quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
Ik hoop echt heel erg van nietquote:
Echt huilen deed er eigenlijk geen 1, maar heel chaotisch was het welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
lekker stel zo samen...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Poppejans het volgende:
aaah BJ DIE is pas leuk van Evie en Wolf!![]()
![]()
![]()
Zeewoldequote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh beef, waar woon jij ergens? Mss dat we (evt. viavia) nog iets kunnen regelen? Wat jammer joh!
Oh maar het is niet persee het huilen hoor. Ik vind babies gewoon niet zo leuk en schattig en zij mij ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef miss_sly het volgende:
haha m@x, het lijkt erger dan het was, hoor. Ik vond het bijvoorbeeld opvallend hoe weinig er gehuild werd. Ze lagen gewoon allemaal zoetjes op de grond te spelen en te liggen en mooi te zijn
Dan is het maar goed dat je er niet was; voor jezelf, de babies en de overige volwassenen, Stel je voor dat ze allemaal spontaan zouden zijn gaan huilenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh maar het is niet persee het huilen hoor. Ik vind babies gewoon niet zo leuk en schattig en zij mij ook niet
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en de cake met chocolade en spikkeltjes was te lekker
nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt huilen deed er eigenlijk geen 1, maar heel chaotisch was het wel
edit: wat Miss_Sly zegt
Was die van jou?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Groofsken het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zag net mijn blauwe zoon voorbij komen. Leuk Poppejans
.
we doen het niet voor niets wegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat een groot deel in de smaak is gevallen, een paar ook niet o.a. Celin Dion.![]()
![]()
Het was idd gezellig schaap.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb ook een prima middag gehad. leuk om al die kindertjes door elkaar te zien op de mierenhoop in het midden
goed nagepraat met Peaceman inzake de Top 2000. Was erg gezellig
en ik heb een voorschot genomen op pasen met een aantal paaseitjes
Nou er zaten ook wel een aantal tussen die hij wel kon waarderen. En voor mij een Disneyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we doen het niet voor niets weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |