Thanks! Morgen toch naar de dokter, dus dan meteen maar even vragen. Ik ben eigenlijk niet zo snel van de 'medicijnen' en pijnstillers bij een gewoon htk-virus, maar het is nu wel erg sneu.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Tip van de kinderarts die wij afgelopen 2 weken kregen was om de zoutoplossing ongeveer 1 minuut voor de voeding te geven zodat de neus vrij is met voeden. Mocht de zoutoplossing in jouw ogen niks doen even langs de huisarts en vragen voor neusdruppels op recept (heet iets van Xylo......ligt in de slaapkamer en kan er nu niet bij) mag je max 5 dagen geven 3 x per dag en zoutoplossing max erbij worden gegeven max 6 keer per dag. Dat Xylo.... spul laat de slijmvliezen krimpen waardoor zwelling in de neus en keel afneemt en je kind beter kan drinken.
Rolt junior zelf naar je toe? Of vergeeet je hem na het voeden terug te schuiven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:51 schreef freecell het volgende:
Jamie ook alArm ding.
Hier hebben we een klein probleempjeIk had Florian gisteren op zijn linkerzij in zijn bedje gelegd (weet ik zeker, want dat is in de co-sleeper met het gezichtje naar mij toe. Word ik 5!! uur later wakker van wat geluid en gesmak naast me, ligt meneer heel tevreden half op zijn buik, half op zijn rechterzij
En vanmorgen nog een keer
En toen sliep hij ook heerlijk door. Maar ik vind het een beetje gevaarlijk eigenlijkEn op zijn rug leggen is geen optie, das brullen en niet slapen.
Het is mis sinds we rond 23:00 een fles kv geven. En voor heen poepte hij elke dag (van die lekkere spuitluiers waarbij je moest rennen om de rompers droog te houdenquote:[b]Op dinsdag 23 februari 2010 12:16 schreef Beessie-Jen het volgende:[/b
@Vlindur: geef jij Rienk wel of niet BV? want Evie poept soms ook meer dan een week en soms nog langer niet; kinderarts zei dat dat niet erg was; aangezien sommige kindjes de BV bijna volledig verteren. (het mag tot 2 weken duren zelfs).
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:13 schreef Stiemie het volgende:
Martine dat is naar zeg... Is het weer zo'n buikgriepvirusding. Blegh hopelijk knapt ie snel op!
Esmee heeft een nieuw geluid ontdektHet is een non-stop mix tussen een krolse kat en een bever waar je per ongeluk op bent gaan zitten... wordt er zo langzamerhand een beetje gek van eerlijk gezegd
Evie poepte in het begin ook veeeeeeeel vaker... misschien eerst overleggen met arts of CB voor je met lactulose begint?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is mis sinds we rond 23:00 een fles kv geven. En voor heen poepte hij elke dag (van die lekkere spuitluiers waarbij je moest rennen om de rompers droog te houden) Dus ik vind 5 dagen wel lang nu..
Neuh, alles prima hier! Ga zo naar mn werk, even mn collega's Wolf laten zien en beschuit met muisjes brengen en ik begreep dat ze nog kraamkadootjes gekocht hadden, spannend!quote:
Ja misschien is het niet helemaal objectief die 6 luiers, iedere keer als hij een scheet laat ren ik al met hem naar de comode om hem te verschonen. Anders houden de luiers het niet en blijf ik wassen. Daar bij ben ik als de dood voor luieruitslag, dat lijkt me zo naar voor hem. Vaak als hij net weer aan gekleed is kan ik 10 minuten later weer. Hij heeft nu 3 van die poepbuien achter de rug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Martine, beterschap voor Jamie, tjonge die produceert wel heel veel poepluiers op een dag zo, Hou hem maar goed in de gaten. Wat zeiden ze toch; 3 a 4 plofluiers per dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |