Ja, klopt!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was de man van Claudia er ook. Maar verder lijkt het lijstje compleet.
Oh ja!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was de man van Claudia er ook. Maar verder lijkt het lijstje compleet.
Nee hoor, ze heeft alleen het bewijsmateriaal gewist.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef McLaura het volgende:
Hey Sorbo, Isabeau heeft zich monogaam gedragen zie ik
Ik zal Monique wel even mailen of zij hem idd kan pakken en of jij hem dan evt. daar op kan halen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil hem best wel langshalen en dan op de post doen oid?
Geeft niks, volgens mij ben ik gewoon een slordige mamma.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Bodpa, ik heb dat zwarte paardje in de bak met speelgoed gedaan. Niemand nam hem mee en dus dacht ik dat hij daar hoorde.Sorry!
*Bodpa leest verder*quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal Monique wel even mailen of zij hem idd kan pakken en of jij hem dan evt. daar op kan halen.
Wacht, ik PM jou wel even voor je mailadres.
Haha, graag gedaan hoor. Ik had ze ook maar gekregen. Ik vind rokjes en jurkjes en zo erg leuk, maar ben er zelf niet zo goed mee. Ik weet nooit waarmee ik het moet combineren en heb eigenlijk ook geen maillotjes voor eronder. En ik moest vooral bij die blauwe eigenlijk meteen aan Isabeau denken.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Sorbootje het volgende:
En Ssserpente, zo lief dat je die rokjes voor Isabeau had meegenomen. Ik was er een beetje door overrompeld (en dat heb ik niet zo snel). Echt een leuk gebaar! Uiteraard worden er foto's geplaatst als ze ze draagt
Ik gelukkig welquote:Op maandag 1 maart 2010 10:45 schreef innepin het volgende:
Ohh wat een mooie foto van m'n meiske! Ik heb helemaal niet doorgehad dat ze zo lag![]()
Ja graag!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
Heb net 't recept naar vicky gestuurd, maar als er nog meer liefhebbers zijn wil ik wel even copy-pasten....(ja ja, ik ben de beroerdste niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |