Oh mama Faas
Hoe lief
Is de vader wel bekend of kan het elke reu zijn?
Ik doe ff een crosspost vanuit de SC, Chico deed een Lara vanavond
We gingen vanuit mn werk lekker wandelen, mn buurmeisje ging mee, haaaaaaaartstikke gezellig
Op het allerlaatste stukje van het veldpad bleef Chico 20 meter achter om te snuffelen, en het schemerde al.
Wij liepen langzaam door en stonden op een gegeven moment zelfs te wachten.
Chico is uitgesnuffeld, kijkt op,ziet ons niet, en begint de verkeerde kant op te lopen.
Buurmeisje en ik roepen, fluiten, hij hoorde het wel en ging sneller lopen, de verkeerde kant op
Wij begonnen ook te rennen, maar hij zette het dus ineens echt op een racen, helemaal de verkeerde kant op, dwars door weien met schrikdraad heen, richting manege
En het werd donker, we zagen m amper nog lopen.
Buurmeisje rent voor me uit, kruipt onder schrikdraad door, ik dr achteraan, de andere 4 honden voor me uit, vliegen dr daar twee van een wei met paarden in
Dus ik lig onder dat schrikdraad die honden aan te lijnen
Hoorde ik uiteindelijk buurmeisje gillen IK HEB HEM!
Hij was dus dwars door alle weien heen richting het enige licht gehold, bij de paardenbak van de manege, en daar zo bij een vrouw in de armen gesprongen.
Godallejezus
En daar rijden tractoren en daar lopen mechelaren los om te waken ...
Maar goed, eind goed al goed, meneer was niet moe en niet onder de indruk of niks
MAAR WIJ WEL
Nu even pizza eten en bijlezen, ik kon linea recta de douche in, we waren alletwee helemaal bruin van de modder