Goodmornings! Alles goed hier?
Octo en DJRandall, welkom hier! Vervelend dat jullie beiden een zware start hebben gehad, maar ik hoop voor jullie dat het snel beter zal gaan en dat jullie wel ook genieten

Hannah en Lucas, jullie ook welkom hier.. Wat zijn jullie mooi! Wat een lieffies

Co_Ol, Robin is echt om op te vreten

Schattige foto!
BJ, wat knap dat je ervoor kiest het nu wat meer op z'n beloop te laten. Meis, je hebt het zó goed gedaan, petje af hoor!

Free, ik reageer hier even op je post in het bankje want daar gaat het altijd zo hard

Maarrehm, ik hoop dat je Chardonnay lekker was en thnx, nu voel ik me iets minder ontaardde moeder

Super dat het verders ook lekker gaat, al hoop ik dat die krampjes snel het huis weer verlaten hoor!

NieuweUser, Stef's krampjes zijn gelukkig weer afgenomen tot een paar momenten per dag, dat is een stuk beter te hanteten. Helaas nog niet weg dus, maar ik heb goede hoop dat het niet lang meer zal duren

Amaranta, het lukt mij al amper teh innernets bij te houden met één kindje, laat staan met twee! Vind het al heel wat dat je het probeert

En ieks! Eng met dat overgeven! Die angst die jij omschrijft grijpt mij ook met regelmaat naar de strot, zeker na wat Ssserpente schreef. Engengeng!
Lily, ik kan me zo voorstellen dat dat ene rustmomentje in de ochtend héél fijn is, hopelijk heb je genoten

Na een paar dagen een beetje een raar ritme zit Stef nu weer op zijn vertrouwde voedingsschema. Best fijn, want de komende dagen moeten er allemaal dingen. Morgen gaat Stef voor het eerst wennen bij het KDV en vandaag en overmorgen gaat hij een uurtje of 2 bij oma spelen omdat ik naar de fysio moet en op ziekenbezoek ga. Druk weekje zo..
Ow, en Meimeltje, ik ga zo jouw filmpje nog even kijken achter de pc