Ik had eventueel wel een droge spijkerbroek voor hem gehad hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef beefcake het volgende:
Wij zijn weer thuis![]()
We waren onderweg en toen heeft Dylan in zijn broek geplast (tot in zijn laarzen) en zo kon ik hem natuurlijk niet meenemen naar een meet.
BE ik stuur je badring wel op.
Ach joh, ik weet toch dat je het druk hebt, dus als jij dadelijk weer wat tijd hebt en het is dan vast ook mooier weer, doen we zeker weer meetenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef oeke het volgende:
Lief Sserpente.Wat een leuke reeks, die foto's van Timo en Lente. Voetje vrijen.
![]()
He Miss, ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het zo fijn vond om jou en Schaap en mooie Senna weer even te zien. Langer dan 5 sec aan de deur dat is.![]()
Laten we gauw eens koffie drinken, misschien na de 11de? Misschien willen Claudia en Ivan ook mee, doen we een mini meet.
Lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef oeke het volgende:
Laten we gauw eens koffie drinken, misschien na de 11de? Misschien willen Claudia en Ivan ook mee, doen we een mini meet.
Uitgeslapen, uitgelaten, fris, verzorgd en gewoon heel mooi.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef miss_sly het volgende:
gelukkig ben ik ooken daar zoui ik best van kunnen stralen. maar mooi
en claudia, hoezo een tv-presentatrice?
![]()
Robbedoes! dat woord zocht ik! Zanks. En ik vind het een prachtige foto.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef oeke het volgende:
Weet ik wel dat jij dat weet, Miss, maar ik wilde het toch even zeggen.En inderdaad leuke tntjes genoeg< Claudia. Leuk!
Enne Bodpa, eigenlijk weet ik wel dat M. zo'n robbedoes is, maar toch heeft hij ook iets heel dromerigs over zich. of misschien is het dat denkertje dat ik zag.
Ik dacht er nog aan weet je datquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had eventueel wel een droge spijkerbroek voor hem gehad hoor(en groene rubber laarsjes, maat 28
)
Toen ik Suus riep om naar huis te gaan was madam het daar niet mee eens, want Dylan moest ook nog komen![]()
![]()
Ik jou ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Poppedein het volgende:
Ik vond het zo jammer dat ik jou eigenlijk een beetje gemist heb Ssserpente!!
En jou inderdaad ook Mefke!! Jammer!! Wij waren er al om 12u en moesten nog 1,5u terug, dus het was een beetje puzzelen met de voedingen...
Ik had jullie en anderen ook graag nog wat langer gesproken!
quote:
Die met Lente? Moet ik hem weghalen? Sta je toch leuk op?quote:
Haha, dat viel me ook op, dat jij ook niet zo'n kletser wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wist ook niet zoveel te zeggen, ben ook niet zo'n grote prater, maar ik vond het ook erg gezellig! en volgens mij ben je een hartstikke leuk lief mens! R. zo heerlijk dichtbij je de hele tijd
Ik zei net al tegen iemand, je kan moeilijk met 10 man een bezem vasthouden, geeft niks dus!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de locatie ook heel leuk, volgens mij is het zomers echt top! Leuk speeltuintje en zelfs hertjes![]()
Sorry dat ik niet eens mee geholpen heb met opruimen, serieus niet aan gedachtmoesten ietsje eerder weg want anders liep ik mn man mis en kon ik huis niet in (sleutels niet bij me)
Dat had ik me ook net bedacht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
@BE, graag gedaan hoor!! En jij bedankt voor het organiseren enz.!!Ik vond het leuk je in het echt ontmoet te hebben en langere tijd met je hebben gepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |