Wij lagen heel erg vroeg in bed, heel erg moe, maar het was super gezellig!
Beefcake Dylan, Quinten, Incantrix, Stef, Huup, Amélie, jammer dat jullie er niet waren!
BE wat lag Oscar heerlijk overal doorheen te slapen zeg
Vicky wat heb je toch een prachtmeiden
Lennon echt al een dreumesje, zo leuk om te zien hoe hij lekker aan het spelen was

En Seb ook, wat loopt hij goed zeg! En wauw die ogen zeg

Is hij uiteindelijk nog in slaap gevallen of racet hij nog steeds rond op zn loopauto?

Bodpa bedankt voor het ronddelen van de kleertjes! M. was volgens mij erg onder de indruk van al die babies. Op de vorige meet banjerde hij zo heerlijk rond maar nu was hij heel rustig.

Groof wat ben jij een lieve zachte vrouw

; En wat heeft R. een mooi koppie zeg, en dan die haartjes, echt

En de volgende keer gewoon weer komen hoor, maar dan als eerste er zijn

Poppedein ik vond het leuk je eens in het echt gezien te hebben. En Timo vond het erg leuk om Lena eens in het echt gezien het hebben

Innepin leuk dat je er toch was! Wat heeft Willow mooie ogen zeg, echt een wijs koppie

Sorbo ik val een beetje in herhaling misschien, maar wát een leuke kleertjes had Isabeau toch aan. En fijn dat ze lekker snel in slaap gevallen was eenmaal buiten. Heeft ze nog lang doorgeslapen?
Kleine Wolf, wat ben je een mooi mannetje! En je lijkt wel wat op Stef

Miss_sly en Senna ook heel leuk jullie eens in het echt gezien te hebben. Je bent een leuk mens! En Timo heeft goed opgelet toen Senna een boterhammetje aan het eten was, we hebben gisteravond op dezelfde manier een rijstwafel weg zitten werken, was een groot succes

Toby wat lag je héérlijk tegen je mama aangeplakt te slapen in de doek
Kobus knappe kerel, je maakt het je mama niet makkelijk als je zo ligt te rollen tijdens het verschonen

Suus wat ben je al een grote dame! En wat was je gezellig aan het spelen met Amber

Beessie wat knap dat je zo lang al op deze manier doorzet met borstvoeding geven! Mooi klein meisje is Evi

Wat een leuke foto trouwens, die waar Timo niet verder kan rollen vanwege obstakel Evi
Linda ik wist even niet bij welke baby je nou hoorde, maar het was natuurlijk bij

Lotte

!
Ivan, wat heb jij mooie ogen!
Mefke wat is Driekus een lekker mannetje zeg. En ik vond het gezellig met je te kletsen!
Ssserpente fijn dat het zo goed was gegaan met Lente in de trein! Wat lagen Lente en Timo gezellig op het kleed te voetjevrijen