Ik had ook graag eerder naar de LK gegaan, maar omdat het schoolvakantie is hebben ze nog maar 1 keer spreekuur deze weekquote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef oeke het volgende:
Octopussy, ik heb ongeveer hetzelfde gehad. De lactatiekundige heeft het hier gered. En Ko krijgt nu al 8 en halve maand bv. Kun je echt niet eerder terecht? Omdat je het nog maar tot het eind van deze week geeft. En dan is donderdag al bijna aan het eind van de week. En hoe eerder dit lekker loopt hoe fijner. En kv kan natuurlijk ook.
Veel succes!
ik ga even kijken of ik harry in zijn wieg gepropt krijg en dan neem ik je post mee naar bv topic (als ik me dus niet meer 'meld' dan is mijn pink nog steeds bezetquote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef octopussy het volgende:
Asy, wat een lief mupke is HarryJe verhaal is bijna hetzelfde als bij Hannah. Zij wil ook niet lekker happen, en als ze eenmaal aangekoppeld is zuigt ze niet goed en laat ze ook vaak weer los of valt in diepe slaap
![]()
Vingervoeden hebben we een paar dagen gedaan want ze was ook te veel afgevallen, maar dat zorgt weer voor veel lucht in de darmpjes en is veel gedoe. Een flesje (zo'n s-fles van difrax) gaat supergoed, maar de borst wordt nu zo ongeveer compleet geweigerd![]()
Mijn dag bestaat nu zo ongeveer uit: wakker maken, darmkrampen/poepen laten gebeuren, proberen aan te leggen en soms wat drinken, weer wakker maken of kalmeren, fles opwarmen, fles geven, kolven, flessen schoonspoelen, kind laten boeren, kind verschonen, kind vasthouden tot het inslaapt. Een paar dingen kan ik aan S. overlaten gelukkig, maar we zijn er gemakkelijk een uur a anderhalf mee bezig. En zo lang kind wakker=ik wakker. En dat elke 3 uur.
Vandaag hebben we zelfs met de kraamverzorgster geprobeerd om goed aan de borst te laten drinken door een slangetje met melktoevoer aan de tepel te leggen. Dat vond Hannah wel lekker makkelijk want dan hoeft ze alsnog niet echt te drinken aan de borst![]()
Donderdag ga ik met haar naar een lactatiekundige om te zien of die me kan helpen. Ik heb besloten om het nog te proberen tot het eind van de week. Wanneer ze dan nog niet goed drinkt ga ik over op kunstvoeding. Mamma gaat er zo een beetje aan onderdoor
Heeeeeel herkenbaar. Ik zit te twijfelen of ik moet blijven kolven. En of ik een speentje zal geven, want mijn mupke heeft veel krampjes en zuigbehoefte.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef octopussy het volgende:
Asy, wat een lief mupke is HarryJe verhaal is bijna hetzelfde als bij Hannah. Zij wil ook niet lekker happen, en als ze eenmaal aangekoppeld is zuigt ze niet goed en laat ze ook vaak weer los of valt in diepe slaap
![]()
Vingervoeden hebben we een paar dagen gedaan want ze was ook te veel afgevallen, maar dat zorgt weer voor veel lucht in de darmpjes en is veel gedoe. Een flesje (zo'n s-fles van difrax) gaat supergoed, maar de borst wordt nu zo ongeveer compleet geweigerd![]()
Mijn dag bestaat nu zo ongeveer uit: wakker maken, darmkrampen/poepen laten gebeuren, proberen aan te leggen en soms wat drinken, weer wakker maken of kalmeren, fles opwarmen, fles geven, kolven, flessen schoonspoelen, kind laten boeren, kind verschonen, kind vasthouden tot het inslaapt. Een paar dingen kan ik aan S. overlaten gelukkig, maar we zijn er gemakkelijk een uur a anderhalf mee bezig. En zo lang kind wakker=ik wakker. En dat elke 3 uur.
Vandaag hebben we zelfs met de kraamverzorgster geprobeerd om goed aan de borst te laten drinken door een slangetje met melktoevoer aan de tepel te leggen. Dat vond Hannah wel lekker makkelijk want dan hoeft ze alsnog niet echt te drinken aan de borst![]()
Donderdag ga ik met haar naar een lactatiekundige om te zien of die me kan helpen. Ik heb besloten om het nog te proberen tot het eind van de week. Wanneer ze dan nog niet goed drinkt ga ik over op kunstvoeding. Mamma gaat er zo een beetje aan onderdoor
Onze mobile had dat ook (van Tiamo) en toen ik dat mailde kreeg ik een nieuwe opgestuurd *hint*quote:Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Incantrix het volgende:Isa!
Herkent iemand trouwens dat deuntje? Onze Nijnenmobile heeft dat deuntje ook, maar het draaidingetje begint stuk te gaan, er vallen steeds meer noten uit. Nu heeft lief een site gevonden waar je die speeldoosjes los kunt bestellen, maar welk deuntje we dan moeten hebben beats mee
Stef heeft het vanochtend gezellig gehad bij zijn opa en oma, nu ligt hij lekker nog even te slapen.. Vraagje: hebben jullie de spullen van jullie kinders naamlabels gegeven voor bij het KDV? Is dat nodig?
Tip van de kinderarts die wij afgelopen 2 weken kregen was om de zoutoplossing ongeveer 1 minuut voor de voeding te geven zodat de neus vrij is met voeden. Mocht de zoutoplossing in jouw ogen niks doen even langs de huisarts en vragen voor neusdruppels op recept (heet iets van Xylo......ligt in de slaapkamer en kan er nu niet bij) mag je max 5 dagen geven 3 x per dag en zoutoplossing max erbij worden gegeven max 6 keer per dag. Dat Xylo.... spul laat de slijmvliezen krimpen waardoor zwelling in de neus en keel afneemt en je kind beter kan drinken.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Da's idd stom, Octo. Alsof de bv-perikelen zich aan de schoolvakanties aanpassen... Tjonge, als het daarvan af moet hangen.![]()
Stiem.Ik ga 'r ook met de dag leuker vinden.
![]()
Mijn arme meisje is zo verkouden.Zelfs tijdens het drinken moet ze elke keer loslaten om met d'r mond een hap lucht te nemen. Ik spuit er een paar keer per dag Otrivin voor baby's in d'r neus en heb zo'n zuiggeval van Otrivin gekocht. Maar dat werkt voor geen meter, het snot zit veel te diep. Gelukkig lijkt ze het op te vangen door veel te slapen en te drinken. Heb 'r net helemaal ingesmeerd met Luuf, wie weet dat dat nog wat verlichting brengt.
D'r oor toont trouwens ook totaal geen verbetering. Het ziet er wel wat rustiger uit, maar de bobbel is nog steeds even groot . Gelukkig lijkt ze er nog steeds geen last van te hebben. *Klopt af. Woensdag weer terug naar de dokter.
Nee, dat vroeg miss_sly laatst ook al in het 'hoe gaat het met' topic.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Stiemie het volgende:
Ja inderdaad BE
en heeft iemand onlangs nog iets van Kersjes gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |