Najah je kan Spec Ops nog doen. Dat kan of in je eentje of in Coop, maar verder zijn er geen extra SP mappen nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef di0r1 het volgende:
Klopt het dat er weinig mappen zijn bij single player? Ik heb het spel in 7 uur en 30 minuten uitgespeeld...Is eindigde bij het museum. Er zijn niet meerdere mappen? En zo nee, kan ik meerdere mappen downloaden?
Wat kun je eingelijk in dat museum doen ? Nog nooit naar gekeken ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef di0r1 het volgende:
Klopt het dat er weinig mappen zijn bij single player? Ik heb het spel in 7 uur en 30 minuten uitgespeeld...Is eindigde bij het museum. Er zijn niet meerdere mappen? En zo nee, kan ik meerdere mappen downloaden?
Neem een 5770 die is goedkoop rond de 150 eutjes en werkt als een treinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:45 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb nu een Geforce 7900 GT/GTO, wat is een leuke videokaart als ik deze wil vervangen voor een normale prijs?
Moederbord is Asus A8N-E
Je houdt je titels gewoon, dus daarvoor maakt het niet uit, je kan hem dan wel opnieuw halen voor de xp.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik heb echt al bijna ontmogelijke challenges behaald, zelfs dictator (compleet magazijn van lmg in de vijand leegschieten zonder te missen) zit een kleine 20 uur in. dus no way dat ik die opnieuw ga halen
Heb nu ook maar 2gb en een AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ kan ik dan op high spelen met die nieuwe kaart?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:05 schreef afro het volgende:
[..]
Neem een 5770 die is goedkoop rond de 150 eutjes en werkt als een trein
Heb deze zelf ook als tussen stap gebruikt omdat ik nog even op nieuw moederboord moet wachten.
kansloos is het enige woord hiervoor...quote:Op maandag 15 maart 2010 09:22 schreef Tain het volgende:
Mappack voor MW2 gaat 15 euro kosten voor de 360
Ben benieuwd wat de prijs voor de pc gaat worden en of je niet bijna verplicht die pack moet kopen om nog een beetje normaal online te kunnen spelen.
Laat ze eerst maar eens een fatsoenlijk anti-cheatsysteem ontwikkelen..quote:Op maandag 15 maart 2010 09:22 schreef Tain het volgende:
Mappack voor MW2 gaat 15 euro kosten voor de 360
Ben benieuwd wat de prijs voor de pc gaat worden en of je niet bijna verplicht die pack moet kopen om nog een beetje normaal online te kunnen spelen.
Af en toe is het leuk om in discussie te gaan met die 12-jarige, gebrekking engels sprekende kneusjes en de rest van de server te laten zien hoe kansloos ze zijn(zelf lijken ze het nooit door te krijgen helaas). Maar meestal is het goed irritant.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef BugWorks het volgende:
Ik geniet er juist van als anderen op mij beginnen te zeuren van noob, cheater, etc. Speel de laatste tijd veel met GL en als perk one man army, 2 schoten dan steeds wisselen. Je wilt niet weten hoe vaak ik dan cheater naar me toe gegooid krijg, geweldig gewoon.
gisteren zo een gozer gehad tegenover me. 2x tuben, ff achter de muur en dan weer 2x en weer en weer. dat is gewoon niet leuk. buiten het feit dat hij mij bij elk schot totaal mistquote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef BugWorks het volgende:
Ik geniet er juist van als anderen op mij beginnen te zeuren van noob, cheater, etc. Speel de laatste tijd veel met GL en als perk one man army, 2 schoten dan steeds wisselen. Je wilt niet weten hoe vaak ik dan cheater naar me toe gegooid krijg, geweldig gewoon.
Part of the game. Live with it..quote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef afro het volgende:
ik heb zelf ook een pest hekel aan de noobtubers ze zijn zo schijt irritand.
Maar ik hou me bek altijd daarover ik ben zelf ook zo scheef als wat maar met een shotgun
raak ik altijd wel en me K;D ratio is daardoor meestal positief.
Cheater-noobsquote:Op maandag 15 maart 2010 14:23 schreef PieterBas het volgende:
Het moet niet gekker worden.. Ik begin zelfs positief te spelen..
Vond het laatst prachtig dat een stel Engelsen onze "clan" uitscholden voor cheaters, omdat zij zelfs zo dom waren met zijn drieën naar buiten te stormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |