| 1 |
Sitrep wordt echt zwaar onderschat. Inderdaad met een headset op kan je de vijanden horen alsof ze met klompen over een plaat aluminium stampen. Vooral op metalen trappen is het uber. Volgens mij worden je eigen voetstappen ook gedempt..quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef dikke_donder het volgende:
deze week wel sitrep pro gehaald. geweldig met een headset op.![]()
dacht nog ff te gamen gisteravond, maar het ging een partij ruk! ik raakte echt bijna niemand met sniper.. dus ik sacherijnig en even later verteld me vriendin dat ze aant downloaden was![]()
btw, in Highrise map zat gisteren een gozer bijna op de top van zo een takelapparaat mensen neer te knallen... duurde ff voordat ik dat doorhad waarvandaan het kwam.
Kunnen de bovenstaande mensen even melden wat hun steamnaam (of bij Jantje12345 de andere gegevens)is?quote:CheeseFrog, prestige 0, level 48, Steamnaam: *onbekend*
AlligatorNL, prestige 4, level 70, Steamnaam: *onbekend*
Jantje12345, prestige *onbekend*, level *onbekend*, Steamnaam: Zatox
PieterBas, Prestige 0, level 70, Steamnaam: *onbekend*
Er zou wat mij betreft wel animo zijn voor een website waarin naast wat je hierboven noemt, je ook je progress kan zien voor diverse achievements. Ik neem tijdens het gamen vaak de tijd niet om dit te bekijken, maar zou het wel willen zien vanaf bijvoorbeeld mijn laptopquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Even wat anders.. Zou er animo zijn voor een website waar je je eigen "gedeelte" hebt om jouw titles, emblems en progress van de achievements te showen?
Lees eens goed wat ik zeiquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Er zou wat mij betreft wel animo zijn voor een website waarin naast wat je hierboven noemt, je ook je progress kan zien voor diverse achievements. Ik neem tijdens het gamen vaak de tijd niet om dit te bekijken, maar zou het wel willen zien vanaf bijvoorbeeld mijn laptop
van mij hoef ik niet achievements te bekijken op een site. als ik het wil bekijken dan doe ik het wel ingame.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sitrep wordt echt zwaar onderschat. Inderdaad met een headset op kan je de vijanden horen alsof ze met klompen over een plaat aluminium stampen. Vooral op metalen trappen is het uber. Volgens mij worden je eigen voetstappen ook gedempt..
Ik zit nu op (ongeveer) 400/750 met sitrep.
Even wat anders.. Zou er animo zijn voor een website waar je je eigen "gedeelte" hebt om jouw titles, emblems en progress van de achievements te showen?
En om te kijken hoe jouw vrienden er voor staan? Dus dat ieder account een eigen deeplink krijgt naar zijn titles/emblems/achievementprogress?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
van mij hoef ik niet achievements te bekijken op een site. als ik het wil bekijken dan doe ik het wel ingame.
en ja, ik zal sitrep pro voorlopig nog wel gebruiken
ik hoef niet te weten hoe goed ze het doen. dat is iets wat ik alleen voor mezelf een beetje interessant vind. wat anderen aan het doen qua achievements zal diversiteit verpesten omdat heel veel mensen dan voor hetzelfde gaan. dan krijg je van die standaard dingen die worden vrijgespeeld omdat de beste van mw2 het ook hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En om te kijken hoe jouw vrienden er voor staan? Dus dat ieder account een eigen deeplink krijgt naar zijn titles/emblems/achievementprogress?
Maar heb je dit niet sowieso bij mensen met een beetje common sense? Besides.. Kan jij "de beste" opnoemen? Ik niet.. Er is geen ranking.. (behalve een paar halve tammen die CB doen)quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:32 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik hoef niet te weten hoe goed ze het doen. dat is iets wat ik alleen voor mezelf een beetje interessant vind. wat anderen aan het doen qua achievements zal diversiteit verpesten omdat heel veel mensen dan voor hetzelfde gaan. dan krijg je van die standaard dingen die worden vrijgespeeld omdat de beste van mw2 het ook hebben.
dus als ik super goed was () en ik heb bling, cold blooded en sit rep pro krijg je duizenden die hetzelfde nemen.
Het idee is leuk, maar ik denk dat het teveel werk is om bij te houden en mensen dat dus niet gaan doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sitrep wordt echt zwaar onderschat. Inderdaad met een headset op kan je de vijanden horen alsof ze met klompen over een plaat aluminium stampen. Vooral op metalen trappen is het uber. Volgens mij worden je eigen voetstappen ook gedempt..
Ik zit nu op (ongeveer) 400/750 met sitrep.
Ik zit dus te kijken of het mogelijk is om die data uit te lezen met een programma.. Maar of het mogelijk is, is vraag 2..quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar ik denk dat het teveel werk is om bij te houden en mensen dat dus niet gaan doen.
ik zit te weinig ingame om daar uitgebreid naar te kijken, als het voor de SP mogelijk is om het inzichtelijk te maken in steam. Zou het ook moeten kunnen voor de MP.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
van mij hoef ik niet achievements te bekijken op een site. als ik het wil bekijken dan doe ik het wel ingame.
Dat is je eigen stomme kutfoutquote:
Op zich wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inclusief clan aanmaken enzovoorts. Count me in!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En om te kijken hoe jouw vrienden er voor staan? Dus dat ieder account een eigen deeplink krijgt naar zijn titles/emblems/achievementprogress?
Kijk, klinkt goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich wel.
Kan eventueel ook nog wel voor webruimte zorgen
Voordeel van werken bij een webhostingbedrijfquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijk, klinkt goed.
Nu zoek ik nog iemand die een programma kan schrijven....
Wat moet dat programma doen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijk, klinkt goed.
Nu zoek ik nog iemand die een programma kan schrijven....
De lokaal benodigde data uploaden naar een online database.quote:
Wordt dat alleen lokaal opgeslagen eigenlijk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De lokaal benodigde data uploaden naar een online database.
- titles
- accolades
- emblems
- progresssie van achievements..
Het wordt gesynct naar de steamcloud. Maar voor het programma maakt het niets uit..quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wordt dat alleen lokaal opgeslagen eigenlijk?
Mooi zo. De schijf waar (o.a.) CoD op staat is gister overledenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het wordt gesynct naar de steamcloud. Maar voor het programma maakt het niets uit..
Au!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi zo. De schijf waar (o.a.) CoD op staat is gister overleden
Inderdaad, au. Al mijn games verdwenen, net als een klein fortuin aan ISO'squote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Au!
Al weet ik niet wat leidend is natuurlijk.. Het zou kunnen dat de info in de steamcloud puur voor vergelijking word gebruikt. Ik durf nl. niet te beweren of je nu nog wel je rank en shizzle hebt.
L2backupquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, au. Al mijn games verdwenen, net als een klein fortuin aan ISO's
Maar eens gaan schuiven met data, en dan eens kijken of alles behouden is
Dat is nog een van de probleempjes. Probeerde het bestand met wordpad te openen, maar er kwamen allemaal $##$%^@#&*#%^&$@#@$-tekentjes uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef Scorpie het volgende:
Maar Boot, hoe zit dat in elkaar dan, dat achievements bestand? Als het een beetje gangbaar formaat is kan je het redelijk makkelijk uit elkaar trekken.
Ja dan zal het wel binaire code zijn ofzo, die moeten we dan decompilen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is nog een van de probleempjes. Probeerde het bestand met wordpad te openen, maar er kwamen allemaal $##$%^@#&*#%^&$@#@$-tekentjes uit.
Kijk, en daar komt de programmatuur-schrijver in actie. Ik heb daar de ballen verstand van. Ik heb de visie, het idee en de andere kant moet door iemand opgepakt worden..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dan zal het wel binaire code zijn ofzo, die moeten we dan decompilen.
L2 Backup? Eerste googlehits zin Motorla meukquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L2backup
Ik heb mijn belangrijke data op een externe schijf staan. Nu moet die niet ook crashen, maar goed
Kom een keer op een LAN en ik stuur je wel een beetje pr0n toe, heb je die ook weer
Welja joh, laat mij maar zwoegen. Nou ik zal misschien vanavond eens kijken wat dat ding inhoudt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijk, en daar komt de programmatuur-schrijver in actie. Ik heb daar de ballen verstand van. Ik heb de visie, het idee en de andere kant moet door iemand opgepakt worden..
Klopt. Hem wilde ik idd ook al vragen om te kijken wat hij voor mij kan betekenen.. Alles leuk en aardig, maar de hostingkosten (en maakkosten) moeten als het ff kan er wel uitgehaald worden natuurlijk..quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welja joh, laat mij maar zwoegen. Nou ik zal misschien vanavond eens kijken wat dat ding inhoudt.
Jij had toch ook wat matties die aimbots enzo hadden gemaakt?
Pr0n: Checkquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
L2 Backup? Eerste googlehits zin Motorla meuk
Dit was een aparte interne schijf, mag op zich niet veel uitmaken.
Pr0n maak ik liever zelf.
Ja, ik ben een fokker met een sociaal leven, inculsief vrouwelijk schoon
Ga er maar van uit dat hosting gratis is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt. Hem wilde ik idd ook al vragen om te kijken wat hij voor mij kan betekenen.. Alles leuk en aardig, maar de hostingkosten (en maakkosten) moeten als het ff kan er wel uitgehaald worden natuurlijk..
Pr0n: Interwebz ftwquote:[..]
Pr0n: Check
Sociaal leven: Check
Vrouwelijk schoon: WiP
Laat ik het anders stellen.. Als ik (en mijn helpers) er centen mee kunnen verdienen, laat ik die kans niet liggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat hosting gratis is.
[..]
Pr0n: Interwebz ftw
Sociaal leven: Check
Vrouwelijk schoon: Check
Centen verdienen is nooit verkeerd inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen.. Als ik (en mijn helpers) er centen mee kunnen verdienen, laat ik die kans niet liggen.
Mijn pr0nteller staat inmiddels op de 1.1 Tb geloof ik
Ik heb 4 Tb en een 80 Gb SSD. Draait als een treinquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Centen verdienen is nooit verkeerd inderdaad.
Ik heb maar 1.55 terra. Of tenminste, min 300 Gb sinds gisterTotale ruimte that is.
Enig goed punt is dat ik nu zit te denken om weer eens een clean install te doen, en dan gelijk mijn SSD erin te proppen
Dat dedicated ding wat je vorig jaar gratis aan kan vragen bedoel je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb ook nog hosting, dus komt wel goed volgens mij.
Vuighe Twiekertquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb 4 Tb en een 80 Gb SSD. Draait als een trein
Behalve als DirectX crasht![]()
Ook, maar ik heb ook nog gewone webhosting, en ik heb een server thuis staan op een 50/5 lijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat dedicated ding wat je vorig jaar gratis aan kan vragen bedoel je?
Meen me te herinneren dat ik jou ook in dat topic gezien heb tenminste
Nicequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook, maar ik heb ook nog gewone webhosting, en ik heb een server thuis staan op een 50/5 lijn.
Binnen een half jaar is ons eigen datacenter afquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook, maar ik heb ook nog gewone webhosting, en ik heb een server thuis staan op een 50/5 lijn.
Beter pass je je shizzle eens door aan je matties!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Binnen een half jaar is ons eigen datacenter af
Gewone heb ik ook nog 3 pakketjes van trouwens, en dat dedi ding van vorig jaar
Eigenlijk best veel voor iemand die niet kan programmeren
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Eerst maar eens kijken of ik een gratis dedi kan krijgen in het datacenter over een tijdje, ga ik alles zelf wel hostenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter pass je je shizzle eens door aan je matties!
Gimme
Deal!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik een gratis dedi kan krijgen in het datacenter over een tijdje, ga ik alles zelf wel hosten
Geen probleem wat mij betreft! Hoop dat je inmiddels het probleem hebt gevonden/opgelost, anders is het inderdaad flink balen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens, ik wil me excuseren voor de aangebrande reactie in het vorige topic. Ik kan er gewoon niet tegen dat dat klote spel het uit het niets niet meer doet.
Dank voor jullie hulp in ieder geval.
Heb inmiddels 1809 kills met mijn Tar-21quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:25 schreef Blik het volgende:
zo, gisteren de Mastery voor M4A1 en de ACR gehaald. En heb nu eindelijk de M21 EBR unlocked. Ga nu maar eens Mastery halen met de Tar-21
de 2500 kills met de m4a1 heb ik binnen, ben nu bezig met de scar, zit nu op ongeveer 1900. Maar ik loop nogal wat achter met de headshots, dat gaat een stuk trager...quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb inmiddels 1809 kills met mijn Tar-21
Heb je de andere wapens al wel aangeraakt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:42 schreef Champy het volgende:
[..]
de 2500 kills met de m4a1 heb ik binnen, ben nu bezig met de scar, zit nu op ongeveer 1900. Maar ik loop nogal wat achter met de headshots, dat gaat een stuk trager...
Btw prestige 3 lvl 46
Even PM'en naar Bootjequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:04 schreef dikke_donder het volgende:
viel me op dat ik niet in de OP post sta.
Dikke_Donder, prestige 0, level 66 Steamnaam: Fragdummy
Nee. Ik weiger..quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even PM'en naar Bootje
Of hij moet in een goede bui zijn
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
Hij zet het iig in de goede volgorde en met dikgedrukt etc.
Zeker, vooral M4a1, scar, tar, eigenlijk alle full auto ar's, de P90 en de barrett, dus wel redelijk wat verschillende waar ik vrij veel mee heb gespeeld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je de andere wapens al wel aangeraakt?
Rgr.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:52 schreef Blik het volgende:
Doe je mij dan ook even updaten?
Blik, prestige 0, level 56 Steamnaam: Blikmeister
Hoe willen wij onze status bijwerken zonder modrechten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rgr.
Ik denk dat het btw handig is als mensen zelf hun status bijwerken. De naam toevoegen in de OP zal ik gewoon blijven doen, maar ik neem aan dat iedereen hier slim genoeg is om zijn status te kunnen updaten..?
Iedereen kan aanpassen. Alleen ff aanmelden op de wikiquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe willen wij onze status bijwerken zonder modrechten?
Ik wou al zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iedereen kan aanpassen. Alleen ff aanmelden op de wiki
/edit
De Wiki-OP that is. De forum-OP kan alleen de TS'er idd.
Bling Pro(grip en Red dot nu, waarvan Grip wel echt een must is), Stopping power(pro, ook heerlijk tegen UAV's en andere vliegende dingen) en commando pro, maar die 3e is inwisselbaar en wordt LS als ik die heb.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Nice scores.
RPD vind ik te traag, verder is die wel fijn... Misschien dat Sleight Of Hand Pro en Lightweight Pro helpen. Mag ik vragen met welke perks jij de RPD speelt?
Ik speel op het moment veel met SCAR om de marksmann VIII (987/1000) challenge te halen. Is daar nog weer een vervolg op? Die headshots gaan inderdaad wel trager...
gouden titels is 1000 headshots toch? Correct me if I'm wrong. Hoeveel ingame tijd heb je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een gast die ff met ons mee deed..
/edit oja, die ene death was door zijn eigen nuke
[ link | afbeelding ]
Mijn gouden titles.
Alle attachments unlocked. De HS-titles hebben een headshot-icoontje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:31 schreef Champy het volgende:
[..]
gouden titels is 1000 headshots toch? Correct me if I'm wrong. Hoeveel ingame tijd heb je?
WTF, wat een scorequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een gast die ff met ons mee deed..
/edit oja, die ene death was door zijn eigen nuke
[ link | afbeelding ]
Mijn gouden titles.
ik moet nog 7 kills met fmjquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik ook. Steam dood. Staat ook op t.net.
Net wanneer ik SCAR Mastery wou halen
Lol had ik ook net. Is niks met die files gebeurt verderquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:02 schreef Tha_Flash het volgende:
wtf is dit nou weer ? ben gewoon aan spelen en aan het einde van de game zegt het steam disconnected.
Alles uit, daarna weer opnieuw opgestart, krijg ik dit :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |