!
Hij was dus dwars door alle weien heen richting het enige licht gehold, bij de paardenbak van de manege, en daar zo bij een vrouw in de armen gesprongen.
Godallejezus
En daar rijden tractoren en daar lopen mechelaren los om te waken ...
Maar goed, eind goed al goed, meneer was niet moe en niet onder de indruk of niks
MAAR WIJ WEL
Nu even pizza eten en bijlezen, ik kon linea recta de douche in, we waren alletwee helemaal bruin van de modder
( Groucho Marx )
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:34:35 #217
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_79548068
Chico ! gekke oude man
gelukkig hadden jullie hem zo snel weer terug

De vader van S&P, stonden we bij en keken er naar Dat was ook een kruising, een chocolade bruine, van de vogeltjesmarkt Die woonde een blok verder. Die ontsnapte nogal vaak, en dus ook die bewuste zondagavond en toen mijn tiener Faasje (ze was net 1 geweest) meelokte en bruut verkrachte achter de schuur wat wel briljant was was toen de pups oud genoeg waren voor in de tuin, kwam hij élke ochtend langs hobbelen, bleef even staan, rook aan ze over het hekje en huppelde weer verder alsof hij even zn kids gedag kwam zeggen
Al verdenken we ook de Rottweiler (rip) van de buren ervan de vader te zijn van Sylver, jaja tis een heel jerry-springer verhaal, maar dat hebben we nooit gezien.

jaja echt crappy fotos maar ey een van de eerste digitale cameraatjes die ik had
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:51:57 #218
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79548901
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
-knip-

Ik doe ff een crosspost vanuit de SC, Chico deed een Lara vanavond

-knip-
Zullen we die uitdrukking alvast aanmelden bij de Dikke van Dale?

Gelukkig is Chico weer terug en kunnen jullie samen naar Luxemburg dit weekend.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:39:25 #219
176471 oh-oh
pi_79551416
Faas was dus eigenlijk een soort van breezersletje in dr jonge jaren?
De lekkere buurtsnol
S|eek ik moest echt aan je denken toen ie dr vandoor ging.
Het stomme is, wij riepen tegen de heuvels in zeg maar, ik denk dat ie daarom de verkeerde kant op ging.
Daar doe je niks aan hier vrees ik
Maar damn, als je t ff laat bezinken besef je pas echt hoeveel mazzel we weer gehad hebben vanavond, die ouwe en ik.
Tis al de derde keer dat ie me kwijt raakte
Op de markt vorig jaar, en de dag dat Kees kwam, en vanavond dus
( Groucho Marx )
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:52:29 #220
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79568800
Hopelijk is drie keer scheepsrecht en gebeurd het niet meer.

Ik las het en kreeg gelijk het gevoel weer terug van toen Lara er vandoor was. Dus of het nu 5 minuten is, of een hele dag, het is gewoon een K#Tgevoel. Ik bleef daar bij Lara ook nog een week lang last van hebben. Iedere nacht lag ik te dromen over haar en schrok ik wakker dat ze er weer vandoor was.

Dat is nu gelukkig niet meer, maar vannacht droomde ik wel over Chico.

Lara is nu fietsen met het baasje, als die terugkomen, ligt ze de komende uren voor pampus. Kunnen wij boven samen verder met klussen en kan Lara op haar kussen lekker slapen.
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:56:00 #221
176471 oh-oh
pi_79568976
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:52 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hopelijk is drie keer scheepsrecht en gebeurd het niet meer.

Ik las het en kreeg gelijk het gevoel weer terug van toen Lara er vandoor was. Dus of het nu 5 minuten is, of een hele dag, het is gewoon een K#Tgevoel. Ik bleef daar bij Lara ook nog een week lang last van hebben. Iedere nacht lag ik te dromen over haar en schrok ik wakker dat ze er weer vandoor was.

Dat is nu gelukkig niet meer, maar vannacht droomde ik wel over Chico.

Lara is nu fietsen met het baasje, als die terugkomen, ligt ze de komende uren voor pampus. Kunnen wij boven samen verder met klussen en kan Lara op haar kussen lekker slapen.
Erg he.
Het leek ook heel lang, al was het maar 20 minuutjes.
Mn ouwe dutske in het donker
Wij hebben net een uurtje zonnebaden achter de rug, in de pauze
( Groucho Marx )
pi_79576759
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Net in de pauze
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:52:20 #223
176471 oh-oh
pi_79598993
Ik heb eindelijk de foto's van die fotografe van die shoot in februari , en ze zijn zo mooi
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

Ik ben er echt blij mee!
Nu nog wat canvasjes kiezen
( Groucho Marx )
pi_79599721
Oh dat trappenhuis vind ik zó tof hè Geeft zoveel sfeer

En dat zielige snuitje van Sjon op nr 22

En die van jou en Sjon samen, te lief!

Oh wat is die gaaf zeg!

Wat een geweldige serie, wat zul je er blij mee zijn
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:54:33 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79601152
Ik zou idd ook foto 15 op canvas doen. Prachtige plaat!
KuikenGuppy
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:02:32 #226
176471 oh-oh
pi_79601473
Ja ik zat dr over te denken , maar ik vind zelf dat Karel en wat zenuwachtig op staat ( ja ok, zo issie dan ook wel vaak maar dan nog ) en ik baal dat Bil zn ogen dr niet opstaan...
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:53:52 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79610121
Wat een gave foto's Oh-Oh Ik vind nummer 15 ook erg mooi hoor,Karel staat er idd niet echt relax op maar hij heeft er wel een heel leuk koppie op en als ie zo is van zichzelf vind ik het leuk!
Moeilijk kiezen hoor,ik vin de foto's 4-8-15-21 en natuurlijk 19 het mooist .
Bedankt nog voor de link trouwens,ik ga het eea bestellen daar,duurd het lang voordat je het in huis hebt?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:56:27 #228
176471 oh-oh
pi_79610254
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zat dr over te denken , maar ik vind zelf dat Karel en wat zenuwachtig op staat ( ja ok, zo issie dan ook wel vaak maar dan nog ) en ik baal dat Bil zn ogen dr niet opstaan...
Nee, behalve als zij het niet op voorraad heeft, maar dan gaat het nog meestal wel snel hoor, dat kun je dan aan haar vragen, hangt dr vanaf waar zij het moet bestellen
( Groucho Marx )
pi_79615049
oh-oh..
je familieplaatje is compleet nu he? ik zie geen plekkie er tussenin
You can make it ?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:57:29 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79615177
Ik vind die foto op de trap leuk, alleen lijkt ie op mijn scherm wat donker en flets. En 10 vind ik ook tof
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:57:53 #231
176471 oh-oh
pi_79615190
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef Dandilion het volgende:
oh-oh..
je familieplaatje is compleet nu he? ik zie geen plekkie er tussenin
neeeeeeeee, ze zijn beeldvullend nu
( maar ik zat gisteren wel weer te janken, toen ik de foto's keek, want die kleine blonde, die had echt de show gestolen daar, dat weet ik zeker )
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:59:48 #232
176471 oh-oh
pi_79615265
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die foto op de trap leuk, alleen lijkt ie op mijn scherm wat donker en flets. En 10 vind ik ook tof
10 wordt denk ik idd sowieso een canvasje.
Die vond ik zelf ook het mooist
( Groucho Marx )
pi_79615523
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

neeeeeeeee, ze zijn beeldvullend nu
( maar ik zat gisteren wel weer te janken, toen ik de foto's keek, want die kleine blonde, die had echt de show gestolen daar, dat weet ik zeker )
ow ja dat geloof ik gelijk!

Billy puppy fotos deden me helemaal smelten net!
You can make it ?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:08:39 #234
176471 oh-oh
pi_79615568
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:07 schreef Dandilion het volgende:

[..]

ow ja dat geloof ik gelijk!

Billy puppy fotos deden me helemaal smelten net!
Bil was de cuteste pup ever he
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:16:11 #235
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79617902
Ik moet zo lachen om foto 14,om Kees dan,die troela moet net iets meer naar voren staan dan de rest met zo'n kop van I'm the queen en de rest zit er zo heel lief bij te kijken
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:18:03 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_79631100
Wat een geweldige foto´s oh-oh!! vooral van sjon op jou schouder
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:35:42 #237
176471 oh-oh
pi_79638054
Nogmaals bedankt allemaal, tis gewoon echt een megaknap staaltje fotografie
( Groucho Marx )
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:12:01 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79641563
Kan echt verschil maken he, een goede fotograaf...

Afgelopen zondag was er op de show ook een professionele fotograaf en die maakte dit kiekje van onze woef:
KuikenGuppy
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:15:47 #239
176471 oh-oh
pi_79641672
Die fotograaf met dat vieze doek ja!
Die man staat al 10 jaar of zo op show met dat ene smerige doek
Maar de woef staat dr wel tof op
( Groucho Marx )
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:31:20 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79644846
Ja, het was wel een vies doek .
Maar hij deed het leuk. "Meeuw! Meeuw!" en dan een speeltje gooien...
KuikenGuppy
pi_79647248
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:12 schreef Burdie het volgende:
Kan echt verschil maken he, een goede fotograaf...

Afgelopen zondag was er op de show ook een professionele fotograaf en die maakte dit kiekje van onze woef:
[ afbeelding ]

Wow, lijkt wel niet echt
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:52:03 #242
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79650090
Gave foto's oh-oh. Daar zitten echt wel canvaswaardige exemplaren bij.

Ik kwam er vandaag achter dat de Duitse Staande Draadhaar bij ons in de trainingsgroep een Duitse Staande Stichelhaar is, en ze heeft een dubbele nationaliteit, de Nederlandse EN Duitse [qua stamboom] en ook een chip EN tatoeages in haar oren.

Van de groep die tegelijkertijd met ons traint was een draadhaar een lange tijd niet geweest, die bleek een nestje te hebben gehad en vandaag was ze er weer voor het eerst. De baas kwam aan het eind ook even langs met de pup [nu 8 weken] die ze uit dat nest hebben gehouden. Echt zo'n leuk ding. Ze voelde zich helemaal thuis, was super alert op alles en vond het prima dat alle andere honden haar kwamen besnuffelen. En toen zag ze haar mama weer en dat was zo leuk om te zien.

Onze fokker heeft sinds een week of wat ook weer een nestje liggen, die moet ik van de week maar eens gaan bellen dat ik graag wil komen pupsnuffelen... en dan gewoon weer naar huis toe ga met alleen Lara.

Die fotograaf was gisteren ook bij ons in het dürp en Lara was ook de klos:

Hij wilde me nog een lijst [van 30 bij 30] aansmeren onder het mom van daar is moeilijk aan te komen, maar voor dat geld heb ik er bij de IKEA twee, met passe-patout in 50 bij 50, dus dat gingen we maar niet doen.

Overzichtje van de afgelopen week.
Lara chillt met de jongste [of andersom] op de Fatboy tijdens de zondagse luierdag:

Ik weet niet of het hetzelfde duifje is. Zo ja, dan is ze slimmer geworden, zo nee, dan is het sowieso een slimmer duifje:

En we hadden natuurlijk onze oppasdag met Charlotte dinsdag.
Lara is al groot hé tante Sakkehien:

BFF :

Lara vanmiddag na de training:

Ze was er in ieder geval moe van, en dat terwijl onze trainster er niet eens was.

Bij het over water zwemmen wilde ze de eerste keer omlopen maar wist ik haar ervan te overtuigen dat ze toch moest zwemmen, en de tweede keer reageerde ze niet eens meer op mijn nee en liep ze gewoon om de vijver heen, liet de dummy vallen, ging nog even bij de andere groep snuffelen en kwam uiteindelijk op haar dooie gemakje aanwaggelen.

De derde keer stonden er aan de overkant dus drie mensen, één om de dummy op te gooien en twee om er voor te zorgen dat ze niet om zou lopen. Ze wist er niet goed raad mee. De dame links daar bromde ze na en rechts stonden de andere twee, dus ze koos eieren voor haar geld en zwom uiteindelijk toch maar terug . Ze zwom altijd gelijk terug [dit was het enige B-onderdeel waar we met de diplomadag een voldoende voor haalden], maar ze heeft andere honden om zien lopen en dat vond ze ook wel handig. Volgende keer nog maar eens proberen.

En als ze iets moet apporteren en ze ziet mij, dan gaat ze vaak kloten met het wild. Moeilijk staan doen met het oppakken of laten vallen, verkeerd of liever niet voorkomen, dat soort dingen.

Ziet ze mij niet [bij verloren zoek in het bos of aan het einde van een sleep], dan komt ze in een kaarsrechte lijn gelijk teruggerend, geeft het apport keurig netjes af en dan kan ze het ineens wel .

Volgende week is het geen training, omdat het pasen is, dus we hebben samen een lang weekend. Daarom was het wel lekker om vandaag gewoon zelf te trainen, ondanks dat onze juf er niet was. Anders zouden we twee weken moeten wachten en dat is ook wel weer lang.
Oudste, Jongste en Lara
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:50:33 #243
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79651803
Ik ben echt verliefd op de oren van Lara
En sorry dat ik het zeg maar ik vind die foto's van de fotograaf echt helemaal niet mooi,ik heb hier al echt veel mooiere foto's van Magic en Lara gezien!
  zondag 28 maart 2010 @ 17:00:55 #244
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79674153
Ik vond hem ook niet zo, maar heb hem toch genomen. Soms moet je dingen ondervinden om er een oordeel over te kunnen vormen.

Volgens mij is Lara stiekum transgender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oudste, Jongste en Lara
  zondag 28 maart 2010 @ 19:00:38 #245
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79677438
Voorproefje met een zoekplaatje:
Oudste, Jongste en Lara
pi_79678351
ergens een drol te zien ofzo?? :S zie niks!
You can make it ?
  zondag 28 maart 2010 @ 23:21:18 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79691805
Hoe zou het oh-oh zijn vergaan vandaag in Luxemburg?
KuikenGuppy
  maandag 29 maart 2010 @ 18:52:50 #248
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79716446
Ons bezoek van gisteren:

En de kleine dame in kwestie:

Ik hoorde dat briesende geluid op de plaats, gevolgd door het geluid van vallende klinkers. Lara stond stokstijf voor te staan op die stapel met klinkers, en ze gaf er niets om dat ik zo dichtbij kwam.

Uiteindelijk zag ik dus waar het om ging. Tussen de klinkers en de muur van de garage van de achterbuurman zaten mamamuis en babymuis verstopt. Mama wist te ontkomen en kroop gewoon doodleuk over mijn schoen heen. Babymuis wist zich in veiligheid te brengen toen Lara de klinkers aan het hypnotiseren was en hij gewoon tussen haar poten door naar de schutting vluchtte en naar de buren ging.

En dan ziet je hondje er zo uit:

Bek vol met zand, kop vol spinnenwebben:

Mamamuis was even later onder het keukenraam de zonnepitten aan het verzamelen, ze schuilde af en toe wel onder het hout in de border, maar ging gewoon door.

Lara is de hele middag en avond niet uit de tuin weg te slaan. Vanochtend kwam ze uit haar nachthok en ging ze weer gelijk kijken of er nog muisjes te vinden waren.

Ik ga mijn schoonzusje alvast vertellen dat ze alleen beschuiten hoeft te halen voor de kraamvisite, Lara zorgt wel voor de muisjes .
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:59:23 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79813705
Oh-oh alweer gesignaleerd ergens?
KuikenGuppy
  donderdag 1 april 2010 @ 08:35:10 #250
176471 oh-oh
pi_79818619
Ja!
Sorry, chaos alom hier, zondag show, daarna twee dagen nichtje te logeren gehad, en nu weer aan het werk alwaar veel achterstand en maandafsluiting
De show was echt stom!
KM wilde Chico geen U geven omdat hij zijn staart niet mooi over zijn rug droeg bij het gaan en hij hem dus niet enthousiast genoeg vond.
Veel chinezen dragen idd hun staart over hun rug, maar dat is een fout, ze moeten de staart gewoon in het verlengde van hun lichaam dragen. Hij liep zelfs te kwispelen
De goede man had nog nooit chineesjes gekeurd
Dus dat was wel een beetje jammer.
En het was zoooooooo vroeg, met zomertijd die nacht
Maar goed, dat hebben we dan ook weer eens gedaan he.
Zn tweede ZG
( Groucho Marx )
  donderdag 1 april 2010 @ 12:58:59 #251
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79826902
Lara en Muisje

Ach tja Oh-Oh het is leuk die shows maar het is dan ook maar een mening van iemand voor een groot gedeelte en dan heb je ook wel es zoiets van,het zal wel
  donderdag 1 april 2010 @ 13:23:11 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79827917
Wat een raar verhaal van die keurmeester zeg, oh-oh .
Je hebt hem zeker niet nog even erop aan gesproken .
Je weet zelf wel dat het onzin is, maar een U'tje was toch wel een stuk leuker geweest dan een ZG.
Heb je foto's? .
KuikenGuppy
  donderdag 1 april 2010 @ 13:27:00 #253
176471 oh-oh
pi_79828079
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef Burdie het volgende:
Wat een raar verhaal van die keurmeester zeg, oh-oh .
Je hebt hem zeker niet nog even erop aan gesproken .
Je weet zelf wel dat het onzin is, maar een U'tje was toch wel een stuk leuker geweest dan een ZG.
Heb je foto's? .
Ja toen ik zei dat Chico's staartdracht prima volgens de rasstandaard was vroeg ie aan me wie er nou km was
En je krijgt daar geen keurrapport of niks, dus met die opmerking over die staart mocht ik het verder doen , toen ben ik maar de ring uitgelopen
( Groucho Marx )
  donderdag 1 april 2010 @ 23:14:33 #254
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79851864
Nou ja lullo zeg!
  vrijdag 2 april 2010 @ 08:27:19 #255
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79858799

Nog 9 weken en dat komt dit snoesje misschien bij ons wonen. Het is zeker dat we een pupje uit dit nest krijgen alleen is het nog niet zeker welke
Ow O+
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:34:54 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79859820
Aaah, wat een kleintje zeg! Hoe oud is ze op deze foto?
KuikenGuppy
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:35:59 #257
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79859836
1 dag dus echt nog piep. Oogjes zijn ook nog niet open. Ze zijn vandaag een week oud.
Ow O+
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:17:28 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79862622
Schattig zeg !
KuikenGuppy
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:50:05 #259
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79865837
Wat schattig zo'n iniminie chihuahua,over een paar weekjes vind ik ze nog schattiger
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:49:57 #260
176471 oh-oh
pi_79868140
Ik vind pups altijd pas leuk vanaf een week of 6, en dan nog het liefst bij een ander
Net als kinderen, die vind ik ook pas leuk als ze uit de luiers zijn
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:13:24 #261
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79873316
Is ook wel hoor Oh-Oh,ik vind ze ook leuker als ze wat ouder zijn,vind pups wel mega schattig om te zien,dat buikje en dat geurtje Maar een volwassen hond is toch het leukst,gelukkig maar want dat zijn ze een stuk langer
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:48:30 #262
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79876036
Jammer oh-oh van die stomme keurmeester .

Dinsdag moest meneer Sjeekie_Beekie naar school voor het rapportgesprek van de jongste. Op de terugweg belden we spontaan aan bij Lara's fokker, omdat we wel wilden komen puppiesnuffen.

Helaas geen puppen, zijn teef [Lara's grote zus] was leeggebleven. Het nest was al wel aangemeld bij de rasvereniging en die hebben dat ook gewoon in het periodiek verslag gepubliceerd, maar toen dat op de mat viel, was het al duidelijk dat er geen pups zouden komen. Dat was dus wel heel erg jammer.

De honden zaten nog buiten in de kennel toen we daar aankwamen en toen de kenneldeur openging, kwam Lara's moeder Jaana meteen naast me zitten, legde haar kop op mijn bovenbeen en liet zich geheel vrijwillig een kwartier lang kroelen. En toen pas had ze tijd om naar te gaan. Om vervolgens weer snel naast mij te komen zitten. Ze is echt zo'n schatje, qua karakter lijkt Lara op haar en ook hun kop is precies hetzelfde.

De fokker vond het wel heel erg jammer dat Lara er niet bij is, dus nu moeten we nog een keertje terugkomen... en dat vinden we toch jammer.

Morgen een vrij dagje, want er is geen jachttraining in verband met pasen, dus we slapen lekker samen uit.

Lara mag zondag bij mijn zwager en schoonzusje [en Charlotte] eieren komen zoeken. Ondanks de angst voor honden van de moeder van mijn schoonzusje is Lara van harte welkom en dat vinden wij wel heel erg leuk. Ik heb van de week Lara rauwe eieren laten apporteren en dat doet ze goed. Dus ze is nog steeds heel erg zacht in haar bek zoals dat zo mooi heet.

We zijn ook aan het oefenen dat ze een fles douchegel netjes komt afgeven. Mijn oma is over 5 weken jarig en vraagt altijd een lekkere douchegel of badschuim. Lara moet natuurlijk ook op haar verjaardag komen, maar dan moet ze er natuurlijk wel wat voor doen, namelijk oma's cadeautje zoeken en komen brengen.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 5 april 2010 @ 16:39:02 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_79970499
Dagje strand met het beest .

Aangenaam! Sammie (officieel Ursam). AKA Sammiesepammie, Urrepur, Sammepam, Shubi.

Stok gevonden! Stok gevonden! Stok gevonden! Stok gevonden! Stok gevonden!

Gimme terug mijn stok .

NU !

Hebbes .

Nomnomnomnom .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 april 2010 @ 16:44:25 #264
176471 oh-oh
pi_79970686
Sjeek, wat leuk, al die kunsten van Lara, das pas een hond waar ie iets aan hebt he
En wat is Sammie een heeeeeeeeerlijk mormel
( Groucho Marx )
pi_79993665
Vandaag hebben ze weer een karkas gehad. Ik heb ook zalmkoppen gekocht, maar die moeten eerst een tijd nog in de vriezer. Dus hier de foto's van de karkassen...

Zo dat heeft gesmaakt...

Bram heeft er ook weer 1 gehad natuurlijk..

Zo, ik hoop dat ik over een week of 3 de zalmkoppen kan geven. Ben benieuwd hoe ze dat vinden!
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:49:09 #266
176471 oh-oh
pi_79993712
Heerlijk he, om ze zo te zien genieten van hun eten!
( Groucho Marx )
pi_79993736
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk he, om ze zo te zien genieten van hun eten!
Ja echt. Voor Taiga moest nog net de camera niet in de sportstand, maar ze vinden het heerlijk! Over een week of 3 geef ik ze een zalmkop. Kijken hoe ze dat gaan vinden
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:51:52 #268
176471 oh-oh
pi_79993746
Oh daar vinden die van mij niks aan, die kreeg ik es gratis op de markt, een hele zak vol, maar dat was geen succes
( Groucho Marx )
pi_79993758
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dagje strand met het beest .

[ afbeelding ]
Aangenaam! Sammie (officieel Ursam). AKA Sammiesepammie, Urrepur, Sammepam, Shubi.

SMILE! Hij blijft tof Erik, zowel de foto als Sammie
pi_79993854
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar vinden die van mij niks aan, die kreeg ik es gratis op de markt, een hele zak vol, maar dat was geen succes
Ze hebben gisteren een stukje zal gehad wat ik nog in de vriezer had en dat vonden ze erg lekker, dus ben benieuwd. Maar er is natuurlijk ook een kans dat zij het niet lekker vinden.
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:02:48 #271
176471 oh-oh
pi_79993912
Die fijnproevers van mij hebben het niet zo heel erg op vis, das wel jammer.
Billy eet wel es een paar hapjes sardine of zo , gedroogde vis eten ze wel als snack, al moet ik opletten , want de chihuahua's gaan daar het liefst eerst even goed in liggen rollen
( Groucho Marx )
pi_79993940
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Die fijnproevers van mij hebben het niet zo heel erg op vis, das wel jammer.
Billy eet wel es een paar hapjes sardine of zo , gedroogde vis eten ze wel als snack, al moet ik opletten , want de chihuahua's gaan daar het liefst eerst even goed in liggen rollen
Haha ja dat rollen...hmm...hoop niet dat ze dat met die zalmkoppen ook gaan doen
Wil ook wel een keer makreel proberen bij ze.
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:06:41 #273
176471 oh-oh
pi_79993966
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 he
( Groucho Marx )
pi_79993975
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 he
Gheghe...nou inderdaad. Ach dan gaan ze daarna lekker onder de douche .
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:02:49 #275
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_79999133
wtf momentje voor bowie

Maki's
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:33:30 #276
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_80000494
Wat cute Bowie bij de Maki's
Welke dierentuin is dat? Ik wil ook nog es met de hondjes naar de zoo
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:03:35 #277
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_80001403
Amersfoort mogen honden mee naar binnen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:21:06 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_80002002
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:03 schreef blup het volgende:
Amersfoort mogen honden mee naar binnen.
wij gaan binnenkort ook daar eens kijken met Magic .
KuikenGuppy
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:40:09 #279
176471 oh-oh
pi_80002607
Ik ga binnenkort weer naar Ouwehands, echt zo leuk is dat
( Groucho Marx )
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:44:19 #280
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_80002761

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:49:10 #281
176471 oh-oh
pi_80002935
Die twee zijn echt gek op elkaar he
Zo heerlijk, zo een blij kind met zo een vrolijk hondje
( Groucho Marx )
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:09:15 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_80003709

Ik ben niet tevreden over de kleuren vooralsnog. Maar ik ben ff Photoshop moe
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:53:02 #283
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_80011936
Wat een superlieve foto's Ireth
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:30:59 #284
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_80015598
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

wij gaan binnenkort ook daar eens kijken met Magic .
Ben benieuwd hoe het gaat! Bowie begon gelijk al tegen de struisvogels en de Gazelle te blaffen.. (angst blaf)
.. De maki's vond hij wel leuk, maar er staan ook nep dieren in het park en daar was hij als de dood voor. Wat een held is het toch.

Hij is ook bang voor schapen trouwens......
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:02:36 #285
44200 Sjeekie_Beekie
pi_80025156
Ireth.
Taiga en Bram aan het smullen .
Bowie in Amersfoort . Daar wil ik ook nog eens heen met Lara.

Lara was zondag mee naar het paasfeest bij mijn zwager en schoonzusje. Iedereen zou wat te eten meebrengen en op de heen- en terugweg mocht Lara dus voorin bij mij zitten. Op de heenweg was ze nog lekker buiten aan het kijken, maar op de terugweg was het al donker en ze was moe van alle indrukken en alle kleine kindjes daar. Dus propte ze zich tussen stoel en deur en de benen van het vrouwtje op de grond:

Lara was versiert door mijn schoonzusje met een paarse paasstrik.
Ze heeft het niet zo op honden, maar het gaat steeds beter.

De rest van de foto's komt nog.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 06-04-2010 23:16:45 ]
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 7 april 2010 @ 08:41:44 #286
176471 oh-oh
pi_80031676
Ah die strik!
Ik ben benieuwd naar de rest van de kiekjes.
Qweaaaaaaaaaa, tis weer echt die Baloeloe kop he, maakt ook geen reet uit waar je die hond neer zet , hij kijkt echt altijd psies zo , net als Binkje van Greys
( Groucho Marx )
  woensdag 7 april 2010 @ 09:41:15 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_80032974
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Ah die strik!
Ik ben benieuwd naar de rest van de kiekjes.
Qweaaaaaaaaaa, tis weer echt die Baloeloe kop he, maakt ook geen reet uit waar je die hond neer zet , hij kijkt echt altijd psies zo , net als Binkje van Greys
Ja
  woensdag 7 april 2010 @ 09:48:00 #288
176471 oh-oh
pi_80033201
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja
( Groucho Marx )
  woensdag 7 april 2010 @ 11:40:12 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_80037272
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Pretletterbek heet dat

Disclaimer : ik ben lui en heb ze nog niet fatsoenlijk bewerkt.
pi_80037350
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Pretletterbek heet dat

[ afbeelding ]
Oh wat een verdrietig koppie, dat zijn we niet gewend En die paar posts er boven is weer machtig, die ultieme happy grijns
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Qwea het volgende:

[ afbeelding ]

Disclaimer : ik ben lui en heb ze nog niet fatsoenlijk bewerkt.
Heeft hij hier ook iets in z'n bek of lijkt dat maar zo?
pi_80037370
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:44 schreef Ireth het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh wat een toffe shoot Ireth
  woensdag 7 april 2010 @ 11:45:44 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_80037473
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wat een verdrietig koppie, dat zijn we niet gewend En die paar posts er boven is weer machtig, die ultieme happy grijns
[..]

Heeft hij hier ook iets in z'n bek of lijkt dat maar zo?
Dat koppie, dat is het " wil baloe een koekje?" koppie En op die andere foto heeft ie een denneappel in zn giechel
pi_80037567
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat koppie, dat is het " wil baloe een koekje?" koppie En op die andere foto heeft ie een denneappel in zn giechel

Ik schrok even en dacht dat er iets met z'n gebit was Een denneappel ja idd
  woensdag 7 april 2010 @ 11:58:54 #294
176471 oh-oh
pi_80037943
Baloe met de voetjes van de vloer is ook nog nooit eerder vertoond
( Groucho Marx )
  woensdag 7 april 2010 @ 12:16:04 #295
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_80038505
De oren van Baloe

Ireth, dochter en hond lachen volgens mij altijd

Lara
Ow O+
  woensdag 7 april 2010 @ 12:18:15 #296
176471 oh-oh
pi_80038579
Als dit topic na mn pauze vol is zoek ik straks es wat fotos uit van t weekend
( Groucho Marx )
pi_80048750
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Als dit topic na mn pauze vol is zoek ik straks es wat fotos uit van t weekend

Hij is niet vol, toch mag je gaan zoeken hoor
  woensdag 7 april 2010 @ 17:02:30 #298
176471 oh-oh
pi_80049086
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij is niet vol, toch mag je gaan zoeken hoor
Nee dat was niet de afspraak
( Groucho Marx )
pi_80049251
Oke

Ik wil hem niet sluiten, want het is zo'n gedoe met een nieuwe openen, omdat er geen OP-wiki staat, en al die plaatjes enzo...
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:34:57 #300
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_80123687
Ik doe het wel Al weet ik niet of het me goed lukt ben zo'n knurft met openingspost!
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:35:15 #301
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_80123696
Nu dan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')