abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78513958
Jawel, een meet in het park in Utrecht, maar dan wel binnen!

27 februari

BE
innepin
Poppedein
BJ
mefke79
Poppejans
Diaan73
Huup
Sugarsnap
miss_sly
Incantrix
Vicky
Chan
Chell
beefcake
Linda2205?
Oeke
Bodpa09
Ireth
Estrys

Er staat, zoals jullie mss wel weten een paviljoen waar je kan plassen en wat te drinken kan halen en dat is ook af te huren!

http://www.zuilenenvecht.nl/adp/index.php

Lijkt mij dus ideaal voor een wintermeet!
In eerste instantie houden we het eventjes op een grote en kleine babietjes meet ivm de capaciteit van 35 mensen, als er plek over is zijn anderen uiteraard ook welkom.
Voor grotere kindjes kunnen we wellicht een keer een meet plannen in een ballorig oid.

Ga ik de OP iets aanpassen, dat we de nadruk leggen op babietjes, dat het binnen niet heel ruim is, dus dat echt rondrennen en banjeren voor oudere kindjes niet mogelijk is, maar dat ze welkom zijn om buiten te gaan spelen oid.

Zoals te zien is kost de ruimte 80 Euro per dag, hopelijk kunnen we die kosten met elkaar delen. Als we met z'n tienen zijn is het 8 euro pp, en hoe meer mensen hoe lager de kosten. 10 (volwassenen) is wmb wel het minimum ivm de kosten.
De ruimte is ook te huur voor een halve dag, 9-13 en 13-17 maar dan zit je weer met slaapjes en wie wanneer kan komen zeg maar. Ik dacht dat een hele dag, en dan vanaf 10.30-17.00 bijvoorbeeld wel ok zou zijn. Toch?

Roept u maar, heb ik nog iets over het hoofd gezien? Vergeten?

Big X = de plek waar we tot nu toe elke keer zaten, bij een paar grote bomen, zodat schaduw voorzien was.
Small X = ingang speeltuin
i = ingang park
P = parkeerterrein
t = toiletgebouw

Het paviljoen zit dus in de speeltuin bij de kleine x. Kan niet missen.
De p zit middenin het plaatje bovenin.
En de gele straat daarboven is de amsterdamse straatweg.

Buslijn 3 (richting Zuilen, Halte Julianapark, 2 zones stempelen) stopt voor de meest rechtse ingang van het park. Buslijn 4 (richting ind. terrein Carthesiusweg, eindhalte uitstappen) stopt aan de andere kant van het spoor. Spoorbrug onderdoor lopen en je staat bij de ingang links onderop.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78514254
lieve mensen, heel veel plezier met elkaar
ik baal nog steeds dat we niet kunnen komen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78514273
jammer Huup!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 11:19:52 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78514350
Heel heel veel plezier allemaal!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_78514435
Heel veel plezier allemaal!!!
Hier wordt ook gebaald
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78514450
wat jammer Twink!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 27 februari 2010 @ 11:24:11 #7
95752 crew  Chell
Kluns
pi_78514451
En hier nog steeds getwijfeld Ik lig nog in bed ook zelfs
pi_78514504
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:24 schreef Chell het volgende:
hoe moeten we je overhalen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:28:46 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_78514533
Veel plezier allemaal!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_78514697
Wij zijn zover en komen die kant op rijden, over een uur of zo zijn we er wel
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:39:29 #11
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_78514770
Schapjes zijn in huis! Ik neem plakjes worst mee (en Suus een uitdeelzak snoepjes Voor alle kindjes )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_78514779
mag ik misschien ook een mobiel nummer van iemand? just to be sure?
pi_78514843
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:24 schreef Chell het volgende:
Nou er is hier een fan die er erg naar uitkijkt om jou weer te zien
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78514937
ik zal eens wat spullen in gaan pakken voor de volksverhuizing richting utrecht.

OW diaan ik kom tot de conclusie dat ik helemaal geen duplo steentjes heb. Die liggen bij mijn ouders Nou mag Lennon ook wel met de auto's spelen hoor
pi_78515104
Ik vind het ook heel jammer dat ik Niels niet kan zien, en Amélie en Willow.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78515119
Ivan ligt nog te pitten. Ik hoop maar dat hij straks uberhaupt wakker is.
pi_78515192
Zal ik Duplo meenemen dan?
pi_78515195
Chell, gewoon komen

hier bijna klaar. Senna nog wat drinken en dan gaan wij ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 27 februari 2010 @ 12:02:32 #19
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78515301
Mijn oppas is wat vertraagd. Ik verwacht er rond tweeën te zijn, misschien iets eerder.

Tot straks .
pi_78515354
Seb slaapt nog. Weet niet hoe lang nog maar de buurman is aan het boren Ik verwacht dat we binnen nu en een uur wel kunnen vertrekken. Het is een klein uurtje vanaf ons.
pi_78515446
Tess heeft dr fles leeg, de tassen zijn ingepakt. Manlief gaat ook mee kan ie evt op de kinders letten in de speeltuin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78515476
Tot hoe laat is het eigenlijk?

Mijn lief is enorm chagrijnig omdat hij zijn nieuwe pc niet geïnstalleerd krijgt. Nu vroeg hij net of hij bij zijn vader iets op kon gaan halen. Dus ik zei dat dat wel kon maar dat hij geen koffie moest gaan drinken en zo. Nou het huis was te klein. DUS dan kon hij niet gaan en bla bla. ja je kan wel gaan maar alleen om iets op te halen. Ja maar dat kan ik niet maken als ze thuis zijn dan... Werkelijk, ik begrijp helemaal niks van die mannen geloof ik.
pi_78515698
Tot 1600, Estrys.
pi_78516978
Wij zijn weer thuis
We waren onderweg en toen heeft Dylan in zijn broek geplast (tot in zijn laarzen) en zo kon ik hem natuurlijk niet meenemen naar een meet.

BE ik stuur je badring wel op.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_78517020
Veel plezier allen!
pi_78517295
Wat jammer Beef. Wij zijn nog onderweg. Onze Tomtom doet een beetje stom.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78517654
een typisch gevalletje (S)Tom(S)tom dus Reis voorzichtig
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:29:46 #28
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78517788
Veel plezier vandaag, dames!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78521812
En weer onderweg naar huis.
het was leuk en gezellig! En RAMMEL!! Van al die baby's. Bedankt BE voor het regelen!
pi_78522064
*napraat*
Het was gezellig! wellicht toch nog een beetje te veel van 't goede want ik voel me nu weer redelijk belabberd... en ik hoop héél erg dat ik niemand aangestoken heb
Maar 't was wel leuk om zoveel mensen te ontmoeten en babytjes te zien enzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 februari 2010 @ 16:06:43 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78522107
Fijn dat t leuk was
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78522566
Ivan heeft zich prima vermaakt. Dat kan ook niet anders met zo'n schoonheid naast je.

pi_78522969
Oohh wat leuk! Zie ze daar toch blij liggen spelen
Maar hij was dus wakker Claudia
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78523129
Hij is dik anderhalf uur klaarwakker geweest! Ik haalde hem om kwart over 1 uit de auto en we gingen om 3 uur weg, net voordat hij begon te mopperen. Het was heel druk, maar hij lag lekker op het kleed te spelen en heeft zich al die tijd heel goed vermaakt. De Sophie-hype is trouwens niet overdreven, wat een fantastisch ding! En de rammelaar van Isabeau was ook geweldig.

Het was leuk om alle baby'tjes te zien. De mama's heb ik stom genoeg veel minder goed bekeken.

Ik heb nog wel meer foto's, maar ik wacht even af of de mama's het goed vinden dat ik foto's van hun baby's post.

Bij aankomst had Ivan zich trouwens al helemaal onder geplast (en ik had alleen zijn kerstoutfit als reservesetje mee ), en net zat hij weer tot aan z'n schouders onder de poep.
pi_78523273
Die van mij mogen online.

Het was gezellig! Leuk om alle babietjes en mama's te zien!

BE, bedankt voor het regelen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78523309
Wat geweldig dat het zo goed ging! Niels vindt Sophie trouwens nog steeds niks aan (het is Nijntjenijntjenijntje!!)
Haha, ik wilde juist zeggen dat ik die broek zo leuk vind.
pi_78523436
Oh was dat Ivan! Ik was nogal druk om te zorgen dat seb niet dwars over de baby's ging lopen. Ongeleide projectiel. Lente is een prachtige baby, net als haar mama trouwens!
En isabeau herken je echt uit duizenden! Die haartjes! Geweldig.
Lennon is ook een kleine charmeur hoor.
En amber en suus zo gezellig samen.
Zo leuk!
En de klapper was voor mij toch wel gesprek tussen seb en Kobus, wat was dat lachen
pi_78523511
Ik vind die broek ook leuk, maar hij valt lastig te combineren.

Nog wat hoogtepunten:
* Senna die de hele ruimte door rolde
* Kobus die ongelooflijk fotogeniek is
* Tess die ik van 100 meter afstand al herkende
* Amber die in de hondenpoep stond
* Wolf die zo heerlijk in de kamer ernaast lag te slapen (ik vond hem op Stef lijken!)
* De kleine R. van Groofsken die een fantastische haarbos heeft
* Evie die een lekker speklapje is geworden inmiddels
* Lotte met haar grote ogen
* Lena en Willow, allebei ongelooflijk knappe meiden
* Oscar die ik maar héél even voorbij zag komen flitsen
* Lente die net naast haar spijkerjack spuugde om haar outfit niet te verpesten
* Blije Isabeau met haar befaamde maillot die maar bleef praten en praten (niet te verstaan, Fries natuurlijk)
* Lange Driekus die stiekem een heel leuke naam heeft!
* De grotere kindjes die stuk voor stuk knapperds waren

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 27-02-2010 17:01:17 ]
pi_78523630
Wat een geweldige samenvatting Claudia

Ik vind t nog steeds suf dat k er niet bij kon zijn Klinkt als een geslaagde meet! Leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78523695
Heel jammer dat je er niet bij was met Amélie.

Het verbaasde me hoe soepeltjes het ging met al die kleine baby's. Ivan heeft nog nooit zoveel drukte meegemaakt en ik was bang dat hij heel hard zou huilen als ik hem daar op het kleed zou leggen. Maar dat was dus helemaal niet het geval.
pi_78523810
Ik vind het jammer dat de meets altijd te ver zijn voor mij
maar gelukkig hebben we de foto's nog...
pi_78523851
Dat had ik met Tess ook gedacht maar dat ging ook goed. Het viel me 100% mee dat ze niet dat hele hok
doorging

ze ligt nu knock-out in de auto

Amber heeft gezellig met suus gespeeld!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78524174
Het was gezellig! Wat een leuke babies hebben jullie allemaal BE, bedankt voor het regelen, Ins bedankt voor de lift

Ik heb een paar foto's, maar mn cardreader ligt in Duitsland, dus die komen volgend weekend. Lotte en ik mogen hier gepost worden hoor, mochten er foto's zijn
Lotte!
Noah!
pi_78524205
Wij zijn ook weer heelhuids terug van een zeer geslaagde dag!
Nou inderdaad Claudia, ik was superverbaasd dat ondanks de drukte/hectiek de babys en kindjes zo rustig bleven, heerlijk!
Oscar heeft echt uren door alle drukte heen liggen te pitten, en Wolf ook nog een half uurtje
Ivan had ineens een andere outfit aan! haha
Lente met stoer spijkerjasje
Lieve Isabeau die er geweldig uitzag in jurkje
Senna die zelf al een beetje ging staan met behulp van mama, en ook al zo'n leuke groene outfit aan
Kleine stoere Evie die mooi niet slapen ging en lekker wakker bleef
Kobus zo vriendelijk lachen en gek doen samen met Seb
M. van Bodpa die eerst een beetje verlegen was maar al gauw het speelgoed ontdekte
Suus en Amber de grote meiden die alle babytjes gingen kijken en zich prima konden vermaken met zn tweetjes
Timo die de hele tijd naast me zat met grote rode wangen en brede grijns
Lennon, de krullebol, wat een vriendelijk mannetje!
Driekus heeft echt lang haar! En wat een vrolijk jolig manneke
Willow die in haar haren werd gegrepen door Tess
Lena met superleuke draagdoek en leuk eendenshirtje aan, die werd door Suus verkozen tot ''leukste baby''
Toby die in de draagdoek bij mama veel fijner vond dan liggen op die koude grond
Groofsken met R. wat jammer dat jullie zo snel weer weggingen! Ik heb de knullen leuk op de foto staan hoor, er is er toch 1 leuk geworden van de 10 die ik maakte hahaha

Ik heb 16 foto's, vrijwel iedereen op de foto kunnen zetten, zijn er mensen/kinders (heb ook een aantal moeders op de foto) die ik niet mag plaatsen? dan gooi ik ze zo hier in dit topic zonder tegenbericht
Sowieso haal ik zondagavond alle foto's van internet

effe eten, nu foto's aan het uploaden.gooi ik ze daarna hier

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 27-02-2010 17:36:54 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78524206
Nog maar eentje van Ivan alleen dan.

Ben ik BE nog helemaal vergeten te bedanken voor het organiseren.

Oh, en ik heb vanochtend hardgelopen (nou ja, gesukkeld) en ik heb al het lekkers op de meeting weten te weerstaan.

En ik zou het fijn vinden als er geen foto's van mij geplaatst werden aangezien ik nog zo baal van m'n lijf.
pi_78524757
heeeee mensen; wij zijn ook weer veilig thuis
en ik heb ook foto's en ik heb er zelf geen bezwaar tegen als jullie Evie spammen hoor; graag zelfs
ik vond het echt zooo leuk om al die kleintjes te zien spelen...
en ik heb ook te weinig mensen gesproken; maar er waren er ook zoveel!
in elk geval superleuk en voor herhaling vatbaar
(bedankt voor het regelen BE!!!)

en Lena en Evie waren weer heeeeel lief in de auto de terugweg
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78524997
Ik heb er een paar met Evie. Wat een lekker ding is ze.

pi_78525145
leukkkk Claudia! en streepjes zijn hip En wat heeft Ivan mooooooie ogen zeg!
en ik heb dr ook een paar van die serie samen met Sophietje

[ Bericht 36% gewijzigd door Beessie-Jen op 27-02-2010 17:58:18 ]
pi_78525363
Haha, Ivan probeert in Sophie te happen. Hij deed ook nog een kwijlwedstrijd met Isabeau. Hij heeft gewonnen.

Ik zag jou volgens mij nog met een Sophie-in-verpakking lopen, klopt dat? Ik heb er zelf net meteen één gekocht. Ivan pakt nog niet gauw speeltjes, maar Sophie had hij meteen vast. Erg leuk!
pi_78525367
Wij zijn ook weer thuis Het was erg gezellig, BE super dat je het zo hebt georganiseerd!

Wat was het leuk zeg, zo met al die kindjes bij elkaar De kleintjes op de kleden en de groten die er omheen speelden, heerlijk

Eventuele foto's waar wij op staan mogen online
pi_78525421
Wij zijn ook weer thuis! We vonden het allebei heel leuk!
Zo'n indrukwekkende binnenkomst met al die baby's op de grond. Ik was er helemaal door gefascineerd.

Echt super om alle baby's te zien, wilde ze eigenlijk wel allemaal knuffelen maar dat durfde ik toch niet.
Wat een mooie samenvatting van Claudia en Poppenjans.
Wij mogen erop, maar ik met mate aub, zelfde reden als Claudia. Terwijl ik vond dat je er goed uitzag, maar anyway.

Ik ga straks even kijken of er een paar foto's gelukt zijn. Maar zo mooi als die van Claudia zijn ze zeker niet, ben er iets te ongeduldig voor geloof ik.

BE, geweldig!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78525471
en klopt idd; ik heb Sophie net uitgepakt en Evie zat er ook al met grote ogen naar te kijken die worden vast en zeker vriendjes

Evie ligt nu lekker een dutje te doen op de bank.. en ik ben ook moe; maar vond het wel erg leuk! zo grappig dat je die kindjes allemaal kent van de foto en ze dan ineens IRL ziet
en al die leuke mama's erbij
ik heb alleen maar leuke mooie trotse mama's gezien hoor... helemaal geen reden om onzeker te zijn allemaal...
pi_78525493
Oh en Huup en Beef, jullie zijn gemist! En vooral Amelie.
pi_78525541
Wij gaan nu eten, maar niet voordat ik deze foto van Kobus heb geplaatst.

pi_78525546
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:18 schreef Linda2205 het volgende:
Het was gezellig! Wat een leuke babies hebben jullie allemaal BE, bedankt voor het regelen, Ins bedankt voor de lift

Ik heb een paar foto's, maar mn cardreader ligt in Duitsland, dus die komen volgend weekend. Lotte en ik mogen hier gepost worden hoor, mochten er foto's zijn
oooo en Lotte was ook zoooo lief mooie meid!
pi_78525552
Seb komt nu pas op gang... In de auto de hele weg rare geluiden gemaakt en nu loopt ie hier te hyperen en ik ben vreselijk moe. Gelukkig staat het eten in de oven en heeft seb zijn pyama al aan.
pi_78525588
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78525701
Wij vonden het ook erg leuk! En mogen online, mochten er foto's zijn waar we op staan.

Grappig om al die kindjes die je virtueel kent nu in 3d te zien. En wat zijn ze mooi en lief allemaal.

Bedankt voor het regelen BE!

Wat zijn jouw foto's mooi helder Claudia!
pi_78525746
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef bodpa09 het volgende:
Wij vonden het ook erg leuk! En mogen online, mochten er foto's zijn waar we op staan.

Grappig om al die kindjes die je virtueel kent nu in 3d te zien. En wat zijn ze mooi en lief allemaal.

Bedankt voor het regelen BE!
en jij nogmaals enorm bedankt voor de kleertjes! en het meenemen ervan! zooo lief!
pi_78525900
Klinkt geslaagd!!!

Next meet ben ik er ook bij!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78525951
Zo, thuis, gegeten en schaap is nu ons swiffertje in bad aan het doen

Ik vond het heel gezellig. Zo leuk ook al die kindjes en verbazend hoe goed ze het doen zo met z'n allen!
En alle mama's waren leuk en zagen er goed uit En dan ook nog wat papa's...geslaagde meet wat mij betreft.

Ik zou iedereen willen noemen, maar ben dan bang dat ik iemand vergeet, dus dat ga ik niet doen.

Die foto van Kobus hierboven, wow

En ik heb Lente vastgehouden Helemaal in dromenland liet ze zich zomaar overdragen, sliep ze lekker verder in mijn armen en liet ze zich weer overdragen naar mama

Ow ja, en de cake met chocolade en spikkeltjes was te lekker
pi_78525985
Jammer McLaura dat je er niet bij was. Hopelijk volgende keer

ow ja, en foto's van Senna mogen online, van haar mama alleen de goed gelukte enzo
pi_78526052
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef miss_sly het volgende:
Jammer McLaura dat je er niet bij was. Hopelijk volgende keer

ow ja, en foto's van Senna mogen online, van haar mama alleen de goed gelukte enzo
Ja, komt goed. Ik had best zin, maar ik was moe (en 2 keer 1,5 uur rijden zag ik ècht niet zitten!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78526075
en nu wil Evie wel slapen hoor helemaal aan het dromen van haar nieuwe vriendjes en vriendinnetjes
pi_78526120
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef oeke het volgende:
Oh en Huup en Beef, jullie zijn gemist! En vooral Amelie.
Ik vind het ook zo jammer dat we er niet waren Volgende keer neem ik reserve kleren mee.
En we waren er ook echt bijna he, figures

Wat een geweldige foto's al
pi_78526146
edit; foto's weg

[ Bericht 49% gewijzigd door DustinHenderson op 28-02-2010 19:46:46 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78526165
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ja, komt goed. Ik had best zin, maar ik was moe (en 2 keer 1,5 uur rijden zag ik ècht niet zitten!)
Het is ook wel ver weg, en ook logisch hoor
pi_78526294
wij mogen wel Poppejans

leuke foto's heb je
pi_78526316
Nou hierop sta je leuk en normaal vind ik hoor Miss_Sly
Ik zie nu pas dat Senna dat ding aan het opeten is

edit foto weg

[ Bericht 18% gewijzigd door DustinHenderson op 28-02-2010 19:47:06 ]
pi_78526406
ja hoor, die kan wel

idd was Senna aan de gym begonnen. het arme kind krijgt thuis nooit iets te eten, dat zie je wel
pi_78526556
ik heb ook een prima middag gehad. leuk om al die kindertjes door elkaar te zien op de mierenhoop in het midden

goed nagepraat met Peaceman inzake de Top 2000. Was erg gezellig

en ik heb een voorschot genomen op pasen met een aantal paaseitjes
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:47:02 #72
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78526596
Zo wij zijn ook weer thuis, om 10 over 6 al, maar eerst even Lennon eten gegeven en voor ons zelf eten besteld. Peaceman heeft net de cds uitgepakt en bekeken..

Ow het eten wordt net gebracht... later meer. Het is was in ieder geval super gezellig: Y

Enne, foto's van mij, Peaceman en/of Lennon mogen gewoon online
Make love, not war ☮
pi_78526716
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:47 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman heeft net de cds uitgepakt en bekeken..
bekijken doe je met DVD's. CD's zijn om te luisteren
pi_78526735
Das echt Rapley ten top Sly!

Wij zijn ook weer thuis!! Een hele trip, maar t was t waard! Wat een feest al die kindjes bij elkaar...zo leuk om ze nu eens allemaal naast elkaar te zien! Ik vind het absoluut voor herhaling vatbaar, ook de lokatie, en dan van de zomer met heerlijke pamperkontjes in het gras! Ik ben voor!

Innepin, ik vind t zo tof en dapper dat je tóch kwam! Ik ben verliefd geworden of Raf! En op de ogen van Ivan, én van Oscar! Ik was verliefd op alle jongensbaby's! Ik wil iedereen wel bij langs, maar ik wil niemand vergeten en voor het hoofd stoten! In ieder geval hartstikke leuk om alle kindjes én hun mama's en enkele papa's nu eens in het echt te zien en vind het ontzettend jammer dat ik niet even wat (langer) heb kunnen kletsen met een aantal van jullie!

Huupske en Amélietje! Jullie werden gemist!

BJ, je bent een gezelligerd! En je meisje een zoetje!

Foto's van ons mogen ook online. Ik zal ze straks zelf ook even online gooien, nu eerst even wat eten in elkaar knutselen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78526968
Ik mag ook wel online Poppejans.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78527037
Wij zitten ook op ons eten te wachten... lekker makkelijk
en ik heb ook nog meer foto's: hier vast eentje:
rest volgt straks:

Wolf, Isabeau, Lena en Evie
en ik vind Wolf zijn broek zoooo ontzettend stoer!!!!

en Poppedein: Lena is ook zo lief! en ik vond het supergezellig met je!
pi_78527137
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Poppejans het volgende:
Timo die de hele tijd naast me zat met grote rode wangen en brede grijns
Timo vergeten! En ik heb me nog wel de hele middag af zitten vragen hoe hij ook alweer heette. Ik ben zo slecht in namen. Wat een mooie knul is Timo.
pi_78527165
Oooh die foto's wat een mierenhoop zeg haha

En wat lief dat wij gemist werden
Een kleine meet mag over anderhalve week wel hier thuis, dan is B. de hele week in Japan en ben ik heul alleen iedereen die langs wil komen die week is welkom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78527170
Geweldige foto's Poppejans!
Die hap foto van Senna!
En die van Oscar en Tess vind ik ook geweldig. Net als die van onze banjer.

Wolf heeft een heel fijn gezichtje he. Lief jongetje. En wat heeft Raf veel haar! Senna was zo naar me aan t lachen en sjansen, die moest ik wel even oppakken en knuffelen. Gelukkig mocht het van Schaap.
En Lennon is een schatje, wat een vriendelijk ventje, heel zacht van uiterlijk en manier van doen.
Seb heeft prachtige kijkers, net als Oscar. Ik vind de ogen van Claudia trouwens ook prachtig. Tess is een intens blij ei. Kobus zag er gaaf uit in zijn babyGap. Toby lag lekker te knorren bij zijn mamma. En wie heb ik nog meer van dichtbij bekeken? Lotte natuurlijk, ook al gezegend met prachtige blauwe ogen. Isabeau zag er erg fashionable uit, een vrolijk grietje. Ivan kan ernstig geconcentreerd kijken. Timo wordt bond!
De andere babies waren ook prachtig, maar zaten wat verder bij me vandaan. Die besnuffel ik de volgende keer wat nader.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:05:58 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527189
Ik ben er ook weer!
Totaal gesloopt mede dankzij korte nachten lately, maar ik vond het wel echt heel erg leuk!
Wat was het druk op een gegeven moment zeg!

Ik ga straks (of morgen) even een lijstje maken met mensen die er waren en dan stuur ik een PM-etje over dekosten.
pi_78527207
Van wie was dat blauw-rode speelkleed eigenlijk? We mogen wel wat geld inzamelen om het naar de stomerij te brengen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:06:31 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527210
Oh ja Bodpa, ik heb de bekerhouder van M. geloof ik. Kan dat kloppen?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:07:10 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527240
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Claudia_x het volgende:
Van wie was dat blauw-rode speelkleed eigenlijk? We mogen wel wat geld bijleggen om het naar de stomerij te brengen.
Van mij en het zit nu in de wasmachine. Er gingen heel wat golfjes melk overheen zag ik idd!

Oscar en ik mogen trouwens online, geen probleem. Leuk of niet, ik haat mezelf toch wel op foto's.
En idd Poppedein, ik heb zo'n zin in de zomermeet. Kunnen ze allemaal kruipen enzo, wat een gekrioel zal het dan zijn zeg!
pi_78527247
Euh... als je een pakjeshouder bedoelt... jaah... ik denk het wel.

Mijn zoon heeft ook vrolijk appelsap op je kleed staan knoeien. Sorry!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:09:41 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527317
Ja, pakjeshouder natuurlijk.
En dat kleed kan wel wat hebben hoor.

Diaan, bedankt nog voor het vegen! Het was een stuk netter dan toen we kwamen vlgs mij.
pi_78527318
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vind de ogen van Claudia trouwens ook prachtig.
Je bedoelt de ogen van Ivan.
quote:
Ivan kan ernstig geconcentreerd kijken.
Z'n tante noemt het een "licht melancholische blik". Die heeft hij van z'n papa. Als baby had die zelfs een nog veel serieuzere oogopslag.
pi_78527342
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef miss_sly het volgende:

En ik heb Lente vastgehouden Helemaal in dromenland liet ze zich zomaar overdragen, sliep ze lekker verder in mijn armen en liet ze zich weer overdragen naar mama
En wie nog meer...
Er waren echt een hoop leuke kindjes en een hoop leuke mama's! Ik had het wel even onderschat allemaal en heb net anderhalf uur geslapen met Willow naast me

Bodpa, bedankt voor de kleertjes! BE bedankt voor het organiseren!
Claudia je bent een prachtige vrouw, niet zeuren En Ivan is ook zó mooi

De andere kindjes ook maar dr komt even niets uit mij. Behalve misschien Tess die m'n dochter echt op ging eten Ze had niet alleen Willows haar vast, ik zag in dat knuistje echt huidrimpels samengeknepen worden Maar het was vast lief bedoeld

Wij mogen ook online, mochten we op de foto's staan
pi_78527403
dubbel
pi_78527424
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je bedoelt de ogen van Ivan.
Nietus.
quote:
[..]

Z'n tante noemt het een "licht melancholische blik". Die heeft hij van z'n papa. Als baby had die zelfs een nog veel serieuzere oogopslag.
Da's een mooie omschrijving.
pi_78527520
Ow dat is een hele goede omschrijving van de ogen van Ivan

ow ja, en ik heb Willow mogen knuffelen Wat een heerlijk kind is dat toch. En een schitterende ogen heeft ze. NIet alleen mooi van kleur, maar ook van vorm, wow!

huupje, jammer dat jij en Amélie er niet bij konden zijn. Voel je je wel al wat beter?

beef, wat jammer dat het zo bijna bij het doel fout ging. Had jou ook wel eens willen ontmoeten
pi_78527653
Danku danku

En ik heb Senna mogen knuffelen Met 'r lange haren... zó vrolijk was ze joh! Waar mijn meiske de hele meet een beetje zo heeft zitten kijken, kreeg ik prachtige schaterlachen van Senna *smelt*
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:21:07 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78527755
Oh beef, waar woon jij ergens? Mss dat we (evt. viavia) nog iets kunnen regelen? Wat jammer joh!
pi_78527758
Ik vroeg me al af wat Senna aan het doen was.

Die twee waren zo leuk met elkaar bezig:

Senna rolde echt met zo'n groot gemak! Ze leek wel een acrobaatje. (Al lijkt het hier daar niet op. ) Lente rolde trouwens ook zomaar ineens, en wel in slowmotion.

Streepjes. (Het was niet m'n bedoeling om zoveel foto's van Senna te maken, maar ze rolde telkens het beeld in. )

Ik kan niet wachten tot Ivan zo leuk gaat spelen.

Ivan ligt lekker te pitten, maar ik ben nog steeds volkomen overprikkeld.
pi_78527869
Wat ontzettend leuk

Alsof er een blik baby's over een kleed is leeggegooid

wat een kleurige en fleurige boel
pi_78527956
haha, ja, Senna was heerlijk aan het rondscharrelen OK, haar kleren zien er niet meer uit, maar ach, ze heeft wel plezier gehad.

bodpa, bedankt trouwens voor je grote ronddeelactie! Ik ben erg blij met mijn kleertjes
M. was vandaag vriendelijker dan de vorige keer dat ik hem zag, toen was hij erg verlegen. Misschien dat het kwam omdat hij veilig bij papa op de arm zat

En BE, echt goed geregeld die lokatie ik wlde ook mee opruimen, maar ik moest Lente even vasthouden. Gelukkig heeft schaap mijn plaats ingenomen
pi_78527986
Wolf ligt al 2,5 uur helemaal knock out die is nog helemaal niet gekomen v zn 18.30/19.00 fles

ah wat een leuke foto BJ, Wolf kijkt in de camera

Mooie scherpe foto's Claudia!

edit foto weg

[ Bericht 18% gewijzigd door DustinHenderson op 28-02-2010 19:46:04 ]
pi_78528196
Ik vond Tess laatst zo groot uitzien op de zwembadfoto maar hier zie je dat het gewoon nog een klein mupke is

en die foto van Wolf en R is leuk!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:32:27 #98
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_78528239
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_78528276
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
pi_78528341

oo Lena; Evie vindt jouw haar zoo heeeeeeeeerlijk

heel veel mooie kindjes bij elkaar

Evie heeft een vriendje gevonden; Wolf

heeyyy een obstakel

pi_78528362
edit, foto weg

Ik vond de locatie ook heel leuk, volgens mij is het zomers echt top! Leuk speeltuintje en zelfs hertjes
Sorry dat ik niet eens mee geholpen heb met opruimen, serieus niet aan gedacht moesten ietsje eerder weg want anders liep ik mn man mis en kon ik huis niet in (sleutels niet bij me)

[ Bericht 10% gewijzigd door DustinHenderson op 28-02-2010 19:45:32 ]
pi_78528378
quote:
Morgen geen babies toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_78528408
Ow ja dat vond ik zo'n mooi moment: Evie die aan Lena's hoofd begon
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:36:49 #104
3142 m@x
pi_78528416
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef YPPY het volgende:

[..]

Morgen geen babies toch?
Ik hoop echt heel erg van niet
pi_78528418
aaah BJ DIE is pas leuk van Evie en Wolf!
pi_78528489
haha m@x, het lijkt erger dan het was, hoor. Ik vond het bijvoorbeeld opvallend hoe weinig er gehuild werd. Ze lagen gewoon allemaal zoetjes op de grond te spelen en te liggen en mooi te zijn
pi_78528504
quote:
Echt huilen deed er eigenlijk geen 1, maar heel chaotisch was het wel
edit: wat Miss_Sly zegt
pi_78528523
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Poppejans het volgende:
aaah BJ DIE is pas leuk van Evie en Wolf!
lekker stel zo samen... en beide heeeeel ontspannen het tongetje in de mond...
pi_78528528
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh beef, waar woon jij ergens? Mss dat we (evt. viavia) nog iets kunnen regelen? Wat jammer joh!
Zeewolde En Shao werkt in Almere en we komen vaak in Lelystad. Kan je daar wat mee? Anders sturen we het ding gewoon op hoor, geen probleem
pi_78528683
Wij zijn ook weer thuis! Al effe hoor, maar ik had niet eerder een computer onder handbereik. Volgende keer komen we eerder, toen wij kwamen ging er al een lichting naar huis. Ik zal zo ook eens effe naar m'n foto's kijken.

Lente, snelle draaier! Ik hoop dat je Driekus nu geleerd hebt hoe het moet. En Timo, wat ging jij ook lekker dwars er door heen. En Wolf is een schatje! En Isabeau is in het echt nog leuker dan op de foto. Sorbo, heb je nog veel rondjes gelopen door de speeltuin?
Oe en Senna is ook heel mooi en Tess ook. En Seb is echt een mooi manneke, die ogen!
En nou vergeet ik er vast nog een boel, maar ik kwam op het drukste moment binnen geloof ik. Pff, ik moest even omschakelen. Maar we hebben genoten!

Be bedankt voor het regelen, ik zie je pm wel verschijnen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:45:19 #111
3142 m@x
pi_78528702
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef miss_sly het volgende:
haha m@x, het lijkt erger dan het was, hoor. Ik vond het bijvoorbeeld opvallend hoe weinig er gehuild werd. Ze lagen gewoon allemaal zoetjes op de grond te spelen en te liggen en mooi te zijn
Oh maar het is niet persee het huilen hoor. Ik vind babies gewoon niet zo leuk en schattig en zij mij ook niet
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:46:51 #112
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78528747
Wat een ervaring was dàt zeg . Iedereen herkennen, maar niemand kennen. Alle kindjes waren precies zoals op de foto's , maar dan toch net iets anders, groter, kleiner, fijner dan gedacht .

Zelf was ik totaal lamgeslagen .

Ik heb maar een paar van jullie gesproken, maar dat was heel leuk . Miss-sly en sserpente, wat zijn jullie hartelijk en vlot . En oeke, wat ben je lief dat je zo naast me kwam zitten . En Poppedein, ik had je graag echt gesproken, jammer dat jullie net gingen toen ik aankwam zo ongeveer. Lena heeft haar mooie ogen van jou . En Poppejans, ik heb je nauwelijks gesproken, maar je evenoude zoon, wat een droppie. En wat lag hij daar stoer en relaxed tussen alle grotere babietjes.

BE, mooie plek . Goed geregeld.
pi_78528757
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef m@x het volgende:

[..]

Oh maar het is niet persee het huilen hoor. Ik vind babies gewoon niet zo leuk en schattig en zij mij ook niet
Dan is het maar goed dat je er niet was; voor jezelf, de babies en de overige volwassenen, Stel je voor dat ze allemaal spontaan zouden zijn gaan huilen
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:48:35 #114
114177 Diaan73
pi_78528820
Zo eten zit erin, Lennon ligt in bed... nu even rustig zitten.

Het was inderdaad erg gezellig vanmiddag en het lijkt inderdaad "erger" dan dat het was, kindjes lagen of zaten allemaal lief te spelen... en wat een mooie verslagen en foto's zie ik hier voorbijkomen. Ik ga maar niet voor elk kind een omschrijving geven, dan mis ik er vast een paar. Ik heb helaas ook niet alle moeders kunnen spreken of kindjes goed kunnen bewonderen.
Ik zie op meerdere foto's een playmobil-autootje voorbij komen... die is van Twan en hadden wij meegenomen, een succes voor meerdere kindjes zelfs de allerkleinsten.

Het is zeer zeker voor herhaling vatbaar en opteer nu alvast voor de zomermeet in het park. Hopelijk kunnen we dan.

@schaap: bekijken in de zin van kijken welke cd's er bij zaten. Ik geloof dat een groot deel in de smaak is gevallen, een paar ook niet o.a. Celin Dion.

@BE, graag gedaan hoor!! En jij bedankt voor het organiseren enz.!! Ik vond het leuk je in het echt ontmoet te hebben en langere tijd met je hebben gepraat.
Make love, not war ☮
pi_78528883
M@x
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78528888
en ooo Driekus ook zoooo leuk en stoer; net als zijn mama

zoveel leuke mensen gezien, maar te weinig gesproken... in de zomer nog maar een keertje
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:50:38 #117
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78528904
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en de cake met chocolade en spikkeltjes was te lekker

En ik zag net mijn blauwe zoon voorbij komen . Leuk Poppejans .
pi_78528906
oja en bedankt voor alle pm's met telefoonnummers. Gelukkig was het niet nodig al keek ik raar op toen ik over een industrieterrein moest van tomtom.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:53:18 #119
114177 Diaan73
pi_78529022
Ow ik vond Seb en Lennon samen ook zo leuk... Lennon heeft in ieder geval van Seb geleerd hoe hij moet staan... vanavond had hij nog energie om te staan.
Make love, not war ☮
pi_78529077
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:39 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Echt huilen deed er eigenlijk geen 1, maar heel chaotisch was het wel
edit: wat Miss_Sly zegt
nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?
Zo grappig.
pi_78529085
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Groofsken het volgende:

[..]

En ik zag net mijn blauwe zoon voorbij komen . Leuk Poppejans .
Was die van jou?
Ik had een stukje gepakt omdat ik die spikkeltjes zo leuk vind, en toen was hij ook nog erg lekker. Dus heb ik telkens een klein stukje afgesneden, maar eigenlijk wel net iets te veel gegeten

claudia, ik vond het ook zo leuk jou eens te ontmoeten ik vond ook in het verleden je posts al leuk, en ik vind je zo'n leuke mama voor Ivan.

Ik vind Oscar ook een heel lief kereltje, zo'n vriendelijk open snoetje heeft hij Net als Lennon idd, zoals iemand hierboven ook al zei!

En de coupe van R! Echt zo mooi, alsof het netjes in laagjes geknipt is
pi_78529225
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:

Ik geloof dat een groot deel in de smaak is gevallen, een paar ook niet o.a. Celin Dion.

we doen het niet voor niets weg
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:00:05 #123
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78529343
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb ook een prima middag gehad. leuk om al die kindertjes door elkaar te zien op de mierenhoop in het midden

goed nagepraat met Peaceman inzake de Top 2000. Was erg gezellig

en ik heb een voorschot genomen op pasen met een aantal paaseitjes
Het was idd gezellig schaap.

Ik heb de cd's inmiddels uitgezocht en wij hadden er zelf slechts 6. Dat viel enorm mee dus! Zaten een paar hele fijne cd's tussen en ook veel goede aanvullingen op de collectie. Hartstikke bedankt
Nu nog alles rippen..

Wat betreft de kleintjes.. vandaag besefte ik zomaar dat Lennon blijkbaar ook ooit zo klein was.
Wat veranderen ze toch veel in korte tijd!

De meeste moeders heb ik niet gesproken en bij velen ook geen idee wie ze hier zijn (kom hier niet zo vaak), maar goed, ik had de indruk dat iedereen zich wel vermaakte. Lennon in elk geval wel. Hij heeft geen minuut geslapen onderweg en als je ff achterom keek, fabriceerde meneer gelijk een mooie glimlach.We hadden hem beter (vrolijke) Frans kunnen noemen geloof ik.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:00:37 #124
114177 Diaan73
pi_78529365
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:57 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

we doen het niet voor niets weg
Nou er zaten ook wel een aantal tussen die hij wel kon waarderen. En voor mij een Disney cd. Ow en die Simply Red cd En idd Lennon lijkt wel een beetje op Mick Hucknall, in ieder geval op de foto van hem die op die cd staat.

[ Bericht 17% gewijzigd door Diaan73 op 27-02-2010 20:06:07 ]
Make love, not war ☮
pi_78529752
De foto's zijn leuk!!

Tess moest Willow idd wel hebben... gek kind van mij

Tess i best wel van slag, wil niet slapen maar heeft zich ook al 3x ondergepoept.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:10:33 #126
114177 Diaan73
pi_78529813
Arme Tess. Waren het teveel prikkels voor haar? Ze vermaakte zich wel prima...
Make love, not war ☮
pi_78529822
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?
Zo grappig.
Dat was inderdaad een echt kodak momentje, had helaas de camera nog niet bij de hand. Hij keek echt zo enorm verbaasd!
pi_78529835
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Arme Tess. Waren het teveel prikkels voor haar? Ze vermaakte zich wel prima...
vanmiddag ging het prima maar nu moet ze het ff "verwerken"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:12:00 #129
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78529868
Ik vond Tess ook echt een heerlijke opdonder .
En Senna die er zo tevreden tussendoor rolde, overal .

En Claudia, ik vond jou en je zoon ok prachtig .
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:12:38 #130
114177 Diaan73
pi_78529892
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zo grappig.
Inderdaad
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:13:02 #131
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78529912
En ik heb heel erg naar het koppie van oscar zitten kijken, omdat R ook bij de kinderfysio loopt ivm voorkeurshouding, maar het viel me zo mee wat ik zag . Wat een grote knul al BE .
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 27 februari 2010 @ 20:13:34 #132
95752 crew  Chell
Kluns
pi_78529932
Ik ben stiekem ook wel blij dat ik toch niet gegaan ben, ik was echt zo gaar vandaag, ik weet niet of ik zoveel baby's had getrokken. Hoewel ze wel allemaal errrug schattig zijn

Bij een zomer Utrechtmeet kom ik zeker wel weer
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:13:57 #133
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78529949
En Miss, toen Senna wilde drinken . Ze duikt echt je boezem in .
pi_78529962
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef Groofsken het volgende:
Ik vond Tess ook echt een heerlijke opdonder .
En Senna die er zo tevreden tussendoor rolde, overal .

En Claudia, ik vond jou en je zoon ok prachtig .

R. is ook een prachtig ventje!

Ik moest zo lachen om Ko die helemaal in een deuk lag toen ik 'm ging kietelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:14:59 #135
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78529989
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Chell het volgende:
Ik ben stiekem ook wel blij dat ik toch niet gegaan ben, ik was echt zo gaar vandaag, ik weet niet of ik zoveel baby's had getrokken. Hoewel ze wel allemaal errrug schattig zijn

Bij een zomer Utrechtmeet kom ik zeker wel weer
Iedereen doet wel alsof het niks was, aar het was best heftig hoor, zoveel babies. Vond ik wel . En ik heb respect voor de dappere papa's die erbij waren .
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:16:03 #136
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78530027
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Vicky het volgende:

[..]

R. is ook een prachtig ventje!

Ik moest zo lachen om Ko die helemaal in een deuk lag toen ik 'm ging kietelen
Oh ja, dat kreeg ik ook mee. Wat kan Kobusje aanstekelijk lachen . Sowieso een heerlijk kereltje ook.
pi_78530062
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Iedereen doet wel alsof het niks was, aar het was best heftig hoor, zoveel babies. Vond ik wel . En ik heb respect voor de dappere papa's die erbij waren .
M was blij dat ie naar buiten kon
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78530158
T was ook niet dat t niets was..het was gewoon dat het, voor mij althans, zo bovenverwachting goed ging! Gewoon echt spelende en kakelende kindjes ipv een hysterisch krijsfestijn!

Ik had jou ook graag nog wat langer gesproken Groofs, wie weet dan op de zomermeet! Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
pi_78530167
O, de papa's ja. Ik was stiekem toch blij dat ik de mijne niet overgehaald kreeg, die was gillend naar buiten gerend. En R. is echt een heeeel mooi manneke! Ik vond het zo grappig dat ik jou meteen herkende Groofsken, net of ik je al ooit eerder gezien had ofzo.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:22:19 #140
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78530284
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef mefke79 het volgende:
O, de papa's ja. Ik was stiekem toch blij dat ik de mijne niet overgehaald kreeg, die was gillend naar buiten gerend. En R. is echt een heeeel mooi manneke! Ik vond het zo grappig dat ik jou meteen herkende Groofsken, net of ik je al ooit eerder gezien had ofzo.
Zou kunnen misschien. Ik heb mijn middelbareschoolperiode in H gewoond .
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:23:46 #141
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78530326
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Poppedein het volgende:
T was ook niet dat t niets was..het was gewoon dat het, voor mij althans, zo bovenverwachting goed ging! Gewoon echt spelende en kakelende kindjes ipv een hysterisch krijsfestijn!

Ik had jou ook graag nog wat langer gesproken Groofs, wie weet dan op de zomermeet! Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
Als ik nog eens durf . Ik klapte best wel dicht eigenlijk .
pi_78530398
Jammer dat je dat zo voelde! Je lijkt me namelijk echt een supertof mens en nog leukere mama!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:25:50 #143
114177 Diaan73
pi_78530408
Groofsken gewoon komen hoor, ik wil graag ook nog wel eens wat uitgebreider met je praten... en R. is inderdaad een prachtig mannetje
Make love, not war ☮
pi_78530570
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Poppedein het volgende:
Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
Ik vind het wel een behoorlijk leeftijdsverschil anders
pi_78530579
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef miss_sly het volgende:

claudia, ik vond het ook zo leuk jou eens te ontmoeten ik vond ook in het verleden je posts al leuk, en ik vind je zo'n leuke mama voor Ivan.
Wat lief, zeg.

Groofsken, ik zag je overrompeld kijken en ik kwam precies zo binnen! Iedereen zat er al zo lekker geïnstalleerd. Achteraf voel ik me een beetje stom dat ik niet gewoon een stoel voor je heb gepakt. Wat heb je trouwens een goede naam voor je zoon gekozen. Hij is echt een R.
pi_78530624
Lena was geobsedeerd door isabeau dr onderrok! Dat kende ze nog niet!

Lena dr bolletje werd heeeeerlijk schoongelikt door Evie

Het ging er soms hard aan toe tussen Tess en Willow, maar op de juiste kodakmomentjes waren zo ook heel lief samen

En Sophie blijft boeiend..maar was het nou die van Lena of die van Willow..ze wisten t zelf ook niet

Miss_Sly, wat een mooooie vrouw ben jij trouwens! Je straalde zoveel blij geluk uit!
pi_78530675
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Als ik nog eens durf . Ik klapte best wel dicht eigenlijk .
Ik wist ook niet zoveel te zeggen, ben ook niet zo'n grote prater, maar ik vond het ook erg gezellig! en volgens mij ben je een hartstikke leuk lief mens! R. zo heerlijk dichtbij je de hele tijd
pi_78530708
De volgende keer vind ik het vast minder eng en overrompelend. Sorbootje maakte het voor mij wat makkelijker, waarvoor dank. Ik hoop dat jullie de lange reis van Friesland naar Utrecht naar Rotterdam en weer terug naar Friesland overleefd hebben.

Ik kijk erg uit naar een zomermeeting! Met de pampers in het gras, wat een fantastisch beeld.
pi_78530717
oh wat een heerlijke foto's
Die met Willow en Tess zijn geweldig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78530750
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:

Ik kijk erg uit naar een zomermeeting! Met de pampers in het gras, wat een fantastisch beeld.
Oeh ja, blote babyspekbeentjes
pi_78530784
Hihi, ik zag dat je dichtklapte, Groof! Ik vond je echt een leukerd. En je vliegenier is een schatje. Die had ik best even willen knuffelen.

Van zenuwen ga ik of tateren of juist heel stil worden. En ik heb heel veel mensen niet aangesproken, gewoon omdat ik te verlegen was. Maar wat een hoop leuke vrouwen bij elkaar! En mannen en baby's en kinderen. En die berg baby's was een goed excuus om af en toe weg te zijn van de volwassenen.
Poeh en in de trein terug was ik echt helemaal gaar.

Vond ik ook leuk Vick, dat je Ko zo aan de lach kreeg. Hij doet dat vooral thuis. Maar niet vaak bij anderen.
En die arme Tess, helemaal overprikkeld.
Ik ben bang dat ik er hier vannacht ook wat vaker uit moet, kind was helemaal hyper.
Vind het altijd zo leuk om Tess te zien, omdat ze 1 dag schelen. Wat een vrolijkerd en wat een ondernemende tante.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:34:59 #152
114177 Diaan73
pi_78530788
Willow en Tess:

onze blijhoofd:

Senna:

"Grote" jongens onderonsje:

Nog grotere meisjes die het voordoen aan de "grote" jongens:

Lennon en Kobus:

Seb:

Tess, Lennon en Kobus aan de soepstengel Wolf op de achtergrond

Lennon kijkt even bij Wolf en Raf

Lennon kijkt ook even bij Oscar:

Oeke, Estrys kijken toe hoe Kobus en Seb aan het kletsen zijn:

Oscar heerlijk relaxt

Papa's en mama's:
Make love, not war ☮
pi_78530872
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

En idd Lennon lijkt wel een beetje op Mick Hucknall, in ieder geval op de foto van hem die op die cd staat.
Ik zei het toch!
Nu Peaceman nog overtuigen...
pi_78530906
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
De volgende keer vind ik het vast minder eng en overrompelend. Sorbootje maakte het voor mij wat makkelijker, waarvoor dank. Ik hoop dat jullie de lange reis van Friesland naar Utrecht naar Rotterdam en weer terug naar Friesland overleefd hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:39:09 #155
114177 Diaan73
pi_78530934
Ow als er foto's zijn die weg moeten, laat het me even weten, dan haal ik die meteen weg...
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')