hoe moeten we je overhalen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:24 schreef Chell het volgende:
En hier nog steeds getwijfeldIk lig nog in bed ook zelfs
Nou er is hier een fan die er erg naar uitkijkt om jou weer te zienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:24 schreef Chell het volgende:
En hier nog steeds getwijfeldIk lig nog in bed ook zelfs
oooo en Lotte was ook zoooo liefquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:18 schreef Linda2205 het volgende:Het was gezellig! Wat een leuke babies hebben jullie allemaal
BE, bedankt voor het regelen, Ins bedankt voor de lift
Ik heb een paar foto's, maar mn cardreader ligt in Duitsland, dus die komen volgend weekend. Lotte en ik mogen hier gepost worden hoor, mochten er foto's zijn
en jij nogmaals enorm bedankt voor de kleertjes! en het meenemen ervan! zooo lief!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef bodpa09 het volgende:
Wij vonden het ook erg leuk! En mogen online, mochten er foto's zijn waar we op staan.
Grappig om al die kindjes die je virtueel kent nu in 3d te zien. En wat zijn ze mooi en lief allemaal.
Bedankt voor het regelen BE!
Ja, komt goed. Ik had best zin, maar ik was moe (en 2 keer 1,5 uur rijden zag ik ècht niet zitten!)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef miss_sly het volgende:
Jammer McLaura dat je er niet bij was. Hopelijk volgende keer
ow ja, en foto's van Senna mogen online, van haar mama alleen de goed gelukte enzo
Ik vind het ook zo jammer dat we er niet warenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef oeke het volgende:
Oh en Huup en Beef, jullie zijn gemist! En vooral Amelie.
Het is ook wel ver weg, en ook logisch hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, komt goed. Ik had best zin, maar ik was moe (en 2 keer 1,5 uur rijden zag ik ècht niet zitten!)
bekijken doe je met DVD's. CD's zijn om te luisterenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:47 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman heeft net de cds uitgepakt en bekeken..
Timo vergeten! En ik heb me nog wel de hele middag af zitten vragen hoe hij ook alweer heette. Ik ben zo slecht in namen. Wat een mooie knul is Timo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Poppejans het volgende:
Timo die de hele tijd naast me zat met grote rode wangen en brede grijns
Van mij en het zit nu in de wasmachine.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Claudia_x het volgende:
Van wie was dat blauw-rode speelkleed eigenlijk? We mogen wel wat geld bijleggen om het naar de stomerij te brengen.
Je bedoelt de ogen van Ivan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vind de ogen van Claudia trouwens ook prachtig.
Z'n tante noemt het een "licht melancholische blik".quote:Ivan kan ernstig geconcentreerd kijken.
En wie nog meer...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef miss_sly het volgende:
En ik heb Lente vastgehoudenHelemaal in dromenland liet ze zich zomaar overdragen, sliep ze lekker verder in mijn armen en liet ze zich weer overdragen naar mama
Nietus.quote:
Da's een mooie omschrijving.quote:[..]
Z'n tante noemt het een "licht melancholische blik".Die heeft hij van z'n papa. Als baby had die zelfs een nog veel serieuzere oogopslag.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
Ik hoop echt heel erg van nietquote:
Echt huilen deed er eigenlijk geen 1, maar heel chaotisch was het welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
lekker stel zo samen...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Poppejans het volgende:
aaah BJ DIE is pas leuk van Evie en Wolf!![]()
![]()
![]()
Zeewoldequote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh beef, waar woon jij ergens? Mss dat we (evt. viavia) nog iets kunnen regelen? Wat jammer joh!
Oh maar het is niet persee het huilen hoor. Ik vind babies gewoon niet zo leuk en schattig en zij mij ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef miss_sly het volgende:
haha m@x, het lijkt erger dan het was, hoor. Ik vond het bijvoorbeeld opvallend hoe weinig er gehuild werd. Ze lagen gewoon allemaal zoetjes op de grond te spelen en te liggen en mooi te zijn
Dan is het maar goed dat je er niet was; voor jezelf, de babies en de overige volwassenen, Stel je voor dat ze allemaal spontaan zouden zijn gaan huilenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh maar het is niet persee het huilen hoor. Ik vind babies gewoon niet zo leuk en schattig en zij mij ook niet
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en de cake met chocolade en spikkeltjes was te lekker
nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt huilen deed er eigenlijk geen 1, maar heel chaotisch was het wel
edit: wat Miss_Sly zegt
Was die van jou?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Groofsken het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zag net mijn blauwe zoon voorbij komen. Leuk Poppejans
.
we doen het niet voor niets wegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat een groot deel in de smaak is gevallen, een paar ook niet o.a. Celin Dion.![]()
![]()
Het was idd gezellig schaap.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb ook een prima middag gehad. leuk om al die kindertjes door elkaar te zien op de mierenhoop in het midden
goed nagepraat met Peaceman inzake de Top 2000. Was erg gezellig
en ik heb een voorschot genomen op pasen met een aantal paaseitjes
Nou er zaten ook wel een aantal tussen die hij wel kon waarderen. En voor mij een Disneyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we doen het niet voor niets weg
Dat was inderdaad een echt kodak momentje, had helaas de camera nog niet bij de hand. Hij keek echt zo enorm verbaasd!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?
Zo grappig.
vanmiddag ging het prima maar nu moet ze het ff "verwerken"quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Arme Tess. Waren het teveel prikkels voor haar? Ze vermaakte zich wel prima...
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?
Zo grappig.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef Groofsken het volgende:
Ik vond Tess ook echt een heerlijke opdonder.
En Senna die er zo tevreden tussendoor rolde, overal.
En Claudia, ik vond jou en je zoon ok prachtig![]()
.
Iedereen doet wel alsof het niks was, aar het was best heftig hoor, zoveel babies. Vond ik welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Chell het volgende:
Ik ben stiekem ook wel blij dat ik toch niet gegaan ben, ik was echt zo gaar vandaag, ik weet niet of ik zoveel baby's had getrokken. Hoewel ze wel allemaal errrug schattig zijn![]()
Bij een zomer Utrechtmeet kom ik zeker wel weer
Oh ja, dat kreeg ik ook mee. Wat kan Kobusje aanstekelijk lachenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
R. is ook een prachtig ventje!
Ik moest zo lachen om Ko die helemaal in een deuk lag toen ik 'm ging kietelen![]()
M was blij dat ie naar buiten konquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Iedereen doet wel alsof het niks was, aar het was best heftig hoor, zoveel babies. Vond ik wel. En ik heb respect voor de dappere papa's die erbij waren
.
Zou kunnen misschien. Ik heb mijn middelbareschoolperiode in H gewoondquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef mefke79 het volgende:
O, de papa's ja. Ik was stiekem toch blij dat ik de mijne niet overgehaald kreeg, die was gillend naar buiten gerend. En R. is echt een heeeel mooi manneke! Ik vond het zo grappig dat ik jou meteen herkende Groofsken, net of ik je al ooit eerder gezien had ofzo.
Als ik nog eens durfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Poppedein het volgende:
T was ook niet dat t niets was..het was gewoon dat het, voor mij althans, zo bovenverwachting goed ging! Gewoon echt spelende en kakelende kindjes ipv een hysterisch krijsfestijn!
Ik had jou ook graag nog wat langer gesproken Groofs, wie weet dan op de zomermeet! Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
Ik vind het wel een behoorlijk leeftijdsverschil andersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Poppedein het volgende:
Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
Wat lief, zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef miss_sly het volgende:
claudia, ik vond het ook zo leuk jou eens te ontmoetenik vond ook in het verleden je posts al leuk, en ik vind je zo'n leuke mama voor Ivan.
Ik wist ook niet zoveel te zeggen, ben ook niet zo'n grote prater, maar ik vond het ook erg gezellig! en volgens mij ben je een hartstikke leuk lief mens! R. zo heerlijk dichtbij je de hele tijdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als ik nog eens durf. Ik klapte best wel dicht eigenlijk
.
Oeh ja, blote babyspekbeentjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk erg uit naar een zomermeeting! Met de pampers in het gras, wat een fantastisch beeld.
Ik zei het toch!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En idd Lennon lijkt wel een beetje op Mick Hucknall, in ieder geval op de foto van hem die op die cd staat.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
De volgende keer vind ik het vast minder eng en overrompelend. Sorbootje maakte het voor mij wat makkelijker, waarvoor dank.Ik hoop dat jullie de lange reis van Friesland naar Utrecht naar Rotterdam en weer terug naar Friesland overleefd hebben.
Ik kijk erg uit naar een zomermeeting! Met de pampers in het gras, wat een fantastisch beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Peaceman is wel overtuigd, muv het rode haar!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik zei het toch!![]()
Nu Peaceman nog overtuigen...
Ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef Moonah het volgende:
Oh, is dat blonde ventje van Bodpa?
Wat een cutie ook zeg.
Ik wil jou onderhand ook wel eens meeten Lil!quote:
Ja, het moet er echt eens van komenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik wil jou onderhand ook wel eens meeten Lil!
(en David)
Nu ik op je onderschrift klik, weet ik het, ik kon jullie niet plaatsen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Wij hadden bij thuiskomst verrassingsvisite, dus Lotte heeft d'r dagje met mensen wel weer gehadZe ligt vanaf 7u op één oor, helemaal uitgeteld
Ik heb niet met veel mensen gepraat, dat durf ik dan niet zo goed, ga altijd stomme dingen zeggen dan (sorry ins, mocht het zo zijn geweest
) Maar jullie zijn wel allemaal heel leuk, zowel om te zien als om te horen als om mee te praten, voor zover we dat gedaan hebben
En jullie kindjes zijn gewoon
, geen discussie over mogelijk
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Linda, ik vond het zo leuk dat we ineens een gesprek over 'hoedjes' hadden, toch een vrij intiem onderwerp.![]()
Ik vond je leuk, en Lotte met haar intense blauwe kijkers ook!![]()
Oh en Sserpente en ik hebben toen we jong waren in dezelfde straat gewoond!Mooie vrouw met mooie dochter. Lente mocht ik ook even vastgehouden.
Heb je een goede reis gehad?
ik moest bij binnenkomst ook even denken en toen ineens viel het kwartjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nu ik op je onderschrift klik, weet ik het, ik kon jullie niet plaatsen!Vond het zo stom om te vragen wie jullie nou waren.
En Lotte heeft nog wel zo naar me zitten kijken met diepe fronsrimpel
Ja, stom is dat, ik maak inderdaad altijd een heel beeld bij iemand wat vaak helemaal niet klopt! Maar je meisje heb ik toch wel vaker gezien in fototopic, raar dat ik er niet meer op kon komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik moest bij binnenkomst ook even denken en toen ineens viel het kwartjeJij was heel anders dan ik verwacht had, gek is dat dan he, als je zelf iemand bedenkt achter de username en het dan ineens heel anders blijkt te zijn. Je was ook de enige van wie ik nog nooit een foto heb gezien geloof ik
En hm, ja...Lotte heeft botox nodig, nog voor haar eerste verjaardag geloof ik
ja, maar V&A zou na 5 maanden toch wel moeten kloppenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Nee! Leuk! Ik ken ook geen andere hoedjesmama's.![]()
En ik weet ook geen oplossing. Bij mij ging het gewoon over. Misschien op het moment dat vraag-aanbod goed afgestemd waren. Ik moest ook echt even nadenken voor ik het me weer herinnerde.
Oeke en ik voeden allebei met tepelhoedjes en ze voedde Ko op het moment dat ze vlak naast me zat, dus toen vroeg ik iets aan d'r, daaroverquote:
Tepelhoedjes. Maar ik vond het zo stom om dat zo hier neer te zetten.quote:
Ah okay... bedankt voor je antwoord!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oeke en ik voeden allebei met tepelhoedjes en ze voedde Ko op het moment dat ze vlak naast me zat, dus toen vroeg ik iets aan d'r, daarover
Datzal Oeke geweest zijn, Lotte was al vol toenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Ik weet niet meer wie zijn hoedjesdoosje op een stoel had liggen, maar ik herkende ze meteen. Voelde ergens toch wel een steekje hoor, met die voedende mama's overal. Maar, toen ik die hoedjes zag wist ook meteen weer waarom ik het niet meer doe.
Geeft niet hoor... ik vind het niet stom hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Tepelhoedjes. Maar ik vond het zo stom om dat zo hier neer te zetten.![]()
Mefke, wat een leuke lange zoon heb je.Op de foto's is het echt een lang end.
Pfft, ik geloof dat ik me een beetje veilig in de hoek van de mensen die ik al eens gezien heb heb opgehouden. Ofzo.
Ik vond het heel gaaf om al die voedende moeders te zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Ik weet niet meer wie zijn hoedjesdoosje op een stoel had liggen, maar ik herkende ze meteen. Voelde ergens toch wel een steekje hoor, met die voedende mama's overal. Maar, toen ik die hoedjes zag wist ook meteen weer waarom ik het niet meer doe.
Carpoolen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef Vlindur het volgende:
Oh!Wat gaaf
![]()
Volgende keer komen Rienk en ik ook als dat mag![]()
Het ziet er zo gezellig uit! Dat wil ik niet nog een keer missen!
Ik had eventueel wel een droge spijkerbroek voor hem gehad hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef beefcake het volgende:
Wij zijn weer thuis![]()
We waren onderweg en toen heeft Dylan in zijn broek geplast (tot in zijn laarzen) en zo kon ik hem natuurlijk niet meenemen naar een meet.
BE ik stuur je badring wel op.
Ach joh, ik weet toch dat je het druk hebt, dus als jij dadelijk weer wat tijd hebt en het is dan vast ook mooier weer, doen we zeker weer meetenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef oeke het volgende:
Lief Sserpente.Wat een leuke reeks, die foto's van Timo en Lente. Voetje vrijen.
![]()
He Miss, ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het zo fijn vond om jou en Schaap en mooie Senna weer even te zien. Langer dan 5 sec aan de deur dat is.![]()
Laten we gauw eens koffie drinken, misschien na de 11de? Misschien willen Claudia en Ivan ook mee, doen we een mini meet.
Lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef oeke het volgende:
Laten we gauw eens koffie drinken, misschien na de 11de? Misschien willen Claudia en Ivan ook mee, doen we een mini meet.
Uitgeslapen, uitgelaten, fris, verzorgd en gewoon heel mooi.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef miss_sly het volgende:
gelukkig ben ik ooken daar zoui ik best van kunnen stralen. maar mooi
en claudia, hoezo een tv-presentatrice?
![]()
Robbedoes! dat woord zocht ik! Zanks. En ik vind het een prachtige foto.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef oeke het volgende:
Weet ik wel dat jij dat weet, Miss, maar ik wilde het toch even zeggen.En inderdaad leuke tntjes genoeg< Claudia. Leuk!
Enne Bodpa, eigenlijk weet ik wel dat M. zo'n robbedoes is, maar toch heeft hij ook iets heel dromerigs over zich. of misschien is het dat denkertje dat ik zag.
Ik dacht er nog aan weet je datquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had eventueel wel een droge spijkerbroek voor hem gehad hoor(en groene rubber laarsjes, maat 28
)
Toen ik Suus riep om naar huis te gaan was madam het daar niet mee eens, want Dylan moest ook nog komen![]()
![]()
Ik jou ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Poppedein het volgende:
Ik vond het zo jammer dat ik jou eigenlijk een beetje gemist heb Ssserpente!!
En jou inderdaad ook Mefke!! Jammer!! Wij waren er al om 12u en moesten nog 1,5u terug, dus het was een beetje puzzelen met de voedingen...
Ik had jullie en anderen ook graag nog wat langer gesproken!
quote:
Die met Lente? Moet ik hem weghalen? Sta je toch leuk op?quote:
Haha, dat viel me ook op, dat jij ook niet zo'n kletser wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wist ook niet zoveel te zeggen, ben ook niet zo'n grote prater, maar ik vond het ook erg gezellig! en volgens mij ben je een hartstikke leuk lief mens! R. zo heerlijk dichtbij je de hele tijd
Ik zei net al tegen iemand, je kan moeilijk met 10 man een bezem vasthouden, geeft niks dus!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de locatie ook heel leuk, volgens mij is het zomers echt top! Leuk speeltuintje en zelfs hertjes![]()
Sorry dat ik niet eens mee geholpen heb met opruimen, serieus niet aan gedachtmoesten ietsje eerder weg want anders liep ik mn man mis en kon ik huis niet in (sleutels niet bij me)
Dat had ik me ook net bedacht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
@BE, graag gedaan hoor!! En jij bedankt voor het organiseren enz.!!Ik vond het leuk je in het echt ontmoet te hebben en langere tijd met je hebben gepraat.
Joh doe niet zo gek!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:41 schreef Groofsken het volgende:
BE, ik had je graag gesproken. Hoe zal ik het zeggen, 'charismatische' dame ben je
![]()
. Ik durfde je niet echt te benaderen, zoals ik niemand echt durfde te benaderen
.
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
En idd die meisjesbaby's en die jurkjes![]()
Ik wil al 8 jaar een meisje, tot nu toe nog niet gekregen. MIsschien moeten we toch maar voor een derde en dan wel een meisje gaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
en die SCHOENTJES van Isabeau, echt zooo lief!
Nu weet ik het zeker, ik wil ook een meisje!
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh doe niet zo gek!Ik bijt niet hoor. Niemand trouwens.
Maar idd, zoals Diaan zegt, jij kwam echt binnen op het hoogtepunt en alles was al in volle gang, dan is het even moeilijk inhaken lijkt me.
Voel me nu ook onaardig dat ik niet wat meer moeite heb gedaan voor degenen die laat waren.
Arme M. Heeft hij het al door dat het peerd er niet meer is?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ik denk t Diaan, ben druk aan het zoeken. M. neemt het peerd overal mee naar toe, dus ik ben alle kamers aan t nalopen.
Neuh, dat niet. Komt ook wel goed.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Arme M. Heeft hij het al door dat het peerd er niet meer is?
De meet was ook neit echt goed tegen mijn gerammelquote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil al 8 jaar een meisje, tot nu toe nog niet gekregen. MIsschien moeten we toch maar voor een derde en dan wel een meisje gaan.
klinkt misschien een beetje ondankbaar maar dat is het zeer zeker niet, ben heel blij en gelukkig met mn twee jochies.. die zijn ook niet "zomaar" gekomen...
Moest jij nog slofjes hebben? Ik heb een mailtje waarin je met korting leren slofjes van Lukkies kunt kopen. Dan 10 euro per stel...als je interesse hebt, kan ik hem wel doorsturen. Deze zijn het o.a.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Senna's kerstoutfitdie met kerst nog veel te groot was
hij is van imps&elfs, gekocht bij de outlet in eindhoven.
ik vond de jurk van isabeau ook geweldigen de verschillende slofjes,zo leuk! en het ruitje van willow
en de frons van Lotte
Nou ja, geslaagde meet dus
daar lag alleen een schaapquote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef Kersjes het volgende:
Bodpa, jammer dat het paardje kwijt lijkt te zijn. Heb je al onder Miss-Sly gezocht?
quote:
Dat was ik! Ik twijfelde echt heel erg, al wist ik dat Icantrix niet zou komen. Maar Innepin bleek er ook ineens te zijn, dus ja... Ze hebben allebei zo'n prachtig fijn mondje.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef Poppejans het volgende:
Inca, iemand dacht even dat Wolf Stef was, grappig he
Dat heb je goed gezien! Iedereen vindt hem sprekend zijn vader.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
Stuk voor stuk even lief! En die klein Wolf in zijn mooie broekje en wat lijkt Ivan op zijn vader zeg! Of heb ik dat verkeerd gezien?
Dat is wel het plan ja. Ze wil idd jongenskleding gaan verkopen in een webshop.quote:[b]Op zondag 28 februari 2010 14:23 schreef oeke het volgende:[/b
En over jongetjeskleding, Bodpa, kan jouw moeder zich niet specialiseren in jongenskleding, zoals Inne's moeder toffe meisjeskleding maakt?
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef Ssserpente het volgende:
En Trix, jammer dat jij er niet was.Hoe is het?
En jij bent ook lief!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:04 schreef oeke het volgende:
Trix, ik heb je ook gemist. En Stef! Ik heb aan je gedacht gister, aan onze knuffel-uit-ruil-afspraak.
Lief hè?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:53 schreef Chan het volgende:
Ssserpente fijn dat het zo goed was gegaan met Lente in de trein! Wat lagen Lente en Timo gezellig op het kleed te voetjevrijen![]()
Beterschap voor jullie. En inderdaad het is ook wel een uitdaging om leuke jongenskleding te vinden, maar voor een meisje is gewoon zoveel meer mogelijkheden vind ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef Estrys het volgende:
Seb is nog wel in slaap gevallen uiteindelijk. Maar bagger nacht was het wel. En wij zijn allebei hartstikke verkouden bleh, seb is nu dan ook logeren bij oma. Even bijtanken.
Ow en bodpa als die van jou uit die tuinbroek gegroeit is hou
ik me aanbevolen! Wat een leuke broek!
Ja die meisjeskleren zijn echt zo schattig. Maar ik vind het ook wel weer een uitdaging om leuke dingen te vinden voor een jongen. Neem ko nou, geweldig!
Volgens mij was de man van Claudia er ook. Maar verder lijkt het lijstje compleet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Even kijken of dit hem is:
BE
BJ
Bodpa09 (+man)
Chan
ClaudiaX
Diaan73 (+man)
Estrys
Groofsken
innepin
Ireth
Kersjes
Linda2205
mefke79
miss_sly (+man)
Oeke
Poppedein
Poppejans
Sorbootje
Ssserpente
Vicky (+man)
Mis ik nou nog iemand?
Ja, die viel mij ook al op.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Poppejans het volgende:
Oh die van Willow met spiegeltje is mooi
Ik wil hem best wel langshalen en dan op de post doen oid?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer te bedenken of er een oplossing is.
Ze zijn nl. nu niet elk weekend open, anders konden we evt. Ireth vragen of zij hem op kon pikken.
*denkt... ik kan nl. wel aan Monique (mijn contact persoon) vragen of ze hem apart wil houden, maar hoe en wanneer krijgen we hem dan bij jou...
Ja, klopt!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was de man van Claudia er ook. Maar verder lijkt het lijstje compleet.
Oh ja!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was de man van Claudia er ook. Maar verder lijkt het lijstje compleet.
Nee hoor, ze heeft alleen het bewijsmateriaal gewist.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef McLaura het volgende:
Hey Sorbo, Isabeau heeft zich monogaam gedragen zie ik
Ik zal Monique wel even mailen of zij hem idd kan pakken en of jij hem dan evt. daar op kan halen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil hem best wel langshalen en dan op de post doen oid?
Geeft niks, volgens mij ben ik gewoon een slordige mamma.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Bodpa, ik heb dat zwarte paardje in de bak met speelgoed gedaan. Niemand nam hem mee en dus dacht ik dat hij daar hoorde.Sorry!
*Bodpa leest verder*quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal Monique wel even mailen of zij hem idd kan pakken en of jij hem dan evt. daar op kan halen.
Wacht, ik PM jou wel even voor je mailadres.
Haha, graag gedaan hoor. Ik had ze ook maar gekregen. Ik vind rokjes en jurkjes en zo erg leuk, maar ben er zelf niet zo goed mee. Ik weet nooit waarmee ik het moet combineren en heb eigenlijk ook geen maillotjes voor eronder. En ik moest vooral bij die blauwe eigenlijk meteen aan Isabeau denken.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Sorbootje het volgende:
En Ssserpente, zo lief dat je die rokjes voor Isabeau had meegenomen. Ik was er een beetje door overrompeld (en dat heb ik niet zo snel). Echt een leuk gebaar! Uiteraard worden er foto's geplaatst als ze ze draagt
Ik gelukkig welquote:Op maandag 1 maart 2010 10:45 schreef innepin het volgende:
Ohh wat een mooie foto van m'n meiske! Ik heb helemaal niet doorgehad dat ze zo lag![]()
Ja graag!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net 't recept naar vicky gestuurd, maar als er nog meer liefhebbers zijn wil ik wel even copy-pasten....(ja ja, ik ben de beroerdste niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |