Dat was inderdaad een echt kodak momentje, had helaas de camera nog niet bij de hand. Hij keek echt zo enorm verbaasd!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?
Zo grappig.
vanmiddag ging het prima maar nu moet ze het ff "verwerken"quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Arme Tess. Waren het teveel prikkels voor haar? Ze vermaakte zich wel prima...
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
nou ja, seb was nog wel wat drama aan het maken en Lennon deed solidair mee waarop seb acuut stopte met huilen en naar Lennon keek van: huh waarom huil jij dan?
Zo grappig.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef Groofsken het volgende:
Ik vond Tess ook echt een heerlijke opdonder.
En Senna die er zo tevreden tussendoor rolde, overal.
En Claudia, ik vond jou en je zoon ok prachtig![]()
.
Iedereen doet wel alsof het niks was, aar het was best heftig hoor, zoveel babies. Vond ik welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Chell het volgende:
Ik ben stiekem ook wel blij dat ik toch niet gegaan ben, ik was echt zo gaar vandaag, ik weet niet of ik zoveel baby's had getrokken. Hoewel ze wel allemaal errrug schattig zijn![]()
Bij een zomer Utrechtmeet kom ik zeker wel weer
Oh ja, dat kreeg ik ook mee. Wat kan Kobusje aanstekelijk lachenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
R. is ook een prachtig ventje!
Ik moest zo lachen om Ko die helemaal in een deuk lag toen ik 'm ging kietelen![]()
M was blij dat ie naar buiten konquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Iedereen doet wel alsof het niks was, aar het was best heftig hoor, zoveel babies. Vond ik wel. En ik heb respect voor de dappere papa's die erbij waren
.
Zou kunnen misschien. Ik heb mijn middelbareschoolperiode in H gewoondquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef mefke79 het volgende:
O, de papa's ja. Ik was stiekem toch blij dat ik de mijne niet overgehaald kreeg, die was gillend naar buiten gerend. En R. is echt een heeeel mooi manneke! Ik vond het zo grappig dat ik jou meteen herkende Groofsken, net of ik je al ooit eerder gezien had ofzo.
Als ik nog eens durfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Poppedein het volgende:
T was ook niet dat t niets was..het was gewoon dat het, voor mij althans, zo bovenverwachting goed ging! Gewoon echt spelende en kakelende kindjes ipv een hysterisch krijsfestijn!
Ik had jou ook graag nog wat langer gesproken Groofs, wie weet dan op de zomermeet! Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
Ik vind het wel een behoorlijk leeftijdsverschil andersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Poppedein het volgende:
Gezellig! Ik hoop dat Raf tegen die tijd toe is aan verkering, want ik ben echt hartstikke op m!
Wat lief, zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef miss_sly het volgende:
claudia, ik vond het ook zo leuk jou eens te ontmoetenik vond ook in het verleden je posts al leuk, en ik vind je zo'n leuke mama voor Ivan.
Ik wist ook niet zoveel te zeggen, ben ook niet zo'n grote prater, maar ik vond het ook erg gezellig! en volgens mij ben je een hartstikke leuk lief mens! R. zo heerlijk dichtbij je de hele tijdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als ik nog eens durf. Ik klapte best wel dicht eigenlijk
.
Oeh ja, blote babyspekbeentjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk erg uit naar een zomermeeting! Met de pampers in het gras, wat een fantastisch beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |