abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78315688
Ohh Asyniur wat een mooie vent!!! Gefeliciteerd! Ik ben wel benieuwd naar zijn naam!

Het lijkt inderdaad wel een "sprongetje" het-is-mij
hihi hij is nu heel blij aan het lachen en praten tegen het bijtje aan zijn speelkleed, steeds als hij die ziet is het "uh uh", "haaaa", "haagoe!", "hihi" en gilletjes. "hagoe" betekend trouwens "wat geweldig leuk is dit!!" Hebben jullie kindjes ook bepaalde "woorden"?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78317625
Incantrix, naamlabels is wel handig!
Ik las hier laatst van iemand waarvan een ander kindje in de reservekleren van haar kindje rondliep.
Met labels weet je zeker dat het ook van jou blijft zeg maar!

Twinkly, hoeft niet perse tandjes te zijn...Meike kwijlde zich ook helemaal suf vanaf 3 maand, en had met 10 maand haar eerste tandje. Lars kan er ook al heel wat van.
Jammer dat Niels zo van het padje is!
Fijne schoonmoeder, erg jammer dat ze Niels niet aanvoelt....
En wb die woordjes, Lars vindt "buh" wel leuk.

Asy welkom met je lieverdje! Wat een lief punkertje!
En wat fijn dat je kraamhulp zo'n rots in de branding is voor je!
Leuke naam ook, bedankt voor je pm!

Meimeltje, mooi dat Dyon zo'n tevreden mannetje is! Complimentjes op het cb zijn altijd fijn inderdaad! Helemaal met mijn onzekerheid op het moment!

Lars heeft dit keer toch wel last van de prikjes, hij geeft pijn aan als je aan zijn beentjes komt, en zijn temp liep op richting de 38 graden, dus ik heb er maar een zetpilletje in gemikt.
Ik hoop dat hij zo de nacht een beetje goed doorkomt. Zielig vind ik het!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78318961
Karin: is ook zielig die prikjes he. Hoop dat hij idd wel lekker kan slapen. Heb hier ook gewoon een zetpilletje gegeven na de prikjes hoor, je zag gewoon dat ie pijn had.
Dyon is niet altijd tevreden hoor Maar gelukkig tot nu toe vaak wel...en anders maken zn lachjes zn 'jengelbuitjes' wel weer goed
pi_78319781
Asy, wat een lief mupke is Harry Je verhaal is bijna hetzelfde als bij Hannah. Zij wil ook niet lekker happen, en als ze eenmaal aangekoppeld is zuigt ze niet goed en laat ze ook vaak weer los of valt in diepe slaap

Vingervoeden hebben we een paar dagen gedaan want ze was ook te veel afgevallen, maar dat zorgt weer voor veel lucht in de darmpjes en is veel gedoe. Een flesje (zo'n s-fles van difrax) gaat supergoed, maar de borst wordt nu zo ongeveer compleet geweigerd
Mijn dag bestaat nu zo ongeveer uit: wakker maken, darmkrampen/poepen laten gebeuren, proberen aan te leggen en soms wat drinken, weer wakker maken of kalmeren, fles opwarmen, fles geven, kolven, flessen schoonspoelen, kind laten boeren, kind verschonen, kind vasthouden tot het inslaapt. Een paar dingen kan ik aan S. overlaten gelukkig, maar we zijn er gemakkelijk een uur a anderhalf mee bezig. En zo lang kind wakker=ik wakker. En dat elke 3 uur.

Vandaag hebben we zelfs met de kraamverzorgster geprobeerd om goed aan de borst te laten drinken door een slangetje met melktoevoer aan de tepel te leggen. Dat vond Hannah wel lekker makkelijk want dan hoeft ze alsnog niet echt te drinken aan de borst

Donderdag ga ik met haar naar een lactatiekundige om te zien of die me kan helpen. Ik heb besloten om het nog te proberen tot het eind van de week. Wanneer ze dan nog niet goed drinkt ga ik over op kunstvoeding. Mamma gaat er zo een beetje aan onderdoor
pi_78320075
Octopussy: dat klinkt ook echt hetzelfde als hier. Ik heb het zelf al vrij snel opgegeven vanwege slechte ervaringen met toch doorzetten (2 maanden zo doorgegaan) bij de 1e. Hopelijk gaat het bij jullie straks wel goed. Ze hapt iig wel, dat is al een begin natuurlijk. Als ze maar niet aan die flesjes gaat wennen he. Ik hoop dat de lactatiekundige nog goede tips heeft.
pi_78320681
Octo, wat jammer dat het zo'n zware strijd is met de bv!
Ik hoop dat de LK goeie tips heeft voor jullie!
En anders ben je net zo'n goeie mama als je kv geeft he!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78320892
Och Octo toch wat vervelend zeg zo'n start. Bah
Ik hoop voor jou dat de LK je kan helpen, en zo niet, dan maakt het ook niet uit. Het is velen malen belangrijker dat het met jou en met je meisje goed gaat.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78320914
Octopussy, ik heb ongeveer hetzelfde gehad. De lactatiekundige heeft het hier gered. En Ko krijgt nu al 8 en halve maand bv. Kun je echt niet eerder terecht? Omdat je het nog maar tot het eind van deze week geeft. En dan is donderdag al bijna aan het eind van de week. En hoe eerder dit lekker loopt hoe fijner. En kv kan natuurlijk ook.
Veel succes!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78321234
Harry Wat een prachtige foto ook zeg. Zo'n kwetbaar klein ventje.

Octopussy wat een start zeg. Op die manier raak je wel snel veel energie kwijt ja Hopelijk kan de lk je helpen en anders is het jammer, maar helaas.

Nou ik heb rijstebloem gekocht en die gaan we vanavond bij de laatste fles proberen. Ben benieuwd hoe het gaat. Peer heb ik haar vandaag maar even niet meer aangedaan, arm schaap

Oh ik ben vandaag zo verliefd op mijn kleine meisje Ze is zo lief aan het spelen steeds, grijpt echt gericht naar dingen en ze maakt steeds meer gekke geluidjes. En zodra ze me ziet herkend ze me gewoon echt, dan gaat ze heel breeduit lachen met schatergeluidjes enzo
pi_78321315
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef oeke het volgende:
Octopussy, ik heb ongeveer hetzelfde gehad. De lactatiekundige heeft het hier gered. En Ko krijgt nu al 8 en halve maand bv. Kun je echt niet eerder terecht? Omdat je het nog maar tot het eind van deze week geeft. En dan is donderdag al bijna aan het eind van de week. En hoe eerder dit lekker loopt hoe fijner. En kv kan natuurlijk ook.
Veel succes!
Ik had ook graag eerder naar de LK gegaan, maar omdat het schoolvakantie is hebben ze nog maar 1 keer spreekuur deze week
Maar goed, als ze donderdag kan helpen dan zijn er nog genoeg voedmomenten om te proberen tot aan het eind van de week
  maandag 22 februari 2010 @ 21:43:27 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78321561
Dat lijkt mij ook slopend octo. Hopelijk kan de lk wat voor je betekenen en zoniet, dan gewoon stoppen. Het is voor Hannah ook belangrijk dat jij lekker in je vel zit.
pi_78321700
Wat stom. Ik vond het zo fijn en heb heel eigenwijs behoorlijk lang gewacht voor ik er naartoe ging, daarom hoopte ik dat je sneller terecht kon. Ook omdat je zo moe klinkt.
En wat misschien ook nog heel goed kan helpen, maar het wordt zo wel erg een bv topic praatje, is om lekker allebei met alleen luier en ontbloot bovenlijf in bed te gaan liggen zodat je veel huid-op huid contact met haar hebt. Dat stimuleert heel erg de bv en ook het aanhappen en zoeken en het is gewoon enorm fijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78322051
Da's idd stom, Octo. Alsof de bv-perikelen zich aan de schoolvakanties aanpassen... Tjonge, als het daarvan af moet hangen.

Stiem. Ik ga 'r ook met de dag leuker vinden.

Mijn arme meisje is zo verkouden. Zelfs tijdens het drinken moet ze elke keer loslaten om met d'r mond een hap lucht te nemen. Ik spuit er een paar keer per dag Otrivin voor baby's in d'r neus en heb zo'n zuiggeval van Otrivin gekocht. Maar dat werkt voor geen meter, het snot zit veel te diep. Gelukkig lijkt ze het op te vangen door veel te slapen en te drinken. Heb 'r net helemaal ingesmeerd met Luuf, wie weet dat dat nog wat verlichting brengt.

D'r oor toont trouwens ook totaal geen verbetering. Het ziet er wel wat rustiger uit, maar de bobbel is nog steeds even groot . Gelukkig lijkt ze er nog steeds geen last van te hebben. *Klopt af. Woensdag weer terug naar de dokter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 22-02-2010 21:58:06 ]
  maandag 22 februari 2010 @ 22:28:05 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78323982
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef octopussy het volgende:
Asy, wat een lief mupke is Harry Je verhaal is bijna hetzelfde als bij Hannah. Zij wil ook niet lekker happen, en als ze eenmaal aangekoppeld is zuigt ze niet goed en laat ze ook vaak weer los of valt in diepe slaap

Vingervoeden hebben we een paar dagen gedaan want ze was ook te veel afgevallen, maar dat zorgt weer voor veel lucht in de darmpjes en is veel gedoe. Een flesje (zo'n s-fles van difrax) gaat supergoed, maar de borst wordt nu zo ongeveer compleet geweigerd
Mijn dag bestaat nu zo ongeveer uit: wakker maken, darmkrampen/poepen laten gebeuren, proberen aan te leggen en soms wat drinken, weer wakker maken of kalmeren, fles opwarmen, fles geven, kolven, flessen schoonspoelen, kind laten boeren, kind verschonen, kind vasthouden tot het inslaapt. Een paar dingen kan ik aan S. overlaten gelukkig, maar we zijn er gemakkelijk een uur a anderhalf mee bezig. En zo lang kind wakker=ik wakker. En dat elke 3 uur.

Vandaag hebben we zelfs met de kraamverzorgster geprobeerd om goed aan de borst te laten drinken door een slangetje met melktoevoer aan de tepel te leggen. Dat vond Hannah wel lekker makkelijk want dan hoeft ze alsnog niet echt te drinken aan de borst

Donderdag ga ik met haar naar een lactatiekundige om te zien of die me kan helpen. Ik heb besloten om het nog te proberen tot het eind van de week. Wanneer ze dan nog niet goed drinkt ga ik over op kunstvoeding. Mamma gaat er zo een beetje aan onderdoor
ik ga even kijken of ik harry in zijn wieg gepropt krijg en dan neem ik je post mee naar bv topic (als ik me dus niet meer 'meld' dan is mijn pink nog steeds bezet )
pi_78324130
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef octopussy het volgende:

Heeeeeel herkenbaar. Ik zit te twijfelen of ik moet blijven kolven. En of ik een speentje zal geven, want mijn mupke heeft veel krampjes en zuigbehoefte.
pi_78324337
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Incantrix het volgende:
Isa! Herkent iemand trouwens dat deuntje? Onze Nijnenmobile heeft dat deuntje ook, maar het draaidingetje begint stuk te gaan, er vallen steeds meer noten uit. Nu heeft lief een site gevonden waar je die speeldoosjes los kunt bestellen, maar welk deuntje we dan moeten hebben beats mee

Stef heeft het vanochtend gezellig gehad bij zijn opa en oma, nu ligt hij lekker nog even te slapen.. Vraagje: hebben jullie de spullen van jullie kinders naamlabels gegeven voor bij het KDV? Is dat nodig?
Onze mobile had dat ook (van Tiamo) en toen ik dat mailde kreeg ik een nieuwe opgestuurd *hint*
Lotte!
Noah!
pi_78324573
Asy, welkom met je kanppe vent!

Amélietje aan het rollen

Octo, hopelijk helpt de LK
Lotte!
Noah!
  maandag 22 februari 2010 @ 22:49:05 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78324939
Octo, hopelijk gaat het snel beter bij jullie, linksom of rechtsom.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met/bij Keshet is. Het is al weer eventjes geleden dat we haar hier zagen. Logisch, het zal druk genoeg zijn, maar ik ben wel benieuwd hoe het met hun meisje is.
pi_78326591
Ja inderdaad BE

en heeft iemand onlangs nog iets van Kersjes gehoord?
pi_78330264
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Da's idd stom, Octo. Alsof de bv-perikelen zich aan de schoolvakanties aanpassen... Tjonge, als het daarvan af moet hangen.

Stiem. Ik ga 'r ook met de dag leuker vinden.

Mijn arme meisje is zo verkouden. Zelfs tijdens het drinken moet ze elke keer loslaten om met d'r mond een hap lucht te nemen. Ik spuit er een paar keer per dag Otrivin voor baby's in d'r neus en heb zo'n zuiggeval van Otrivin gekocht. Maar dat werkt voor geen meter, het snot zit veel te diep. Gelukkig lijkt ze het op te vangen door veel te slapen en te drinken. Heb 'r net helemaal ingesmeerd met Luuf, wie weet dat dat nog wat verlichting brengt.

D'r oor toont trouwens ook totaal geen verbetering. Het ziet er wel wat rustiger uit, maar de bobbel is nog steeds even groot . Gelukkig lijkt ze er nog steeds geen last van te hebben. *Klopt af. Woensdag weer terug naar de dokter.
Tip van de kinderarts die wij afgelopen 2 weken kregen was om de zoutoplossing ongeveer 1 minuut voor de voeding te geven zodat de neus vrij is met voeden. Mocht de zoutoplossing in jouw ogen niks doen even langs de huisarts en vragen voor neusdruppels op recept (heet iets van Xylo......ligt in de slaapkamer en kan er nu niet bij) mag je max 5 dagen geven 3 x per dag en zoutoplossing max erbij worden gegeven max 6 keer per dag. Dat Xylo.... spul laat de slijmvliezen krimpen waardoor zwelling in de neus en keel afneemt en je kind beter kan drinken.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 07:19:04 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78331598
goedemorgen allemaal

ik ga vandaag eens proberen weer een beetje bij te lezen enzo.. laatste dagen niet echt van gekomen.. sorry.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Keshet en teigetje gaat. Hoop dat we snel weer een update krijgen...

Aaaaaah Asy; ik zie een heerlijke foto van je kleine mannetje! wat een mooie bos haar zeg!

@octo; ik weet hoe vervelend het is als de BV niet helemaal lukt. Ik hoop echt voor jullie dat het allemaal goed gaat lopen en je de BV door kan zetten...

Evie slaapt alweer voor de 4e nacht op rij in haar eigen ledikantje! en heeft de laatste 3 nachten in elk geval tot 6 uur smorgens geslapen... best een vooruitgang dus.
vanmorgen was het 6:30 en inmiddels ligt ze er lekker weer in. Hopen dat ze nog een paar uurtjes wil slapen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78331750
Ohhhh Asy..kijk nou...JOUW kleine mannetje...wat een pracht!

OCto, wat vervelend joh, dat t nog niet helemaal wil lukken...dat is ook zo'n aanslag op je emotionele gestel, helemaal omdat je nog moe ben van de bevalling en je zooo graag wil...frustrerend!! Ik hoop dat er gauw hulp komt voor jullie, zodat je in ieder geval niet onder die emotionele druk het gevoel krijgt knopen door te moeten hakken waar je wellicht later spijt van krijgt! Zet m op

Zo... ik moet even wat tijd overbruggen tot ik mn kraamvisites kan gaan rijden, nog net een beetje te vroeg nu...dus maar es ff flink bijlezen hier nu!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78331890
Asy, volgens mij had ik jouw en Harry nog niet verwelkomt hier, maar dan alsnog: WELKOM!!!
Fijn dat het al beter gaat dan in het ziekenhuis (heel herkenbaar, niet zozeer bv als wel het hele ik wil naar huis want daar kunnen we tenminste echt tot rust komen).

Hoe zou het inderdaad met Keshet en Teigetje gaan... vind het wel spannend. Moest nog aan ze denken toen ik gisteren Private Practice zat te kijken en daar ook een kindje te vroeg geboren werd... heel aangrijpend dan ineens. voor jullie hoor!

BJ, lekker ritme te pakken dus met slapen? Fijn zo!

Octo, ik hoop voor je dat het gaat lukken met de bv deze week en dat je er zelf ook een beetje fijn gevoel aan overhoudt. En zo niet, schroom dan niet om over te stappen op fv, daar wordt Hannah echt niet miinder van hoor

Wij staan in de startblokken om richting cb te gaan... ben heel benieuwd wat er uit de meting en weging gaat komen en hoe het met de prikjes gaat. Daarna meteen door naar de babymassage, kunnen we meteen de pijn uit de beentjes masseren... (hooop ik).
Oh en Minke is vandaag 2 maanden!!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:13:52 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78331901
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Stiemie het volgende:
Ja inderdaad BE

en heeft iemand onlangs nog iets van Kersjes gehoord?
Nee, dat vroeg miss_sly laatst ook al in het 'hoe gaat het met' topic.
Die zal wel heerlijk opgeslokt zijn door het leven met 2 kindjes gok ik.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:45:39 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78332282
Thomas en Evi, gefeliciteerd met jullie halve verjaardag. Jullie gaan alweer verhuizen naar een nieuw topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')