Beter pass je je shizzle eens door aan je matties!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Binnen een half jaar is ons eigen datacenter af
Gewone heb ik ook nog 3 pakketjes van trouwens, en dat dedi ding van vorig jaar
Eigenlijk best veel voor iemand die niet kan programmeren
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Even wat anders.. Zou er animo zijn voor een website waar je je eigen "gedeelte" hebt om jouw titles, emblems en progress van de achievements te showen?
Waarom niet?quote:
Eerst maar eens kijken of ik een gratis dedi kan krijgen in het datacenter over een tijdje, ga ik alles zelf wel hostenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter pass je je shizzle eens door aan je matties!
Gimme
Deal!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik een gratis dedi kan krijgen in het datacenter over een tijdje, ga ik alles zelf wel hosten
Geen probleem wat mij betreft! Hoop dat je inmiddels het probleem hebt gevonden/opgelost, anders is het inderdaad flink balen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens, ik wil me excuseren voor de aangebrande reactie in het vorige topic. Ik kan er gewoon niet tegen dat dat klote spel het uit het niets niet meer doet.
Dank voor jullie hulp in ieder geval.
Heb inmiddels 1809 kills met mijn Tar-21quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:25 schreef Blik het volgende:
zo, gisteren de Mastery voor M4A1 en de ACR gehaald. En heb nu eindelijk de M21 EBR unlocked. Ga nu maar eens Mastery halen met de Tar-21
de 2500 kills met de m4a1 heb ik binnen, ben nu bezig met de scar, zit nu op ongeveer 1900. Maar ik loop nogal wat achter met de headshots, dat gaat een stuk trager...quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb inmiddels 1809 kills met mijn Tar-21
Heb je de andere wapens al wel aangeraakt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:42 schreef Champy het volgende:
[..]
de 2500 kills met de m4a1 heb ik binnen, ben nu bezig met de scar, zit nu op ongeveer 1900. Maar ik loop nogal wat achter met de headshots, dat gaat een stuk trager...
Btw prestige 3 lvl 46
Even PM'en naar Bootjequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:04 schreef dikke_donder het volgende:
viel me op dat ik niet in de OP post sta.
Dikke_Donder, prestige 0, level 66 Steamnaam: Fragdummy
Nee. Ik weiger..quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even PM'en naar Bootje
Of hij moet in een goede bui zijn
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
Hij zet het iig in de goede volgorde en met dikgedrukt etc.
Zeker, vooral M4a1, scar, tar, eigenlijk alle full auto ar's, de P90 en de barrett, dus wel redelijk wat verschillende waar ik vrij veel mee heb gespeeld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je de andere wapens al wel aangeraakt?
Rgr.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:52 schreef Blik het volgende:
Doe je mij dan ook even updaten?
Blik, prestige 0, level 56 Steamnaam: Blikmeister
Hoe willen wij onze status bijwerken zonder modrechten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rgr.
Ik denk dat het btw handig is als mensen zelf hun status bijwerken. De naam toevoegen in de OP zal ik gewoon blijven doen, maar ik neem aan dat iedereen hier slim genoeg is om zijn status te kunnen updaten..?
Iedereen kan aanpassen. Alleen ff aanmelden op de wikiquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe willen wij onze status bijwerken zonder modrechten?
Ik wou al zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iedereen kan aanpassen. Alleen ff aanmelden op de wiki
/edit
De Wiki-OP that is. De forum-OP kan alleen de TS'er idd.
Bling Pro(grip en Red dot nu, waarvan Grip wel echt een must is), Stopping power(pro, ook heerlijk tegen UAV's en andere vliegende dingen) en commando pro, maar die 3e is inwisselbaar en wordt LS als ik die heb.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Nice scores.
RPD vind ik te traag, verder is die wel fijn... Misschien dat Sleight Of Hand Pro en Lightweight Pro helpen. Mag ik vragen met welke perks jij de RPD speelt?
Ik speel op het moment veel met SCAR om de marksmann VIII (987/1000) challenge te halen. Is daar nog weer een vervolg op? Die headshots gaan inderdaad wel trager...
gouden titels is 1000 headshots toch? Correct me if I'm wrong. Hoeveel ingame tijd heb je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een gast die ff met ons mee deed..
/edit oja, die ene death was door zijn eigen nuke
[ link | afbeelding ]
Mijn gouden titles.
Alle attachments unlocked. De HS-titles hebben een headshot-icoontje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:31 schreef Champy het volgende:
[..]
gouden titels is 1000 headshots toch? Correct me if I'm wrong. Hoeveel ingame tijd heb je?
WTF, wat een scorequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een gast die ff met ons mee deed..
/edit oja, die ene death was door zijn eigen nuke
[ link | afbeelding ]
Mijn gouden titles.
ik moet nog 7 kills met fmjquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik ook. Steam dood. Staat ook op t.net.
Net wanneer ik SCAR Mastery wou halen
Lol had ik ook net. Is niks met die files gebeurt verderquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:02 schreef Tha_Flash het volgende:
wtf is dit nou weer ? ben gewoon aan spelen en aan het einde van de game zegt het steam disconnected.
Alles uit, daarna weer opnieuw opgestart, krijg ik dit :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |