Timo vergeten! En ik heb me nog wel de hele middag af zitten vragen hoe hij ook alweer heette. Ik ben zo slecht in namen. Wat een mooie knul is Timo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Poppejans het volgende:
Timo die de hele tijd naast me zat met grote rode wangen en brede grijns
Van mij en het zit nu in de wasmachine.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Claudia_x het volgende:
Van wie was dat blauw-rode speelkleed eigenlijk? We mogen wel wat geld bijleggen om het naar de stomerij te brengen.
Je bedoelt de ogen van Ivan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vind de ogen van Claudia trouwens ook prachtig.
Z'n tante noemt het een "licht melancholische blik".quote:Ivan kan ernstig geconcentreerd kijken.
En wie nog meer...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef miss_sly het volgende:
En ik heb Lente vastgehoudenHelemaal in dromenland liet ze zich zomaar overdragen, sliep ze lekker verder in mijn armen en liet ze zich weer overdragen naar mama
Nietus.quote:
Da's een mooie omschrijving.quote:[..]
Z'n tante noemt het een "licht melancholische blik".Die heeft hij van z'n papa. Als baby had die zelfs een nog veel serieuzere oogopslag.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |