Joh doe niet zo gek!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:41 schreef Groofsken het volgende:
BE, ik had je graag gesproken. Hoe zal ik het zeggen, 'charismatische' dame ben je
![]()
. Ik durfde je niet echt te benaderen, zoals ik niemand echt durfde te benaderen
.
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
En idd die meisjesbaby's en die jurkjes![]()
Ik wil al 8 jaar een meisje, tot nu toe nog niet gekregen. MIsschien moeten we toch maar voor een derde en dan wel een meisje gaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
en die SCHOENTJES van Isabeau, echt zooo lief!
Nu weet ik het zeker, ik wil ook een meisje!
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh doe niet zo gek!Ik bijt niet hoor. Niemand trouwens.
Maar idd, zoals Diaan zegt, jij kwam echt binnen op het hoogtepunt en alles was al in volle gang, dan is het even moeilijk inhaken lijkt me.
Voel me nu ook onaardig dat ik niet wat meer moeite heb gedaan voor degenen die laat waren.
Arme M. Heeft hij het al door dat het peerd er niet meer is?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ik denk t Diaan, ben druk aan het zoeken. M. neemt het peerd overal mee naar toe, dus ik ben alle kamers aan t nalopen.
Neuh, dat niet. Komt ook wel goed.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Arme M. Heeft hij het al door dat het peerd er niet meer is?
De meet was ook neit echt goed tegen mijn gerammelquote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil al 8 jaar een meisje, tot nu toe nog niet gekregen. MIsschien moeten we toch maar voor een derde en dan wel een meisje gaan.
klinkt misschien een beetje ondankbaar maar dat is het zeer zeker niet, ben heel blij en gelukkig met mn twee jochies.. die zijn ook niet "zomaar" gekomen...
Moest jij nog slofjes hebben? Ik heb een mailtje waarin je met korting leren slofjes van Lukkies kunt kopen. Dan 10 euro per stel...als je interesse hebt, kan ik hem wel doorsturen. Deze zijn het o.a.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Senna's kerstoutfitdie met kerst nog veel te groot was
hij is van imps&elfs, gekocht bij de outlet in eindhoven.
ik vond de jurk van isabeau ook geweldigen de verschillende slofjes,zo leuk! en het ruitje van willow
en de frons van Lotte
Nou ja, geslaagde meet dus
daar lag alleen een schaapquote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef Kersjes het volgende:
Bodpa, jammer dat het paardje kwijt lijkt te zijn. Heb je al onder Miss-Sly gezocht?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |