Jawel, een meet in het park in Utrecht, maar dan wel binnen!
27 februariBE
innepin
Poppedein
BJ
mefke79
Poppejans
Diaan73
Huup
Sugarsnap
miss_sly
Incantrix
Vicky
Chan
Chell
beefcake
Linda2205?
Oeke
Bodpa09
Ireth
Estrys
Er staat, zoals jullie mss wel weten een paviljoen waar je kan plassen en wat te drinken kan halen en dat is ook af te huren!
http://www.zuilenenvecht.nl/adp/index.php![]()
Lijkt mij dus ideaal voor een wintermeet!
In eerste instantie houden we het eventjes op een grote en kleine babietjes meet ivm de capaciteit van 35 mensen, als er plek over is zijn anderen uiteraard ook welkom. 
Voor grotere kindjes kunnen we wellicht een keer een meet plannen in een ballorig oid.
Ga ik de OP iets aanpassen, dat we de nadruk leggen op babietjes, dat het binnen niet heel ruim is, dus dat echt rondrennen en banjeren voor oudere kindjes niet mogelijk is, maar dat ze welkom zijn om buiten te gaan spelen oid.
Zoals te zien is kost de ruimte 80 Euro per dag, hopelijk kunnen we die kosten met elkaar delen. Als we met z'n tienen zijn is het 8 euro pp, en hoe meer mensen hoe lager de kosten.

10 (volwassenen) is wmb wel het minimum ivm de kosten.
De ruimte is ook te huur voor een halve dag, 9-13 en 13-17 maar dan zit je weer met slaapjes en wie wanneer kan komen zeg maar. Ik dacht dat een hele dag, en dan vanaf 10.30-17.00 bijvoorbeeld wel ok zou zijn. Toch?
Roept u maar, heb ik nog iets over het hoofd gezien? Vergeten?
![]()
Big X = de plek waar we tot nu toe elke keer zaten, bij een paar grote bomen, zodat schaduw voorzien was.
Small X = ingang speeltuin
i = ingang park
P = parkeerterrein
t = toiletgebouw
Het paviljoen zit dus in de speeltuin bij de kleine x. Kan niet missen.
De p zit middenin het plaatje bovenin.
En de gele straat daarboven is de amsterdamse straatweg.
Buslijn 3 (richting Zuilen, Halte Julianapark, 2 zones stempelen) stopt voor de meest rechtse ingang van het park. Buslijn 4 (richting ind. terrein Carthesiusweg, eindhalte uitstappen) stopt aan de andere kant van het spoor. Spoorbrug onderdoor lopen en je staat bij de ingang links onderop.