Ik wil Bling überpro..quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij zou graag zelfs een tube onder een usp willen hebben
Jup. We rox0rdquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren weer 2 bizarre potjes he Boot.
Ga ik nu ook voor het eerst proberen, P90 compleet maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:32 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil ff melden dat een SMG levelen met ACOG-scope niet tof is.. Helaas moet ik tóch die kills maken om alle attachments te unlocken.
Verder wil ik een tube eronder kunnen plaatsen
Hoewel raketten ook koning zijn
Volgens mij gaan die gewoon door..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef Deetch het volgende:
Blijven je prestige challenges trouwens wel doorlopen als je van prestige 1 naar 2 en verder gaat of wordt die ook elke keer gereset?
Ja die gaan door, en de complete kun je weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef Deetch het volgende:
Blijven je prestige challenges trouwens wel doorlopen als je van prestige 1 naar 2 en verder gaat of wordt die ook elke keer gereset?
complete?? wabedoelledege?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja die gaan door, en de complete kun je weer opnieuw beginnen.
Als je bijvoorbeeld 2500 kills hebt gemaakt met 1 wapen, mag je weer opnieuw beginnen omdat die completed was.. Als je er 2499 had, blijven ze staan..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |