Dat heb ik nou altijd met Search&Destroyquote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
Heerlijke matchmaking weer, join ik een game die nagenoeg afgelopen is (7400 punten)
Dat ken ik ja. Zit je eindelijk in een party, dropt een van de groep tijdens het joinen van een game weer....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Parafernalia het volgende:
Vanavond één groot join drama samen met vrienden online
Nou blij toe dan. Ga eens lekker dromen over een potje Knifen in Quarry. Heb nu 3 uur achter elkaar HQ gespeeld en niet 1 keer Quarry, sucks!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:15 schreef BurnaBoy het volgende:
De aimbotters zijn allemaal over naar BF BC2![]()
COd mw2 is weer oud
Ik speel nu ook BF BC2.. Moet zeggen dat het op zich wel leuk is (scheuren met buggies etc) al is het niet te vergelijken met CoD MW2. CoD is gewoon een shooter op close - medium range. BC2 is close - large range. Verder is het koning om met een apache (mee) te vliegen. Ikzelf krijg dat ding net omhoog maar dan stort ie alweer neer...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:15 schreef BurnaBoy het volgende:
De aimbotters zijn allemaal over naar BF BC2![]()
COd mw2 is weer oud
VERRADER!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik speel nu ook BF BC2.. Moet zeggen dat het op zich wel leuk is (scheuren met buggies etc) al is het niet te vergelijken met CoD MW2. CoD is gewoon een shooter op close - medium range. BC2 is close - large range. Verder is het koning om met een apache (mee) te vliegen. Ikzelf krijg dat ding net omhoog maar dan stort ie alweer neer...
Verder het feit dat je teammates kan reviven is wel heerlijk.
Als ik terug moet denken aan een goede combinatie tussen die 2, kom je uit op RTCW: ET. Dát spel was echt DE shit!
Rustig maar hoor. Ik zal met enige regelmaat jouw ass nog even komen whoopen..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
VERRADER!
Grapje, heb hem besteld voor een mattie van mij, zal hem zelf ook wel kopen denk.
Inderdaad, gister met 3 man in een party, open je een lobby, komen er 2 wel in een game, de 3e weer niet, lobby closed, krijgt de volgende unable to connect, snap het niet. Hoe moeilijk is het om 3 man bij elkaar in 1 game te krijgen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:30 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Zit je eindelijk in een party, dropt een van de groep tijdens het joinen van een game weer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |