Wij zijn ook weer heelhuids terug van een zeer geslaagde dag!
Nou inderdaad Claudia, ik was superverbaasd dat ondanks de drukte/hectiek de babys en kindjes zo rustig bleven, heerlijk!
Oscar heeft echt uren door alle drukte heen liggen te pitten, en Wolf ook nog een half uurtje
Ivan had ineens een andere outfit aan! haha
Lente met stoer spijkerjasje
Lieve Isabeau die er geweldig uitzag in jurkje
Senna die zelf al een beetje ging staan met behulp van mama, en ook al zo'n leuke groene outfit aan
Kleine stoere Evie die mooi niet slapen ging en lekker wakker bleef
Kobus zo vriendelijk lachen en gek doen samen met Seb
M. van Bodpa die eerst een beetje verlegen was maar al gauw het speelgoed ontdekte
Suus en Amber de grote meiden die alle babytjes gingen kijken en zich prima konden vermaken met zn tweetjes
Timo die de hele tijd naast me zat met grote rode wangen en brede grijns
Lennon, de krullebol, wat een vriendelijk mannetje!
Driekus heeft echt lang haar! En wat een vrolijk jolig manneke
Willow die in haar haren werd gegrepen door Tess
Lena met superleuke draagdoek en leuk eendenshirtje aan, die werd door Suus verkozen tot ''leukste baby''
Toby die in de draagdoek bij mama veel fijner vond dan liggen op die koude grond
Groofsken met R. wat jammer dat jullie zo snel weer weggingen! Ik heb de knullen leuk op de foto staan hoor, er is er toch 1 leuk geworden van de 10 die ik maakte hahaha
Ik heb 16 foto's, vrijwel iedereen op de foto kunnen zetten,
zijn er mensen/kinders (heb ook een aantal moeders op de foto) die ik niet mag plaatsen? dan gooi ik ze zo hier in dit topic zonder tegenbericht
Sowieso haal ik zondagavond alle foto's van internet
effe eten, nu foto's aan het uploaden.gooi ik ze daarna hier
[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 27-02-2010 17:36:54 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”