Ja toen ik zei dat Chico's staartdracht prima volgens de rasstandaard was vroeg ie aan me wie er nou km wasquote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef Burdie het volgende:
Wat een raar verhaal van die keurmeester zeg, oh-oh.
Je hebt hem zeker niet nog even erop aan gesproken.
Je weet zelf wel dat het onzin is, maar een U'tje was toch wel een stuk leuker geweest dan een ZG.
Heb je foto's?.
Ja echt. Voor Taiga moest nog net de camera niet in de sportstand, maar ze vinden het heerlijk! Over een week of 3 geef ik ze een zalmkop. Kijken hoe ze dat gaan vindenquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk he, om ze zo te zien genieten van hun eten!
quote:Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dagje strand met het beest![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Aangenaam! Sammie(officieel Ursam). AKA Sammiesepammie, Urrepur, Sammepam, Shubi.
Ze hebben gisteren een stukje zal gehad wat ik nog in de vriezer had en dat vonden ze erg lekker, dus ben benieuwd. Maar er is natuurlijk ook een kans dat zij het niet lekker vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar vinden die van mij niks aan, die kreeg ik es gratis op de markt, een hele zak vol, maar dat was geen succes
Haha ja dat rollen...hmm...hoop niet dat ze dat met die zalmkoppen ook gaan doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Die fijnproevers van mij hebben het niet zo heel erg op vis, das wel jammer.
Billy eet wel es een paar hapjes sardine of zo , gedroogde vis eten ze wel als snack, al moet ik opletten , want de chihuahua's gaan daar het liefst eerst even goed in liggen rollen
Ben benieuwd hoe het gaat! Bowie begon gelijk al tegen de struisvogels en de Gazelle te blaffen.. (angst blaf)quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:21 schreef Burdie het volgende:
[..]wij gaan binnenkort ook daar eens kijken met Magic
.
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:Ah die strik!
Ik ben benieuwd naar de rest van de kiekjes.
Qweaaaaaaaaaa, tis weer echt die Baloeloe kop he, maakt ook geen reet uit waar je die hond neer zet , hij kijkt echt altijd psies zo , net als Binkje van Greys![]()
quote:
Pretletterbek heet datquote:
Oh wat een verdrietig koppie, dat zijn we niet gewendquote:
Heeft hij hier ook iets in z'n bek of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Disclaimer : ik ben lui en heb ze nog niet fatsoenlijk bewerkt.
quote:
Dat koppie, dat is het " wil baloe een koekje?" koppiequote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat een verdrietig koppie, dat zijn we niet gewendEn die paar posts er boven is weer machtig, die ultieme happy grijns
[..]
Heeft hij hier ook iets in z'n bek of lijkt dat maar zo?
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat koppie, dat is het " wil baloe een koekje?" koppieEn op die andere foto heeft ie een denneappel in zn giechel
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Als dit topic na mn pauze vol is zoek ik straks es wat fotos uit van t weekend
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is niet vol, toch mag je gaan zoeken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |