Rgr.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:52 schreef Blik het volgende:
Doe je mij dan ook even updaten?
Blik, prestige 0, level 56 Steamnaam: Blikmeister
Hoe willen wij onze status bijwerken zonder modrechten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rgr.
Ik denk dat het btw handig is als mensen zelf hun status bijwerken. De naam toevoegen in de OP zal ik gewoon blijven doen, maar ik neem aan dat iedereen hier slim genoeg is om zijn status te kunnen updaten..?
Iedereen kan aanpassen. Alleen ff aanmelden op de wikiquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe willen wij onze status bijwerken zonder modrechten?
Ik wou al zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iedereen kan aanpassen. Alleen ff aanmelden op de wiki
/edit
De Wiki-OP that is. De forum-OP kan alleen de TS'er idd.
Bling Pro(grip en Red dot nu, waarvan Grip wel echt een must is), Stopping power(pro, ook heerlijk tegen UAV's en andere vliegende dingen) en commando pro, maar die 3e is inwisselbaar en wordt LS als ik die heb.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Nice scores.
RPD vind ik te traag, verder is die wel fijn... Misschien dat Sleight Of Hand Pro en Lightweight Pro helpen. Mag ik vragen met welke perks jij de RPD speelt?
Ik speel op het moment veel met SCAR om de marksmann VIII (987/1000) challenge te halen. Is daar nog weer een vervolg op? Die headshots gaan inderdaad wel trager...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |