abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78985865
Kijk nou wat een verschil!

woensdag 10 maart 2010 @ 20:21:08 #52
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_78987020
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Wss kreeg ze een whiplash van die stomme flexlijn
Dat is dus ook het 1e wat ik dacht.
Zonder te willen zeuren die lijnen zijn echt 3x niks,helemaal niet voor een pup die je goed aan de riem wil leren lopen.

DanseMacabre,wat is ze groot geworden he,die 1e foto is so sweet

Thanks voor de felicitaties
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_78987163
Ohja gefeliciteerd!
Ze is echt groot ja, maar nog steeds heel lief.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:32:28 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_78987646
Ik ben blij dat ik van de flex af ben.
Frits liep alleen maar aan een flex, aan een korte lijn weigerde de diva een stap te zetten.
Levensgevaarlijk zijn ze ook die dingen.
Ik ken een hond die doodgereden is, liep aan de flex, baasje had niet in de gaten dat ie zo ver achter dr liep, auto reed over flex, hond lag dood, nek gebroken
En hoe vaak mensen wel niet staan te stunten met zo een flex, dat de rem t niet doet of zo
Zo is Chico nog eens goed gebeten door een rothond wiens baasje de flex niet op de rem kreeg.
Bij mij gaat dr niks meer aan een flex, ze lopen aan de korte lijn of los.
Oh, ik heb nog wat foto's van zondag in het veld:
Kleine pupjes lijken ineens al zo groot!

Hij hangt heel erg aan Chico:

Portretjes:

Gangwerk!

Het stacken begint ook eindelijk ergens op te lijken, ik zal eens fotos maken binnenkort...
We waren met 8 honden, 5 chineesjes, 1 peruaan en 2 chihuahua's.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_78987713
Mooie foto's!
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:34:59 #57
176471 oh-oh
pi_78987787
Op de laatste na heeft een vriendin ze gemaakt, die heeft een goede camera
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_78988025
Het was zeker heel goed weer?
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:51:05 #59
176471 oh-oh
pi_78988611
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Het was zeker heel goed weer?
Whahahahahahaha ja bij ons wel
( Groucho Marx )
pi_78988914
Papi Chico is het grote voorbeeld van Sjon Heerlijke fotos! Chico lijkt wel te zeggen kom maar bij mij knul ik leer je de kneepjes van het vak wel

Kees de biatch of the pack!

Karel geniet met toegeknepen ogen van de lekkere wandeling.. of denk ie net als ik stiekum aan.. Frits?

zucht deze post moet ik eigenlijk heul ergens anders posten lol
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:58:20 #61
176471 oh-oh
pi_78988972
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef Dandilion het volgende:
Papi Chico is het grote voorbeeld van Sjon Heerlijke fotos! Chico lijkt wel te zeggen kom maar bij mij knul ik leer je de kneepjes van het vak wel

Kees de biatch of the pack!

Karel geniet met toegeknepen ogen van de lekkere wandeling.. of denk ie net als ik stiekum aan.. Frits?

zucht deze post moet ik eigenlijk heul ergens anders posten lol

Daar staan nog veeeel meer foto's
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:58:54 #62
176471 oh-oh
pi_78989007
En Kees, die was idd de enige bitch in het gezelschap, maar dat is echt net one of the guys hoor
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:19:02 #63
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_78990005
Moiie foto's Oh-Oh,die van chico en Sjon zijn echt helemaal om te smelten,so sweet
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:14:33 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78993004
Even een paar recente foto's van ons woefje .

KuikenGuppy
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:20:31 #65
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_78993315
Gijs gefeliciteerd .
Rinske al een grote meid .
De roedel van oh-oh die zo mooi gekiekt is .

Wij hebben voor Lara alleen een flexlijn voor het uitlaten. Onze sociale poepert wil het liefste onder de struiken of midden tussen de bodembedekkers plassen en poepen in de uitlaatstroken. No way dus dat ik met zo'n kort lijntje tussen de andere poepen door ga manouvreren in het donker.

Dus de flexlijn aan en ze kan tot 7 meter zo veel snuffelen en draaikonten als ze wil. En ik kan mooi op straat of het fietspad blijven staan. Die flexlijn heeft ze dus alleen aan bij het uitlaten 's ochtends en 's avonds.

Bij het fietsen en op de training heeft ze wel altijd een korte riem aan en als we gewoon gaan wandelen ook. Dan flex ik haar aan zodat ze haar behoefte kan doen en daarna lijn ik haar gewoon aan haar korte riem aan.

Gisteren waren we met ons nichtje Charlotte en Lara bij mijn oma om opa's verjaardag niet ongemerkt voorbij te laten gaan. Mijn broer was er ook, onder andere om oma's digitale televisie, internet en bel-pakket aan te sluiten. Oma vond het helemaal geweldig dat Lara er ook was. Ze kwam zo braaf naast haar zitten met d'r kop op haar schoot en zo heeft Lara zich door oma wel een half uur lang laten befriemelen.

De rest van de tijd was ze bezig met ons nichtje en mijn broer te 'helpen'. Dus als Charlotte een toren aan het bouwen was en de blokjes waren op, dan zwiepte Lara met haar staart de toren weer om en kon ze opnieuw beginnen. Of ze kroop met mijn broer achter de kast om daar te kijken of hij alle kabeltjes wel goed aan het aansluiten was. Ze had het er maar weer druk mee om iedereen te 'helpen'.

's Middags ging ze met mijn broer mee naar huis [Call of Duty spelen en chillen] en gingen wij naar de Beekse Bergen met ons nichtje. Na afloop haalde we haar weer op en ze vond het maar niets dat ze weer zo snel bij mijn broer weg moest. Ze was wel blij dat ik er ook was, maar ze wilde nog meehelpen met CoD.

We brachten ons nichtje terug naar huis en bleven bij mijn zwager en schoonzusje eten. Lara had de tijd van haar leven. Charlotte had heel haar speelgoed zowat uit de kast getrokken en was voor Lara eten aan het koken in haar keukentje. En Lara maar midden tussen al het speelgoed liggen en meespelen.

Mijn schoonzusje is zwanger van de tweede en Lara vind dat reuze intressant. Ze weten zelf al wel wat het gaat worden [Lara hoopt op een konijntje of een eendje ], maar ze vertellen het verders niemand. Mijn schoonzusje kennende is ze toch al wel gericht aan het shoppen geslagen voor nummer twee en Lara wilde die nieuwe dingen ook wel eens inspecteren. Ze had tussen de trap naar boven en de kast een plastic zak staan en Lara had wel door dat daar iets speciaals in zat.

Ze stak dus zo haar kop in de zak om de inhoud eens lekker te besnuffelen. Mijn schoonzusje was bang dat ze de hele zak leeg zou halen en wij misschien zouden kunnen aflezen wat het nu gaat worden. Maar Lara heeft alles netjes in de zak gelaten, maar weet nu waarschijnlijk ook wel Charlotte een zusje of een broertje gaat krijgen. Als ze het al zou snappen, kan ze het tenminste niet doorvertellen, dat scheelt dan weer. Nog ongeveer 3,5 maand en dan weten wij het zelf ook.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:22:43 #66
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78993446
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef Burdie het volgende:
Even een paar recente foto's van ons woefje .
-knip-

Magic staat voor!
Lara is onder de indruk .

Leuke foto's van Magic, zeker tegen die oranje achtergrond.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:25:42 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78993594
Hij deed idd een jachthond na en volgende week gaan we met hem beginnen aan de studie 'vreemde talen' .
KuikenGuppy
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:30:45 #68
176471 oh-oh
pi_78993836
Magic!
Hij heeft zo een lekker slungellijf nu, issie ook aan het puberen qua gedrag of niet?
Sjon heeft zn eerste puberfase al achter de rug
En Sjeek, die Lara, die zou ik ook wel op visite willen, wat is dat toch een heerlijke dame
Ik hoop voor Lara dat je schoonzus een konijntje baart, of een puppy, dat zou ook wel erg leuk zijn toch?
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:31:25 #69
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78993874
Hij kan hier bij Lara wel 'Deutsch fur Hunden' komen volgen.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:33:55 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78993996
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Magic!
Hij heeft zo een lekker slungellijf nu, issie ook aan het puberen qua gedrag of niet?
Sjon heeft zn eerste puberfase al achter de rug
En Sjeek, die Lara, die zou ik ook wel op visite willen, wat is dat toch een heerlijke dame
Ik hoop voor Lara dat je schoonzus een konijntje baart, of een puppy, dat zou ook wel erg leuk zijn toch?

Welnee, Magic aan het puberen?
Er hangen hele trossen bananen in zijn oren, we worden er soms maf van .
Maar 't baasje heeft altijd gelijk, en uiteindelijk groeit hij daar ook wel weer overheen .

En ik zie het al helemaal voor me dat de schoonzus van Lara een puppy baart .
En iedereen maar raar kijken .
KuikenGuppy
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:37:37 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78994180
Hoe oud is Sjon nu eigenlijk? Als ik hem zo op die foto's zie met Chico, dan wil ik ooooook een puppy erbij! (maar we moeten eerst maar deze pup eens fatsoenlijk volwassen krijgen )
KuikenGuppy
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:43:35 #72
176471 oh-oh
pi_78994467
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:37 schreef Burdie het volgende:
Hoe oud is Sjon nu eigenlijk? Als ik hem zo op die foto's zie met Chico, dan wil ik ooooook een puppy erbij! (maar we moeten eerst maar deze pup eens fatsoenlijk volwassen krijgen )
Uhm, hijs van 19 november.
Dus ...
Bijna 4 maanden alweer
En ook bijna 4 kilo
Billy is de jongste na Sjon, en die is ook alweer ruim 3 inmiddels.
Kees is net iets ouder dan Billy, die is hier alweer langer dan een half jaar maar die hoefde niks te leren, die kon alles al gelukkig.
Ik zou nooit twee puppen / jonge honden tegelijk in huis willen hebben.
Er komt hier pas wat bij als alles in het gareel loopt zeg ik altijd.
En nu komt dr echt ff 10 jaar niks meer bij
( Groucho Marx )
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:46:40 #73
44200 Sjeekie_Beekie
pi_78994647
Lara vind kinderen ook heel leuk hoor, maar dan moeten ze op z'n minst kunnen omrollen en wat geluid maken [van boven dan, niet dat gepruttel in de die luier]. Bij de verjaardag van mijn zwager waren vrienden hen met hun pasgeboren dochtertje [ruim 4 weken oud toen]. Ze zetten die Maxi Cosi op de grond, dus Lara er HUP gelijk naar toe, want dat is nieuw, dus spannend en misschien wel leuk... Lara stak haar neus tegen die pamper, snoof aan haar gezichtje en ging weer terug naar Charlotte. Want daar kan ze wel mee spelen, dat had ze wel in de gaten.

Maar toen iedereen eenmaal aan de koffie zat, Charlotte boven lag te slapen en de baby in de box sliep, ging ze er wel pal voor liggen om te waken. De box stond in de loop van de kamer naar de keuken. Zolang iedereen gewoon naar de kamer of de keuken doorliep, was er niets aan de hand. Haar eigen ouders konden ook gewoon dichtbij komen, geen probleem, net als mijn zwager en schoonzusje en wij. Maar de rest van de visite moest het niet in het hoofd halen om zo die box in te duiken, dan kwam Torpedo Lara brommend omhoog om te laten weten dat niemand het hoeft te proberen om zomaar op die kleine af te duiken.

Dat had ze al toen we haar net hadden, ze was 4 maanden oud toen mijn schoonzusje Charlotte bij ons kwam ophalen. Ze had haar niet horen aankomen, maar toen er zomaar iemand de kennel in wilde lopen om aan die kleine te komen, joeg ze die met uit alle macht en met haar indrukwekkende puppiegeblaf toch achteruit. Zo klein als ze was [en ze had Charlotte misschien 3 keer gezien] wist ze wel dat ze die moest beschermen.

En een pup... ik vind ze geweldig, maar als ik nu kijk hoe gemakkelijk we het met Lara hebben, wachten we daar nog even mee. Het eerste jaar gaat er zoveel tijd in zitten, waar je later dan ook wel de vruchten van plukt, maar het nu wel lekker dat Lara 's ochtends niet voor dag en dauw er per sé gelijk uit moet, maar ik me van te voren op m'n gemak nog even kan wassen en aankleden. En niet snel wat kleren van de grond raap om aan te trekken, en een sprintje trek naar de bench, de plaats of later de uitlaatstrook. Daar stond ik dan met m'n slaperige gezicht, soms in kleren die niet van mij waren of die ik binnenstebuiten of achterstevoren had aangetrokken in alle haast. Maar ze was dan ook na een week of 8 helemaal zindelijk.

Als Lara een jaar of twee ouder is [ze wordt in mei 2], dan willen we er wel ééntje bij, maar nu nog niet. Ik zou ook niet weten hoe ik met twee jachthonden op jachttraining zou moeten. Lara begon met 11 maanden aan de jachtopleiding, dus bij de volgende zal dat ook wel rond die tijd zijn. We hebben dan nog even om daar een oplossing voor te zoeken. Voorlopig houden we het er bij één en geniet ik van de pups van anderen.
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:46:32 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79002353
Aww, wat is Lara lief voor kinderen zeg! Dat zit er toch instinctief wel in he, kinderen zijn net puppies natuurlijk .
KuikenGuppy
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:53:57 #75
176471 oh-oh
pi_79004064
Crufts is vandaag begonnen
Ik baal echt dat het niet meer op tv komt, ik kijk dat echt al jaren op BBC
Maar het is wel live te volgen via Crufts TV
Vorig jaar waren er veel mensen die ik kende heen, dit jaar helemaal niemand geloof ik
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')