ik denk niet dat ik dit smerige verhaal wil horen... ik heb het over overleven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:50 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik was een keer in het bos, toen wilde ik een paardenbloem blazen, maar toen bleek het een persoon met heel dun haar te zijn
Ik zou eerder zeggen: geloof maar niet dat ze iets van een schuldgevoel hieraan overhoudt. Die denkt gewoon: jij komt uit het rijke Nederland en ikke niet, en je hebt een goede tijd gehad met mij(!), dat geld kun je wel missen. En anders kan jouw familie het makkelijker ophoesten dan ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Blijkbaar zag je het ook wel een beetje aankomen. Ze is en studente en werkloos, 900 euro zo'n meisje is misschien een jaar aan huur, verwacht er maar niet al te veel van.
Ik vind het wel gaaf, maar in NL heb je niet van die woods, dus niet zo relevant. Als ik in een omgeving met veel natuur zou wonen, zou ik er zeker wat mee doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik dit smerige verhaal wil horen... ik heb het over overleven.
reken maar dat ze zich schuldig gaat voelen. en als die intenetliefde van ts straks een een kleingeschapen rijke rus trouwt, dan zal ze misschien hem een diamant sturen voor de kosten en rente.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: geloof maar niet dat ze iets van een schuldgevoel hieraan overhoudt. Die denkt gewoon: jij komt uit het rijke Nederland en ikke niet, en je hebt een goede tijd gehad met mij(!), dat kun je wel missen. En anders kan jouw familie het makkelijker ophoesten dan ik.
Dat geld zie je niet meer terug.
ook in nederland kan jij je makkelijk 5 dagen verschuilen in de bossen zonder mensen te zien. in duitsland beter en in belgië helemaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik vind het wel gaaf, maar in NL heb je niet van die woods, dus niet zo relevant. Als ik in een omgeving met veel natuur zou wonen, zou ik er zeker wat mee doen.
Noem eens een regio waar je van die dichte bossen hebt? En kamperen mag toch ook niet, is strafbaar volgens mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook in nederland kan jij je makkelijk 5 dagen verschuilen in de bossen zonder mense te zien.
kamperen? ik heb het over een mes en touw. zelf hut maken dicht bij water. zelf vuur maken met vuurboog. stropjes uitzetten met touw en zoeken naar vis, planten en wortels. etc.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:56 schreef GSP het volgende:
[..]
Noem eens een regio waar je van die dichte bossen hebt? En kamperen mag toch ook niet, is strafbaar volgens mij.
Ja dat snap ik. Maar hoe blijf je dan warm? Ik bedoel geen slaapzak, regen etc.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kamperen? ik heb het over een mes en touw. zelf hut maken dicht bij water. zelf vuur maken met vuurboog. stropjes uitzetten met touw en zoeken naar vis, planten en wortels. etc.
goede hut bouwen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef GSP het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar hoe blijf je dan warm? Ik bedoel geen slaapzak, regen etc.
touw maken en vuurboog gebruiken.quote:
Eh, whut?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
reken maar dat ze zich schuldig gaat voelen.
Oh zo, ja dat denk ik ookquote:en als die intenetliefde van ts straks een een kleingeschapen rijke rus trouwt, dan zal ze misschien hem een diamant sturen voor de kosten en rente.
ik hoop het...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:06 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Eh, whut?
[..]
Oh zo, ja dat denk ik ook
Als zij TS met intentie heeft opgelicht, gaat ze dat echt niet terugbetalen. Oplichters kennen geen schuldgevoel, anders zouden doorgewinterde oplichters niet bestaan. En er zijn zat oplichters die al tientallen jaren niets anders doen dan hun geld verdienen aan louche praktijken. Als ze zich over iedere oplichting schuldig zouden voelen, zouden ze daar niet mee door kunnen gaan. Ze weten het altijd zo te praten dat het aan iemand anders ligt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
reken maar dat ze zich schuldig gaat voelen. en als die intenetliefde van ts straks een een kleingeschapen rijke rus trouwt, dan zal ze misschien hem een diamant sturen voor de kosten en rente.
kom op man. geef die stakker some hope!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:16 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Als zij TS met intentie heeft opgelicht, gaat ze dat echt niet terugbetalen.
begrijp je het nou echt niet TS of wil je het niet begrijpen?
quote:Ze had me beloofd me het geld in januari terug te zullen geven. Ik heb bij het overmaken van het geld een documentje opgesteld waarin staat dat ik haar 1500 euro heb geleend en dat zij dat voor 1 februari aan mij moest terugbetalen. Dit is door ons beiden ondertekend.
Elk beetje hoop in dit geval is valse hoopquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op man. geef die stakker some hope!!
Deze meneer hier heeft ook gewoon geen genade he...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:56 schreef Ps2K het volgende:
Wat ik me vooral afvraag: Heb je wel geneukt voor die 1500 euro?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:59 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Deze meneer hier kent ook gewoon geen genade he...
Is wel een relevante vraagquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:56 schreef Ps2K het volgende:
Wat ik me vooral afvraag: Heb je wel geneukt voor die 1500 euro?
Mijn buurvrouw heeft twee keer 5000 euro geleend van familie, ben ik achtergekomen toen bankafschriften van haar (ik heb dezelfde bank) in mijn brievenbus lagen (verkeerd bezorgt) Pas toen ik de envelop openmaakte ondekte ik dat ze niet aan mij gericht waren. Uiteraard heb ik ze wel persoonlijk aan haar afgegeven met de uitleg dat het verkeerd bezorgt was, waar ze nogal lakoniek op reageerde dat zoiets wel vaker gebeurd met foute postbezorging.quote:
Het is zo bindend als het maar zijn kan en als je het goed op papier zet is het ook afdwingbaar. De vraag is alleen of je er veel zin aan hebt om je familieleden voor de rechter te sleuren..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:39 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik zal zelf NOOIT geld (uit)lenen aan vrienden familie of aan wie dan ook. Onderhandse geldleningen zijn niet bindend ook al wordt het een en ander op papier gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |