Hallo lieve mensen! Hoe gaat het ermee? Eens even kijken wat ik heb onthouden:
Keshet, meis, ik denk dat we allemaal al wel het gevoel hadden dat er een boel gebeurd is de afgelopen dagen, fijn je weer even te lezen, we kijken uit naar je update!

Harry

OMG, Asy, wat is dat een prachtigmooi ventje! Superlief! Vervelend dat je met de bv meer problemen tegenkomt, bij mij is het in het begin ook heel naar gegaan omdat er in het ziekenhuis niet goed gehandeld is.. Succes ermee, hoop dat dit snel achter jullie ligt!

Octo, wat vervelend dat ook jij veel moeite moet doen om het allemaal op gang te krijgen, ik hoop heel erg dat deze stijgende lijn door de lk kan worden gestimuleerd.. Al is het ook geen schande om de fles te gaan geven hoor

En dat mensen boos op jullie zijn in deze enorm emotionele en bijzondere tijd vind ik echt schandalig. Niets van aantrekken kan ik makkelijk zeggen, maar zo werkt het vaak niet. Ik hoop maar gewoon dat dit sne voorbij waait!
Arme Jamie, balen dat hij zo onwijs leegloopt Martine! beterschap voor je ventje

BE, hoe is het met Oscar?
Minke, volgens mij ben jij een superstoere tante!

Stef is vandaag voor het eerst wezen wennen op het KDV en dat is van beide kanten uit helemaal prima gegaan. Beiden niet gehuild, haha

Stef heeft lekker geslapen, gelachen en met een mooie babygym gespeeld en wij hebben even hardcore boodschappen gedaan

Was wel fijn om hem weer op te gaan halen, dat dan weer wel

De fysio was erg fijn (thnx for asking Twinkly

) en had goede tips! Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!