abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78294598
Mogge!

Oscar, hopelijk houd je vandaag alles lekker binnen!

Ik kan ook geen verhaal van Ssserpente vinden Maar heb ook nog niet heel goed gezocht.

DJRandall en Octopussy, wat een mooie kindjes En zo klein nog!

Isabeau deed allemaal rare dingen dit weekend. Zaterdag ging ze zomaar ineens omrollen en gisteren greep ze zomaar haar voetjes vast Maar echt zomaar vand e ene op de andere dag.. ik blijf me daarover verbazen..hoe dat gaat met baby's.

Gisteren wilden lief en ik met Isabeau gaan wandelen in het bos. Eerst een uur gereden naar dat f*cking bos… Isabeau in de doek en lopen maar. We zijn nog geen tien minuten onderweg, is ze het ineens zat. Krijsen! Ze was ook niet te kalmeren. En dan allemaal van die blikken van de andere boswandelaars, alsof ik haar onder de doek zat te knijpen ofzo… We zijn maar weer teruggelopen naar de auto. We reden weg en meteen was ze stil. Missie geslaagd zal ze wel gedacht hebben.
pi_78294722
Haha Martine, zitten we tegelijk te typen over blikken van mensen en knijpen onder de doek
pi_78294780
O, Sorbo dat komt me zo bekend voor! Krijsen en ontroostbaar zijn in de doek en dan eruit halen en dan met de tranen nog in de ogen een grote glimlach opzetten. Rare kinderen hebben we toch. En wat knap dat ze rolt en haar voeten pakt. Hier is rollen nog steeds verspilde energie. Wat we ook doen, hij vindt altijd wel een manier om toch niet te hoeven rollen en wel alles te zien. Voeten zijn wel interessant, dat wel.

Be, ik hoop dat het een 24-uurs actie was en dat het manneke nou weer boven jan is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 22 februari 2010 @ 10:25:24 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78294879
Dat verhaal van serpente staat in het vorige toic.
Een meisjevan het kdv is overleden nadat ze wss gestikt was in haar braak.
pi_78295012
DJRandall en Octopussy welkom! Wat een mooie nieuwe baby's!

Incantrix, wat fijn dat de krampjes van Stef wat afnemen!

Ik moest vanmorgen nog denken aan dat verhaal van Serpente toen ik Isa weer in bedje had gelegd en haar rare geluidjes hoorde maken.. bah!

BJ, dat klinkt inderdaad als een fijn weekend! Lekker! Hopelijk heb je weer wat nieuwe energie opgedaan.

Isa slaapt de laatste dagen wat onrustig. Ze wordt al vrij snel weer wakker en is dan ontzettend aan het drukken en aan het kreunen (dit doet ze altijd al wel veel, maar nu lijkt het wel wat meer te zijn, of ze heeft er meer last van). Daardoor trekt ze haar beentjes op, en moet ze soms wat spugen. Om in slaap te komen wil ze dan graag een speentje, maar die slaat ze er steeds weer uit omdat ze volgens mij wat jeuk heeft in haar gezicht vanwege wat babypukkeltjes die nu minder worden. Als ik haar er dan uithaal en op schoot leg wordt ze na een tijdje rustig en valt ze weer in slaap, dan kan ik haar weer wegleggen. Overdag is dat natuurlijk niet zo erg, maar 's nachts wat minder.
pi_78295150
Martine en Sorbo, allebei aan het knijpen!

Wat leuk dat Isabeau ineens allemaal nieuwe dingen kan Sorbo!
pi_78295228
Ik moet zo met Lars naar het cb, hij moet zijn 4 maandsprikjes nog hebben.
Ben ook benieuwd hoeveel hij gegroeid is.
En maar es advies inwinnen over bijvoeding bij allergische kindjes......
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78295417
Karin, succes! En de vier maanden prikjes waren hier ook pas vorige week.
Nog een paar dagen en mijn manneke is al weer 5 maanden. Hij is de laatste tijd van de enorme buikspieroefeningen. Koppie omhoog, beentjes omhoog en dan proberen overeind te komen. Lukt niet natuurlijk. En op schoot zit ie steeds vaker los. Gaat hard zo.
pi_78295446
Goeiemorgen allen!

Amarante en BE, wat naar dat Oscar en Fabian zo spugen/overgeven... lijkt me best eng eigenlijk, zeker na dat verhaal van Ssserpente. Maar goed, je moet er ook niet aan blijven denken want anders slaap je helemaal niet meer.

Sorbo en Martine lekker aan het knijpen onder de draagdoek! Gezellig joh, kinderen

Karin, succes met Lars z'n prikjes!

NieuweUser lastig dat Isa zo moeilijk slaapt de laatste dagen. Minke heeft ook zo'n periode gehad dat ze inderdaad steeds haar speen uitmepte en het dan op een brullen zette. Gelukkig heeft ze sinds een paar dagen haar handen helemaal ontdekt om op te sabbelen. Soms nog wel eens een kreetje, maar dan gaan de handen weer in de mond en is het weer goed (zo grappig om te zien en horen ook trouwens, soppert!)

Hihi Driekus weigert te rollen... kleine boef!

Hier weer een prima nacht gehad, kennelijk vind Minke het wel prima om lekker tot een uur of 6/7 te slapen. Daarna flesje erin en weer verder tukken... klein slaapmonstertje. Nu ligt ze lekker in de box (die kennelijk toch best leuk kan zijn) om zich heen te kijken en te babbelen. Op de buik vind ze nog steeds helemaal niks, dan is het gillen. Nou ja, dan wachten we gewoon nog even met rollen Haar nek traint ze wel op andere momenten. Morgen cb en prikjes, ben benieuwd hoeveel ze nu weegt want volgens mij moeten we ook met voeding een stapje omhoog, maar dat zou pas bij de 5 kg mogen en vorige keer (4 weken geleden) was ze precies 4 kg....
pi_78295585
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
De 2 flessen van vanochtend zitten er wel nog in, dus het lijkt zo'n 24u ding geweest te zijn!
*afklopt*
Gelukkig, hopelijk was het maar een kort iets, het klonk wel heel erg zielig en eventjes heftig, arm ding!

Fijn dat het weer lekker gaat met Stef Incantrix!

Hahaha die Isabeau,kleine dramaqueen

Hier ook een druk weekje, morgen even naar het werk showen met de kleine man, woensdag naar een vriendin even bijkletsen en die wou hem ook nog even weer bewonderen,zaterdag de Utrechtmeet en zondag naar een opening van een winkel.

Ik moet volgende week alweer aan het werk, mn laatste vrije weekje, jammer hoor ik had best nog wat maandjes lekker 24 u van Wolf willen genieten en beetje luieren haha.
Maar mn rooster is fijn, werk in de zorg en werk blokjes achter elkaar waardoor ik 1x 6 dagen en 1x 8 dagen achter elkaar vrij ben in de maand! (nog wel meer vrij natuurlijk hoor)
Ik ga voor 22 uur p/w terugkomen, ben benieuwd hoe dat gaat zijn, ik denk dat ik het wel goed gekozen heb qua verdeling prive/werk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78295677
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:44 schreef Lijnloos het volgende:

Hier weer een prima nacht gehad, kennelijk vind Minke het wel prima om lekker tot een uur of 6/7 te slapen.Daarna flesje erin en weer verder tukken... klein slaapmonstertje. Nu ligt ze lekker in de box (die kennelijk toch best leuk kan zijn) om zich heen te kijken en te babbelen. Op de buik vind ze nog steeds helemaal niks, dan is het gillen. Nou ja, dan wachten we gewoon nog even met rollen Haar nek traint ze wel op andere momenten. Morgen cb en prikjes, ben benieuwd hoeveel ze nu weegt want volgens mij moeten we ook met voeding een stapje omhoog, maar dat zou pas bij de 5 kg mogen en vorige keer (4 weken geleden) was ze precies 4 kg....
Hier ook, heerlijk he echt wel boffen met zo'n makkelijk kind Hier trouwens ook een babytje dat heel boos wordt op de buik, gewoon frustratie volgens mij
En qua voeding, ik zou gewoon geven wat Minke zelf aangeeft, ze stoppen echt wel als ze zelf genoeg hebben, en als ze juist wat minder wil dan ''op de verpakking qua gewicht'' staat, is dat ook totaal geen probleem.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 22 februari 2010 @ 10:55:07 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78295751
hoi djrandall en octo! welkom hier met jullie mooie kinders!
DJR, pfoe jij hebt nogal wat te verwerken nu zeg! je weet wel dat je met 3x kolven op een dag j productie nooit op stoom krijgt? dat moet minstens iedere 3 uur, dus 8x per dag. maar ja, als het niet gaat, gaat het niet, en dan krijgt je kindje zometeen volledig fv. jij moet ook herstellen.

oscar aan de buikgriep, wat sneu! (hoe gaat dat dan als hij zijn helmpje onderkotst? kan je die gewoon afspoelen?)

in het bvtopic kreeg ik geen antwoord, maar hoe zit dat ook alweer met oefenen met de fles? dat moet dagelijks toch? en dan eenhele voeding, of is 30cc voldoende? dan hoef ik namelijk niet iedere dag te kolven, maar kan ik een opbrengst in 2x opsplitsen, scheelt weer.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78295888
Even geen tijd gehad om verder bij te lezen want er is hier een beetje storm in huis geloof ik Maar wanneer begin je nou ookalweer met pap? Kan me er echt niks meer van hereinneren hoe we dat bij Linde deden...

*rent weer verder *
  maandag 22 februari 2010 @ 10:59:07 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78295893
aargh, er was nog meer!

ja dames, jullie mogen je kinders niet knijpen in de doek! die doek is sowieso kindermishandeling, want eenbaby heeft personal space nodig

poppejans alweer aan het werk! dat gaat hard!

isabeau aan de rol!

stiemie, je kan vanaf 4 mnd pap maken met rijstebloem, anders vanaf 6 mnd

aviva vindt haar handen maar irritant, geloof ik. die dingen hangen in de weg als je eens lekker het truitje van je moeder wil bestuderen, en als er per ongeluk een vinger in de mond komt, geeft het niet eens melk!
hopelijk gaat ze binnenkort wel de voordelen van handen en vingers zien, anders krijgen we er nog een kluif aan
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78296172
Isabeau, groeisprongetje gehad. Leuk al die veranderingen!

Lijnloos: echt heerlijk zulke nachten zeg!! * Duimt dat het hier ook snel zal gaan gebeuren *

Poppejans: jeetje volgende week alweer aan het werk, wat is dat snel gegaan he. Lekker dat je wel veel vrij bent achter elkaar! Alhoewel ik nu ook wel weer blij ben met mn regelmatige diensten (werk ook in de zorg).

Octo: welkom hier met je mooie meisje

Ik ga Dyon zo op mn werk showen. Was er nog niet van gekomen, kwam steeds wat tussen maar vandaag hebben ze vergadering en is iedereen op kantoor (normaal zijn we bijna de hele dag op pad ).
Hij ligt alleen net op bed...
pi_78296493
Lijnloos, ik heb me nooit zoveel aangetrokken van het cb. Als Driekus meer honger had, dan kreeg ie meer. En zelfs als ik niet precies wist hoeveel ie woog. Wat je ook nog kan doen is gewoon met en zonder minke op de weegschaal gaan staan, dan heb je ook een indicatie.
pi_78298125
Hihi, goeie tip mefke, maar we hebben geen weegschaal in huis
ik heb net gewoon ook al een wat grotere fles gegeven en die ging gewoon schoon op en zonder huilen nadien.... Denk dat het tijd is om op te gaan hogen!
pi_78298397
Lijnloos, als ze dan wel tevreden is.... dan zou ik inderdaad ook meer gaan geven.

Isabeau al weer een sprongetje gehad. Het lijkt er op dat Jamie hem ook net gehad heeft, al heb ik er weinig van gemerkt. Ineens is hij een stuk wijzer lijkt wel. Hij heeft door als hij met zn rammelaar zwaait dat hij dan wel bij de beesten van zn mobiel kan. Dus krijgen nu vaak een optater, en een lol dat hij dan heeft. Jamie de holigan
pi_78298820
Knijpen mag niet
pi_78298822
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik moet zo met Lars naar het cb, hij moet zijn 4 maandsprikjes nog hebben.
Ben ook benieuwd hoeveel hij gegroeid is.
En maar es advies inwinnen over bijvoeding bij allergische kindjes......
Bijvoeding is het liefst pas vanaf 6 maanden en dan per soort een aantal dagen achter elkaar proberen om te kijken of er op gereageerd wordt.

Sorbootje wat knap van je meisje dat ze al kan omrollen en der voetjes kan pakken. Soms kunnen ze in ene iets van de een op andere dag. En stiekem knijpen mag natuurlijk niet

Arme Oscar aan het spugen en diarree. Hopelijk is het gauw weer over.

Octo en DJ wat een prachtige kindjes. Cool jij hebt ook een mooi meisje!
pi_78298827
Dan is Minke waarschijnlijk toe aan een grotere fles inderdaad. Hoeveel krijgt ze nu Lijnloos?
pi_78298868
Wat leuk zijn die plotselinge ontwikkelingen hè?
En hoewel ik groeien geweldig vind, zou ik stiekem Florian nog wel een maandje of 3 zó willen houden als hij nu is
pi_78299422
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:25 schreef freecell het volgende:
Wat leuk zijn die plotselinge ontwikkelingen hè?
En hoewel ik groeien geweldig vind, zou ik stiekem Florian nog wel een maandje of 3 zó willen houden als hij nu is
Kan ik me helemaal voorstellen hoor. Ik kijk af en toe naar Jamie.... en dan denk ik waar is mijn baby gebleven, het is nu al zo'n persoontje.
pi_78299727
Freecell, ik snap je helemaal hoor. Dat kleine spul is ook zo leuk en lief maar ik vind het ook weer leuk als ze iets meer reageren op hun omgeving. Dijon volgt ons wel en probeert af en toe een kreet er uit te gooien en een lachje maar ligt nog het liefst bij mij op de borst te slapen.
pi_78299818
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef NieuweUser het volgende:
Dan is Minke waarschijnlijk toe aan een grotere fles inderdaad. Hoeveel krijgt ze nu Lijnloos?
ja dat denk ik ook... Ze krijgt nu 5x150/5 maar dan gaan we dus naar 5x 180/6! Hoop alleen wel dat het ritme redelijk gelijk blijft en dat ze dan niet inene 5 uur tussen de flesjes houd want dan komen we niet meer uit op een dag...
pi_78300011
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook... Ze krijgt nu 5x150/5 maar dan gaan we dus naar 5x 180/6! Hoop alleen wel dat het ritme redelijk gelijk blijft en dat ze dan niet inene 5 uur tussen de flesjes houd want dan komen we niet meer uit op een dag...
Isa woog vorige week 4300 gram en zat op 6 x 120/4. Ze dronk alle flessen leeg de afgelopen week en daarom adviseerde het cb om er 10cc water bij te doen. Sinds het weekend zit ze dus op 6 x 130/4 en die gaan ook bijna allemaal leeg, soms laat ze nog een bodempje over. Als je naar haar gewicht kijkt, is dat eigenlijk best veel!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:01:40 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78300149

Te vroeg gejuicht.
Net al een keer schone kleren moeten doen en wat ik nu hoor uit de box klinkt ook niet best... dat houdt zo'n luier nooit!
*schone kleren pakken gaat... Aggos, arm kind, zie het buikje helemaal opspannen steeds... Ik wacht wel even tot hij klaar is voor ik de ramen kan gaan zemen.
pi_78300163
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:18 schreef Troel het volgende:
Linda, ik ben bang dat een bezoekje deze week er niet in zit, bang dat ik jullie aansteek met een fikse buikgriep. Heb echter wel een zomerhoedje om te passen.
oh bah...maar ik ga pas 4maart (dacht ik) terug, dus misschien ben je tegen die tijd weer een beetje beter
Enne, hoedje

dames, we hebben de reis overleefd, zijn gister nog uit eten geweest en Lotte was erg moe van alle indrukke, maar is superlief geweest. Vandaag is echter een beetje een zeurdagje, das dan weer jammer.

iemand een goede tip voor een babyfoon die niet op wifi stoort? Ik zie alleen maar dingen van rond de 90¤

Echt bijgelezen ben ik niet, maar een welkom voor octo en DJ. Wat een prachtige kindjes hebben jullie zeg
Lotte!
Noah!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:03:19 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78300218
Wat kletsen jullie veel!
Even snel nog op Davinia antwoorden, hij had toevallig steeds zijn helmpje niet op toen het gebeurde, maar ja, die kan je gewoon afspoelen. Daarna nog even napoetsen met 70% alcohol en goed laten drogen (kind en helm) voor je hem weer op zet...
pi_78300363
Arme Oscar

Hier een heel tevreden gozertje aan de borst
pi_78300443
Hier is het nu trouwens steeds borst, in 5 minuten drinken met enorme slokken. Loslaten, boeren, kokhalzen, mnodje terug geven en als een blok in slaap vallen....
Das toch niet goed in zo weinig tijd?
  maandag 22 februari 2010 @ 13:19:05 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78300898
Dat gaat wel heel hard naar binnen dan free... Maar vergeet niet, het is nog een klein urretje he... die hebben een maagje zo groot als een eierdopje. 't Is niet meer dat jongetje van ruim 1 dat nog drinkt.

Hier viel het mee, het was nog binnen de lijntjes! Arm schaap...
pi_78301087
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Isa woog vorige week 4300 gram en zat op 6 x 120/4. Ze dronk alle flessen leeg de afgelopen week en daarom adviseerde het cb om er 10cc water bij te doen. Sinds het weekend zit ze dus op 6 x 130/4 en die gaan ook bijna allemaal leeg, soms laat ze nog een bodempje over. Als je naar haar gewicht kijkt, is dat eigenlijk best veel!
Nou ik wil liever neit extra water erbij geven omdat het dan weer spugen wordt... dus doe ik het liever per hele mix zeg maar... Maar ik zie het wel morgen bij het cb, als ze de 5 kg voorbij is dan is het helemaal prima en tot die tijd ga ik gewoon es proberen met 180/6 x 5... zien hoe dat vandaag uitpakt. Ben wel heeeeeel benieuwd hoe groot ze nu is (zowel in lengte als gewicht). Ik heb de laatste dagen steeds meer kleertjes waarvan ik denk dat ze misschien nog veels te groot zijn waarvan blijkt dat het nog net kan als ze eenmaal aan zijn. Gelukkig nog op tijd dus.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:35:20 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78301521
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:01 schreef Brighteyes het volgende:

Te vroeg gejuicht.
Net al een keer schone kleren moeten doen en wat ik nu hoor uit de box klinkt ook niet best... dat houdt zo'n luier nooit!
*schone kleren pakken gaat... Aggos, arm kind, zie het buikje helemaal opspannen steeds... Ik wacht wel even tot hij klaar is voor ik de ramen kan gaan zemen.
Heeft hij tegen het raam gespuugd dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78301589
Jemig wat gaan jullie snel!

Wat sneu al die spugende kindjes

Rienk heeft al 5 dagen niet gepoept. Heb net de HA gebeld of ik wat lactulose kan gebruiken oid, want hij heeft er zichtbaar last van.
Het komt vast omdat hij nu 's avonds een fles kv krijgt.. Vannacht sliep hij van 23:30 tot 06:00
En gister echt luxe Om 01:00 sliep hij (en wij ook, want zaterdag blijven we altijd op he ) toen kwam hij om 04:30 toen kon ik hem om 05:00 terug leggen, toen kwam hij om 08:30 weer en toen kon ik hem weer terug leggen tot 11:00!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 22-02-2010 14:13:18 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78302109
oeh wat gaat het hard hier
BE arme Oscar, nouja hopelijk heeft het lekker opgelucht

wij zijn ook weer goedgekeurd op het cb Amélietje doet het fantastisch volgens de cb-mevrouw en wij zijn een leuk stel. Aaaahw ik wist niet dat we daar ook op gekeurd werden

ze begint met gewicht een pietsje af te buigen op de cb-curve maar op de bv-curve loopt ze nog steeds op haar eigen lijn. Volgens de arts moest ik alle curves maar negeren verder, het ging prima. Rapley kent ze, vond ze prima allemaal, ook gecombineerd met af en toe een prakje. En ze was verbaasd dat Amélie's scheefheid van t koppie zo énorm was bijgetrokken wel nog n plat achterhoofd maar dat was ons bekend trekt ook nog bij.
Houden zo, [berrystevens] vooral zo doorgaan [/berrystevens] en volgende maand terugkomen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78302345
Fijn huup!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:59:04 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78302445
prachtige curve huup
pi_78302503
Mooi lijntje zo

En wat leuk dat alles gewoon goed was

Hier kwam nanmorgen de wvpk binnen voor de CB intake. Normaal belt ze van te voren, maar nu kwam ze gewoon aanlopen, want ze kwam hier toch langs, of het uitkwam. Nou, ja hoor, prima

Maar die was het helemaal eens met dat we hem op z'n zij leggen en dat hij al een speentje heeft enzo. Was ik ook verbaasd over
pi_78302620
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef freecell het volgende:

Maar die was het helemaal eens met dat we hem op z'n zij leggen en dat hij al een speentje heeft enzo. Was ik ook verbaasd over
Waarom zou dat niet mogen dan?
pi_78302758
Huup wat een mooie curves van Amelie zeg

BE, wat naar dat Oscar nog steeds niet helemaal lekker is. Wel prettig dat de luier het deze keer gehouden heeft Soms kan het hier ook knetteren dat je je afvraagt hoe ver die dingen meerekken....

Free, dat valt weer mee dan, hier is dat ook echt een no-no maar gelukkig vind Minke der rug ook lekker liggen.
pi_78303199
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nou, speentje met bv wordt niet aangeraden voordat ze iig een dag of 10 oud zijn toch? Maar het was hier zo goed op gang en het kostte me letterlijk m'n pink-vel En toen heeft de kraam ze voor me uitgekookt. (de speentjes, niet mijn pink)

En slapen moet officieel op de rug. Maar Florian vindt dat niet tof en ik ook niet. Kind heeft net 9 maanden opgerold gezeten in mij en op je rug is zo'n verplicht-gestrekte houding. Op de zij kan je lekker opkrullen.
De wvk was het volledig met me eens
pi_78303336
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Mijn zusje zei iets over nieuwe richtlijnen mbt wiegedood. Ze moeten nu op de rug ipv zij begreep ik van haar intake gesprek met het CB. Wij leggen al onze kinderen op hun zij, en na elke voeding van zij wisselen. En wbt speentjes zijn ze niet zo happig op ivm tepel-speen verwarring. Ook hier hebben al onze kinderen een dag na de geboorte al een speen gekregen en gaat prima, geen verwarring hier. Wil natuurlijk niet zeggen dat andere babies daar ook zo makkelijk mee zijn.
pi_78303511
oh en ik wilde Octo en DjRandall nog welkom heten in dit topic. Wat hebben jullie een mooie kinders gebakken zeg wat een plaatjes!

Thanks, die curves volgen een mooi lijntje zo ik ben zelf verbaasd dat het zo'n mooie constante lijn is! Hoewel hij dus op het cb wel een klein beetje afbuigt nu bij gewicht maar goed. Wat een wonder is het toch, en dat ze dat helemaal zelf regelen, dat eten en groeien enzo /emo
Ik maak me wel een heel klein beetje zorgen om haar koppie. Haar hoofdomtrek is nauwelijks toegenomen en zit nu ineens van op de gemiddelde lijn naar onder de eerste lijn zeg maar als jullie me volgen. Volgens de arts was het niet erg en kon het geen kwaad, ze heeft even goed alle fontanellen en naden bepoteld en het was allemaal nog open. Maar ik merk dat ik echt accuut weer in de echo-stress stand schiet nu haar hoofdje weer klein blijkt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 februari 2010 @ 14:29:26 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78303671
Mijn kind slaapt op zn buik, dat zal dan wel helemaal uit den boze zijn.
Maar ja, het is of dat of wakker. En speentje heeft hij ook vanaf week 1.
pi_78303823
ah ok

Rienk wilde voorheen geen speen en hij maait zo met zn armen dat we hem inbakeren. En dus moet hij wel op zn rugje. Maar overdag ligt ie opgefrommeld op zn buik
  maandag 22 februari 2010 @ 14:37:57 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78304005
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:32 schreef Vlindur het volgende:
ah ok

Rienk wilde voorheen geen speen en hij maait zo met zn armen dat we hem inbakeren. En dus moet hij wel op zn rugje. Maar overdag ligt ie opgefrommeld op zn buik
Wat gebruik je voor het inbakeren? Ik heb zo'n puckababy gekocht maar dat gaat em niet worden ben ik bang.
Ik wil hem namelijk ook op zn rug laten slapen.
Ik ga nu dus, omdat hij op zn buik ligt, elke nacht heel vaak controleren. En ik slaap eigenlijk liever.
pi_78304148
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat gebruik je voor het inbakeren? Ik heb zo'n puckababy gekocht maar dat gaat em niet worden ben ik bang.
Ik wil hem namelijk ook op zn rug laten slapen.
Ik ga nu dus, omdat hij op zn buik ligt, elke nacht heel vaak controleren. En ik slaap eigenlijk liever.
Ik heb een swaddle-me

daarmee zitten zn armpjes stijf naast zn lichaam. (Zn benen laten we los)
Dat is het enige wat werkte, Ik probeer nu soms de puckababy van XXXKarinXXX, maar hij maait er nog steeds in. Maar het gaat wel al wat beter

Rienk slaapt overdag op zn buik en 's nachts ingebakerd. Zn buik vind hij veel fijner idd
pi_78304326
Mooie curve Huup!!

Bij ons cb doen ze ook wel moeilijk over liggen op de zij/buik. Ik leg Isa overdag weleens op haar zij in de kinderwagenbak, ik ben er dan toch bij. Ze heeft namelijk een voorkeur naar rechts, en zo kan ik haar ook op de andere kant leggen.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:52:00 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78304549
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:41 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb een swaddle-me

daarmee zitten zn armpjes stijf naast zn lichaam. (Zn benen laten we los)
Dat is het enige wat werkte, Ik probeer nu soms de puckababy van XXXKarinXXX, maar hij maait er nog steeds in. Maar het gaat wel al wat beter

Rienk slaapt overdag op zn buik en 's nachts ingebakerd. Zn buik vind hij veel fijner idd
Oscar heeft ook in de Swaddle me gelegen tot hij kon omrollen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')