Ik zei het toch!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En idd Lennon lijkt wel een beetje op Mick Hucknall, in ieder geval op de foto van hem die op die cd staat.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
De volgende keer vind ik het vast minder eng en overrompelend. Sorbootje maakte het voor mij wat makkelijker, waarvoor dank.Ik hoop dat jullie de lange reis van Friesland naar Utrecht naar Rotterdam en weer terug naar Friesland overleefd hebben.
Ik kijk erg uit naar een zomermeeting! Met de pampers in het gras, wat een fantastisch beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Peaceman is wel overtuigd, muv het rode haar!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik zei het toch!![]()
Nu Peaceman nog overtuigen...
Ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef Moonah het volgende:
Oh, is dat blonde ventje van Bodpa?
Wat een cutie ook zeg.
Ik wil jou onderhand ook wel eens meeten Lil!quote:
Ja, het moet er echt eens van komenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik wil jou onderhand ook wel eens meeten Lil!
(en David)
Nu ik op je onderschrift klik, weet ik het, ik kon jullie niet plaatsen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Wij hadden bij thuiskomst verrassingsvisite, dus Lotte heeft d'r dagje met mensen wel weer gehadZe ligt vanaf 7u op één oor, helemaal uitgeteld
Ik heb niet met veel mensen gepraat, dat durf ik dan niet zo goed, ga altijd stomme dingen zeggen dan (sorry ins, mocht het zo zijn geweest
) Maar jullie zijn wel allemaal heel leuk, zowel om te zien als om te horen als om mee te praten, voor zover we dat gedaan hebben
En jullie kindjes zijn gewoon
, geen discussie over mogelijk
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Linda, ik vond het zo leuk dat we ineens een gesprek over 'hoedjes' hadden, toch een vrij intiem onderwerp.![]()
Ik vond je leuk, en Lotte met haar intense blauwe kijkers ook!![]()
Oh en Sserpente en ik hebben toen we jong waren in dezelfde straat gewoond!Mooie vrouw met mooie dochter. Lente mocht ik ook even vastgehouden.
Heb je een goede reis gehad?
ik moest bij binnenkomst ook even denken en toen ineens viel het kwartjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nu ik op je onderschrift klik, weet ik het, ik kon jullie niet plaatsen!Vond het zo stom om te vragen wie jullie nou waren.
En Lotte heeft nog wel zo naar me zitten kijken met diepe fronsrimpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |