Je hoeft niet bij haar te logeren, laat haar het geld via de bank terugstorten ipv, dat ze het in natura terg gaat betalen!quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg van de week een mail van haar dat ik in mei in Rome bij haar mag logeren en dat ze me dan het geld terug gaat geven! Ben benieuwd!
Kortom, of ze vermoordt me en ik word nooit meer gevonden, of het komt toch nog goed
Nou Nou Nou zo'n reactie is zeer ontoepasselijk en niet nodig.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Je moeder zuigt pik in de hel, spamhoer.
Klopt, dat is niet netjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef S.vanDijck het volgende:
[..]
Nou Nou Nou zo'n reactie is zeer ontoepasselijk en niet nodig.
Haha, wat een kutsmoes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef JohnDDD het volgende:
Verder is er wellicht een bijkomende complicatie, ze had op dat moment problemen met haar rekening en heeft me het geld over laten maken op de rekening van een vriendin van haar van wie ze toen het geld heeft gekregen.
x2quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Waarom zou je er in godsnaam nog gaan logeren als ze je zo genaaid heeft?
En wie gaat die reiskosten naar Rome betalen?![]()
Laat ze het eerst maar overmaken, dan kijk je daarna wel of je er nog wilt logeren.
Laat je toch niet zo enorm in de maling nemen.
heb geen reden om haar niet te geloven. maar ik heb voor mezelf wel echt de limiet over 2 maanden gesteld. ze gaat maar zorgen dat ze over 2 maanden het geld heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:30 schreef Zeroku het volgende:
Manmanman, dat je dit nog gelooft. Beschouw die ¤1500,- als leergeld en heel snel dumpen als vriendin.
ze werkt wel, als babysitter, ik denk dat ze slecht betaald krijgtquote:Op zondag 9 mei 2010 18:52 schreef Maanvis het volgende:
waarom gaat die meid niet gewoon werken voor d'r geld!
Babysitten is voor pubers man. Dat ze eens een fatsoenlijke baan zoekt.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ze werkt wel, als babysitter, ik denk dat ze slecht betaald krijgt
Ze is een Zuid-Amerikaanse immigrant in Rome en is nog bezig met haar universitaire opleiding, weinig kans dusquote:Op zondag 9 mei 2010 19:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Babysitten is voor pubers man. Dat ze eens een fatsoenlijke baan zoekt.
genoeg vreettentjes en café's die personeel zoeken.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ze is een Zuid-Amerikaanse immigrant in Rome en is nog bezig met haar universitaire opleiding, weinig kans dus
ja,idd, de ts moet zijn eigen posts nog maar eens teruglezen, uitstel,uitstel en uitstel, dat is wat mevrouw doet.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:36 schreef trovey het volgende:
En dan weer 2 maanden en dan weer 2 maanden...oh wacht ik moest een wasmachine kopen....kun je nog 3 maanden wachten?
de cultuur van zuid-amerikaanse vrouwen is,dat ze door man(nen) worden onderhouden,die zijn niet gewend zichzelf te onderhouden!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ze is een Zuid-Amerikaanse immigrant in Rome en is nog bezig met haar universitaire opleiding, weinig kans dus
Maar wacht ff hoor... je gaat er dus nu nog steeds heen en bij haar logeren?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:28 schreef JohnDDD het volgende:
Reis naar Rome was toch al gepland, heb daar nog wel meer vrienden.
Staat op het programma voor dinsdag. Kreeg een mail van haar dat ze het geld nog niet heeft. Ze heeft geprobeerd een lening te krijgen maar die is haar geweigerd.Over 2 maanden kreeg ze hem waarsch. wel. Ze wilde ook wel geld lenen bij een of andere dame die superhoge rente zou vragen aan d'r, ik heb gezegd dat als het geld er over 2 maanden nog niet is dat ze dat dan maar moet doen.
Ze lijkt iig wel bereid het probleem op tel ossen.
Ben het overigens wel steeds meer eens met de mensen die mij in het begin van dit topic de les hebben gelezen. Ik had haar het geld nooit moeten lenen en dat contractje is weinig waard ook omdat het in Italië 5000 jaar duurt voordat een rechtszaak behandeld wordt. Vrienden kunnen best zeggen dat ze elkaar geen geld lenen, geen probleem.
Uh-huh.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
heb geen reden om haar niet te geloven. maar ik heb voor mezelf wel echt de limiet over 2 maanden gesteld. ze gaat maar zorgen dat ze over 2 maanden het geld heeft.
rente? ze hoeft helemaal niks te betalen,omdat de ts een slappe naieve zak is!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ze gaat niet ineens 1500 euro over hebben. De enige manier om TS terug te betalen is door het geld elders te lenen, maar waarom zou ze? In de huidige situatie hoeft ze geen rente te betalen..
Idd, een lening zonder aflossing of rente, een betere krijg je niet!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef THEFXR het volgende:
rente? ze hoeft helemaal niks te betalen,omdat de ts een slappe naieve zak is!
en dat weet jij vanwege wat?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:46 schreef goofy_goober het volgende:
Man man man, dit topic is gewoon een dikke hoax.
Ook nog op je eigen kosten....?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wacht ff hoor... je gaat er dus nu nog steeds heen en bij haar logeren?
idd, TS is erg goed van vertrouwen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef THEFXR het volgende:
kan de ts even uitleggen op welke manier zijn zogenaamde vriendin over 2 maanden wel het geld heeft en nu niet! wat gaat er dan gebeuren dat ze ineens 1500 euro extra heeft?
Oftewel, een schenkingquote:Op maandag 10 mei 2010 02:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Idd, een lening zonder aflossing of rente, een betere krijg je niet!
En waarom kan ze nu al dat geld niet lenen van die vriend, en die vriend dan terug betalen van die lening?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Als de lening er niet is, kan ze op 29 juli het geld lenen van haar vriend, zegt ze.
Ik heb gezegd dat ze ook tot de 29e mag wachten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:05 schreef _Arthur het volgende:
[..]
En waarom kan ze nu al dat geld niet lenen van die vriend, en die vriend dan terug betalen van die lening?
Zeg maar dag tegen je centjes
dus als zij niet betaalt word jij je huis uitgeflikkerd. lekker is dat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze ook tot de 29e mag wachten.
Dat is voor mij op tijd, ik moet er mijn huur mee betalen op 2 augustus.
Ik zit in de laatste 2 maanden van mijn huur en heb precies 2 maanden borg betaald. Ergste wat kan gebeuren is dat de huisbazin mijn borg als huur gebruikt. Of ik eruit moet zal me een worst wezen, zsm weg hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus als zij niet betaalt word jij je huis uitgeflikkerd. lekker is dat.
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
heb geen reden om haar niet te geloven. maar ik heb voor mezelf wel echt de limiet over 2 maanden gesteld. ze gaat maar zorgen dat ze over 2 maanden het geld heeft.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uh-huh.![]()
Manmanman, wat laat jij je aan het lijntje houden!
joh, ze heeft nu al zoveel keer(datums genoemd) beloofd om het terug te betalen en je trapt er elke keer weer in!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
IN welk land woon jij, het is de 28equote:Op woensdag 28 juli 2010 00:29 schreef Warrick21 het volgende:
Nou, het is de 29e. Nog maar net, maar ik ben benieuwd
Hey.. je hebt gelijk... Was blijkbaar al een beetje te laat voor mij dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
IN welk land woon jij, het is de 28e
VANDAAG NOG!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef JohnDDD het volgende:
heb 'r net even een bericht gestuurd dat het vandaag de 29e is en ik een update verwacht en zo snel mogelijk het geld verwacht
bron van: Icon door Cerror & Ian_Nickquote:
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef JohnDDD het volgende:
heb 'r net even een bericht gestuurd dat het vandaag de 29e is en ik een update verwacht en zo snel mogelijk het geld verwacht
Geloof je werkelijk nog dat je je geld terug krijgtquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef JohnDDD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |