quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doet ze er lang over zeg!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wij zijn er ook weer:
[ afbeelding ]
Binnenkort staan we ook bovenaan met onze Carnibest review.
Ik heb Harajuku zojuist ge-PM-d met de bevindingen van deze eerste week.
Is een tuigje niet beter dan dat hangen/trekken aan die nek ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geprobeerd, maar dan loopt ze paniekerig rondjes en probeert dat ding eraf te bijtenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Is een tuigje niet beter dan dat hangen/trekken aan die nek ?![]()
Deze maand artikel in Hondenleven over beter in balans door het dragen van een tuig
Het is een Shibaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@Andyy: is het een Shiba of Akita?
Laatst kwam ik hier 's avonds tijdens het laatste rondje een Shiba tegen. Echt zo'n leuk ding en Lara kon er ook zo leuk mee spelen. Haar baasje was onder de indruk dat ik twijfelde tussen een Akita of een Shiba. Zijn hond was nu ruim twee en hij was nog nooit iemand tegen gekomen die in een keer zag wat het was.
Dat herkende ik dan weer van hem. Lara is ook al voor van alles en nog wat uitgemaakt. Een Labrador die te hoog op z'n poten staat, een bruine Golden Retriever, maar het vaakst toch wel een Ierse Setter.
Als ik niet wist dat het een Shiba was zou ik ook zeggen "wow het lijkt net een vosje", positief bedoeltquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef Andyy het volgende:
Maar ook leken die dachten dat ze een vos was
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat het een Shiba was zou ik ook zeggen "wow het lijkt net een vosje", positief bedoeltZo mooi
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Maar er waren mensen die serieus dachten dat het een vos was en niet zeiden dat ze er op 1 leek
Lara,wat is ze toch mooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wij zijn er ook weer:
[ afbeelding ]
Binnenkort staan we ook bovenaan met onze Carnibest review.
Ik heb Harajuku zojuist ge-PM-d met de bevindingen van deze eerste week.
Aah wat zielig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Nonneke het volgende:
Joost in de kast![]()
Dinsdag wordt Sylver geopereerd aan dr oogZe heeft een bultje op dr ooglid, en dat moet dus snel weg.
Ze moet alleen onder algehele narcose omdat ze anders natuurlijk met dr oog blijft knipperenEn ze gaat om dr oog de haartjes wegscheren en ze moet ook nog een kap het arme schaap
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh getver Non, ik zal voor dr duimen, ik hoop dat t een simpele ingreep is
komende 25 mei wordt ze 8quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Guess. het volgende:
Aah het is sneu die Sylver. Hoe oud is ze dan?
Hopelijk knapt ze er snal van op!
Wat een beauty is Sylverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Nonneke het volgende:
Joost in de kast![]()
Dinsdag wordt Sylver geopereerd aan dr oogZe heeft een bultje op dr ooglid, en dat moet dus snel weg.
Ze moet alleen onder algehele narcose omdat ze anders natuurlijk met dr oog blijft knipperenEn ze gaat om dr oog de haartjes wegscheren en ze moet ook nog een kap het arme schaap
![]()
[ afbeelding ]
Zou ik ook doen,je zit dan nog met wakker worden maar als het zo erg is kan je vragen of ze gelijk bellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:Sylverrrrrrrr
![]()
Mag je niet bij haar blijven tot ze slaapt?
Ik laat mijn honden pas onder narcose ergens achter hoor,en ze brengen ze in mijn armen onder narcose
Jawel ! gelukkig wel en we (of iig 1 van ons) blijven erbij tot ze slaapt, misschien wachten we gewoon in de wachtruimte zegmaar dat er ook iemand is als ze weer wakker wordt. Maar dat ligt eraan hoe laat ze dr gaan opereren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:Sylverrrrrrrr
![]()
Mag je niet bij haar blijven tot ze slaapt?
Ik laat mijn honden pas onder narcose ergens achter hoor,en ze brengen ze in mijn armen onder narcose
Oh, na de op werd ik altijd zsm gebeld als Chico zich bewust werd van het feit dat ik dr niet was, dan mocht ik m meteen komen halen , het in slaap brengen is het ergste, als je daar bij mag blijven is het primaquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel ! gelukkig wel en we (of iig 1 van ons) blijven erbij tot ze slaapt, misschien wachten we gewoon in de wachtruimte zegmaar dat er ook iemand is als ze weer wakker wordt. Maar dat ligt eraan hoe laat ze dr gaan opereren.
Gefeliciteerd Gijs ! Party Animal !
Ah die vind ik lief, samenquote:
Wij hebben heel eigenwijs een dierenarts uitgezocht die 3 kwartier rijden isquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, na de op werd ik altijd zsm gebeld als Chico zich bewust werd van het feit dat ik dr niet was, dan mocht ik m meteen komen halen , het in slaap brengen is het ergste, als je daar bij mag blijven is het prima
Mijnes kan ik alles uit de bek pakken, het is niet goed als je toestaat dat ze prooinijd hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef FP128 het volgende:
een vraag over die honden die eten. Wat als je probeert het bord van waaruit ze eten weg te halen,gaan ze dan grommen en bijten?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Wss kreeg ze een whiplash van die stomme flexlijn
Haha, fucking nice!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magic heeft daar nog wel een handje van, die begint te grommen als hij aan het eten is, en je komt in de buurtquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes kan ik alles uit de bek pakken, het is niet goed als je toestaat dat ze prooinijd hebben
Dat is dus ook het 1e wat ik dacht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Wss kreeg ze een whiplash van die stomme flexlijn
Whahahahahahaha ja bij ons welquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef Dandilion het volgende:
Papi Chico is het grote voorbeeld van Sjon Heerlijke fotos! Chico lijkt wel te zeggen kom maar bij mij knul ik leer je de kneepjes van het vak wel![]()
![]()
Kees
de biatch of the pack!
Karel geniet met toegeknepen ogen van de lekkere wandeling.. of denk ie net als ik stiekum aan.. Frits?
zucht deze post moet ik eigenlijk heul ergens anders posten lol
Magic staat voor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef Burdie het volgende:
Even een paar recente foto's van ons woefje.
-knip-
Welnee, Magic aan het puberen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:Magic!
Hij heeft zo een lekker slungellijf nu, issie ook aan het puberen qua gedrag of niet?
Sjon heeft zn eerste puberfase al achter de rug![]()
En Sjeek, die Lara, die zou ik ook wel op visite willen, wat is dat toch een heerlijke dame![]()
Ik hoop voor Lara dat je schoonzus een konijntje baart, of een puppy, dat zou ook wel erg leuk zijn toch?
Uhm, hijs van 19 november.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:37 schreef Burdie het volgende:
Hoe oud is Sjon nu eigenlijk? Als ik hem zo op die foto's zie met Chico, dan wil ik ooooook een puppy erbij! (maar we moeten eerst maar deze pup eens fatsoenlijk volwassen krijgen)
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef Burdie het volgende:
Even een paar recente foto's van ons woefje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Crufts is vandaag begonnen![]()
Ik baal echt dat het niet meer op tv komt, ik kijk dat echt al jaren op BBC![]()
Maar het is wel live te volgen via Crufts TV
Vorig jaar waren er veel mensen die ik kende heen, dit jaar helemaal niemand geloof ik
Behendigheid nuquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ook even kijken dan!![]()
En wat een mooie serie in het felle zonnetje en die knalblauwe lucht van je woofies weer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |