abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:02:32 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79601473
Ja ik zat dr over te denken , maar ik vind zelf dat Karel en wat zenuwachtig op staat ( ja ok, zo issie dan ook wel vaak maar dan nog ) en ik baal dat Bil zn ogen dr niet opstaan...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:53:52 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79610121
Wat een gave foto's Oh-Oh Ik vind nummer 15 ook erg mooi hoor,Karel staat er idd niet echt relax op maar hij heeft er wel een heel leuk koppie op en als ie zo is van zichzelf vind ik het leuk!
Moeilijk kiezen hoor,ik vin de foto's 4-8-15-21 en natuurlijk 19 het mooist .
Bedankt nog voor de link trouwens,ik ga het eea bestellen daar,duurd het lang voordat je het in huis hebt?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:56:27 #228
176471 oh-oh
pi_79610254
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zat dr over te denken , maar ik vind zelf dat Karel en wat zenuwachtig op staat ( ja ok, zo issie dan ook wel vaak maar dan nog ) en ik baal dat Bil zn ogen dr niet opstaan...
Nee, behalve als zij het niet op voorraad heeft, maar dan gaat het nog meestal wel snel hoor, dat kun je dan aan haar vragen, hangt dr vanaf waar zij het moet bestellen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79615049
oh-oh..
je familieplaatje is compleet nu he? ik zie geen plekkie er tussenin
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:57:29 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79615177
Ik vind die foto op de trap leuk, alleen lijkt ie op mijn scherm wat donker en flets. En 10 vind ik ook tof
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:57:53 #231
176471 oh-oh
pi_79615190
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef Dandilion het volgende:
oh-oh..
je familieplaatje is compleet nu he? ik zie geen plekkie er tussenin
neeeeeeeee, ze zijn beeldvullend nu
( maar ik zat gisteren wel weer te janken, toen ik de foto's keek, want die kleine blonde, die had echt de show gestolen daar, dat weet ik zeker )
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:59:48 #232
176471 oh-oh
pi_79615265
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die foto op de trap leuk, alleen lijkt ie op mijn scherm wat donker en flets. En 10 vind ik ook tof
10 wordt denk ik idd sowieso een canvasje.
Die vond ik zelf ook het mooist
( Groucho Marx )
pi_79615523
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

neeeeeeeee, ze zijn beeldvullend nu
( maar ik zat gisteren wel weer te janken, toen ik de foto's keek, want die kleine blonde, die had echt de show gestolen daar, dat weet ik zeker )
ow ja dat geloof ik gelijk!

Billy puppy fotos deden me helemaal smelten net!
You can make it ?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:08:39 #234
176471 oh-oh
pi_79615568
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:07 schreef Dandilion het volgende:

[..]

ow ja dat geloof ik gelijk!

Billy puppy fotos deden me helemaal smelten net!
Bil was de cuteste pup ever he
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:16:11 #235
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79617902
Ik moet zo lachen om foto 14,om Kees dan,die troela moet net iets meer naar voren staan dan de rest met zo'n kop van I'm the queen en de rest zit er zo heel lief bij te kijken
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:18:03 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_79631100
Wat een geweldige foto´s oh-oh!! vooral van sjon op jou schouder
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:35:42 #237
176471 oh-oh
pi_79638054
Nogmaals bedankt allemaal, tis gewoon echt een megaknap staaltje fotografie
( Groucho Marx )
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:12:01 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79641563
Kan echt verschil maken he, een goede fotograaf...

Afgelopen zondag was er op de show ook een professionele fotograaf en die maakte dit kiekje van onze woef:
KuikenGuppy
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:15:47 #239
176471 oh-oh
pi_79641672
Die fotograaf met dat vieze doek ja!
Die man staat al 10 jaar of zo op show met dat ene smerige doek
Maar de woef staat dr wel tof op
( Groucho Marx )
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:31:20 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79644846
Ja, het was wel een vies doek .
Maar hij deed het leuk. "Meeuw! Meeuw!" en dan een speeltje gooien...
KuikenGuppy
pi_79647248
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:12 schreef Burdie het volgende:
Kan echt verschil maken he, een goede fotograaf...

Afgelopen zondag was er op de show ook een professionele fotograaf en die maakte dit kiekje van onze woef:
[ afbeelding ]

Wow, lijkt wel niet echt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:52:03 #242
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_79650090
Gave foto's oh-oh. Daar zitten echt wel canvaswaardige exemplaren bij.

Ik kwam er vandaag achter dat de Duitse Staande Draadhaar bij ons in de trainingsgroep een Duitse Staande Stichelhaar is, en ze heeft een dubbele nationaliteit, de Nederlandse EN Duitse [qua stamboom] en ook een chip EN tatoeages in haar oren.

Van de groep die tegelijkertijd met ons traint was een draadhaar een lange tijd niet geweest, die bleek een nestje te hebben gehad en vandaag was ze er weer voor het eerst. De baas kwam aan het eind ook even langs met de pup [nu 8 weken] die ze uit dat nest hebben gehouden. Echt zo'n leuk ding. Ze voelde zich helemaal thuis, was super alert op alles en vond het prima dat alle andere honden haar kwamen besnuffelen. En toen zag ze haar mama weer en dat was zo leuk om te zien.

Onze fokker heeft sinds een week of wat ook weer een nestje liggen, die moet ik van de week maar eens gaan bellen dat ik graag wil komen pupsnuffelen... en dan gewoon weer naar huis toe ga met alleen Lara.

Die fotograaf was gisteren ook bij ons in het dürp en Lara was ook de klos:

Hij wilde me nog een lijst [van 30 bij 30] aansmeren onder het mom van daar is moeilijk aan te komen, maar voor dat geld heb ik er bij de IKEA twee, met passe-patout in 50 bij 50, dus dat gingen we maar niet doen.

Overzichtje van de afgelopen week.
Lara chillt met de jongste [of andersom] op de Fatboy tijdens de zondagse luierdag:

Ik weet niet of het hetzelfde duifje is. Zo ja, dan is ze slimmer geworden, zo nee, dan is het sowieso een slimmer duifje:

En we hadden natuurlijk onze oppasdag met Charlotte dinsdag.
Lara is al groot hé tante Sakkehien:

BFF :

Lara vanmiddag na de training:

Ze was er in ieder geval moe van, en dat terwijl onze trainster er niet eens was.

Bij het over water zwemmen wilde ze de eerste keer omlopen maar wist ik haar ervan te overtuigen dat ze toch moest zwemmen, en de tweede keer reageerde ze niet eens meer op mijn nee en liep ze gewoon om de vijver heen, liet de dummy vallen, ging nog even bij de andere groep snuffelen en kwam uiteindelijk op haar dooie gemakje aanwaggelen.

De derde keer stonden er aan de overkant dus drie mensen, één om de dummy op te gooien en twee om er voor te zorgen dat ze niet om zou lopen. Ze wist er niet goed raad mee. De dame links daar bromde ze na en rechts stonden de andere twee, dus ze koos eieren voor haar geld en zwom uiteindelijk toch maar terug . Ze zwom altijd gelijk terug [dit was het enige B-onderdeel waar we met de diplomadag een voldoende voor haalden], maar ze heeft andere honden om zien lopen en dat vond ze ook wel handig. Volgende keer nog maar eens proberen.

En als ze iets moet apporteren en ze ziet mij, dan gaat ze vaak kloten met het wild. Moeilijk staan doen met het oppakken of laten vallen, verkeerd of liever niet voorkomen, dat soort dingen.

Ziet ze mij niet [bij verloren zoek in het bos of aan het einde van een sleep], dan komt ze in een kaarsrechte lijn gelijk teruggerend, geeft het apport keurig netjes af en dan kan ze het ineens wel .

Volgende week is het geen training, omdat het pasen is, dus we hebben samen een lang weekend. Daarom was het wel lekker om vandaag gewoon zelf te trainen, ondanks dat onze juf er niet was. Anders zouden we twee weken moeten wachten en dat is ook wel weer lang.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:50:33 #243
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79651803
Ik ben echt verliefd op de oren van Lara
En sorry dat ik het zeg maar ik vind die foto's van de fotograaf echt helemaal niet mooi,ik heb hier al echt veel mooiere foto's van Magic en Lara gezien!
  zondag 28 maart 2010 @ 17:00:55 #244
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79674153
Ik vond hem ook niet zo, maar heb hem toch genomen. Soms moet je dingen ondervinden om er een oordeel over te kunnen vormen.

Volgens mij is Lara stiekum transgender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oudste, Jongste en Lara
  zondag 28 maart 2010 @ 19:00:38 #245
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79677438
Voorproefje met een zoekplaatje:
Oudste, Jongste en Lara
pi_79678351
ergens een drol te zien ofzo?? :S zie niks!
You can make it ?
  zondag 28 maart 2010 @ 23:21:18 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79691805
Hoe zou het oh-oh zijn vergaan vandaag in Luxemburg?
KuikenGuppy
  maandag 29 maart 2010 @ 18:52:50 #248
44200 Sjeekie_Beekie
pi_79716446
Ons bezoek van gisteren:

En de kleine dame in kwestie:

Ik hoorde dat briesende geluid op de plaats, gevolgd door het geluid van vallende klinkers. Lara stond stokstijf voor te staan op die stapel met klinkers, en ze gaf er niets om dat ik zo dichtbij kwam.

Uiteindelijk zag ik dus waar het om ging. Tussen de klinkers en de muur van de garage van de achterbuurman zaten mamamuis en babymuis verstopt. Mama wist te ontkomen en kroop gewoon doodleuk over mijn schoen heen. Babymuis wist zich in veiligheid te brengen toen Lara de klinkers aan het hypnotiseren was en hij gewoon tussen haar poten door naar de schutting vluchtte en naar de buren ging.

En dan ziet je hondje er zo uit:

Bek vol met zand, kop vol spinnenwebben:

Mamamuis was even later onder het keukenraam de zonnepitten aan het verzamelen, ze schuilde af en toe wel onder het hout in de border, maar ging gewoon door.

Lara is de hele middag en avond niet uit de tuin weg te slaan. Vanochtend kwam ze uit haar nachthok en ging ze weer gelijk kijken of er nog muisjes te vinden waren.

Ik ga mijn schoonzusje alvast vertellen dat ze alleen beschuiten hoeft te halen voor de kraamvisite, Lara zorgt wel voor de muisjes .
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:59:23 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79813705
Oh-oh alweer gesignaleerd ergens?
KuikenGuppy
  donderdag 1 april 2010 @ 08:35:10 #250
176471 oh-oh
pi_79818619
Ja!
Sorry, chaos alom hier, zondag show, daarna twee dagen nichtje te logeren gehad, en nu weer aan het werk alwaar veel achterstand en maandafsluiting
De show was echt stom!
KM wilde Chico geen U geven omdat hij zijn staart niet mooi over zijn rug droeg bij het gaan en hij hem dus niet enthousiast genoeg vond.
Veel chinezen dragen idd hun staart over hun rug, maar dat is een fout, ze moeten de staart gewoon in het verlengde van hun lichaam dragen. Hij liep zelfs te kwispelen
De goede man had nog nooit chineesjes gekeurd
Dus dat was wel een beetje jammer.
En het was zoooooooo vroeg, met zomertijd die nacht
Maar goed, dat hebben we dan ook weer eens gedaan he.
Zn tweede ZG
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')