oooo en Lotte was ook zoooo liefquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:18 schreef Linda2205 het volgende:Het was gezellig! Wat een leuke babies hebben jullie allemaal
BE, bedankt voor het regelen, Ins bedankt voor de lift
Ik heb een paar foto's, maar mn cardreader ligt in Duitsland, dus die komen volgend weekend. Lotte en ik mogen hier gepost worden hoor, mochten er foto's zijn
en jij nogmaals enorm bedankt voor de kleertjes! en het meenemen ervan! zooo lief!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef bodpa09 het volgende:
Wij vonden het ook erg leuk! En mogen online, mochten er foto's zijn waar we op staan.
Grappig om al die kindjes die je virtueel kent nu in 3d te zien. En wat zijn ze mooi en lief allemaal.
Bedankt voor het regelen BE!
Ja, komt goed. Ik had best zin, maar ik was moe (en 2 keer 1,5 uur rijden zag ik ècht niet zitten!)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef miss_sly het volgende:
Jammer McLaura dat je er niet bij was. Hopelijk volgende keer
ow ja, en foto's van Senna mogen online, van haar mama alleen de goed gelukte enzo
Ik vind het ook zo jammer dat we er niet warenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef oeke het volgende:
Oh en Huup en Beef, jullie zijn gemist! En vooral Amelie.
Het is ook wel ver weg, en ook logisch hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, komt goed. Ik had best zin, maar ik was moe (en 2 keer 1,5 uur rijden zag ik ècht niet zitten!)
bekijken doe je met DVD's. CD's zijn om te luisterenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:47 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman heeft net de cds uitgepakt en bekeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |