abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78340347
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Rolt junior zelf naar je toe? Of vergeeet je hem na het voeden terug te schuiven?
In beide gevallen zou ik een drempel achtig iets maken tussen jou en de co-sleeper. Klinkt wel heel eng hoor

Voor Rienk heb ik zojuist lactulose gehaald. We zijn wezen wandelen met de wagen (1e keer er alleen uit! ) Naar het minicentrum. En ik heb een David de Kabouter dvd gehaald! Jeugdsentiment!
Lekker naar buiten

neh, hij rolt van me af juist en niet ons bed in. Hij lag nog in de co-sleeper, maar op z'n andere zij.

En hij had een kruik achter zijn rug, maar is dus via zijn buik gerold.
pi_78340605
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Ja misschien is het niet helemaal objectief die 6 luiers, iedere keer als hij een scheet laat ren ik al met hem naar de comode om hem te verschonen. Anders houden de luiers het niet en blijf ik wassen. Daar bij ben ik als de dood voor luieruitslag, dat lijkt me zo naar voor hem. Vaak als hij net weer aan gekleed is kan ik 10 minuten later weer. Hij heeft nu 3 van die poepbuien achter de rug.

en een ander merk luiers helpt niet, of misschien een maatje groter?
Wel sneu, zulke dunne diarree en dan heel vaak

Wolf had ik vorige week ook een week lang iedere keer onder de poep, dat het vanaf de bovenkant van de luier eruit kwam op zn rug en dus alles eronder zat, maar sinds we een maatje groter zijn gaan gebruiken geen last meer van gehad.
Hier trouwens zo'n 3x per dag een poepbroek
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:17:11 #278
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78340823
Alle nieuwe moeders en baby's welkom hier

Asyniur, wat een prachtige zoon heb je! Echt een lekker ding

Martine, beterschap met Jamie

Geen mogelijkheid verder voor uitgebreide reactie, het is vakantie, dus mijn huis is vol met legospelende kinderen en Elyas vindt dat niet zo'n fijn geluid dus ligt lekker bij me op schoot. Maar dat typt niet echt ideaal.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:31:58 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78341363
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Ja misschien is het niet helemaal objectief die 6 luiers, iedere keer als hij een scheet laat ren ik al met hem naar de comode om hem te verschonen. Anders houden de luiers het niet en blijf ik wassen. Daar bij ben ik als de dood voor luieruitslag, dat lijkt me zo naar voor hem. Vaak als hij net weer aan gekleed is kan ik 10 minuten later weer. Hij heeft nu 3 van die poepbuien achter de rug.

Keshet ben benieuwd naar je update, maar eerst naar je meisje toe!
Vriendinnetje van mij vertelde dat ze ooit, toen haar zoontje het had, niet verder kwam dan een rompertje, shirtje en lekkere lange sokken, gewoon de verwarming wat hoger zetten en een dikke handdoek eronder leggen.
pi_78341984
Uhm. even een mama-vraagje.
Ik heb pijn onderin mijn buik, beetje zeurend, soms even goed pijnlijk. Vooral pijnlijk als ik moet plassen of als ik net klaar ben met plassen. Plus een zwaar gevoel in mijn bekkenbodum. Alsof er iets heel zwaars op ligt
Ik mis verder blaasonttekingsklachten (plassen zelf doet geen pijn, ik hoef helemáál niet vaak plassen terwijl ik genoeg drink, ook geen kleine beetjes oid, allemaal normaal) en langzamerhand gaat mijn vloeien ook wat meer stinken Van een beetje zoetig naar een beetje vissig zeg maar Niet dat je het kan ruiken als je aan me snuffelt, maar op de wc ruik ik het zelf wel zeg maa.

Komt het iemand bekend voor? Moet ik de vlos hiervoor bellen of hoort het erbij en gaat het vanzelf over?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:49:09 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78342115
Ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen.
Dat drukkende gevoel herken ik wel van mezelf en verhalen van anderen, dat is gewoon je bekkenbodem die terug aan het plooien is. Meestal, maar als jij je zorgen maakt... vertrouw op je eigen intuitie en als ik jou zo hoor...
pi_78342136
Hm, een zwaar gevoel is een symptoom van een bm-verzakking toch? Zou voor de zekerheid ff bellen.
pi_78342331
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen.
Dat drukkende gevoel herken ik wel van mezelf en verhalen van anderen, dat is gewoon je bekkenbodem die terug aan het plooien is. Meestal, maar als jij je zorgen maakt... vertrouw op je eigen intuitie en als ik jou zo hoor...
Hm, ik zit nu echt even in zo'n 'we zien het nog ff aan' bui
maar als het echt meer pijn gaat doen bel ik ff
pi_78343153
Och Jamie, jij ook al aan de poeperij... jochie, dat je maar snel weer een beetje beter bent.
Vlindur, hopelijk helpt de lactulose snel bij Rienk en wordt ie verlost van alle poep. Uit eigen ervaring kna ik je wel vertellen dat het een dagje kan duren voor het "los" komt.

Keshet meid! Lekker naar je meisje dan als het zo'n hectisch weekend is, en dan horen we nog wel van je! Teigetje gaat uiteraard voor!!!

Freecell, Florian al aan de rol Misschien is zo'n driehoekjes-kussen (als je begrijpt wat ik bedoel) een idee? En voor je zelf even aankijken maar anders wel bellen hoor!

Wij zijn weer terug van de massage en zelfs even bij mijn man op het werk Minke wezen showen. De kleine meid houd zich heel sterk en ik heb het idee dat de prikjes vooral erg slaapverwekkend zijn. Met masseren even extra op de prikplekjes gefocust en lekker los gemasseerd en nu ligt ze eigenlijk lekker te slapen in de wipper op de laagste/platste stand. Af en toe een zielig snikje, maar vooralsnog gaat het helemaal prima.
pi_78343521
Stoere Minke
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:37:14 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78344105
ahhh wat fijn dat Minke geen last heeft lijnloos Evie mag maandag weer; en ik ben dr bang voor..

ik heb Evie net weer lekker in bed gelegd; en volgens mij slaapt ze alweer. Die middagdutjes gaan echt steeds beter!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78344212
Keshet, ben benieuwd hoe het nu gaat met teigetje. Knuffel haar maar lekker

Freecell, je hebt een eigenwijs mannetje zeg!

Arme zieke kindjes hier

Hier gaat het ok vandaag. Borst lukt nog steeds niet, maar de kolfproductie loopt gestaag op dus wellicht is de kunstvoeding niet meer nodig deze week. Meisje is gelukkig weer goed gegroeid en plast en poept ook goed
Ze ligt nu lekker te slapen in de draagdoek.

Het schijnt dat 1 van mijn schoonzussen en mijn aanstaande schoonzusje beiden dezelfde de naam Hannah al jaren in gedachten hadden voor als ze een meisje zouden krijgen. Nu heeft de eerste dat kennelijk eens tegen mijn man verteld (die dat natuurlijk direct weer vergeten is) en nu zijn ze onwijs boos op ons, terwijl ik hier niets van wist
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:41:58 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78344306
he bah Octo wat vervelend... daar kunnen jullie toch helemaal niets aan doen? en alsof je soort van 'recht' hebt op een naam als je die ooit wel eens hebt laten vallen???
Fijn dat het kolven goed gaat!
pi_78344903
Octo.. laat ze maar lullen! Stelletje malloten!
pi_78345109
Pff Octo zou me er niet druk om maken hoor. Zolang ze momenteel niet op alledag lopen en de naam als muurschildering in de babykamer hebben laten aanbrengen en die aan jullie hebben laten zien, hebben ze gewoon geen recht op de naam
pi_78345183
Jezus Octo wat lullig van ze Er zijn wel meer namen in de wereld toch? is ze echt, ECHT boos? of is ze teleurgesteld? Evengoed is het jammer voor ze. Hadden ze maar eerder moeten zijn denk ik dan...

Fijn dat het kolven goed gaat!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78345694
Octo, bewijst alleen maar dat jullie een goed smaak hebben qwa naam. En voor de rest laat ze lekker lullen, er zijn zoveel mooie namen... moeten ze tzt maar een nieuwe kiezen.
ff een jompel voor je kolf productie

Poppejans, Jamie heeft pampers aan en zit al in maatje 3.... dus groter lijkt me niet zo'n goed idee. En het komt er niet echt via zn rug uit maar meer via de beengaten. Vaak verschonen is de enige remedie. Als hij zich weer onderpoept, dan ga ik maar eens de tip van BE opvolgen... scheelt een hoop wassen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:18:42 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78345804
Oscar is vanmorgen door mijn moeder opgehaald van de creche, totaal niet happy.
Maar mijn moeder neemt onze telefoon niet op, dus ik heb geen idee hoe het vandaag gegaan is. Zit op hete kolen hier op mijn werk en ga zo maar naar huis over een half uurtje ofzo.

Octo, wat een vervelende situatie zeg... Heb je al verteld dat jij van niks wist?
En sowieso, als zij hem ook allebei hadden/hebben, wat zouden ze dan onderling gedaan hebben?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:23:17 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78345954
oe BE dat is ook vervelend; kan me voorstellen dat je erg graag even op de hoogte was gebracht in de loop van de dag. Ik hoop dat je mannetje als je hem straks ophaalt, weer zijn vrolijke zelf is
pi_78346524
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef octopussy het volgende:

Het schijnt dat 1 van mijn schoonzussen en mijn aanstaande schoonzusje beiden dezelfde de naam Hannah al jaren in gedachten hadden voor als ze een meisje zouden krijgen. Nu heeft de eerste dat kennelijk eens tegen mijn man verteld (die dat natuurlijk direct weer vergeten is) en nu zijn ze onwijs boos op ons, terwijl ik hier niets van wist
Wat rot zeg.... Toen mijn zusje en ik allebei zwanger waren (zij was in januari 2009 uitgerekend en ik in juli), heb ik gevraagd wat zij voor namen had. Ze heeft het gezegd, en ook gezegd dat de jongensnaam niet helemaal vast stond. Ik heb toen verteld dat wij Thijs hadden, en ze reageerde met 'dan is die sowieso van jullie!'.

Mijn neefje heet trouwens Bart, een naam die wij niet echt overwogen hebben. Maar ik vind het wel een leuke naam
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78347117
Ik ben achteraf blij dat ik me ooit eens tegen Mikoxx heb versproken over onze jongensnaam (volgens mij was ik toen nog niet eens zwanger van Meike, kun je nagaan)
Anders was "lars" voor hun ook een kanshebber geweest.

Maar Octo, ga je daar even niet druk over maken he!
Wie het eerst komt, die het eerst maalt!

En Free, ik herken het zware gevoel onderin van na de bevalling van Meike, dat duurde toen best lang.
Echt een gevoel alsof je een zak aardappels met je mee zeult, en alsof je ingewanden op straat pleuren als je gaat lopen.
Bij mij is het uiteindelijk goed gekomen, maar het duurde wel heeeeel lang.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78347278
Hmm Octo, das niet leuk zeg, dat ze zo reageren. Dat je het denkt is nog tot daaraaan toe, maar hou dat lekker voor jezelf. Aangezien mijn stiefzus en ik bijna gelijk waren uitgerekend hebben wij ook een beetje gepolst qua namen. Maar omdat we geen van beiden de echte naam wilden zeggen hebben we het bij de eerste letter gelaten. Zij had een E, wij een M... kon prima dus. En als het jongens waren geworden hadden we wel allebei een T, maar zij veel meer letters dan wij. Maar om nou zo te reageren, beetje jammer...

BE, wat naar dat Oscar zo slecht te pas is. Wel fijn dat je moeder hem kon ophalen, maar niet handig dat je haar nou niet kan bereiken. Gelukkig kun je zo naar huis om IRL te kijken hoe het met hem gaat.

Minke ligt hier nog steeds voor pampus... uurtje geleden even snel een flesje gehad, en daarna meteen weer verder slapen. Ben blij dat het zo goed gaat... dat schept ook weer hoop voor de volgende prikjes.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:01:19 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78347439
Over poepluiers: mijn kraam zei dat Harry nu elke dag toch wel zo'n 4 poepluiers moest produceren. Vanaf dag 28 was er iets met de darmen (ben even vergeten wat) en dan kunnen ze ook langer zonder poepluier...

Freecell, het klinkt niet best hoor! Ik zou echt even bellen. Niet zo zeer vanwege het 'zware' gevoel maar wel vanwege de geur. Dat hoort echt niet!

Ow en dank jullie wel voor de complimentjes voor onze zoon. WIj vinden hem natuurlijk sowieso geweldig maar ik hoor steeds maar weer dat het zo'n mooi manneke is. Ga er bijna van naast mijn schoenen lopen

[ Bericht 29% gewijzigd door Asyniur op 23-02-2010 16:14:05 ]
pi_78348054
Lijnloos, fijn dat Minke geen last heeft van de prikjes!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:31:20 #300
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78348716
Hallo lieve mensen! Hoe gaat het ermee? Eens even kijken wat ik heb onthouden:

Keshet, meis, ik denk dat we allemaal al wel het gevoel hadden dat er een boel gebeurd is de afgelopen dagen, fijn je weer even te lezen, we kijken uit naar je update!

Harry OMG, Asy, wat is dat een prachtigmooi ventje! Superlief! Vervelend dat je met de bv meer problemen tegenkomt, bij mij is het in het begin ook heel naar gegaan omdat er in het ziekenhuis niet goed gehandeld is.. Succes ermee, hoop dat dit snel achter jullie ligt!

Octo, wat vervelend dat ook jij veel moeite moet doen om het allemaal op gang te krijgen, ik hoop heel erg dat deze stijgende lijn door de lk kan worden gestimuleerd.. Al is het ook geen schande om de fles te gaan geven hoor En dat mensen boos op jullie zijn in deze enorm emotionele en bijzondere tijd vind ik echt schandalig. Niets van aantrekken kan ik makkelijk zeggen, maar zo werkt het vaak niet. Ik hoop maar gewoon dat dit sne voorbij waait!

Arme Jamie, balen dat hij zo onwijs leegloopt Martine! beterschap voor je ventje

BE, hoe is het met Oscar?

Minke, volgens mij ben jij een superstoere tante!

Stef is vandaag voor het eerst wezen wennen op het KDV en dat is van beide kanten uit helemaal prima gegaan. Beiden niet gehuild, haha Stef heeft lekker geslapen, gelachen en met een mooie babygym gespeeld en wij hebben even hardcore boodschappen gedaan Was wel fijn om hem weer op te gaan halen, dat dan weer wel De fysio was erg fijn (thnx for asking Twinkly ) en had goede tips! Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')