abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78532671
Nee! Leuk! Ik ken ook geen andere hoedjesmama's.
En ik weet ook geen oplossing. Bij mij ging het gewoon over. Misschien op het moment dat vraag-aanbod goed afgestemd waren. Ik moest ook echt even nadenken voor ik het me weer herinnerde.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78532695
Hier ook wat foto's, als er weg moeten hoor ik het wel:

Samen op het kleed

Dromerige blik

Het knappe Zeeuwse meisje

niet helemaal scherp, helaas. Maar wat een mooie vent heb je Oeke!
En met z'n allen:

Ik vond het ook best eng hoor, ben normaal best een kwebbelkous, maar dat viel erg tegen (of mee?) vandaag. Chan, ik vond je erg gezellig. En Ssserpente, jij ook! En Poppedein en Linda, ik ben jullie een beetje misgelopen helaas. Volgende keer, in de zon in het gras, doen we het over.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:28:00 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78532769
hoedjesmama's??
Make love, not war ☮
pi_78532770
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

ik moest bij binnenkomst ook even denken en toen ineens viel het kwartje Jij was heel anders dan ik verwacht had, gek is dat dan he, als je zelf iemand bedenkt achter de username en het dan ineens heel anders blijkt te zijn. Je was ook de enige van wie ik nog nooit een foto heb gezien geloof ik

En hm, ja...Lotte heeft botox nodig, nog voor haar eerste verjaardag geloof ik
Ja, stom is dat, ik maak inderdaad altijd een heel beeld bij iemand wat vaak helemaal niet klopt! Maar je meisje heb ik toch wel vaker gezien in fototopic, raar dat ik er niet meer op kon komen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78532787
Ja, Poppenjans moest ik ook even over nadenken. Je was inderdaad anders dan ik verwachtte. Maar wel heel leuk om nu je echte gezicht voor me te zien. En Wolf is een droppie met mooie ogen. Maar dat zei ik al.
pi_78532821
Ik weet niet meer wie zijn hoedjesdoosje op een stoel had liggen, maar ik herkende ze meteen. Voelde ergens toch wel een steekje hoor, met die voedende mama's overal. Maar, toen ik die hoedjes zag wist ook meteen weer waarom ik het niet meer doe.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78532844
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Nee! Leuk! Ik ken ook geen andere hoedjesmama's.
En ik weet ook geen oplossing. Bij mij ging het gewoon over. Misschien op het moment dat vraag-aanbod goed afgestemd waren. Ik moest ook echt even nadenken voor ik het me weer herinnerde.
ja, maar V&A zou na 5 maanden toch wel moeten kloppen Naja, dat gefrut met hydrofielen is nou eenmaal zoals het is. Lotte laat sowieso op het einde de helft uit dr mond lopen, dus alleen daarvoor zijn ze al handig Maar ik vond het leuk om even met je gekletst te hebben, al was het maar kort
Lotte!
Noah!
pi_78532854
Leuke foto's Mefke
Driekus is echt een knap kereltje! Prachtige haartjes en leuk vrolijk koppie. En zo lief dat hij soms helemaal op zn buik met zn wangetje op het kleed ging liggen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78532885
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
hoedjesmama's??
Oeke en ik voeden allebei met tepelhoedjes en ze voedde Ko op het moment dat ze vlak naast me zat, dus toen vroeg ik iets aan d'r, daarover
Lotte!
Noah!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:30:55 #185
114177 Diaan73
pi_78532888
Ik had dat met bodpa... Ik heb met haar gepraat en wist haar echte naam maar niet meer haar nickname. In de auto terug maar denken... en toen ineens... ow ja bodpa!! En dat zei ik hardop en Peaceman had echt zoiets van Bord waar?
Make love, not war ☮
pi_78532910
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
hoedjesmama's??
Tepelhoedjes. Maar ik vond het zo stom om dat zo hier neer te zetten.

Mefke, wat een leuke lange zoon heb je. Op de foto's is het echt een lang end.

Pfft, ik geloof dat ik me een beetje veilig in de hoek van de mensen die ik al eens gezien heb heb opgehouden. Ofzo.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:32:28 #187
114177 Diaan73
pi_78532951
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Oeke en ik voeden allebei met tepelhoedjes en ze voedde Ko op het moment dat ze vlak naast me zat, dus toen vroeg ik iets aan d'r, daarover
Ah okay... bedankt voor je antwoord!!
Make love, not war ☮
pi_78532975
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Ik weet niet meer wie zijn hoedjesdoosje op een stoel had liggen, maar ik herkende ze meteen. Voelde ergens toch wel een steekje hoor, met die voedende mama's overal. Maar, toen ik die hoedjes zag wist ook meteen weer waarom ik het niet meer doe.
Datzal Oeke geweest zijn, Lotte was al vol toen
En jammer dat we niet even hebben kunnen kletsen, we hadden toch altijd veel te beppen in Z&G. misschien een ander keertje nog. En jeetje wat heeft je ventje mooie lange haartjes Moest wel een beetje lachen om zn shirtje
Lotte!
Noah!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:33:47 #189
114177 Diaan73
pi_78532993
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef oeke het volgende:

[..]

Tepelhoedjes. Maar ik vond het zo stom om dat zo hier neer te zetten.

Mefke, wat een leuke lange zoon heb je. Op de foto's is het echt een lang end.

Pfft, ik geloof dat ik me een beetje veilig in de hoek van de mensen die ik al eens gezien heb heb opgehouden. Ofzo.
Geeft niet hoor... ik vind het niet stom hoor...

Ik vind jou er trouwens zo leuk uitzien, zo'n eigen stijl ook wat kleding betreft.
Make love, not war ☮
pi_78533029
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Ik vond het heel gaaf om al die voedende moeders te zien. Toch vond ik het voor mezelf helemaal niet verdrietig. Gek is dat, hoezeer ik eraan verknocht was toen ik het nog deed en hoe fijn ik het nu vind om hem gewoon een flesje te geven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:38:29 #191
114177 Diaan73
pi_78533178
Ik vond aan het einde al die kindjes in draagdoeken erg leuk om te zien. Ik heb met Twan en Lennon geen draagdoeken gebruikt, ook omdat ik het eigenlijk niet echt kende. Ik ken niemand in mn familie-, vrienden- of kennissenkring met een draagdoek.
In de auto heb ik al tegen Peaceman gezegd... als we nog een kindje krijgen, wil ik toch een draagdoek proberen.
Make love, not war ☮
pi_78533267
Mefke, dat was ik vast, ik laat dat doosje over slingeren. Daarom zitten er nu zelfs 2 in mijn tas.

Lief Diaan.

En Claudia, ook al zo'n lief compliment. Dank.

Driekus lag inderdaad heerlijk ontspannen op een gegeven moment.
Net als Oscar. Wat een knapperd is dat trouwens.

En Sorbo, wat een heerlijke taart had je gemaakt! En Isabeau is echt een mooi meisje met haar mooie ogen.
pi_78533313
Wat was het leuk vanmiddag, al die kleintjes bij elkaar! Echt vertederend, ik had er wel uren naar kunnen kijken

Helaas was Toby al zo moe toen we aankwamen. En toen werd er ook nog eens aan zijn haar getrokken en aan zijn gezicht gefriemeld... toen was hij er echt helemaal klaar mee en wilde hij alleen nog maar slapen in de draagdoek
Op de terugweg in de auto had hij weer het hoogste woord en was hij gelukkig weer supervrolijk.

Enkele hoogtepunten:

• Lennon! Wat een prachtig en vrolijk jochie is dat.
  • Oscar die superrelaxt op zijn buik liggend lag te chillen (zie foto hierboven ergens)
  • De menselijke swiffer: Senna
  • Al die schattige en mooi opgedofte baby-meisjes (jongens zijn ook leuk hoor, maar als ik keek naar bijv. Isabeau d'r outfit of Willow d'r jurkje dan vond ik het toch weer even jammer dat ik geen dochter heb )
  • Poppejans d'r Fabeltjeskrant-speelkleed
  • De spikketljes-cake en al het andere lekkers waar ik van geproefd heb Inclusief de appel En de focking-worst(?) heb ik ook niet geproefd, sorry Ireth...

En eigenlijk vond ik alles leuk
    Bedankt voor een gezellige middag allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 27-02-2010 21:47:05 ]
  • .... met gevoel voor drama....
    pi_78533720
    bedankt voor de complimenten!
    gelukkig ben ik ook en daar zoui ik best van kunnen stralen. maar mooi en claudia, hoezo een tv-presentatrice?

was wel grappig zoals het ineens massaal drinktijd was idd groof, Senna laat erg duidelijk merken dat ze wil drinken!
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_78533794
    Wat een leuke foto's
    Een beetje vreemd, maar wel lekker
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:55:16 #196
    114177 Diaan73
    pi_78533912
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:52 schreef beefcake het volgende:
    Wat een leuke foto's
    Nog vergeten te zeggen dat ik jammer vond dat jullie niet kwamen!!
    Make love, not war ☮
      zaterdag 27 februari 2010 @ 22:04:17 #197
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_78534317
    Suus baalde als een stekker toen we naar huis liepen, waren we nou toch dat ene kindje met dat eendje op haar trui vergeten mee te nemen Ow, en Amber mag wel een keer komen logeren in het weekend Dat was haar allernieuwste beste vriendinnetje

Ik vond het erg leuk dames! Had bij heel veel kindjes een "Oja!" klik, maar welke naam er nou ook al weer bij hoorde? Vlak voor ik weg ging had ik na een 1 op 1 gesprek met Syl pas door dat ze MissSly was Ook erg slim En nu na het bekijken van alle commentaar en foto's weet ik dat ik dus ook een aardig tijdje met Bodpa heb zitten kletsen Ik pleit voor naamstickers voor een volgende keer

Suus en ik hebben ons onwijs vermaakt! En nu op naar beter weer, want op het grasveld heeft toch wel mijn voorkeur hoor
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_78534536
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef Vlindur het volgende:
    Oh! Wat gaaf

Volgende keer komen Rienk en ik ook als dat mag
    Het ziet er zo gezellig uit! Dat wil ik niet nog een keer missen!
    Carpoolen?
    And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
    12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
    En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
    pi_78535239
    Zo, ik ben ook weer terug in het Zeeuwsche! ’t Was gezellig en het reisje wel waard. Wat een leuke foto’s! Lente heeft zich zowel op de heen- als de terugreis prima gedragen en geflirt met zowat iedereen in de coupe.

Sly, je ziet er idd gelukkig uit! En aardig ook: toegankelijk. Je keek ook zo lief naar Lente die lekker lag te slapen. En je meisje is om op te vreten!

Mef, leuk om je te zien! Al herkende ik je niet meteen. Maar Driekus wel natuurlijk! Wat een heerlijk ventje. Dat wordt een knappe vent later, hoor! Jammer dat ie Lente niet zag staan liggen.

Groof, ik vind je een lieve uitstraling hebben. Dichtklappen was niet nodig hoor. Maar snap het wel. Je kwam op het drukste moment binnen, midden in het kippenhok. Wat een poepig ventje heb je zeg!

Seb, nogmaals sorry voor de stoel tegen je hoofd. Gelukkig heb je het overleefd. Ik ben ook zo’n kluns. Ik had gewoon even moet wachten met het pakken van die stoel ipv ‘m er tussendoor proberen te wurmen.

Tess herkende ik meteen uit duizenden. Poepkabouter! Amber ook trouwens. Je bent een gezellig mens, Vick, lekker makkelijk!

Claudia, jou herkende ik ook niet meteen. Vond trouwens wel dat je er supergoed uitzag! Jammer dat we niet wat langer gepraat hebben. Dat had ik wel gehoopt stiekem, omdat je posts me altijd erg aanspreken. Wat had je Ivan leuk aangekleed. En z’n ogen sprongen van het kleed af.

Sorbo, ik vond het fijn om bij binnenkomst meteen een bekend gezicht te zien. Jij was m’n eerste slachtoffer. Je komt idd heerlijk down to earth over. Lekker makkelijk! En zo leuk om je mooie meid van dichtbij te mogen zien.

Oek, toevallig hè? Leuk om nog ff met je te bussen en je iets te leren kennen. Ik vind je echt een moeke (in positieve zin). Ko boft maar! En dat vindt ie zelf volgens mij ook. Hij zat zo heerlijk ontspannen in de doek.

Twister!

Leukerd!

Knappe vent!

Timo lag zo lekker. En wat ben jij rustig en bescheiden, Chan. En zo lekker jong nog! Je zag er goed uit!

Jammerlijk mislukte koppelpoging.

Mooie, grote vent.

Stiekem op de kiek. Nou ja, bijna dan.

pi_78535349
    Oh Huup, jammer dat je er niet was. Heb nog naar je gevraagd, wist niet dat je ziek was joh. Had nog wel wat voor je meegenomen. Beterschap!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')