Zo, ik ben ook weer terug in het Zeeuwsche! ’t Was gezellig en het reisje wel waard. Wat een leuke foto’s! Lente heeft zich zowel op de heen- als de terugreis prima gedragen en geflirt met zowat iedereen in de coupe.
Sly, je ziet er idd gelukkig uit! En aardig ook: toegankelijk. Je keek ook zo lief naar Lente die lekker lag te slapen. En je meisje is om op te vreten!
Mef, leuk om je te zien! Al herkende ik je niet meteen. Maar Driekus wel natuurlijk! Wat een heerlijk ventje. Dat wordt een knappe vent later, hoor! Jammer dat ie Lente niet zag
staan liggen.
Groof, ik vind je een lieve uitstraling hebben. Dichtklappen was niet nodig hoor. Maar snap het wel. Je kwam op het drukste moment binnen, midden in het kippenhok. Wat een poepig ventje heb je zeg!
Seb, nogmaals sorry voor de stoel tegen je hoofd.

Gelukkig heb je het overleefd.

Ik ben ook zo’n kluns. Ik had gewoon even moet wachten met het pakken van die stoel ipv ‘m er tussendoor proberen te wurmen.
Tess herkende ik meteen uit duizenden. Poepkabouter!

Amber ook trouwens. Je bent een gezellig mens, Vick, lekker makkelijk!
Claudia, jou herkende ik ook niet meteen. Vond trouwens wel dat je er supergoed uitzag! Jammer dat we niet wat langer gepraat hebben. Dat had ik wel gehoopt stiekem, omdat je posts me altijd erg aanspreken. Wat had je Ivan leuk aangekleed. En z’n ogen sprongen van het kleed af.
Sorbo, ik vond het fijn om bij binnenkomst meteen een bekend gezicht te zien. Jij was m’n eerste slachtoffer.

Je komt idd heerlijk down to earth over. Lekker makkelijk! En zo leuk om je mooie meid van dichtbij te mogen zien.
Oek, toevallig hè? Leuk om nog ff met je te bussen en je iets te leren kennen. Ik vind je echt een moeke (in positieve zin). Ko boft maar! En dat vindt ie zelf volgens mij ook. Hij zat zo heerlijk ontspannen in de doek.
![]()
![]()
Twister!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leukerd!
![]()
Knappe vent!
![]()
![]()
Timo lag zo lekker. En wat ben jij rustig en bescheiden, Chan. En zo lekker jong nog! Je zag er goed uit!
![]()
Jammerlijk mislukte koppelpoging.
![]()
![]()
![]()
Mooie, grote vent.
![]()
Stiekem op de kiek. Nou ja, bijna dan.
![]()