Het is toch bedtijdquote:
ja, alles weg behalve je titels en emblems(en bepaalde prestige challenges)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Biskwietje het volgende:
Ben momenteel op level 68 en heb een vraagje. Klopt het dat je, als ik straks voor Prestige-mode kies, dat ik dan al de 'unlocked' wapens en attachments weer kwijt bent?
En moet er voor de tweede prestige-medaille dan weer overnieuw beginnen??
Yep.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Biskwietje het volgende:
En voor de tweede Prestige-medal weer vanaf nul?
Staat allemaal in de OP...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Biskwietje het volgende:
Ben momenteel op level 68 en heb een vraagje. Klopt het dat je, als ik straks voor Prestige-mode kies, dat ik dan al de 'unlocked' wapens en attachments weer kwijt ben?
En moet ik voor de tweede prestige-medaille dan weer overnieuw beginnen??
Lees anders de OP eerst eens goed:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Biskwietje het volgende:
Ben momenteel op level 68 en heb een vraagje. Klopt het dat je, als ik straks voor Prestige-mode kies, dat ik dan al de 'unlocked' wapens en attachments weer kwijt ben?
En moet ik voor de tweede prestige-medaille dan weer overnieuw beginnen??
Oh ja je moet level 70 eerst door zijn voordat je prestige kunt doen. Bij je eerste prestige krijg je ook extra challenges daarna niet meer.quote:Prestige:
Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (wapens, attachments, perks, challenges en killstreak rewards). Wat wel behouden blijft zijn je titles, icons en accolades en de weapon mastery challenges (zoveel kills met wapen X).
De voordelen van prestige zijn dat je een extra custom weapon class tot je beschikking krijgt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij kunt krijgen. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges.
Dit prestigen kun je blijven doen tot je prestige 10 bent. Bij elke oneven prestige (1, 3, 5, 7 en 9) krijg je er een extra custom class plekje bij.
Nee schat..quote:
Met HC HQ heb ik NOOIT problemen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:44 schreef 9x19 het volgende:
Ligt het aan mij of is het vandaag wel erg moeilijk om een spel te vinden?
Ieder geval minder als in Ground Warquote:
We hebben de hele avond geprobeerd samen te spelen, maar t is niet gelukt. Ben nu maar in mn eentje aan t spelen gegaan...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:13 schreef luciferist het volgende:
Iemand een oplossing voor het volgende probleem, ik kan een maatje niet joinen, we krijgen elke keer een time out, terwijl onze NAT type's beiden op open staan....
alle mogelijkheden al geprobeerd... klote steam...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:09 schreef Aestivate het volgende:
Probeer het andersom. Mijn kameraad kan mij nooit joinen, zelfs als we bij elkaar zitten bij iemand thuis (twee computers, één router). Wisselen van account (en/of computer) en hij doet het wel. Als we niet bij elkaar zitten doet ie het meestal wel, maar ook wel eens problemen. Probeer hem 2x te joinen, doet dat het niet, laat hem dan jou joinen. Probeer als test Firewall in beide routers uit te zetten en ook Windows Firewall (of andere Firewalls als je die geïnstalleerd hebt) of in alle poorten open te zetten. (Zou eigenlijk niet hoeven als ze UPnP ondersteunen, maargoed).
Dit gaat over Special Ops/Forces of hoe heet dat neem ik aan, en niet online games.
Nope, en dat is dus het kutte aan digitale distrubutie (Steam e.d.). (Tenzij je hele account wil verkopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:20 schreef Arctic_ het volgende:
Is er ook een manier om MW2 via Steam weer te verkopen? Ben eigenlijk wel een beetje uitgespeeld op het spel.
Je moet wel een kill maken door iemand door een muur dood te schieten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
WTF, wanneer wordt een kill met FMJ nou geteld voor de challenge? Ik snap er geen reet meer van.
De ene keer telt ie wel, de andere keer telt ie niet. Heb al 5 matches gespeeld en meer dan 10 kills per match gehaald, terwijl ik de challenge nog niet voltooid heb (14/40 kills)
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet wel een kill maken door iemand door een muur dood te schieten.
Dat is wel een heel simpele redenering.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef rubje het volgende:
Is MW2 nou gelijk of beter dan BF2 Bad Company 2?
Bedankt. Dacht al dat het zo fucking lang duurde....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet wel een kill maken door iemand door een muur dood te schieten.
Scrapyard en favela zijn dan ideaalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bedankt. Dacht al dat het zo fucking lang duurde....
Ja, het speelt ook heel anders. Tube geluidjes zijn ook veel toffer in BFBC2...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef rubje het volgende:
Is MW2 nou gelijk of beter dan BF2 Bad Company 2?
En dan wel g18's gebruiken.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:51 schreef Thas het volgende:
Waar zijn alle show-off screenshots? (zonder tubes en models natuurlijk
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog een stuk of 20, maar daar zit niemand op te wachten![]()
nieuw? Dat zijn ze al sinds de game uit kwam.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:24 schreef Ulreazj het volgende:
Ja inderdaad, G18's zijn de nieuwe IWIN button.
Heerlijk als backup wapen, dat wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
nieuw? Dat zijn ze al sinds de game uit kwam.
Close range stukken switch ik altijd naar g18, mid/long SCARquote:Op zondag 7 maart 2010 02:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En dan wel g18's gebruiken.
Dat zijn net zo makkelijke wapens als die models.
DLCquote:Op maandag 8 maart 2010 10:39 schreef Blik het volgende:
Er beginnen nu toch wel erg veel stemmen op te komen die zeggen dat de DLC wellicht niet uit gaat komen op korte termijn door al het gedoe wat er speelt bij IWNet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |