1 |
Sitrep wordt echt zwaar onderschat. Inderdaad met een headset op kan je de vijanden horen alsof ze met klompen over een plaat aluminium stampen. Vooral op metalen trappen is het uber. Volgens mij worden je eigen voetstappen ook gedempt..quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef dikke_donder het volgende:
deze week wel sitrep pro gehaald. geweldig met een headset op.![]()
dacht nog ff te gamen gisteravond, maar het ging een partij ruk! ik raakte echt bijna niemand met sniper.. dus ik sacherijnig en even later verteld me vriendin dat ze aant downloaden was![]()
btw, in Highrise map zat gisteren een gozer bijna op de top van zo een takelapparaat mensen neer te knallen... duurde ff voordat ik dat doorhad waarvandaan het kwam.
Kunnen de bovenstaande mensen even melden wat hun steamnaam (of bij Jantje12345 de andere gegevens)is?quote:CheeseFrog, prestige 0, level 48, Steamnaam: *onbekend*
AlligatorNL, prestige 4, level 70, Steamnaam: *onbekend*
Jantje12345, prestige *onbekend*, level *onbekend*, Steamnaam: Zatox
PieterBas, Prestige 0, level 70, Steamnaam: *onbekend*
Er zou wat mij betreft wel animo zijn voor een website waarin naast wat je hierboven noemt, je ook je progress kan zien voor diverse achievements. Ik neem tijdens het gamen vaak de tijd niet om dit te bekijken, maar zou het wel willen zien vanaf bijvoorbeeld mijn laptopquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Even wat anders.. Zou er animo zijn voor een website waar je je eigen "gedeelte" hebt om jouw titles, emblems en progress van de achievements te showen?
Lees eens goed wat ik zeiquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Er zou wat mij betreft wel animo zijn voor een website waarin naast wat je hierboven noemt, je ook je progress kan zien voor diverse achievements. Ik neem tijdens het gamen vaak de tijd niet om dit te bekijken, maar zou het wel willen zien vanaf bijvoorbeeld mijn laptop
van mij hoef ik niet achievements te bekijken op een site. als ik het wil bekijken dan doe ik het wel ingame.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sitrep wordt echt zwaar onderschat. Inderdaad met een headset op kan je de vijanden horen alsof ze met klompen over een plaat aluminium stampen. Vooral op metalen trappen is het uber. Volgens mij worden je eigen voetstappen ook gedempt..
Ik zit nu op (ongeveer) 400/750 met sitrep.
Even wat anders.. Zou er animo zijn voor een website waar je je eigen "gedeelte" hebt om jouw titles, emblems en progress van de achievements te showen?
En om te kijken hoe jouw vrienden er voor staan? Dus dat ieder account een eigen deeplink krijgt naar zijn titles/emblems/achievementprogress?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
van mij hoef ik niet achievements te bekijken op een site. als ik het wil bekijken dan doe ik het wel ingame.
en ja, ik zal sitrep pro voorlopig nog wel gebruiken
ik hoef niet te weten hoe goed ze het doen. dat is iets wat ik alleen voor mezelf een beetje interessant vind. wat anderen aan het doen qua achievements zal diversiteit verpesten omdat heel veel mensen dan voor hetzelfde gaan. dan krijg je van die standaard dingen die worden vrijgespeeld omdat de beste van mw2 het ook hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En om te kijken hoe jouw vrienden er voor staan? Dus dat ieder account een eigen deeplink krijgt naar zijn titles/emblems/achievementprogress?
Maar heb je dit niet sowieso bij mensen met een beetje common sense? Besides.. Kan jij "de beste" opnoemen? Ik niet.. Er is geen ranking.. (behalve een paar halve tammen die CB doen)quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:32 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik hoef niet te weten hoe goed ze het doen. dat is iets wat ik alleen voor mezelf een beetje interessant vind. wat anderen aan het doen qua achievements zal diversiteit verpesten omdat heel veel mensen dan voor hetzelfde gaan. dan krijg je van die standaard dingen die worden vrijgespeeld omdat de beste van mw2 het ook hebben.
dus als ik super goed was () en ik heb bling, cold blooded en sit rep pro krijg je duizenden die hetzelfde nemen.
Het idee is leuk, maar ik denk dat het teveel werk is om bij te houden en mensen dat dus niet gaan doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sitrep wordt echt zwaar onderschat. Inderdaad met een headset op kan je de vijanden horen alsof ze met klompen over een plaat aluminium stampen. Vooral op metalen trappen is het uber. Volgens mij worden je eigen voetstappen ook gedempt..
Ik zit nu op (ongeveer) 400/750 met sitrep.
Ik zit dus te kijken of het mogelijk is om die data uit te lezen met een programma.. Maar of het mogelijk is, is vraag 2..quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar ik denk dat het teveel werk is om bij te houden en mensen dat dus niet gaan doen.
ik zit te weinig ingame om daar uitgebreid naar te kijken, als het voor de SP mogelijk is om het inzichtelijk te maken in steam. Zou het ook moeten kunnen voor de MP.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
van mij hoef ik niet achievements te bekijken op een site. als ik het wil bekijken dan doe ik het wel ingame.
Dat is je eigen stomme kutfoutquote:
Op zich wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inclusief clan aanmaken enzovoorts. Count me in!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En om te kijken hoe jouw vrienden er voor staan? Dus dat ieder account een eigen deeplink krijgt naar zijn titles/emblems/achievementprogress?
Kijk, klinkt goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich wel.
Kan eventueel ook nog wel voor webruimte zorgen
Voordeel van werken bij een webhostingbedrijfquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijk, klinkt goed.
Nu zoek ik nog iemand die een programma kan schrijven....
Wat moet dat programma doen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijk, klinkt goed.
Nu zoek ik nog iemand die een programma kan schrijven....
De lokaal benodigde data uploaden naar een online database.quote:
Wordt dat alleen lokaal opgeslagen eigenlijk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De lokaal benodigde data uploaden naar een online database.
- titles
- accolades
- emblems
- progresssie van achievements..
Het wordt gesynct naar de steamcloud. Maar voor het programma maakt het niets uit..quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wordt dat alleen lokaal opgeslagen eigenlijk?
Mooi zo. De schijf waar (o.a.) CoD op staat is gister overledenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het wordt gesynct naar de steamcloud. Maar voor het programma maakt het niets uit..
Au!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi zo. De schijf waar (o.a.) CoD op staat is gister overleden
Inderdaad, au. Al mijn games verdwenen, net als een klein fortuin aan ISO'squote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Au!
Al weet ik niet wat leidend is natuurlijk.. Het zou kunnen dat de info in de steamcloud puur voor vergelijking word gebruikt. Ik durf nl. niet te beweren of je nu nog wel je rank en shizzle hebt.
L2backupquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, au. Al mijn games verdwenen, net als een klein fortuin aan ISO's
Maar eens gaan schuiven met data, en dan eens kijken of alles behouden is
Dat is nog een van de probleempjes. Probeerde het bestand met wordpad te openen, maar er kwamen allemaal $##$%^@#&*#%^&$@#@$-tekentjes uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef Scorpie het volgende:
Maar Boot, hoe zit dat in elkaar dan, dat achievements bestand? Als het een beetje gangbaar formaat is kan je het redelijk makkelijk uit elkaar trekken.
Ja dan zal het wel binaire code zijn ofzo, die moeten we dan decompilen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is nog een van de probleempjes. Probeerde het bestand met wordpad te openen, maar er kwamen allemaal $##$%^@#&*#%^&$@#@$-tekentjes uit.
Kijk, en daar komt de programmatuur-schrijver in actie. Ik heb daar de ballen verstand van. Ik heb de visie, het idee en de andere kant moet door iemand opgepakt worden..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dan zal het wel binaire code zijn ofzo, die moeten we dan decompilen.
L2 Backup? Eerste googlehits zin Motorla meukquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L2backup
Ik heb mijn belangrijke data op een externe schijf staan. Nu moet die niet ook crashen, maar goed
Kom een keer op een LAN en ik stuur je wel een beetje pr0n toe, heb je die ook weer
Welja joh, laat mij maar zwoegen. Nou ik zal misschien vanavond eens kijken wat dat ding inhoudt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijk, en daar komt de programmatuur-schrijver in actie. Ik heb daar de ballen verstand van. Ik heb de visie, het idee en de andere kant moet door iemand opgepakt worden..
Klopt. Hem wilde ik idd ook al vragen om te kijken wat hij voor mij kan betekenen.. Alles leuk en aardig, maar de hostingkosten (en maakkosten) moeten als het ff kan er wel uitgehaald worden natuurlijk..quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welja joh, laat mij maar zwoegen. Nou ik zal misschien vanavond eens kijken wat dat ding inhoudt.
Jij had toch ook wat matties die aimbots enzo hadden gemaakt?
Pr0n: Checkquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
L2 Backup? Eerste googlehits zin Motorla meuk
Dit was een aparte interne schijf, mag op zich niet veel uitmaken.
Pr0n maak ik liever zelf.
Ja, ik ben een fokker met een sociaal leven, inculsief vrouwelijk schoon
Ga er maar van uit dat hosting gratis is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt. Hem wilde ik idd ook al vragen om te kijken wat hij voor mij kan betekenen.. Alles leuk en aardig, maar de hostingkosten (en maakkosten) moeten als het ff kan er wel uitgehaald worden natuurlijk..
Pr0n: Interwebz ftwquote:[..]
Pr0n: Check
Sociaal leven: Check
Vrouwelijk schoon: WiP
Laat ik het anders stellen.. Als ik (en mijn helpers) er centen mee kunnen verdienen, laat ik die kans niet liggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat hosting gratis is.
[..]
Pr0n: Interwebz ftw
Sociaal leven: Check
Vrouwelijk schoon: Check
Centen verdienen is nooit verkeerd inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen.. Als ik (en mijn helpers) er centen mee kunnen verdienen, laat ik die kans niet liggen.
Mijn pr0nteller staat inmiddels op de 1.1 Tb geloof ik
Ik heb 4 Tb en een 80 Gb SSD. Draait als een treinquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Centen verdienen is nooit verkeerd inderdaad.
Ik heb maar 1.55 terra. Of tenminste, min 300 Gb sinds gisterTotale ruimte that is.
Enig goed punt is dat ik nu zit te denken om weer eens een clean install te doen, en dan gelijk mijn SSD erin te proppen
Dat dedicated ding wat je vorig jaar gratis aan kan vragen bedoel je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb ook nog hosting, dus komt wel goed volgens mij.
Vuighe Twiekertquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb 4 Tb en een 80 Gb SSD. Draait als een trein
Behalve als DirectX crasht![]()
Ook, maar ik heb ook nog gewone webhosting, en ik heb een server thuis staan op een 50/5 lijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat dedicated ding wat je vorig jaar gratis aan kan vragen bedoel je?
Meen me te herinneren dat ik jou ook in dat topic gezien heb tenminste
Nicequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook, maar ik heb ook nog gewone webhosting, en ik heb een server thuis staan op een 50/5 lijn.
Binnen een half jaar is ons eigen datacenter afquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook, maar ik heb ook nog gewone webhosting, en ik heb een server thuis staan op een 50/5 lijn.
Beter pass je je shizzle eens door aan je matties!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Binnen een half jaar is ons eigen datacenter af
Gewone heb ik ook nog 3 pakketjes van trouwens, en dat dedi ding van vorig jaar
Eigenlijk best veel voor iemand die niet kan programmeren
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Eerst maar eens kijken of ik een gratis dedi kan krijgen in het datacenter over een tijdje, ga ik alles zelf wel hostenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter pass je je shizzle eens door aan je matties!
Gimme
Deal!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik een gratis dedi kan krijgen in het datacenter over een tijdje, ga ik alles zelf wel hosten
Geen probleem wat mij betreft! Hoop dat je inmiddels het probleem hebt gevonden/opgelost, anders is het inderdaad flink balen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens, ik wil me excuseren voor de aangebrande reactie in het vorige topic. Ik kan er gewoon niet tegen dat dat klote spel het uit het niets niet meer doet.
Dank voor jullie hulp in ieder geval.
Heb inmiddels 1809 kills met mijn Tar-21quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:25 schreef Blik het volgende:
zo, gisteren de Mastery voor M4A1 en de ACR gehaald. En heb nu eindelijk de M21 EBR unlocked. Ga nu maar eens Mastery halen met de Tar-21
de 2500 kills met de m4a1 heb ik binnen, ben nu bezig met de scar, zit nu op ongeveer 1900. Maar ik loop nogal wat achter met de headshots, dat gaat een stuk trager...quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb inmiddels 1809 kills met mijn Tar-21
Heb je de andere wapens al wel aangeraakt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:42 schreef Champy het volgende:
[..]
de 2500 kills met de m4a1 heb ik binnen, ben nu bezig met de scar, zit nu op ongeveer 1900. Maar ik loop nogal wat achter met de headshots, dat gaat een stuk trager...
Btw prestige 3 lvl 46
Even PM'en naar Bootjequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:04 schreef dikke_donder het volgende:
viel me op dat ik niet in de OP post sta.
Dikke_Donder, prestige 0, level 66 Steamnaam: Fragdummy
Nee. Ik weiger..quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even PM'en naar Bootje
Of hij moet in een goede bui zijn
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
Hij zet het iig in de goede volgorde en met dikgedrukt etc.
Zeker, vooral M4a1, scar, tar, eigenlijk alle full auto ar's, de P90 en de barrett, dus wel redelijk wat verschillende waar ik vrij veel mee heb gespeeld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je de andere wapens al wel aangeraakt?
Rgr.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:52 schreef Blik het volgende:
Doe je mij dan ook even updaten?
Blik, prestige 0, level 56 Steamnaam: Blikmeister
Hoe willen wij onze status bijwerken zonder modrechten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rgr.
Ik denk dat het btw handig is als mensen zelf hun status bijwerken. De naam toevoegen in de OP zal ik gewoon blijven doen, maar ik neem aan dat iedereen hier slim genoeg is om zijn status te kunnen updaten..?
Iedereen kan aanpassen. Alleen ff aanmelden op de wikiquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe willen wij onze status bijwerken zonder modrechten?
Ik wou al zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iedereen kan aanpassen. Alleen ff aanmelden op de wiki
/edit
De Wiki-OP that is. De forum-OP kan alleen de TS'er idd.
Bling Pro(grip en Red dot nu, waarvan Grip wel echt een must is), Stopping power(pro, ook heerlijk tegen UAV's en andere vliegende dingen) en commando pro, maar die 3e is inwisselbaar en wordt LS als ik die heb.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Nice scores.
RPD vind ik te traag, verder is die wel fijn... Misschien dat Sleight Of Hand Pro en Lightweight Pro helpen. Mag ik vragen met welke perks jij de RPD speelt?
Ik speel op het moment veel met SCAR om de marksmann VIII (987/1000) challenge te halen. Is daar nog weer een vervolg op? Die headshots gaan inderdaad wel trager...
gouden titels is 1000 headshots toch? Correct me if I'm wrong. Hoeveel ingame tijd heb je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een gast die ff met ons mee deed..
/edit oja, die ene death was door zijn eigen nuke
[ link | afbeelding ]
Mijn gouden titles.
Alle attachments unlocked. De HS-titles hebben een headshot-icoontje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:31 schreef Champy het volgende:
[..]
gouden titels is 1000 headshots toch? Correct me if I'm wrong. Hoeveel ingame tijd heb je?
WTF, wat een scorequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een gast die ff met ons mee deed..
/edit oja, die ene death was door zijn eigen nuke
[ link | afbeelding ]
Mijn gouden titles.
ik moet nog 7 kills met fmjquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik ook. Steam dood. Staat ook op t.net.
Net wanneer ik SCAR Mastery wou halen
Lol had ik ook net. Is niks met die files gebeurt verderquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:02 schreef Tha_Flash het volgende:
wtf is dit nou weer ? ben gewoon aan spelen en aan het einde van de game zegt het steam disconnected.
Alles uit, daarna weer opnieuw opgestart, krijg ik dit :
[ afbeelding ]
Het is toch bedtijdquote:
ja, alles weg behalve je titels en emblems(en bepaalde prestige challenges)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Biskwietje het volgende:
Ben momenteel op level 68 en heb een vraagje. Klopt het dat je, als ik straks voor Prestige-mode kies, dat ik dan al de 'unlocked' wapens en attachments weer kwijt bent?
En moet er voor de tweede prestige-medaille dan weer overnieuw beginnen??
Yep.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Biskwietje het volgende:
En voor de tweede Prestige-medal weer vanaf nul?
Staat allemaal in de OP...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Biskwietje het volgende:
Ben momenteel op level 68 en heb een vraagje. Klopt het dat je, als ik straks voor Prestige-mode kies, dat ik dan al de 'unlocked' wapens en attachments weer kwijt ben?
En moet ik voor de tweede prestige-medaille dan weer overnieuw beginnen??
Lees anders de OP eerst eens goed:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Biskwietje het volgende:
Ben momenteel op level 68 en heb een vraagje. Klopt het dat je, als ik straks voor Prestige-mode kies, dat ik dan al de 'unlocked' wapens en attachments weer kwijt ben?
En moet ik voor de tweede prestige-medaille dan weer overnieuw beginnen??
Oh ja je moet level 70 eerst door zijn voordat je prestige kunt doen. Bij je eerste prestige krijg je ook extra challenges daarna niet meer.quote:Prestige:
Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (wapens, attachments, perks, challenges en killstreak rewards). Wat wel behouden blijft zijn je titles, icons en accolades en de weapon mastery challenges (zoveel kills met wapen X).
De voordelen van prestige zijn dat je een extra custom weapon class tot je beschikking krijgt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij kunt krijgen. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges.
Dit prestigen kun je blijven doen tot je prestige 10 bent. Bij elke oneven prestige (1, 3, 5, 7 en 9) krijg je er een extra custom class plekje bij.
Nee schat..quote:
Met HC HQ heb ik NOOIT problemen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:44 schreef 9x19 het volgende:
Ligt het aan mij of is het vandaag wel erg moeilijk om een spel te vinden?
Ieder geval minder als in Ground Warquote:
We hebben de hele avond geprobeerd samen te spelen, maar t is niet gelukt. Ben nu maar in mn eentje aan t spelen gegaan...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:13 schreef luciferist het volgende:
Iemand een oplossing voor het volgende probleem, ik kan een maatje niet joinen, we krijgen elke keer een time out, terwijl onze NAT type's beiden op open staan....
alle mogelijkheden al geprobeerd... klote steam...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:09 schreef Aestivate het volgende:
Probeer het andersom. Mijn kameraad kan mij nooit joinen, zelfs als we bij elkaar zitten bij iemand thuis (twee computers, één router). Wisselen van account (en/of computer) en hij doet het wel. Als we niet bij elkaar zitten doet ie het meestal wel, maar ook wel eens problemen. Probeer hem 2x te joinen, doet dat het niet, laat hem dan jou joinen. Probeer als test Firewall in beide routers uit te zetten en ook Windows Firewall (of andere Firewalls als je die geïnstalleerd hebt) of in alle poorten open te zetten. (Zou eigenlijk niet hoeven als ze UPnP ondersteunen, maargoed).
Dit gaat over Special Ops/Forces of hoe heet dat neem ik aan, en niet online games.
Nope, en dat is dus het kutte aan digitale distrubutie (Steam e.d.). (Tenzij je hele account wil verkopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:20 schreef Arctic_ het volgende:
Is er ook een manier om MW2 via Steam weer te verkopen? Ben eigenlijk wel een beetje uitgespeeld op het spel.
Je moet wel een kill maken door iemand door een muur dood te schieten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
WTF, wanneer wordt een kill met FMJ nou geteld voor de challenge? Ik snap er geen reet meer van.
De ene keer telt ie wel, de andere keer telt ie niet. Heb al 5 matches gespeeld en meer dan 10 kills per match gehaald, terwijl ik de challenge nog niet voltooid heb (14/40 kills)
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet wel een kill maken door iemand door een muur dood te schieten.
Dat is wel een heel simpele redenering.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef rubje het volgende:
Is MW2 nou gelijk of beter dan BF2 Bad Company 2?
Bedankt. Dacht al dat het zo fucking lang duurde....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet wel een kill maken door iemand door een muur dood te schieten.
Scrapyard en favela zijn dan ideaalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bedankt. Dacht al dat het zo fucking lang duurde....
Ja, het speelt ook heel anders. Tube geluidjes zijn ook veel toffer in BFBC2...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef rubje het volgende:
Is MW2 nou gelijk of beter dan BF2 Bad Company 2?
En dan wel g18's gebruiken.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:51 schreef Thas het volgende:
Waar zijn alle show-off screenshots? (zonder tubes en models natuurlijk
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog een stuk of 20, maar daar zit niemand op te wachten![]()
nieuw? Dat zijn ze al sinds de game uit kwam.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:24 schreef Ulreazj het volgende:
Ja inderdaad, G18's zijn de nieuwe IWIN button.
Heerlijk als backup wapen, dat wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
nieuw? Dat zijn ze al sinds de game uit kwam.
Close range stukken switch ik altijd naar g18, mid/long SCARquote:Op zondag 7 maart 2010 02:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En dan wel g18's gebruiken.
Dat zijn net zo makkelijke wapens als die models.
DLCquote:Op maandag 8 maart 2010 10:39 schreef Blik het volgende:
Er beginnen nu toch wel erg veel stemmen op te komen die zeggen dat de DLC wellicht niet uit gaat komen op korte termijn door al het gedoe wat er speelt bij IWNet
???quote:Op maandag 8 maart 2010 11:15 schreef Blik het volgende:
[..]
weblogs, advocaten die gespecialiseerd zijn in contractrecht etc.
Downloadable content, als in extra maps enzo. Zoals voor CoD5quote:
Niks gehoord van de rechtzaak die de twee ontslagen werknemers gaan aangaan? Ze claimen de royalties voor MW2 die deze maand uitbetaald zouden worden (dikke 30 miljoen dollar) en ze claimen het alleenrecht te hebben op alles wat uitkomt onder de naam Modern Warfare. Dus volgens verschillende advocaten kan IW de DLC helemaal niet uitbrengen voordat die rechtzaak is geweest.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
???
advocaten? Wat hebben die daar nou weer mee te maken?
Of ze maken het gratis. Kan er ook niets geclaimed wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Niks gehoord van de rechtzaak die de twee ontslagen werknemers gaan aangaan? Ze claimen de royalties voor MW2 die deze maand uitbetaald zouden worden (dikke 30 miljoen dollar) en ze claimen het alleenrecht te hebben op alles wat uitkomt onder de naam Modern Warfare. Dus volgens verschillende advocaten kan IW de DLC helemaal niet uitbrengen voordat die rechtzaak is geweest.
Oh..lekker dan. En wij maar elke keer dezelfde map spelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Niks gehoord van de rechtzaak die de twee ontslagen werknemers gaan aangaan? Ze claimen de royalties voor MW2 die deze maand uitbetaald zouden worden (dikke 30 miljoen dollar) en ze claimen het alleenrecht te hebben op alles wat uitkomt onder de naam Modern Warfare. Dus volgens verschillende advocaten kan IW de DLC helemaal niet uitbrengen voordat die rechtzaak is geweest.
Heb ik ook wel eens ja, niet eens match bonus voor de moeitequote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
Heerlijke matchmaking weer, join ik een game die nagenoeg afgelopen is (7400 punten)
Dat heb ik nou altijd met Search&Destroyquote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
Heerlijke matchmaking weer, join ik een game die nagenoeg afgelopen is (7400 punten)
Dat ken ik ja. Zit je eindelijk in een party, dropt een van de groep tijdens het joinen van een game weer....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Parafernalia het volgende:
Vanavond één groot join drama samen met vrienden online
Nou blij toe dan. Ga eens lekker dromen over een potje Knifen in Quarry. Heb nu 3 uur achter elkaar HQ gespeeld en niet 1 keer Quarry, sucks!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:15 schreef BurnaBoy het volgende:
De aimbotters zijn allemaal over naar BF BC2![]()
COd mw2 is weer oud
Ik speel nu ook BF BC2.. Moet zeggen dat het op zich wel leuk is (scheuren met buggies etc) al is het niet te vergelijken met CoD MW2. CoD is gewoon een shooter op close - medium range. BC2 is close - large range. Verder is het koning om met een apache (mee) te vliegen. Ikzelf krijg dat ding net omhoog maar dan stort ie alweer neer...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:15 schreef BurnaBoy het volgende:
De aimbotters zijn allemaal over naar BF BC2![]()
COd mw2 is weer oud
VERRADER!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik speel nu ook BF BC2.. Moet zeggen dat het op zich wel leuk is (scheuren met buggies etc) al is het niet te vergelijken met CoD MW2. CoD is gewoon een shooter op close - medium range. BC2 is close - large range. Verder is het koning om met een apache (mee) te vliegen. Ikzelf krijg dat ding net omhoog maar dan stort ie alweer neer...
Verder het feit dat je teammates kan reviven is wel heerlijk.
Als ik terug moet denken aan een goede combinatie tussen die 2, kom je uit op RTCW: ET. Dát spel was echt DE shit!
Rustig maar hoor. Ik zal met enige regelmaat jouw ass nog even komen whoopen..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
VERRADER!
Grapje, heb hem besteld voor een mattie van mij, zal hem zelf ook wel kopen denk.
Inderdaad, gister met 3 man in een party, open je een lobby, komen er 2 wel in een game, de 3e weer niet, lobby closed, krijgt de volgende unable to connect, snap het niet. Hoe moeilijk is het om 3 man bij elkaar in 1 game te krijgen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:30 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Zit je eindelijk in een party, dropt een van de groep tijdens het joinen van een game weer....
Jup, dat is gewoon echt storend want je moet er dan weer en masse uit. Tenminstje, de party leader moet als eerste want anders moet je elkaar weer joinen etc.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Inderdaad, gister met 3 man in een party, open je een lobby, komen er 2 wel in een game, de 3e weer niet, lobby closed, krijgt de volgende unable to connect, snap het niet. Hoe moeilijk is het om 3 man bij elkaar in 1 game te krijgen...
Of dat de game begint te shuffelen en ieder party member opeens in een andere server zit, dat is ook altijd leuk. Heb het zelfs wel eens gehad dat ik dan leavde en in een compleet andere party zat...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Inderdaad, gister met 3 man in een party, open je een lobby, komen er 2 wel in een game, de 3e weer niet, lobby closed, krijgt de volgende unable to connect, snap het niet. Hoe moeilijk is het om 3 man bij elkaar in 1 game te krijgen...
Herkenbaar, ik had ineens 3 onbekende lui in mijn party...Fransen notabenequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef bigbass het volgende:
[..]
Of dat de game begint te shuffelen en ieder party member opeens in een andere server zit, dat is ook altijd leuk. Heb het zelfs wel eens gehad dat ik dan leavde en in een compleet andere party zat...
Dat heb ik nog nooit gehad, vreemden in mijn party. Maar inderdaad, dat hele party systeem is bugged. Ook dat als ik de melding krijg lobby closed, andere in mijn party unable to connect en de 3e waiting for party leader, terwijl we in een party een game aan het zoeken zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik had ineens 3 onbekende lui in mijn party...Fransen notabene
zeker ja, ik ook, maar zeiken over foutjes is makkelijker en leuker dan de leuke dingen belichtenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:19 schreef Champy het volgende:
[..]
On a side note: voor de rest vermaak ik me nog steeds wel met deze game
Grafisch geweld zal er niet veel mee te maken hebben denk ik, de graphics worden gewoon client side geregeld lijkt me. Iemand die alles hoog heeft staan heeft geen beter internet nodig dan iemand met alles low.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
Goh dus connectieproblemen zijn niet alleen Steam gerelateerd maar eerder een inherent onderdeel van online spellen met te veel grafisch geweld?
De meeste irakmomentjes met humvee's, zijn die met een bermbom en een grote boemquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oja, en een "irak-momentje".. Kwam een humvee aanrijden. Ik snipte van grote afstand zo de bestuurder door zijn blije bakkus
Precies. Het gaat hier puur om het hosting-systeem. Graphics etc. worden gewoon local gerenderd etc. dus dat heeft geen invloed op de verbinding.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
Grafisch geweld zal er niet veel mee te maken hebben denk ik, de graphics worden gewoon client side geregeld lijkt me. Iemand die alles hoog heeft staan heeft geen beter internet nodig dan iemand met alles low.
Dat is ook zo, waarom is het dan toch zo moeilijk als je in 1842 al Doom 2 via de printerserver met 16 man kon spelen waarom kun je dan anno 2010 niet met 16 man normaal CoD6 spelen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Precies. Het gaat hier puur om het hosting-systeem. Graphics etc. worden gewoon local gerenderd etc. dus dat heeft geen invloed op de verbinding.
Graphics hebben wel degelijk invloed op ping. Als pc traag loopt met te hoge settings, kan het netwerkverkeer ook trager gaan. Omdat die pc teveel bezig om alles te berekenen voor codquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Precies. Het gaat hier puur om het hosting-systeem. Graphics etc. worden gewoon local gerenderd etc. dus dat heeft geen invloed op de verbinding.
Dat kan kloppen, maar dat zou geen invloed moeten hebben op disconnects en ander servergezeik, anders moeten ze het hostpickingsysteem eens fixen en niet iemand pakken die het blijkbaar niet aan kan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Graphics hebben wel degelijk invloed op ping. Als pc traag loopt met te hoge settings, kan het netwerkverkeer ook trager gaan. Omdat die pc teveel bezig om alles te berekenen voor cod
Combinatie van zaken. Ik vind het ook een kwalijke zaak in ieder geval. Natuurlijk kan elk spel in de beginfase problemen hebben maar na een paar maanden zou dat toch wel opgelost moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:53 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat is ook zo, waarom is het dan toch zo moeilijk als je in 1842 al Doom 2 via de printerserver met 16 man kon spelen waarom kun je dan anno 2010 niet met 16 man normaal CoD6 spelen?
Heeft IW gewoon niet genoeg capaciteit neergezet?
Mijn FPS heeft het toch ook wel redelijk zwaar zo lijktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef bigbass het volgende:
[..]
zeker ja, ik ook, maar zeiken over foutjes is makkelijker en leuker dan de leuke dingen belichten
Een kwart van m'n friendslist is dat nu wel aan het doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:28 schreef Deetch het volgende:
Zo level 35, trusten. IS iedereen aan het BFBC2-en ofzo?
Maandje later als het goed is (30 dagen exclusief was het contract toch?)quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:23 schreef bigbass het volgende:
Infinity Ward: "Ook last van mapathy?"
30 maart komt het mappack naar de 360, voor ons zal het wel niet lang daarna zijn
Dat was inderdaad wel de bedoeling, 30 dagen exclusief voor Xboxquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Maandje later als het goed is (30 dagen exclusief was het contract toch?)
Dunno speel ze zelf door elkaar heen net waar ik zin in hebquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:28 schreef Deetch het volgende:
Zo level 35, trusten. IS iedereen aan het BFBC2-en ofzo?
Haha dat is iets goeds toch?quote:
Mijn vriendin speelt ook een shooter, bubble shooterquote:
Mijne speelt dat ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Mijn vriendin speelt ook een shooter, bubble shooter
Ontopic: mapathy.com
waarschijnlijk komt de map pack op Koninginnedag voor de pc
Vraag dat lekker in het BF:BC2 topic. Ik snap al dat over en weer gepost en gebash niet, er is niet voor niets een apart topic.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:43 schreef Thormodo het volgende:
Is dat nog wat de multiplayer van BC2? Ik vond de singleplayer weinig bijzonders en dat beta level vond ik ook niet erg boeiend. Het schieten voelde gewoon niet goed en ik vond het allemaal maar wat traag.
Ik wacht nog steeds op BF1943 -,- .
Want in het BF:BC2 topic kan ik betere informatie vinden over wat MW2 spelers van de BF:BC2 MP vinden? En aangezien de posts voor mij hier over gingen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Vraag dat lekker in het BF:BC2 topic. Ik snap al dat over en weer gepost en gebash niet, er is niet voor niets een apart topic.
Neemt niet weg dat ik binnenkort zeker wel BF:BC2 ga kopen, maar daar gaat dit topic niet over.
Nee klopt, dat is het probleem. Maar zag geen points meer die ik moest behalen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:55 schreef -J-D- het volgende:
Heb je 70 afgerond?
Is practisch onmogelijk. Maar goed, ik ben benieuwd wat Ulreazj zegt..quote:
Er is vast nog genoeg te doen qua challenges van andere wapens, secondaries, perks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is het probleem. Maar zag geen points meer die ik moest behalen.
Die AK is echt uberbaas zeg
Als je in duel bent, dan achter kist gaan staan. Paar keer gelukt om langs te rennenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is practisch onmogelijk. Maar goed, ik ben benieuwd wat Ulreazj zegt..
misschien wat vaker je kast ontstoffen dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:29 schreef -J-D- het volgende:
Ik denk dat ik teveel gespeeld hebMijn videokaart was gisteren opgeblazen.
POEF en toen wat rook.
1.5 jaar oud
Jeps, maar dan lvl je zo snel mogelijk tot prestige 10 en dan ga je alles verzamelen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:48 schreef luciferist het volgende:
Ik ben nu ergens in level 66 oid, nog geen prestige gehad, maar ik ben voornamelijk bezig om mijn challenges te behalen.. Maar nu las ik dat je die net zo hard weer kwijt bent na het uitvoeren van een prestige....
beetje zonde he...
Ik heb echt al bijna ontmogelijke challenges behaald, zelfs dictator (compleet magazijn van lmg in de vijand leegschieten zonder te missen) zit een kleine 20 uur in. dus no way dat ik die opnieuw ga halenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Jeps, maar dan lvl je zo snel mogelijk tot prestige 10 en dan ga je alles verzamelen?
Najah je kan Spec Ops nog doen. Dat kan of in je eentje of in Coop, maar verder zijn er geen extra SP mappen nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef di0r1 het volgende:
Klopt het dat er weinig mappen zijn bij single player? Ik heb het spel in 7 uur en 30 minuten uitgespeeld...Is eindigde bij het museum. Er zijn niet meerdere mappen? En zo nee, kan ik meerdere mappen downloaden?
Wat kun je eingelijk in dat museum doen ? Nog nooit naar gekeken ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef di0r1 het volgende:
Klopt het dat er weinig mappen zijn bij single player? Ik heb het spel in 7 uur en 30 minuten uitgespeeld...Is eindigde bij het museum. Er zijn niet meerdere mappen? En zo nee, kan ik meerdere mappen downloaden?
Neem een 5770 die is goedkoop rond de 150 eutjes en werkt als een treinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:45 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb nu een Geforce 7900 GT/GTO, wat is een leuke videokaart als ik deze wil vervangen voor een normale prijs?
Moederbord is Asus A8N-E
Je houdt je titels gewoon, dus daarvoor maakt het niet uit, je kan hem dan wel opnieuw halen voor de xp.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik heb echt al bijna ontmogelijke challenges behaald, zelfs dictator (compleet magazijn van lmg in de vijand leegschieten zonder te missen) zit een kleine 20 uur in. dus no way dat ik die opnieuw ga halen
Heb nu ook maar 2gb en een AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ kan ik dan op high spelen met die nieuwe kaart?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:05 schreef afro het volgende:
[..]
Neem een 5770 die is goedkoop rond de 150 eutjes en werkt als een trein
Heb deze zelf ook als tussen stap gebruikt omdat ik nog even op nieuw moederboord moet wachten.
kansloos is het enige woord hiervoor...quote:Op maandag 15 maart 2010 09:22 schreef Tain het volgende:
Mappack voor MW2 gaat 15 euro kosten voor de 360
Ben benieuwd wat de prijs voor de pc gaat worden en of je niet bijna verplicht die pack moet kopen om nog een beetje normaal online te kunnen spelen.
Laat ze eerst maar eens een fatsoenlijk anti-cheatsysteem ontwikkelen..quote:Op maandag 15 maart 2010 09:22 schreef Tain het volgende:
Mappack voor MW2 gaat 15 euro kosten voor de 360
Ben benieuwd wat de prijs voor de pc gaat worden en of je niet bijna verplicht die pack moet kopen om nog een beetje normaal online te kunnen spelen.
Af en toe is het leuk om in discussie te gaan met die 12-jarige, gebrekking engels sprekende kneusjes en de rest van de server te laten zien hoe kansloos ze zijn(zelf lijken ze het nooit door te krijgen helaas). Maar meestal is het goed irritant.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef BugWorks het volgende:
Ik geniet er juist van als anderen op mij beginnen te zeuren van noob, cheater, etc. Speel de laatste tijd veel met GL en als perk one man army, 2 schoten dan steeds wisselen. Je wilt niet weten hoe vaak ik dan cheater naar me toe gegooid krijg, geweldig gewoon.
gisteren zo een gozer gehad tegenover me. 2x tuben, ff achter de muur en dan weer 2x en weer en weer. dat is gewoon niet leuk. buiten het feit dat hij mij bij elk schot totaal mistquote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef BugWorks het volgende:
Ik geniet er juist van als anderen op mij beginnen te zeuren van noob, cheater, etc. Speel de laatste tijd veel met GL en als perk one man army, 2 schoten dan steeds wisselen. Je wilt niet weten hoe vaak ik dan cheater naar me toe gegooid krijg, geweldig gewoon.
Part of the game. Live with it..quote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef afro het volgende:
ik heb zelf ook een pest hekel aan de noobtubers ze zijn zo schijt irritand.
Maar ik hou me bek altijd daarover ik ben zelf ook zo scheef als wat maar met een shotgun
raak ik altijd wel en me K;D ratio is daardoor meestal positief.
Cheater-noobsquote:Op maandag 15 maart 2010 14:23 schreef PieterBas het volgende:
Het moet niet gekker worden.. Ik begin zelfs positief te spelen..
Vond het laatst prachtig dat een stel Engelsen onze "clan" uitscholden voor cheaters, omdat zij zelfs zo dom waren met zijn drieën naar buiten te stormen
Daar gaat het overquote:
Moet je godverdomme dokken voor die maps?!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:22 schreef bigbass het volgende:
[..]
Daar gaat het over
Ik ben op zich wel bereid om te betalen voor die maps, niet zozeer omdat ik het waard vind, maar omdat ik wel echt toe ben aan (leuke) nieuwe maps...
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als ik niet hevig verslaafd was aan dit spel was ik er nu mee gestopt!
En hoeveel maps er inzitten etc wil dat eerst weten voordat ik er uberhaupt aan denk om het te kopen. (En wat al eerder gezegt is of er dan nog wel te spelen is als je het niet koopt.)quote:Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef WurM het volgende:
Nog ff afwachten of we echt moeten dokken, maar de kans is groot. En inderdaad:
[..]
dat is toch al bekend, 5 mappen. Ik neem niet aan dat er verschil zit tussen de DLC van de X360, PS3 en PCquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En hoeveel maps er inzitten etc wil dat eerst weten voordat ik er uberhaupt aan denk om het te kopen. (En wat al eerder gezegt is of er dan nog wel te spelen is als je het niet koopt.)
Lijkt me sterk dat je ineens niet meer kan spelen als je die mappack niet koopt..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En hoeveel maps er inzitten etc wil dat eerst weten voordat ik er uberhaupt aan denk om het te kopen. (En wat al eerder gezegt is of er dan nog wel te spelen is als je het niet koopt.)
Vaagjes staat me wat bij van aparte modes met de nieuwe maps, maar weet niet waar ik dat had gelezen en het lijkt me niet heel handigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je ineens niet meer kan spelen als je die mappack niet koopt..
Maarja, aan de andere kant.. Wat gebeurt er als je in een mapcycle zit met mensen mét en zonder de mappack, en er een nieuwe map geladen wordt..
Dan word je gewoon uit de server gekicked, althans zo werkt het bij alle andere p2p multiplayer games op bijv de 360...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je ineens niet meer kan spelen als je die mappack niet koopt..
Maarja, aan de andere kant.. Wat gebeurt er als je in een mapcycle zit met mensen mét en zonder de mappack, en er een nieuwe map geladen wordt..
Bron? Een soort van "capture-the-win"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:42 schreef Amos_ het volgende:
Er komt naar wat ik heb gezien een nieuwe game-mode bij, waarbij er een Nuke in een map zit. Die moet je met je team capturen (dat duurt vrij lang) en het team dat hem capped heeft die wint (Nuke, boem etc.)
die wisten ze al te draaien op hacked servers, dus zat er eigenlijk al bij, maar is nooit vrijgegeven en zal prolly met deze dlc komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef Deetch het volgende:
[..]
Bron? Een soort van "capture-the-win"
Mijn punt dus een beetje. Wat nou als veel mensen dat ding kopen en jij niet? Kom je dan nog wel op zulke hosts of word je gekicked zodra zon map laad?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zal eens kijken danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:52 schreef Blik het volgende:
[..]
dat is toch al bekend, 5 mappen. Ik neem niet aan dat er verschil zit tussen de DLC van de X360, PS3 en PC
Lekker met zijn allen rond de nuke zitten.. tube, grenade of rocket er op en je kan weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef Deetch het volgende:
[..]
Bron? Een soort van "capture-the-win"
Ik heb wel een paar keer DLC aangeschaft op xbox live, daar waren dus aparte servers voor diegene die de DLC hadden gekocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mijn punt dus een beetje. Wat nou als veel mensen dat ding kopen en jij niet? Kom je dan nog wel op zulke hosts of word je gekicked zodra zon map laad?
[..]
Zal eens kijken dan.
Je wilt Sitrep Pro? Ga FFA doen. Met al die Nukeboosters daar ben je zo klaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb btw mijn zilveren RPG-7 title
(500 RPG-7 kills)
Ben nu op 485/750 met Sitrep pro.. Duurt een eeuwigheid
Verder ook bezig aan de SMG's. MP5 moet ik nu 100 kills maken om de FMJ te unlocken, UMP-45 moet ik ACOG-kills gaan maken. Best een lekker wapentje moet ik zeggen! Alleen vind ik de iron right niet echt heel fijn.
Jij zou graag zelfs een tube onder een usp willen hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:32 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil ff melden dat een SMG levelen met ACOG-scope niet tof is.. Helaas moet ik tóch die kills maken om alle attachments te unlocken.
Verder wil ik een tube eronder kunnen plaatsen
Hoewel raketten ook koning zijn
Ik wil Bling überpro..quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij zou graag zelfs een tube onder een usp willen hebben
Jup. We rox0rdquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren weer 2 bizarre potjes he Boot.
Ga ik nu ook voor het eerst proberen, P90 compleet maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:32 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil ff melden dat een SMG levelen met ACOG-scope niet tof is.. Helaas moet ik tóch die kills maken om alle attachments te unlocken.
Verder wil ik een tube eronder kunnen plaatsen
Hoewel raketten ook koning zijn
Volgens mij gaan die gewoon door..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef Deetch het volgende:
Blijven je prestige challenges trouwens wel doorlopen als je van prestige 1 naar 2 en verder gaat of wordt die ook elke keer gereset?
Ja die gaan door, en de complete kun je weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef Deetch het volgende:
Blijven je prestige challenges trouwens wel doorlopen als je van prestige 1 naar 2 en verder gaat of wordt die ook elke keer gereset?
complete?? wabedoelledege?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja die gaan door, en de complete kun je weer opnieuw beginnen.
Als je bijvoorbeeld 2500 kills hebt gemaakt met 1 wapen, mag je weer opnieuw beginnen omdat die completed was.. Als je er 2499 had, blijven ze staan..quote:
Leuk? Denk ik?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld 2500 kills hebt gemaakt met 1 wapen, mag je weer opnieuw beginnen omdat die completed was.. Als je er 2499 had, blijven ze staan..
Ik ben nu lvl 66 en heb de 2500 kills voor de m4 gehaald, dus binnenkort weet ik hoe het zitquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld 2500 kills hebt gemaakt met 1 wapen, mag je weer opnieuw beginnen omdat die completed was.. Als je er 2499 had, blijven ze staan..
Ik vind de gouden titles van alle attachments leukerquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ben nu lvl 66 en heb de 2500 kills voor de m4 gehaald, dus binnenkort weet ik hoe het zit
3500???quote:
Showoff. Ik heb er ook zoietsquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
3500???
Christus. Ik heb er volgens mij al 35000....
Jouw E-peen groeit dan met 2 cmquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:55 schreef Deetch het volgende:
bijna 10000, krijg je daar ook nog wat voor?
Ik speel ook maar een paar uur per week ofzo. Heb nog niet eens 2 volle dagen speeltijd opgebouwt. En ben prestige 0, level 58.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
3500???
Christus. Ik heb er volgens mij al 35000....
Verschil moet er zijn hè?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik speel ook maar een paar uur per week ofzo. Heb nog niet eens 2 volle dagen speeltijd opgebouwt. En ben prestige 0, level 58.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |