Je hoeft niet bij haar te logeren, laat haar het geld via de bank terugstorten ipv, dat ze het in natura terg gaat betalen!quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg van de week een mail van haar dat ik in mei in Rome bij haar mag logeren en dat ze me dan het geld terug gaat geven! Ben benieuwd!
Kortom, of ze vermoordt me en ik word nooit meer gevonden, of het komt toch nog goed
Nou Nou Nou zo'n reactie is zeer ontoepasselijk en niet nodig.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Je moeder zuigt pik in de hel, spamhoer.
Klopt, dat is niet netjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef S.vanDijck het volgende:
[..]
Nou Nou Nou zo'n reactie is zeer ontoepasselijk en niet nodig.
Haha, wat een kutsmoes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef JohnDDD het volgende:
Verder is er wellicht een bijkomende complicatie, ze had op dat moment problemen met haar rekening en heeft me het geld over laten maken op de rekening van een vriendin van haar van wie ze toen het geld heeft gekregen.
x2quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Waarom zou je er in godsnaam nog gaan logeren als ze je zo genaaid heeft?
En wie gaat die reiskosten naar Rome betalen?![]()
Laat ze het eerst maar overmaken, dan kijk je daarna wel of je er nog wilt logeren.
Laat je toch niet zo enorm in de maling nemen.
heb geen reden om haar niet te geloven. maar ik heb voor mezelf wel echt de limiet over 2 maanden gesteld. ze gaat maar zorgen dat ze over 2 maanden het geld heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:30 schreef Zeroku het volgende:
Manmanman, dat je dit nog gelooft. Beschouw die ¤1500,- als leergeld en heel snel dumpen als vriendin.
ze werkt wel, als babysitter, ik denk dat ze slecht betaald krijgtquote:Op zondag 9 mei 2010 18:52 schreef Maanvis het volgende:
waarom gaat die meid niet gewoon werken voor d'r geld!
Babysitten is voor pubers man. Dat ze eens een fatsoenlijke baan zoekt.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ze werkt wel, als babysitter, ik denk dat ze slecht betaald krijgt
Ze is een Zuid-Amerikaanse immigrant in Rome en is nog bezig met haar universitaire opleiding, weinig kans dusquote:Op zondag 9 mei 2010 19:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Babysitten is voor pubers man. Dat ze eens een fatsoenlijke baan zoekt.
genoeg vreettentjes en café's die personeel zoeken.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ze is een Zuid-Amerikaanse immigrant in Rome en is nog bezig met haar universitaire opleiding, weinig kans dus
ja,idd, de ts moet zijn eigen posts nog maar eens teruglezen, uitstel,uitstel en uitstel, dat is wat mevrouw doet.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:36 schreef trovey het volgende:
En dan weer 2 maanden en dan weer 2 maanden...oh wacht ik moest een wasmachine kopen....kun je nog 3 maanden wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |