quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:Wij zijn nu op kantoor met zn allen Crufts aan t kijken
We gaan nu even samen taarteten, daarna kijken we weer verderquote:
Hebben jullie nog een vacature misschien?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:Wij zijn nu op kantoor met zn allen Crufts aan t kijken
Nopequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een vacature misschien?!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een vacature misschien?!
Dat was een oude Frits is nu groterquote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Guess. het volgende:
Fijn dat het zo goed met ze gaat Bubsel![]()
Ik zag In het nagelak topic die foto's met ze tweetje,lief die kleine teckel kontjes
Ja hè? Ik hoop ook altijd op een post van Sjeekie_Beekiequote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Sjeek, je weet het zo mooi te vertellen allemaal![]()
Lara met het losgebarsten voorjaar in haar vacht en die laatste foto
Hahaha wat geniaal zeg... worden je collega's er niet gek van?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh![]()
Magic![]()
Chico vanmorgen bij aankomst op kantoor:
Dat is elke morgen vaste prik , en dat doen die twee jonkies m niet na![]()
Hij blaft alleen zo met 's morgens binnen komen en dan is er nog niemand, ik ben altijd als eerste op kantoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hahaha wat geniaal zeg... worden je collega's er niet gek van?
En wat komt er een herrie uit dat kleine ding.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef Nonneke het volgende:
Sylver is gelukkig weer veilig thuisAlles was goed gegaan alleen is die kap echt waardeloos
![]()
Arm ding ligt nu op een kleedje bij de kachel naast me, want in dr mandje of onder de tafel past nu niet omdat ze nog niet goed kan draaien met dat ding
Serieus???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:04 schreef Dandilion het volgende:
Reed net op de fiets naar huis.. kwam ik een Anitaatje (zussie van Sjonnie) tegen.. ik glimlachte naar de hond en de baas maar de jongen keek een beetje lelijk dus ik heb maar geen aww en oww opmerking gemaakt.. jammer want had best willen aaien zo een naakt hondje:)
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:Ik vind de chi wel een erg bol kopje hebben eerlijk gezegd....
Chi's horen wel een bolle appelkop te hebben hoor, maar echt niet zo extreem, en idd, t eerste wat ik dacht was waterhoofd, ook omdat ie wat miserabel kijkt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb er dan weer geen verstand van maar het lijkt wel een waterhoofd
Hallo Willemquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef blup het volgende:
Willem, nieuwe chihuahua van me moeder
[ afbeelding ]
Bowie voorzichtig aan het ruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat je het leuke foto's zou vinden haha.quote:
Ik las eerste apekopquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chi's horen wel een bolle appelkop te hebben hoor, maar echt niet zo extreem, en idd, t eerste wat ik dacht was waterhoofd, ook omdat ie wat miserabel kijkt.
Ik hoop dat er ieg wel naar gekeken is.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je het leuke foto's zou vinden haha.
Ik vind Sjon wel goed bijtrekken zo ver,hij word mooier in mijn ogen.Gaan die haartjes op z'n lijf nog weg of is ie gewoon best behaard in tegenstelling tot Chico?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:Ik vind de chi wel een erg bol kopje hebben eerlijk gezegd....
Sjon is echt gestoord:
Die chi's zijn gewoon doorgefokt, das echt jammer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik vind Sjon wel goed bijtrekken zo ver,hij word mooier in mijn ogen.Gaan die haartjes op z'n lijf nog weg of is ie gewoon best behaard in tegenstelling tot Chico?
Die chi's van tegenwoordig zijn toch "anders" ik zou er echt niet goed meer een durven te kopen,toch vind ik ze nog steeds erg cute maar als ik aan een chi denk,denk ik aan Frits dus tja da's logisch
Uhm, nee, als ik scheer kan ik niet filmenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Guess. het volgende:
Ow hij word nu ook al geschoren,heb je daar geen filmje van?
Ja das waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, nee, als ik scheer kan ik niet filmen
Beterschap voor Sylver, ik hoop dat het herstel goed gaat!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:19 schreef Nonneke het volgende:
Sjonkleine terrorist
![]()
Hier wat fotos van kapitein éénoog mn patientZe is alweer wat meer zichzelf gelukkig, vanmorgenvroeg werd er al flink geloeit om een kluifje. Maar die kap blijft wel een probleem, ze is van zichzelf al lomp, en met zo'n grote lampekap om je hoofd wordt dat niet echt veel beter
![]()
Helaas is ze begonnen met krabben (is natuurlijk wel goed want dat betekend dat het jeukt en dus geneest, maar toch lastig) dus nu echt nog zo min mogelijk af, ze heeft wel besloten niet te kunnen poepen of plassen met die kap dus daar moeten we nog wat op verzinnen qua krabben
[ afbeelding ]
Gister net thuis, nog half onder narcose zo lief, Sylver liet gister prongelijk een plas lopen toen ze binnen was, en Fa Shi sprong gelijk weer in dr moederrol, gelijk proberen het plasje op te ruimen, ze hebben ook tot Sylver goed wakker was naast dr gelegen op dr kleed![]()
[ afbeelding ]
en vandaag, met "haal-dat-kapding-nou-maar-weg"look
We twijfelde op dat moment niet over doofheid, hij leek gewoon te reageren. Enige waar we aan twijfelde was het brood verhaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef Burdie het volgende:
Doofheid is anders een behoorlijke handicap voor een hond.
En als je niet zeker weet of je je hond bij een broodfokker haalt....
Sorry hoor, maar vooral bij rassen als de Chi, waarvan je weet dat er veel problemen in het ras zitten, ga je toch op zoek naar een bonafide fokker? Zeker als je twijfelt over doofheid? Ik snap dat soort dingen nooit zo goed.
En je denkt dan "bij twijfel gewoon doen!"quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef blup het volgende:
[..]
We twijfelde op dat moment niet over doofheid, hij leek gewoon te reageren. Enige waar we aan twijfelde was het brood verhaal.
Ligt wel een beetje aan het ras, denk ik. Dove honden zijn vaak angstig en schrikachtig en daardoor weinig sociaal naar andere honden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou een dove hond ook niet in laten slapen
Nou, daar hebben ze geheid nog wel een paar honderd euro voor betaald hoor!quote:
Ja maar niet bij een broodfokkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een ziek hondje kopen dan kan je toch je geld terugkrijgen normaal??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |