abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78226874
Vorige deel Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 24

Kleine babietjes

23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: Teigetje, dochter van Keshet
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-02-2010 18:17:25 ]
Lotte!
Noah!
pi_78226939
Aggos, Lin. Arm Lotje helemaal bebloed. Waar bloed jij dan? Was ze echt uit de wagen gekukeld? En ben je geholpen door omstanders?
pi_78227119
Allemachtig wat sneu, Linda. Maar ze ligt lekker te slapen, dus ze zal wel niks hebben? Jij bent er helaas niet zo goed vanaf gekomen.

Het doet me denken aan een stomme actie van me toen ik zwanger was. Ik fietste op een dijk en zag een fietser in de verte de dijk afgaan. Ik dacht dat daar een pad was, dus ik nam dezelfde route. Bleek het ineens een trap te zijn. Ik voelde me zo stom en schuldig en ben meteen naar het ziekenhuis gegaan voor een echo. Alles was prima, natuurlijk.

Ssserpente, om de 2 uur? Oef. Dat moet wel een fase zijn. Kun je nog wel wakker blijven op je werk?

Lijnloos, fijn om te weten dat de poep van Minke er anders uitziet. Ga ik toch nog even googelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78227177
Ik sloeg met mn gezicht op de stang van de kinderwagen, dus mn neus en lip bloedde heel erg. Ze bleef wel in de kinderwagen liggen, maar ze was helemaal naar onder gezakt, dus daarom moest ze huilen. Iedereen liep door tot er mensen kwamen die zakdoekjes aanboden voor mn neus en die hebben Ronny ook gebeld om me op te halen, heel mn voet is dik namelijk, loop als een bejaarde
Lotte!
Noah!
pi_78227351
Ow en over poep. Hier meestal hele gele dunne poep Maar het wisselt weleens hoor, ook een keertje gehad dat het heel licht was, beetje creme ofzo
Lijkt me ook dat het te maken kan hebben met de overgang van borst naar flesvoeding.

Linda, auww. Je zal er morgen misschien nog meer last van gaan krijgen dan...
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:40:51 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_78227383
Bah, heel stuk getypt en dan is het weer weg.

Linda: eerst: andere sokken aan
Ik hoop echt dat het meevalt en dat je voet snel minder dik is. Hopelijk is het niet iets langdurigs.
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:14 schreef Tan het volgende:
@Troel, toch ben ik van mening dat je je niet altijd aan je ondertitel(of onderschrift, hoe dat ook heet wat onder je nickname staat ) hoeft te houden. Zeker niet bij gevoelige onderwerpen. Natuurlijk mag je je mening geven, maar als je daarmee mensen mogelijk kwetst heeft het toch geen toevoegende waarde voor je zelf? Of voel je je echt beter/fijner na zo'n post?
Ik hoopte JUIST met mijn posts duidelijk te maken dat de oorspronkelijke posts waar het over gaat ook kwetsend zijn en dat ik er daarom overheen scroll. Maar blijkbaar moet ik dat niet vermelden omdat ik daar mogelijk een ander mee kwets? Kom op zeg.
Het enige wat ik heb geprobeerd is BJ uit te leggen waarom ik wellicht minder op haar reageer dan op anderen en dat is puur omdat ik mij door het lezen van haar posts ontzettend kut voel vanwege mijn bv-periode met Ruben. Dat IK het gevoel heb dat ik dus tekort geschoten ben. Dat geef ik aan om haar te laten weten dat het van mijn kant geen desinteresse is dat ik niet reageer op wat ze schrijft, maar dat het zelfbescherming is. EN nu krijg ik iedereen over me heen omdat ik wellicht iemand kwets? Dat de oorspronkelijke posts ook enorm kwetsend kunnen zijn speelt dan ineens niet meer mee?
Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt je reinste kolder.

En nu heb ik er ook wel weer even mijn buik vol van.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78227547
Sokken zijn verwisseld ja en morgen vast meer last ja, lekker hele dag in de trein... nouja, komt wel weer goed! Zometeen eers proberen het bloed uit de kinderwagen te wassen

Ssserpente, hopelijk is Lente idd aan het regelen. Hoe lang doet ze dat al? Rond 4.5 maand zitten wel regeldagen toch? En ik vind jou helemaal niet geitenwollensokkerig overkomen
Lotte!
Noah!
pi_78227754
Oh Bah Linda, dat klinkt niet tof zeg... en wat achterlijk ook dat niemand je kwam helpen in eerste instantie. Stelletje aso's! Fijn dat Lotte in elk geval niks mankeert en hopelijk valt het bij jou ook mee. Sterkte met je lip, neus en voet.

Wij hebben vandaag weer spuug-o-poluza... Minke is na de fles van 11 uur de hele tijd aan het spugen... heel handig als je midden in de supermarkt staat, maar goed kind kan er ook niks aan doen en het is al sneu genoeg voor haar. Hopelijk blijft het er nu een beetje in en gaat het straks niet weer mis bij de volgende fles.
pi_78227780
Linda, jeetje wat zal jij geschrokken zijn met die val partij. Misschien even een foto laten maken van je voet? En Lotje nog ongehavend?
pi_78229074
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Linda, jeetje wat zal jij geschrokken zijn met die val partij. Misschien even een foto laten maken van je voet? En Lotje nog ongehavend?
Lotte ligt te geinen in de box nu, die heeft er niks van, behalve een wat korter wandelingetje als normaal. Ik keek net in de spiegel en ik zie eruit alsof ik flink op mn gezicht geslagen ben Nouja, bekleding van de kinderwagen zit in de was nu, en dan moeten we er maar om lachen! Foto van mn voet is niet nodig, er zit een ei op omdat dat ding er heel erg ingesneden heeft, ondanks dikke gevoerde winterlaars. Komt wel goed
Lotte!
Noah!
pi_78229901
Die van ons mag ook in de op

Robin, Janey, Kathleen 18-02-2010
pi_78229917
wordt geregeld!
Lotte!
Noah!
pi_78229977
Ai jee Linda, wat zul je geschrokken zijn. En iedereen die doorloopt, erg zeg!
Gelukkig is het goed afgelopen!

Ssserpente, wat zielig van dat kindje. Heb je ook niet dat het je veel meer aangrijpt nu je zelf een kindje hebt?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78230116
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
Sokken zijn verwisseld ja en morgen vast meer last ja, lekker hele dag in de trein... nouja, komt wel weer goed! Zometeen eers proberen het bloed uit de kinderwagen te wassen

Ssserpente, hopelijk is Lente idd aan het regelen. Hoe lang doet ze dat al? Rond 4.5 maand zitten wel regeldagen toch? En ik vind jou helemaal niet geitenwollensokkerig overkomen
Dat ben ik ook helemaal niet. Althans, niet in de zin van wollen gewaden in aardetinten. Maar ik vind het wel belangrijk om de volgende generaties met zo weinig mogelijk shit van ons op te zadelen en vind het vreselijk dat andere (dier)soorten de dupe worden van onze consumptiemaatschappij.
Daarom eten we bijvoorbeeld nauwelijks vlees, bijna altijd biologisch en ben ik vrijwilliger voor Proefdiervrij.

De stempel geitenwollensok krijg ik dan ook opgedrukt door mensen die zich hier op de een of andere manier aan lijken te storen en cynisch doen over een pot biologische pindakaas in onze kast.

En het zijn vaak dezelfde mensen die je continu proberen te pakken op inconsequentie. En toegegeven, in ben ook absoluut niet consequent. Als Nivea met een revolutionair nieuwe shampoo komt, tuin ik er ook wel eens in en op een bbq bij anderen ga ik echt niet lopen mieren over een stukje niet-biologisch vlees. Maar ik ben nog altijd van mening dat je beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.

/preek

Zo, da's dan weer mijn frustratie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 20-02-2010 16:34:28 ]
pi_78230206
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat ben ik ook helemaal niet. Althans, niet in de zin van wollen gewaden in aardetinten. Maar ik vind het wel belangrijk om de volgende generaties met zo weinig mogelijk shit van ons op te zadelen en vind het vreselijk dan andere (dier)soorten de dupe worden van onze consumptiemaatschappij.
Daarom eten we bijvoorbeeld nauwelijks vlees, bijna altijd biologisch en ben ik vrijwilliger voor Proefdiervrij.

De stempel geitenwollensok krijg ik dan ook opgedrukt door mensen die zich hier op de een of andere manier aan lijken te storen en cynisch doen over een pot biologische pindakaas in onze kast.

En het zijn vaak dezelfde mensen die je continu proberen te pakken op inconsequentie. En toegegeven, in ben ook absoluut niet consequent. Als Nivea met een revolutionair nieuwe shampoo komt, tuin ik er ook wel eens in en op een bbq bij anderen ga ik echt niet lopen mieren over een stukje niet-biologisch vlees. Maar ik ben nog altijd van mening dat je nog altijd beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.

/preek

Zo, da's dan weer mijn frustratie.
Ik gebruikte de term ook omdat je 'm zelf gebruikte hoor Maar ben het wel met je eens! Beter een beetje doen als helemaal niks (ik typte Nils... beter een beetje biologisch doen als je vent doen ) En sowieso, wat bemoeien mensen zich met jouw pindakass (bij wijze van spreke)? Dat zou me nou echt geen drol uitmaken, wat iemand voor merk/product/soort in de kast heeft staan
Lotte!
Noah!
pi_78230393
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:15 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik gebruikte de term ook omdat je 'm zelf gebruikte hoor Maar ben het wel met je eens! Beter een beetje doen als helemaal niks (ik typte Nils... beter een beetje biologisch doen als je vent doen ) En sowieso, wat bemoeien mensen zich met jouw pindakass (bij wijze van spreke)? Dat zou me nou echt geen drol uitmaken, wat iemand voor merk/product/soort in de kast heeft staan
Ow, maar het was ook helemaal geen sneer jouw kant op hoor! Sorry! Moest het gewoon even kwijt omdat ik me net tijdens het stofzuigen druk zat ze maken over een cynische opmerking van een vriendin. En het hoort hier trouwens natuurlijk ook helemaal niet. Scroll er maar overheen als het je niet boeit...

Haha, Nils en niks haal ik ook vaak door de war. En de T9 in m'n telefoon ook.
pi_78230453
Karin, dat heb ik ook idd. 'Vroeger' vond ik het ook wel erg hoor. Eén minuut ongeveer, en dan ging ik weer verder met waar ik mee bezig was. En hoewel ik me gelukkig totaal geen voorstelling kan maken van hoe die ouders zich moeten voelen, zit er nu best al wel een tijdje over in.
pi_78230537
Herkenbaar hoor Ssserpente, ik denk zelfs dat iedereen het heeft hier.

In onze kennissenkring moet een kindje van een half jaar oud binnenkort een hartoperatie ondergaan, ook zoiets vreselijks.
Telkens als ik weer iets hoor over het kereltje dan grijpt me dat zo aan.... je weet gewoon wat het is om een kindje te hebben, en je moet er niet aan denken om het te verliezen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:30:07 #19
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78230574
Hè getsie Linda... denk je de winterse gladheid overleefd te hebben, ga je alsnog onderuit! Ik vind dat altijd zó stom dat mensen dan doorlopen, daar snap ik écht niks van.

@Troel, ik wil er verder niet nog een discussie van maken, maar ik denk dat het te maken heeft met een bepaalde fijngevoeligheid die sommige mensen wel of juist niet bezitten en aanvoelen wat een ander wel of niet verkeerd oppakt of niet. Dat bedoel ik in het algemeen, niet specifiek naar jou. Het blijft lastig om op internet iedereen te plezieren en aan te voelen wat je wel en niet kunt zeggen (juist omdat er zoveel verschillende mensen dezelfde dingen lezen).

@hier ik ben zó trots op mijn mannetje mijn kleine buikligverslaafde mammafiel ... hij is zomaar helemaal alleen zonder mama en op zijn ruggetje in slaap gevallen in zijn wiegje... gewoon zomaar, zonder draagdoek, zonder eindeloze BVslokjes, zonder wiegen en liedjes zingen etc. etc. etc. ik weet niet wat me overkomt
pi_78230805
auw Linda wat eng, die val...

Ssserpente; ik word altijd linkse boomknuffelaar genoemd op mijn werk (ik eet al 22 jaar geen vlees en vis en maak me druk over milieuzaken enzo)

Leah is een beetje gek aan het doen. En van dag en nacht heeft ze nog niet veel begrepen geloof ik

19-02:

22.00
03.00
07.30
12.00
15.45
23.00

20-02:

00.00
02.00
04.00
07.30
11.15
14.00

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 20-02-2010 15:44:14 ]
pi_78230896
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik ben nog altijd van mening dat je nog altijd beter inconsequent iets goed kunt doen dan consequent overal schijt aan kunt hebben.
amen
pi_78231552
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ow, maar het was ook helemaal geen sneer jouw kant op hoor! Sorry! Moest het gewoon even kwijt omdat ik me net tijdens het stofzuigen druk zat ze maken over een cynische opmerking van een vriendin. En het hoort hier trouwens natuurlijk ook helemaal niet. Scroll er maar overheen als het je niet boeit...

Haha, Nils en niks haal ik ook vaak door de war. En de T9 in m'n telefoon ook.
Zo vatte ik het ook niet op hoor Maar meer om voor te zijn dat ik denk dat je er ook echt een bent ofzo. Weet ik veel. Snap je?

Tan, wat goed van je mannetje Hoe lang al?

En gek is dat he, dat je dat allemaal erger vindt. Kindje in mijn familie heeft een syndroom (pm mocht je het willen weten, tis nogal zeldzaam dus ivm google enzo zeg ik het hier niet) en die kindjes worden meestal geen jaar oud. Hij is een maand jonger al Lotte en nu dus uitbehandeld. Krijg je toch de kriebels van

Ow, val-update: ik zie eruit alsof Ronny me als boksbal heeft gebruikt, in mn gezicht
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:40:52 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78232539
Linda, wat klinkt je val naar joh!

Claudia, de poep hier varieert van mosterdgeel water tot grijsgroene (olijfgroen bijna) klei. En dan alles daar tussenin. Soms ook lekker met draadjes erin.

Oh en Co_OL, wat een prachtig mooie meid hebben jullie gebakken!
pi_78232696
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia, de poep hier varieert van mosterdgeel water tot grijsgroene (olijfgroen bijna) klei. En dan alles daar tussenin. Soms ook lekker met draadjes erin.
Hier ook ongeveer hetzelfde kleurenpalet! Maar toch meestal richting het groenige nu!

Linda, gelukkig heb je niets ernstigs overgehouden aan je val! Lijkt mij toch eng!!

En Serpente, wat naar van dat kindje van het kdv, ik krijg er al de rillingen van als ik eraan denk! En Linda ook al zo'n naar verhaal!
pi_78234081
Erg hè Karin. En dan nog voel je maar een fractie van wat de ouders moeten voelen. Kun je nagaan.
Wat goed, Tan! Nu maar hopen dat ie de smaak te pakken heeft!

Lily, een medemoraalridder! Ik wist het wel!

Haha Lin, ik snap het hoor. En je gezicht zo blauw joh? Dat wordt dan straks mooi groen en geel. Moet je niet binnenkort langs het cb of de ka of zo? Zul je zien dat je argwanende blikken krijgt.
pi_78234431
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:23 schreef Ssserpente het volgende:
Erg hè Karin. En dan nog voel je maar een fractie van wat de ouders moeten voelen. Kun je nagaan.
Wat goed, Tan! Nu maar hopen dat ie de smaak te pakken heeft!

Lily, een medemoraalridder! Ik wist het wel!

Haha Lin, ik snap het hoor. En je gezicht zo blauw joh? Dat wordt dan straks mooi groen en geel. Moet je niet binnenkort langs het cb of de ka of zo? Zul je zien dat je argwanende blikken krijgt.
Nu is het nog rood, maar het wordt vast nog blauw...helemaal beurs ook enzo. KA helaas net achter de rug, maar wel morgen weer naar NL. Die zullen wel denken dat ik huiselijk geweld ontvlucht

Ik moet straks op mn buurmeisje passen, van kwart over 7 tot 8. Kwam de buurman net vragen. Is precies de tijd dat ik Lotte naar bed breng, komt onwijs onhandig uit. Ze ligt nu nog ff, dus ik laat d'r maar liggen en hoop dan dat ze het trekt tot een uur of 8, half 9...
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:12:11 #27
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78235624
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Brighteyes het volgende:

Thanks, ik ga nu Chinees eten
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:20:51 #28
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78237664
Hullo Altijd weer een boel bij te lezen als je te lang niet kijkt..

Keshet, het is denk ik fijn dat je meissie niet geopereerd hoeft te worden aan dat voetje, het lijkt mee doodeng om zo'n klein kindje onder nasrcose te laten brengen! Het verhaal erachter vind ik eerder logisch dan vies klinken en tuurlijk is ook dit een beetje een naar idee, maar het alternatief lijkt me vervelender! Dikke joh! Ennuhm, nog even: ongelooflijk dat je het voor elkaar krijgt om iedereen nog iets persoonlijks te zeggen ook. Meid, jij moet wel superwoman zijn!

Co_Ol, wat gaaf zeg, eindelijk papa en mama! Gefeliciteerd! Robin Wat een knap meiske en welkom hier!

Minke, meissie toch, niet zo spugen hoor! Je moet van dat eten groeien!

Ssserpente, ja zeg, wat kan hen dat nu schelen? Ik vind het jullie juist sieren dat je een beetje nadenkt over wat je doet en koopt en ik vind het altijd getuigen van ongelooflijke dommigheid als mensen dat af gaan staan zeiken. Lekker doen hoor! Vind het ook erg grappig om aan mensen te vertellen hoe goed ons die wasbare luiers bevallen, da's een dikke neus naar iedereen die ons op het hart heeft gedrukt dat ze ' benieuwd waren hoe het zou gaan'.. (En de toon waarmee dat gezegd werd kun je je vast wel indenken ) Dame, you rock and don't let anyone tell you otherwise

Linda, bah, naar!! Vervelend dat je hele gezicht ook bont en blauw is en je bent vast ook heel erg geschrokken. voor jou en ook voor je bebloede meiske!

Gelukkig hier tot nu toe weinig mensen die oordelen over onze/mijn manier van voeden. Veel mensen vragen er inderdaad wel naar, maar zijn vervolgens vaak erg positief over de bv, maar ook de manier waarop we ermee omgaan. Ik kan het nauwelijks geloven, maar de 24e geef ik gewoon al 3 maanden bv! Na een dip even geleden gaat het nu weer beter, al blijft Stef bij tijd en wijle onrustig drinken en dat vind ik soms wel moeilijk. Stef is nog steeds erg onrustig, maar hij blijft ook last houden van krampjes Nog heel even maar, hou ik mezelf voor.. Wel weer SUPERlief: hij heeft zijn stem en zijn tong ontdekt De meest rare gilletjes en geluiden komen af en toe uit de box of het wipstoeltje, en naast al die mooie lachjes die hij laat zien hangt nu ook regelmatig zijn tong uit zijn mond, Kiss-style Het ziet er zo schattig uit! Ik heb wat filmpjes gemaakt maar ik zit nu aan de laptop dus die kan ik pas uppen als lief de kuren die de pc heeft gefixt heeft Owja, en de fysio was gisteren erg tevreden, maar omdat hij ook erg stijf is in zijn heupen en knietjes moet ik nu elke dag oefeningen met hem doen. Ik ben bang dat hij net zo'n houten klaas is als zijn ouders
3!
pi_78239271
linda Even een foto maken voor later

En yay voor stef! Gaat lekker zo te horen!
pi_78239435
Linda: jeetje half 9 is ook wel laat, heeft ze het volgehouden?

Lily: hmmzz die was er vannacht idd wel vaak bij! Vandaag ook zo'n afwijkend schema of viel het mee?

Incantrix: wat klinkt dat lief he, die eerste echte gilletjes Ben benieuwd naar de filmpjes, dus geef je lief even snel de opdracht je pc te fixen!
pi_78239491
Wat ik trouwens bij de 1e zo'n supermoment vond...voor het eerst echt lachen met geluid erbij. Kan niet wachten tot Dyon dat gaat doen!
pi_78239987
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Wat ik trouwens bij de 1e zo'n supermoment vond...voor het eerst echt lachen met geluid erbij. Kan niet wachten tot Dyon dat gaat doen!
jaaaa
ook de eerste keer dat ze je aankijken en iets van 'urm! tegen je zeggen

Ik leg net Floorian z'n omslagdoek op de tafel, Florian er op z'n rug op.
Hij steekt z'n voetjes in de lucht, rolt opzij en krult zich tevreden op.

pi_78240115
Wauwww Florian, wat ben je er snel bij..nu al op je zij rollen Of loopt de tafel stiekem schuin af
pi_78240399
Linda wat een schrik zeg Gelukkig heeft Lotte er niks aan overgehouden, maar kan me voorstellend at je je te pletter geschrokken ben!

Ssserpente wat vreselijk van dat kindje Inderdaad komt zoiets nu veel harder aan omdat je zelf ervaart hoe mooi en bijzonder het is om een indje te hebben. Pff lijkt me heel lastig om iets voor die ouders op te schrijven, maar vaak maakt het volgens mij niet eens uit wat je schrijft, als je maar laat merken dat je meeleeft. Of schrijf gewoon dat je niet goed weet wat je moet zeggen. Dat begrijpen ze vast ook.

Hier ook vaak geitenwollensokken opmerkingen. We wonen toevallig in een eco-wijk en we hebben (mede dankzij die eco-wijk en een wachtrij voor een parkeervergunning van 10 jaar ) geen auto, maar een greenwheels abonnement. Daarnaast eten we niet vaak vlees en als we het eten vaak biologisch vlees. Moet je je altijd zo voor verantwoorden inderdaad. Nou ga ik echt niet moeilijk doen als ik bij iemand anders ben en die heeft gewoon vlees hoor. Alleen als ik zelf kip koop, koop ik liever biologisch of scharrelvlees zodat de kip ook een leuk leven heeft gehad. En liefst ook dierproefvrij spu inderdaad.
pi_78240737
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:26 schreef Meimeltje het volgende:
Wauwww Florian, wat ben je er snel bij..nu al op je zij rollen Of loopt de tafel stiekem schuin af
Nee
Maar Leander deed dat soort dingen ook En Florian houdt ook al zelf z'n hoofd recht ed. Heeft nog niet één keer gedreigd met naar achteren klappen.
pi_78240770
En hoewel ik zelf niet biologisch eet ed vind ik geitewollen sokken vaak leuke mensen

Ik ben zelf meer een hippie geloof ik
pi_78241026
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is echt zo leuk! Wolf geeft van oor tot oor een glimlach en gaat er soms helemaal zo'n hoog gilletje bij slaan HaHAAAAAH doet ie dan

Leuk he Incantrix, al die geluidjes hier ook zo'n prater

Wow Freecell, die Florian is een snelle gaaf hoor

Wolf ontdekt steeds meer, hij pakte gister en vanochtend meerdere keren zelf zo'n speelgoedsleutelbosje vast en vervolgens hele grote ogen vol verbazing, zo van ''deed ik dat?! '' echt zo leuk om te zien dat hij bijna met de week steeds meer gaat kunnen en doen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78241357
Linde weet nu echt dat ze een zusje heeft. Ze lagen samen op het boxkleed op de grond toen Esmee Linde's haren ontdekte. Laten we zeggen dat Esmee al aardig gericht kan grijpen
pi_78241411
Wolf al echt aan het pakken begonnen, goed he en wat schattig! Hier is het nog vooral om zich heen kijken.

Hmmzz hier stond ik net even raar te kijken...

Papa had Dyon vanavond naar bedje gebracht. Net werd hij wakker en papa zei toen wel dat hij vergeten was zn slaapzak aan te doen. Ik dus naar boven, ligt hij recht de andere kant op, dus zeg maar met zn hoofd bij dekenkant. Ik dus aan papa laten zien, aangezien ik hm ervan verdacht gewoon verkeerd in zn bedje te hebben gelegd. Hij zegt dus van niet. Ik geloof het nog niet voor de volle 100%, want hoe kan hij die draai nou gemaakt hebben? We zeiden al, morgen gewoon weer even zonder slaapzak laten slapen, dan zullen we het weten.
pi_78241469
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:02 schreef Meimeltje het volgende:

Papa had Dyon vanavond naar bedje gebracht. Net werd hij wakker en papa zei toen wel dat hij vergeten was zn slaapzak aan te doen. Ik dus naar boven, ligt hij recht de andere kant op, dus zeg maar met zn hoofd bij dekenkant. Ik dus aan papa laten zien, aangezien ik hm ervan verdacht gewoon verkeerd in zn bedje te hebben gelegd. Hij zegt dus van niet. Ik geloof het nog niet voor de volle 100%, want hoe kan hij die draai nou gemaakt hebben? We zeiden al, morgen gewoon weer even zonder slaapzak laten slapen, dan zullen we het weten.
Zo, die is misschien dus echt wel aan het breakdancen geweest in bedje

Stiemie, werd het huilen?! aah arme Linde
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78241598
Hahaha lekker aan het ronddraaien in bed Dyon? Ben benieuwd of hij het morgen weer doet.

Poppedein het eindigde in veel gegil en "Mama Esmee mijn haren pakken en niet meer los!!!!"
pi_78241602
Agos arme Linde
Hier zei Kyllian ook een keer piepend: "mama, Dyon slaat me". Tja hij slaat de hele dag met zn handjes heen en weer Heb dus maar even uitgelegd dat baby's dat niet expres doen
pi_78241670
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef Stiemie het volgende:
Linde weet nu echt dat ze een zusje heeft. Ze lagen samen op het boxkleed op de grond toen Esmee Linde's haren ontdekte. Laten we zeggen dat Esmee al aardig gericht kan grijpen
Arme Linde

Meimel Ik ben benieuwd! Maar z'n papa is toch ook niet gek? Die weet heus wel hoe hij hem in bed heeft gelegd.
pi_78241759
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Meimel Ik ben benieuwd! Maar z'n papa is toch ook niet gek? Die weet heus wel hoe hij hem in bed heeft gelegd.
uhm uhm uhm...hij kan af en toe wel vergeetachtig zijn hoor (hoop niet dat je hm kent )
pi_78241815
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:12 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

uhm uhm uhm...hij kan af en toe wel vergeetachtig zijn hoor (hoop niet dat je hm kent )
Volgens mij niet
Maar TARA kan soms wel knullig bezig zijn, een baby op de kop in bed leggen zie ik hem écht nog niet doen
pi_78242060
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef Meimeltje het volgende:
Linda: jeetje half 9 is ook wel laat, heeft ze het volgehouden?

Lily: hmmzz die was er vannacht idd wel vaak bij! Vandaag ook zo'n afwijkend schema of viel het mee?

Incantrix: wat klinkt dat lief he, die eerste echte gilletjes Ben benieuwd naar de filmpjes, dus geef je lief even snel de opdracht je pc te fixen!
Ja, ze heeft het volgehouden, maar ik heb dr ook tot 17.55 laten ligge vanmiddag, doe ik normaal ook niet. En het is natuurlijk wel heel interessant als er een 5-jarig meisje met je komt spelen. Net toen ze begon te mopperen werd het kind weer opgehaald en ze raakte het matrasje nog niet en ze was weg

Poppejans, lief he, dat zelf pakken en dan helemaal trots zijn

En Linde, arm ding. Je hebt ook van die mooie haartjes om aan te raken
Lotte!
Noah!
pi_78242403
Ah linde, das effe schrikken (maar hopen dat de zussenliefde hierbij blijft )...
Wolf lekker aan het grijpen en doen kan niet wachten tot Minke in die fase komt... Lijkt me zo leuk!
Giebelen als ze ons ziet doet ze wel, dan gaat ook der hele lijf heen en weer,

Stef, ook lekker bezig! Top!!!

dyon aan de draai o: wij vinden minke tegenwoordig ook regelmatig dwars in der bed, met en zonder slaapzak trouwens... Heel geinig om te zien!

Florian al aan het rollen wow
pi_78242416
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij niet
Maar TARA kan soms wel knullig bezig zijn, een baby op de kop in bed leggen zie ik hem écht nog niet doen
Moet ik er wel bij zeggen dat het donker was he
Hij kent Tara wel van vroegere fok meetings.
pi_78242475
Linda: ow wat goed dat ze het volgehouden heeft! Wat fijn trouwens dat je dr gewoon 's middags wat langer kunt laten slapen, dat kunnen wij hier (nog) niet met hm.

Lijnloos: wow Minke dus met slaapzak aan het draaien, wat knap zeg!
pi_78242574
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:29 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Moet ik er wel bij zeggen dat het donker was he
Hij kent Tara wel van vroegere fok meetings.
Dan nog, je stopt een baby onder de dekentjes
pi_78242578
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:31 schreef Meimeltje het volgende:
Linda: ow wat goed dat ze het volgehouden heeft! Wat fijn trouwens dat je dr gewoon wat langer 's middags kunt laten slapen, dat kunnen wij hier (nog) niet met hm.

Lijnloos: wow Minke dus met slaapzak aan het draaien, wat knap zeg!
Normaal doet ze 1 grote slaap, van 10 tot 1 of 2 en dan nog een half uurtje 's middags. Maar nu door het vallen was dr lange slaap meer een aaneenschakeling van hazeslaapjes (moet altijd een stuk met dr lopen anders lukt het slapen niet zo goed, en dat schoot er dus vandaag bij in) daardoor ging dus het middagslaapje veel beter. Ze was wel wakker rond 5en, maar heb d'r lekker laten liggen en denk dat ze nog even geslapen heeft want pas om 6u begon ze dus te mopperen.

En het ging hier steeds beter met slapen, hoe ouder ze werd, dus das bij jullie vast ook
Lotte!
Noah!
pi_78242742
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan nog, je stopt een baby onder de dekentjes
Tja hij zegt ook dat hij dat gedaan heeft Naja geloof dat ik dan helemaal kwijt ben dat het zo snel gaat met baby's!
pi_78242798
Linda: hier qua slapen nog geen heel vast patroon. Meestal wel 's ochtends rond half 10 naar bed en dan 2 uurtjes slapen. 's Middags dan rond half 2 naar bed en ongeveer 2 uurtjes slapen. Vandaag was het echter bijv. 3-4 keer een uurtje slapen.
pi_78242885
De nieuwe kraam hier: voeden jullie hier op verzoek of op de klok? *kijkt op lijst* ow, op de klok zie ik!

Nou nee Hij meldt zich in 3/4 van de gevallen gewoon precies om de drie uur En als het afwijkt is het max. een half uurtje
pi_78242932
Lin, is het gelukt met Lotte op bed leggen? Ah, sorry, ik zie het al. Fijn!

Haha, je bent lief, Trix. Die wasbare luiers zijn hier eigenlijk niet zo’n succes. Maar da’s vooral omdat we er eigenlijk gewoon nog te weinig hebben, want het zijn superfijne dingen. Maar nu staan er elke paar dagen een paar vieze luiers in een emmertje met water naast de wasmachine die ik natuurlijk elke keer vergeet mee te wassen. Tot ik er op een gegeven moment niet eens meer met m’n handen in durf… We gebruiken nu wel die biologisch afbreekbare luiers van Nature nog wat. Die bevallen prima. Ws gaan we weer katoenen aanschaffen als ze wat ouder is.

Een voor Stef z’n krampjes. En ws is het idd nog maar voor heel even idd. Bij Lente was het ook vrij plotseling over. Lief hè, die gilletjes. Lente kon dat ook heel lief en zachtjes. Nu doet ze het het liefst zo hard mogelijk.

Wauw, Florian, wat een knapperd, Free!

Stiem, ik ben idd van plan om toch nog wat te schrijven. Iets in de trant van : ‘ik heb je niet gekend, maar zal je nooit vergeten’ oid. Als het tafeltje en boek er überhaupt nog staan volgende week.

Haha, Esmeetje lekker aan het graaien? Dat vindt ze wel interessant natuurlijk, die mooie haren van Linde. Hoe reageerde Linde?

Kleine grote Wolf groeit ook al zo hard! Het lijkt wel of ze van de een op de andere dag ineens een hoop meer kunnen hè? En volgens de Oei-ik-groei-bijbel is dat natuurlijk ook zo.

Haha, Dyon, kleine acrobaat. Lag ie niet helemaal onder de dekens dan?

Ik ga zo lekker m’n bedje in. Zit te twijfelen of ik Lente nog wakker zal maken voor de voeding van 2200 uur of zal kijken wat er gebeurt als ik ‘m oversla; of ze dan vannacht één of twee keer komt. Ik ben al tevreden als ze me langer dan twee uur laat slapen iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 20-02-2010 21:58:45 ]
pi_78243038
Kan je het aan als je net ligt en om half 11 wakker gehuild wordt? Dat was altijd mijn overweging voor wakker maken of laten liggen... dat je net je ogen half dicht hebt en dat dan de babyfoon aanspringt

was jij de secret valentine? jij bent de enige hier die me altijd Lin noemt
Lotte!
Noah!
pi_78243117
Free: netjes van Florian, precies om de 3 uur! Hier kwam er vanzelf wel een beetje vast patroon in (04.00, 07.00, 10.00, 13.00, 16.00, 19.00 en voor de laatste maken we hm rond 23.00 wakker). Nog wel 7 voedingen dus, maar hij drinkt meestal niet meer als 120cc per voeding.

Serpente: je zou het natuurlijk gewoon eens een keer kunnen proberen niet wakker te maken Slaapt ze 's nachts gewoon door? We hebben het bij Kyllian rond de 5 maanden ook gewoon een keer geprobeerd en hij bleek de late voeding helemaal niet te missen!
Dyon lag volgens papa wel onder de dekens hoor, maar die trapt hij sowieso altijd weg (vandaar de slaapzak).
pi_78243193
Ssserpente
ik vind je een wereldwijf en van jou zouden er meer moeten zijn!
En laat de mierenneukers lekker het heen en weer krijgen. Ik vind dat altijd zo makkelijk hè... lekker vastbijten op dat éne dingetje dat je dan niet 'verantwoord' doet en daar over doorgaan.

Mijn meisje lag vandaag naast haar neefje van 3 maanden jonger en wat lijkt er dan een eeeenorm verschil tussen te zitten zeg terwijl hij best redelijk groot al is. Zo gek, nu is ze nog 2 keer zo oud, straks zijn ze gewoon allebei 5 en zitten ze in precies dezelfde fase.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78243633
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:48 schreef Linda2205 het volgende:
Kan je het aan als je net ligt en om half 11 wakker gehuild wordt? Dat was altijd mijn overweging voor wakker maken of laten liggen... dat je net je ogen half dicht hebt en dat dan de babyfoon aanspringt

was jij de secret valentine? jij bent de enige hier die me altijd Lin noemt
Hm, da’s wel een goeie idd. Denk het wel, ben het wel gewend inmiddels…

Nope, ik was niet je secret Valentine. Ik heb überhaupt geen kaartjes gestuurd, ik ben daar niet zo goed in, in zulk soort dingen.

Meimel, Lente slíep door, tot een maandje geleden ongeveer. Toen kwam ineens weer een keer per nacht; dat was nog te overzien. Maar de laatste week komt ze weer elke drie uur en afgelopen nacht zelfs elke twee uur. Vandaar dus m’n overwegingen.

Dank je Huup. Ja, flauw is dat hè? “Ben je vegetariër? Ow? Waarom draag je dan leren schoenen?” “Die eet ik toch niet op, Kuttekop!”

Grappig hè, hoe dat verschil nu nog zo duidelijk is en steeds minder wordt. Heb je geen foto's gemaakt?
pi_78243788
Serpente: hmmz als ze 's nachts nog zovaak wil drinken dan zal ze die late avondvoeding toch ook nog wel nodig hebben denk ik?
Wij hebben Dyon ook weleens laten slapen als we zelf vroeg naar bed wilden. Meestal werd hij dan uiterlijk 00.30 uur wel wakker (ipv dus 23.00 uur als wij hm wekken).
pi_78245283
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:07 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Hm, da’s wel een goeie idd. Denk het wel, ben het wel gewend inmiddels…

Nope, ik was niet je secret Valentine. Ik heb überhaupt geen kaartjes gestuurd, ik ben daar niet zo goed in, in zulk soort dingen.

Meimel, Lente slíep door, tot een maandje geleden ongeveer. Toen kwam ineens weer een keer per nacht; dat was nog te overzien. Maar de laatste week komt ze weer elke drie uur en afgelopen nacht zelfs elke twee uur. Vandaar dus m’n overwegingen.

Dank je Huup. Ja, flauw is dat hè? “Ben je vegetariër? Ow? Waarom draag je dan leren schoenen?” “Die eet ik toch niet op, Kuttekop!”

Grappig hè, hoe dat verschil nu nog zo duidelijk is en steeds minder wordt. Heb je geen foto's gemaakt?
ohja fijn is dat

foto's heb ik wel ja, honderd misschien wel ze lagen zo leuk naast elkaar te spelen
*knip*

[ Bericht 13% gewijzigd door huuphuup op 21-02-2010 12:11:21 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78245650
hij jat dr Sophietje! Wat is ze groot he Huups!
Lotte!
Noah!
pi_78245822
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef Linda2205 het volgende:
hij jat dr Sophietje! Wat is ze groot he Huups!
nou... zij trok op een gegeven moment heel hard aan de speenketting zo zijn speentje eruit
en lachen dat ze deed
kheb maar gauw zn speentje teruggestopt en tegen Amélie gezegd dat dat niet mocht, dat het van hem was en niet van haar. hahaha echt hoor. Ik voelde me zo'n drol. Maar goed, je kunt nie vroeg genoeg beginnen met een beetje opvoeden

het andere, oudere, kindje wordt nog steeds erg losgehouden onder de noemer 'ach ze is nog maar zo klein' en die breekt thuis en bij anderen en ons ook echt de tent af vandaar ook dat ik echt gesloopt ben nu
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78245919
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nou... zij trok op een gegeven moment heel hard aan de speenketting zo zijn speentje eruit
en lachen dat ze deed

Leuk he, kinderen Lotte deed dat ook een keertje, hup, speen eruit, vuist erin en daarna een dreun op zn oog Dat we nog welkom zijn is me een raadsel

En echt joh? Nouja...een goed voorbeeld voor jullie van hoe het niet moet dan maar Wij hebben er ook zo een in de familie... schreeuwen, op de bank springen, vieze vingers op mn ramen (ok, kan gebeuren, bij een glazen deur ofzo... maar ervoor op de vensterank klimmen ) Ik krijg een beetje een hekel aan dat jochie op zo'n manier en ik wil dus ook echt niet dat Lotte zoiets doet
Lotte!
Noah!
pi_78245958
Wat een verschil inderdaad, huup, die 3 maanden.. (nu nog inderdaad, straks niet meer)
pi_78246171
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:08 schreef lily het volgende:
Wat een verschil inderdaad, huup, die 3 maanden.. (nu nog inderdaad, straks niet meer)
ja zo bizar om dat nu te bedenken dat verschil. Ik vind het zo leuk dat ze straks een neefje heeft van bijna net zo oud

En Linda mja, dat was dus bij kind1 altijd, onder de 1.5 en toen ze nog baby was werd er nooit ingegrepen. Want ze was nog maar een baby'tje en ze deed het toch niet expres en hoe kon zij dat nou weten enzo. En nu is ze 2 en ze is echt een wervelstorm en ze weten eigenlijk niet zo goed waar ze moeten beginnen. Ze doen wel eens een halfslachtige poging om 'nee' te zeggen maar als zij dan vervolgens toch het glas drinken om gooit dan is het oh. hm. *zucht* en weer verder gaan met waar je mee bezig bent.

Ik ben het ermee eens hoor dat Amélie nu nog maar een baby'tje is en dat ze het nog niet expres doet enzo en dat ze uberhaupt nog niets van oorzaak-gevolg snapt. Maar ik heb wel het idee dat als je nu al een beetje ingrijpt en zegt en doet enzo dat je dan toch jezelf aanleert om met zulke dingen om te gaan ofzo. En dat zij op een gegeven moment ook leert wat wel en niet moet. En dat niet eerst alles wel mocht en dat er nu ineens regels zijn.
(maar goed, dit is mn eerste kind, ik ben nog in de veronderstelling dat mijn kind de tent niet af zal breken bij een ander )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78246518
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja zo bizar om dat nu te bedenken dat verschil. Ik vind het zo leuk dat ze straks een neefje heeft van bijna net zo oud

En Linda mja, dat was dus bij kind1 altijd, onder de 1.5 en toen ze nog baby was werd er nooit ingegrepen. Want ze was nog maar een baby'tje en ze deed het toch niet expres en hoe kon zij dat nou weten enzo. En nu is ze 2 en ze is echt een wervelstorm en ze weten eigenlijk niet zo goed waar ze moeten beginnen. Ze doen wel eens een halfslachtige poging om 'nee' te zeggen maar als zij dan vervolgens toch het glas drinken om gooit dan is het oh. hm. *zucht* en weer verder gaan met waar je mee bezig bent.

Ik ben het ermee eens hoor dat Amélie nu nog maar een baby'tje is en dat ze het nog niet expres doet enzo en dat ze uberhaupt nog niets van oorzaak-gevolg snapt. Maar ik heb wel het idee dat als je nu al een beetje ingrijpt en zegt en doet enzo dat je dan toch jezelf aanleert om met zulke dingen om te gaan ofzo. En dat zij op een gegeven moment ook leert wat wel en niet moet. En dat niet eerst alles wel mocht en dat er nu ineens regels zijn.
(maar goed, dit is mn eerste kind, ik ben nog in de veronderstelling dat mijn kind de tent niet af zal breken bij een ander )
Vooral zo houden Dan zal ze miss. net ff iets minder afbreken dan andere kindjes
Lotte!
Noah!
pi_78250827
Ook goede nacht!
Nee, geen nachtvoeding, wij hebben zelfs even geen kind aan ons kind aangezien Driekus bij mijn ouders is vannacht. We hadden een feestje, vandaar. Maar ik vind het nu maar enorm stil hier thuis.
Linda, doe's nie zo eng. Ik heb wel al schuivers gemaakt achter de wagen, maar ben gelukkig nog altijd overeind gebleven.
Heb eigenlijk maar weinig te melden, alles goed hier. Vandaag weer naar zwemmen geweest en ons manneke is nu al watervrij verklaard. Hij had, om te oefenen, twee van die zwemvleugels om en nog zo'n kurkje. Ik moest om op zijn rug leggen en dan maar kijken wat ie ging doen. Dus ik laat em voorzichtig los, hij trappelt als een gek met zijn beentjes en daar ging ie Mijn muppet zwemt dus gewoon. Oke, daarna gooide ie zijn hoofd wat al te ver naar achteren en kwam er water in zijn ogen, maar dat mocht de pret niet drukken. We gaan over een kleine maand op vakantie naar Tenerife, dus zwemvleugels en kurkjes gaan mee.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78251151
Mijn grote kleine baby is voor t eerst uit logeren vannacht...lief en ik kijken romantisch naar schaatsen samen
Gek hoor..zo zonder mn meisje...precies zoals nu, zo was het eerder ook altijd, maar tis nooit meer compleet zonder haar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78255855
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:43 schreef Poppedein het volgende:
Mijn grote kleine baby is voor t eerst uit logeren vannacht...lief en ik kijken romantisch naar schaatsen samen
Gek hoor..zo zonder mn meisje...precies zoals nu, zo was het eerder ook altijd, maar tis nooit meer compleet zonder haar!
  zondag 21 februari 2010 @ 07:59:59 #71
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78255877
Gek he Poppedein, hoe zo'n klein mensje in zo'n korte tijd zo compleet bij je kan horen. Ik kan me al haast niet meer voorstellen dat Thomas er ooit niet was...

Wij zijn nu volledig over op de fles, en Thomas krijgt 2-3 keer per dag wat bijvoeding. Soms rapley, soms gepureerd. En we vergeten constant om er fotos van te maken, maar het is zo gezellig met zijn drieen aan tafel.
Sinds een week zijn we ook meer gaan voeden op schema omdat Thomas te veel wil drinken als ik hem op verzoek voed. En het heeft al duidelijk effect: na de fles van 23:00 slaapt hij weer door tot de volgende ochtend. Tot voor kort was het ook nog 2:00 en 5:00. Vooral die laatste was vervelend, na de fles sliep hij niet meteen weer en als ik dan zelf uiteindelijk sliep ging na een half uur de wekker weer.
Maar nu ben ik dus lekker uitgeslapen!

En straks gaan we op visite bij Asy om zijn toekomstige beste vriend te bewonderen
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 21 februari 2010 @ 09:38:52 #72
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78256331
goedemorgen

en wat zeg je dat ontzettend mooi Poppedein...

En ik heb niet volledig bijgelezen; er is zoveeel gepost zeg!
ff een paar dingen:

@Linda: wat zal jij geschrokken zijn! gaat het nu een beetje ok met je? je zal inmiddels wel flinke spierpijn aan het kweken zijn denk ik? sterkte ermee...

@Free: ook al zo;n snel kindje! Evie deed dat idd ook al; een paar dagen na de geboorte op de zij draaien.., en idd hoofje ophouden...

@Troel; ik ben wel blij dat je hebt uitgelegd waarom je over het kolven enzo heenleest; dat ik me niet persoonlijk hoef aan te trekken; maar dat het voor jou gewoon gevoelig ligt. Prima dat ik het nu weet, dan is het allemaal ook prima zo toch?

en ik wil ff de dames bedanken die me een PM gestuurd hebben, ontzettend lief en fijn dat er mensen zijn die meedenken en meeleven.

En een voorzichtige jompel: Evie heeft een nacht doorgeslapen! pas na 8 uur wakker vanmorgen!
en papa heeft het gister super gedaan; de hele dag alleen met ons meisje
en wij hebben van8 ook schaatsen gekeken... wel moe, maar was de moeite waard.
Ik ga nu nog even weer mijn bed in.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78257009
goedemorgen
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef Meimeltje het volgende:
Neuh
het schema is weer totaal zoek. Ze komt zeer onregelmatig en vaak...
pi_78257293
We zijn weer thuis
pi_78257495
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:03 schreef Co_OL het volgende:
We zijn weer thuis
Gefeliciteerd!
pi_78257639
Poppedeintje, je slaat de spijker op zn kop
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 februari 2010 @ 12:09:12 #77
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78258602
welkom Co-Ol en wat ontzettend fijn dat jullie weer thuis zijn
pi_78258647
Mogge!

Wat een verschil idd, Huup. Wat heb je dan ineens al een grote meid hè? Ik werd daar laatst helemaal weemoedig van. Maar aan de andere kant wordt ze ook juist alleen maar leuker naarmate ze ouder wordt.

Pff, breek me de bek niet open over onopgevoede kinderen. Ik geef toe dat ik vrij netjes ben, maar sommige kinderen van vrienden slaan wel weer erg door naar het andere uiterste. Zo parkeert een vriendin van mij rustig haar anderhalfjarige met een kracker op de bank en kwam van de zomer een vriendin van N. 'netjes' vragen of het goed was dat haar kinderen op ons bed mochten springen met hun schoenen aan. Wat denk je zelf?

Hey Mef, lekker geslapen? Wat goed van Driekus! Lekker hoor, naar Tenerife. Kan ie daar lekker poedelen.

Poppedein.

Fijn dat het effect heeft, Cara! Goed ingeschat dus. En niet vergeten foto’s te maken.

Evie ook al doorgeslapen. Fijn! *Jaloers is.

Lente heeft gisteravond om 22:30 d'r 'laatste' voeding gehad. Vervolgens was het 03:00 uur en 05:30 uur. En om 08:15 uur had ze geen dorst , maar was ze wel klaarwakker. Heb vannacht geprobeerd om 'r terug in slaap te krijgen, maar ze had echt honger.

En nu, na de voeding van 10:00 uur, ligt ze te slapen. Al twee uur dus! Dat doet ze anders nooit. Ze ligt op d'r buik in ons bed. Ik had al vaker het vermoeden dat ze liever op dr buik ligt. Tot welke leeftijd wordt dit afgeraden?
pi_78258743
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:10 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, breek me de bek niet open over onopgevoede kinderen. Ik geef toe dat ik vrij netjes ben, maar sommige kinderen van vrienden slaan wel weer erg door naar het andere uiterste. Zo parkeert een vriendin van mij rustig haar anderhalfjarige met een kracker op de bank en kwam van de zomer een vriendin van N. 'netjes' vragen of het goed was dat haar kinderen op ons bed mochten springen met hun schoenen aan. Wat denk je zelf?
Ik vind dat altijd lastig he. Linde mag van mij vanaf dat ze kon staan gewoon niet op de bank staan en als je dan kindervisite hebt die dat wel mag, hoe zeg je er dan wat van? En gewoon van kleins af aan dingen uitleggen enzo hoor. Merkte bij Linde echt wel dat ze het dan toch wel wat oppikte
pi_78258927
Ssserpente je signature! wat een waarheid
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:14 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd lastig he. Linde mag van mij vanaf dat ze kon staan gewoon niet op de bank staan en als je dan kindervisite hebt die dat wel mag, hoe zeg je er dan wat van? En gewoon van kleins af aan dingen uitleggen enzo hoor. Merkte bij Linde echt wel dat ze het dan toch wel wat oppikte
ja nouja dat vind ik dus ook enorm moeilijk. Aan de ene kant vind ik wel 'mijn huis, mijn regels' maar tussen vinden en daadwerkelijk doen zit een enorm gat natuurlijk. Net als gister, ik ging in mijn stoel zitten nadat ik voor kind in kwestie een schaaltje yoghurt had gepakt want dat moest en zou ze. Ga zitten, kind --> mijn MIJN MIIIJJN STOEL!!!! ik snap die peuterdriftbuien wel op zich maar ik vind wel dat er dan iemand moet zijn die rustig uitlegt dat het niet haar stoel is en dat ik daar al zat zeg maar. Dat deed niemand dus deed ik het zelf. (kom op ik ga niet staan omdat een 2,5-jarige mijn stoel opeist ) Papa zei, geef haar maar een krukje. Okay, ik zet krukje neer, kind krijgt een tantrum van hier tot tokyo en begint driftig het krukje te bewerken en dondert daarna heel hard met haar kin op het krukje. Mn hart stond even stil zeg
nouja goed, ik kom mezelf vast nog wel tegen en het valt ook heus niet mee een peuter in de 2-leeftijd. Maar ik merk wel aan deze ouders dat ze haar nooit grenzen hebben gegeven 'want ze was nog maar zo klein' en nu weten ze niet zo goed meer waar ze dan moeten beginnen met grenzen aangeven ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78258995
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:14 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Als de ouders er niet bij zijn, heb ik er geen problemen mee, maar ik vind het wel lastig om andermans kinderen iets te verbieden waar hun ouders bij zijn. Onzin eigenlijk, want het is jouw huis.

Die kinderen van N.'s vriendin waren trouwens al op het bed aan het springen. Wij hebben de slaapkamer beneden, grenzend aan de achtertuin. Dus tijdens een bbg waren ze de slaapkamer ingegaan. Toen de vader van een ventje er trouwens wat van zei, kreeg ie een schop. 't Ventje is vier! "Ach, dat komt omdat ie naar school gaat, dat leert ie van z'n klasgenootjes", is het excuus.
pi_78259191
Nou huup ik heb zo'n nee-nee-nee-exemplaar lopen, maar ze kon het toch lekker gaan uitzoeken hoor met haar krukje Tuurlijk probeert Linde dat soort dingen ook, maar dan leg ik wel uit dat zij het krukje mag en zo niet dan kan ze kiezen: of het krukje of op de grond zitten. Sim-pel. Vaak kiest ze dan toch eieren (of een krukje ) voor haar geld

En inderdaad zonder ouders is het makkelijk, maar wat als de ouders erbij zijn en net doen of het heel normaal is dat er over je bank geklommen wordt met vieze schoenen, je kat best een epileerbeurtje kan gebruiken of hun kind best even op de railing van je balkon kan klimmen
pi_78259438
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:22 schreef huuphuup het volgende:
Ssserpente je signature! wat een waarheid
[..]

ja nouja dat vind ik dus ook enorm moeilijk. Aan de ene kant vind ik wel 'mijn huis, mijn regels' maar tussen vinden en daadwerkelijk doen zit een enorm gat natuurlijk. Net als gister, ik ging in mijn stoel zitten nadat ik voor kind in kwestie een schaaltje yoghurt had gepakt want dat moest en zou ze. Ga zitten, kind --> mijn MIJN MIIIJJN STOEL!!!! ik snap die peuterdriftbuien wel op zich maar ik vind wel dat er dan iemand moet zijn die rustig uitlegt dat het niet haar stoel is en dat ik daar al zat zeg maar. Dat deed niemand dus deed ik het zelf. (kom op ik ga niet staan omdat een 2,5-jarige mijn stoel opeist ) Papa zei, geef haar maar een krukje. Okay, ik zet krukje neer, kind krijgt een tantrum van hier tot tokyo en begint driftig het krukje te bewerken en dondert daarna heel hard met haar kin op het krukje. Mn hart stond even stil zeg
nouja goed, ik kom mezelf vast nog wel tegen en het valt ook heus niet mee een peuter in de 2-leeftijd. Maar ik merk wel aan deze ouders dat ze haar nooit grenzen hebben gegeven 'want ze was nog maar zo klein' en nu weten ze niet zo goed meer waar ze dan moeten beginnen met grenzen aangeven ofzo.
Lieke heeft dat nu ook heel erg. Alles is "van mij".
Nou echt niet. Ik mag er ook zitten of mee spelen. Nou scheelt het dat het mijn nichtje is natuurlijk en ze ook veel van mij aanneemt. En mijn zus vind het ook niet erg dat ik er wat van zeg.
Lijkt me lastiger als het een kind van een ander is.
Maar ook tegen een dochtertje van een vriend zeg ik ook als zij vind dat iets van haar is, dat Lieke (bijvoorbeeld) er ook best mee mag spelen.
pi_78259595
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Lieke heeft dat nu ook heel erg. Alles is "van mij".
Nou echt niet. Ik mag er ook zitten of mee spelen. Nou scheelt het dat het mijn nichtje is natuurlijk en ze ook veel van mij aanneemt. En mijn zus vind het ook niet erg dat ik er wat van zeg.
Lijkt me lastiger als het een kind van een ander is.
Maar ook tegen een dochtertje van een vriend zeg ik ook als zij vind dat iets van haar is, dat Lieke (bijvoorbeeld) er ook best mee mag spelen.
ja hahaha het is een faaaaaaase
maar er moeten dan eigenlijk wel ouders zijn die aangeven dat iets niet kan of dat ze moeten delen ofzo. Wat Stiemie zegt, eigk had de papa aan moeten geven dat t kiezen of delen was over t krukje, nu viel ze en kreeg ik nog de schuld ook (ikke valle door tante marleen! papa -> ja dat was niet leuk he. Hey hallo!! ) Maar goed, daar kom ik wel overheen
Ik vind het inderdaad vooral moeilijk hoe je daarmee omgaat als de ouders erbij zitten maar niet ingrijpen. En ik weet inderdaad dat zij mij al zo'n macrobiotisch verantwoorde borstvoedingsdoos vinden (heb je em weer ) dus dat heb je dan al tegen zeg maar als je dan ook nog es commentaar gaat leveren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78259742
Das helemaal lastig idd.
Mijn zus zegt er bij anderen ook wat van, ik doe het gewoon zelf

Helemaal irritant als je idd de schuld krijgt van dat ze valt, ik snap ook niet dat je als ouder daarin meegaat, maar goed daar hebben meer ouders last van.

Ik kan er sowieso niet tegen als ouders zelf hun verantwoording niet nemen. Op mijn werk ook: blijf daar maar vanaf anders wordt die mevrouw boos (en die mevrouw ben ik dan)...
Maar goed das iets anders haha.
pi_78259744
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:43 schreef huuphuup het volgende:
macrobiotisch verantwoorde borstvoedingsdoos
pi_78261332
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Das helemaal lastig idd.
Mijn zus zegt er bij anderen ook wat van, ik doe het gewoon zelf

Helemaal irritant als je idd de schuld krijgt van dat ze valt, ik snap ook niet dat je als ouder daarin meegaat, maar goed daar hebben meer ouders last van.

Ik kan er sowieso niet tegen als ouders zelf hun verantwoording niet nemen. Op mijn werk ook: blijf daar maar vanaf anders wordt die mevrouw boos (en die mevrouw ben ik dan)...
Maar goed das iets anders haha.
nou, daar zeg je wat
zo zat ik een keer op het cb toen er een mannetje van een jaar of 4 de tent afbrak. Die vader zei ook van ja niet doen want dan wordt die mevrouw boos hoor! Met een dikke knipoog naar mij. Tsk neem zelf de verantwoording. Of de eeuwige "wacht maar tot papa thuis komt!"

Achja, beste stuurlui enzo

Ik ga strakjes even bij Ikea kijken! ik wil iets leuk maken voor op Amélie's kamertje, iets ter decoratie enzo. Ben benieuwd of ze de stofjes hebben die ik zoek.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78261817
Leah die tijdens het drinken mijn tepel even loslaat en me heel verliefd aankijkt, waarna ik een big smile krijg terwijl ze van die lieve geluidjes maakt

Oh man, wat geniet ik er toch weer van!

en wat ben ik toch een bofkont dat ik weer zo'n klein mupke heb nu
pi_78261897
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Of de eeuwige "wacht maar tot papa thuis komt!"
ai, die is niet goed
pi_78263158
Oh heel fout ja die lui die stoute dingen op iemand anders afschuiven, stelletje sufferds!

Mijn meissie heeft een lekker rustig dagje vandaag... Veel slapen tussendoor en als je dan wakker bent lekker rustig in de wippert of bij ons in de armen lekker hangen.
Heb vandaag een draagdoek van een vriendin te leen gekregen en moet zeggen dat het best relaxed is... Heb hem nog niet helemaal goed geloof ik maar Minke vind het prima allemaal... Is nu alweer lekker in slaap gevallen (net als der papa, is echt heel gezellig hier )

poppedein lekker avondje met je lief en Lena uit logeren... Gek lijkt me dat... Wij gaan wel eens een avondje weg en dan opa's en oma's die bij ons thuis opasssen maar dat lijkt me wel raar hoor.
pi_78264013
Mijn kind mag op de bank lopen
Niet met vieze schoenen, maar wel gewoon op sokken. Onze bank is een leefvoorwerp. We liggen er zelf ook in de meest vreemde houdingen en met de voeten op.

Maar ik denk dat ik hem bij anderen wel van de bank af kan houden
pi_78264064
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:34 schreef huuphuup het volgende:

zo zat ik een keer op het cb toen er een mannetje van een jaar of 4 de tent afbrak. Die vader zei ook van ja niet doen want dan wordt die mevrouw boos hoor! Met een dikke knipoog naar mij. Tsk neem zelf de verantwoording. Of de eeuwige "wacht maar tot papa thuis komt!"
Mijn schoonzus een keer: 'als je daar nu niet mee ophoudt, pakt tante free je snoepje af!'
Daar heb ik wel wat van gezegd. Er wordt NIET met mij gedreigd
pi_78264262
Nou ja freecelle prima als L bij jou op de bank mag lopen. Ieder zo zijn regels. Maar laat je hem dat dan ook bij een ander doen (met vieze schoenen aan) ?

Linde mag hier bijvoorbeeld ook met haar vette handjes aan mijn ramen zitten (zitten ook van die autoraamstickertjes op om mee te spelen), maar bij anderen mag ze dat dan niet.

Oh en je schoonzusje
pi_78264587
Neh, bij anderen moet hij zich gewoon comme il faut gedragen
pi_78264664
och, bij mij mag Leander best (zonder vieze schoenen) op de bank komen lopen hoor
pi_78264755
Zonder vieze schoenen is een heel ander verhaal al mag ons motorisch wonder dat ook niet want die valt er dan geheid een keer keihard vanaf...

En ontopic: Esmee heeft zojuist haar eerste fruithap op. Inderdaad fruithap, want meer dan 1 hap peer ging er niet in
pi_78265542
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:08 schreef Stiemie het volgende:
Zonder vieze schoenen is een heel ander verhaal al mag ons motorisch wonder dat ook niet want die valt er dan geheid een keer keihard vanaf...

En ontopic: Esmee heeft zojuist haar eerste fruithap op. Inderdaad fruithap, want meer dan 1 hap peer ging er niet in
oooooooooooh foto's!!!!

en och wat je thuis doet moet je zelf weten, ik denk gewoon dat het voor een kind niet verkeerd is om te leren dat er buitenshuis andere regels gelden dan thuis. Ik loop thuis ook wel eens in mn blote kont rond doe k buiten ook niet of met je voeten op tafel 's avonds ofzo. Cola direct uit de fles drinken no worries als je bij mij op visite komt krijg je een fles waar ik nog niet aan gelurkt heb
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78266753
Geloof dat ik dit topic vandaag maar ff wilde ontwijken...las over peuterpubers. Nou hier vanmorgen een vreselijke actie van hm en we leren hm toch echt wel wat wel en niet mag.

Ik kwam beneden en echt alles zat onder de poedermelk van Dyon. Hij had de hele doos met poeder over de vloer, bank, tv, kast, wipstoel, kleed gestrooid. Nou boos dat we waren. Dat heeft hij ook wel gemerkt en ik denk ook niet dat hij dit nog een keer gaat doen. Maar er komt vast wel weer een andere actie. Hoop natuurlijk van niet, maar wil hier maar mee zeggen dat je ze wel kan aanleren wat wel en niet mag, maar uitproberen en iets doen wat niet mag komt toch wel regelmatig voor en zal niet altijd met de opvoeding te maken hebben. Hoewel ik me echt vreselijk zou schamen als hij zich bij anderen niet gedraagt (gelukkig doet hij dat dan weer wel ).
pi_78266878
haha meimeltje
maar ik bedoelde het ook niet per se over peuterpubers an sich. Het is idd uitproberen, kijken hoe ver je moet gaan enzo. Waar ik me meer aan stoor is de lakse laatmaarwaaien houding van ouders. Dat vind ik vervelend, de peuter op zich stoort me niet. Zo zijn kleine kindjes gewoon daar kunnen de ouders ook niets aan doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78266907
Huup: jeetje dat is echt een verschil he...en dat in 3 maanden

BJ: Evie al de nacht doorgeslapen, wat goed! Hier ook lichte jaloezie

Serpente: Lente dus toch nog wel nachtvoeding nodig. Tja dan is het niet anders he
pi_78266910
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:32 schreef huuphuup het volgende:
en och wat je thuis doet moet je zelf weten, ik denk gewoon dat het voor een kind niet verkeerd is om te leren dat er buitenshuis andere regels gelden dan thuis. Ik loop thuis ook wel eens in mn blote kont rond doe k buiten ook niet of met je voeten op tafel 's avonds ofzo. Cola direct uit de fles drinken no worries als je bij mij op visite komt krijg je een fles waar ik nog niet aan gelurkt heb
Dat dus inderdaad

En Meimeltje Ik denk dat ik dan ook even eeeehm niet zo lief zou reageren... In je tv is dat niet gevaarlijk? Bv koffiemelkpoeder brand als een tierelier.
pi_78266994
Nou lachen deden we vanmorgen niet Had eigenlijk wel een foto moeten maken, het zag er echt niet uit.
Maar ik snap je hoor, we zijn geen laatmaarwaaien ouders!
pi_78267039
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:08 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Dat dus inderdaad

En Meimeltje Ik denk dat ik dan ook even eeeehm niet zo lief zou reageren... In je tv is dat niet gevaarlijk? Bv koffiemelkpoeder brand als een tierelier.
Uhm niet aan gedacht, maar het zit niet in de tv. Er zit nog wat poeder tussen het randje van het scherm (LCD). Gaan vanavond maar proberen de rest eruit te krijgen.
  zondag 21 februari 2010 @ 16:27:08 #104
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78267529
**edit** sorry, dit moest in het fototopic
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78267560
Ah wij hebben nog zo'n oud bakbeestmodel tv en daar kan het echt in gaan zitten vandaar.
pi_78267584
Ahh Thomas, wat ben je vrolijk! Lekker he zo'n bananenprutje!!
  zondag 21 februari 2010 @ 16:29:00 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78267590
Alexa een eerste tandje! Hopelijk heft ze er niet te veel last van (gehad)

Keshet, wat enorm fijn dat er niet geopereerd hoeft te worden!

Claudia, wat fijn dat je geen schuldgevoelens hebt over het geven van kv, en dat het zoveel stress heeft weggenomen bij je!

Linda, over navelstrengstompjes, bij Eli stonk je het huis uit, bij Aviva was het zo goed als geurloos. En ze zijn allebei gebadderd vanaf dag 2. Valt dus geen pijl op te trekken.
Ben je weer een beetje genezen van je val?

Huup, wat leuk die kroepoektraditie! hoe gaat het eigenlijk met de poep en haar voorkeurshouding?

Geweldig, die bv-verhalen! Ik heb 1x mijn schoonmoeder boven de tiet gehad “wat ligt ze lekker te drinken” toen heb ik maar gedaan of ze er niet was, en gister ging tinuviel eens goed kijken hoe dat er ook alweer uitzag een kleintje aan de borst. En iedereen vraagt ook hoe het voeden gaat. Dan kan je uiteraard volstaan met een “goed” en dan denken ze dat je bv geeft. Geen woord gelogen. (Ik geef wel bv, maar als ik fv had gegeven, had ik ook gewoon “goed” gezegd, en de mensen zelf hun ding laten denken. Niks mee te maken met hun gedachtes )

Trixie, fijn dat de fysio tevreden was! Heb je zelf het idee dat het beter gaat met de voorkeur?

Stiemie, echte zusterliefde! Hoe zijn de eerste hapjes gegaan? 1 hapje dus

Lily, wat klink je gelukkig!

Hier is het wonder geschied en zijn we bij mn moeder geweest! en vwb opvoeden, volgens mij is een chinees gezegde dat opvoeden voor het grootste deel jezelf opvoeden is en dat klopt ook wel. Als je van het begin jezelf aanwent om grenzen te stellen en tot op zekere hoogte uitleg daarvan te geven, ben je er zelf aan gewend tegen de tijd dat het kind het nodig heeft. Is voor jou dan makkelijker.
Ik denk trouwens dat Aviva voor bruine ogen gaat.
Nu website maar weer eens bijwerken
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 21 februari 2010 @ 16:29:04 #108
95408 Incantrix
pi_78267597
Halloow! Gezellige boel hier! *schuift aan en bestelt een kopje thee*

Free, het gaat hier inderdaad goed hoor, thnx Bij jou alles ook ok?

Meimeltje, dat is echt te gek he? Dat onwijs ongecoördineerde lachen En de filmpjes staan op de pc en ben nu de leukste aan het uppen, dus die komt wel in deze post dan

Poppejans, ik wil dan ook wel zo'n lief filmpje van Wolf Die gilletjes ook inderdaad, whaha! Té schattig!

Ssserpente, jij bent ook lief En ehm, ja, luiertjes in een emmer zetten staat hier ook altijd garant voor allerhande vergeet-acties.. Tegenwoordig spoelen we ze af onder de douche (gelukkig kunnen we zo'n palletje omzetten en dan komt er een hardere straal uit, ideaal om poepvlekken weg te krijgen!) en dan mikken we ze meteen de was in.. Fijn dat Lente zo ineens van de krampjes af was, ik zit er ook met smart op de wachten op het moment. Het is nu weer elke dag raak en het is zo vreselijk zielig om te zien..

Huup, nou zeg! Enorm verschil inderdaad nog! Grappig dat dat verschil met een paar jaartjes juist om zal slaan naar een enorme overeenkomst! De zoontjes van mijn vriendinnen (rest. van 20 september, 2 oktober en 17 oktober) zijn nu ook nog een stuk groter als Stef (nouja, behalve de jongste, die is Stef voorbij gegroeid )

BJ, voorzichtige voor Evie dan, hoop dat het zo blijft! Fijn dat je lief je even heeft kunnen steunen, het klinkt alsof je er wel van opgeknapt bent

Lily, jammer dat er even geen regelmaat meer is voor jullie.. Misschien een regelmoment ofzo?

Co_Ol, fijn dat jullie lekker thuis zijn! Gaat het allemaal goed?

En @ opvoeden, tja.. Ik heb wellicht makkelijk praten, maar ik zie in de supermarkt e.d. wel eens mensen de discussie aangaan met hun kroost waarbij ik eigenlijk de neiging krijg een corrigerende tik aan de ouders te verkopen Nee is toch zeker nee, en niet een mening die openstaat ter discussie? Nouja, wie weet sta ik ook nog wel eens een kwartier lang in de deuropening van de blokker met mijn kind omdat hij pertinent weigert de dvd die hij hebben wil terug te leggen en ik hem de ruimte voor een discussie laat.. (Heb ik écht eens gezien, na de blokker ben ik nog naar de bakker en de kruidvat geweest en op de terugweg stond niet alleen mams de discussie te voeren, maar zat ook paps op zijn knietjes voor de ingang ) Ik denk echter dat ik daar het geduld niet voor heb en dat ik mijn koter na een minuut of 2 al aan zijn oren de blokker uit heb gesleurd

Ehm, ja, en hierzo gaat het wel fijn, lief is er vandaag dus dan is het altijd een lui dagje voor mij Alleen jammer dat lief was vergeten dat ik morgen naar de bekkenbodemfysio moet en zijn vrije dag van maandag naar de dinsdag heeft geruild.. Nu moet Stef mee en ik weet niet of dat wel zo handig is Nouja.. Stef is buiten zijn krampjes om nog steeds ontzettend vrolijk en blij en écht, die gilletjes, piepjes en brabbels van hem.. Lekker kind! Ik heb dus een paar filmpjes gemaakt en deze:
.

Bekijk deze YouTube-video

vind ik echt ZO lief Hij is een beetje lang en het begin is een beetje saai, maar het is wel geluikt zijn twietvogel-impressie enz. te vangen

Owja, Ssserpente, ik had trouwens nog een site gevonden over slapen bij baby's, in het kader van Lente op haar buikje leggen
3!
  zondag 21 februari 2010 @ 16:32:44 #109
95408 Incantrix
pi_78267730
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Alexa een eerste tandje! Hopelijk heft ze er niet te veel last van (gehad)

Keshet, wat enorm fijn dat er niet geopereerd hoeft te worden!

Claudia, wat fijn dat je geen schuldgevoelens hebt over het geven van kv, en dat het zoveel stress heeft weggenomen bij je!

Linda, over navelstrengstompjes, bij Eli stonk je het huis uit, bij Aviva was het zo goed als geurloos. En ze zijn allebei gebadderd vanaf dag 2. Valt dus geen pijl op te trekken.
Ben je weer een beetje genezen van je val?

Huup, wat leuk die kroepoektraditie! hoe gaat het eigenlijk met de poep en haar voorkeurshouding?

Geweldig, die bv-verhalen! Ik heb 1x mijn schoonmoeder boven de tiet gehad “wat ligt ze lekker te drinken” toen heb ik maar gedaan of ze er niet was, en gister ging tinuviel eens goed kijken hoe dat er ook alweer uitzag een kleintje aan de borst. En iedereen vraagt ook hoe het voeden gaat. Dan kan je uiteraard volstaan met een “goed” en dan denken ze dat je bv geeft. Geen woord gelogen. (Ik geef wel bv, maar als ik fv had gegeven, had ik ook gewoon “goed” gezegd, en de mensen zelf hun ding laten denken. Niks mee te maken met hun gedachtes )

Trixie, fijn dat de fysio tevreden was! Heb je zelf het idee dat het beter gaat met de voorkeur?

Stiemie, echte zusterliefde! Hoe zijn de eerste hapjes gegaan? 1 hapje dus

Lily, wat klink je gelukkig!

Hier is het wonder geschied en zijn we bij mn moeder geweest! en vwb opvoeden, volgens mij is een chinees gezegde dat opvoeden voor het grootste deel jezelf opvoeden is en dat klopt ook wel. Als je van het begin jezelf aanwent om grenzen te stellen en tot op zekere hoogte uitleg daarvan te geven, ben je er zelf aan gewend tegen de tijd dat het kind het nodig heeft. Is voor jou dan makkelijker.
Ik denk trouwens dat Aviva voor bruine ogen gaat.
Nu website maar weer eens bijwerken
Davinia, wat klink je vrolijk Heerlijk! Blij ook dat het goed gaat met voeden en wat je zegt over wel of niet zeggen dat je bv geeft: I totally agree! Met de fles is toch ook prima?

Heb zéker het idee dat het beter gaat met zijn voorkeurshouding, hij kijkt nu supervaak naar rechts, of echt van rechts naar links en weer terug, echt top! Ben er erg blij mee, al weet ik dat het verleidelijk is om de aandacht nu te laten verslappen dus ik blijf er veel mee bezig. Och, niet zo moeilijk met zo'n lekker ding
3!
pi_78270417
Tof dat de voorkeurshouding lijkt af te nemen Incantrix Weer een zorg minder!
  zondag 21 februari 2010 @ 17:58:33 #111
95408 Incantrix
pi_78270582
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:52 schreef freecell het volgende:
Tof dat de voorkeurshouding lijkt af te nemen Incantrix Weer een zorg minder!
Zeker weten hoor Grappig hoe je zo opgelucht kunt zijn door iets waarvan je eerst vond dat je er niet al te zwaar aan moest tillen

En hoe is het nu bij jullie? Ik zat net even lurk-dingen in het kinderfototopic te doen en wat heb jij toch mooie mannen
3!
pi_78271224
Incantrix: wat een superschattig filmpje! Heb ook nog een babbelfilmpje online staan, zal eens even zoeken
En wat fijn dat zn voorkeurshouding minder lijkt te worden. Hier nog wel een voorkeurshouding, we proberen vanalles maar lijkt nog niet echt te werken.
edit: http://s127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/?action=view¤t=MOV08553.flv

Davinia: lukt het je om de site bij te houden? Ik ga eens even een keertje spieken! Hier ook een site bijgehouden bij de 1e, maar de laatste post is nu van zn verjaardag 1 nov. Moet nog even motivatie krijgen om alles weer bij te gaan werken. Het is achteraf wel weer heel leuk om terug te lezen!
pi_78271341
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:29 schreef Incantrix het volgende:

Co_Ol, fijn dat jullie lekker thuis zijn! Gaat het allemaal goed?

Ja het gaat hier redelijk, S is redelijk van slag (hormonen) ze kan om alles wel janken

BV gaat goed na een paar dagen ploeteren het enige is dat ze last heeft van erge kloven .

Robin is lekker stil en heeft het goed naar haar zin .

Effect na voeding
pi_78271410
Ahh Robin, wat een mooi meisje ben je. Heerlijk frummeltje nog
pi_78271458
ah, wat lief, die handjes...
pi_78271678
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Zeker weten hoor Grappig hoe je zo opgelucht kunt zijn door iets waarvan je eerst vond dat je er niet al te zwaar aan moest tillen

En hoe is het nu bij jullie? Ik zat net even lurk-dingen in het kinderfototopic te doen en wat heb jij toch mooie mannen
Ja, hier prima, kraamzorgloos sinds vanmiddag En nu een heel klein manneke met héle grote krampjes
pi_78271680
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:19 schreef Meimeltje het volgende:
Davinia: lukt het je om de site bij te houden? Ik ga eens even een keertje spieken! Hier ook een site bijgehouden bij de 1e, maar de laatste post is nu van zn verjaardag 1 nov. Moet nog even motivatie krijgen om alles weer bij te gaan werken. Het is achteraf wel weer heel leuk om terug te lezen!
Mijn vriend heeft per ongeluk gisteren onze site gewist Ik plaats daar al 2,5 jaar bijna dagelijks foto's
  zondag 21 februari 2010 @ 18:40:13 #118
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78271780
Aawww Robin
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 21 februari 2010 @ 19:07:37 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78272589
hellow ik ben dr ook weer. ff een paar dagen niet zoveel online. Probeer wat leuke dingen doen irl om even een beetje tot mezelf te komen en dat doet me echt even goed.
Gisteren met moeder en zus op stap geweest en vanmiddag lekker chocoladefondue gedaan met een paar vriendinnen...
en nog steeds moe; dus morgen proberen veel te slapen.

en aaaaah wat is Robin een schatje!
pi_78272898
Co_Ol welkom, en wat een schatje is Robin!!

Weer bijgelezen, maar teveel om overal op te reageren. Ik las in ieder geval hele gelukkige berichtjes van Lily en Davinia, leuk!
En Incantrix, zijn de krampjes van Stef al wat afgenomen?

Hier vanmiddag een smelt-moment! Isa lacht al een aantal weken als je met haar speelt of naar haar lacht, maar vanmiddag zat ze bij mijn vriend op schoot op de bank, ik ging er naast zitten, ze keek me aan en toverde direct een hele grote glimlach op haar mond! Gewoon omdat ze mij zag! Smelt!
Ze kan trouwens ook al lachen met lach-geluidjes! *Nog meer smelt!
pi_78273103
Hallo,

ik geloof dat ik sinds kort in dit topic thuis hoor.
Moet zeggen dat ik nog maar weinig online ben, we zijn nog een beetje alles op de rails aan het zetten.
Gisteren de laatste dag van de kraamzorg gehad en vandaag meteen als gezin in bed doorgebracht

Lucas ligt nu op mijn schoot uit te buiken van zijn voeding
pi_78273332
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:36 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft per ongeluk gisteren onze site gewist Ik plaats daar al 2,5 jaar bijna dagelijks foto's
Ohhh wat vreselijk balen zeg!
pi_78273820
BJ: jummie chocofondue! Lekker met aarbei! Ik ben nu geboortesoesjes aan het maken voor op t werk, ook met choco in de weer dus

DJRandall: lekker aan het genieten van jullie mannetje dus

Nieuwe User: Isa ook al zo heerlijk aan het lachen
pi_78275292
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:32 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ohhh wat vreselijk balen zeg!
Nou ja hebben we een goed excuus om weer een nieuwe leuke site te maken. De foto's en filmpjes hebben we gelukkig nog wel allemaal dat scheelt.

BJ klinkt als een heerlijk weekend!
pi_78283291
FF spammen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door DJRandall op 21-02-2010 23:01:07 ]
pi_78283413
Ohhh kijk nou Lucas Wat een schatje met die haartjes!
pi_78283679
Ook ik kom me hier melden met Hannah (15-02-2010)

Ze is inmiddels bijna een week oud en het is best zwaar geweest. Veel problemen met het drinken aan de borst en daardoor ook flink afgevallen. Gelukkig gaat het met bijvoeding en kolven nu beter en is madam weer wat aan het aankomen. Krampjes en een omgekeerd slaap/waakritme icm met het voeden en kolven en daarnaast een herstellende mamma (ws buikgriep gehad) zijn een zeeeer frusterende combi. Kraamtranen zijn er dan ook veelvuldig geweest.
Maar we zijn zo vlieft op ons mupje

pi_78283738
Octo: Hannah is
pi_78284095
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:53 schreef DJRandall het volgende:
Octo: Hannah is
Wat heb jij een mooi jongetje gebakken

Uithuwelijken?
pi_78284910
Octo en DJRandall, leuk dat jullie nu ook hier zijn, welkom!
En wat een mooie kinders hebben jullie zeg.

Octo, klinkt als een heftige week. Hopelijk kunnen jullie nu alsnog vliegend uit de startblokken.
DJR, hoe gaat het bij jullie? Al een beetje gewend aan je mannetje?
pi_78288074
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:00 schreef octopussy het volgende:
Wat heb jij een mooi jongetje gebakken

Uithuwelijken?
Nice!
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:15 schreef Lijnloos het volgende:
Octo en DJRandall, leuk dat jullie nu ook hier zijn, welkom!
En wat een mooie kinders hebben jullie zeg.

Octo, klinkt als een heftige week. Hopelijk kunnen jullie nu alsnog vliegend uit de startblokken.
DJR, hoe gaat het bij jullie? Al een beetje gewend aan je mannetje?
Tja, waar zal ik beginnen.....Heftige bevalling, die niet ging zoals ik gehoopt had. Ik merk dat ik erg veel moeite heb met het feit dat ik onder narcose een keizersnede heb gehad. Daarnaast denken ze dat ik Pfeiffer heb en gaat mijn herstel wat langzaam. De borstvoeding wil ook niet erg lukken. Aanleggen kan ik niet verdragen, dus nu ben ik aan het kolven. 3 maal daags is momenteel het max dat ik kan kolven, maar de productie blijft ook erg achter. Sinds twee dagen overgestapt van vingervoeden naar flesvoeden. Geeft ons wel wat meer rust.

MAAR, ons manneke is echt een droppie
  maandag 22 februari 2010 @ 03:33:56 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78292157
Octopus en djr, wat jammer dat het qua voeding niet helemaal gaat zoals jullie zouden willen. Maar het is belangrijk dat je ook aan je eigen gezondheid denkt! Dus laat het niet ten koste vanbjezlf gaan.

Lijkt mij idd wel heel erg wat hè hebt meegemaakt djr, succes meemt het geven van een plekje.
  maandag 22 februari 2010 @ 03:35:19 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78292163
Stiemie, wat erg van je site. Waren het alleen foto's of ook teksten/blogs?
Kun je het niet bij de provider terugvragen?

Mij lukt het ook niet om beide sites netjes bij te houden helaas.
  maandag 22 februari 2010 @ 03:37:12 #134
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78292177
Dat is ook prachtig hè nieuwe user. Geniet van alke glimlach!
pi_78292181
[14.gif]
  maandag 22 februari 2010 @ 03:40:31 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78292191
Bj, heb je al wat knopen door kunnen hakken?

Hallo chen !?
pi_78292522
DJR dat is ook niet niks zeg zoals je bevalling gegaan is. En dan nu ook nog ziekte van Pfeiffer. Alsof je in het begin nog niet moe genoeg bent... Veel sterkte met het verwerken en hopelijk gaat het binnenkort lukken met de borstvoeding! Denk je wel goed om jezelf?
quote:
Op maandag 22 februari 2010 03:35 schreef amaranta het volgende:
Stiemie, wat erg van je site. Waren het alleen foto's of ook teksten/blogs?
Kun je het niet bij de provider terugvragen?

Mij lukt het ook niet om beide sites netjes bij te houden helaas.
Gelukkig alleen foto's Amaranta. Maar meestal had ik er wel wat bijstaan van bv "eerste fruithapje" of een ander speciaal moment. Binnenkort dus maar weer opbouwen met de fotoboeken ernaast voor de info.
Schrijf jij wel blogs? En hebben je kinderen allebei een eigen site? Bij ons hebben ze allebei een url zoals www.voornaamachternaam.nl en die verwijzen naar dezelfde site.
pi_78292555
welkom, octopussy en DJRandall met jullie schattige babies

en goedemorgen trouwens

Hier is de vakantie weer voorbij, bweh..
Ik ben niet de enige die moet wennen aan vroeg opstaan want de jongens slapen nog (even alleen genieten met een kop koffie voordat ik ze wakker ga maken).
De voeding van Leah kwam goed uit. Ze heeft van 6.00 tot 6.30 gedronken en slaapt nu weer dus heb ik mijn handen vrij voor andere zaken.

tot later
  maandag 22 februari 2010 @ 06:55:58 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78292562
morning:

@Octo: wat een mooie meid is Hannah zeg! en klinkt inderdaad als een heftige eerste week.. heel herkenbaar. Ik hoop dat het allemaal snel wat makkelijker gaat en je lekker kan genieten van de rest van je kraamperiode. Nogmaals gefeliciteerd!

@DJRandall; ahhhhh ook al zo'n mooierd! ook jij van harte welkom! en ook veel succes met het herstellen na je keizersnede.. das ook niet niets hoor.

@Amaranta; wat lief dat je ernaar vraagt. Ik ga het kolven wat afbouwen, dus ik kolf nu 4-5 keer per dag. Tnt is mijn productie nog niet eens gedaald door minder te gaan kolven; dus ik zie vanzelf wanneer Evie aan de KV moet. Maar ik ga het kolven dus geleidelijk aan minderen, zodat ik in elk geval wat meer rust heb. (en als ik dan nog voldoende produceer is het mooi meegenomen; zo niet, dan gaat Evie aan de KV).

Evie heeft net dr fles weer op. lag gister een uurtje eerder op bed; dus nu ook iets eerder wakker; maar nog steeds best netjes; 23:30 tot 6 uur.... Ik teken ervoor als ze dat zou blijven doen hoor.

en ik heb idd een fijn weekend gehad. Vriendlief is vandaag ook nog vrij. Dus ik ga straks het bed weer in en ga nog wat uurtjes slaap pakken nu het vandaag nog kan. (en vriendlief doet de volgende fles)
  maandag 22 februari 2010 @ 07:28:57 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78292640
zo, en we zijn weer op.
Vannacht slecht geslapen, ik dus. Na het voeden hoorde ik een geluid alsof Fabian naar adem snakte. Dus ik ga kijken, lag hij weer in zn eigen kots. Dus even bedje beetje in orde gemaakt. Gelukkig waren zn kleren nog droog.
Vervoglens dus niet meer kunnen slapen omdat ik bang was dat hij zou gaan stikken. Wat niet is natuurlijjk. En toen ik uiteindelijk sliep, was het tegen 7en en was Eva wakker.
Dus hier zit ik met een sloot koffie.

STiemie, beide kindjs hebben hun eigen blog ja. Die van Eva hield ik plichtsgetrouw bij, tot enkele maanden geleden. En die van Fabian looop ik hopeloos achter. En dan heb ik hetzelfde blog ook nog eens in het spaans, voor de familie.

Ah, ik hoor fabian over de babyfoon. Etenstijd.

En straks naar de mondterroriste, ik bedoel, hygieniste, en de tandarts. Zul je zien dat het net gelijk valt met een voeding. Nouja, dan moet meneerje maar even huilen bij opa toto mama terug is hoor.

Succes met afbouwen BJ.

Goedemorgen Lily, lekker weer naar school de kinderen. Pak straks nog een uurtje slaap anders.
  maandag 22 februari 2010 @ 07:52:11 #141
95408 Incantrix
pi_78292738
Goodmornings! Alles goed hier?

Octo en DJRandall, welkom hier! Vervelend dat jullie beiden een zware start hebben gehad, maar ik hoop voor jullie dat het snel beter zal gaan en dat jullie wel ook genieten

Hannah en Lucas, jullie ook welkom hier.. Wat zijn jullie mooi! Wat een lieffies

Co_Ol, Robin is echt om op te vreten Schattige foto!

BJ, wat knap dat je ervoor kiest het nu wat meer op z'n beloop te laten. Meis, je hebt het zó goed gedaan, petje af hoor!

Free, ik reageer hier even op je post in het bankje want daar gaat het altijd zo hard Maarrehm, ik hoop dat je Chardonnay lekker was en thnx, nu voel ik me iets minder ontaardde moeder Super dat het verders ook lekker gaat, al hoop ik dat die krampjes snel het huis weer verlaten hoor!

NieuweUser, Stef's krampjes zijn gelukkig weer afgenomen tot een paar momenten per dag, dat is een stuk beter te hanteten. Helaas nog niet weg dus, maar ik heb goede hoop dat het niet lang meer zal duren

Amaranta, het lukt mij al amper teh innernets bij te houden met één kindje, laat staan met twee! Vind het al heel wat dat je het probeert En ieks! Eng met dat overgeven! Die angst die jij omschrijft grijpt mij ook met regelmaat naar de strot, zeker na wat Ssserpente schreef. Engengeng!

Lily, ik kan me zo voorstellen dat dat ene rustmomentje in de ochtend héél fijn is, hopelijk heb je genoten

Na een paar dagen een beetje een raar ritme zit Stef nu weer op zijn vertrouwde voedingsschema. Best fijn, want de komende dagen moeten er allemaal dingen. Morgen gaat Stef voor het eerst wennen bij het KDV en vandaag en overmorgen gaat hij een uurtje of 2 bij oma spelen omdat ik naar de fysio moet en op ziekenbezoek ga. Druk weekje zo..

Ow, en Meimeltje, ik ga zo jouw filmpje nog even kijken achter de pc
3!
  maandag 22 februari 2010 @ 08:12:42 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78292845
Ik had dat verhaal van Ssserpente even gemist, wat eng. Ja daar schrik ik wel van. Nu geeft Fabian niet zoveel over, maar het zou je maar gebeuren zeg. Maar vannacht hoorde ik dus een piepje en toen ik ging kijken lag hij inderdaad met zn gezicht opzij erin. En het is al vaker gebeurd, dat ik hem dus uit zn eigen braak moet halen.
Hij slaapt dus op zn buik, maar nu wil ik dat patroon dus helemaal gaan doorbreken denk. Maar als ik hem op zn rug leg dan slaapt hij dus niet....

Druk weekje heb je voor de boek Inca, fijn dat Stef dan in een lekker ritme zit.

Nog even over nee en niet mogen. Eva zegt nog niet zoveel, dus ook geen nee. Maar het is vooral lastig voor haar. Bijvoorbeeld als ze een koekje wil. Ze kan niet zeggen welke ze wil, dus dan krijg ik een Nee als ik de verkeerde pak.
En laatst heb ik heel haar kast aan kleren laten zien, en bij elk kleding stuk zei ze nee, maar het was meer een spel. En uiteindelijk trok ze toch gewoonaan wat ik voor haar gepakt had.
Verder is ze wel super uit aan het proberen, maar ze luistert meestal wel als ik de gene ben die nee zegt. Ze gaat dan wel enorm dramaqueenerig huilen met een pruillipje. Maar dat is haar probleem.
Ik vind het alleen lastig als ze stout doet als ik met Fabian bezig ben. Kan moeilijk met hem aan mn borst achter dr aan banjeren
.
  maandag 22 februari 2010 @ 08:29:47 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78292981
Oscar had gisteren (ik hoop althans dat het over is vandaag en daar lijkt het wel op) een soort van buikgriepje.
Eerst al volledig ondergepoept wakker geworden om half 6, toen met de fles net voor hij op was de hele handel er weer uit gegooid. Maagje tot rust laten komen, uurtje later een wat kleinere fles gegeven, die leek erin te blijven, zijn bedje in maar toen hij daar een uurtje later wakker werd bleek dat hij ook dat er helemaal uit gegooid had, hebben we helemaal niet gemerkt, het zat helemaal in zijn ogen en alles.
Verder de hele dag maar kleine flesjes aangeboden en dat ging op een golfje na wel goed verder alleen op het allerlaatst toen hij om 9 uur wakker werd voor nog een flesje bleek dat hij de voeding daarvoor er zo ongeveer in melkvorm via de onderkant uitgegooid had.
Ik heb hem nog nooit zo vaak op 1 dag verschoond, evenals het bedje.
Ik roep nog eens wat over rompertjes 2 dagen achter elkaar aan hebben.
Maar goed, hij was zelf verder wel vrolijk en niet echt ziek ofzo.

*nu eens zoeken gaat naar het verhaal van Ssserpente...
Wat een triest verhaal zeg... brrrr...
  maandag 22 februari 2010 @ 08:33:49 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78293016
Zielig he, als het zelfs in het oogje zit. Dat is bij Fabian dan ook. Hij is dan écht verdrietig.
  maandag 22 februari 2010 @ 08:51:47 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78293202
Echt heel sneu idd.
pi_78293343
Fijn dat Stef weer in zijn vertrouwde voedingschema zit, Incantrix

En jeetje, BE...wat een gedoe met het spugen van Oscar Stom vaak heh, dat je aan hen dan niet eens veel merkt (kwa ziek zijn)

en welk verhaal van Ssserpente? Ik vind niks...
  maandag 22 februari 2010 @ 09:18:33 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_78293545
Linda, ik ben bang dat een bezoekje deze week er niet in zit, bang dat ik jullie aansteek met een fikse buikgriep. Heb echter wel een zomerhoedje om te passen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78293695
huu, Oscar, dat is ook niet lekker...
  maandag 22 februari 2010 @ 09:54:07 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78294183
De 2 flessen van vanochtend zitten er wel nog in, dus het lijkt zo'n 24u ding geweest te zijn!
*afklopt*
pi_78294497
Zit op mn werk en ben het hele weekend niet op FOK geweest, dus ben compleet niet op de hoogte van alles hier..... zal straks proberen bij te lezen in mn pauze. Wel zie ik hele mooie kleine baby's

Jamie heeft besloten dat slapen overdag voor mietjes is. Had hem zaterdag mee met boodschappen in de draagdoek en zondag mee naar ikea in de doek. Hij heeft zn ogen uitgekeken. In de ikea begon hij te mekkeren dus ik snel naar het restaurant om hem de fles te geven en zn fles was nog te warm dus mn lief snel koelen onder het stromende water. Maar dat ging meneer niet snel genoeg, dus krijsen daar in t restaurant, alle mensen naar ons kijken. Dus ik zeg "ja ik knijp hem "Iedereen snel weer de ander kant op kijken. Halverwege is hij toch even in slaap gevallen in de doek, zn hoofd hing helemaal achterover. na 10 minuten kon hij er weer de hele dag tegen. Thuis heeft hij zn nieuwe speelkleed ondekt, hij had al snel door als hij op de kikker schopte dan maakt dat herrie en een lol dat hij had. Verder belachlijk veel spuitluiers en kwijl.... dus komen er dan toch tandjes?
pi_78294598
Mogge!

Oscar, hopelijk houd je vandaag alles lekker binnen!

Ik kan ook geen verhaal van Ssserpente vinden Maar heb ook nog niet heel goed gezocht.

DJRandall en Octopussy, wat een mooie kindjes En zo klein nog!

Isabeau deed allemaal rare dingen dit weekend. Zaterdag ging ze zomaar ineens omrollen en gisteren greep ze zomaar haar voetjes vast Maar echt zomaar vand e ene op de andere dag.. ik blijf me daarover verbazen..hoe dat gaat met baby's.

Gisteren wilden lief en ik met Isabeau gaan wandelen in het bos. Eerst een uur gereden naar dat f*cking bos… Isabeau in de doek en lopen maar. We zijn nog geen tien minuten onderweg, is ze het ineens zat. Krijsen! Ze was ook niet te kalmeren. En dan allemaal van die blikken van de andere boswandelaars, alsof ik haar onder de doek zat te knijpen ofzo… We zijn maar weer teruggelopen naar de auto. We reden weg en meteen was ze stil. Missie geslaagd zal ze wel gedacht hebben.
pi_78294722
Haha Martine, zitten we tegelijk te typen over blikken van mensen en knijpen onder de doek
pi_78294780
O, Sorbo dat komt me zo bekend voor! Krijsen en ontroostbaar zijn in de doek en dan eruit halen en dan met de tranen nog in de ogen een grote glimlach opzetten. Rare kinderen hebben we toch. En wat knap dat ze rolt en haar voeten pakt. Hier is rollen nog steeds verspilde energie. Wat we ook doen, hij vindt altijd wel een manier om toch niet te hoeven rollen en wel alles te zien. Voeten zijn wel interessant, dat wel.

Be, ik hoop dat het een 24-uurs actie was en dat het manneke nou weer boven jan is.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:25:24 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78294879
Dat verhaal van serpente staat in het vorige toic.
Een meisjevan het kdv is overleden nadat ze wss gestikt was in haar braak.
pi_78295012
DJRandall en Octopussy welkom! Wat een mooie nieuwe baby's!

Incantrix, wat fijn dat de krampjes van Stef wat afnemen!

Ik moest vanmorgen nog denken aan dat verhaal van Serpente toen ik Isa weer in bedje had gelegd en haar rare geluidjes hoorde maken.. bah!

BJ, dat klinkt inderdaad als een fijn weekend! Lekker! Hopelijk heb je weer wat nieuwe energie opgedaan.

Isa slaapt de laatste dagen wat onrustig. Ze wordt al vrij snel weer wakker en is dan ontzettend aan het drukken en aan het kreunen (dit doet ze altijd al wel veel, maar nu lijkt het wel wat meer te zijn, of ze heeft er meer last van). Daardoor trekt ze haar beentjes op, en moet ze soms wat spugen. Om in slaap te komen wil ze dan graag een speentje, maar die slaat ze er steeds weer uit omdat ze volgens mij wat jeuk heeft in haar gezicht vanwege wat babypukkeltjes die nu minder worden. Als ik haar er dan uithaal en op schoot leg wordt ze na een tijdje rustig en valt ze weer in slaap, dan kan ik haar weer wegleggen. Overdag is dat natuurlijk niet zo erg, maar 's nachts wat minder.
pi_78295150
Martine en Sorbo, allebei aan het knijpen!

Wat leuk dat Isabeau ineens allemaal nieuwe dingen kan Sorbo!
pi_78295228
Ik moet zo met Lars naar het cb, hij moet zijn 4 maandsprikjes nog hebben.
Ben ook benieuwd hoeveel hij gegroeid is.
En maar es advies inwinnen over bijvoeding bij allergische kindjes......
pi_78295417
Karin, succes! En de vier maanden prikjes waren hier ook pas vorige week.
Nog een paar dagen en mijn manneke is al weer 5 maanden. Hij is de laatste tijd van de enorme buikspieroefeningen. Koppie omhoog, beentjes omhoog en dan proberen overeind te komen. Lukt niet natuurlijk. En op schoot zit ie steeds vaker los. Gaat hard zo.
pi_78295446
Goeiemorgen allen!

Amarante en BE, wat naar dat Oscar en Fabian zo spugen/overgeven... lijkt me best eng eigenlijk, zeker na dat verhaal van Ssserpente. Maar goed, je moet er ook niet aan blijven denken want anders slaap je helemaal niet meer.

Sorbo en Martine lekker aan het knijpen onder de draagdoek! Gezellig joh, kinderen

Karin, succes met Lars z'n prikjes!

NieuweUser lastig dat Isa zo moeilijk slaapt de laatste dagen. Minke heeft ook zo'n periode gehad dat ze inderdaad steeds haar speen uitmepte en het dan op een brullen zette. Gelukkig heeft ze sinds een paar dagen haar handen helemaal ontdekt om op te sabbelen. Soms nog wel eens een kreetje, maar dan gaan de handen weer in de mond en is het weer goed (zo grappig om te zien en horen ook trouwens, soppert!)

Hihi Driekus weigert te rollen... kleine boef!

Hier weer een prima nacht gehad, kennelijk vind Minke het wel prima om lekker tot een uur of 6/7 te slapen. Daarna flesje erin en weer verder tukken... klein slaapmonstertje. Nu ligt ze lekker in de box (die kennelijk toch best leuk kan zijn) om zich heen te kijken en te babbelen. Op de buik vind ze nog steeds helemaal niks, dan is het gillen. Nou ja, dan wachten we gewoon nog even met rollen Haar nek traint ze wel op andere momenten. Morgen cb en prikjes, ben benieuwd hoeveel ze nu weegt want volgens mij moeten we ook met voeding een stapje omhoog, maar dat zou pas bij de 5 kg mogen en vorige keer (4 weken geleden) was ze precies 4 kg....
pi_78295585
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
De 2 flessen van vanochtend zitten er wel nog in, dus het lijkt zo'n 24u ding geweest te zijn!
*afklopt*
Gelukkig, hopelijk was het maar een kort iets, het klonk wel heel erg zielig en eventjes heftig, arm ding!

Fijn dat het weer lekker gaat met Stef Incantrix!

Hahaha die Isabeau,kleine dramaqueen

Hier ook een druk weekje, morgen even naar het werk showen met de kleine man, woensdag naar een vriendin even bijkletsen en die wou hem ook nog even weer bewonderen,zaterdag de Utrechtmeet en zondag naar een opening van een winkel.

Ik moet volgende week alweer aan het werk, mn laatste vrije weekje, jammer hoor ik had best nog wat maandjes lekker 24 u van Wolf willen genieten en beetje luieren haha.
Maar mn rooster is fijn, werk in de zorg en werk blokjes achter elkaar waardoor ik 1x 6 dagen en 1x 8 dagen achter elkaar vrij ben in de maand! (nog wel meer vrij natuurlijk hoor)
Ik ga voor 22 uur p/w terugkomen, ben benieuwd hoe dat gaat zijn, ik denk dat ik het wel goed gekozen heb qua verdeling prive/werk
pi_78295677
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:44 schreef Lijnloos het volgende:

Hier weer een prima nacht gehad, kennelijk vind Minke het wel prima om lekker tot een uur of 6/7 te slapen.Daarna flesje erin en weer verder tukken... klein slaapmonstertje. Nu ligt ze lekker in de box (die kennelijk toch best leuk kan zijn) om zich heen te kijken en te babbelen. Op de buik vind ze nog steeds helemaal niks, dan is het gillen. Nou ja, dan wachten we gewoon nog even met rollen Haar nek traint ze wel op andere momenten. Morgen cb en prikjes, ben benieuwd hoeveel ze nu weegt want volgens mij moeten we ook met voeding een stapje omhoog, maar dat zou pas bij de 5 kg mogen en vorige keer (4 weken geleden) was ze precies 4 kg....
Hier ook, heerlijk he echt wel boffen met zo'n makkelijk kind Hier trouwens ook een babytje dat heel boos wordt op de buik, gewoon frustratie volgens mij
En qua voeding, ik zou gewoon geven wat Minke zelf aangeeft, ze stoppen echt wel als ze zelf genoeg hebben, en als ze juist wat minder wil dan ''op de verpakking qua gewicht'' staat, is dat ook totaal geen probleem.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:55:07 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78295751
hoi djrandall en octo! welkom hier met jullie mooie kinders!
DJR, pfoe jij hebt nogal wat te verwerken nu zeg! je weet wel dat je met 3x kolven op een dag j productie nooit op stoom krijgt? dat moet minstens iedere 3 uur, dus 8x per dag. maar ja, als het niet gaat, gaat het niet, en dan krijgt je kindje zometeen volledig fv. jij moet ook herstellen.

oscar aan de buikgriep, wat sneu! (hoe gaat dat dan als hij zijn helmpje onderkotst? kan je die gewoon afspoelen?)

in het bvtopic kreeg ik geen antwoord, maar hoe zit dat ook alweer met oefenen met de fles? dat moet dagelijks toch? en dan eenhele voeding, of is 30cc voldoende? dan hoef ik namelijk niet iedere dag te kolven, maar kan ik een opbrengst in 2x opsplitsen, scheelt weer.
pi_78295888
Even geen tijd gehad om verder bij te lezen want er is hier een beetje storm in huis geloof ik Maar wanneer begin je nou ookalweer met pap? Kan me er echt niks meer van hereinneren hoe we dat bij Linde deden...

*rent weer verder *
  maandag 22 februari 2010 @ 10:59:07 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78295893
aargh, er was nog meer!

ja dames, jullie mogen je kinders niet knijpen in de doek! die doek is sowieso kindermishandeling, want eenbaby heeft personal space nodig

poppejans alweer aan het werk! dat gaat hard!

isabeau aan de rol!

stiemie, je kan vanaf 4 mnd pap maken met rijstebloem, anders vanaf 6 mnd

aviva vindt haar handen maar irritant, geloof ik. die dingen hangen in de weg als je eens lekker het truitje van je moeder wil bestuderen, en als er per ongeluk een vinger in de mond komt, geeft het niet eens melk!
hopelijk gaat ze binnenkort wel de voordelen van handen en vingers zien, anders krijgen we er nog een kluif aan
pi_78296172
Isabeau, groeisprongetje gehad. Leuk al die veranderingen!

Lijnloos: echt heerlijk zulke nachten zeg!! * Duimt dat het hier ook snel zal gaan gebeuren *

Poppejans: jeetje volgende week alweer aan het werk, wat is dat snel gegaan he. Lekker dat je wel veel vrij bent achter elkaar! Alhoewel ik nu ook wel weer blij ben met mn regelmatige diensten (werk ook in de zorg).

Octo: welkom hier met je mooie meisje

Ik ga Dyon zo op mn werk showen. Was er nog niet van gekomen, kwam steeds wat tussen maar vandaag hebben ze vergadering en is iedereen op kantoor (normaal zijn we bijna de hele dag op pad ).
Hij ligt alleen net op bed...
pi_78296493
Lijnloos, ik heb me nooit zoveel aangetrokken van het cb. Als Driekus meer honger had, dan kreeg ie meer. En zelfs als ik niet precies wist hoeveel ie woog. Wat je ook nog kan doen is gewoon met en zonder minke op de weegschaal gaan staan, dan heb je ook een indicatie.
pi_78298125
Hihi, goeie tip mefke, maar we hebben geen weegschaal in huis
ik heb net gewoon ook al een wat grotere fles gegeven en die ging gewoon schoon op en zonder huilen nadien.... Denk dat het tijd is om op te gaan hogen!
pi_78298397
Lijnloos, als ze dan wel tevreden is.... dan zou ik inderdaad ook meer gaan geven.

Isabeau al weer een sprongetje gehad. Het lijkt er op dat Jamie hem ook net gehad heeft, al heb ik er weinig van gemerkt. Ineens is hij een stuk wijzer lijkt wel. Hij heeft door als hij met zn rammelaar zwaait dat hij dan wel bij de beesten van zn mobiel kan. Dus krijgen nu vaak een optater, en een lol dat hij dan heeft. Jamie de holigan
pi_78298820
Knijpen mag niet
pi_78298822
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik moet zo met Lars naar het cb, hij moet zijn 4 maandsprikjes nog hebben.
Ben ook benieuwd hoeveel hij gegroeid is.
En maar es advies inwinnen over bijvoeding bij allergische kindjes......
Bijvoeding is het liefst pas vanaf 6 maanden en dan per soort een aantal dagen achter elkaar proberen om te kijken of er op gereageerd wordt.

Sorbootje wat knap van je meisje dat ze al kan omrollen en der voetjes kan pakken. Soms kunnen ze in ene iets van de een op andere dag. En stiekem knijpen mag natuurlijk niet

Arme Oscar aan het spugen en diarree. Hopelijk is het gauw weer over.

Octo en DJ wat een prachtige kindjes. Cool jij hebt ook een mooi meisje!
pi_78298827
Dan is Minke waarschijnlijk toe aan een grotere fles inderdaad. Hoeveel krijgt ze nu Lijnloos?
pi_78298868
Wat leuk zijn die plotselinge ontwikkelingen hè?
En hoewel ik groeien geweldig vind, zou ik stiekem Florian nog wel een maandje of 3 zó willen houden als hij nu is
pi_78299422
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:25 schreef freecell het volgende:
Wat leuk zijn die plotselinge ontwikkelingen hè?
En hoewel ik groeien geweldig vind, zou ik stiekem Florian nog wel een maandje of 3 zó willen houden als hij nu is
Kan ik me helemaal voorstellen hoor. Ik kijk af en toe naar Jamie.... en dan denk ik waar is mijn baby gebleven, het is nu al zo'n persoontje.
pi_78299727
Freecell, ik snap je helemaal hoor. Dat kleine spul is ook zo leuk en lief maar ik vind het ook weer leuk als ze iets meer reageren op hun omgeving. Dijon volgt ons wel en probeert af en toe een kreet er uit te gooien en een lachje maar ligt nog het liefst bij mij op de borst te slapen.
pi_78299818
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef NieuweUser het volgende:
Dan is Minke waarschijnlijk toe aan een grotere fles inderdaad. Hoeveel krijgt ze nu Lijnloos?
ja dat denk ik ook... Ze krijgt nu 5x150/5 maar dan gaan we dus naar 5x 180/6! Hoop alleen wel dat het ritme redelijk gelijk blijft en dat ze dan niet inene 5 uur tussen de flesjes houd want dan komen we niet meer uit op een dag...
pi_78300011
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook... Ze krijgt nu 5x150/5 maar dan gaan we dus naar 5x 180/6! Hoop alleen wel dat het ritme redelijk gelijk blijft en dat ze dan niet inene 5 uur tussen de flesjes houd want dan komen we niet meer uit op een dag...
Isa woog vorige week 4300 gram en zat op 6 x 120/4. Ze dronk alle flessen leeg de afgelopen week en daarom adviseerde het cb om er 10cc water bij te doen. Sinds het weekend zit ze dus op 6 x 130/4 en die gaan ook bijna allemaal leeg, soms laat ze nog een bodempje over. Als je naar haar gewicht kijkt, is dat eigenlijk best veel!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:01:40 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78300149

Te vroeg gejuicht.
Net al een keer schone kleren moeten doen en wat ik nu hoor uit de box klinkt ook niet best... dat houdt zo'n luier nooit!
*schone kleren pakken gaat... Aggos, arm kind, zie het buikje helemaal opspannen steeds... Ik wacht wel even tot hij klaar is voor ik de ramen kan gaan zemen.
pi_78300163
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:18 schreef Troel het volgende:
Linda, ik ben bang dat een bezoekje deze week er niet in zit, bang dat ik jullie aansteek met een fikse buikgriep. Heb echter wel een zomerhoedje om te passen.
oh bah...maar ik ga pas 4maart (dacht ik) terug, dus misschien ben je tegen die tijd weer een beetje beter
Enne, hoedje

dames, we hebben de reis overleefd, zijn gister nog uit eten geweest en Lotte was erg moe van alle indrukke, maar is superlief geweest. Vandaag is echter een beetje een zeurdagje, das dan weer jammer.

iemand een goede tip voor een babyfoon die niet op wifi stoort? Ik zie alleen maar dingen van rond de 90¤

Echt bijgelezen ben ik niet, maar een welkom voor octo en DJ. Wat een prachtige kindjes hebben jullie zeg
Lotte!
Noah!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:03:19 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78300218
Wat kletsen jullie veel!
Even snel nog op Davinia antwoorden, hij had toevallig steeds zijn helmpje niet op toen het gebeurde, maar ja, die kan je gewoon afspoelen. Daarna nog even napoetsen met 70% alcohol en goed laten drogen (kind en helm) voor je hem weer op zet...
pi_78300363
Arme Oscar

Hier een heel tevreden gozertje aan de borst
pi_78300443
Hier is het nu trouwens steeds borst, in 5 minuten drinken met enorme slokken. Loslaten, boeren, kokhalzen, mnodje terug geven en als een blok in slaap vallen....
Das toch niet goed in zo weinig tijd?
  maandag 22 februari 2010 @ 13:19:05 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78300898
Dat gaat wel heel hard naar binnen dan free... Maar vergeet niet, het is nog een klein urretje he... die hebben een maagje zo groot als een eierdopje. 't Is niet meer dat jongetje van ruim 1 dat nog drinkt.

Hier viel het mee, het was nog binnen de lijntjes! Arm schaap...
pi_78301087
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Isa woog vorige week 4300 gram en zat op 6 x 120/4. Ze dronk alle flessen leeg de afgelopen week en daarom adviseerde het cb om er 10cc water bij te doen. Sinds het weekend zit ze dus op 6 x 130/4 en die gaan ook bijna allemaal leeg, soms laat ze nog een bodempje over. Als je naar haar gewicht kijkt, is dat eigenlijk best veel!
Nou ik wil liever neit extra water erbij geven omdat het dan weer spugen wordt... dus doe ik het liever per hele mix zeg maar... Maar ik zie het wel morgen bij het cb, als ze de 5 kg voorbij is dan is het helemaal prima en tot die tijd ga ik gewoon es proberen met 180/6 x 5... zien hoe dat vandaag uitpakt. Ben wel heeeeeel benieuwd hoe groot ze nu is (zowel in lengte als gewicht). Ik heb de laatste dagen steeds meer kleertjes waarvan ik denk dat ze misschien nog veels te groot zijn waarvan blijkt dat het nog net kan als ze eenmaal aan zijn. Gelukkig nog op tijd dus.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:35:20 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78301521
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:01 schreef Brighteyes het volgende:

Te vroeg gejuicht.
Net al een keer schone kleren moeten doen en wat ik nu hoor uit de box klinkt ook niet best... dat houdt zo'n luier nooit!
*schone kleren pakken gaat... Aggos, arm kind, zie het buikje helemaal opspannen steeds... Ik wacht wel even tot hij klaar is voor ik de ramen kan gaan zemen.
Heeft hij tegen het raam gespuugd dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78301589
Jemig wat gaan jullie snel!

Wat sneu al die spugende kindjes

Rienk heeft al 5 dagen niet gepoept. Heb net de HA gebeld of ik wat lactulose kan gebruiken oid, want hij heeft er zichtbaar last van.
Het komt vast omdat hij nu 's avonds een fles kv krijgt.. Vannacht sliep hij van 23:30 tot 06:00
En gister echt luxe Om 01:00 sliep hij (en wij ook, want zaterdag blijven we altijd op he ) toen kwam hij om 04:30 toen kon ik hem om 05:00 terug leggen, toen kwam hij om 08:30 weer en toen kon ik hem weer terug leggen tot 11:00!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 22-02-2010 14:13:18 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78302109
oeh wat gaat het hard hier
BE arme Oscar, nouja hopelijk heeft het lekker opgelucht

wij zijn ook weer goedgekeurd op het cb Amélietje doet het fantastisch volgens de cb-mevrouw en wij zijn een leuk stel. Aaaahw ik wist niet dat we daar ook op gekeurd werden

ze begint met gewicht een pietsje af te buigen op de cb-curve maar op de bv-curve loopt ze nog steeds op haar eigen lijn. Volgens de arts moest ik alle curves maar negeren verder, het ging prima. Rapley kent ze, vond ze prima allemaal, ook gecombineerd met af en toe een prakje. En ze was verbaasd dat Amélie's scheefheid van t koppie zo énorm was bijgetrokken wel nog n plat achterhoofd maar dat was ons bekend trekt ook nog bij.
Houden zo, [berrystevens] vooral zo doorgaan [/berrystevens] en volgende maand terugkomen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78302345
Fijn huup!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:59:04 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78302445
prachtige curve huup
pi_78302503
Mooi lijntje zo

En wat leuk dat alles gewoon goed was

Hier kwam nanmorgen de wvpk binnen voor de CB intake. Normaal belt ze van te voren, maar nu kwam ze gewoon aanlopen, want ze kwam hier toch langs, of het uitkwam. Nou, ja hoor, prima

Maar die was het helemaal eens met dat we hem op z'n zij leggen en dat hij al een speentje heeft enzo. Was ik ook verbaasd over
pi_78302620
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef freecell het volgende:

Maar die was het helemaal eens met dat we hem op z'n zij leggen en dat hij al een speentje heeft enzo. Was ik ook verbaasd over
Waarom zou dat niet mogen dan?
pi_78302758
Huup wat een mooie curves van Amelie zeg

BE, wat naar dat Oscar nog steeds niet helemaal lekker is. Wel prettig dat de luier het deze keer gehouden heeft Soms kan het hier ook knetteren dat je je afvraagt hoe ver die dingen meerekken....

Free, dat valt weer mee dan, hier is dat ook echt een no-no maar gelukkig vind Minke der rug ook lekker liggen.
pi_78303199
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nou, speentje met bv wordt niet aangeraden voordat ze iig een dag of 10 oud zijn toch? Maar het was hier zo goed op gang en het kostte me letterlijk m'n pink-vel En toen heeft de kraam ze voor me uitgekookt. (de speentjes, niet mijn pink)

En slapen moet officieel op de rug. Maar Florian vindt dat niet tof en ik ook niet. Kind heeft net 9 maanden opgerold gezeten in mij en op je rug is zo'n verplicht-gestrekte houding. Op de zij kan je lekker opkrullen.
De wvk was het volledig met me eens
pi_78303336
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Mijn zusje zei iets over nieuwe richtlijnen mbt wiegedood. Ze moeten nu op de rug ipv zij begreep ik van haar intake gesprek met het CB. Wij leggen al onze kinderen op hun zij, en na elke voeding van zij wisselen. En wbt speentjes zijn ze niet zo happig op ivm tepel-speen verwarring. Ook hier hebben al onze kinderen een dag na de geboorte al een speen gekregen en gaat prima, geen verwarring hier. Wil natuurlijk niet zeggen dat andere babies daar ook zo makkelijk mee zijn.
pi_78303511
oh en ik wilde Octo en DjRandall nog welkom heten in dit topic. Wat hebben jullie een mooie kinders gebakken zeg wat een plaatjes!

Thanks, die curves volgen een mooi lijntje zo ik ben zelf verbaasd dat het zo'n mooie constante lijn is! Hoewel hij dus op het cb wel een klein beetje afbuigt nu bij gewicht maar goed. Wat een wonder is het toch, en dat ze dat helemaal zelf regelen, dat eten en groeien enzo /emo
Ik maak me wel een heel klein beetje zorgen om haar koppie. Haar hoofdomtrek is nauwelijks toegenomen en zit nu ineens van op de gemiddelde lijn naar onder de eerste lijn zeg maar als jullie me volgen. Volgens de arts was het niet erg en kon het geen kwaad, ze heeft even goed alle fontanellen en naden bepoteld en het was allemaal nog open. Maar ik merk dat ik echt accuut weer in de echo-stress stand schiet nu haar hoofdje weer klein blijkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 februari 2010 @ 14:29:26 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78303671
Mijn kind slaapt op zn buik, dat zal dan wel helemaal uit den boze zijn.
Maar ja, het is of dat of wakker. En speentje heeft hij ook vanaf week 1.
pi_78303823
ah ok

Rienk wilde voorheen geen speen en hij maait zo met zn armen dat we hem inbakeren. En dus moet hij wel op zn rugje. Maar overdag ligt ie opgefrommeld op zn buik
  maandag 22 februari 2010 @ 14:37:57 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78304005
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:32 schreef Vlindur het volgende:
ah ok

Rienk wilde voorheen geen speen en hij maait zo met zn armen dat we hem inbakeren. En dus moet hij wel op zn rugje. Maar overdag ligt ie opgefrommeld op zn buik
Wat gebruik je voor het inbakeren? Ik heb zo'n puckababy gekocht maar dat gaat em niet worden ben ik bang.
Ik wil hem namelijk ook op zn rug laten slapen.
Ik ga nu dus, omdat hij op zn buik ligt, elke nacht heel vaak controleren. En ik slaap eigenlijk liever.
pi_78304148
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat gebruik je voor het inbakeren? Ik heb zo'n puckababy gekocht maar dat gaat em niet worden ben ik bang.
Ik wil hem namelijk ook op zn rug laten slapen.
Ik ga nu dus, omdat hij op zn buik ligt, elke nacht heel vaak controleren. En ik slaap eigenlijk liever.
Ik heb een swaddle-me

daarmee zitten zn armpjes stijf naast zn lichaam. (Zn benen laten we los)
Dat is het enige wat werkte, Ik probeer nu soms de puckababy van XXXKarinXXX, maar hij maait er nog steeds in. Maar het gaat wel al wat beter

Rienk slaapt overdag op zn buik en 's nachts ingebakerd. Zn buik vind hij veel fijner idd
pi_78304326
Mooie curve Huup!!

Bij ons cb doen ze ook wel moeilijk over liggen op de zij/buik. Ik leg Isa overdag weleens op haar zij in de kinderwagenbak, ik ben er dan toch bij. Ze heeft namelijk een voorkeur naar rechts, en zo kan ik haar ook op de andere kant leggen.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:52:00 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78304549
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:41 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb een swaddle-me

daarmee zitten zn armpjes stijf naast zn lichaam. (Zn benen laten we los)
Dat is het enige wat werkte, Ik probeer nu soms de puckababy van XXXKarinXXX, maar hij maait er nog steeds in. Maar het gaat wel al wat beter

Rienk slaapt overdag op zn buik en 's nachts ingebakerd. Zn buik vind hij veel fijner idd
Oscar heeft ook in de Swaddle me gelegen tot hij kon omrollen.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:53:31 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78304627
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef huuphuup het volgende:
oh en ik wilde Octo en DjRandall nog welkom heten in dit topic. Wat hebben jullie een mooie kinders gebakken zeg wat een plaatjes!

Thanks, die curves volgen een mooi lijntje zo ik ben zelf verbaasd dat het zo'n mooie constante lijn is! Hoewel hij dus op het cb wel een klein beetje afbuigt nu bij gewicht maar goed. Wat een wonder is het toch, en dat ze dat helemaal zelf regelen, dat eten en groeien enzo /emo
Ik maak me wel een heel klein beetje zorgen om haar koppie. Haar hoofdomtrek is nauwelijks toegenomen en zit nu ineens van op de gemiddelde lijn naar onder de eerste lijn zeg maar als jullie me volgen. Volgens de arts was het niet erg en kon het geen kwaad, ze heeft even goed alle fontanellen en naden bepoteld en het was allemaal nog open. Maar ik merk dat ik echt accuut weer in de echo-stress stand schiet nu haar hoofdje weer klein blijkt.
Je zou evt. nog even een afspraak kunnen maken met je huisarts zo dat die nog eens even die naden goed voelt en beoordeelt.
Bij Oscar kon de revalidatie-arts het niet goed voelen en toen mochten we voor de zekerheid een rontgenfoto laten maken.
Naar hoor, dat koppie bezorgd jullie maar een berg zorgen. Fijn dat ze het verder wel goed doet!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-02-2010 18:15:42 ]
  maandag 22 februari 2010 @ 14:53:57 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78304650
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heeft hij tegen het raam gespuugd dan?
SPOILER
Ik was meer bang voor de onderkant.

Hij werd net wakker, huilen, ontroostbaar: HONGER!!!
Ik heb hem dus nog maar een half flesje gegeven, want met zo'n hoge omloopsnelheid is het geen wonder dat hij honger heeft.
pi_78304830
Ik heb een leuk filmpje van Isa, die in de box naar haar mobile ligt te kijken! Ik zet hem hieronder even neer, haal hem zo weer weg maar vind hem zo leuk!!

Edit: en weer weg!

[ Bericht 23% gewijzigd door NieuweUser op 23-02-2010 05:52:22 ]
pi_78304956
Vlindur, je hebt de enige echte Fokpucka he! Fuente-Vicky-XXXKarinXXX-Vlindur
hihi

Sneu dat Oscar last van zijn buikje heeft! Knuffel hem maar lekker.

Lars doet het zo goed! Hij ontwikkelt zich in razend tempo, doet dingen die helemaal nog niet hoeven.
Hij woog 7400 gram bij 68,5 cm
Allemaal prima.
Voor de bijvoeding gaan we naar een dietiste, het leek de wvk een heel goed idee om het heel voorzichtig en langzaam te gaan opbouwen, ivm met zijn allergie. Ze heeft ook nog even naar zijn huidje gekeken, en hij is ook al wat exceemachtige plekjes aan het ontwikkelen.
En BOOS toen hij zijn prikken kreeg! En daarna....sjonge, kwaaie!
Nu ligt ie lekker te knorren.
pi_78305920
Poe, ik kan jullie nog niet bijhouden hoor, maar dat komt nog wel.
Bedankt voor alle lieve berichtjes....
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:55 schreef DaviniaHR het volgende:
hoi djrandall en octo! welkom hier met jullie mooie kinders!
DJR, pfoe jij hebt nogal wat te verwerken nu zeg! je weet wel dat je met 3x kolven op een dag j productie nooit op stoom krijgt? dat moet minstens iedere 3 uur, dus 8x per dag. maar ja, als het niet gaat, gaat het niet, en dan krijgt je kindje zometeen volledig fv. jij moet ook herstellen.
I know. Ik heb dan ook niet het idee dat ik nog naar volledige borstvoeding kan. Ik hoop wel iets meer te kunnen produceren dan nu. Meer kolven doe ik momenteel als het uitkomt. Nu al twee dagen 4 keer, maar ik verplicht het mezelf ook niet. Ik wil dit wel een poosje volhouden, maar voor nu ben ik blij met elke druppel bv die hij binnen krijgt. Elke dag dat het lukt is er een.....
  maandag 22 februari 2010 @ 15:40:32 #206
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78306578
isa
wat een beweeglijk ndje! eñ er komt al echt geluid uit!

karin, fjn dat je door mag naar een dietiste. doet het cb toch iets goed.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:53:22 #207
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78307121
Aaahgrrr wat gaat het snel als je weer aan het werk bent! Ja Poppejans, en dan nog tijd overhouden om te fok!ken!

Stiemie, hier hebben we pap in de laatste fles van Alexa vanaf 4 maanden gedaan. Per week een schepje erbij (begonnen met 1tje)

Isabeau aan het rollen wat goed! En haar voetjes ontdekt. Het enige wat Alexa doet, is mij duwen ermee.

Aviva ruzie met haar handen

Lars goedgekeurd

isaaaaa wat cool je bent al een echt klein mensje!!

zoooo en nu moet ik weer verder! voor iedereen die ik in de haast vergeten ben
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 22 februari 2010 @ 16:05:33 #208
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78307607
zooo ik kan het ook echt ff niet bijhouden hier de laatste dagen.. wat gaan jullie hard zeg!

in elk geval voor iedereen een dikke knuffel die het nodig heeft
zal vanavond ook niet online zijn (sporten); dus ik voeg me morgen weer gezellig bij jullie.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:35:19 #209
95408 Incantrix
pi_78308860
Isa! Herkent iemand trouwens dat deuntje? Onze Nijnenmobile heeft dat deuntje ook, maar het draaidingetje begint stuk te gaan, er vallen steeds meer noten uit. Nu heeft lief een site gevonden waar je die speeldoosjes los kunt bestellen, maar welk deuntje we dan moeten hebben beats mee

Stef heeft het vanochtend gezellig gehad bij zijn opa en oma, nu ligt hij lekker nog even te slapen.. Vraagje: hebben jullie de spullen van jullie kinders naamlabels gegeven voor bij het KDV? Is dat nodig?
3!
pi_78308972
Incantrix, dat is een deuntje van Disney dacht ik? *Zippe-di-doe-da, Zippe-di-dee*, of zoiets.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:40:26 #211
95408 Incantrix
pi_78309042
@ NU: Jah, het is volgens mij van een kinderserie ofzo, maar door een ander speeldoosje ben ik er wel achter dat die deuntjes nogal lastig te plaatsen zijn soms (wij dachten dat het deuntje van dat betreffende speeldoosje van een piratenfilm was, maar het bleek de notenkraker te zijn ).. En haha, trouwens, erg grappig dat je op de achtergrond ook nog even iemand mee hoort fluiten, wat blijft dat deuntje hangen he?
3!
pi_78309051
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:38 schreef NieuweUser het volgende:
Incantrix, dat is een deuntje van Disney dacht ik? *Zippe-di-doe-da, Zippe-di-dee*, of zoiets.
Idd, onze nijntjes hebben dat ook en ik zing dan ook altijd vrolijk mee!
pi_78309143
Haha! Het zit inderdaad de hele dag in je hoofd!
pi_78309666
Arme zieke Oscar Hopelijk knapt hij snel op!

Amelie wat een mooie groeilijntjes heb jij!

Wow Isabeau wat ga je ineens snel! Filmpje!!! Wel gemeen dat je haar knijpt hoor Sorbootje

Lars helemaal goedgekeurd! En ik zou ook boos worden hoor van die gemene prikken!

Isa wat een lief filmpje!

lol Aviva vervelend he die wapperende dingen in je beeld!

BJ veel plezier met sporten vanavond!

Octo en DJRandall welkom met jullie prachtige kinders!!

Meimeltje wat vonden ze van Dyon?

Slimme Jamie! En jij ook al een knijpende moeder, tss gemeen hoor!

Hoe was het bij de fysio Icantrix? Vond Stef het leuk bij oma? Spannend dat hij morgen bij het KDV gaat wennen!

Niels is 4 maanden vandaag!! zomgzomg
Wij hadden dit weekend de verjaardag van ML. Zaterdag zijn mijn moeder en broer geweest. Mijn broer heeft voor het eerst een luier dichtgeplakt, verschonen durft hij nog niet aan Zondag kwam mijn schoonmoeder, zij had Niels al een paar maanden niet meer gezien (iets met bang voor rijden in de sneeuw) en bleef maar zijn aandacht trekken. Waar hij normaal na 1.15 tot 1.30 uur moe is, was hij nu na drie kwartier helemaal op! Zielig huilen joh.
Niels is de laatste week zijn ritme kwijt. Hij slaapt hazeslaapjes, wordt wakker maar heeft dan nog geen honger, drinkt dan voordat hij weer gaat slapen, is af en toe gewoon te moe om te spelen en hij wordt 's nachts weer om de 3 uur en soms 2 uur wakker. 's Morgens heeft hij dan weer geen honger Ik heb hem nu maar lekker in de doek en hij slaapt (Prodigy - The Fat Of The Land is schijnbaar slaapverwekkend).
ML krijgt hem ook echt niet meer in bed gelegd, hij blijft ontroostbaar huilen.
Dus ik heb er eigenlijk een hard hoofd in dat volgende week het KDV wel ineens gaat werken we zouden het namelijk nog een keertje proberen dan.
Hij kwijlt heel erg veel, zouden er tandjes aankomen of kwijlen alle 4 maandertjes zoveel?
En het lijkt ook wel of hij weer een ontwikkelingssprongetje gemaakt heeft, hij reageert nu ineens op harde geluiden en wanneer wij woorden hebben ( ) Hij lacht meer en het is makkelijker contact met hem te maken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 22 februari 2010 @ 17:42:44 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78311212
Ik begrijp dat wij ons hier kunnen melden?

Geboren op 15 februari om 12:04u: onze 'Harry'
Hij woog bij geboorte 3120 gram en was ongeveer 46cm groot.
Bv liep voor de meter niet in het ziekenhuis omdat ze hem er steeds weer vanaf trokken als hij verkeerd aanhapte (Wat hij dus steeds deed omdat hij ook nog niet wist hoe het moest). Hierdoor raakte hij gefrustreerd en hapte steeds slechter/minder aan. Gelukkig had mama veel gelezen op Fok en heeft ze een kolf gevraagd op dag 2. Hiermee kolfde ze de eerste keer meteen al 15ml!!
Dus met fingerfeeden kon hij toch af en toe wat bv binnenkrijgen maar aan de borst drinken lukte maar niet.

Op woensdag mochten we naar huis (we moesten 48 uur blijven ivm langdurig gebroken vliezen) en kwam mijn engel, mijn held: onze kraamverzorgster.
Op donderdag bleek Harry veel te veel te zijn afgevallen: meer dan 10% (hij woog nog 2820gram).
Gelukkig waren we toen al thuis en gelukkig had de vk al snel gezien wat voor top kraamhulp wij hadden dus we mochten thuis proberen het gewicht op te krikken. Dit betekende op verzoek voeden en anders minstens elke 3 uur en na élke voeding moest er nog 10 tot 20 ml bijvoeding (ook bv) bijgepropt worden dmv fingerfeeding. Manneke zat dus tjokkievol na elke voeding.
Vandaag is meneer opnieuw gewogen en hij is ruim voldoende aangekomen: 3060 gram
We mogen dus stoppen met bijvoeden, tepelhoedje is gestopt en nu even wachten op eennieuw ritme omdat hij natuurlijk gewend is om extra te krijgen...
En ik heb 2 dagen verlenging van kraamzorg gekregen dus morgen en overmorgen komt ze nog

Verder is het een heel lief en makkelijk kind alleen een erg luie drinker
Heel friemelig met zijn handen, huilt nauwelijks, gewoon heel tevreden...

Wij genieten in elk geval met volle teugen. Ik hoop het vanaf nu een beetje te kunnen bijhouden hier.
pi_78311291
Welkom Asy!!
En wat een mooi mannetje zeg! Fijn om te horen dat het toch goed gaat met de BV nu. Fijn dat je zo'n goede kraamhulp hebt!!
pi_78311765
oooh hallo Harry welkom!

Isa

En over omrollen... ik zei laatst dat mn meisje omrolde, ze heeft nu ineens besloten dat ze ook wel zelf terug kan rollen ineens lag ze op haar buik op het kleed toen ik me even omdraaide. Toen ik me weer omdraaide lag ze weer op haar rug maar dan op de grond mupke
t is nu meerdere keren gebeurd al de afgelopen drie dagen dus ik ben benieuwd of ze het nu echt echt doorheeft.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78312252
welkom Asyniur met je mooie zoon
  maandag 22 februari 2010 @ 18:17:56 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78312324
Fijn dat het nu zo'n stuk beter gaat met de bv Asyniur!
  maandag 22 februari 2010 @ 18:39:12 #220
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78312968
Ach, wat een mooierd!
Fijn dat de bv idd loopt nu!
pi_78313160
Welkom Asy en nog gefeliciteerd!

@ Twinkly, rond deze tijd komt er ook weer een "sprongetje" vind het een beetje een dom woord maar op de een of andere manier als ik het nalees kloopt het wel.

Tijn had een tijdje een ritme en sinds een paar weken weer niet, ook hele dagen wakker (vanaf 9:00 tot 18:30 ) en sinds een paar dagen slaapt hij weer overdag maar nu las ik dus dat ze andere ritmes enzo kunnen krijgen dus wie weet?
Succes ermee!

[ Bericht 0% gewijzigd door het-is-mij op 22-02-2010 18:49:02 (vekeerde smiley) ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 februari 2010 @ 19:37:44 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78315269
Asyniur wat een snoepje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78315513
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef huuphuup het volgende:
oooh hallo Harry welkom!

Isa

En over omrollen... ik zei laatst dat mn meisje omrolde, ze heeft nu ineens besloten dat ze ook wel zelf terug kan rollen ineens lag ze op haar buik op het kleed toen ik me even omdraaide. Toen ik me weer omdraaide lag ze weer op haar rug maar dan op de grond mupke
t is nu meerdere keren gebeurd al de afgelopen drie dagen dus ik ben benieuwd of ze het nu echt echt doorheeft.
Stoer
Ze kan het heus!
pi_78315545
Asyniur en Harry (mooi manneke) welkom!

Nieuwe User: wat een lief filmpje!

Karin: lars dus helemaal goedgekeurd, fijn om complimenten over hm te krijgen he

Twinkly: zouden wel tandjes kunnen zijn als ik je zo hoor, is hij er wel snel mee! Gaat hij al een poosje naar het KDV?
Ja Dyon was helemaal goedgekeurd door mn collega's hoor Heeft een hele tijd bij een collega op schoot gezeten die zei dat alle baby's bij dr huilen (die heeft nu weer vertrouwen, want Dyon is geen huiler hihi).
pi_78315595
Huuphuup: Woeiii ze kan echt al rollen!! Die zal het nu echt wel snel helemaal door hebben.
pi_78315688
Ohh Asyniur wat een mooie vent!!! Gefeliciteerd! Ik ben wel benieuwd naar zijn naam!

Het lijkt inderdaad wel een "sprongetje" het-is-mij
hihi hij is nu heel blij aan het lachen en praten tegen het bijtje aan zijn speelkleed, steeds als hij die ziet is het "uh uh", "haaaa", "haagoe!", "hihi" en gilletjes. "hagoe" betekend trouwens "wat geweldig leuk is dit!!" Hebben jullie kindjes ook bepaalde "woorden"?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78317625
Incantrix, naamlabels is wel handig!
Ik las hier laatst van iemand waarvan een ander kindje in de reservekleren van haar kindje rondliep.
Met labels weet je zeker dat het ook van jou blijft zeg maar!

Twinkly, hoeft niet perse tandjes te zijn...Meike kwijlde zich ook helemaal suf vanaf 3 maand, en had met 10 maand haar eerste tandje. Lars kan er ook al heel wat van.
Jammer dat Niels zo van het padje is!
Fijne schoonmoeder, erg jammer dat ze Niels niet aanvoelt....
En wb die woordjes, Lars vindt "buh" wel leuk.

Asy welkom met je lieverdje! Wat een lief punkertje!
En wat fijn dat je kraamhulp zo'n rots in de branding is voor je!
Leuke naam ook, bedankt voor je pm!

Meimeltje, mooi dat Dyon zo'n tevreden mannetje is! Complimentjes op het cb zijn altijd fijn inderdaad! Helemaal met mijn onzekerheid op het moment!

Lars heeft dit keer toch wel last van de prikjes, hij geeft pijn aan als je aan zijn beentjes komt, en zijn temp liep op richting de 38 graden, dus ik heb er maar een zetpilletje in gemikt.
Ik hoop dat hij zo de nacht een beetje goed doorkomt. Zielig vind ik het!
pi_78318961
Karin: is ook zielig die prikjes he. Hoop dat hij idd wel lekker kan slapen. Heb hier ook gewoon een zetpilletje gegeven na de prikjes hoor, je zag gewoon dat ie pijn had.
Dyon is niet altijd tevreden hoor Maar gelukkig tot nu toe vaak wel...en anders maken zn lachjes zn 'jengelbuitjes' wel weer goed
pi_78319781
Asy, wat een lief mupke is Harry Je verhaal is bijna hetzelfde als bij Hannah. Zij wil ook niet lekker happen, en als ze eenmaal aangekoppeld is zuigt ze niet goed en laat ze ook vaak weer los of valt in diepe slaap

Vingervoeden hebben we een paar dagen gedaan want ze was ook te veel afgevallen, maar dat zorgt weer voor veel lucht in de darmpjes en is veel gedoe. Een flesje (zo'n s-fles van difrax) gaat supergoed, maar de borst wordt nu zo ongeveer compleet geweigerd
Mijn dag bestaat nu zo ongeveer uit: wakker maken, darmkrampen/poepen laten gebeuren, proberen aan te leggen en soms wat drinken, weer wakker maken of kalmeren, fles opwarmen, fles geven, kolven, flessen schoonspoelen, kind laten boeren, kind verschonen, kind vasthouden tot het inslaapt. Een paar dingen kan ik aan S. overlaten gelukkig, maar we zijn er gemakkelijk een uur a anderhalf mee bezig. En zo lang kind wakker=ik wakker. En dat elke 3 uur.

Vandaag hebben we zelfs met de kraamverzorgster geprobeerd om goed aan de borst te laten drinken door een slangetje met melktoevoer aan de tepel te leggen. Dat vond Hannah wel lekker makkelijk want dan hoeft ze alsnog niet echt te drinken aan de borst

Donderdag ga ik met haar naar een lactatiekundige om te zien of die me kan helpen. Ik heb besloten om het nog te proberen tot het eind van de week. Wanneer ze dan nog niet goed drinkt ga ik over op kunstvoeding. Mamma gaat er zo een beetje aan onderdoor
pi_78320075
Octopussy: dat klinkt ook echt hetzelfde als hier. Ik heb het zelf al vrij snel opgegeven vanwege slechte ervaringen met toch doorzetten (2 maanden zo doorgegaan) bij de 1e. Hopelijk gaat het bij jullie straks wel goed. Ze hapt iig wel, dat is al een begin natuurlijk. Als ze maar niet aan die flesjes gaat wennen he. Ik hoop dat de lactatiekundige nog goede tips heeft.
pi_78320681
Octo, wat jammer dat het zo'n zware strijd is met de bv!
Ik hoop dat de LK goeie tips heeft voor jullie!
En anders ben je net zo'n goeie mama als je kv geeft he!
pi_78320892
Och Octo toch wat vervelend zeg zo'n start. Bah
Ik hoop voor jou dat de LK je kan helpen, en zo niet, dan maakt het ook niet uit. Het is velen malen belangrijker dat het met jou en met je meisje goed gaat.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78320914
Octopussy, ik heb ongeveer hetzelfde gehad. De lactatiekundige heeft het hier gered. En Ko krijgt nu al 8 en halve maand bv. Kun je echt niet eerder terecht? Omdat je het nog maar tot het eind van deze week geeft. En dan is donderdag al bijna aan het eind van de week. En hoe eerder dit lekker loopt hoe fijner. En kv kan natuurlijk ook.
Veel succes!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78321234
Harry Wat een prachtige foto ook zeg. Zo'n kwetbaar klein ventje.

Octopussy wat een start zeg. Op die manier raak je wel snel veel energie kwijt ja Hopelijk kan de lk je helpen en anders is het jammer, maar helaas.

Nou ik heb rijstebloem gekocht en die gaan we vanavond bij de laatste fles proberen. Ben benieuwd hoe het gaat. Peer heb ik haar vandaag maar even niet meer aangedaan, arm schaap

Oh ik ben vandaag zo verliefd op mijn kleine meisje Ze is zo lief aan het spelen steeds, grijpt echt gericht naar dingen en ze maakt steeds meer gekke geluidjes. En zodra ze me ziet herkend ze me gewoon echt, dan gaat ze heel breeduit lachen met schatergeluidjes enzo
pi_78321315
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef oeke het volgende:
Octopussy, ik heb ongeveer hetzelfde gehad. De lactatiekundige heeft het hier gered. En Ko krijgt nu al 8 en halve maand bv. Kun je echt niet eerder terecht? Omdat je het nog maar tot het eind van deze week geeft. En dan is donderdag al bijna aan het eind van de week. En hoe eerder dit lekker loopt hoe fijner. En kv kan natuurlijk ook.
Veel succes!
Ik had ook graag eerder naar de LK gegaan, maar omdat het schoolvakantie is hebben ze nog maar 1 keer spreekuur deze week
Maar goed, als ze donderdag kan helpen dan zijn er nog genoeg voedmomenten om te proberen tot aan het eind van de week
  maandag 22 februari 2010 @ 21:43:27 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78321561
Dat lijkt mij ook slopend octo. Hopelijk kan de lk wat voor je betekenen en zoniet, dan gewoon stoppen. Het is voor Hannah ook belangrijk dat jij lekker in je vel zit.
pi_78321700
Wat stom. Ik vond het zo fijn en heb heel eigenwijs behoorlijk lang gewacht voor ik er naartoe ging, daarom hoopte ik dat je sneller terecht kon. Ook omdat je zo moe klinkt.
En wat misschien ook nog heel goed kan helpen, maar het wordt zo wel erg een bv topic praatje, is om lekker allebei met alleen luier en ontbloot bovenlijf in bed te gaan liggen zodat je veel huid-op huid contact met haar hebt. Dat stimuleert heel erg de bv en ook het aanhappen en zoeken en het is gewoon enorm fijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78322051
Da's idd stom, Octo. Alsof de bv-perikelen zich aan de schoolvakanties aanpassen... Tjonge, als het daarvan af moet hangen.

Stiem. Ik ga 'r ook met de dag leuker vinden.

Mijn arme meisje is zo verkouden. Zelfs tijdens het drinken moet ze elke keer loslaten om met d'r mond een hap lucht te nemen. Ik spuit er een paar keer per dag Otrivin voor baby's in d'r neus en heb zo'n zuiggeval van Otrivin gekocht. Maar dat werkt voor geen meter, het snot zit veel te diep. Gelukkig lijkt ze het op te vangen door veel te slapen en te drinken. Heb 'r net helemaal ingesmeerd met Luuf, wie weet dat dat nog wat verlichting brengt.

D'r oor toont trouwens ook totaal geen verbetering. Het ziet er wel wat rustiger uit, maar de bobbel is nog steeds even groot . Gelukkig lijkt ze er nog steeds geen last van te hebben. *Klopt af. Woensdag weer terug naar de dokter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 22-02-2010 21:58:06 ]
  maandag 22 februari 2010 @ 22:28:05 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78323982
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef octopussy het volgende:
Asy, wat een lief mupke is Harry Je verhaal is bijna hetzelfde als bij Hannah. Zij wil ook niet lekker happen, en als ze eenmaal aangekoppeld is zuigt ze niet goed en laat ze ook vaak weer los of valt in diepe slaap

Vingervoeden hebben we een paar dagen gedaan want ze was ook te veel afgevallen, maar dat zorgt weer voor veel lucht in de darmpjes en is veel gedoe. Een flesje (zo'n s-fles van difrax) gaat supergoed, maar de borst wordt nu zo ongeveer compleet geweigerd
Mijn dag bestaat nu zo ongeveer uit: wakker maken, darmkrampen/poepen laten gebeuren, proberen aan te leggen en soms wat drinken, weer wakker maken of kalmeren, fles opwarmen, fles geven, kolven, flessen schoonspoelen, kind laten boeren, kind verschonen, kind vasthouden tot het inslaapt. Een paar dingen kan ik aan S. overlaten gelukkig, maar we zijn er gemakkelijk een uur a anderhalf mee bezig. En zo lang kind wakker=ik wakker. En dat elke 3 uur.

Vandaag hebben we zelfs met de kraamverzorgster geprobeerd om goed aan de borst te laten drinken door een slangetje met melktoevoer aan de tepel te leggen. Dat vond Hannah wel lekker makkelijk want dan hoeft ze alsnog niet echt te drinken aan de borst

Donderdag ga ik met haar naar een lactatiekundige om te zien of die me kan helpen. Ik heb besloten om het nog te proberen tot het eind van de week. Wanneer ze dan nog niet goed drinkt ga ik over op kunstvoeding. Mamma gaat er zo een beetje aan onderdoor
ik ga even kijken of ik harry in zijn wieg gepropt krijg en dan neem ik je post mee naar bv topic (als ik me dus niet meer 'meld' dan is mijn pink nog steeds bezet )
pi_78324130
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef octopussy het volgende:

Heeeeeel herkenbaar. Ik zit te twijfelen of ik moet blijven kolven. En of ik een speentje zal geven, want mijn mupke heeft veel krampjes en zuigbehoefte.
pi_78324337
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Incantrix het volgende:
Isa! Herkent iemand trouwens dat deuntje? Onze Nijnenmobile heeft dat deuntje ook, maar het draaidingetje begint stuk te gaan, er vallen steeds meer noten uit. Nu heeft lief een site gevonden waar je die speeldoosjes los kunt bestellen, maar welk deuntje we dan moeten hebben beats mee

Stef heeft het vanochtend gezellig gehad bij zijn opa en oma, nu ligt hij lekker nog even te slapen.. Vraagje: hebben jullie de spullen van jullie kinders naamlabels gegeven voor bij het KDV? Is dat nodig?
Onze mobile had dat ook (van Tiamo) en toen ik dat mailde kreeg ik een nieuwe opgestuurd *hint*
Lotte!
Noah!
pi_78324573
Asy, welkom met je kanppe vent!

Amélietje aan het rollen

Octo, hopelijk helpt de LK
Lotte!
Noah!
  maandag 22 februari 2010 @ 22:49:05 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78324939
Octo, hopelijk gaat het snel beter bij jullie, linksom of rechtsom.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met/bij Keshet is. Het is al weer eventjes geleden dat we haar hier zagen. Logisch, het zal druk genoeg zijn, maar ik ben wel benieuwd hoe het met hun meisje is.
pi_78326591
Ja inderdaad BE

en heeft iemand onlangs nog iets van Kersjes gehoord?
pi_78330264
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Da's idd stom, Octo. Alsof de bv-perikelen zich aan de schoolvakanties aanpassen... Tjonge, als het daarvan af moet hangen.

Stiem. Ik ga 'r ook met de dag leuker vinden.

Mijn arme meisje is zo verkouden. Zelfs tijdens het drinken moet ze elke keer loslaten om met d'r mond een hap lucht te nemen. Ik spuit er een paar keer per dag Otrivin voor baby's in d'r neus en heb zo'n zuiggeval van Otrivin gekocht. Maar dat werkt voor geen meter, het snot zit veel te diep. Gelukkig lijkt ze het op te vangen door veel te slapen en te drinken. Heb 'r net helemaal ingesmeerd met Luuf, wie weet dat dat nog wat verlichting brengt.

D'r oor toont trouwens ook totaal geen verbetering. Het ziet er wel wat rustiger uit, maar de bobbel is nog steeds even groot . Gelukkig lijkt ze er nog steeds geen last van te hebben. *Klopt af. Woensdag weer terug naar de dokter.
Tip van de kinderarts die wij afgelopen 2 weken kregen was om de zoutoplossing ongeveer 1 minuut voor de voeding te geven zodat de neus vrij is met voeden. Mocht de zoutoplossing in jouw ogen niks doen even langs de huisarts en vragen voor neusdruppels op recept (heet iets van Xylo......ligt in de slaapkamer en kan er nu niet bij) mag je max 5 dagen geven 3 x per dag en zoutoplossing max erbij worden gegeven max 6 keer per dag. Dat Xylo.... spul laat de slijmvliezen krimpen waardoor zwelling in de neus en keel afneemt en je kind beter kan drinken.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 07:19:04 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78331598
goedemorgen allemaal

ik ga vandaag eens proberen weer een beetje bij te lezen enzo.. laatste dagen niet echt van gekomen.. sorry.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Keshet en teigetje gaat. Hoop dat we snel weer een update krijgen...

Aaaaaah Asy; ik zie een heerlijke foto van je kleine mannetje! wat een mooie bos haar zeg!

@octo; ik weet hoe vervelend het is als de BV niet helemaal lukt. Ik hoop echt voor jullie dat het allemaal goed gaat lopen en je de BV door kan zetten...

Evie slaapt alweer voor de 4e nacht op rij in haar eigen ledikantje! en heeft de laatste 3 nachten in elk geval tot 6 uur smorgens geslapen... best een vooruitgang dus.
vanmorgen was het 6:30 en inmiddels ligt ze er lekker weer in. Hopen dat ze nog een paar uurtjes wil slapen.
pi_78331750
Ohhhh Asy..kijk nou...JOUW kleine mannetje...wat een pracht!

OCto, wat vervelend joh, dat t nog niet helemaal wil lukken...dat is ook zo'n aanslag op je emotionele gestel, helemaal omdat je nog moe ben van de bevalling en je zooo graag wil...frustrerend!! Ik hoop dat er gauw hulp komt voor jullie, zodat je in ieder geval niet onder die emotionele druk het gevoel krijgt knopen door te moeten hakken waar je wellicht later spijt van krijgt! Zet m op

Zo... ik moet even wat tijd overbruggen tot ik mn kraamvisites kan gaan rijden, nog net een beetje te vroeg nu...dus maar es ff flink bijlezen hier nu!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78331890
Asy, volgens mij had ik jouw en Harry nog niet verwelkomt hier, maar dan alsnog: WELKOM!!!
Fijn dat het al beter gaat dan in het ziekenhuis (heel herkenbaar, niet zozeer bv als wel het hele ik wil naar huis want daar kunnen we tenminste echt tot rust komen).

Hoe zou het inderdaad met Keshet en Teigetje gaan... vind het wel spannend. Moest nog aan ze denken toen ik gisteren Private Practice zat te kijken en daar ook een kindje te vroeg geboren werd... heel aangrijpend dan ineens. voor jullie hoor!

BJ, lekker ritme te pakken dus met slapen? Fijn zo!

Octo, ik hoop voor je dat het gaat lukken met de bv deze week en dat je er zelf ook een beetje fijn gevoel aan overhoudt. En zo niet, schroom dan niet om over te stappen op fv, daar wordt Hannah echt niet miinder van hoor

Wij staan in de startblokken om richting cb te gaan... ben heel benieuwd wat er uit de meting en weging gaat komen en hoe het met de prikjes gaat. Daarna meteen door naar de babymassage, kunnen we meteen de pijn uit de beentjes masseren... (hooop ik).
Oh en Minke is vandaag 2 maanden!!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:13:52 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78331901
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Stiemie het volgende:
Ja inderdaad BE

en heeft iemand onlangs nog iets van Kersjes gehoord?
Nee, dat vroeg miss_sly laatst ook al in het 'hoe gaat het met' topic.
Die zal wel heerlijk opgeslokt zijn door het leven met 2 kindjes gok ik.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:45:39 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78332282
Thomas en Evi, gefeliciteerd met jullie halve verjaardag. Jullie gaan alweer verhuizen naar een nieuw topic.
pi_78332418
Goedemorgen allemaal!

Octopussy, hopelijk kan de LK je helpen donderdag!

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Keshet en haar mini gaat. Moet vaak aan ze denken!

Vanmorgen een supervrolijke Isabeau uit d'r bedje gehaald (begint altijd helemaal op en neer te wippen door met haar beentjes te schoppen als ik haar kamertje binnenkom) en toen ik haar op het kdv bracht was ze nog steeds aan het lachen. Echt, het is maar goed dat lachjes niet op kunnen raken, want anders was ze nu al door haar voorraad heen. Ik kan daar zó van genieten!
pi_78332824
Goeiemorgen!

Asy. welkom met je mooie Harry!

Octo en DJ ook welkom! Succes met de bv allen, jammer dat het zo slecht loopt

Lijnloos, van harte met Minke's 2maanden!

Sorbo, wat heerlijk klinkt dat zeg, zo'n eeuwige lach!

Ssserpente, wat sneu dat ze zo verkouden is. Rienk heeft het ook wel eens en dan gaan we onder de douche en dan zorg ik dat er water in zn neusje komt, dan weekt het los en kan ik de snot er zo uit wrijven. En dan komen er toch klonten uit!

Rienk heeft nog steeds niet gepoept, dus ik ga straks naar de apotheek om lactulose te halen.
pi_78333366
Asy wat een mooie harry! Welkom en wat fijn dat je zo'n goede kraamverzorgster hebt.
Octo, jeetje wat naar dat je meisje niet aan de borst wil drinken. Goed dat je voor je zelf een grens gesteld hebt. Hoop dat de LK je kan helpen.
Sorbo, heerlijk he als ze zo lachen

Ik zit thuis vandaag, Jamie mag niet naar het kdv. Hij heeft sinds een paar dagen al dunne poep maar gister werd t ineens heel erg. Hij heeft de leidsters 4 keer onder gepoept, dwars door zn luier en kleren heen. Hij wilde ook niet meer drinken. Gelukkig wilde hij thuis wel drinken. Maar hij was aan t krijsen en helemaal niet zich zelf. Dus zat gister nog met hem bij de HAP. Gelukkig niks aan de hand, alleen erg onrustige darmen. Score van vandaag: 5 x zn luier verschoont. Voor dat zn romper dicht zit schijt hij hem nogmaals vol. En kan hem niet even laten wachten, want t komt er aan alle kanten uit.
Heb gister het advies gehad hem extra te laten drinken (diksap) dus straks maar ff naar de winkel.

Hoe zou het met Keshet en Teigetje zijn?
pi_78333446
Evi en Thomas gefeliciteerd! een half jaar al weer...

nou de prikjes zitten erin en we zijn weer goedgekeurd bij het cb... Minke is nu 54,5 cm en 4540 gram, wat iets onder het lijntje is maar ook keurig. De wvk vond haar een leuk en alert kindje maar vond wel dat haar huidje heel droog was. Ja, dat vond ik ook aangezien ze op haar hele buik en rug aan het vervellen is
nu op naar de babymassage!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:42:30 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78333561
Och jee Martine... dat had Oscar dus ook dit weekend.
Hij heeft gisteren na de fles van 9 uur en nog eentje om 1.30 niet meer gepoept dus ik hoop dat hij er doorheen is.
Is ook wel naar het kdv gegaan vandaag.
Beterschap!
pi_78333813
Jamie ook al Arm ding.

Hier hebben we een klein probleempje Ik had Florian gisteren op zijn linkerzij in zijn bedje gelegd (weet ik zeker, want dat is in de co-sleeper met het gezichtje naar mij toe. Word ik 5!! uur later wakker van wat geluid en gesmak naast me, ligt meneer heel tevreden half op zijn buik, half op zijn rechterzij
En vanmorgen nog een keer

En toen sliep hij ook heerlijk door. Maar ik vind het een beetje gevaarlijk eigenlijk En op zijn rug leggen is geen optie, das brullen en niet slapen.
pi_78337318
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 01:46 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Tip van de kinderarts die wij afgelopen 2 weken kregen was om de zoutoplossing ongeveer 1 minuut voor de voeding te geven zodat de neus vrij is met voeden. Mocht de zoutoplossing in jouw ogen niks doen even langs de huisarts en vragen voor neusdruppels op recept (heet iets van Xylo......ligt in de slaapkamer en kan er nu niet bij) mag je max 5 dagen geven 3 x per dag en zoutoplossing max erbij worden gegeven max 6 keer per dag. Dat Xylo.... spul laat de slijmvliezen krimpen waardoor zwelling in de neus en keel afneemt en je kind beter kan drinken.
Thanks! Morgen toch naar de dokter, dus dan meteen maar even vragen. Ik ben eigenlijk niet zo snel van de 'medicijnen' en pijnstillers bij een gewoon htk-virus, maar het is nu wel erg sneu. Toch huilt ze nog niet, mijn bikkeltje.

Zoutoplossing geef ik nu vlak voor een voeding, maar dat lijkt idd weinig uit te maken. Net heb ik er met dat neuszuigding wel iets uitgekregen, maar aan het gereutel te horen, was dat maar een fractie.
pi_78337379
Het heet xylometazoline. Voor babies is dat 0,25%.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78337615
Ben ook benieuwd naar Keshet.
En naar Simmu's jochies. Iemand iets van haar of Sangdrax gehoord?
pi_78337906
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:51 schreef freecell het volgende:
Jamie ook al Arm ding.

Hier hebben we een klein probleempje Ik had Florian gisteren op zijn linkerzij in zijn bedje gelegd (weet ik zeker, want dat is in de co-sleeper met het gezichtje naar mij toe. Word ik 5!! uur later wakker van wat geluid en gesmak naast me, ligt meneer heel tevreden half op zijn buik, half op zijn rechterzij
En vanmorgen nog een keer

En toen sliep hij ook heerlijk door. Maar ik vind het een beetje gevaarlijk eigenlijk En op zijn rug leggen is geen optie, das brullen en niet slapen.
Rolt junior zelf naar je toe? Of vergeeet je hem na het voeden terug te schuiven?
In beide gevallen zou ik een drempel achtig iets maken tussen jou en de co-sleeper. Klinkt wel heel eng hoor

Oh Martine wat naar van die poep zeg. Jeutje

Lijnloos, fijn dat Minke het zo goed doet! Maar hoe kan het nou dat ze zo vervelt dan?

Voor Rienk heb ik zojuist lactulose gehaald. We zijn wezen wandelen met de wagen (1e keer er alleen uit! ) Naar het minicentrum. En ik heb een David de Kabouter dvd gehaald! Jeugdsentiment!
Bij de blokker 3 dvd's voor 5euro. Nils Holgerson lag er ook!
pi_78338220
Ingrid nu je het zegt, idd ook al een tijd niks over Simmu gehoord.
Florian aan de rol in bed... das inderdaad eng.
Vlindur hopelijk gaat Rienk snel poepen want veel poep is erg maar geen poep is helemaal naar voor zo'n kleintje.
Evi en Thomas gaan een topic verhuizen.... jeetje wat is de tijd hard gegaan. Weet nog goed dat ik zat te F5en in ZG topic.

Diksap is goed gekeurd... Jamie nam een slok, keek me een beetje vreemd aan en begon toen toch te schrokken, hele speen werd vacuum gezogen. Het enige jammere is dat hij dit er weer makkelijk uitspuugt om dat het zo dun is. Hij heeft 60 cc gedronken. score tot nu toe: 6 poepluiers... stinken dat ze doen
pi_78338438
Martine dat is naar zeg... Is het weer zo'n buikgriepvirusding. Blegh hopelijk knapt ie snel op!

Esmee heeft een nieuw geluid ontdekt Het is een non-stop mix tussen een krolse kat en een bever waar je per ongeluk op bent gaan zitten... wordt er zo langzamerhand een beetje gek van eerlijk gezegd
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:16:25 #263
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78338551
hellow

@Lijnloos; wat fijn dat Minke het zo goed doet! en onderaan de curve is niet erg toch? het is gewoon een mooi slank meisje en Evie heeft ook zo'n droog voorhoofdje... ik ben al flink aan het smeren.

@Freecell; o dat lijkt mij ook eng; je kleine mannetje nu al aan het draaien! wat vlot zeg!
ik weet niet of het een bruikbare tip is; en of het eigenlijk wel mag in de thuissituatie; (andere ervaren mama's??) maar in het ziekenhuis werd er achter Evie een kruik gelegd (tussen de dekens) om draaien te voorkomen...

@Vlindur: geef jij Rienk wel of niet BV? want Evie poept soms ook meer dan een week en soms nog langer niet; kinderarts zei dat dat niet erg was; aangezien sommige kindjes de BV bijna volledig verteren. (het mag tot 2 weken duren zelfs).

en aaahhh Jamie weer een beetje ziekjes... arm mannetje...
pi_78338627
quote:
[b]Op dinsdag 23 februari 2010 12:16 schreef Beessie-Jen het volgende:[/b

@Vlindur: geef jij Rienk wel of niet BV? want Evie poept soms ook meer dan een week en soms nog langer niet; kinderarts zei dat dat niet erg was; aangezien sommige kindjes de BV bijna volledig verteren. (het mag tot 2 weken duren zelfs).
Het is mis sinds we rond 23:00 een fles kv geven. En voor heen poepte hij elke dag (van die lekkere spuitluiers waarbij je moest rennen om de rompers droog te houden ) Dus ik vind 5 dagen wel lang nu..
pi_78338662
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:13 schreef Stiemie het volgende:
Martine dat is naar zeg... Is het weer zo'n buikgriepvirusding. Blegh hopelijk knapt ie snel op!

Esmee heeft een nieuw geluid ontdekt Het is een non-stop mix tussen een krolse kat en een bever waar je per ongeluk op bent gaan zitten... wordt er zo langzamerhand een beetje gek van eerlijk gezegd

Sorry
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:20:47 #266
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78338717
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Het is mis sinds we rond 23:00 een fles kv geven. En voor heen poepte hij elke dag (van die lekkere spuitluiers waarbij je moest rennen om de rompers droog te houden ) Dus ik vind 5 dagen wel lang nu..
Evie poepte in het begin ook veeeeeeeel vaker... misschien eerst overleggen met arts of CB voor je met lactulose begint?

stiemie
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:23:21 #267
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78338793
Even zonder bij te lezen:
We hebben een ongeloofelijk hectisch en bizar weekend achter de rug. Inmiddels gaat alles weer ok! De uitgebreide update volgt binnenkort!

voor iedereen!

* Keshet gaat een boterhammetje eten en weer naar het ziekenhuis.
A grand adventure has begun.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:25:15 #268
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78338867
keshet; ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen...
pi_78339135
Ben benieuwd naar je update Keshet, eerst maar weer naar je meisje toe!

Vlindur, als er hier ook maar iets anders is qua flessen is Lars zijn poepritme ook meteen in de war.
Slaapt Rienk wel wat beter nu hij de laatste fles kv krijgt?

Ieh Freecel, kan me wel voorstellen dat je dat eng vindt. En als je hem op zijn rug legt dan?
Of vindt ie dat niet fijn?

Martine, beterschap voor Jamie, tjonge die produceert wel heel veel poepluiers op een dag zo, Hou hem maar goed in de gaten. Wat zeiden ze toch; 3 a 4 plofluiers per dag?

Lars is alweer beter te pas gelukkig, de prikjes zijn alweer uitgewerkt geloof ik.
Ik heb de kids niet thuis vandaag, maar belde net even met mijn moeder en die vertelde dat hij alweer mooi aan het kletsen was.
Alleen nog wat gevoelige beentjes. dus lang leve de spiroflor dan maar.
pi_78339163
Een dikke voor Keshet, ik kan me gewoon niet indenken hoe jullie je moeten voelen momenteel.. ik hoop zo dat over een aantal weken jullie haar mee naar huis mogen nemen en het genieten eindelijk echt kan beginnen

Welkom Asy met mooie Harry! Ik heb geloof ik helaas gemist hoe hij echt heet. Heerlijke foto zeg En baby's met haartjes zijn echt cool!

Ook welkom Octo!

edit: ach Lars weer prikjes gehad, gelukkig alweer vrolijk! Lekker menneke

Netjes hoor Lijnloos, gewoon een klein meiske hier ook een babytje met een droog huidje, misschien een tip; bij de Action de Apothekers babybadolie v zeer droge huid (in een roze/mintgroene verpakking met baby erop) is niet duur en heel lekker vettend wat intrekt.
pi_78339569
Ik heb nog even teruggekeken naar de foto's van "onze" nieuwe baby's in dit topic.

Robin....lief meisje met de handjes bij het gezichtje, wat een schat!
Lucas van DJRandall, lief kleintje!
Hannah van Octo met een echt fijn meisjesgezichtje
"Harry" van Asy had ik al wel gezien,....maar zucht....

Tjonge wat zijn ze klein.
Daar is mijn kleine vriendje al een reus bij!

Geen Wolfnieuws Poppejans?
En nog even naar Thomas en Ca.ra
mannetje is alweer een half jaar! Een grote baby....
Tot over een dikke maand!
pi_78339624
Keshet
pi_78339656
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Geen Wolfnieuws Poppejans?
Neuh, alles prima hier! Ga zo naar mn werk, even mn collega's Wolf laten zien en beschuit met muisjes brengen en ik begreep dat ze nog kraamkadootjes gekocht hadden, spannend!
Heb wel zin om ze weer eens te zien! Effe bijkletsen
pi_78339967
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Martine, beterschap voor Jamie, tjonge die produceert wel heel veel poepluiers op een dag zo, Hou hem maar goed in de gaten. Wat zeiden ze toch; 3 a 4 plofluiers per dag?

Ja misschien is het niet helemaal objectief die 6 luiers, iedere keer als hij een scheet laat ren ik al met hem naar de comode om hem te verschonen. Anders houden de luiers het niet en blijf ik wassen. Daar bij ben ik als de dood voor luieruitslag, dat lijkt me zo naar voor hem. Vaak als hij net weer aan gekleed is kan ik 10 minuten later weer. Hij heeft nu 3 van die poepbuien achter de rug.

Keshet ben benieuwd naar je update, maar eerst naar je meisje toe!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:58:22 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78340028
Keshet, fijn wat van je te horen, maar het klinkt enerverend.
Hele hele dikke
pi_78340347
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Rolt junior zelf naar je toe? Of vergeeet je hem na het voeden terug te schuiven?
In beide gevallen zou ik een drempel achtig iets maken tussen jou en de co-sleeper. Klinkt wel heel eng hoor

Voor Rienk heb ik zojuist lactulose gehaald. We zijn wezen wandelen met de wagen (1e keer er alleen uit! ) Naar het minicentrum. En ik heb een David de Kabouter dvd gehaald! Jeugdsentiment!
Lekker naar buiten

neh, hij rolt van me af juist en niet ons bed in. Hij lag nog in de co-sleeper, maar op z'n andere zij.

En hij had een kruik achter zijn rug, maar is dus via zijn buik gerold.
pi_78340605
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Ja misschien is het niet helemaal objectief die 6 luiers, iedere keer als hij een scheet laat ren ik al met hem naar de comode om hem te verschonen. Anders houden de luiers het niet en blijf ik wassen. Daar bij ben ik als de dood voor luieruitslag, dat lijkt me zo naar voor hem. Vaak als hij net weer aan gekleed is kan ik 10 minuten later weer. Hij heeft nu 3 van die poepbuien achter de rug.

en een ander merk luiers helpt niet, of misschien een maatje groter?
Wel sneu, zulke dunne diarree en dan heel vaak

Wolf had ik vorige week ook een week lang iedere keer onder de poep, dat het vanaf de bovenkant van de luier eruit kwam op zn rug en dus alles eronder zat, maar sinds we een maatje groter zijn gaan gebruiken geen last meer van gehad.
Hier trouwens zo'n 3x per dag een poepbroek
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:17:11 #278
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78340823
Alle nieuwe moeders en baby's welkom hier

Asyniur, wat een prachtige zoon heb je! Echt een lekker ding

Martine, beterschap met Jamie

Geen mogelijkheid verder voor uitgebreide reactie, het is vakantie, dus mijn huis is vol met legospelende kinderen en Elyas vindt dat niet zo'n fijn geluid dus ligt lekker bij me op schoot. Maar dat typt niet echt ideaal.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:31:58 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78341363
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Keshet ben benieuwd naar je update, maar eerst naar je meisje toe!
Vriendinnetje van mij vertelde dat ze ooit, toen haar zoontje het had, niet verder kwam dan een rompertje, shirtje en lekkere lange sokken, gewoon de verwarming wat hoger zetten en een dikke handdoek eronder leggen.
pi_78341984
Uhm. even een mama-vraagje.
Ik heb pijn onderin mijn buik, beetje zeurend, soms even goed pijnlijk. Vooral pijnlijk als ik moet plassen of als ik net klaar ben met plassen. Plus een zwaar gevoel in mijn bekkenbodum. Alsof er iets heel zwaars op ligt
Ik mis verder blaasonttekingsklachten (plassen zelf doet geen pijn, ik hoef helemáál niet vaak plassen terwijl ik genoeg drink, ook geen kleine beetjes oid, allemaal normaal) en langzamerhand gaat mijn vloeien ook wat meer stinken Van een beetje zoetig naar een beetje vissig zeg maar Niet dat je het kan ruiken als je aan me snuffelt, maar op de wc ruik ik het zelf wel zeg maa.

Komt het iemand bekend voor? Moet ik de vlos hiervoor bellen of hoort het erbij en gaat het vanzelf over?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:49:09 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78342115
Ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen.
Dat drukkende gevoel herken ik wel van mezelf en verhalen van anderen, dat is gewoon je bekkenbodem die terug aan het plooien is. Meestal, maar als jij je zorgen maakt... vertrouw op je eigen intuitie en als ik jou zo hoor...
pi_78342136
Hm, een zwaar gevoel is een symptoom van een bm-verzakking toch? Zou voor de zekerheid ff bellen.
pi_78342331
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen.
Dat drukkende gevoel herken ik wel van mezelf en verhalen van anderen, dat is gewoon je bekkenbodem die terug aan het plooien is. Meestal, maar als jij je zorgen maakt... vertrouw op je eigen intuitie en als ik jou zo hoor...
Hm, ik zit nu echt even in zo'n 'we zien het nog ff aan' bui
maar als het echt meer pijn gaat doen bel ik ff
pi_78343153
Och Jamie, jij ook al aan de poeperij... jochie, dat je maar snel weer een beetje beter bent.
Vlindur, hopelijk helpt de lactulose snel bij Rienk en wordt ie verlost van alle poep. Uit eigen ervaring kna ik je wel vertellen dat het een dagje kan duren voor het "los" komt.

Keshet meid! Lekker naar je meisje dan als het zo'n hectisch weekend is, en dan horen we nog wel van je! Teigetje gaat uiteraard voor!!!

Freecell, Florian al aan de rol Misschien is zo'n driehoekjes-kussen (als je begrijpt wat ik bedoel) een idee? En voor je zelf even aankijken maar anders wel bellen hoor!

Wij zijn weer terug van de massage en zelfs even bij mijn man op het werk Minke wezen showen. De kleine meid houd zich heel sterk en ik heb het idee dat de prikjes vooral erg slaapverwekkend zijn. Met masseren even extra op de prikplekjes gefocust en lekker los gemasseerd en nu ligt ze eigenlijk lekker te slapen in de wipper op de laagste/platste stand. Af en toe een zielig snikje, maar vooralsnog gaat het helemaal prima.
pi_78343521
Stoere Minke
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:37:14 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78344105
ahhh wat fijn dat Minke geen last heeft lijnloos Evie mag maandag weer; en ik ben dr bang voor..

ik heb Evie net weer lekker in bed gelegd; en volgens mij slaapt ze alweer. Die middagdutjes gaan echt steeds beter!
pi_78344212
Keshet, ben benieuwd hoe het nu gaat met teigetje. Knuffel haar maar lekker

Freecell, je hebt een eigenwijs mannetje zeg!

Arme zieke kindjes hier

Hier gaat het ok vandaag. Borst lukt nog steeds niet, maar de kolfproductie loopt gestaag op dus wellicht is de kunstvoeding niet meer nodig deze week. Meisje is gelukkig weer goed gegroeid en plast en poept ook goed
Ze ligt nu lekker te slapen in de draagdoek.

Het schijnt dat 1 van mijn schoonzussen en mijn aanstaande schoonzusje beiden dezelfde de naam Hannah al jaren in gedachten hadden voor als ze een meisje zouden krijgen. Nu heeft de eerste dat kennelijk eens tegen mijn man verteld (die dat natuurlijk direct weer vergeten is) en nu zijn ze onwijs boos op ons, terwijl ik hier niets van wist
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:41:58 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78344306
he bah Octo wat vervelend... daar kunnen jullie toch helemaal niets aan doen? en alsof je soort van 'recht' hebt op een naam als je die ooit wel eens hebt laten vallen???
Fijn dat het kolven goed gaat!
pi_78344903
Octo.. laat ze maar lullen! Stelletje malloten!
pi_78345109
Pff Octo zou me er niet druk om maken hoor. Zolang ze momenteel niet op alledag lopen en de naam als muurschildering in de babykamer hebben laten aanbrengen en die aan jullie hebben laten zien, hebben ze gewoon geen recht op de naam
pi_78345183
Jezus Octo wat lullig van ze Er zijn wel meer namen in de wereld toch? is ze echt, ECHT boos? of is ze teleurgesteld? Evengoed is het jammer voor ze. Hadden ze maar eerder moeten zijn denk ik dan...

Fijn dat het kolven goed gaat!
pi_78345694
Octo, bewijst alleen maar dat jullie een goed smaak hebben qwa naam. En voor de rest laat ze lekker lullen, er zijn zoveel mooie namen... moeten ze tzt maar een nieuwe kiezen.
ff een jompel voor je kolf productie

Poppejans, Jamie heeft pampers aan en zit al in maatje 3.... dus groter lijkt me niet zo'n goed idee. En het komt er niet echt via zn rug uit maar meer via de beengaten. Vaak verschonen is de enige remedie. Als hij zich weer onderpoept, dan ga ik maar eens de tip van BE opvolgen... scheelt een hoop wassen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:18:42 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78345804
Oscar is vanmorgen door mijn moeder opgehaald van de creche, totaal niet happy.
Maar mijn moeder neemt onze telefoon niet op, dus ik heb geen idee hoe het vandaag gegaan is. Zit op hete kolen hier op mijn werk en ga zo maar naar huis over een half uurtje ofzo.

Octo, wat een vervelende situatie zeg... Heb je al verteld dat jij van niks wist?
En sowieso, als zij hem ook allebei hadden/hebben, wat zouden ze dan onderling gedaan hebben?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:23:17 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78345954
oe BE dat is ook vervelend; kan me voorstellen dat je erg graag even op de hoogte was gebracht in de loop van de dag. Ik hoop dat je mannetje als je hem straks ophaalt, weer zijn vrolijke zelf is
pi_78346524
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef octopussy het volgende:

Het schijnt dat 1 van mijn schoonzussen en mijn aanstaande schoonzusje beiden dezelfde de naam Hannah al jaren in gedachten hadden voor als ze een meisje zouden krijgen. Nu heeft de eerste dat kennelijk eens tegen mijn man verteld (die dat natuurlijk direct weer vergeten is) en nu zijn ze onwijs boos op ons, terwijl ik hier niets van wist
Wat rot zeg.... Toen mijn zusje en ik allebei zwanger waren (zij was in januari 2009 uitgerekend en ik in juli), heb ik gevraagd wat zij voor namen had. Ze heeft het gezegd, en ook gezegd dat de jongensnaam niet helemaal vast stond. Ik heb toen verteld dat wij Thijs hadden, en ze reageerde met 'dan is die sowieso van jullie!'.

Mijn neefje heet trouwens Bart, een naam die wij niet echt overwogen hebben. Maar ik vind het wel een leuke naam
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78347117
Ik ben achteraf blij dat ik me ooit eens tegen Mikoxx heb versproken over onze jongensnaam (volgens mij was ik toen nog niet eens zwanger van Meike, kun je nagaan)
Anders was "lars" voor hun ook een kanshebber geweest.

Maar Octo, ga je daar even niet druk over maken he!
Wie het eerst komt, die het eerst maalt!

En Free, ik herken het zware gevoel onderin van na de bevalling van Meike, dat duurde toen best lang.
Echt een gevoel alsof je een zak aardappels met je mee zeult, en alsof je ingewanden op straat pleuren als je gaat lopen.
Bij mij is het uiteindelijk goed gekomen, maar het duurde wel heeeeel lang.
pi_78347278
Hmm Octo, das niet leuk zeg, dat ze zo reageren. Dat je het denkt is nog tot daaraaan toe, maar hou dat lekker voor jezelf. Aangezien mijn stiefzus en ik bijna gelijk waren uitgerekend hebben wij ook een beetje gepolst qua namen. Maar omdat we geen van beiden de echte naam wilden zeggen hebben we het bij de eerste letter gelaten. Zij had een E, wij een M... kon prima dus. En als het jongens waren geworden hadden we wel allebei een T, maar zij veel meer letters dan wij. Maar om nou zo te reageren, beetje jammer...

BE, wat naar dat Oscar zo slecht te pas is. Wel fijn dat je moeder hem kon ophalen, maar niet handig dat je haar nou niet kan bereiken. Gelukkig kun je zo naar huis om IRL te kijken hoe het met hem gaat.

Minke ligt hier nog steeds voor pampus... uurtje geleden even snel een flesje gehad, en daarna meteen weer verder slapen. Ben blij dat het zo goed gaat... dat schept ook weer hoop voor de volgende prikjes.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:01:19 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78347439
Over poepluiers: mijn kraam zei dat Harry nu elke dag toch wel zo'n 4 poepluiers moest produceren. Vanaf dag 28 was er iets met de darmen (ben even vergeten wat) en dan kunnen ze ook langer zonder poepluier...

Freecell, het klinkt niet best hoor! Ik zou echt even bellen. Niet zo zeer vanwege het 'zware' gevoel maar wel vanwege de geur. Dat hoort echt niet!

Ow en dank jullie wel voor de complimentjes voor onze zoon. WIj vinden hem natuurlijk sowieso geweldig maar ik hoor steeds maar weer dat het zo'n mooi manneke is. Ga er bijna van naast mijn schoenen lopen

[ Bericht 29% gewijzigd door Asyniur op 23-02-2010 16:14:05 ]
pi_78348054
Lijnloos, fijn dat Minke geen last heeft van de prikjes!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:31:20 #300
95408 Incantrix
pi_78348716
Hallo lieve mensen! Hoe gaat het ermee? Eens even kijken wat ik heb onthouden:

Keshet, meis, ik denk dat we allemaal al wel het gevoel hadden dat er een boel gebeurd is de afgelopen dagen, fijn je weer even te lezen, we kijken uit naar je update!

Harry OMG, Asy, wat is dat een prachtigmooi ventje! Superlief! Vervelend dat je met de bv meer problemen tegenkomt, bij mij is het in het begin ook heel naar gegaan omdat er in het ziekenhuis niet goed gehandeld is.. Succes ermee, hoop dat dit snel achter jullie ligt!

Octo, wat vervelend dat ook jij veel moeite moet doen om het allemaal op gang te krijgen, ik hoop heel erg dat deze stijgende lijn door de lk kan worden gestimuleerd.. Al is het ook geen schande om de fles te gaan geven hoor En dat mensen boos op jullie zijn in deze enorm emotionele en bijzondere tijd vind ik echt schandalig. Niets van aantrekken kan ik makkelijk zeggen, maar zo werkt het vaak niet. Ik hoop maar gewoon dat dit sne voorbij waait!

Arme Jamie, balen dat hij zo onwijs leegloopt Martine! beterschap voor je ventje

BE, hoe is het met Oscar?

Minke, volgens mij ben jij een superstoere tante!

Stef is vandaag voor het eerst wezen wennen op het KDV en dat is van beide kanten uit helemaal prima gegaan. Beiden niet gehuild, haha Stef heeft lekker geslapen, gelachen en met een mooie babygym gespeeld en wij hebben even hardcore boodschappen gedaan Was wel fijn om hem weer op te gaan halen, dat dan weer wel De fysio was erg fijn (thnx for asking Twinkly ) en had goede tips! Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')