abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78527037
Wij zitten ook op ons eten te wachten... lekker makkelijk
en ik heb ook nog meer foto's: hier vast eentje:
rest volgt straks:

Wolf, Isabeau, Lena en Evie
en ik vind Wolf zijn broek zoooo ontzettend stoer!!!!

en Poppedein: Lena is ook zo lief! en ik vond het supergezellig met je!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78527137
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Poppejans het volgende:
Timo die de hele tijd naast me zat met grote rode wangen en brede grijns
Timo vergeten! En ik heb me nog wel de hele middag af zitten vragen hoe hij ook alweer heette. Ik ben zo slecht in namen. Wat een mooie knul is Timo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78527165
Oooh die foto's wat een mierenhoop zeg haha

En wat lief dat wij gemist werden
Een kleine meet mag over anderhalve week wel hier thuis, dan is B. de hele week in Japan en ben ik heul alleen iedereen die langs wil komen die week is welkom
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78527170
Geweldige foto's Poppejans!
Die hap foto van Senna!
En die van Oscar en Tess vind ik ook geweldig. Net als die van onze banjer.

Wolf heeft een heel fijn gezichtje he. Lief jongetje. En wat heeft Raf veel haar! Senna was zo naar me aan t lachen en sjansen, die moest ik wel even oppakken en knuffelen. Gelukkig mocht het van Schaap.
En Lennon is een schatje, wat een vriendelijk ventje, heel zacht van uiterlijk en manier van doen.
Seb heeft prachtige kijkers, net als Oscar. Ik vind de ogen van Claudia trouwens ook prachtig. Tess is een intens blij ei. Kobus zag er gaaf uit in zijn babyGap. Toby lag lekker te knorren bij zijn mamma. En wie heb ik nog meer van dichtbij bekeken? Lotte natuurlijk, ook al gezegend met prachtige blauwe ogen. Isabeau zag er erg fashionable uit, een vrolijk grietje. Ivan kan ernstig geconcentreerd kijken. Timo wordt bond!
De andere babies waren ook prachtig, maar zaten wat verder bij me vandaan. Die besnuffel ik de volgende keer wat nader.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:05:58 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527189
Ik ben er ook weer!
Totaal gesloopt mede dankzij korte nachten lately, maar ik vond het wel echt heel erg leuk!
Wat was het druk op een gegeven moment zeg!

Ik ga straks (of morgen) even een lijstje maken met mensen die er waren en dan stuur ik een PM-etje over dekosten.
pi_78527207
Van wie was dat blauw-rode speelkleed eigenlijk? We mogen wel wat geld inzamelen om het naar de stomerij te brengen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:06:31 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527210
Oh ja Bodpa, ik heb de bekerhouder van M. geloof ik. Kan dat kloppen?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:07:10 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527240
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Claudia_x het volgende:
Van wie was dat blauw-rode speelkleed eigenlijk? We mogen wel wat geld bijleggen om het naar de stomerij te brengen.
Van mij en het zit nu in de wasmachine. Er gingen heel wat golfjes melk overheen zag ik idd!

Oscar en ik mogen trouwens online, geen probleem. Leuk of niet, ik haat mezelf toch wel op foto's.
En idd Poppedein, ik heb zo'n zin in de zomermeet. Kunnen ze allemaal kruipen enzo, wat een gekrioel zal het dan zijn zeg!
pi_78527247
Euh... als je een pakjeshouder bedoelt... jaah... ik denk het wel.

Mijn zoon heeft ook vrolijk appelsap op je kleed staan knoeien. Sorry!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:09:41 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527317
Ja, pakjeshouder natuurlijk.
En dat kleed kan wel wat hebben hoor.

Diaan, bedankt nog voor het vegen! Het was een stuk netter dan toen we kwamen vlgs mij.
pi_78527318
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vind de ogen van Claudia trouwens ook prachtig.
Je bedoelt de ogen van Ivan.
quote:
Ivan kan ernstig geconcentreerd kijken.
Z'n tante noemt het een "licht melancholische blik". Die heeft hij van z'n papa. Als baby had die zelfs een nog veel serieuzere oogopslag.
pi_78527342
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef miss_sly het volgende:

En ik heb Lente vastgehouden Helemaal in dromenland liet ze zich zomaar overdragen, sliep ze lekker verder in mijn armen en liet ze zich weer overdragen naar mama
En wie nog meer...
Er waren echt een hoop leuke kindjes en een hoop leuke mama's! Ik had het wel even onderschat allemaal en heb net anderhalf uur geslapen met Willow naast me

Bodpa, bedankt voor de kleertjes! BE bedankt voor het organiseren!
Claudia je bent een prachtige vrouw, niet zeuren En Ivan is ook zó mooi

De andere kindjes ook maar dr komt even niets uit mij. Behalve misschien Tess die m'n dochter echt op ging eten Ze had niet alleen Willows haar vast, ik zag in dat knuistje echt huidrimpels samengeknepen worden Maar het was vast lief bedoeld

Wij mogen ook online, mochten we op de foto's staan
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78527403
dubbel
pi_78527424
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je bedoelt de ogen van Ivan.
Nietus.
quote:
[..]

Z'n tante noemt het een "licht melancholische blik". Die heeft hij van z'n papa. Als baby had die zelfs een nog veel serieuzere oogopslag.
Da's een mooie omschrijving.
pi_78527520
Ow dat is een hele goede omschrijving van de ogen van Ivan

ow ja, en ik heb Willow mogen knuffelen Wat een heerlijk kind is dat toch. En een schitterende ogen heeft ze. NIet alleen mooi van kleur, maar ook van vorm, wow!

huupje, jammer dat jij en Amélie er niet bij konden zijn. Voel je je wel al wat beter?

beef, wat jammer dat het zo bijna bij het doel fout ging. Had jou ook wel eens willen ontmoeten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78527653
Danku danku

En ik heb Senna mogen knuffelen Met 'r lange haren... zó vrolijk was ze joh! Waar mijn meiske de hele meet een beetje zo heeft zitten kijken, kreeg ik prachtige schaterlachen van Senna *smelt*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:21:07 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527755
Oh beef, waar woon jij ergens? Mss dat we (evt. viavia) nog iets kunnen regelen? Wat jammer joh!
pi_78527758
Ik vroeg me al af wat Senna aan het doen was.

Die twee waren zo leuk met elkaar bezig:

Senna rolde echt met zo'n groot gemak! Ze leek wel een acrobaatje. (Al lijkt het hier daar niet op. ) Lente rolde trouwens ook zomaar ineens, en wel in slowmotion.

Streepjes. (Het was niet m'n bedoeling om zoveel foto's van Senna te maken, maar ze rolde telkens het beeld in. )

Ik kan niet wachten tot Ivan zo leuk gaat spelen.

Ivan ligt lekker te pitten, maar ik ben nog steeds volkomen overprikkeld.
pi_78527869
Wat ontzettend leuk

Alsof er een blik baby's over een kleed is leeggegooid

wat een kleurige en fleurige boel
pi_78527956
haha, ja, Senna was heerlijk aan het rondscharrelen OK, haar kleren zien er niet meer uit, maar ach, ze heeft wel plezier gehad.

bodpa, bedankt trouwens voor je grote ronddeelactie! Ik ben erg blij met mijn kleertjes
M. was vandaag vriendelijker dan de vorige keer dat ik hem zag, toen was hij erg verlegen. Misschien dat het kwam omdat hij veilig bij papa op de arm zat

En BE, echt goed geregeld die lokatie ik wlde ook mee opruimen, maar ik moest Lente even vasthouden. Gelukkig heeft schaap mijn plaats ingenomen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78527986
Wolf ligt al 2,5 uur helemaal knock out die is nog helemaal niet gekomen v zn 18.30/19.00 fles

ah wat een leuke foto BJ, Wolf kijkt in de camera

Mooie scherpe foto's Claudia!

edit foto weg

[ Bericht 18% gewijzigd door DustinHenderson op 28-02-2010 19:46:04 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78528196
Ik vond Tess laatst zo groot uitzien op de zwembadfoto maar hier zie je dat het gewoon nog een klein mupke is

en die foto van Wolf en R is leuk!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:32:27 #98
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_78528239
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_78528276
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
pi_78528341

oo Lena; Evie vindt jouw haar zoo heeeeeeeeerlijk

heel veel mooie kindjes bij elkaar

Evie heeft een vriendje gevonden; Wolf

heeyyy een obstakel

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')