Ik zit in de laatste 2 maanden van mijn huur en heb precies 2 maanden borg betaald. Ergste wat kan gebeuren is dat de huisbazin mijn borg als huur gebruikt. Of ik eruit moet zal me een worst wezen, zsm weg hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus als zij niet betaalt word jij je huis uitgeflikkerd. lekker is dat.
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
heb geen reden om haar niet te geloven. maar ik heb voor mezelf wel echt de limiet over 2 maanden gesteld. ze gaat maar zorgen dat ze over 2 maanden het geld heeft.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze ook tot de 29e mag wachten.
Dat is voor mij op tijd, ik moet er mijn huur mee betalen op 2 augustus.
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uh-huh.![]()
Manmanman, wat laat jij je aan het lijntje houden!
joh, ze heeft nu al zoveel keer(datums genoemd) beloofd om het terug te betalen en je trapt er elke keer weer in!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze ook tot de 29e mag wachten.
Dat is voor mij op tijd, ik moet er mijn huur mee betalen op 2 augustus.
IN welk land woon jij, het is de 28equote:Op woensdag 28 juli 2010 00:29 schreef Warrick21 het volgende:
Nou, het is de 29e. Nog maar net, maar ik ben benieuwd
Hey.. je hebt gelijk... Was blijkbaar al een beetje te laat voor mij dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
IN welk land woon jij, het is de 28e
VANDAAG NOG!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef JohnDDD het volgende:
heb 'r net even een bericht gestuurd dat het vandaag de 29e is en ik een update verwacht en zo snel mogelijk het geld verwacht
bron van: Icon door Cerror & Ian_Nickquote:
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef JohnDDD het volgende:
heb 'r net even een bericht gestuurd dat het vandaag de 29e is en ik een update verwacht en zo snel mogelijk het geld verwacht
Geloof je werkelijk nog dat je je geld terug krijgtquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef JohnDDD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |