Dat weet ik ook wel alleen netjes vragen hielp nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Niet om te zeuren, maar het is ook niet slim om met zoiets te gaan dreigen. Ook niet, of juist niet, als je helemaal gelijk hebt.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
of is het een internet liefde?
Nee heb er gestudeerd en in totaal zelfs een half jaar samengewoondquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou er naartoe gaan
Je kent er toch wel of is het een internet liefde?
En dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zou ik er sws naar toe gaan
ben jij ts?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee heb er gestudeerd en in totaal zelfs een half jaar samengewoond
een teek?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben jij ts?
of ben je gewoon zo'n ordinaire topic-piraat? zo'n vieze teek?
u kent dat beestje niet? 6 poten. 8 poten. lime. parasiet.quote:
Ik dacht dat je deze teek bedoeldequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
u kent dat beestje niet? 6 poten. 8 poten. lime. parasiet.
ik als regelmatig verblijver in de bossen, met slechts een mes en touw, ken die teken erg goed.
U bent rambo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
u kent dat beestje niet? 6 poten. 8 poten. lime. parasiet.
ik als regelmatig verblijver in de bossen, met slechts een mes en touw, ken die teken erg goed.
ik noem het overleven. jij mag je eigen fantasie hebben. ken je de natuur überhaupt een beetje?quote:
vertroebeling van de geest. fastfood for the mind.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze teek bedoelde
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |