M'n monitor laat te wensen over, dat blijkt welquote:Op maandag 1 februari 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je mal, de halve hond bijna ;p
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je mal, de halve hond bijna ;p
Nee?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:48 schreef sbientje het volgende:
ja joh, gooi m anders dicht harajuku. Had je mijn pb laatst nog gehad eigenlijk?? over Hester?
ik heb 1 keer een workshop ringtraining gehad. Maup zat steeds op haar kont![]()
dit is het beste dat ik qua staan ooit voor elkaar heb gekregen
[ afbeelding ]
tssquote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee?![]()
Misschien ook wel, ik weet het niet.
O god dat heb ik met Joost ook gehad,wat een drama he,en mensen maar kijken of ik em zwaar mishandelde! Ik zou em voorlopig ff aan de riem houden eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Sjon loopt na een strijd van 2 weken vandaag eindelijk aan de riem, en meteen of ie nooit anders gedaan heeft en of ik m niet twee weken lang elke dag schreeuwend ( de pup dan he, niet ik) achter me aan gesleurd heb aan zn riempje
![]()
![]()
Tis een behoorlijke doorbraak.
Maar hij mag voorlopig wel los blijven lopen overal omdat ie dat zo goed kan
quote:
Tuurlijk niet, juist nu het allemaal nog vanzelf gaat laat ik hem fijn los lopen , hij luistert als een tierelier, dat leer je ze op latere leeftijd juist veel minder makkelijk aan hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:15 schreef Guess. het volgende:
[..]
O god dat heb ik met Joost ook gehad,wat een drama he,en mensen maar kijken of ik em zwaar mishandelde! Ik zou em voorlopig ff aan de riem houden eigenlijk.
sinemet ,wat lief die 2 biggetjes
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk niet, juist nu het allemaal nog vanzelf gaat laat ik hem fijn los lopen , hij luistert als een tierelier, dat leer je ze op latere leeftijd juist veel minder makkelijk aan hoor![]()
Ja, maar hij loopt nu gewoon goed aan de riem hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:30 schreef Guess. het volgende:
Ik vind het juist fijn om ze van jongs af aan goed aan de riem te leren lopen vooral als je meerdere honden hebt,ik ben er niet zo voor om je hond overal los te laten lopen al ligt dat er ook wel aan waar je woont natuurlijk,ik woon in het centrum en dan is het gewoon handig als ze goed aan de riem lopen,die van ons lopen alleen los op plaatsen waar dat mag en ze lopen eigenlijk nooit weg Al houd ik m'n hart vast voor Teun want dat is een echte teckel wat dat betreft
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wij hadden vandaag een luie dag. Althans vanmiddag. Vanochtend liep om half 4 de wekker al af, want Meneer en Mevrouw Sjeekie_Beekie moesten carpoolen. En Meneer S_B moest al om 5h beginnen. Dus liepen we al om 3h45 buiten te snuffelen voor een poep en een plas. En dat vonden we allemaal heel erg vroeg.
Vanmiddag bij thuiskomst hebben we samen het ijs van de stoep geschept, zodat we weer een padje van de achterdeur naar de schuur en de kennel hebben. Samen nog de wasmachine aangezet en toen plof... samen op de bank. Ik had het koud en geen zin om op te staan om de verwarming aan te zetten, dus Lara plofte met haar 25 kilo bovenop me om me warm te houden. Binnen 5 minuten lagen we alletwee te slapen en toenthuiskwam, bleef ze gewoon liggen.
Gisteren heb ik de haren bij haar tenen geknipt. De sneeuw gaat daar altijd helemaal in vastplakken en dan heeft ze van die ijsklompjes. Als die haren heel lang zijn, glijdt ze trouwens ook altijd uit op de tegelvloer hier beneden. Tijd voor een knipbeurt dus. Ik had haar kleed alvast op tafel gelegd en loop naar de kast voor de borstel en schaar. Lara zat netjes te wachten totdat we zouden gaan beginnen. Ik loop terug en zeg "nou, daar gaan we dan" en bij de "nou" zie ik haar gewoon vanuit zit zo 75 hoger op de tafel springen.
Dat heeft ze nog nooit gedaan, want ik til haar altijd op de tafel. Ik was er helemaal stil van. Lara zat met een big smile te kijken zo van "goed gedaan he vrouwtje!". Toen we klaar waren wilde ze er ook weer afspringen, maar dat mag ze niet. Fleecedeken op gladde tafel en tegelvloer is geen goede combinatie. Maar we zijn weer wel een ervaring rijker.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Guess. het volgende:
Gijs springt ook overal op en Gijs en Joost zitten graag op de vensterbank.Normaal zitten ze apart als ik weg ga omdat Teun nog wel dingen kapot maakt maar voorheen lag Gijs regelmatig op de keukentafel te slapen.
Teun durft trouwens nog steeds niet zelf de bank op de kneus,heb al zo'n opstapje zoals Oh-Oh zei,em een paar geholpen maar dan nog gaat ie niet zelf.Wel eraf trouwens
HiHi,volgens mij is het echt een duiveltjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er op deed Sjon echt in 1 dag, en er af heb ik hem meteen geleerd nadat ie Kees zo achterna gesprongen was de bank af.
Het trapje bij het bed had ie na 3 nachten al gevonden, dat stormt ie ook op en af als een gek.
HALZEBALZER!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hier moet ik toch even posten
Dit is mijn favoriete beestje, hij woont bij mn ouders (ik mag van het huurcontract helaas zelf geen hond maar ben wel met deze opgegroeid)
[ afbeelding ]
En toen hij nog wat jonger was:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:51 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mag ik onze pup Sem aan jullie voorstellen? Ze is nu 9 weken oud en echt een schatje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is een beagle, zo eigenwijs als iets maar wel heel lief hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef Guess. het volgende:
densmee wat een schattig hondje,die 2e foto![]()
Wat voor ras is het?
Zag er beagle in maar had het idee dat er ook nog iets anders door zat.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef densmee het volgende:
[..]
het is een beagle, zo eigenwijs als iets maar wel heel lief hoor
dacht dat beagles altijd zwart hadden, maar ik loop blijkbaar ook alweer achter. Wat een schatje is het!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef densmee het volgende:
[..]
het is een beagle, zo eigenwijs als iets maar wel heel lief hoor
normaal hebben beagles ook zwart (tricolor), maar er zijn zeldzame bicolor beagles. hij heeft daarom volgens mij ook geen stamboom omdat hij niet aan de rasstandaard voldoet ofzoquote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
dacht dat beagles altijd zwart hadden, maar ik loop blijkbaar ook alweer achter. Wat een schatje is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |