abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78513958
Jawel, een meet in het park in Utrecht, maar dan wel binnen!

27 februari

BE
innepin
Poppedein
BJ
mefke79
Poppejans
Diaan73
Huup
Sugarsnap
miss_sly
Incantrix
Vicky
Chan
Chell
beefcake
Linda2205?
Oeke
Bodpa09
Ireth
Estrys

Er staat, zoals jullie mss wel weten een paviljoen waar je kan plassen en wat te drinken kan halen en dat is ook af te huren!

http://www.zuilenenvecht.nl/adp/index.php

Lijkt mij dus ideaal voor een wintermeet!
In eerste instantie houden we het eventjes op een grote en kleine babietjes meet ivm de capaciteit van 35 mensen, als er plek over is zijn anderen uiteraard ook welkom.
Voor grotere kindjes kunnen we wellicht een keer een meet plannen in een ballorig oid.

Ga ik de OP iets aanpassen, dat we de nadruk leggen op babietjes, dat het binnen niet heel ruim is, dus dat echt rondrennen en banjeren voor oudere kindjes niet mogelijk is, maar dat ze welkom zijn om buiten te gaan spelen oid.

Zoals te zien is kost de ruimte 80 Euro per dag, hopelijk kunnen we die kosten met elkaar delen. Als we met z'n tienen zijn is het 8 euro pp, en hoe meer mensen hoe lager de kosten. 10 (volwassenen) is wmb wel het minimum ivm de kosten.
De ruimte is ook te huur voor een halve dag, 9-13 en 13-17 maar dan zit je weer met slaapjes en wie wanneer kan komen zeg maar. Ik dacht dat een hele dag, en dan vanaf 10.30-17.00 bijvoorbeeld wel ok zou zijn. Toch?

Roept u maar, heb ik nog iets over het hoofd gezien? Vergeten?

Big X = de plek waar we tot nu toe elke keer zaten, bij een paar grote bomen, zodat schaduw voorzien was.
Small X = ingang speeltuin
i = ingang park
P = parkeerterrein
t = toiletgebouw

Het paviljoen zit dus in de speeltuin bij de kleine x. Kan niet missen.
De p zit middenin het plaatje bovenin.
En de gele straat daarboven is de amsterdamse straatweg.

Buslijn 3 (richting Zuilen, Halte Julianapark, 2 zones stempelen) stopt voor de meest rechtse ingang van het park. Buslijn 4 (richting ind. terrein Carthesiusweg, eindhalte uitstappen) stopt aan de andere kant van het spoor. Spoorbrug onderdoor lopen en je staat bij de ingang links onderop.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78514254
lieve mensen, heel veel plezier met elkaar
ik baal nog steeds dat we niet kunnen komen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78514273
jammer Huup!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 11:19:52 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78514350
Heel heel veel plezier allemaal!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_78514435
Heel veel plezier allemaal!!!
Hier wordt ook gebaald
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78514450
wat jammer Twink!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 27 februari 2010 @ 11:24:11 #7
95752 crew  Chell
Kluns
pi_78514451
En hier nog steeds getwijfeld Ik lig nog in bed ook zelfs
pi_78514504
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:24 schreef Chell het volgende:
hoe moeten we je overhalen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:28:46 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_78514533
Veel plezier allemaal!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_78514697
Wij zijn zover en komen die kant op rijden, over een uur of zo zijn we er wel
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:39:29 #11
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_78514770
Schapjes zijn in huis! Ik neem plakjes worst mee (en Suus een uitdeelzak snoepjes Voor alle kindjes )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_78514779
mag ik misschien ook een mobiel nummer van iemand? just to be sure?
pi_78514843
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:24 schreef Chell het volgende:
Nou er is hier een fan die er erg naar uitkijkt om jou weer te zien
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78514937
ik zal eens wat spullen in gaan pakken voor de volksverhuizing richting utrecht.

OW diaan ik kom tot de conclusie dat ik helemaal geen duplo steentjes heb. Die liggen bij mijn ouders Nou mag Lennon ook wel met de auto's spelen hoor
pi_78515104
Ik vind het ook heel jammer dat ik Niels niet kan zien, en Amélie en Willow.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78515119
Ivan ligt nog te pitten. Ik hoop maar dat hij straks uberhaupt wakker is.
pi_78515192
Zal ik Duplo meenemen dan?
pi_78515195
Chell, gewoon komen

hier bijna klaar. Senna nog wat drinken en dan gaan wij ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 27 februari 2010 @ 12:02:32 #19
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78515301
Mijn oppas is wat vertraagd. Ik verwacht er rond tweeën te zijn, misschien iets eerder.

Tot straks .
pi_78515354
Seb slaapt nog. Weet niet hoe lang nog maar de buurman is aan het boren Ik verwacht dat we binnen nu en een uur wel kunnen vertrekken. Het is een klein uurtje vanaf ons.
pi_78515446
Tess heeft dr fles leeg, de tassen zijn ingepakt. Manlief gaat ook mee kan ie evt op de kinders letten in de speeltuin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78515476
Tot hoe laat is het eigenlijk?

Mijn lief is enorm chagrijnig omdat hij zijn nieuwe pc niet geïnstalleerd krijgt. Nu vroeg hij net of hij bij zijn vader iets op kon gaan halen. Dus ik zei dat dat wel kon maar dat hij geen koffie moest gaan drinken en zo. Nou het huis was te klein. DUS dan kon hij niet gaan en bla bla. ja je kan wel gaan maar alleen om iets op te halen. Ja maar dat kan ik niet maken als ze thuis zijn dan... Werkelijk, ik begrijp helemaal niks van die mannen geloof ik.
pi_78515698
Tot 1600, Estrys.
pi_78516978
Wij zijn weer thuis
We waren onderweg en toen heeft Dylan in zijn broek geplast (tot in zijn laarzen) en zo kon ik hem natuurlijk niet meenemen naar een meet.

BE ik stuur je badring wel op.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_78517020
Veel plezier allen!
pi_78517295
Wat jammer Beef. Wij zijn nog onderweg. Onze Tomtom doet een beetje stom.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78517654
een typisch gevalletje (S)Tom(S)tom dus Reis voorzichtig
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:29:46 #28
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78517788
Veel plezier vandaag, dames!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78521812
En weer onderweg naar huis.
het was leuk en gezellig! En RAMMEL!! Van al die baby's. Bedankt BE voor het regelen!
pi_78522064
*napraat*
Het was gezellig! wellicht toch nog een beetje te veel van 't goede want ik voel me nu weer redelijk belabberd... en ik hoop héél erg dat ik niemand aangestoken heb
Maar 't was wel leuk om zoveel mensen te ontmoeten en babytjes te zien enzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 februari 2010 @ 16:06:43 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78522107
Fijn dat t leuk was
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78522566
Ivan heeft zich prima vermaakt. Dat kan ook niet anders met zo'n schoonheid naast je.

pi_78522969
Oohh wat leuk! Zie ze daar toch blij liggen spelen
Maar hij was dus wakker Claudia
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78523129
Hij is dik anderhalf uur klaarwakker geweest! Ik haalde hem om kwart over 1 uit de auto en we gingen om 3 uur weg, net voordat hij begon te mopperen. Het was heel druk, maar hij lag lekker op het kleed te spelen en heeft zich al die tijd heel goed vermaakt. De Sophie-hype is trouwens niet overdreven, wat een fantastisch ding! En de rammelaar van Isabeau was ook geweldig.

Het was leuk om alle baby'tjes te zien. De mama's heb ik stom genoeg veel minder goed bekeken.

Ik heb nog wel meer foto's, maar ik wacht even af of de mama's het goed vinden dat ik foto's van hun baby's post.

Bij aankomst had Ivan zich trouwens al helemaal onder geplast (en ik had alleen zijn kerstoutfit als reservesetje mee ), en net zat hij weer tot aan z'n schouders onder de poep.
pi_78523273
Die van mij mogen online.

Het was gezellig! Leuk om alle babietjes en mama's te zien!

BE, bedankt voor het regelen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78523309
Wat geweldig dat het zo goed ging! Niels vindt Sophie trouwens nog steeds niks aan (het is Nijntjenijntjenijntje!!)
Haha, ik wilde juist zeggen dat ik die broek zo leuk vind.
pi_78523436
Oh was dat Ivan! Ik was nogal druk om te zorgen dat seb niet dwars over de baby's ging lopen. Ongeleide projectiel. Lente is een prachtige baby, net als haar mama trouwens!
En isabeau herken je echt uit duizenden! Die haartjes! Geweldig.
Lennon is ook een kleine charmeur hoor.
En amber en suus zo gezellig samen.
Zo leuk!
En de klapper was voor mij toch wel gesprek tussen seb en Kobus, wat was dat lachen
pi_78523511
Ik vind die broek ook leuk, maar hij valt lastig te combineren.

Nog wat hoogtepunten:
* Senna die de hele ruimte door rolde
* Kobus die ongelooflijk fotogeniek is
* Tess die ik van 100 meter afstand al herkende
* Amber die in de hondenpoep stond
* Wolf die zo heerlijk in de kamer ernaast lag te slapen (ik vond hem op Stef lijken!)
* De kleine R. van Groofsken die een fantastische haarbos heeft
* Evie die een lekker speklapje is geworden inmiddels
* Lotte met haar grote ogen
* Lena en Willow, allebei ongelooflijk knappe meiden
* Oscar die ik maar héél even voorbij zag komen flitsen
* Lente die net naast haar spijkerjack spuugde om haar outfit niet te verpesten
* Blije Isabeau met haar befaamde maillot die maar bleef praten en praten (niet te verstaan, Fries natuurlijk)
* Lange Driekus die stiekem een heel leuke naam heeft!
* De grotere kindjes die stuk voor stuk knapperds waren

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 27-02-2010 17:01:17 ]
pi_78523630
Wat een geweldige samenvatting Claudia

Ik vind t nog steeds suf dat k er niet bij kon zijn Klinkt als een geslaagde meet! Leuk!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78523695
Heel jammer dat je er niet bij was met Amélie.

Het verbaasde me hoe soepeltjes het ging met al die kleine baby's. Ivan heeft nog nooit zoveel drukte meegemaakt en ik was bang dat hij heel hard zou huilen als ik hem daar op het kleed zou leggen. Maar dat was dus helemaal niet het geval.
pi_78523810
Ik vind het jammer dat de meets altijd te ver zijn voor mij
maar gelukkig hebben we de foto's nog...
pi_78523851
Dat had ik met Tess ook gedacht maar dat ging ook goed. Het viel me 100% mee dat ze niet dat hele hok
doorging

ze ligt nu knock-out in de auto

Amber heeft gezellig met suus gespeeld!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78524174
Het was gezellig! Wat een leuke babies hebben jullie allemaal BE, bedankt voor het regelen, Ins bedankt voor de lift

Ik heb een paar foto's, maar mn cardreader ligt in Duitsland, dus die komen volgend weekend. Lotte en ik mogen hier gepost worden hoor, mochten er foto's zijn
Lotte!
Noah!
pi_78524205
Wij zijn ook weer heelhuids terug van een zeer geslaagde dag!
Nou inderdaad Claudia, ik was superverbaasd dat ondanks de drukte/hectiek de babys en kindjes zo rustig bleven, heerlijk!
Oscar heeft echt uren door alle drukte heen liggen te pitten, en Wolf ook nog een half uurtje
Ivan had ineens een andere outfit aan! haha
Lente met stoer spijkerjasje
Lieve Isabeau die er geweldig uitzag in jurkje
Senna die zelf al een beetje ging staan met behulp van mama, en ook al zo'n leuke groene outfit aan
Kleine stoere Evie die mooi niet slapen ging en lekker wakker bleef
Kobus zo vriendelijk lachen en gek doen samen met Seb
M. van Bodpa die eerst een beetje verlegen was maar al gauw het speelgoed ontdekte
Suus en Amber de grote meiden die alle babytjes gingen kijken en zich prima konden vermaken met zn tweetjes
Timo die de hele tijd naast me zat met grote rode wangen en brede grijns
Lennon, de krullebol, wat een vriendelijk mannetje!
Driekus heeft echt lang haar! En wat een vrolijk jolig manneke
Willow die in haar haren werd gegrepen door Tess
Lena met superleuke draagdoek en leuk eendenshirtje aan, die werd door Suus verkozen tot ''leukste baby''
Toby die in de draagdoek bij mama veel fijner vond dan liggen op die koude grond
Groofsken met R. wat jammer dat jullie zo snel weer weggingen! Ik heb de knullen leuk op de foto staan hoor, er is er toch 1 leuk geworden van de 10 die ik maakte hahaha

Ik heb 16 foto's, vrijwel iedereen op de foto kunnen zetten, zijn er mensen/kinders (heb ook een aantal moeders op de foto) die ik niet mag plaatsen? dan gooi ik ze zo hier in dit topic zonder tegenbericht
Sowieso haal ik zondagavond alle foto's van internet

effe eten, nu foto's aan het uploaden.gooi ik ze daarna hier

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 27-02-2010 17:36:54 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78524206
Nog maar eentje van Ivan alleen dan.

Ben ik BE nog helemaal vergeten te bedanken voor het organiseren.

Oh, en ik heb vanochtend hardgelopen (nou ja, gesukkeld) en ik heb al het lekkers op de meeting weten te weerstaan.

En ik zou het fijn vinden als er geen foto's van mij geplaatst werden aangezien ik nog zo baal van m'n lijf.
pi_78524757
heeeee mensen; wij zijn ook weer veilig thuis
en ik heb ook foto's en ik heb er zelf geen bezwaar tegen als jullie Evie spammen hoor; graag zelfs
ik vond het echt zooo leuk om al die kleintjes te zien spelen...
en ik heb ook te weinig mensen gesproken; maar er waren er ook zoveel!
in elk geval superleuk en voor herhaling vatbaar
(bedankt voor het regelen BE!!!)

en Lena en Evie waren weer heeeeel lief in de auto de terugweg
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78524997
Ik heb er een paar met Evie. Wat een lekker ding is ze.

pi_78525145
leukkkk Claudia! en streepjes zijn hip En wat heeft Ivan mooooooie ogen zeg!
en ik heb dr ook een paar van die serie samen met Sophietje

[ Bericht 36% gewijzigd door Beessie-Jen op 27-02-2010 17:58:18 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78525363
Haha, Ivan probeert in Sophie te happen. Hij deed ook nog een kwijlwedstrijd met Isabeau. Hij heeft gewonnen.

Ik zag jou volgens mij nog met een Sophie-in-verpakking lopen, klopt dat? Ik heb er zelf net meteen één gekocht. Ivan pakt nog niet gauw speeltjes, maar Sophie had hij meteen vast. Erg leuk!
pi_78525367
Wij zijn ook weer thuis Het was erg gezellig, BE super dat je het zo hebt georganiseerd!

Wat was het leuk zeg, zo met al die kindjes bij elkaar De kleintjes op de kleden en de groten die er omheen speelden, heerlijk

Eventuele foto's waar wij op staan mogen online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')