En met rechtsbijstand wel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je hebt een documentje wat je beiden hebt ondertekent, waarom ga niet eens de rechtsbijstand inschakelen? Dat geld krijg je op deze manier toch niet terug.
Hij is al eens bij haar langsgeweest, maar "zo'n vriendin is ze niet"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Volgens mij kun je beter langs gaan en haar in natura laten betalen.
Zij is een zuid-Amerikaanse dame, wonend in Italie. Ik denk dat de rechtsbijstand je uitlacht en wegstuurtquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je hebt een documentje wat je beiden hebt ondertekent, waarom ga niet eens de rechtsbijstand inschakelen? Dat geld krijg je op deze manier toch niet terug.
Dan regelt ze maar een vriendin die de daadwerkelijke betaling doet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef thomaster het volgende:
[..]
Hij is al eens bij haar langsgeweest, maar "zo'n vriendin is ze niet"
Het is pas goedgekomen als het geld op je rekening staat!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg meteen een SMS van haar: ik bel je later even. Hoe dan ook alles in orde, maak je maar geen zorgen, xx D
Nou ik ben benieuwd![]()
Zou het dan toch nog goedkomen?
Wil je een eerlijk antwoord of het antwoord dat je graag wil horen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg meteen een SMS van haar: ik bel je later even. Hoe dan ook alles in orde, maak je maar geen zorgen, xx D
Nou ik ben benieuwd![]()
Zou het dan toch nog goedkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag willen horen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
Tja, geen idee. Net of je geen geld kan terugkrijgen van iemand die in het buitenland woont. Dat ze daar ineens geen hulp in willen geven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef thomaster het volgende:
[..]
Hij is al eens bij haar langsgeweest, maar "zo'n vriendin is ze niet"
[..]
Zij is een zuid-Amerikaanse dame, wonend in Italie. Ik denk dat de rechtsbijstand je uitlacht en wegstuurt
Gefeliciteerd dat je je geld terugkrijgt! eerst zien dan geloven he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
Wat hebben die mensen het overigens toch slecht daar in Italië hè. 750 euro loon per maand, echt waar komt ze van rond. Haar huur is namelijk zeker hoger dan dat, zo rond de 900 denk ik. Haar moeder werkt dag en nacht en die zal ook wel zoiets verdienen, alleen die is dus gewoon nooit thuis omdat ze altijd werkt.
Ik zal hier een screenshot maken als het (hopelijk) zo ver is!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef thomaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je je geld terugkrijgt! eerst zien dan geloven he!
Als je 750 euro verdient en je huur is 900, dan leef je gewoon (ver) boven je stand.
ik denk er net zo over...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom heeft ze die lening nu pas rondgekregen en krijg je morgen de helft van je geld pas? Ben benieuwd wat de smoes morgen is.
Is dat een land dan driekwarterquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:47 schreef Oksel het volgende:
Zuid-Amerika, vieze irritante pisnicht. Lees eens.
Op de hoek van de straat is goed geld te verdienenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg net telefoon, die lening heeft ze nu definitief gekregen maar het wordt pas volgende week overgemaakt op haar rekening. Ze maakt morgen de helft over (750 euro) (wat overigens ook precies haar maandloon is blijkbaar![]()
), en volgende week als ze de lening binnen heeft de andere helft. Ik vind dat nu wel ok aangezien ik vooral de huur ervan moet betalen voor de 2e van de maand, die andere helft mag ook best volgende week.
Wat hebben die mensen het overigens toch slecht daar in Italië hè. 750 euro loon per maand, echt waar komt ze van rond. Haar huur is namelijk zeker hoger dan dat, zo rond de 900 denk ik. Haar moeder werkt dag en nacht en die zal ook wel zoiets verdienen, alleen die is dus gewoon nooit thuis omdat ze altijd werkt.
Verdiende ze maar geld met al die vieze kerels die ze neukt!!!! Dan deed ze nog eens wat goeds voor zichzelf en de mensen om haar heen....quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op de hoek van de straat is goed geld te verdienen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze ook tot de 29e mag wachten.
Dat is voor mij op tijd, ik moet er mijn huur mee betalen op 2 augustus.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg net telefoon, die lening heeft ze nu definitief gekregen maar het wordt pas volgende week overgemaakt op haar rekening. Ze maakt morgen de helft over (750 euro) (wat overigens ook precies haar maandloon is blijkbaar![]()
), en volgende week als ze de lening binnen heeft de andere helft. Ik vind dat nu wel ok aangezien ik vooral de huur ervan moet betalen voor de 2e van de maand, die andere helft mag ook best volgende week.
Hoe voelt het overigens om dubbel genaaid te worden door een hoer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Verdiende ze maar geld met al die vieze kerels die ze neukt!!!! Dan deed ze nog eens wat goeds voor zichzelf en de mensen om haar heen....
wat was de eerste keer dan? want volgens mij naait de klant de hoer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe voelt het overigens om dubbel genaaid te worden door een hoer?
Italie is gewoon een rijk europees land hoor.. als ze 750 euro per maand verdient heeft ze gewoon een slechte baan (of ze lult gewoon)quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |