Serieus, geloof je het zélf nog?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
nou vandaag zou ik van haar het bericht moeten krijgen dat ze het overmaakt, dan is het maandag neem ik aan binnen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
nou vandaag zou ik van haar het bericht moeten krijgen dat ze het overmaakt, dan is het maandag neem ik aan binnen
Dat 'neem ik aan' stukje... daar ga je elke keer de mist mee in.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
Slappe zoutzak.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
Ik weet niet wat die vriendin van TS doet, maar in veel gevallen is Italie echt geen rijk land. In de wetenschap bijvoorbeeld. Beginnende professors (en postdocs vooral) in Italie verdienen ook minder dan de huur, en zijn genoodzaakt om nog bij hun ouders te wonen op hun 35e.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:40 schreef SannekePanneke het volgende:
[..]
Italie is gewoon een rijk europees land hoor.. als ze 750 euro per maand verdient heeft ze gewoon een slechte baan (of ze lult gewoon)
Alle Italianen van begin 30 die ik ken wonen nog thuis zonder enig uitzicht op alleen wonenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:56 schreef dr_Pieters het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die vriendin van TS doet, maar in veel gevallen is Italie echt geen rijk land. In de wetenschap bijvoorbeeld. Beginnende professors (en postdocs vooral) in Italie verdienen ook minder dan de huur, en zijn genoodzaakt om nog bij hun ouders te wonen op hun 35e.
Het zit ook in de cultuur. Italianen (iig de mannen) zijn mietjuhs die niet voor zichzelf kunnen zorgen, niks alleen durven te doen, niets lusten, etcquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Alle Italianen van begin 30 die ik ken wonen nog thuis zonder enig uitzicht op alleen wonen
Het is ook gewoon cultuur om thuis te wonen daarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het zit ook in de cultuur. Italianen (iig de mannen) zijn mietjuhs die niet voor zichzelf kunnen zorgen, niks alleen durven te doen, niets lusten, etc
Mannen worden heel lang gepamperd door la mama.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het zit ook in de cultuur. Italianen (iig de mannen) zijn mietjuhs die niet voor zichzelf kunnen zorgen, niks alleen durven te doen, niets lusten, etc
Naam/nummer komt niet overeenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:25 schreef brunette82 het volgende:
ik ben benieuwd, naar de volgende smoesjes van dr...
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef Warrick21 het volgende:
TS is genaaid, heeft het door. Is nu aan het huilen en haat iedereen in deze topic omdat ze gelijk hadden
weet jij veelquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef Multivitamine het volgende:
Ongelooflijk dat mensen zo naïef kunnen zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |