Jup, dat is gewoon echt storend want je moet er dan weer en masse uit. Tenminstje, de party leader moet als eerste want anders moet je elkaar weer joinen etc.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Inderdaad, gister met 3 man in een party, open je een lobby, komen er 2 wel in een game, de 3e weer niet, lobby closed, krijgt de volgende unable to connect, snap het niet. Hoe moeilijk is het om 3 man bij elkaar in 1 game te krijgen...
Of dat de game begint te shuffelen en ieder party member opeens in een andere server zit, dat is ook altijd leuk. Heb het zelfs wel eens gehad dat ik dan leavde en in een compleet andere party zat...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Inderdaad, gister met 3 man in een party, open je een lobby, komen er 2 wel in een game, de 3e weer niet, lobby closed, krijgt de volgende unable to connect, snap het niet. Hoe moeilijk is het om 3 man bij elkaar in 1 game te krijgen...
Herkenbaar, ik had ineens 3 onbekende lui in mijn party...Fransen notabenequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef bigbass het volgende:
[..]
Of dat de game begint te shuffelen en ieder party member opeens in een andere server zit, dat is ook altijd leuk. Heb het zelfs wel eens gehad dat ik dan leavde en in een compleet andere party zat...
Dat heb ik nog nooit gehad, vreemden in mijn party. Maar inderdaad, dat hele party systeem is bugged. Ook dat als ik de melding krijg lobby closed, andere in mijn party unable to connect en de 3e waiting for party leader, terwijl we in een party een game aan het zoeken zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik had ineens 3 onbekende lui in mijn party...Fransen notabene
zeker ja, ik ook, maar zeiken over foutjes is makkelijker en leuker dan de leuke dingen belichtenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:19 schreef Champy het volgende:
[..]
On a side note: voor de rest vermaak ik me nog steeds wel met deze game
Grafisch geweld zal er niet veel mee te maken hebben denk ik, de graphics worden gewoon client side geregeld lijkt me. Iemand die alles hoog heeft staan heeft geen beter internet nodig dan iemand met alles low.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
Goh dus connectieproblemen zijn niet alleen Steam gerelateerd maar eerder een inherent onderdeel van online spellen met te veel grafisch geweld?
De meeste irakmomentjes met humvee's, zijn die met een bermbom en een grote boemquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oja, en een "irak-momentje".. Kwam een humvee aanrijden. Ik snipte van grote afstand zo de bestuurder door zijn blije bakkus
Precies. Het gaat hier puur om het hosting-systeem. Graphics etc. worden gewoon local gerenderd etc. dus dat heeft geen invloed op de verbinding.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
Grafisch geweld zal er niet veel mee te maken hebben denk ik, de graphics worden gewoon client side geregeld lijkt me. Iemand die alles hoog heeft staan heeft geen beter internet nodig dan iemand met alles low.
Dat is ook zo, waarom is het dan toch zo moeilijk als je in 1842 al Doom 2 via de printerserver met 16 man kon spelen waarom kun je dan anno 2010 niet met 16 man normaal CoD6 spelen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Precies. Het gaat hier puur om het hosting-systeem. Graphics etc. worden gewoon local gerenderd etc. dus dat heeft geen invloed op de verbinding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |