abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78528341

oo Lena; Evie vindt jouw haar zoo heeeeeeeeerlijk

heel veel mooie kindjes bij elkaar

Evie heeft een vriendje gevonden; Wolf

heeyyy een obstakel

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78528362
edit, foto weg

Ik vond de locatie ook heel leuk, volgens mij is het zomers echt top! Leuk speeltuintje en zelfs hertjes
Sorry dat ik niet eens mee geholpen heb met opruimen, serieus niet aan gedacht moesten ietsje eerder weg want anders liep ik mn man mis en kon ik huis niet in (sleutels niet bij me)

[ Bericht 10% gewijzigd door DustinHenderson op 28-02-2010 19:45:32 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78528378
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
Morgen geen babies toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_78528408
Ow ja dat vond ik zo'n mooi moment: Evie die aan Lena's hoofd begon
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:36:49 #104
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_78528416
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef YPPY het volgende:

[..]

Morgen geen babies toch?
Ik hoop echt heel erg van niet
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_78528418
aaah BJ DIE is pas leuk van Evie en Wolf!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78528489
haha m@x, het lijkt erger dan het was, hoor. Ik vond het bijvoorbeeld opvallend hoe weinig er gehuild werd. Ze lagen gewoon allemaal zoetjes op de grond te spelen en te liggen en mooi te zijn
pi_78528504
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef m@x het volgende:
Pfff, wat ben ik blij dat ik me niet heb over laten halen om toch te gaan. Jullie kindjes zijn heel leuk hoor maar zoveel babies bij elkaar zou ik echt afschuwelijk vinden
Echt huilen deed er eigenlijk geen 1, maar heel chaotisch was het wel
edit: wat Miss_Sly zegt
pi_78528523
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Poppejans het volgende:
aaah BJ DIE is pas leuk van Evie en Wolf!
lekker stel zo samen... en beide heeeeel ontspannen het tongetje in de mond...
pi_78528528
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh beef, waar woon jij ergens? Mss dat we (evt. viavia) nog iets kunnen regelen? Wat jammer joh!
Zeewolde En Shao werkt in Almere en we komen vaak in Lelystad. Kan je daar wat mee? Anders sturen we het ding gewoon op hoor, geen probleem
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_78528683
Wij zijn ook weer thuis! Al effe hoor, maar ik had niet eerder een computer onder handbereik. Volgende keer komen we eerder, toen wij kwamen ging er al een lichting naar huis. Ik zal zo ook eens effe naar m'n foto's kijken.

Lente, snelle draaier! Ik hoop dat je Driekus nu geleerd hebt hoe het moet. En Timo, wat ging jij ook lekker dwars er door heen. En Wolf is een schatje! En Isabeau is in het echt nog leuker dan op de foto. Sorbo, heb je nog veel rondjes gelopen door de speeltuin?
Oe en Senna is ook heel mooi en Tess ook. En Seb is echt een mooi manneke, die ogen!
En nou vergeet ik er vast nog een boel, maar ik kwam op het drukste moment binnen geloof ik. Pff, ik moest even omschakelen. Maar we hebben genoten!

Be bedankt voor het regelen, ik zie je pm wel verschijnen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:45:19 #111
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_78528702
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef miss_sly het volgende:
haha m@x, het lijkt erger dan het was, hoor. Ik vond het bijvoorbeeld opvallend hoe weinig er gehuild werd. Ze lagen gewoon allemaal zoetjes op de grond te spelen en te liggen en mooi te zijn
Oh maar het is niet persee het huilen hoor. Ik vind babies gewoon niet zo leuk en schattig en zij mij ook niet
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:46:51 #112
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78528747
Wat een ervaring was dàt zeg . Iedereen herkennen, maar niemand kennen. Alle kindjes waren precies zoals op de foto's , maar dan toch net iets anders, groter, kleiner, fijner dan gedacht .

Zelf was ik totaal lamgeslagen .

Ik heb maar een paar van jullie gesproken, maar dat was heel leuk . Miss-sly en sserpente, wat zijn jullie hartelijk en vlot . En oeke, wat ben je lief dat je zo naast me kwam zitten . En Poppedein, ik had je graag echt gesproken, jammer dat jullie net gingen toen ik aankwam zo ongeveer. Lena heeft haar mooie ogen van jou . En Poppejans, ik heb je nauwelijks gesproken, maar je evenoude zoon, wat een droppie. En wat lag hij daar stoer en relaxed tussen alle grotere babietjes.

BE, mooie plek . Goed geregeld.
pi_78528757
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:45 schreef m@x het volgende:

[..]

Oh maar het is niet persee het huilen hoor. Ik vind babies gewoon niet zo leuk en schattig en zij mij ook niet
Dan is het maar goed dat je er niet was; voor jezelf, de babies en de overige volwassenen, Stel je voor dat ze allemaal spontaan zouden zijn gaan huilen
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:48:35 #114
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78528820
Zo eten zit erin, Lennon ligt in bed... nu even rustig zitten.

Het was inderdaad erg gezellig vanmiddag en het lijkt inderdaad "erger" dan dat het was, kindjes lagen of zaten allemaal lief te spelen... en wat een mooie verslagen en foto's zie ik hier voorbijkomen. Ik ga maar niet voor elk kind een omschrijving geven, dan mis ik er vast een paar. Ik heb helaas ook niet alle moeders kunnen spreken of kindjes goed kunnen bewonderen.
Ik zie op meerdere foto's een playmobil-autootje voorbij komen... die is van Twan en hadden wij meegenomen, een succes voor meerdere kindjes zelfs de allerkleinsten.

Het is zeer zeker voor herhaling vatbaar en opteer nu alvast voor de zomermeet in het park. Hopelijk kunnen we dan.

@schaap: bekijken in de zin van kijken welke cd's er bij zaten. Ik geloof dat een groot deel in de smaak is gevallen, een paar ook niet o.a. Celin Dion.

@BE, graag gedaan hoor!! En jij bedankt voor het organiseren enz.!! Ik vond het leuk je in het echt ontmoet te hebben en langere tijd met je hebben gepraat.
Make love, not war ☮
pi_78528883
M@x
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78528888
en ooo Driekus ook zoooo leuk en stoer; net als zijn mama

zoveel leuke mensen gezien, maar te weinig gesproken... in de zomer nog maar een keertje
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:50:38 #117
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78528904
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en de cake met chocolade en spikkeltjes was te lekker

En ik zag net mijn blauwe zoon voorbij komen . Leuk Poppejans .
pi_78528906
oja en bedankt voor alle pm's met telefoonnummers. Gelukkig was het niet nodig al keek ik raar op toen ik over een industrieterrein moest van tomtom.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:53:18 #119
114177 Diaan73
pi_78529022
Ow ik vond Seb en Lennon samen ook zo leuk... Lennon heeft in ieder geval van Seb geleerd hoe hij moet staan... vanavond had hij nog energie om te staan.
Make love, not war ☮
pi_78529077
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:39 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Echt huilen deed er eigenlijk geen 1, maar heel chaotisch was het wel
edit: wat Miss_Sly zegt
nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?
Zo grappig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78529085
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef Groofsken het volgende:

[..]

En ik zag net mijn blauwe zoon voorbij komen . Leuk Poppejans .
Was die van jou?
Ik had een stukje gepakt omdat ik die spikkeltjes zo leuk vind, en toen was hij ook nog erg lekker. Dus heb ik telkens een klein stukje afgesneden, maar eigenlijk wel net iets te veel gegeten

claudia, ik vond het ook zo leuk jou eens te ontmoeten ik vond ook in het verleden je posts al leuk, en ik vind je zo'n leuke mama voor Ivan.

Ik vind Oscar ook een heel lief kereltje, zo'n vriendelijk open snoetje heeft hij Net als Lennon idd, zoals iemand hierboven ook al zei!

En de coupe van R! Echt zo mooi, alsof het netjes in laagjes geknipt is
pi_78529225
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:

Ik geloof dat een groot deel in de smaak is gevallen, een paar ook niet o.a. Celin Dion.

we doen het niet voor niets weg
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:00:05 #123
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78529343
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb ook een prima middag gehad. leuk om al die kindertjes door elkaar te zien op de mierenhoop in het midden

goed nagepraat met Peaceman inzake de Top 2000. Was erg gezellig

en ik heb een voorschot genomen op pasen met een aantal paaseitjes
Het was idd gezellig schaap.

Ik heb de cd's inmiddels uitgezocht en wij hadden er zelf slechts 6. Dat viel enorm mee dus! Zaten een paar hele fijne cd's tussen en ook veel goede aanvullingen op de collectie. Hartstikke bedankt
Nu nog alles rippen..

Wat betreft de kleintjes.. vandaag besefte ik zomaar dat Lennon blijkbaar ook ooit zo klein was.
Wat veranderen ze toch veel in korte tijd!

De meeste moeders heb ik niet gesproken en bij velen ook geen idee wie ze hier zijn (kom hier niet zo vaak), maar goed, ik had de indruk dat iedereen zich wel vermaakte. Lennon in elk geval wel. Hij heeft geen minuut geslapen onderweg en als je ff achterom keek, fabriceerde meneer gelijk een mooie glimlach.We hadden hem beter (vrolijke) Frans kunnen noemen geloof ik.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:00:37 #124
114177 Diaan73
pi_78529365
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:57 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

we doen het niet voor niets weg
Nou er zaten ook wel een aantal tussen die hij wel kon waarderen. En voor mij een Disney cd. Ow en die Simply Red cd En idd Lennon lijkt wel een beetje op Mick Hucknall, in ieder geval op de foto van hem die op die cd staat.

[ Bericht 17% gewijzigd door Diaan73 op 27-02-2010 20:06:07 ]
Make love, not war ☮
pi_78529752
De foto's zijn leuk!!

Tess moest Willow idd wel hebben... gek kind van mij

Tess i best wel van slag, wil niet slapen maar heeft zich ook al 3x ondergepoept.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:10:33 #126
114177 Diaan73
pi_78529813
Arme Tess. Waren het teveel prikkels voor haar? Ze vermaakte zich wel prima...
Make love, not war ☮
pi_78529822
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?
Zo grappig.
Dat was inderdaad een echt kodak momentje, had helaas de camera nog niet bij de hand. Hij keek echt zo enorm verbaasd!
pi_78529835
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Arme Tess. Waren het teveel prikkels voor haar? Ze vermaakte zich wel prima...
vanmiddag ging het prima maar nu moet ze het ff "verwerken"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:12:00 #129
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78529868
Ik vond Tess ook echt een heerlijke opdonder .
En Senna die er zo tevreden tussendoor rolde, overal .

En Claudia, ik vond jou en je zoon ok prachtig .
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:12:38 #130
114177 Diaan73
pi_78529892
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zo grappig.
Inderdaad
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:13:02 #131
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78529912
En ik heb heel erg naar het koppie van oscar zitten kijken, omdat R ook bij de kinderfysio loopt ivm voorkeurshouding, maar het viel me zo mee wat ik zag . Wat een grote knul al BE .
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 27 februari 2010 @ 20:13:34 #132
95752 crew  Chell
Kluns
pi_78529932
Ik ben stiekem ook wel blij dat ik toch niet gegaan ben, ik was echt zo gaar vandaag, ik weet niet of ik zoveel baby's had getrokken. Hoewel ze wel allemaal errrug schattig zijn

Bij een zomer Utrechtmeet kom ik zeker wel weer
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:13:57 #133
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78529949
En Miss, toen Senna wilde drinken . Ze duikt echt je boezem in .
pi_78529962
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef Groofsken het volgende:
Ik vond Tess ook echt een heerlijke opdonder .
En Senna die er zo tevreden tussendoor rolde, overal .

En Claudia, ik vond jou en je zoon ok prachtig .

R. is ook een prachtig ventje!

Ik moest zo lachen om Ko die helemaal in een deuk lag toen ik 'm ging kietelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:14:59 #135
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78529989
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Chell het volgende:
Ik ben stiekem ook wel blij dat ik toch niet gegaan ben, ik was echt zo gaar vandaag, ik weet niet of ik zoveel baby's had getrokken. Hoewel ze wel allemaal errrug schattig zijn

Bij een zomer Utrechtmeet kom ik zeker wel weer
Iedereen doet wel alsof het niks was, aar het was best heftig hoor, zoveel babies. Vond ik wel . En ik heb respect voor de dappere papa's die erbij waren .
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:16:03 #136
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78530027
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Vicky het volgende:

[..]

R. is ook een prachtig ventje!

Ik moest zo lachen om Ko die helemaal in een deuk lag toen ik 'm ging kietelen
Oh ja, dat kreeg ik ook mee. Wat kan Kobusje aanstekelijk lachen . Sowieso een heerlijk kereltje ook.
pi_78530062
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Iedereen doet wel alsof het niks was, aar het was best heftig hoor, zoveel babies. Vond ik wel . En ik heb respect voor de dappere papa's die erbij waren .
M was blij dat ie naar buiten kon
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78530158
T was ook niet dat t niets was..het was gewoon dat het, voor mij althans, zo bovenverwachting goed ging! Gewoon echt spelende en kakelende kindjes ipv een hysterisch krijsfestijn!

Ik had jou ook graag nog wat langer gesproken Groofs, wie weet dan op de zomermeet! Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78530167
O, de papa's ja. Ik was stiekem toch blij dat ik de mijne niet overgehaald kreeg, die was gillend naar buiten gerend. En R. is echt een heeeel mooi manneke! Ik vond het zo grappig dat ik jou meteen herkende Groofsken, net of ik je al ooit eerder gezien had ofzo.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:22:19 #140
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78530284
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef mefke79 het volgende:
O, de papa's ja. Ik was stiekem toch blij dat ik de mijne niet overgehaald kreeg, die was gillend naar buiten gerend. En R. is echt een heeeel mooi manneke! Ik vond het zo grappig dat ik jou meteen herkende Groofsken, net of ik je al ooit eerder gezien had ofzo.
Zou kunnen misschien. Ik heb mijn middelbareschoolperiode in H gewoond .
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:23:46 #141
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78530326
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Poppedein het volgende:
T was ook niet dat t niets was..het was gewoon dat het, voor mij althans, zo bovenverwachting goed ging! Gewoon echt spelende en kakelende kindjes ipv een hysterisch krijsfestijn!

Ik had jou ook graag nog wat langer gesproken Groofs, wie weet dan op de zomermeet! Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
Als ik nog eens durf . Ik klapte best wel dicht eigenlijk .
pi_78530398
Jammer dat je dat zo voelde! Je lijkt me namelijk echt een supertof mens en nog leukere mama!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:25:50 #143
114177 Diaan73
pi_78530408
Groofsken gewoon komen hoor, ik wil graag ook nog wel eens wat uitgebreider met je praten... en R. is inderdaad een prachtig mannetje
Make love, not war ☮
pi_78530570
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Poppedein het volgende:
Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
Ik vind het wel een behoorlijk leeftijdsverschil anders
pi_78530579
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef miss_sly het volgende:

claudia, ik vond het ook zo leuk jou eens te ontmoeten ik vond ook in het verleden je posts al leuk, en ik vind je zo'n leuke mama voor Ivan.
Wat lief, zeg.

Groofsken, ik zag je overrompeld kijken en ik kwam precies zo binnen! Iedereen zat er al zo lekker geïnstalleerd. Achteraf voel ik me een beetje stom dat ik niet gewoon een stoel voor je heb gepakt. Wat heb je trouwens een goede naam voor je zoon gekozen. Hij is echt een R.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78530624
Lena was geobsedeerd door isabeau dr onderrok! Dat kende ze nog niet!

Lena dr bolletje werd heeeeerlijk schoongelikt door Evie

Het ging er soms hard aan toe tussen Tess en Willow, maar op de juiste kodakmomentjes waren zo ook heel lief samen

En Sophie blijft boeiend..maar was het nou die van Lena of die van Willow..ze wisten t zelf ook niet

Miss_Sly, wat een mooooie vrouw ben jij trouwens! Je straalde zoveel blij geluk uit!
pi_78530675
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Als ik nog eens durf . Ik klapte best wel dicht eigenlijk .
Ik wist ook niet zoveel te zeggen, ben ook niet zo'n grote prater, maar ik vond het ook erg gezellig! en volgens mij ben je een hartstikke leuk lief mens! R. zo heerlijk dichtbij je de hele tijd
pi_78530708
De volgende keer vind ik het vast minder eng en overrompelend. Sorbootje maakte het voor mij wat makkelijker, waarvoor dank. Ik hoop dat jullie de lange reis van Friesland naar Utrecht naar Rotterdam en weer terug naar Friesland overleefd hebben.

Ik kijk erg uit naar een zomermeeting! Met de pampers in het gras, wat een fantastisch beeld.
pi_78530717
oh wat een heerlijke foto's
Die met Willow en Tess zijn geweldig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78530750
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:

Ik kijk erg uit naar een zomermeeting! Met de pampers in het gras, wat een fantastisch beeld.
Oeh ja, blote babyspekbeentjes
pi_78530784
Hihi, ik zag dat je dichtklapte, Groof! Ik vond je echt een leukerd. En je vliegenier is een schatje. Die had ik best even willen knuffelen.

Van zenuwen ga ik of tateren of juist heel stil worden. En ik heb heel veel mensen niet aangesproken, gewoon omdat ik te verlegen was. Maar wat een hoop leuke vrouwen bij elkaar! En mannen en baby's en kinderen. En die berg baby's was een goed excuus om af en toe weg te zijn van de volwassenen.
Poeh en in de trein terug was ik echt helemaal gaar.

Vond ik ook leuk Vick, dat je Ko zo aan de lach kreeg. Hij doet dat vooral thuis. Maar niet vaak bij anderen.
En die arme Tess, helemaal overprikkeld.
Ik ben bang dat ik er hier vannacht ook wat vaker uit moet, kind was helemaal hyper.
Vind het altijd zo leuk om Tess te zien, omdat ze 1 dag schelen. Wat een vrolijkerd en wat een ondernemende tante.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:34:59 #152
114177 Diaan73
pi_78530788
Willow en Tess:

onze blijhoofd:

Senna:

"Grote" jongens onderonsje:

Nog grotere meisjes die het voordoen aan de "grote" jongens:

Lennon en Kobus:

Seb:

Tess, Lennon en Kobus aan de soepstengel Wolf op de achtergrond

Lennon kijkt even bij Wolf en Raf

Lennon kijkt ook even bij Oscar:

Oeke, Estrys kijken toe hoe Kobus en Seb aan het kletsen zijn:

Oscar heerlijk relaxt

Papa's en mama's:
Make love, not war ☮
pi_78530872
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

En idd Lennon lijkt wel een beetje op Mick Hucknall, in ieder geval op de foto van hem die op die cd staat.
Ik zei het toch!
Nu Peaceman nog overtuigen...
pi_78530906
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
De volgende keer vind ik het vast minder eng en overrompelend. Sorbootje maakte het voor mij wat makkelijker, waarvoor dank. Ik hoop dat jullie de lange reis van Friesland naar Utrecht naar Rotterdam en weer terug naar Friesland overleefd hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:39:09 #155
114177 Diaan73
pi_78530934
Ow als er foto's zijn die weg moeten, laat het me even weten, dan haal ik die meteen weg...
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:39:51 #156
114177 Diaan73
pi_78530967
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Ik zei het toch!
Nu Peaceman nog overtuigen...
Peaceman is wel overtuigd, muv het rode haar!!
Make love, not war ☮
pi_78531068
Wat een boel mooie foto's

Ik ben ook niet zo'n grote prater, helemaal niet in zulke grote gezelschappen, maar ik heb me prima vermaakt
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:43:16 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78531099
Jaaaah! Zomermeet!
Ik vind meets buiten toch wel veel relaxter dan binnen.
Maar het zag er gezellig uit dames, wat een berg babies!

En wat is Lennon leuk zeg!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:43:24 #159
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78531104
Lief allemaal, dank .

Ik ga naar bedje. Raf z'n laatste voeding geven en dan knorren .
pi_78531187
Die foto's zijn trouwens allemaal zo leuk! Claudia, die van Ko is prachtig! En Poppenjans die van mij mag ook online hoor. En Diaan, die soepstengelfoto is leuk! En die van Seb en Kobus aan de klets is lief.

Ik kwam echt heel vrolijk thuis.

Oh een paar foto's van mij:

Inderdaad, je straalt, Miss!

Ivan, wat ben je een mooie observator, met je handjes zo in elkaar.

Lente en Ivan

Knappe Seb met je mooie ogen.

Senna, wat ben je vlug en op je gemakje. En een heerlijke lach heb je!

Hij is jammer genoeg niet scherp, maar ik vond Lennon zo'n mooi manneke.

Al dat vreemde speelgoed moet natuurlijk wel een smaaktest ondergaan.

Ook al niet scherp, maar wel heel mooi. Je hebt een mooie dromer, Bodpa.

Ik heb maar heel kort foto's gemaakt en er eerlijk gezegd niet erg mijn best opgedaan, ik was veel te veel bezig met de live beelden.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:48:32 #161
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78531286
Oh, is dat blonde ventje van Bodpa?
Wat een cutie ook zeg.
pi_78531293
Haha, twee mooie dromers! Bodpa.

Chan, ik vond het zo geweldig hoe relaxed Timo op je schoot lag te loungen. Wat een mooie jongen is het.
pi_78531318
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef Moonah het volgende:
Oh, is dat blonde ventje van Bodpa?
Wat een cutie ook zeg.
Ja, vind ik ook
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:52:31 #164
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78531432
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook
Ik wil jou onderhand ook wel eens meeten Lil!
(en David )
pi_78531464
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik wil jou onderhand ook wel eens meeten Lil!
(en David )
Ja, het moet er echt eens van komen
pi_78531486
Oh, is de dromer van bodpa! Dat wist ik helemaal niet. En ik had de papa ook niet gekoppeld, haha. Bij de oudere kindjes is het toch wat moeilijker voor me om ouders aan kind te verbinden, want die zien we wat minder in de fototopics. (Hoog tijd om daar verandering in te brengen dus!)

Ik vond miss_sly er ook stralend uitzien, net een tv-presentatrice.

En bodpa was lief.

En oeke, jij lijkt me zo'n lieve en zachte moeder. Je gaf Kobus echt de ruimte om zich op z'n eigen tempo in het babygeweld te storten.

Sorbootje is weer een heerlijk nuchtere moeder. Ze veegde zo geroutineerd spuug uit het haar van Isabeau met een blik die zei "zo, daar moet je het maar mee doen".
pi_78532004
Oh! Wat gaaf

Volgende keer komen Rienk en ik ook als dat mag
Het ziet er zo gezellig uit! Dat wil ik niet nog een keer missen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78532080
Ons kind weigert te slapen en Scheurt hier rond op zijn loopauto... Teveel indrukken denk ik
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78532228
edit: foto weg

[ Bericht 94% gewijzigd door DustinHenderson op 28-02-2010 19:44:22 ]
pi_78532250
Wij hadden bij thuiskomst verrassingsvisite, dus Lotte heeft d'r dagje met mensen wel weer gehad Ze ligt vanaf 7u op één oor, helemaal uitgeteld Ik heb niet met veel mensen gepraat, dat durf ik dan niet zo goed, ga altijd stomme dingen zeggen dan (sorry ins, mocht het zo zijn geweest ) Maar jullie zijn wel allemaal heel leuk, zowel om te zien als om te horen als om mee te praten, voor zover we dat gedaan hebben En jullie kindjes zijn gewoon , geen discussie over mogelijk
Lotte!
Noah!
pi_78532301
Ik vond Senna dr haar zo mooi van die mooie lange lokken zitten dr in.. heel bijzonder. En een toffe mama

Isabeau was is het echt net zo mooi als op de foto's. Toffe outfit en heel mooi haar

Lennon en Seb ik heb jullie alleen in de verte gezien; maar wat een mooie mannetjes! al een stukje groter en zo stoer!

Willow en Tess; waren ook zo leuk samen. En Tess vond Willow dr haar ook zo boeiend maar ook hele lieve kusjes aan Willow gegeven

en Bodpa; wat een heerlijk blond mannetje heb je! lief koppie

Ik vond Kobus zijn gebreide pakje ook zo ontzettend leuk staat hem echt super!

en ik zou het bijna vergeten; en heb het ook al IRL gezegd; maar BE wat is Oscar een gezellig mooi mannetje en wat staat zijn helmpje hem goed!!!

en Linda; jij en Lotte zijn hartstikke lief!

En Lente had supertoffe schoentjes aan

en Timo en Toby

Kortom; allemaal van die leuke lieve kindertjes

En Evie en ik zijn wel een beetje moe van al die indrukken; maar vonden het leuk hoor
pi_78532504
Linda, ik vond het zo leuk dat we ineens een gesprek over 'hoedjes' hadden, toch een vrij intiem onderwerp.
Ik vond je leuk, en Lotte met haar intense blauwe kijkers ook!

Oh en Sserpente en ik hebben toen we jong waren in dezelfde straat gewoond! Mooie vrouw met mooie dochter. Lente mocht ik ook even vastgehouden. Heb je een goede reis gehad?
pi_78532521
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Wij hadden bij thuiskomst verrassingsvisite, dus Lotte heeft d'r dagje met mensen wel weer gehad Ze ligt vanaf 7u op één oor, helemaal uitgeteld Ik heb niet met veel mensen gepraat, dat durf ik dan niet zo goed, ga altijd stomme dingen zeggen dan (sorry ins, mocht het zo zijn geweest ) Maar jullie zijn wel allemaal heel leuk, zowel om te zien als om te horen als om mee te praten, voor zover we dat gedaan hebben En jullie kindjes zijn gewoon , geen discussie over mogelijk
Nu ik op je onderschrift klik, weet ik het, ik kon jullie niet plaatsen! Vond het zo stom om te vragen wie jullie nou waren.
En Lotte heeft nog wel zo naar me zitten kijken met diepe fronsrimpel

Wolf net fles op en is nog never nooit meteen zo snel in slaap gevallen na het in bedje leggen, geen kik gaf hij meer. Moeten we vaker doen zo'n meet
pi_78532577
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Linda, ik vond het zo leuk dat we ineens een gesprek over 'hoedjes' hadden, toch een vrij intiem onderwerp.
Ik vond je leuk, en Lotte met haar intense blauwe kijkers ook!

Oh en Sserpente en ik hebben toen we jong waren in dezelfde straat gewoond! Mooie vrouw met mooie dochter. Lente mocht ik ook even vastgehouden. Heb je een goede reis gehad?
vond je dat vervelend? Ik ken geen andere hoedjes-mama's
Lotte!
Noah!
pi_78532659
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nu ik op je onderschrift klik, weet ik het, ik kon jullie niet plaatsen! Vond het zo stom om te vragen wie jullie nou waren.
En Lotte heeft nog wel zo naar me zitten kijken met diepe fronsrimpel
ik moest bij binnenkomst ook even denken en toen ineens viel het kwartje Jij was heel anders dan ik verwacht had, gek is dat dan he, als je zelf iemand bedenkt achter de username en het dan ineens heel anders blijkt te zijn. Je was ook de enige van wie ik nog nooit een foto heb gezien geloof ik

En hm, ja...Lotte heeft botox nodig, nog voor haar eerste verjaardag geloof ik
Lotte!
Noah!
pi_78532671
Nee! Leuk! Ik ken ook geen andere hoedjesmama's.
En ik weet ook geen oplossing. Bij mij ging het gewoon over. Misschien op het moment dat vraag-aanbod goed afgestemd waren. Ik moest ook echt even nadenken voor ik het me weer herinnerde.
pi_78532695
Hier ook wat foto's, als er weg moeten hoor ik het wel:

Samen op het kleed

Dromerige blik

Het knappe Zeeuwse meisje

niet helemaal scherp, helaas. Maar wat een mooie vent heb je Oeke!
En met z'n allen:

Ik vond het ook best eng hoor, ben normaal best een kwebbelkous, maar dat viel erg tegen (of mee?) vandaag. Chan, ik vond je erg gezellig. En Ssserpente, jij ook! En Poppedein en Linda, ik ben jullie een beetje misgelopen helaas. Volgende keer, in de zon in het gras, doen we het over.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:28:00 #178
114177 Diaan73
pi_78532769
hoedjesmama's??
Make love, not war ☮
pi_78532770
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

ik moest bij binnenkomst ook even denken en toen ineens viel het kwartje Jij was heel anders dan ik verwacht had, gek is dat dan he, als je zelf iemand bedenkt achter de username en het dan ineens heel anders blijkt te zijn. Je was ook de enige van wie ik nog nooit een foto heb gezien geloof ik

En hm, ja...Lotte heeft botox nodig, nog voor haar eerste verjaardag geloof ik
Ja, stom is dat, ik maak inderdaad altijd een heel beeld bij iemand wat vaak helemaal niet klopt! Maar je meisje heb ik toch wel vaker gezien in fototopic, raar dat ik er niet meer op kon komen.
pi_78532787
Ja, Poppenjans moest ik ook even over nadenken. Je was inderdaad anders dan ik verwachtte. Maar wel heel leuk om nu je echte gezicht voor me te zien. En Wolf is een droppie met mooie ogen. Maar dat zei ik al.
pi_78532821
Ik weet niet meer wie zijn hoedjesdoosje op een stoel had liggen, maar ik herkende ze meteen. Voelde ergens toch wel een steekje hoor, met die voedende mama's overal. Maar, toen ik die hoedjes zag wist ook meteen weer waarom ik het niet meer doe.
pi_78532844
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Nee! Leuk! Ik ken ook geen andere hoedjesmama's.
En ik weet ook geen oplossing. Bij mij ging het gewoon over. Misschien op het moment dat vraag-aanbod goed afgestemd waren. Ik moest ook echt even nadenken voor ik het me weer herinnerde.
ja, maar V&A zou na 5 maanden toch wel moeten kloppen Naja, dat gefrut met hydrofielen is nou eenmaal zoals het is. Lotte laat sowieso op het einde de helft uit dr mond lopen, dus alleen daarvoor zijn ze al handig Maar ik vond het leuk om even met je gekletst te hebben, al was het maar kort
Lotte!
Noah!
pi_78532854
Leuke foto's Mefke
Driekus is echt een knap kereltje! Prachtige haartjes en leuk vrolijk koppie. En zo lief dat hij soms helemaal op zn buik met zn wangetje op het kleed ging liggen
pi_78532885
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
hoedjesmama's??
Oeke en ik voeden allebei met tepelhoedjes en ze voedde Ko op het moment dat ze vlak naast me zat, dus toen vroeg ik iets aan d'r, daarover
Lotte!
Noah!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:30:55 #185
114177 Diaan73
pi_78532888
Ik had dat met bodpa... Ik heb met haar gepraat en wist haar echte naam maar niet meer haar nickname. In de auto terug maar denken... en toen ineens... ow ja bodpa!! En dat zei ik hardop en Peaceman had echt zoiets van Bord waar?
Make love, not war ☮
pi_78532910
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
hoedjesmama's??
Tepelhoedjes. Maar ik vond het zo stom om dat zo hier neer te zetten.

Mefke, wat een leuke lange zoon heb je. Op de foto's is het echt een lang end.

Pfft, ik geloof dat ik me een beetje veilig in de hoek van de mensen die ik al eens gezien heb heb opgehouden. Ofzo.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:32:28 #187
114177 Diaan73
pi_78532951
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Oeke en ik voeden allebei met tepelhoedjes en ze voedde Ko op het moment dat ze vlak naast me zat, dus toen vroeg ik iets aan d'r, daarover
Ah okay... bedankt voor je antwoord!!
Make love, not war ☮
pi_78532975
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Ik weet niet meer wie zijn hoedjesdoosje op een stoel had liggen, maar ik herkende ze meteen. Voelde ergens toch wel een steekje hoor, met die voedende mama's overal. Maar, toen ik die hoedjes zag wist ook meteen weer waarom ik het niet meer doe.
Datzal Oeke geweest zijn, Lotte was al vol toen
En jammer dat we niet even hebben kunnen kletsen, we hadden toch altijd veel te beppen in Z&G. misschien een ander keertje nog. En jeetje wat heeft je ventje mooie lange haartjes Moest wel een beetje lachen om zn shirtje
Lotte!
Noah!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:33:47 #189
114177 Diaan73
pi_78532993
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef oeke het volgende:

[..]

Tepelhoedjes. Maar ik vond het zo stom om dat zo hier neer te zetten.

Mefke, wat een leuke lange zoon heb je. Op de foto's is het echt een lang end.

Pfft, ik geloof dat ik me een beetje veilig in de hoek van de mensen die ik al eens gezien heb heb opgehouden. Ofzo.
Geeft niet hoor... ik vind het niet stom hoor...

Ik vind jou er trouwens zo leuk uitzien, zo'n eigen stijl ook wat kleding betreft.
Make love, not war ☮
pi_78533029
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Ik vond het heel gaaf om al die voedende moeders te zien. Toch vond ik het voor mezelf helemaal niet verdrietig. Gek is dat, hoezeer ik eraan verknocht was toen ik het nog deed en hoe fijn ik het nu vind om hem gewoon een flesje te geven.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:38:29 #191
114177 Diaan73
pi_78533178
Ik vond aan het einde al die kindjes in draagdoeken erg leuk om te zien. Ik heb met Twan en Lennon geen draagdoeken gebruikt, ook omdat ik het eigenlijk niet echt kende. Ik ken niemand in mn familie-, vrienden- of kennissenkring met een draagdoek.
In de auto heb ik al tegen Peaceman gezegd... als we nog een kindje krijgen, wil ik toch een draagdoek proberen.
Make love, not war ☮
pi_78533267
Mefke, dat was ik vast, ik laat dat doosje over slingeren. Daarom zitten er nu zelfs 2 in mijn tas.

Lief Diaan.

En Claudia, ook al zo'n lief compliment. Dank.

Driekus lag inderdaad heerlijk ontspannen op een gegeven moment.
Net als Oscar. Wat een knapperd is dat trouwens.

En Sorbo, wat een heerlijke taart had je gemaakt! En Isabeau is echt een mooi meisje met haar mooie ogen.
pi_78533313
Wat was het leuk vanmiddag, al die kleintjes bij elkaar! Echt vertederend, ik had er wel uren naar kunnen kijken

Helaas was Toby al zo moe toen we aankwamen. En toen werd er ook nog eens aan zijn haar getrokken en aan zijn gezicht gefriemeld... toen was hij er echt helemaal klaar mee en wilde hij alleen nog maar slapen in de draagdoek
Op de terugweg in de auto had hij weer het hoogste woord en was hij gelukkig weer supervrolijk.

Enkele hoogtepunten:

• Lennon! Wat een prachtig en vrolijk jochie is dat.
  • Oscar die superrelaxt op zijn buik liggend lag te chillen (zie foto hierboven ergens)
  • De menselijke swiffer: Senna
  • Al die schattige en mooi opgedofte baby-meisjes (jongens zijn ook leuk hoor, maar als ik keek naar bijv. Isabeau d'r outfit of Willow d'r jurkje dan vond ik het toch weer even jammer dat ik geen dochter heb )
  • Poppejans d'r Fabeltjeskrant-speelkleed
  • De spikketljes-cake en al het andere lekkers waar ik van geproefd heb Inclusief de appel En de focking-worst(?) heb ik ook niet geproefd, sorry Ireth...

En eigenlijk vond ik alles leuk
    Bedankt voor een gezellige middag allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 27-02-2010 21:47:05 ]
  • .... met gevoel voor drama....
    pi_78533720
    bedankt voor de complimenten!
    gelukkig ben ik ook en daar zoui ik best van kunnen stralen. maar mooi en claudia, hoezo een tv-presentatrice?

was wel grappig zoals het ineens massaal drinktijd was idd groof, Senna laat erg duidelijk merken dat ze wil drinken!
    pi_78533794
    Wat een leuke foto's
    Een beetje vreemd, maar wel lekker
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:55:16 #196
    114177 Diaan73
    pi_78533912
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:52 schreef beefcake het volgende:
    Wat een leuke foto's
    Nog vergeten te zeggen dat ik jammer vond dat jullie niet kwamen!!
    Make love, not war ☮
      zaterdag 27 februari 2010 @ 22:04:17 #197
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_78534317
    Suus baalde als een stekker toen we naar huis liepen, waren we nou toch dat ene kindje met dat eendje op haar trui vergeten mee te nemen Ow, en Amber mag wel een keer komen logeren in het weekend Dat was haar allernieuwste beste vriendinnetje

Ik vond het erg leuk dames! Had bij heel veel kindjes een "Oja!" klik, maar welke naam er nou ook al weer bij hoorde? Vlak voor ik weg ging had ik na een 1 op 1 gesprek met Syl pas door dat ze MissSly was Ook erg slim En nu na het bekijken van alle commentaar en foto's weet ik dat ik dus ook een aardig tijdje met Bodpa heb zitten kletsen Ik pleit voor naamstickers voor een volgende keer

Suus en ik hebben ons onwijs vermaakt! En nu op naar beter weer, want op het grasveld heeft toch wel mijn voorkeur hoor
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_78534536
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef Vlindur het volgende:
    Oh! Wat gaaf

Volgende keer komen Rienk en ik ook als dat mag
    Het ziet er zo gezellig uit! Dat wil ik niet nog een keer missen!
    Carpoolen?
    And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
    12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
    En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')