Ik had hetzelfde gedaan hoor. Zonde dat (als het echt zo is) iemand je goeed vertrouwen zo schaadt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef JohnDDD het volgende:
Beh deze meid had al 2 maanden de termijn van het huurcontract overschreden en dreigde op straat te worden gezet. Ze had net een ander huis gevonden maar kon de verhuizing dus niet betalen. Ze heeft me gezegd dat als ze het geld niet zou krijgen dat ze dan niet kon verhuizen en dan misschien geen plek meer had om te wonen. Bovendien zei ze dat ze me in december of januari terug kon betalen met haar dertiende maand en die van haar moeder. Het zat mij ook niet helemaal lekker maar als het opnieuw gebeurt zou ik waarschijnlijk weer hetzelfde doen, je wilt iemand toch uit de brand helpen...
Sorry maar dat is dan niet mijn probleem. Al is het een vriend/vriendin, ze zoeken het maar bij familie of partners. Ik ga ze geen geld lenen, misschien ook omdat ik het toentertijd ook heb gedaan en achteraf spijt heb. Ik heb ervan geleerd. Ik hoop in de eerste plaats dat je gewoon je geld terug krijgt en in de tweede plaats, mocht je het niet krijgen, dat je ervan geleerd hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef JohnDDD het volgende:
Beh deze meid had al 2 maanden de termijn van het huurcontract overschreden en dreigde op straat te worden gezet. Ze had net een ander huis gevonden maar kon de verhuizing dus niet betalen. Ze heeft me gezegd dat als ze het geld niet zou krijgen dat ze dan niet kon verhuizen en dan misschien geen plek meer had om te wonen. Bovendien zei ze dat ze me in december of januari terug kon betalen met haar dertiende maand en die van haar moeder. Het zat mij ook niet helemaal lekker maar als het opnieuw gebeurt zou ik waarschijnlijk weer hetzelfde doen, je wilt iemand toch uit de brand helpen...
Ik krijg het denk ik wel hoor, en anders zorg ik wel dat ik het krijg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
Sorry maar dat is dan niet mijn probleem. Al is het een vriend/vriendin, ze zoeken het maar bij familie of partners. Ik ga ze geen geld lenen, misschien ook omdat ik het toentertijd ook heb gedaan en achteraf spijt heb. Ik heb ervan geleerd. Ik hoop in de eerste plaats dat je gewoon je geld terug krijgt en in de tweede plaats, mocht je het niet krijgen, dat je ervan geleerd hebt.
That sounds dark and twisted... TVP voor de maffiapraktijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef JohnDDD het volgende:
Ik krijg het denk ik wel hoor, en anders zorg ik wel dat ik het krijg.
Goedzo, iig succes ermee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik krijg het denk ik wel hoor, en anders zorg ik wel dat ik het krijg.
Zorg in elk geval dat haar moeder ook van de deal op de hoogte isquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gedaan hoor. Zonde dat (als het echt zo is) iemand je goeed vertrouwen zo schaadt...
ingepalmd, ingepakt, aan je taas getrokken en een ervaring rijker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef JohnDDD het volgende:
Hoogste tijd om die pics dus te posten!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef nils7 het volgende:
Inmiddels 2 maanden later niks meer ervan gehoord, nu weet ik dat de post vanuit Turkije nog uitgevonden moet worden maar het zal er wel op neer komen dat madam fijn kan dromen en 800+ euro rijker is door mij!![]()
Dat weet ik ook wel alleen netjes vragen hielp nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Niet om te zeuren, maar het is ook niet slim om met zoiets te gaan dreigen. Ook niet, of juist niet, als je helemaal gelijk hebt.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
of is het een internet liefde?
Nee heb er gestudeerd en in totaal zelfs een half jaar samengewoondquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou er naartoe gaan
Je kent er toch wel of is het een internet liefde?
En dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zou ik er sws naar toe gaan
ben jij ts?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee heb er gestudeerd en in totaal zelfs een half jaar samengewoond
een teek?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben jij ts?
of ben je gewoon zo'n ordinaire topic-piraat? zo'n vieze teek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |