abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78525421
Wij zijn ook weer thuis! We vonden het allebei heel leuk!
Zo'n indrukwekkende binnenkomst met al die baby's op de grond. Ik was er helemaal door gefascineerd.

Echt super om alle baby's te zien, wilde ze eigenlijk wel allemaal knuffelen maar dat durfde ik toch niet.
Wat een mooie samenvatting van Claudia en Poppenjans.
Wij mogen erop, maar ik met mate aub, zelfde reden als Claudia. Terwijl ik vond dat je er goed uitzag, maar anyway.

Ik ga straks even kijken of er een paar foto's gelukt zijn. Maar zo mooi als die van Claudia zijn ze zeker niet, ben er iets te ongeduldig voor geloof ik.

BE, geweldig!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78525471
en klopt idd; ik heb Sophie net uitgepakt en Evie zat er ook al met grote ogen naar te kijken die worden vast en zeker vriendjes

Evie ligt nu lekker een dutje te doen op de bank.. en ik ben ook moe; maar vond het wel erg leuk! zo grappig dat je die kindjes allemaal kent van de foto en ze dan ineens IRL ziet
en al die leuke mama's erbij
ik heb alleen maar leuke mooie trotse mama's gezien hoor... helemaal geen reden om onzeker te zijn allemaal...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78525493
Oh en Huup en Beef, jullie zijn gemist! En vooral Amelie.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78525541
Wij gaan nu eten, maar niet voordat ik deze foto van Kobus heb geplaatst.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78525546
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:18 schreef Linda2205 het volgende:
Het was gezellig! Wat een leuke babies hebben jullie allemaal BE, bedankt voor het regelen, Ins bedankt voor de lift

Ik heb een paar foto's, maar mn cardreader ligt in Duitsland, dus die komen volgend weekend. Lotte en ik mogen hier gepost worden hoor, mochten er foto's zijn
oooo en Lotte was ook zoooo lief mooie meid!
pi_78525552
Seb komt nu pas op gang... In de auto de hele weg rare geluiden gemaakt en nu loopt ie hier te hyperen en ik ben vreselijk moe. Gelukkig staat het eten in de oven en heeft seb zijn pyama al aan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78525588
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78525701
Wij vonden het ook erg leuk! En mogen online, mochten er foto's zijn waar we op staan.

Grappig om al die kindjes die je virtueel kent nu in 3d te zien. En wat zijn ze mooi en lief allemaal.

Bedankt voor het regelen BE!

Wat zijn jouw foto's mooi helder Claudia!
pi_78525746
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef bodpa09 het volgende:
Wij vonden het ook erg leuk! En mogen online, mochten er foto's zijn waar we op staan.

Grappig om al die kindjes die je virtueel kent nu in 3d te zien. En wat zijn ze mooi en lief allemaal.

Bedankt voor het regelen BE!
en jij nogmaals enorm bedankt voor de kleertjes! en het meenemen ervan! zooo lief!
pi_78525900
Klinkt geslaagd!!!

Next meet ben ik er ook bij!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78525951
Zo, thuis, gegeten en schaap is nu ons swiffertje in bad aan het doen

Ik vond het heel gezellig. Zo leuk ook al die kindjes en verbazend hoe goed ze het doen zo met z'n allen!
En alle mama's waren leuk en zagen er goed uit En dan ook nog wat papa's...geslaagde meet wat mij betreft.

Ik zou iedereen willen noemen, maar ben dan bang dat ik iemand vergeet, dus dat ga ik niet doen.

Die foto van Kobus hierboven, wow

En ik heb Lente vastgehouden Helemaal in dromenland liet ze zich zomaar overdragen, sliep ze lekker verder in mijn armen en liet ze zich weer overdragen naar mama

Ow ja, en de cake met chocolade en spikkeltjes was te lekker
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78525985
Jammer McLaura dat je er niet bij was. Hopelijk volgende keer

ow ja, en foto's van Senna mogen online, van haar mama alleen de goed gelukte enzo
pi_78526052
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef miss_sly het volgende:
Jammer McLaura dat je er niet bij was. Hopelijk volgende keer

ow ja, en foto's van Senna mogen online, van haar mama alleen de goed gelukte enzo
Ja, komt goed. Ik had best zin, maar ik was moe (en 2 keer 1,5 uur rijden zag ik ècht niet zitten!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78526075
en nu wil Evie wel slapen hoor helemaal aan het dromen van haar nieuwe vriendjes en vriendinnetjes
pi_78526120
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef oeke het volgende:
Oh en Huup en Beef, jullie zijn gemist! En vooral Amelie.
Ik vind het ook zo jammer dat we er niet waren Volgende keer neem ik reserve kleren mee.
En we waren er ook echt bijna he, figures

Wat een geweldige foto's al
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_78526146
edit; foto's weg

[ Bericht 49% gewijzigd door DustinHenderson op 28-02-2010 19:46:46 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78526165
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ja, komt goed. Ik had best zin, maar ik was moe (en 2 keer 1,5 uur rijden zag ik ècht niet zitten!)
Het is ook wel ver weg, en ook logisch hoor
pi_78526294
wij mogen wel Poppejans

leuke foto's heb je
pi_78526316
Nou hierop sta je leuk en normaal vind ik hoor Miss_Sly
Ik zie nu pas dat Senna dat ding aan het opeten is

edit foto weg

[ Bericht 18% gewijzigd door DustinHenderson op 28-02-2010 19:47:06 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78526406
ja hoor, die kan wel

idd was Senna aan de gym begonnen. het arme kind krijgt thuis nooit iets te eten, dat zie je wel
pi_78526556
ik heb ook een prima middag gehad. leuk om al die kindertjes door elkaar te zien op de mierenhoop in het midden

goed nagepraat met Peaceman inzake de Top 2000. Was erg gezellig

en ik heb een voorschot genomen op pasen met een aantal paaseitjes
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:47:02 #72
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78526596
Zo wij zijn ook weer thuis, om 10 over 6 al, maar eerst even Lennon eten gegeven en voor ons zelf eten besteld. Peaceman heeft net de cds uitgepakt en bekeken..

Ow het eten wordt net gebracht... later meer. Het is was in ieder geval super gezellig: Y

Enne, foto's van mij, Peaceman en/of Lennon mogen gewoon online
Make love, not war ☮
pi_78526716
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:47 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman heeft net de cds uitgepakt en bekeken..
bekijken doe je met DVD's. CD's zijn om te luisteren
pi_78526735
Das echt Rapley ten top Sly!

Wij zijn ook weer thuis!! Een hele trip, maar t was t waard! Wat een feest al die kindjes bij elkaar...zo leuk om ze nu eens allemaal naast elkaar te zien! Ik vind het absoluut voor herhaling vatbaar, ook de lokatie, en dan van de zomer met heerlijke pamperkontjes in het gras! Ik ben voor!

Innepin, ik vind t zo tof en dapper dat je tóch kwam! Ik ben verliefd geworden of Raf! En op de ogen van Ivan, én van Oscar! Ik was verliefd op alle jongensbaby's! Ik wil iedereen wel bij langs, maar ik wil niemand vergeten en voor het hoofd stoten! In ieder geval hartstikke leuk om alle kindjes én hun mama's en enkele papa's nu eens in het echt te zien en vind het ontzettend jammer dat ik niet even wat (langer) heb kunnen kletsen met een aantal van jullie!

Huupske en Amélietje! Jullie werden gemist!

BJ, je bent een gezelligerd! En je meisje een zoetje!

Foto's van ons mogen ook online. Ik zal ze straks zelf ook even online gooien, nu eerst even wat eten in elkaar knutselen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78526968
Ik mag ook wel online Poppejans.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')