abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78535472
Ik vond het zo jammer dat ik jou eigenlijk een beetje gemist heb Ssserpente!!
En jou inderdaad ook Mefke!! Jammer!! Wij waren er al om 12u en moesten nog 1,5u terug, dus het was een beetje puzzelen met de voedingen...
Ik had jullie en anderen ook graag nog wat langer gesproken!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78535526
Ooo Ssserpente, jouw foto's van de koppelpoging zijn echt gaaf! Ik zal mijn ventje voor de volgende keer instrueren dat ie beter moet kijken. Fijn dat de terugreis goed ging. En dat je mij niet herkende kan wel kloppen...beetje uitgroei en een keer naar de kapper doen de truc...
Ik duik mijn bedje in, ben kapot. Driekus krijgt nu zijn fles, hopelijk slaapt ie daarna.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78535601
Lief Sserpente. Wat een leuke reeks, die foto's van Timo en Lente. Voetje vrijen.

He Miss, ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het zo fijn vond om jou en Schaap en mooie Senna weer even te zien. Langer dan 5 sec aan de deur dat is.
Laten we gauw eens koffie drinken, misschien na de 11de? Misschien willen Claudia en Ivan ook mee, doen we een mini meet.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:35:15 #204
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_78535635
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef beefcake het volgende:
Wij zijn weer thuis
We waren onderweg en toen heeft Dylan in zijn broek geplast (tot in zijn laarzen) en zo kon ik hem natuurlijk niet meenemen naar een meet.

BE ik stuur je badring wel op.
Ik had eventueel wel een droge spijkerbroek voor hem gehad hoor (en groene rubber laarsjes, maat 28 )

Toen ik Suus riep om naar huis te gaan was madam het daar niet mee eens, want Dylan moest ook nog komen

En even inhakend op de rest: MissSly: idd wat een mooi en open mens ben je! Stralend van oor tot oor, prachtige lach in een mooi warm gezicht!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_78535778
Ik word een beetje verlegen van al die lieve woorden WEl erg fijn natuurlijk
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef oeke het volgende:
Lief Sserpente. Wat een leuke reeks, die foto's van Timo en Lente. Voetje vrijen.

He Miss, ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het zo fijn vond om jou en Schaap en mooie Senna weer even te zien. Langer dan 5 sec aan de deur dat is.
Laten we gauw eens koffie drinken, misschien na de 11de? Misschien willen Claudia en Ivan ook mee, doen we een mini meet.
Ach joh, ik weet toch dat je het druk hebt, dus als jij dadelijk weer wat tijd hebt en het is dan vast ook mooier weer, doen we zeker weer meeten
En idd, Claudia en Ivan wonen ook in de buurt, gezllig een mini meet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78535780
Grappig zeg, dromerig is wel het laatste wat ik bij M. zou bedenken. Maar op de foto's lijkt 't idd een dromertje. Een onvermoede kant, ik zou hem eerder als een energiebom c.q. ondernemend type kenschetsen. En een denkertje. Hij was blijkbaar toch best onder de indruk.

@Estrys: die van ons weigerde ook te slapen, heeft tot negen uur rondgedard op zijn wheelybug.
pi_78535829
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef oeke het volgende:
Lijkt me leuk!

Er zitten ook nog eens veel leuke koffietentjes in de buurt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78535862
Over die tv-presentatrice: ik moest er ineens aan denken dat een vriendin van ons eens zei dat ze me op Ria Visser vond lijken
pi_78535974
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef miss_sly het volgende:
gelukkig ben ik ook en daar zoui ik best van kunnen stralen. maar mooi en claudia, hoezo een tv-presentatrice?
Uitgeslapen, uitgelaten, fris, verzorgd en gewoon heel mooi.

Hebben jullie Tooske pas op tv gezien? Die zag er hoogzwanger echt walgelijk mooi uit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78536019
Weet ik wel dat jij dat weet, Miss, maar ik wilde het toch even zeggen. En inderdaad leuke tntjes genoeg< Claudia. Leuk!

Enne Bodpa, eigenlijk weet ik wel dat M. zo'n robbedoes is, maar toch heeft hij ook iets heel dromerigs over zich. of misschien is het dat denkertje dat ik zag.
pi_78536101
Kan ik dus kennelijk goed overweg met mijn make-up
uitgeslapen ben ik echt niet, al die gebroken nachten beginnen op te breken. Maar de juiste make-up verdoezelt dat kennelijk prima
pi_78536568
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef oeke het volgende:
Weet ik wel dat jij dat weet, Miss, maar ik wilde het toch even zeggen. En inderdaad leuke tntjes genoeg< Claudia. Leuk!

Enne Bodpa, eigenlijk weet ik wel dat M. zo'n robbedoes is, maar toch heeft hij ook iets heel dromerigs over zich. of misschien is het dat denkertje dat ik zag.
Robbedoes! dat woord zocht ik! Zanks. En ik vind het een prachtige foto.

Nu slapen, dank voor een leuke middag kindjes, mamma's en pappa's!
pi_78536614
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik had eventueel wel een droge spijkerbroek voor hem gehad hoor (en groene rubber laarsjes, maat 28 )

Toen ik Suus riep om naar huis te gaan was madam het daar niet mee eens, want Dylan moest ook nog komen
Ik dacht er nog aan weet je dat Maar ik durfde de gok niet te nemen dat je misschien niet zou komen of dat je niet zijn maat zou hebben. De laarsjes zouden iig te klein zijn, hij heeft maat 30
En lief van Suus Volgende keer kom ik zeker weer, dan mét reservekleding
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_78536831
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef McLaura het volgende:

[..]

Carpoolen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78540505
Wat een superleuke foto's, ziet er gezellig uit! Volgende kker zijn wij er ook echt bij!!! (stomme terugkomdag van de pufclub... Nee, dat was ook leuk) en in de zomer is natuurlijk ook leuk, veel babies lekker door het gras kroelend
pi_78546524
Die foto van mij
pi_78546538
zal hier morgen ook even mijn verslag doen Nu geen tijd... Maar vond het heel leuk!
pi_78547063
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Poppedein het volgende:
Ik vond het zo jammer dat ik jou eigenlijk een beetje gemist heb Ssserpente!!
En jou inderdaad ook Mefke!! Jammer!! Wij waren er al om 12u en moesten nog 1,5u terug, dus het was een beetje puzzelen met de voedingen...
Ik had jullie en anderen ook graag nog wat langer gesproken!
Ik jou ook. Heb je idd ook maar heel even gezien.

En Trix, jammer dat jij er niet was. Hoe is het?
pi_78547372
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:25 schreef Sorbootje het volgende:
Die foto van mij

Trix, ik heb je ook gemist. En Stef! Ik heb aan je gedacht gister, aan onze knuffel-uit-ruil-afspraak.
pi_78547987
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:25 schreef Sorbootje het volgende:
Die foto van mij
Die met Lente? Moet ik hem weghalen? Sta je toch leuk op?

Ik heb Huup en Incantrix ook gemist, jammer hoor!
Inca, iemand dacht even dat Wolf Stef was, grappig he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 28 februari 2010 @ 12:38:35 #221
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78548332
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik wist ook niet zoveel te zeggen, ben ook niet zo'n grote prater, maar ik vond het ook erg gezellig! en volgens mij ben je een hartstikke leuk lief mens! R. zo heerlijk dichtbij je de hele tijd
Haha, dat viel me ook op, dat jij ook niet zo'n kletser was . Enne... R hielf ik natuurlijk de hele tijd angstvallig vast om maar iets te doen te hebben en mezelf nog enigzins een houding te geven .

En Op de foto's zie ik nu de kleine van Mefke . Op de meet lag ie vooral met z'n koppie van me af.
En Sorbo, jij en je meisje, wat een heerlijk duo.

En claudia lief wat je zei. Goed te lezen dat anderen zich ook ietwat ongemakkelijk voelden . Al wil iedereen zich natuurlijk meteen lekker vrij voelen .

En dat manneke van Bodpa, oh wat een snoezig kereltje is dat zeg .

En Lennon en Seb niet te vergeten, alweer een formaatje groter.

En de mam van Timo is Chan toch? Wat ben jij nog een jonge-dame .

En Dat gesprek over die tepelhoedjes heb ik ook nog een beetje meegekregen . Tis wat.
  zondag 28 februari 2010 @ 12:38:42 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78548335
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vond de locatie ook heel leuk, volgens mij is het zomers echt top! Leuk speeltuintje en zelfs hertjes
Sorry dat ik niet eens mee geholpen heb met opruimen, serieus niet aan gedacht moesten ietsje eerder weg want anders liep ik mn man mis en kon ik huis niet in (sleutels niet bij me)
Ik zei net al tegen iemand, je kan moeilijk met 10 man een bezem vasthouden, geeft niks dus!
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
@BE, graag gedaan hoor!! En jij bedankt voor het organiseren enz.!! Ik vond het leuk je in het echt ontmoet te hebben en langere tijd met je hebben gepraat.
Dat had ik me ook net bedacht.

Kersjes, dat over die meisjesbabies zeiden Diaan en ik ook tegen elkaar! Oh men wat een leuke jurkjes toch allemaal!

Oh wat vond ik het leuk! Gisteren echt geen puf voor een uitgebreide reactie, ik lag om 19.45 in bed. En ik sliep om 20.00! Niet Oscar was gesloopt, maar ik dus!
Oiv beetje slaaptekort de afgelopen weken hoor, niet door de meet.

Wat waren Seb en Lennon leuk samen! En aaaaaal die meisjes idd! Stuk voor stuk even lief! En die klein Wolf in zijn mooie broekje en wat lijkt Ivan op zijn vader zeg! Of heb ik dat verkeerd gezien? En Timo ook zo schattig rollend (ik moest aan je moeder vragen wie jij en zij waren. ) Ik doe dat dus gewoon wel hoor, namen vragen!
What else... te veel om op te noemen.
Zo leuk om alle mama's te zien, namen bij de gezichten, en de papa's die er waren ook.

En ik heb echt zin in de zomermeets! Dan is het ook makkelijker om een beetje te rouleren met zitplaatsen.

Ik ga nog pm-en maar nu eerst naar de haakmeet dus dat komt vanavond pas.

zondag 28 februari 2010 @ 12:41:50 #223
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78548443
BE, ik had je graag gesproken . Hoe zal ik het zeggen, 'charismatische' dame ben je . Ik durfde je niet echt te benaderen, zoals ik niemand echt durfde te benaderen .
  zondag 28 februari 2010 @ 12:42:21 #224
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78548461
En Kobus! Had ik Kobus al genoemd.
  zondag 28 februari 2010 @ 13:12:03 #225
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78549358
Groofsken, jij kwam ook wel middenin de drukte binnen... niet gek dat je overdonderd was....
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')