abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78658181
Ik heb een Italiaanse vriendin in oktober 1500 euro geleend. Ze ging verhuizen en had daarvoor geld nodig maar haar werkgever wilde het haar niet voorschieten. Ze zat allang met de wens te gaan verhuizen en had een mooi nieuw huis gevonden en dus heb ik haar het geld geleend.

Ze had me beloofd me het geld in januari terug te zullen geven. Ik heb bij het overmaken van het geld een documentje opgesteld waarin staat dat ik haar 1500 euro heb geleend en dat zij dat voor 1 februari aan mij moest terugbetalen. Dit is door ons beiden ondertekend.

In januari had ik het geld nog niet terug, en in februari ook niet. De laatste keer dat ik haar sprak was 2 weken terug, toen ze me beloofde dat het allemaal snel rond zou zijn. Niets meer van gehoord.

Ik heb het geld niet direct nodig maar over een paar maanden dus wel.

Heb ik het met zelf opgestelde documentje een poot om op te staan? In het document staat niet vermeld wat er gebeurt als ze me niet voor 1 februari terugbetaalt, alleen dat ze het op die datum moet hebben terugbetaald.

Verder is er wellicht een bijkomende complicatie, ze had op dat moment problemen met haar rekening en heeft me het geld over laten maken op de rekening van een vriendin van haar van wie ze toen het geld heeft gekregen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_78658314
tvp
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:09:20 #3
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_78658333
ik denk dat je na je geld kan fluiten.. nja sterker nog weet het wel zeker s6 ermee
pi_78658451
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb een Italiaanse vriendin in oktober 1500 euro geleend. Ze ging verhuizen en had daarvoor geld nodig maar haar werkgever wilde het haar niet voorschieten. Ze zat allang met de wens te gaan verhuizen en had een mooi nieuw huis gevonden en dus heb ik haar het geld geleend.

Ze had me beloofd me het geld in januari terug te zullen geven. Ik heb bij het overmaken van het geld een documentje opgesteld waarin staat dat ik haar 1500 euro heb geleend en dat zij dat voor 1 februari aan mij moest terugbetalen. Dit is door ons beiden ondertekend.

In januari had ik het geld nog niet terug, en in februari ook niet. De laatste keer dat ik haar sprak was 2 weken terug, toen ze me beloofde dat het allemaal snel rond zou zijn. Niets meer van gehoord.

Heb ik het met zelf opgestelde documentje een poot om op te staan? In het document staat niet vermeld wat er gebeurt als ze me niet voor 1 februari terugbetaalt, alleen dat ze het op die datum moet hebben terugbetaald.

Verder is er wellicht een bijkomende complicatie, ze had op dat moment problemen met haar rekening en heeft me het geld over laten maken op de rekening van een vriendin van haar van wie ze toen het geld heeft gekregen.
Dit riekt naar je reinste oplichting :-)
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:11:49 #5
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_78658502
Geld uitlenen aan vrienden...
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_78658503
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef donthate het volgende:
ik denk dat je na je geld kan fluiten.. nja sterker nog weet het wel zeker s6 ermee
Of er voor fluiten ?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:17:15 #7
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_78658900
Oei... dat is dus geen echte vriendin. Ik weet niet of je met je document ergens komt, maar ik zou haar serieus stalken totdat je je geld hebt. Bel haar op, ga elke dag langs, eis op alle mogelijke manieren dat je het terugkrijgt!
pi_78658926
Geen probleem, gewoon wekelijks in natura uit laten betalen het komende jaar.

Of is ze verhuisd naar Italie?
pi_78658962
De vraag is hoever je voor dat geld wil gaan.
Als dat document in orde is dan zal de rechter je gelijk geven.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:21:05 #10
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_78659146
Is het geen mogelijkheid om haar te vertellen dat je je anders gedwongen ziet de vordering over te doen aan een schuldeiser?
Life is what you make it.
pi_78659210
Heb je haar op zijn minst wel mogen neuken?
Kom je hier vaker, of loop je stage?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:23:07 #12
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_78659290
Maffia.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_78659619
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Schanulleke het volgende:
Is het geen mogelijkheid om haar te vertellen dat je je anders gedwongen ziet de vordering over te doen aan een schuldeiser?
TS is al schuldeiser.
pi_78659818
Wees blij met dat documentje.. Ik heb datzelfde met een familielid + halve bedreigingen als ik er werk van maak, maar dan voor ¤ 500,- en zonder document.. Tsjah, zo leer je mensen kennen .

Gewoon ff advies inwinnen bij de rechtswinkel.. Ook al schrijf je het op een servet, zolang het maar zwart op wit staat.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_78661000
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef Bassfly het volgende:
Geen probleem, gewoon wekelijks in natura uit laten betalen het komende jaar.

Of is ze verhuisd naar Italie?
Zij woont in Italië maar ze is van Zuid-Amerikaanse afkomst, ik weet eigenlijk niet zeker of ze ook al Italiaans staatsburger is. Ik heb het geld van mijn rekening in NL overgemaakt naar de rekening van haar vriendin in Italië.

Eerst vroeg ze me het via Western Union over te maken, dat heb ik geweigerd.

In dit documentje staat (in het Italiaans): "Door middel van dit document wordt vastgesteld dat (naam vriendin) woonachtig op (adres vriendin) 1500 euro heeft geleend van (JohnDDD), woonachtig op (adres JohnDDD). Dit bedrag zal zo snel mogelijk maar in elk geval niet na 1 februari 2010 worden terugbetaald."

Daaronder staan datum, naam en handtekening van allebei.

Ik ken haar nu anderhalf jaar en heb haar leren kennen als iemand die in persoonlijke kring zeker als het om relaties gaat gemakkelijk leugentjes vertelt, maar een oplichtster lijkt ze me zeker niet.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:49:16 #16
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_78661125
Je HAD gewoon een dure hoer als vriendin! Fluiten naar je centen vriend!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_78662480
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:46 schreef JohnDDD het volgende:
Eerst vroeg ze me het via Western Union over te maken, dat heb ik geweigerd.
HIer haak ik af. TS is of een erg slechte trol of verschrikkelijk naief (in dat laatste geval, mag ik dan ook een italiaanse vriendin van je zijn??)
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:26:17 #18
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_78663337
De vraag is meer of je de situatie eerst nog als vrienden wilt oplossen. Als dat geen issue meer voor je is, dan kun je je geld vrij makkelijk terugvorderen. De "complicatie" lijkt me geen juridisch probleem.

Je hoeft het niet te doen omdat je al een termijn in het contract hebt gesteld, maar ik zou haar nog één keer (schriftelijk) aanmanen om het geld voor een bepaalde datum over te maken. Zet er ook bij dat je vanaf die datum de wettelijke rente gaat rekenen (hoewel je dat technisch al vanaf 1 februari kan, wil dat nog wel eens afschrikken/helpen).

Als je op die datum je geld nog niet hebt, dan dagvaard je haar gewoon. Grote kans dat ze niet in het geding verschijnt, waardoor je vordering automatisch toegewezen wordt. En met dat vonnis kun je gewoon beslag laten leggen en zo, ook in Italië.

Wil er wel even bij zeggen dat ik geen deskundige op het gebied van internationaal privaatrecht ben.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_78663536
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De vraag is meer of je de situatie eerst nog als vrienden wilt oplossen. Als dat geen issue meer voor je is, dan kun je je geld vrij makkelijk terugvorderen. De "complicatie" lijkt me geen juridisch probleem.

Je hoeft het niet te doen omdat je al een termijn in het contract hebt gesteld, maar ik zou haar nog één keer (schriftelijk) aanmanen om het geld voor een bepaalde datum over te maken. Zet er ook bij dat je vanaf die datum de wettelijke rente gaat rekenen (hoewel je dat technisch al vanaf 1 februari kan, wil dat nog wel eens afschrikken/helpen).

Als je op die datum je geld nog niet hebt, dan dagvaard je haar gewoon. Grote kans dat ze niet in het geding verschijnt, waardoor je vordering automatisch toegewezen wordt. En met dat vonnis kun je gewoon beslag laten leggen en zo, ook in Italië.

Wil er wel even bij zeggen dat ik geen deskundige op het gebied van internationaal privaatrecht ben.
Bedankt, dit is een erg nuttig antwoord.

Ik wil het graag als vrienden oplossen, maar ik ken haar nog niet lang en dus ga ik zelf uiteindelijk wel voor: als mijn geld op is (heb in één keer een wat geld voor het hele jaar gekregen) en ik het nodig heb, wil ik het dus wel terugzien en anders zal ik er inderdaad werk van maken.
pi_78663651
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef anboni het volgende:

[..]

HIer haak ik af. TS is of een erg slechte trol of verschrikkelijk naief (in dat laatste geval, mag ik dan ook een italiaanse vriendin van je zijn??)
In Italië zijn dat soort dingen nog wel redelijk gebruikelijk. Zij had op dat moment naar eigen zeggen een of ander probleem met haar rekening waardoor ze het niet op haar eigen rekening kon ontvangen. Western Union kwam voor mij sowieso niet goed uit omdat ik in de UK zit en ik niet eerst het geld wilde hoeven omwisselen. Verder leek het me qua verhalen over WU ook geen goed plan. Uiteindelijk heeft ze dus wel toegestemd met de betaling op de rekening van die vriendin.

(Had trouwens ook nog wat voeten in aarde, heb zelf nog een godsgruwelijke moeite moeten doen om een BIC-code te vinden bij die IBAN code, in Italië hebben ze daar nog nooit van gehoord)
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:41:09 #21
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_78664077
Waarschijnlijk dat ik je woorden in het verkeerde perspectief plaats, maar je hebt een godsgruwelijke moeite moeten doen om haar 1500 euro te geven, je kent haar nog niet lang, je hebt haar nu al twee weken niet meer gesproken, en van hetgeen wat op papier staat weet je niet in hoeverre het rechtsgeldig is.
Oh, en ze vertelt gemakkelijk kleine leugentjes in relationele sfeer.

Er zal vast een hele goede reden voor zijn dat je het toch hebt gedaan, en die hoef je hier van mij niet te melden, maar laat ik zeggen dat ik waarschijnlijk niet de enige ben die in jouw situatie niet onvoorwaardelijk dezelfde keuzes zou hebben gemaakt als jij...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_78665476
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:27 schreef jeroen25 het volgende:
TS is al schuldeiser.
Schanulleke doelt waarschijnlijk op een schuldeiser die beschikt over ietwat doorslaggevender, dan wel steekhoudender argumenten.
pi_78665737
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
Schanulleke doelt waarschijnlijk op een schuldeiser die beschikt over ietwat doorslaggevender, dan wel steekhoudender argumenten.
Als TS kiest voor cessie dan heeft degene die de vordering koopt geen betere of slechtere argumenten dan TS.
Hoogstens is een ander vasthoudender dan TS (wil zijn) bij het innen van de schuld .
pi_78665905
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:23 schreef jeroen25 het volgende:
Als TS kiest voor cessie dan heeft degene die de vordering koopt geen betere of slechtere argumenten dan TS.
Hoogstens is een ander vasthoudender dan TS (wil zijn) bij het innen van de schuld .
'Doorslaggevend' en 'steekhoudend' bedoelde ik letterlijk.
Oftewel; tussen de regels door laten doorschemeren dat je de vordering uit handen hebt gegeven aan een partij die een flinke portie lichamelijk geweld niet schuwt.
(en da's tevens hoe ik de oorspronkelijk post van Schanulleke interpreteer.
Maar het zou ook mijn zieke inborst kunnen zijn die me parten speelt, in deze...)
pi_78666008
Je bedoelt Johnny's Incasso?
pi_78666107
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:33 schreef jeroen25 het volgende:
Zoiets ja.
Ik zou er alleen minder spelfouten aan vuil maken. Mij teveel moeite...
pi_78666233
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:33 schreef jeroen25 het volgende:
Ik dacht eerder aan Big Frank

[ Bericht 6% gewijzigd door r_one op 03-03-2010 00:51:24 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:45:54 #28
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_78666254
1 - Bwhahahaha. Je bent gebruikt.
2 - Overmaken vanuit Italië kan even duren. Iets van 3 weken duurde het bij mij.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_78671237
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:41 schreef HenryHill het volgende:Er zal vast een hele goede reden voor zijn dat je het toch hebt gedaan, en die hoef je hier van mij niet te melden, maar laat ik zeggen dat ik waarschijnlijk niet de enige ben die in jouw situatie niet onvoorwaardelijk dezelfde keuzes zou hebben gemaakt als jij...
Beh ze vroeg me erom, ik beschouw haar als een vriendin en daarom vond ik dat ik geen nee kon zeggen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:21:57 #30
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_78676685
ene meneer Teeuwen had hier wel een paar uitspraken over gedaan die hout sneden, of beter gezegt, snijden....

Enigeverschil is dat de ene wat duurder is dan de ander....

We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_78681364
Huur een advocaat in of laat het haar in natura terug betalen.

Slotje.
pi_78681531
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Huur een advocaat in of laat het haar in natura terug betalen.

Slotje.
Ik las "Sletje"
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_78681674
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik las "Sletje"
Tja je leest waar je aan denkt he.

Mwhuhaha.. *ahem*.
Maar goed zij leent 1500 euro en geeft niks terug.. tja.. ik blijf bij wat ik schreef.

dus sle..slotje.
pi_78682522
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

In Italië zijn dat soort dingen nog wel redelijk gebruikelijk. Zij had op dat moment naar eigen zeggen een of ander probleem met haar rekening waardoor ze het niet op haar eigen rekening kon ontvangen.
Ik heb nog een mailtje in mijn inbox uit Nigeria waar je 10 miljoen mee kunt verdienen, je hoeft alleen maar even je bankrekeningnummer, handtekening en een kopietje van je paspoort te mailen. Zal ik hem even aan je doorsturen?

Serieus, je bent wel erg naief hoor. Je kent haar nu anderhalf jaar, dus toendertijd kende je haar een jaar en wist je dat ze leugenachtig was en dan geef je haar 1500 euro? En hoe werkt dat precies dat zij in Italie woont, uit Zuid-Amerika komt, jij in Engeland woont en jullie vrienden zijn? Op wat voor manier ben je dan vrienden eigenlijk, dat je vond dat je geen nee kon zeggen tegen haar?
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 15:26:14 #35
155227 crew  Guppy
dus
pi_78684718
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:33 schreef thomaster het volgende:

[..]

Ik heb nog een mailtje in mijn inbox uit Nigeria waar je 10 miljoen mee kunt verdienen, je hoeft alleen maar even je bankrekeningnummer, handtekening en een kopietje van je paspoort te mailen. Zal ik hem even aan je doorsturen?

Serieus, je bent wel erg naief hoor. Je kent haar nu anderhalf jaar, dus toendertijd kende je haar een jaar en wist je dat ze leugenachtig was en dan geef je haar 1500 euro? En hoe werkt dat precies dat zij in Italie woont, uit Zuid-Amerika komt, jij in Engeland woont en jullie vrienden zijn? Op wat voor manier ben je dan vrienden eigenlijk, dat je vond dat je geen nee kon zeggen tegen haar?
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd, en TS heeft er ook niet zoveel aan.

Is TS al naar een juridisch loket of zo geweest?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:31:13 #36
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78684915
tvp
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78685870
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:33 schreef thomaster het volgende:
Ik heb in Italië gewoond. In die tijd dat ik daar woonde zagen we elkaar regelmatig, meerdere keren per week. Verder had ze me bij haar thuis uitgenodigd en ben ik toen ik al in Engeland woonde vlak voor dat ze me om een lening vroeg een aantal dagen bij haar blijven logeren.

P.S. In seks ben ik niet geïnteresseerd.
pi_78686710
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is een beetje mosterd na de maaltijd, en TS heeft er ook niet zoveel aan.

Is TS al naar een juridisch loket of zo geweest?
Mosterd na de maaltijd, maar wel een wijze levensles voor het geval hij het zelf nog niet doorhad.
pi_78688820
Ik kan me voorstellen dat je juridische stappen overweegt. Daarbij is zeer de vraag of Nederlands recht überhaupt van toepassing is en of de Nederlandse rechter bevoegd is.

Jouw vriendin (gedaagde) heeft de Italiaanse nationaliteit en is woonachtig in Italië. Zelf woon je in Groot-Brittannië. Het contract bepaalt niets over eventuele recht- en forumkeuze en is opgesteld in het Italiaans.

Het meest waarschijnlijk lijkt mij dat een procedure gevoerd dient te worden voor de bevoegde Italiaanse rechter en de zaak behandeld wordt naar Italiaans recht. Buiten deze gecompliceerde situatie overstijgen de juridische kosten in dat geval ruimschoots de € 1.500,= welke je niet integraal zal kunnen verhalen op jouw vriendin.

Met de informatie die je hebt gegeven ziet het ernaar uit dat je je verlies moet nemen indien minnelijke pogingen niet resulteren in betaling door haar.
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:23:18 #40
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_78692621
Als je zelf het contract heb opgesteld en niet ermee naar een notaris bent gegaan, ben je basically screwed. Ik heb dat ook gedaan namelijk. Wel met een kleiner bedrag maar goed, naar mijn geld kon ik mooi fluiten, want zelf een contractje opstellen is gewoonweg niet genoeg. En dat zal nog gecompliceerder worden omdat zij in Italië woont en jij in UK. Niet meer doen dus!!
Geek is the new Chique
pi_78693315
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:48 schreef Centric het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je juridische stappen overweegt. Daarbij is zeer de vraag of Nederlands recht überhaupt van toepassing is en of de Nederlandse rechter bevoegd is.

Jouw vriendin (gedaagde) heeft de Italiaanse nationaliteit en is woonachtig in Italië. Zelf woon je in Groot-Brittannië. Het contract bepaalt niets over eventuele recht- en forumkeuze en is opgesteld in het Italiaans.

Het meest waarschijnlijk lijkt mij dat een procedure gevoerd dient te worden voor de bevoegde Italiaanse rechter en de zaak behandeld wordt naar Italiaans recht. Buiten deze gecompliceerde situatie overstijgen de juridische kosten in dat geval ruimschoots de � 1.500,= welke je niet integraal zal kunnen verhalen op jouw vriendin.

Met de informatie die je hebt gegeven ziet het ernaar uit dat je je verlies moet nemen indien minnelijke pogingen niet resulteren in betaling door haar.
Waarom kan ik die gerechtelijke kosten niet op haar verhalen als zij veroordeeld zou worden tot terugbetaling van de schuld? Ik ben zelf overigens officieel woonachtig in NL maar studeer tijdelijk in de UK en woon daar inderdaad ook, maar ben ingeschreven in NL.

Waarom zou mijn documentje niet geldig zijn, het is toch door beiden ondertekend? Gebeurde dat vroeger ook niet vaak, dat mensen een schuldbekentenis ondertekenden bij een lening tussen mensen onderling?

Verder vraag ik me af of de mensen die hier zo hard lopen te schreeuwen dat ik stom ben geweest en mijn geld kwijt ben zelf dan hun vriendin een NEE hadden verkocht. Dan is je vriendschap toch meteen naar de kloten? (Dat is ie nu ook maar goed dat had ik niet kunnen weten).
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:50:09 #42
291167 OMGitsNoelle
pi_78693602
Lieve John: als jouw vriendschap naar de klote gaat omdat jij haar geen ¤1,500 wilt lenen, dan is het geen vriendschap.

En: tegenwoordig werkt het niet meer zo dat je zomaar zelf een documentje kan maken met handtekening, dat het dan geldig is. Dat moet je doen bij een notaris...

EDIT: als een vriend/vriendin van mij verwacht dat ik ze zomaar (zoveel) geld leen, en ik dan nee zeg en ze vervolgens boos worden, dan mag je mooi uit mijn leven wandelen. Ik geef je nog 5 euro mee voor een lunchpakketje.
Geek is the new Chique
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:55:34 #43
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_78693808
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef OMGitsNoelle het volgende:

En: tegenwoordig werkt het niet meer zo dat je zomaar zelf een documentje kan maken met handtekening, dat het dan geldig is. Dat moet je doen bij een notaris...

Toch is dit wel het geval. En zelfs een documentje hoeft niet; een mondelinge overeenkomst is ook geldig (alleen vaak wat lastig te bewijzen als de wederpartij liegt).

Het zou ook wat zijn als ik elke keer als ik een overeenkomst sluit naar de notaris zou moeten.
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:58:41 #44
291167 OMGitsNoelle
pi_78693931
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Toch is dit wel het geval. En zelfs een documentje hoeft niet; een mondelinge overeenkomst is ook geldig (alleen vaak wat lastig te bewijzen als de wederpartij liegt).

Het zou ook wat zijn als ik elke keer als ik een overeenkomst sluit naar de notaris zou moeten.
Laat me het dan wat beter uitleggen: als vriendin van TS ontkent dat het haar handtekening is (dus liegt) heeft hij geen poot om op te staan. Is mij ook gebeurd.
Geek is the new Chique
pi_78694291
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:42 schreef JohnDDD het volgende:
Verder vraag ik me af of de mensen die hier zo hard lopen te schreeuwen dat ik stom ben geweest en mijn geld kwijt ben zelf dan hun vriendin een NEE hadden verkocht. Dan is je vriendschap toch meteen naar de kloten? (Dat is ie nu ook maar goed dat had ik niet kunnen weten).
Nu even voor alle duidelijkheid was/is het een vriendin of je vriendin? Bij je kan ik me het nog een beetje voorstellen, maar bij een vriendin zou ik het niet doen tenzij ik donders goed wist hoe het zou lopen en dan hoefde er ook geen contractje bij te komen.

en verder:
quote:
als jouw vriendschap naar de klote gaat omdat jij haar geen ¤1,500 wilt lenen, dan is het geen vriendschap.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:09:13 #46
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_78694395
Ik weet niet of je perse naar een notaris had gemoeten.
Was misschien wel handig geweest om een regeltje toe te voegen dat Nederlands recht wordt gehanteerd en een eventuele zaak voor Nederlandse rechtbank wordt uitgevochten. (Ik kom dat op Amerikaanse sites nogal eens tegen).

Ik hoop dat je vriendin snel haar zaakjes op orde heeft zodat ze je alsnog kan terugbetalen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:10:13 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78694430
ik zou haar opzoeken en haar schaambeen breken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_78694709
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:31:47 #49
291167 OMGitsNoelle
pi_78695409
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou haar opzoeken en haar schaambeen breken.
tee-hee
Geek is the new Chique
pi_78696632
Beh deze meid had al 2 maanden de termijn van het huurcontract overschreden en dreigde op straat te worden gezet. Ze had net een ander huis gevonden maar kon de verhuizing dus niet betalen. Ze heeft me gezegd dat als ze het geld niet zou krijgen dat ze dan niet kon verhuizen en dan misschien geen plek meer had om te wonen. Bovendien zei ze dat ze me in december of januari terug kon betalen met haar dertiende maand en die van haar moeder. Het zat mij ook niet helemaal lekker maar als het opnieuw gebeurt zou ik waarschijnlijk weer hetzelfde doen, je wilt iemand toch uit de brand helpen...
pi_78697266
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef JohnDDD het volgende:
Beh deze meid had al 2 maanden de termijn van het huurcontract overschreden en dreigde op straat te worden gezet. Ze had net een ander huis gevonden maar kon de verhuizing dus niet betalen. Ze heeft me gezegd dat als ze het geld niet zou krijgen dat ze dan niet kon verhuizen en dan misschien geen plek meer had om te wonen. Bovendien zei ze dat ze me in december of januari terug kon betalen met haar dertiende maand en die van haar moeder. Het zat mij ook niet helemaal lekker maar als het opnieuw gebeurt zou ik waarschijnlijk weer hetzelfde doen, je wilt iemand toch uit de brand helpen...
Ik had hetzelfde gedaan hoor. Zonde dat (als het echt zo is) iemand je goeed vertrouwen zo schaadt...
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:21:11 #52
291167 OMGitsNoelle
pi_78698153
quote:
Sorry maar dat is dan niet mijn probleem. Al is het een vriend/vriendin, ze zoeken het maar bij familie of partners. Ik ga ze geen geld lenen, misschien ook omdat ik het toentertijd ook heb gedaan en achteraf spijt heb. Ik heb ervan geleerd. Ik hoop in de eerste plaats dat je gewoon je geld terug krijgt en in de tweede plaats, mocht je het niet krijgen, dat je ervan geleerd hebt.
Geek is the new Chique
pi_78698441
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

Sorry maar dat is dan niet mijn probleem. Al is het een vriend/vriendin, ze zoeken het maar bij familie of partners. Ik ga ze geen geld lenen, misschien ook omdat ik het toentertijd ook heb gedaan en achteraf spijt heb. Ik heb ervan geleerd. Ik hoop in de eerste plaats dat je gewoon je geld terug krijgt en in de tweede plaats, mocht je het niet krijgen, dat je ervan geleerd hebt.
Ik krijg het denk ik wel hoor, en anders zorg ik wel dat ik het krijg.
pi_78699092
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef JohnDDD het volgende:
That sounds dark and twisted... TVP voor de maffiapraktijken

ik hoefde al geen tvp meer te plaatsen
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:40:10 #55
291167 OMGitsNoelle
pi_78703023
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Goedzo, iig succes ermee.
Geek is the new Chique
pi_78703081
Bedankt.
pi_78703661
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde gedaan hoor. Zonde dat (als het echt zo is) iemand je goeed vertrouwen zo schaadt...
Zorg in elk geval dat haar moeder ook van de deal op de hoogte is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:49:32 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78703758
quote:
ingepalmd, ingepakt, aan je taas getrokken en een ervaring rijker.

een ervaring die hopelijk meer waard is dan deze lousy 1500 euro. denk overigens wel dat je het geld ooit terug gaat zien. want 1500 euro lenen, wekt ook wel wat medelijden. zelfs voor de geharde oplichster.
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:43:43 #59
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78726488
Ik krijg ook nog dik 800 (als het eerder geen 900 is) euro van m'n Turkse ex!
Ook niks meer van gehoord...

En als ik begon aan te dringen via mail of brief liet ze niks weten, ook termijnen liepen gewoon voorbij.
Pas bij een dreigement pikante foto's online te zetten als ze niet zou terug betalen kreeg ik een reactie via email dat ze mij had aangegeven bij de politie wegens chantage!
En als ik aan zou dringen dat ze dan een advocaat in Nederland zou inschakelen

Briljant... madam kan niet eens de tijd en moeite nemen om mij mijn geld terug te betalen maar wel de moeite nemen om allerlei instanties in te schakelen om maar niet te hoeven terug te betalen, gedurende de relatie was ze ook al zo: waarom iets makkelijk doen als het ook moeilijk kan!

Die lui op dat politiebureau moeten wel gelachen hebben:
Agentje "Ooh dus u beweerd dat u gechanteerd wordt door uw ex uit Nederland"
Zij "Ja"
Agentje "En waarom dan wel"
Zij "Ja ik moet hem nog geld terug betalen"
Agentje waarschijnlijk " "

Als reactie op haar mail heb ik maar gestuurd dat ik alle documentatie van de aanklacht tegemoet zie.
En dat ik de foto's maar niet online zet want ik geen zin heb in alle heisa en het liefst ook niet eens een aanklacht want dan moet ik er alleen maar tijd en moeite insteken in een bodemloze put!
Heb haar vermeld dat dat de laatste keer is dat ik er iets over gehoord en gemerkt heb. Heb haar gefeliciteerd met de 800 euro die ik waarschijnlijk toch niet meer terug zie!
Ik heb haar laten weten dat ik graag van haar documentatie zou willen van de aanklacht en de annulering daarvan aangezien ik het geld nu toch niet meer terug kan krijgen (zonder bijna letterlijk slag of stoor) en dat ik haar anders een prettige droom wens!
En heb vermeld dat ze een dure hoer is!

Inmiddels 2 maanden later niks meer ervan gehoord, nu weet ik dat de post vanuit Turkije nog uitgevonden moet worden maar het zal er wel op neer komen dat madam fijn kan dromen en 800+ euro rijker is door mij!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78730740
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef nils7 het volgende:
Inmiddels 2 maanden later niks meer ervan gehoord, nu weet ik dat de post vanuit Turkije nog uitgevonden moet worden maar het zal er wel op neer komen dat madam fijn kan dromen en 800+ euro rijker is door mij!
Hoogste tijd om die pics dus te posten!
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:57:22 #61
48120 nicoco
Drie keer links is ook rechts.
pi_78734077
ja! wij willen foto's! tevens tvp
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:09:48 #62
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78737230
Heheheh zouden jullie wel willen hé
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:20:34 #63
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_78740060
Niet om te zeuren, maar het is ook niet slim om met zoiets te gaan dreigen. Ook niet, of juist niet, als je helemaal gelijk hebt.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:34:33 #64
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78740560
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Niet om te zeuren, maar het is ook niet slim om met zoiets te gaan dreigen. Ook niet, of juist niet, als je helemaal gelijk hebt.
Dat weet ik ook wel alleen netjes vragen hielp niet
N/A
pi_78740645
Ik zou er naartoe gaan

Je kent er toch wel of is het een internet liefde?
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:20:28 #66
3542 Gia
User under construction
pi_78742345
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
of is het een internet liefde?
Was ook mijn eerste gedachte.
Was gisteren, dacht ik, een item van op tv. Hoe dom kun je zijn!
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:11:46 #67
78918 SeLang
Black swans matter
pi_78744850
Kwijt
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_78744883
Wat koste het per wip?
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:25:26 #69
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78748517
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou er naartoe gaan

Je kent er toch wel of is het een internet liefde?
Nee heb er gestudeerd en in totaal zelfs een half jaar samengewoond
N/A
pi_78748555
Dan zou ik er sws naar toe gaan
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:30:13 #71
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78748783
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zou ik er sws naar toe gaan
En dan?
Kost me nog eens bijna 300 euro en een hotel waarschijnlijk... ze werkt niet en haar ouders hebben ook geen luis om dood te doen!
Dus als ze het nu al niet geeft dan ook niet vrees ik!
N/A
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:33:57 #72
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_78748973
Nooit geld uitlenen aan vrienden en familie. Als je het wel doet, reken er dan niet op dat het terug komt.
I am not impressed by your performance
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:35:49 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78749075
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nee heb er gestudeerd en in totaal zelfs een half jaar samengewoond
ben jij ts?
of ben je gewoon zo'n ordinaire topic-piraat? zo'n vieze teek?
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:06:51 #74
279329 GSP
pi_78750642
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben jij ts?
of ben je gewoon zo'n ordinaire topic-piraat? zo'n vieze teek?
een teek?
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:16:00 #75
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_78751030
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef GSP het volgende:

[..]

een teek?
Parasiet, uitzuiger.
Life is what you make it.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:16:13 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78751038
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef GSP het volgende:

[..]

een teek?
u kent dat beestje niet? 6 poten. 8 poten. lime. parasiet.

ik als regelmatig verblijver in de bossen, met slechts een mes en touw, ken die teken erg goed.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:19:34 #77
279329 GSP
pi_78751206
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik als regelmatig verblijver in de bossen, met slechts een mes en touw, ken die teken erg goed.
Ik dacht dat je deze teek bedoelde

donderdag 4 maart 2010 @ 22:20:31 #78
279329 GSP
pi_78751257
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

U bent rambo?
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:22:22 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78751340
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef GSP het volgende:

[..]

U bent rambo?
ik noem het overleven. jij mag je eigen fantasie hebben. ken je de natuur überhaupt een beetje?
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:23:27 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78751389
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef GSP het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
vertroebeling van de geest. fastfood for the mind.
pi_78751417
Golddigger is de beste benaming
pi_78751424
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef nils7 het volgende:
Ik krijg ook nog dik 800 (als het eerder geen 900 is) euro van m'n Turkse ex!
Ook niks meer van gehoord...
Wacht, je doet een exchangeprogramma in Turkije, papt aan met een griet en gaat vervolgens geld lopen uitlenen?

Heeft ze ook nog geprobeerd om met je naar Nederland te komen?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:26:09 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78751556
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Golddigger is de beste benaming
heb ik gedaan in arizona. golddigging. had mijn extra gevoelige detector bij me en ongeveer 200 gram goud gevonden.
pi_78751663
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heb ik gedaan in arizona. golddigging. had mijn extra gevoelige detector bij me en ongeveer 200 gram goud gevonden.
Cool, heb je een reisverslag?
Greece
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:29:31 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78751749
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Cool, heb je een reisverslag?
zoeker?
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:31:31 #86
279329 GSP
pi_78751876
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik noem het overleven. jij mag je eigen fantasie hebben. ken je de natuur überhaupt een beetje?
Niet in de zin van met enkel een slagermes en een schone onderbroek door de natuur trekken en overleven door het eten van insecten, water drinken uit een beekje en den aarsch vegen met een berkenblad.
pi_78751884
het wordt spannend! TVP
pi_78752022
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoeker?
Nee, tenzij het mogelijk is om binnen een paar dagen 200 gram te vinden.
Greece
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:34:57 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78752054
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef GSP het volgende:

[..]

Niet in de zin van met enkel een slagermes en een schone onderbroek door de natuur trekken en overleven door het eten van insecten, water drinken uit een beekje en den aarsch vegen met een berkenblad.
lol@slagersmes. jij zou valeriaan nog verwarren met klein-vingerhoedskruid.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:36:03 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78752104
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Nee, tenzij het mogelijk is om binnen een paar dagen 200 gram te vinden.
dagen?

ik heb in amerika gewoond. waren geen dagen.

maar ik had vette mazzel en ik wist iets van de frequentie van detectors af.
pi_78752317
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dagen?

ik heb in amerika gewoond. waren geen dagen.
Wat is ongeveer de opbrengst na een week zoeken?
Greece
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:39:44 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78752334
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Wat is ongeveer de opbrengst na een week zoeken?
mazzel. en kennis van frequenties en detectors. tussen 5 en 20.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:39:54 #93
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78752342
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Wacht, je doet een exchangeprogramma in Turkije, papt aan met een griet en gaat vervolgens geld lopen uitlenen?

Heeft ze ook nog geprobeerd om met je naar Nederland te komen?
Ze is hier zelfs 3x geweest (wat ik dus voorgeschoten heb voor haar... en madam wilde wel gerenommeerd vliegen, wat ik dus wel terug wil!) maar ze kon sowieso lastig wennen aan het tempo wat wij hebben... de Spanjaarden kennen "pocco pocco" maar de Turken pfoe (of het was alleen haar )
N/A
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:40:45 #94
279329 GSP
pi_78752392
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol@slagersmes. jij zou valeriaan nog verwarren met klein-vingerhoedskruid.
Mijn favoriet is weegbree, ken je dat? Goed tegen brandnetels.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:42:50 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78752516
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef GSP het volgende:

[..]

Mijn favoriet is weegbree, ken je dat? Goed tegen brandnetels.
en of ik weegbree ken.

trouwens de stengels van brandnetels zijn getwijnd extreem sterk. je kan er zelfs een vuurboog mee aandraaien.
pi_78752528
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mazzel. en kennis van frequenties en detectors. tussen 5 en 20.
Hoeveel mazzel moet ik hebben om zo iets te vinden?

Greece
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:44:02 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78752573
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:43 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Hoeveel mazzel moet ik hebben om zo iets te vinden?

[ afbeelding ]
je mag nooit op die manier gaan zoeken, want dat betekent dat je het lot tart.

bovendien zal je zelden iemand vinden die weet waar je moet zoeken.
pi_78752643
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ze is hier zelfs 3x geweest (wat ik dus voorgeschoten heb voor haar... en madam wilde wel gerenommeerd vliegen, wat ik dus wel terug wil!) maar ze kon sowieso lastig wennen aan het tempo wat wij hebben... de Spanjaarden kennen "pocco pocco" maar de Turken pfoe (of het was alleen haar )
Blijkbaar zag je het ook wel een beetje aankomen. Ze is en studente en werkloos, 900 euro voor zo'n meisje is misschien een jaar aan huur, verwacht er maar niet al te veel van.
Greece
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:50:06 #99
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78752850
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Blijkbaar zag je het ook wel een beetje aankomen. Ze is en studente en werkloos, 900 euro voor zo'n meisje is misschien een jaar aan huur, verwacht er maar niet al te veel van.
Nee ze betaalde 180 euro aan huur per maand... wat dr moeder betaalde... van d'r pa zag ze nooit wat enkel eens in de twee weken belde die gast en die was nog nooit op dr studentenkot geweest om te kijken (ze heeft helaas de aard van d'r vader).
Ze heeft altijd geroepen mijn inspanningen niet nodig te hebben, ondanks dat ze zelf het nooit zou kunnen betalen om hier heen te kunnen komen! Dus als ze het niet nodig had had ze het nog wel mooi over gehad maar niet dus
Daarom heb ik maar netjes dit gedaan naar d'r!
N/A
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:50:56 #100
279329 GSP
pi_78752885
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en of ik weegbree ken.

trouwens de stengels van brandnetels zijn getwijnd extreem sterk. je kan er zelfs een vuurboog mee aandraaien.
Ik was een keer in het bos, toen wilde ik een paardenbloem blazen, maar toen bleek het een persoon met heel dun haar te zijn
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:52:01 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78752926
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:50 schreef GSP het volgende:

[..]

Ik was een keer in het bos, toen wilde ik een paardenbloem blazen, maar toen bleek het een persoon met heel dun haar te zijn
ik denk niet dat ik dit smerige verhaal wil horen... ik heb het over overleven.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:53:06 #102
67978 HenryHill
pi_78752978
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Blijkbaar zag je het ook wel een beetje aankomen. Ze is en studente en werkloos, 900 euro zo'n meisje is misschien een jaar aan huur, verwacht er maar niet al te veel van.
Ik zou eerder zeggen: geloof maar niet dat ze iets van een schuldgevoel hieraan overhoudt. Die denkt gewoon: jij komt uit het rijke Nederland en ikke niet, en je hebt een goede tijd gehad met mij(!), dat geld kun je wel missen. En anders kan jouw familie het makkelijker ophoesten dan ik.

Dat geld zie je niet meer terug.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:54:27 #103
279329 GSP
pi_78753047
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk niet dat ik dit smerige verhaal wil horen... ik heb het over overleven.
Ik vind het wel gaaf, maar in NL heb je niet van die woods, dus niet zo relevant. Als ik in een omgeving met veel natuur zou wonen, zou ik er zeker wat mee doen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:54:52 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78753067
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik zou eerder zeggen: geloof maar niet dat ze iets van een schuldgevoel hieraan overhoudt. Die denkt gewoon: jij komt uit het rijke Nederland en ikke niet, en je hebt een goede tijd gehad met mij(!), dat kun je wel missen. En anders kan jouw familie het makkelijker ophoesten dan ik.

Dat geld zie je niet meer terug.
reken maar dat ze zich schuldig gaat voelen. en als die intenetliefde van ts straks een een kleingeschapen rijke rus trouwt, dan zal ze misschien hem een diamant sturen voor de kosten en rente.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:55:54 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78753115
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef GSP het volgende:

[..]

Ik vind het wel gaaf, maar in NL heb je niet van die woods, dus niet zo relevant. Als ik in een omgeving met veel natuur zou wonen, zou ik er zeker wat mee doen.
ook in nederland kan jij je makkelijk 5 dagen verschuilen in de bossen zonder mensen te zien. in duitsland beter en in belgië helemaal.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:56:42 #106
279329 GSP
pi_78753159
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ook in nederland kan jij je makkelijk 5 dagen verschuilen in de bossen zonder mense te zien.
Noem eens een regio waar je van die dichte bossen hebt? En kamperen mag toch ook niet, is strafbaar volgens mij.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:58:39 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78753263
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:56 schreef GSP het volgende:

[..]

Noem eens een regio waar je van die dichte bossen hebt? En kamperen mag toch ook niet, is strafbaar volgens mij.
kamperen? ik heb het over een mes en touw. zelf hut maken dicht bij water. zelf vuur maken met vuurboog. stropjes uitzetten met touw en zoeken naar vis, planten en wortels. etc.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:59:53 #108
279329 GSP
pi_78753327
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kamperen? ik heb het over een mes en touw. zelf hut maken dicht bij water. zelf vuur maken met vuurboog. stropjes uitzetten met touw en zoeken naar vis, planten en wortels. etc.
Ja dat snap ik. Maar hoe blijf je dan warm? Ik bedoel geen slaapzak, regen etc.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:02:14 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78753436
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef GSP het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Maar hoe blijf je dan warm? Ik bedoel geen slaapzak, regen etc.
goede hut bouwen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:03:55 #110
279329 GSP
pi_78753531
fascinerend
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:05:09 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78753589
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef GSP het volgende:
fascinerend
touw maken en vuurboog gebruiken.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:06:39 #112
67978 HenryHill
pi_78753666
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

reken maar dat ze zich schuldig gaat voelen.
Eh, whut?
quote:
en als die intenetliefde van ts straks een een kleingeschapen rijke rus trouwt, dan zal ze misschien hem een diamant sturen voor de kosten en rente.
Oh zo, ja dat denk ik ook
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:07:49 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78753725
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:06 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Eh, whut?
[..]

Oh zo, ja dat denk ik ook
ik hoop het...
pi_78754152
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

reken maar dat ze zich schuldig gaat voelen. en als die intenetliefde van ts straks een een kleingeschapen rijke rus trouwt, dan zal ze misschien hem een diamant sturen voor de kosten en rente.
Als zij TS met intentie heeft opgelicht, gaat ze dat echt niet terugbetalen. Oplichters kennen geen schuldgevoel, anders zouden doorgewinterde oplichters niet bestaan. En er zijn zat oplichters die al tientallen jaren niets anders doen dan hun geld verdienen aan louche praktijken. Als ze zich over iedere oplichting schuldig zouden voelen, zouden ze daar niet mee door kunnen gaan. Ze weten het altijd zo te praten dat het aan iemand anders ligt.

Sowieso dat hele Western Union verhaal en die problemen met d'r bank zijn erg verdacht, ook al heeft de vriendin in kwestie TS overtuigd dat het "normaal" is. Doordat TS het geld heeft overgemaakt aan iemand anders dan aan die "vriendin" ligt ze zaak nog een stuk ingewikkelder. Bovendien snapt een oplichter echt wel dat zo'n documentje niks waard is. Als ze het zou willen terugbetalen maar het "toevallig" echt niet zou kunnen, neemt ze wel contact met je op. Maar dat gebeurt niet. Denk je nou echt dat dit allemaal toeval is?

Snap je het nou echt niet TS of wil je het niet snappen?
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:20:08 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78754317
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:16 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Als zij TS met intentie heeft opgelicht, gaat ze dat echt niet terugbetalen.
begrijp je het nou echt niet TS of wil je het niet begrijpen?
kom op man. geef die stakker some hope!!
pi_78755073
quote:

Je hebt een goede kans dat je het terug kunt krijgen, het is namelijk zo dat als je een afspraak op papier rechtsgeldig is.

deze punten moeten er dan wel in staan of aanwezig zijn:

* dat je haar 1500 euro hebt geleend

* de tijd van terug betalen

* is ondertekend door beide partijen

voorbeeld wat het had kunnen zijn dat rechtgeldig is:

ik mrdc leen ¤ 1500,- gulden aan miss cd
het bedrag zal worden terug betaald met 2 maanden

(naam gever): (naam ontvanger):
handtekening handtekening
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:48:27 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78755560
ts had gewoon ff raad moeten plegen op fok! voordat hij het geld had uitgeleend. maar ja, het vlees is zwak. veel te zwak soms.
pi_78755724
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kom op man. geef die stakker some hope!!
Elk beetje hoop in dit geval is valse hoop
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:56:29 #119
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_78755859
Wat ik me vooral afvraag: Heb je wel geneukt voor die 1500 euro?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:59:36 #120
67978 HenryHill
pi_78755983
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:56 schreef Ps2K het volgende:
Deze meneer hier heeft ook gewoon geen genade he...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:29:25 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78757023
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:59 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Deze meneer hier kent ook gewoon geen genade he...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:49:15 #122
279329 GSP
pi_78782321
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:56 schreef Ps2K het volgende:
Is wel een relevante vraag
pi_78783784
Zuid-Amerikaans

Dit betekent direct ROOD, Zuid-Amerikaanse vrouwen zijn namelijk gewend dat ze of onderhouden worden of voor hen betaald wordt.

Dat geld ben je kwijt
pi_78784379
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Lariekoek het volgende:
Mijn buurvrouw heeft twee keer 5000 euro geleend van familie, ben ik achtergekomen toen bankafschriften van haar (ik heb dezelfde bank) in mijn brievenbus lagen (verkeerd bezorgt) Pas toen ik de envelop openmaakte ondekte ik dat ze niet aan mij gericht waren. Uiteraard heb ik ze wel persoonlijk aan haar afgegeven met de uitleg dat het verkeerd bezorgt was, waar ze nogal lakoniek op reageerde dat zoiets wel vaker gebeurd met foute postbezorging.

Gaat mij eigenlijk niks aan, maar ook dit lijkt mij gevaalijk en risicovol voor de uitleners als zij deze toch wel grote bedragen niet kan of wilt terugbetalen.

Ik zal zelf NOOIT geld (uit)lenen aan vrienden familie of aan wie dan ook. Onderhandse geldleningen zijn niet bindend ook al wordt het een en ander op papier gezet.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:05:25 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_78785571
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:39 schreef Fusionfreak het volgende:

Ik zal zelf NOOIT geld (uit)lenen aan vrienden familie of aan wie dan ook. Onderhandse geldleningen zijn niet bindend ook al wordt het een en ander op papier gezet.
Het is zo bindend als het maar zijn kan en als je het goed op papier zet is het ook afdwingbaar. De vraag is alleen of je er veel zin aan hebt om je familieleden voor de rechter te sleuren..
pi_78839951
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is zo bindend als het maar zijn kan en als je het goed op papier zet is het ook afdwingbaar. De vraag is alleen of je er veel zin aan hebt om je familieleden voor de rechter te sleuren..

Achter deze mening sta ik volledig!
  zondag 7 maart 2010 @ 10:21:20 #127
78918 SeLang
Black swans matter
pi_78839989
"Vriendin geeft geld niet terug"

Zeker een IJslandse vriendin
Mijn reisverslagen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:31:32 #128
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_79505886
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef GSP het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_79507511
nuttige kick
pi_79509433
Geld is nog niet terug. Vriendin wacht naar eigen zeggen op de verkoop van een stuk grond in Ecuador. Heb haar gezegd dat ze ook wel in termijnen terug mag beginnen te betalen, dan heb ik iig iets.
  Manager PR/Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 21:48:10 #131
269689 crew  Viv
pi_79509694
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef JohnDDD het volgende:
Geld is nog niet terug. Vriendin wacht naar eigen zeggen op de verkoop van een stuk grond in Ecuador. Heb haar gezegd dat ze ook wel in termijnen terug mag beginnen te betalen, dan heb ik iig iets.
Ze zou je toch terugbetalen met het geld van haar dertiende maand? Ze schuift het voor zich uit, omdat jij het pikt.
pi_79509821
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ze zou je toch terugbetalen met het geld van haar dertiende maand? Ze schuift het voor zich uit, omdat jij het pikt.
Geld viel tegen zei ze. De hoogte van het bedrag was volgend haar "meer dan miserabel te noemen". Heb haar gezegd dat ik nog 1 maand kan wachten maar dat ik dan het geld echt zelf nodig heb. Dat is niet waar, ik heb het zo rond augustus een keertje nodig verwacht ik, misschien nog later. Maar ik zal haar binnenkort wat gaan pushen en dan moet ze maar met het geld over de brug komen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:00:31 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79510342
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Geld viel tegen zei ze. De hoogte van het bedrag was volgend haar "meer dan miserabel te noemen". Heb haar gezegd dat ik nog 1 maand kan wachten maar dat ik dan het geld echt zelf nodig heb. Dat is niet waar, ik heb het zo rond augustus een keertje nodig verwacht ik, misschien nog later. Maar ik zal haar binnenkort wat gaan pushen en dan moet ze maar met het geld over de brug komen.
weet je een beetje met wie ze uithangt? wat voor types?
pi_79510452
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weet je een beetje met wie ze uithangt? wat voor types?
mwah, wat ik ervan gehoord heb, niet al te best. de kerels die ze heeft zijn altijd waardeloos en van het domste soort.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:07:23 #135
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79510666
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

als jij dat geld terugkrijgt is het een wonder,de truc is om haar aan het betalen te krijgen,al is ht maar 50 euro pm.
maar ik denk dat je het als leergeld moet zien, in al die jaren fok hebben we hier dit onderwerp zo vaak gezien.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:08:11 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79510698
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

mwah, wat ik ervan gehoord heb, niet al te best. de kerels die ze heeft zijn altijd waardeloos en van het domste soort.
dan zou ik haar opzoeken zonder aankondiging.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:36:42 #137
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79512209
quote:
Lieve John: als jouw vriendschap naar de klote gaat omdat jij haar geen ¤1,500 wilt lenen, dan is het geen vriendschap.

EDIT: als een vriend/vriendin van mij verwacht dat ik ze zomaar (zoveel) geld leen, en ik dan nee zeg en ze vervolgens boos worden, dan mag je mooi uit mijn leven wandelen. Ik geef je nog 5 euro mee voor een lunchpakketje.
ugh notaris, smerige tussenpersonen.

(verkapte tvp. want dit is wel interessant. succes aan TS!)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 24 maart 2010 @ 08:16:02 #138
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_79518682
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

hehehe, die opmerking is grappiger dan jij denkt.

Lenen die kerels waar ze mee omgaat ook geld aan haar uit ?

We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_79653599
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:16 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

hehehe, die opmerking is grappiger dan jij denkt.

Lenen die kerels waar ze mee omgaat ook geld aan haar uit ?

Die pompen haar vol terwijl TS op zn zolderkamertje zit te rukken. 1500 euro armer.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:07:51 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79654177
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ugh notaris, smerige tussenpersonen.

(verkapte tvp. want dit is wel interessant. succes aan TS!)
'notaris smerige tussenpersoon'?

als je één onafhankelijke dienst moet kunnen benaderen, is het wel het notariaat. je hebt er nog geen kaas van gegeten zo te lezen of een domme zak poep geweest.

van alle notarissen gaat misschien 0,2 % de fout in. zet dat eens af tegen andere beroepsgroepen.
pi_79654479
quote:

Kut! Heb nu hetzelfde met een vriendin heb haar gelukkig stuk minder uitgeleend, als ik het niet terugkrijg is het minder erg, ik denk dat er vrij weinig wat aan valt te doen.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_79654941
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:18 schreef samjustme het volgende:

[..]

Kut! Heb nu hetzelfde met een vriendin heb haar gelukkig stuk minder uitgeleend, als ik het niet terugkrijg is het minder erg, ik denk dat er vrij weinig wat aan valt te doen.
Nou ja heb je ook een documentje met schuldbekentenis?

Ik heb er nog altijd vertrouwen in maar ik zie achteraf ook wel in dat ik stom ben geweest. Het is wel een vriendin maar zeker niet één van me besten. Mijn beste vrienden zou ik ook gerust 1500 euro géven als ze het nodig hadden.
pi_79655139
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:37 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik heb er nog altijd vertrouwen in maar ik zie achteraf ook wel in dat ik stom ben geweest. Het is wel een vriendin maar zeker niet één van me besten. Mijn beste vrienden zou ik ook gerust 1500 euro géven als ze het nodig hadden.
Nou nee het uitgeleend bedrag is dan ook een stuk minder groot dan 1500.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zondag 28 maart 2010 @ 01:51:36 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79661083
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:37 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Als het een echte vriendin was, dan was ze allang in termijnen aan het terugbetalen en niet met smoesjes aangekomen, van de verkoop van een stuk grond viel tegen, je bent daar geen partner in ofzo.
Als je het hele bedrag terugkrijgt,mag het een wonder heten.
pi_79902016
tvp
13e maand al binnen?
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
  zondag 4 april 2010 @ 17:21:31 #146
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79938377
Mm ik zou toch zo langzamerhand een uiterlijke termij stellen en informatie inwinnen over hoe je het geld kunt terugeisen via een evt. kantonrechter.

Heb je het geld geleend toen zij in NL was, in the UK, of in Italie. Waar was je op dat moment zelf?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_79939234
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:21 schreef Fortitudo het volgende:
Mm ik zou toch zo langzamerhand een uiterlijke termij stellen en informatie inwinnen over hoe je het geld kunt terugeisen via een evt. kantonrechter.

Heb je het geld geleend toen zij in NL was, in the UK, of in Italie. Waar was je op dat moment zelf?
Zij is Ecuadoriaans en woont in Italië. Ik ben Nederlands en woon in Londen. Heb haar het geld geleend toen ik in Londen was en zij in Italië. Documentje heb ik zelf in het Italiaans opgesteld, naar haar toe gemaild, zij heeft het ondertekend, ingescand en teruggestuurd.

Sprak van de week een oud-vriendin van haar die haar goed kent en naar aanleiding van wat ik vertelde vermoedde dat ze wel eens in behoorlijke financiële problemen zou kunnen zitten.

't Is trouwens echt (spreekwoordelijk) een kale kip. Computer heeft ze niet. Fototoestel wel maar een hele ouwe. Televisie heb ik ook niet gezien toen ik daar in huis was. Auto heeft ze ook niet.
pi_79939476
je bent gewoon dom en naief geweest

Beschouw het als leergeld. Dat geld ben je gewoon kwijt
pi_79939575
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:56 schreef Leonidas82 het volgende:
je bent gewoon dom en naief geweest

Beschouw het als leergeld. Dat geld ben je gewoon kwijt
Ze heeft gewoon werk en ze gaat er maar voor werken vind ik. Dan gaat ze er maar vertaalwerk bij doen of wat anders, ik zal zorgen dat ik dat geld krijg!
  zondag 4 april 2010 @ 19:56:26 #150
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79942959
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:59 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon werk en ze gaat er maar voor werken vind ik. Dan gaat ze er maar vertaalwerk bij doen of wat anders, ik zal zorgen dat ik dat geld krijg!
hoe? je hebt geen poot om op te staan? of ga je soms een rechtszaak in Italië voeren en dan vanuit Londen steeds heen en weer vliegen?
probeer haar eerst maar eens 100 euro te laten storten.
Wanneer heb je voor het laatst contact met haar gehad?
pi_80706139
Kreeg van de week een mail van haar dat ik in mei in Rome bij haar mag logeren en dat ze me dan het geld terug gaat geven! Ben benieuwd!

Kortom, of ze vermoordt me en ik word nooit meer gevonden, of het komt toch nog goed
  zondag 25 april 2010 @ 20:40:20 #152
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80706187
RIP aan de nabestaanden
pi_80706391
Grappig dat je opeens mail van haar krijgt terwijl ik dit topic net vernoem in een ander ongeloofwaardig topic van je. Ik kan je echt niet meer serieus nemen, hoe is zo'n uit je duim gezogen leven eigenlijk ?
pi_80708799
zoals ik zei, ik kreeg een paar dagen geleden mail van haar. dit topic is echt. het topic over het trouwen met een vriendin is geboren uit een grapje over visums maar is ook wel een serieuze vraag.

nogmaals, deze situatie is helaas echt. meer nieuws in mei.
  zondag 25 april 2010 @ 21:48:40 #155
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_80709297
terugvindparasiet
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_80709510
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef GSbrder het volgende:
terugvindparasiet
Whatever...
  zondag 25 april 2010 @ 23:16:31 #157
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_80713837
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg van de week een mail van haar dat ik in mei in Rome bij haar mag logeren en dat ze me dan het geld terug gaat geven! Ben benieuwd!

Kortom, of ze vermoordt me en ik word nooit meer gevonden, of het komt toch nog goed
Je hoeft niet bij haar te logeren, laat haar het geld via de bank terugstorten ipv, dat ze het in natura terg gaat betalen!
pi_80713863
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Lariekoek het volgende:
Geen probleem, sommige mensen beschouwen echter te snel mensen als vrienden.
pi_80844392
Spam is weg.

[ Bericht 98% gewijzigd door Netsplitter op 29-04-2010 15:43:26 ]
  donderdag 29 april 2010 @ 15:32:12 #160
301310 S.vanDijck
Geen Stijl!!!
pi_80844720
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Je moeder zuigt pik in de hel, spamhoer.
Nou Nou Nou zo'n reactie is zeer ontoepasselijk en niet nodig.
pi_80844869
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef S.vanDijck het volgende:

[..]

Nou Nou Nou zo'n reactie is zeer ontoepasselijk en niet nodig.
Klopt, dat is niet netjes.

Overigens; Jouw gespam in verschillende topics is ook ontoepasselijk en onnodig.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80846663
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef 9x19 het volgende:
Spam is weg.
Misschien moet je hem dan ook uit de quote weghalen
pi_80876069
daarnaast ook wel bizar dat jij een hele reis (dus dat kost geld) moet gaan maken om je geld te krijgen. Laat haar gewoon storten ..
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:38:25 #164
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_80880682
quote:
Haha, wat een kutsmoes!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 23:16:51 #165
163650 Greys
pi_80889172
Waarom zou je er in godsnaam nog gaan logeren als ze je zo genaaid heeft?
En wie gaat die reiskosten naar Rome betalen?

Laat ze het eerst maar overmaken, dan kijk je daarna wel of je er nog wilt logeren.
Laat je toch niet zo enorm in de maling nemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:08:30 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_80896046
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Waarom zou je er in godsnaam nog gaan logeren als ze je zo genaaid heeft?
En wie gaat die reiskosten naar Rome betalen?

Laat ze het eerst maar overmaken, dan kijk je daarna wel of je er nog wilt logeren.
Laat je toch niet zo enorm in de maling nemen.
x2
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:12:48 #167
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_80901257
Ah, betaling in natura dus...
Ook hoi !
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:20:29 #168
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_81054369
wanneer is de logeerpartij precies?
pi_81218672
Reis naar Rome was toch al gepland, heb daar nog wel meer vrienden.

Staat op het programma voor dinsdag. Kreeg een mail van haar dat ze het geld nog niet heeft. Ze heeft geprobeerd een lening te krijgen maar die is haar geweigerd. Over 2 maanden kreeg ze hem waarsch. wel. Ze wilde ook wel geld lenen bij een of andere dame die superhoge rente zou vragen aan d'r, ik heb gezegd dat als het geld er over 2 maanden nog niet is dat ze dat dan maar moet doen.

Ze lijkt iig wel bereid het probleem op tel ossen.

Ben het overigens wel steeds meer eens met de mensen die mij in het begin van dit topic de les hebben gelezen. Ik had haar het geld nooit moeten lenen en dat contractje is weinig waard ook omdat het in Italië 5000 jaar duurt voordat een rechtszaak behandeld wordt. Vrienden kunnen best zeggen dat ze elkaar geen geld lenen, geen probleem.
  zondag 9 mei 2010 @ 17:30:21 #170
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_81218757
Manmanman, dat je dit nog gelooft. Beschouw die ¤1500,- als leergeld en heel snel dumpen als vriendin.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_81218883
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:30 schreef Zeroku het volgende:
Manmanman, dat je dit nog gelooft. Beschouw die ¤1500,- als leergeld en heel snel dumpen als vriendin.
heb geen reden om haar niet te geloven. maar ik heb voor mezelf wel echt de limiet over 2 maanden gesteld. ze gaat maar zorgen dat ze over 2 maanden het geld heeft.
  zondag 9 mei 2010 @ 17:36:41 #172
244933 trovey
Nachtoele
pi_81219009
En dan weer 2 maanden en dan weer 2 maanden...oh wacht ik moest een wasmachine kopen....kun je nog 3 maanden wachten?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_81219337
TS heeft geen zelfrespect.
  zondag 9 mei 2010 @ 18:52:44 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81221579
waarom gaat die meid niet gewoon werken voor d'r geld!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81221782
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:52 schreef Maanvis het volgende:
waarom gaat die meid niet gewoon werken voor d'r geld!
ze werkt wel, als babysitter, ik denk dat ze slecht betaald krijgt
  zondag 9 mei 2010 @ 19:04:28 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81221944
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:59 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

ze werkt wel, als babysitter, ik denk dat ze slecht betaald krijgt
Babysitten is voor pubers man. Dat ze eens een fatsoenlijke baan zoekt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81221975
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Babysitten is voor pubers man. Dat ze eens een fatsoenlijke baan zoekt.
Ze is een Zuid-Amerikaanse immigrant in Rome en is nog bezig met haar universitaire opleiding, weinig kans dus
  zondag 9 mei 2010 @ 19:08:34 #178
160422 Flashwin
gif.emo
pi_81222085
Maarre TS, ga je haar ooit nog neuken of hoe zit dat?
  zondag 9 mei 2010 @ 19:10:57 #179
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81222163
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:05 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ze is een Zuid-Amerikaanse immigrant in Rome en is nog bezig met haar universitaire opleiding, weinig kans dus
genoeg vreettentjes en café's die personeel zoeken.
Een gedicht over Maanvis
  zondag 9 mei 2010 @ 20:36:44 #180
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_81225776
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:36 schreef trovey het volgende:
En dan weer 2 maanden en dan weer 2 maanden...oh wacht ik moest een wasmachine kopen....kun je nog 3 maanden wachten?
ja,idd, de ts moet zijn eigen posts nog maar eens teruglezen, uitstel,uitstel en uitstel, dat is wat mevrouw doet.
gaat er ergens geen rode lamp bij de ts branden,als er wordt gezegd dat ze nergens een lening kan krijgen????
  zondag 9 mei 2010 @ 20:38:55 #181
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_81225886
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:05 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

de cultuur van zuid-amerikaanse vrouwen is,dat ze door man(nen) worden onderhouden,die zijn niet gewend zichzelf te onderhouden!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 mei 2010 @ 22:03:20 #182
163650 Greys
pi_81230417
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:28 schreef JohnDDD het volgende:
Reis naar Rome was toch al gepland, heb daar nog wel meer vrienden.

Staat op het programma voor dinsdag. Kreeg een mail van haar dat ze het geld nog niet heeft. Ze heeft geprobeerd een lening te krijgen maar die is haar geweigerd. Over 2 maanden kreeg ze hem waarsch. wel. Ze wilde ook wel geld lenen bij een of andere dame die superhoge rente zou vragen aan d'r, ik heb gezegd dat als het geld er over 2 maanden nog niet is dat ze dat dan maar moet doen.

Ze lijkt iig wel bereid het probleem op tel ossen.

Ben het overigens wel steeds meer eens met de mensen die mij in het begin van dit topic de les hebben gelezen. Ik had haar het geld nooit moeten lenen en dat contractje is weinig waard ook omdat het in Italië 5000 jaar duurt voordat een rechtszaak behandeld wordt. Vrienden kunnen best zeggen dat ze elkaar geen geld lenen, geen probleem.
Maar wacht ff hoor... je gaat er dus nu nog steeds heen en bij haar logeren?
En geen geld krijgen?

Werkelijk, dat jij nog zo poeslief tegen haar blijft. Het is inmiddels echt meer je eigen schuld dan haar schuld zou ik bijna zeggen. Je hebt haar gewoon wéér twee maanden gegeven. Nou goh, die zal echt veel haast gaan maken om dan het geld voor je te hebben....
Nee, ze weet dat je toch te soft bent, dus ik kan je nu al vertellen dat ze over twee maanden weer een rotsmoes heeft. Werkelijk, je doet het jezelf nu gewoon aan. Vuist op tafel, dat geld moet over een week op je rekening staan en anders neem je maatregelen. Dát had je moeten zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81232059
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:33 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

heb geen reden om haar niet te geloven. maar ik heb voor mezelf wel echt de limiet over 2 maanden gesteld. ze gaat maar zorgen dat ze over 2 maanden het geld heeft.
Uh-huh.

Manmanman, wat laat jij je aan het lijntje houden!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 9 mei 2010 @ 22:52:18 #184
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_81232887
kan de ts even uitleggen op welke manier zijn zogenaamde vriendin over 2 maanden wel het geld heeft en nu niet! wat gaat er dan gebeuren dat ze ineens 1500 euro extra heeft?
  Manager PR/Moderator zondag 9 mei 2010 @ 23:33:10 #185
269689 crew  Viv
pi_81234951
Ze gaat niet ineens 1500 euro over hebben. De enige manier om TS terug te betalen is door het geld elders te lenen, maar waarom zou ze? In de huidige situatie hoeft ze geen rente te betalen..
  zondag 9 mei 2010 @ 23:53:08 #186
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_81235934
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ze gaat niet ineens 1500 euro over hebben. De enige manier om TS terug te betalen is door het geld elders te lenen, maar waarom zou ze? In de huidige situatie hoeft ze geen rente te betalen..
rente? ze hoeft helemaal niks te betalen,omdat de ts een slappe naieve zak is!
  Manager PR/Moderator maandag 10 mei 2010 @ 02:19:49 #187
269689 crew  Viv
pi_81239867
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef THEFXR het volgende:
rente? ze hoeft helemaal niks te betalen,omdat de ts een slappe naieve zak is!
Idd, een lening zonder aflossing of rente, een betere krijg je niet!
  maandag 10 mei 2010 @ 10:46:01 #188
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81244529
Man man man, dit topic is gewoon een dikke hoax.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 10 mei 2010 @ 11:19:47 #189
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_81245563
damn John
  maandag 10 mei 2010 @ 11:55:47 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81246910
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:46 schreef goofy_goober het volgende:
Man man man, dit topic is gewoon een dikke hoax.
en dat weet jij vanwege wat?
pi_81247625
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wacht ff hoor... je gaat er dus nu nog steeds heen en bij haar logeren?
Ook nog op je eigen kosten....?

Kom op, die meid heeft je in de tang. TS, je bent gek als een deur. Waarschijnljik op haar, maar je durft het gewoon niet toe te geven.

Dom!
  maandag 10 mei 2010 @ 13:54:40 #192
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_81251286
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef THEFXR het volgende:
kan de ts even uitleggen op welke manier zijn zogenaamde vriendin over 2 maanden wel het geld heeft en nu niet! wat gaat er dan gebeuren dat ze ineens 1500 euro extra heeft?
idd, TS is erg goed van vertrouwen.
Je bent genaaid, geef het op, zet je zelf niet langer voor lul en gun haar en haar Italiaanse maffiavriendjes niet langer het plezier van "lachen om die Hollandse loser die alle lulverhaaltjes gelooft"
Haters everywhere but I don't really care.
pi_81252827
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:19 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Idd, een lening zonder aflossing of rente, een betere krijg je niet!
Oftewel, een schenking
  maandag 10 mei 2010 @ 15:04:05 #194
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81253753
Volgens mij issie gewoon aan het trollen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_81256680
Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet, maar laat haar anders in natura betalen. Dat geld kun je zowieso naar fluiten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_84289746
Even een update.

Ben in mei dus bij haar op bezoek geweest. Ze vertelde me zoals hierboven al gezegd dat ze een lening had aangevraagd maar dat die haar geweigerd was. Ze hadden haar gezegd dat ze 2 maanden moest wachten en dat ze de lening dan wel kreeg.

Ik heb haar gezegd dat ze tot de 2e week van juli (precies het moment waarop ze de lening wel zou krijgen) had om het geld aan mij te voldoen. Vorige week heb ik contact met haar gehad, en gisteren bleek dat ze de lening inderdaad krijgt, en dat die op 29 juli op haar rekening zou moeten staan. Als de lening er niet is, kan ze op 29 juli het geld lenen van haar vriend, zegt ze.

Inmiddels liggen mijn bankgegevens bij haar zodat ze het geld kan overmaken. Het lijkt er voorzichtig op dat het nog op tijd goed kan komen! Laten het hopen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:00:22 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84289877
laten het hopen idd . Zo niet dan is er vast wel een FOK!ker die toevallig in italie is om haar onder druk te zetten.
Een gedicht over Maanvis
pi_84290149
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Als de lening er niet is, kan ze op 29 juli het geld lenen van haar vriend, zegt ze.
En waarom kan ze nu al dat geld niet lenen van die vriend, en die vriend dan terug betalen van die lening?

Zeg maar dag tegen je centjes
pi_84290237
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:05 schreef _Arthur het volgende:

[..]

En waarom kan ze nu al dat geld niet lenen van die vriend, en die vriend dan terug betalen van die lening?

Zeg maar dag tegen je centjes
Ik heb gezegd dat ze ook tot de 29e mag wachten.
Dat is voor mij op tijd, ik moet er mijn huur mee betalen op 2 augustus.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:09:28 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84290342
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:07 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

dus als zij niet betaalt word jij je huis uitgeflikkerd. lekker is dat.
Een gedicht over Maanvis
pi_84290547
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus als zij niet betaalt word jij je huis uitgeflikkerd. lekker is dat.
Ik zit in de laatste 2 maanden van mijn huur en heb precies 2 maanden borg betaald. Ergste wat kan gebeuren is dat de huisbazin mijn borg als huur gebruikt. Of ik eruit moet zal me een worst wezen, zsm weg hier
pi_84293603
Dan is het nog geeneens een jaar sinds je het uitgeleend hebt... goed geregeld man! Nu nog de rente Of heb je die in natura al gekregen?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:31:22 #203
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_84294756
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:33 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Uh-huh.

Manmanman, wat laat jij je aan het lijntje houden!
pi_84299371
TS zit te trollen. Of hij heeft er vrede mee dat hij als stront wordt behandeld.
  woensdag 21 juli 2010 @ 17:26:16 #205
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_84321548
quote:

[..]

joh, ze heeft nu al zoveel keer(datums genoemd) beloofd om het terug te betalen en je trapt er elke keer weer in!!
voel je jezelf al een sukkel?
  woensdag 21 juli 2010 @ 17:45:44 #206
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84322175
Wat een verhaal. Dat geld krijg je toch niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:11:12 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_84573254
jammer voor je dat je geen geld hebt gekregen,anders had je het allang gepost!
pi_84573848
Nou, het is de 29e. Nog maar net, maar ik ben benieuwd
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:28:54 #209
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_84578526
Eigenlijk geloof ik het niet meer :{
pi_84578732
Geweldig verhaal :)

Uit welk land komt die hoer?
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:47:47 #211
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84578938
Zuid-Amerika, vieze irritante pisnicht. Lees eens.
pi_84583192
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:29 schreef Warrick21 het volgende:
Nou, het is de 29e. Nog maar net, maar ik ben benieuwd
IN welk land woon jij, het is de 28e
pi_84583910
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

IN welk land woon jij, het is de 28e
Hey.. je hebt gelijk... Was blijkbaar al een beetje te laat voor mij dus :')
pi_84620449
Heb je je geld al, TS?
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:57:33 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84621053
Vandaag is de dag, dat JohnDDD zijn geld terugkrijgen mag!
Een gedicht over Maanvis
pi_84621674
Ok, en nu is het echt de 29ste, laat maar komen :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:27:38 #217
78918 SeLang
Black swans matter
pi_84624321
D-Day *O*
Mijn reisverslagen
pi_84624513
Dit topic is echt zo fucking spannend! Het houdt me al bijna een half jaar in zijn greep...
pi_84624556
heb 'r net even een bericht gestuurd dat het vandaag de 29e is en ik een update verwacht en zo snel mogelijk het geld verwacht
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:33:41 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84624584
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef JohnDDD het volgende:
heb 'r net even een bericht gestuurd dat het vandaag de 29e is en ik een update verwacht en zo snel mogelijk het geld verwacht
VANDAAG NOG!!!!!!
Een gedicht over Maanvis
pi_84624624
ik ben zeer benieuwd! :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:35:50 #222
141482 Q.
JurassiQ
pi_84624675
SPANNEND!
For great justice!
pi_84625027
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

VANDAAG NOG!!!!!!
bron van: Icon door Cerror & Ian_Nick :D (tijdelijk weg wegens tong-steunbetuiging)
pi_84625244
quote:
Wat denk je zelf. :')
pi_84625248
quote:
Geloof je werkelijk nog dat je je geld terug krijgt :') .

Volgens mij kun je beter langs gaan en haar in natura laten betalen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_84625435
Je hebt een documentje wat je beiden hebt ondertekent, waarom ga niet eens de rechtsbijstand inschakelen? Dat geld krijg je op deze manier toch niet terug.
pi_84625514
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je hebt een documentje wat je beiden hebt ondertekent, waarom ga niet eens de rechtsbijstand inschakelen? Dat geld krijg je op deze manier toch niet terug.
En met rechtsbijstand wel?
pi_84625648
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

En met rechtsbijstand wel?
Geen idee, maar het is het proberen waard het nu via de juridische weg te gaan doen.
pi_84628525
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Volgens mij kun je beter langs gaan en haar in natura laten betalen.
Hij is al eens bij haar langsgeweest, maar "zo'n vriendin is ze niet" :')

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zij is een zuid-Amerikaanse dame, wonend in Italie. Ik denk dat de rechtsbijstand je uitlacht en wegstuurt :P
pi_84628607
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef thomaster het volgende:

[..]

Dan regelt ze maar een vriendin die de daadwerkelijke betaling doet.
pi_84628877
Kreeg meteen een SMS van haar: ik bel je later even. Hoe dan ook alles in orde, maak je maar geen zorgen, xx D

Nou ik ben benieuwd :o :o
Zou het dan toch nog goedkomen?
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:15:38 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84628967
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg meteen een SMS van haar: ik bel je later even. Hoe dan ook alles in orde, maak je maar geen zorgen, xx D

Het is pas goedgekomen als het geld op je rekening staat!!!
Een gedicht over Maanvis
pi_84629005
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef JohnDDD het volgende:

Wil je een eerlijk antwoord of het antwoord dat je graag wil horen?
Make your pick

Eerlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag willen horen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84629191
Leuk topic. Als ze echt zo straatarm is zou ik het waarschijnlijk gewoon kwijtschelden, maar ik ben dan ook veel te goedaardig.

En aan alle fokkers die over in natura terugbetalen beginnen... :') Gelukkig negeert de TS het wijselijk.
pi_84631674
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef thomaster het volgende:

[..]

[..]

Zij is een zuid-Amerikaanse dame, wonend in Italie. Ik denk dat de rechtsbijstand je uitlacht en wegstuurt :P
Tja, geen idee. Net of je geen geld kan terugkrijgen van iemand die in het buitenland woont. Dat ze daar ineens geen hulp in willen geven.
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:19:05 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_84633905
uber troll topic
pi_84637761
Kreeg net telefoon, die lening heeft ze nu definitief gekregen maar het wordt pas volgende week overgemaakt op haar rekening. Ze maakt morgen de helft over (750 euro) (wat overigens ook precies haar maandloon is blijkbaar :o :o), en volgende week als ze de lening binnen heeft de andere helft. Ik vind dat nu wel ok aangezien ik vooral de huur ervan moet betalen voor de 2e van de maand, die andere helft mag ook best volgende week.

Wat hebben die mensen het overigens toch slecht daar in Italië hè. 750 euro loon per maand, echt waar komt ze van rond. Haar huur is namelijk zeker hoger dan dat, zo rond de 900 denk ik. Haar moeder werkt dag en nacht en die zal ook wel zoiets verdienen, alleen die is dus gewoon nooit thuis omdat ze altijd werkt.
pi_84638735
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
Wat hebben die mensen het overigens toch slecht daar in Italië hè. 750 euro loon per maand, echt waar komt ze van rond. Haar huur is namelijk zeker hoger dan dat, zo rond de 900 denk ik. Haar moeder werkt dag en nacht en die zal ook wel zoiets verdienen, alleen die is dus gewoon nooit thuis omdat ze altijd werkt.
Gefeliciteerd dat je je geld terugkrijgt! eerst zien dan geloven he!

Als je 750 euro verdient en je huur is 900, dan leef je gewoon (ver) boven je stand.
pi_84638854
Waarom heeft ze die lening nu pas rondgekregen en krijg je morgen de helft van je geld pas? Ben benieuwd wat de smoes morgen is.
pi_84639879
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef thomaster het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dat je je geld terugkrijgt! eerst zien dan geloven he!

Als je 750 euro verdient en je huur is 900, dan leef je gewoon (ver) boven je stand.
Ik zal hier een screenshot maken als het (hopelijk) zo ver is!

Overigens,
ze huurt een flat in een buitenwijk van Rome. Daar zijn alle huren zo hoog. Iets als sociale woningbouw kennen ze daar niet of nauwelijks en huursubsidie volgens mij ook niet.
pi_84639990
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom heeft ze die lening nu pas rondgekregen en krijg je morgen de helft van je geld pas? Ben benieuwd wat de smoes morgen is.
ik denk er net zo over... :')
pi_84640426
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:47 schreef Oksel het volgende:
Zuid-Amerika, vieze irritante pisnicht. Lees eens.
Is dat een land dan driekwarter
pi_84640510
quote:
Kreeg net telefoon, die lening heeft ze nu definitief gekregen maar het wordt pas volgende week overgemaakt op haar rekening. Ze maakt morgen de helft over (750 euro) (wat overigens ook precies haar maandloon is blijkbaar :o :o), en volgende week als ze de lening binnen heeft de andere helft. Ik vind dat nu wel ok aangezien ik vooral de huur ervan moet betalen voor de 2e van de maand, die andere helft mag ook best volgende week.

Op de hoek van de straat is goed geld te verdienen
pi_84640877
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op de hoek van de straat is goed geld te verdienen
Verdiende ze maar geld met al die vieze kerels die ze neukt!!!! Dan deed ze nog eens wat goeds voor zichzelf en de mensen om haar heen....
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:21:33 #245
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_84645790
quote:

[..]

Ik heb gezegd dat ze ook tot de 29e mag wachten. :)
quote:
:') !
pi_84650570
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:38 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Verdiende ze maar geld met al die vieze kerels die ze neukt!!!! Dan deed ze nog eens wat goeds voor zichzelf en de mensen om haar heen....
Hoe voelt het overigens om dubbel genaaid te worden door een hoer?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:35:06 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84650758
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe voelt het overigens om dubbel genaaid te worden door een hoer?
wat was de eerste keer dan? want volgens mij naait de klant de hoer.
pi_84650787
Eerste keer genaaid worden
2e keer 1500 euro lenen en nooit meer terug zien
pi_84650950
quote:

Italie is gewoon een rijk europees land hoor.. als ze 750 euro per maand verdient heeft ze gewoon een slechte baan (of ze lult gewoon)
Quickly, I must hurry, for there go my people and I am their leader.
pi_84651003
Of is ze illegaal en wordt ze uitgebuit

Dat is het meest waarschijnlijkst
pi_84651292
Tvp'tje;
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_84657606
En, heb je het geld al binnen :')
pi_84657674
nou vandaag zou ik van haar het bericht moeten krijgen dat ze het overmaakt, dan is het maandag neem ik aan binnen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 juli 2010 @ 10:30:00 #254
163650 Greys
pi_84657757
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
nou vandaag zou ik van haar het bericht moeten krijgen dat ze het overmaakt, dan is het maandag neem ik aan binnen
Serieus, geloof je het zélf nog?
Je zou het toch de 29e hebben? Da's wederom een gepasseerd station dus.
Nu heb je je weer een verhaal op de mouw laten spelden over een lening die volgende week pas gestort wordt. En neemt genoegen met nu even de helft. Srsly... :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:32:22 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84657832
quote:
Een gedicht over Maanvis
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 juli 2010 @ 10:33:51 #256
163650 Greys
pi_84657880
quote:
Dat 'neem ik aan' stukje... daar ga je elke keer de mist mee in.
Gaat dat lampje nou zelf ook niet bij je branden na al die tijd en al die keren?

Zij zou zich de ogen uit haar kop moeten schamen dat jij zo lang hebt moeten wachten, dus dat moet ze gewoon met spoed overmaken. Dan kan je het dezelfde dag nog hebben. Want nu kom jij in de problemen met je eigen huur, right?

Er van uit gaande dat het allemaal nog steeds waar is...

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 30-07-2010 10:41:33 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:38:51 #257
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84658037
quote:
Slappe zoutzak. :r
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_84658587
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:40 schreef SannekePanneke het volgende:

[..]

Italie is gewoon een rijk europees land hoor.. als ze 750 euro per maand verdient heeft ze gewoon een slechte baan (of ze lult gewoon)
Ik weet niet wat die vriendin van TS doet, maar in veel gevallen is Italie echt geen rijk land. In de wetenschap bijvoorbeeld. Beginnende professors (en postdocs vooral) in Italie verdienen ook minder dan de huur, en zijn genoodzaakt om nog bij hun ouders te wonen op hun 35e.
pi_84658684
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:56 schreef dr_Pieters het volgende:

[..]

Ik weet niet wat die vriendin van TS doet, maar in veel gevallen is Italie echt geen rijk land. In de wetenschap bijvoorbeeld. Beginnende professors (en postdocs vooral) in Italie verdienen ook minder dan de huur, en zijn genoodzaakt om nog bij hun ouders te wonen op hun 35e.
Alle Italianen van begin 30 die ik ken wonen nog thuis zonder enig uitzicht op alleen wonen
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:13:49 #260
78918 SeLang
Black swans matter
pi_84659070
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:59 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Alle Italianen van begin 30 die ik ken wonen nog thuis zonder enig uitzicht op alleen wonen
Het zit ook in de cultuur. Italianen (iig de mannen) zijn mietjuhs die niet voor zichzelf kunnen zorgen, niks alleen durven te doen, niets lusten, etc
Mijn reisverslagen
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:43:23 #261
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84659962
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het zit ook in de cultuur. Italianen (iig de mannen) zijn mietjuhs die niet voor zichzelf kunnen zorgen, niks alleen durven te doen, niets lusten, etc
Het is ook gewoon cultuur om thuis te wonen daar :). Gezellig bij de familia blijven. Vandaar dat er daar ook zoveel motelletjes zijn, want een vriendinnetje meenemen en uitwonen kan natuurlijk niet op je 35ste bij mamma's thuis.
Een gedicht over Maanvis
pi_84660006
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Mannen worden heel lang gepamperd door la mama.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:49:47 #263
279202 storemem
dit is mijn ondertitel
pi_84660163
geef het gewoon op dat geld ga je niet meer krijgen :W nu verspil je er tijd aan en kost het je indirect nog meer geld :r :r
pi_84668875
ik ben benieuwd, naar de volgende smoesjes van dr... :P
pi_84669521
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 15:25 schreef brunette82 het volgende:
ik ben benieuwd, naar de volgende smoesjes van dr... :P
Naam/nummer komt niet overeen _O-
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_84672296
We gaan al bijna de avond in...
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:53:35 #267
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_84672348
hoe lang gaat deze troll nog door?
pi_84677675
TS is genaaid, heeft het door. Is nu aan het huilen en haat iedereen in deze topic omdat ze gelijk hadden :')
pi_84680046
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef Warrick21 het volgende:
TS is genaaid, heeft het door. Is nu aan het huilen en haat iedereen in deze topic omdat ze gelijk hadden
dat denk ik ook
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:04:39 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84680687
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:50 schreef brunette82 het volgende:

[..]

dat denk ik ook
weet jij veel
pi_84697148
De day after. Nog niks van TS gehoord.
pi_84699853
Ongelooflijk dat mensen zo naïef kunnen zijn..
De klaagbaak is een machine.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:09:00 #273
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_84705002
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef Multivitamine het volgende:
Ongelooflijk dat mensen zo naïef kunnen zijn..
Dit dus.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:06:20 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84707038
woher bleibt das geld?
Een gedicht over Maanvis
pi_84718322
Excuus, heb een vriendin op bezoek en was niet online.

Italiaanse vriendin heeft me gisteren opgebeld dat de eerste 750 euro overgemaakt is. Ik ben benieuwd, maandag een update. :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 juli 2010 @ 22:14:33 #276
163650 Greys
pi_84718422
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef JohnDDD het volgende:
Excuus, heb een vriendin op bezoek en was niet online.

Italiaanse vriendin heeft me gisteren opgebeld dat de eerste 750 euro overgemaakt is. Ik ben benieuwd, maandag een update. :)
Waarom precies heb je nou genoegen genomen met 'de eerste 750'?
Heeft ze verdorie niet genoeg tijd gehad om het hele bedrag bij elkaar te krijgen?
Schaamt ze zich de ogen niet uit haar hoofd inmiddels, dat ze jou zo lang aan het lijntje houdt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84718907
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom precies heb je nou genoegen genomen met 'de eerste 750'?
Heeft ze verdorie niet genoeg tijd gehad om het hele bedrag bij elkaar te krijgen?
Schaamt ze zich de ogen niet uit haar hoofd inmiddels, dat ze jou zo lang aan het lijntje houdt?
Omdat ze de volgende 750 woensdag al heeft zei ze, dan vind ik het ok...
pi_84722490
:')
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:44:11 #279
279202 storemem
dit is mijn ondertitel
pi_84724432
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Kijken wat de smoes maandag is als je het zoals verwacht niet binnen hebt ^O^
Of dit is een trol wat ik ook niet uit sluit na het toppic over gehandycapten sex met verzorgers :') :') :') :')
pi_84729131
waarom maandag update? kan je niet internet bankieren? dan zie je meteen of het geld gestort is.
Al betwijfel ik het... :')
pi_84729209
JohnDDD is de beste troll ooit, naast hc-sjonnie en schenkstroop, genialiteit. _O_
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:07:56 #282
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84729919
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 08:03 schreef brunette82 het volgende:
waarom maandag update? kan je niet internet bankieren? dan zie je meteen of het geld gestort is.
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_84731376
Maandag blijkt er niks overgemaakt en woensdag kun je helemaal vergeten. Je bent gewoon -opnieuw- aan het lijntje gehouden. Dat is het hele punt van aan het lijntje houden: zeggen dat het*willekeurig nabij tijdstip* goedkomt en nooit nu direct natuurlijk. Als ze echt 750E had, dan had jij het al gehad.

Ik hoop natuurlijk voor je dat ik ongelijk heb, maar dit is een bekend patroon :Y
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:19:41 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84733912
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Maandag blijkt er niks overgemaakt en woensdag kun je helemaal vergeten. Je bent gewoon -opnieuw- aan het lijntje gehouden. Dat is het hele punt van aan het lijntje houden: zeggen dat het*willekeurig nabij tijdstip* goedkomt en nooit nu direct natuurlijk. Als ze echt 750E had, dan had jij het al gehad.

Ik hoop natuurlijk voor je dat ik ongelijk heb, maar dit is een bekend patroon :Y
Daarnaast is TS natuurlijk niet de enige bij wie ze woekerschulden uit heeft staan.
Een gedicht over Maanvis
pi_84735978
Ik zou nooit iemand verkrachten maar als je echt naar je geld kan fluiten en ze 100% zeker niet terugbetaald rest er maar 1 optie..
pi_84736229
quote:

Hoe moet ze dan eten, gas/water/licht/verzekering etc betalen? Terwijl ze dus al 150 tekort komt op alleen al de huur.. :')

Gewoon een bullshit verhaal dus, en waarom wilt ze anders in zo'n duur huis? Huur dan iets voor 3/400 ofzo en niet boven je stand.
pi_84737010
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef vulkaan het volgende:
Ik zou nooit iemand verkrachten maar als je echt naar je geld kan fluiten en ze 100% zeker niet terugbetaald rest er maar 1 optie..
Ja. Inzien dat je een domme fout hebt gemaakt en dat je naief bent geweest en er van leren voor de volgende keer.
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:37:18 #288
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_84740117
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Dan zal er in een paar dagen toch behoorlijk doorgepeesd moeten worden. Of is het een vriendin met een escort uurtarief van 250 euro's?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_84744795
quote:

Nog een bijkomende complicatie, als je het geld terug wilt moet je haar in Italie voor de rechtbank slepen. Voor de rest vrees ik dat je Italiaanse juristen nodig gaat hebben, dat heeft WGR niet in huis. Naar Nederlands recht zou je hiermee dus gewoon haar eerst in gebreke moeten stellen en daarna als ze alsnog niet betaalt naar de kantonrechter. Als uit gesprekken blijkt dat zij dat geld wel heeft ontvangen via de bankrekening van die vriendin, is er niet zo veel aan de hand wat dat betreft. Je moet alleen bewijzen dat jij haar dat geld hebt geleend, zij het heeft gekregen en niet heeft terugbetaald ondanks dat je haar daartoe herhaaldelijk hebt gemaand.

Dit op het risico dat ik in herhaling val want hey ik ga dit hele topic niet doorlezen zeg, maar ik begrijp dat je naar je geld wel kunt fluiten als je het niet juridisch aanpakt. Wel juridsch.. tsja... gaat je ook geld kosten om terug te krijgen vrees ik. :{
  maandag 2 augustus 2010 @ 07:23:05 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84761948
Nou, het is maandag. De dag van de waarheid (alweer :D)
Een gedicht over Maanvis
pi_84761999
ik ben benieuwd (alweer)
Quickly, I must hurry, for there go my people and I am their leader.
pi_84762204
same here...ik wacht met smart
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:05:29 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84763865
zou JohnDDD al wakker zijn?
Een gedicht over Maanvis
pi_84764929
Geld staat nog niet op de rekening, maar eigenlijk verwachtte ik dat ook niet, aangezien ze het vrijdagochtend pas vanuit Italië (naar mijn Engelse rekening) heeft overgemaakt. Dat wordt wel woensdag ofzo voordat het er is, zelfs vanuit Nederland duurt het een paar dagen en in Italië zijn ze heus niet sneller....:')

Wel vervelend omdat ik vandaag de huur zou moeten betalen :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:49:56 #295
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84764953
JohnDDD, ze heeft het geld niet overgemaakt. Anders had ze je wel een screenshotje van haar telebankieren gestuurd :).
Een gedicht over Maanvis
pi_84764961
Het wordt steeds beter het verhaal. Engelse rekening.... :Y)
pi_84765027
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:49 schreef Maanvis het volgende:
JohnDDD, ze heeft het geld niet overgemaakt. Anders had ze je wel een screenshotje van haar telebankieren gestuurd :).
Ze heeft geen computer, en zou ook niet weten hoe ze dat moest doen.

Verder, ik woon in Londen en betaal hier de huur, dus naar de Engelse rekening was iets handiger in dit geval. ;)
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:54:50 #298
279202 storemem
dit is mijn ondertitel
pi_84765074
dus als ze niet betaald mag jij je huis uit :')
pak alvast in dan, anders staan ze straks voor de deur en word alles de straat op gekeilt ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 augustus 2010 @ 11:01:50 #299
163650 Greys
pi_84765251
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:49 schreef JohnDDD het volgende:
Geld staat nog niet op de rekening, maar eigenlijk verwachtte ik dat ook niet, aangezien ze het vrijdagochtend pas vanuit Italië (naar mijn Engelse rekening) heeft overgemaakt. Dat wordt wel woensdag ofzo voordat het er is, zelfs vanuit Nederland duurt het een paar dagen en in Italië zijn ze heus niet sneller....:')

Wel vervelend omdat ik vandaag de huur zou moeten betalen :P
Vind je het nou zelf inmiddels ook niet aso van haar dat ze jou dus nu in de stront laat zakken met je huur? Ze had het met spoed moeten overmaken, dan maar een paar euro extra kosten. Zij moet zich kapot schamen om hoe ze jou behandelt, maar jij moet je nog veel harder schamen dat je je dit allemaal laat gebeuren.

En wij moeten ons allemaal schamen dat we er in trappen, waarschijnlijk :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84765349
Nou Johnny, maak maar een 2e topic. Want deze gaat vol :9
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:08:15 #301
279202 storemem
dit is mijn ondertitel
pi_84765427
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:05 schreef Warrick21 het volgende:
Nou Johnny, maak maar een 2e topic. Want deze gaat vol :9
ik wist niet dat een topic vol kon raken :{